Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Mazraoui voert gesprekken met drie serieus geïnteresseerde partijen

Laatste update:

Er zijn drie clubs in de race om Noussair Mazraoui transfervrij in te lijven, zo meldt Fabrizio Romano. De 24-jarige rechtsback van Ajax kan kiezen uit Barcelona, Borussia Dortmund en AC Milan. Romano benadrukt dat nog niets besloten is en dat Mazraoui ook geen haast heeft met het kiezen van zijn nieuwe club.

Naast Romano maakt ook Gianluca Di Marzio melding van de belangstelling van Milan, dat zich als derde partij in de race om de handtekening van de Ajacied heeft gemengd. Bij i Rossoneri staat de vleugelverdediger 'op de lijst van spelers die interessant zijn voor de club', maar de clubleiding heeft geen versnelde poging gedaan om hem in te lijven. Barcelona heeft in december tijdens een onderhoud met Mino Raiola al gesproken over Mazraoui, maar concreter dan dat is de belangstelling tot nu toe niet geworden, weet Di Marzio.

De interesse van Dortmund is geen verrassing meer, nadat Sport1 daar de afgelopen dagen al over berichtte. Er zouden meerdere 'concrete gesprekken' gevoerd zijn met de club uit de Bundesliga. Mazraoui maakte enkele weken geleden na de overwinning op PSV bekend na dit seizoen te zullen vertrekken bij Ajax. “Wat ik na dit seizoen ga doen? Dat is een goede vraag man”, reageerde hij voor de camera van ESPN. “Daar kan ik zelf ook geen antwoord op geven. Het duurt al een eeuwigheid, dat is waar. De status is nu dat ik transfervrij ben, dat is een feit. Over een half jaar loop ik uit mijn contract en ik heb nog niet bijgetekend. Bijtekenen? Het is moeilijk om te zeggen. Het is nooit helemaal uitgesloten, maar de kans is nihil, of misschien vijf procent."

Welke club kan Noussair Mazraoui het best kiezen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik sta versteld van de ontwikkeling die Mazraoui heeft doorgemaakt. Was in de jeugd echt een 13 in een dozijn speler van wie niemand dacht dat hij überhaupt het eerste zou halen. Inmiddels heeft hij de topclubs voor het uitkiezen, heel knap.

17 februari 2022 om 17:14

Het komt ook niet alleen door zijn ontwikkeling. Dat hij nu speelt als rechtsback speelt hier een grote rol. Een voetballende rechtsback is tegenwoordig de nieuwe trend. Zie Kimmich en bijvoorbeeld Cancelo en zelfs Dani Alves die als inverted wingback speelt nu. Mazraoui is als middenvelder nog steeds niet goed genoeg voor een topclub.

17 februari 2022 om 18:25

Zoals mazraoui vaker aangaf. Zijn doorbraak en ontwikkeling kwam ook grote deels door jong marokko. Waar die grote partijen speelde en zo meer vertrouwen kreeg van ajax.

17 februari 2022 om 17:59

@dirk,

Niet om flauw te doen, maar er waren dus mensen binnen Ajax die het wel in hem zagen zitten. Anders hadden ze hem wel laten gaan. Da's net het verschil tussen professionals en goed ingevoerde fans als wij. Zij zien net meer.

17 februari 2022 om 18:21

Niet helemaal waar Vernon. Mazraoui had niet voor niets vrijwel als enige in Jong geen contract en mocht ook weg, het is dat Ten Hag het een goede knul vond die hij wel eens op de back zou willen proberen als stand in. Dat liep als een trein en de rest is geschiedenis. Ajax stuurt ook niet zomaar jongens weg die wel iets kunnen in de angst dat een concurrent ze pakt. En inderdaad, als middenvelder had hij het nooit gered.

17 februari 2022 om 20:51

Maar dan heeft iemand binnen Ajax het toch in hem zien zitten namelijk de hoofdtrainer.

Maar goed, toegegeven, blijkbaar waren er ook een hoop die hem wilden laten gaan. Is het kwartje net goed gevallen. Ik weet nog wel dat Litmanen destijds ook door een gelukje nog een kans kreeg en toen opeens de pannen van het dak speelde.

17 februari 2022 om 20:43

Komt door zijn afkomst, dat heeft em zo ver gebracht en tot een topper gemaakt. Eveneens zijn professionele houding.

17 februari 2022 om 20:53

Wat bedoel je? Marokkaanse afkomst? Of een familie die topsport stimuleert? Of wat anders?

Als je het eerste bedoelt dan geloof ik daar niet in. Marokkanen, Nederlanders, andere landen, daar zit niet zomaar een verschil in waardoor ze het allemaal redden. En juist bij Marokko vinden ze hem niet oke.

Zie hem het liefste naar Barca gaan, zeker met zijn kwaliteiten. Milan zie ik niet als een stap omhoog en bij dortmund is het nog maar de vraag hoe hun blijven presteren als Haaland straks weg is.

17 februari 2022 om 16:57

Eens, al lijkt Bayern me ook uitstekend passen bij hem. Echt een van de beste spelers bij Ajax, presteert fantastisch. Milan en Dortmund lijken me op dit moment inderdaad geen echte stap omhoog. (financieel wel waarschijnlijk)

17 februari 2022 om 17:19

Barca is op dit moment ook geen stap omhoog toch? Die zijn nog minder dan die andere 2 clubs.

17 februari 2022 om 18:27

Gaat ook om de competitie. Beter in la liga spelen tegen real, sevilla, valencia, atletico etc. Dan telkens maar weer tegen heracles, cambuur uit. Zou snel uit de eredivisie vertrekken als ik mazraoui was. Nu die op zijn top is en transfer vrij is.

17 februari 2022 om 18:35

Ik begrijp wat jij bedoelt maar om Real, Valencia, Sevilla en Atletico tegen Cambuur en Heracles weg te strepen slaat als een lul op een drumstel.

Of je streept de genoemde Spaanse ploegen af tegen psv, Feyenoord en AZ of je streept Cambuur/Heracles weg tegen bv een Cadiz, Granada of Alavés.
Jij gaat nu van het ene uiterste naar het andere...

17 februari 2022 om 16:58

Eensch ik denk ook dat Barca de enige club is waar in potentie het een echte stap omhoog is. Ik zie met alle respect de clubs Milan en Dortmund niet als een stap omhoog. De competitie daarentegen is natuurlijk een ander verhaal. Voordat ik weer wordt bedolven onder allerlei berichten

17 februari 2022 om 18:03

@ Ajajajajax vergeet ook de beloning niet. Flink tekengeld en een aanzienlijk hoger salaris. Daar zal t hem vooral om te doen zijn.

17 februari 2022 om 17:00

Ach ja, er was ook leven na Lewandowski, na Aubameyang, etc. Dortmund pikt straks die jongen van Salzburg op en gaat weer verder.

17 februari 2022 om 17:18

Kan hij mooi weer met Dest de concurrentie aan gaan voor rechtsachter...

Een echte barca rechtsback. Zou wat zijn 2 ajax verdedigers met daarbij nog ene frenkie de jong en heel misschien de ligt nog in de zomer.

17 februari 2022 om 17:03

Een echte Barca rechtsback.... zoals Dest? Mingueza? Sergi Roberto? Dan belooft het niet veel goeds Anushka.

17 februari 2022 om 17:09

Mazraoui is beter dan allemaal en snapt daarnaast het spelletje wat barca/ajax speelt veel beter dan de anderen. Niet voor niks dat Dest verkocht werd en mazraoui destijds gewoon bleef. Dest is een wild renpaard, 0 voetbalintelligentie. Roberto vind ik geen back en Mingueza ook niet.

17 februari 2022 om 17:18

Daarom snap ik Anushka dus niet, als ze zegt een echte Barca rechtsback. Je mag toch hopen dat het geen echte Barca rechtsback is. Die drie zijn toch de rechtsbacks van Barca momenteel. Of bedoelde ze die oude man Alves? Of Dembele die daar ook wel eens heeft gestaan?

17 februari 2022 om 17:28

"Niet voor niks dat Dest verkocht werd en mazraoui destijds gewoon bleef."

Ik ben het met jou eens dat Nous beter is dan Dest maar ik denk ook dat een reden is dat Nous bleef omdat hij dat seizoen meer geblesseerd was dan fit. Dus ik denk dat er niet veel belangstelling was voor hem.

Op het moment dat Dest de overstap maakte was Nous ook geblesseerd, hij heeft in 2 seizoenen ('19/'20 & '20/'21) 47 wedstrijden gespeeld.

17 februari 2022 om 18:02

Toch heeft Ajax het verkopen veel slim gedaan. Met spelers als Bazoer, El Ghazi, Viergever, Dest, Riedewald etc. kon je ook nog hopen dat het topspelers zouden worden. Maar dat heeft Ajax dus heel goed gezien, allemaal laten gaan, veelal voor nog prima bedragen.

Mazraoui hebben ze gehouden en dat is een goede beslissing. Alleen bij Neres kan je erover debatteren, maar die hadden ze toen gewoon nog nodig.

17 februari 2022 om 18:23

Ik zou als Bayern lekker voor Mazraoui gaan. Past perfect bij het team

Zou gewoon bij Ajax blijven, toch de beste van de vier…

17 februari 2022 om 16:56

Pas op niet te hard haha! Dan ben je weer die Arrogante Ajacied.

17 februari 2022 om 17:01

@ajajajajax

Nee zeker niet hoor, Ajax heeft tegen Dortmund bewezen veel beter te zijn dan Dortmund. en ik geloof ook zeker wel dat Ajax beter is dan Milan. en ook wel dan Barca (op dit moment) zeg ik dan.

Zo dat is er ook weer uit als een niet Ajax supporter.

17 februari 2022 om 17:02

Mag zeker gezegd worden (zeker vanuit persoonlijk oogpunt), maar dat Mazraoui een stap al dan niet zijwaarts wil maken naar een betere en überhaupt andere competitie is volkomen te begrijpen.

17 februari 2022 om 17:13

Grappig, kan deze eerlijke en objectieve respons van concurrerende fans wel waarderen. Ik zie behalve competitie en salaris oprecht ook qua kwaliteit van het team de stap omhoog niet die Mazraoui bij deze clubs zou maken. Ik denk bij mezelf nog wel eens zou dat door een gekleurd brilletje komen, maar als ik Psv en Feyenoord profielfoto's deze opmerkingen zie maken dan zou ik wat Mazraoui betreft daadwerkelijk op nog wat andere geinteresseerde clubs wachten. Wat mij betreft verdient hij met wat hij laat zien namelijk wel daadwerkelijk een stap omhoog.

17 februari 2022 om 17:26

@inkemontana

"grappig, kan deze eerlijke en objectieve respons van concurrerende fans wel waarderen "

Ja toch, ik zeg waar het op staat. dat doe ik liever dan onzin roepen.

17 februari 2022 om 17:52

@Inke - Wat dat betreft denk ik er zelf nog wel wat anders over. Ik zou als ik Mazraoui was wél gewoon een stap maken naar een van deze clubs (of andere subtopclub in Europa). Zo'n tussenstap zal hem veel beter doen lijkt me, want als hij bij Dortmund of Milan presteert, wordt hij vanzelf wel opgemerkt. Het is toch weer iets anders dan voetballen in je comfort zone bij Ajax.

17 februari 2022 om 17:04

Normaal gesproken meldt een echte topclub zich nog wel voor hem. Of ze echt een plan met hem hebben, is een ander verhaal. Vind het altijd wel tricky als zo’n goeie speler transfervrij vertrekt, je weet nooit wie echt plannen heeft. Kan net zo goed voor de handel zijn, want hij blijft nog gewoon jong.

17 februari 2022 om 17:12

Op dit moment is Ajax sportief het beste, maar ik neem aan dat zo'n jongen ook een keer de stap wil maken naar een serieuze competitie. Daar kan hij meer verdienen en speelt hij wekelijks op hoger niveau. Helaas voor hem zit er nog geen club uit de PL bij, want die competitie is natuurlijk met afstand het sterkste.

17 februari 2022 om 17:17

Behalve de pl valt het met die competities ook wel mee.
In spanje speel je tegen 3 goede clubs en de rest is niks.
In Duitslands hetzelfde verhaal

Die gaat naar de club die Mino het meeste geld toeschuift. Degelijke back maar zonder steun van de twee centrale verdediger en rechtsvoor/middenvelder valt hij door de mand. Staat vaak hoger in het veld als de rechtsbuiten en is te laat terug om mee te verdedigen.

17 februari 2022 om 17:14

En dit weet je omdat?
Dit soort berichten slaan nergens op, elke back valt door de mand zonder ze medespelers.

Verbaas me dat Real er niet tussen staat. Als je de armoede van afgelopen dinsdag op rechtsback ziet, en je kan Nous gratis oppikken, dan is het sws een verbetering.

17 februari 2022 om 17:06

Die zijn nog boos

17 februari 2022 om 17:15

Dan zou je toch juist die club waar je boos op bent van de beste spelers willen beroven toch?

17 februari 2022 om 17:55

Real Madrid heeft nu 3 mensen onder contract voor de rechtback positie. Dit zijn Carvajal, Lucas Vazques en Odriozola. Real is geen City, PSG of Chelsea die 45 contractspelers onder contract hebben. Indien een rechtsback komt dan moet eerst eentje worden verkocht. Alle 3 spelers hebben een contract en contracten zijn om te respecteren. Real is geen Barca die spelers psychologisch onder druk zet om te vertrekken. Deze handeling kan later in de toekomst nadelig gevolgen hebben voor aan te trekken spelers als ze zien hoe zij worden behandeld. Daarom speelt Bale gewoon bij Real, James was via een nette manier verkocht aan Everton, Isco speelt nog steeds, Mariano ook, Hazard ook, Marcelo ook.

17 februari 2022 om 18:37

@inkemontana, vooral als je geen cent aan ze hoeft te betalen

17 februari 2022 om 18:50

@gordinho, zoveel spelers heeft PSG helemaal niet. Het lijkt alleen zo omdat ze ieder seizoen veel jongens uit de leeftijdscategorie 16-19 wat wedstrijden laten spelen. Ze staan qua verhuurde spelers ook niet eens in de top 15

Van de week nog het bericht dat Dortmund wel, toen toch weer niet en nu weer wel geintereseerd is.

Nog wispelturiger dan mijn vrouw deze berichtgeving

17 februari 2022 om 17:39

Stel je voor dat ze alleen berichten met echte nieuwswaarde zouden posten….dan zat hier niemand meer!

Ik hoop echt dat hij naar Milan gaat. mooiste club van de drie als je het mij vraagt hehe.

Barcelona lijkt me toch de interessantste optie. Dortmund is nauwelijks een stap hogerop dan Ajax. Qua Europees aanzien in ieder geval. Milan is natuurlijk een reus van oudsher en lijkt terug te krabbelen maar het is de vraag of dit slechts een opleving is of een structurele weg naar boven. Barcelona heeft nog altijd de grootste naam van de drie en daarbij past de speelstijl bij hem. Het lijkt op die van Ajax en hij zou perfect passen in de rol die Dani Alves vervulde tegen Atlético.

17 februari 2022 om 17:08

AC Milan is toch wel een grotere naam en momenteel ook een betere club. Dat lijkt me de meest interessante optie.

17 februari 2022 om 17:21

Bij Milan komt hij denk ik niet (gemakkelijk) in de basis bij de andere twee wel.

17 februari 2022 om 17:18

Riqui. Barca is op dit sportief gezien de minste van de 3 waarom zou dat dan de interessantste optie zijn? Barca is ook een grote naam van oudsher, maar presteert voorlopig niks en het is nog maar de vraag of ze snel uit dat diepe gat gaan komen. Milan is koploper in de serie A.

17 februari 2022 om 18:08

Bij Milan is er een betere beleid en strategie voor korte en lange termmijn. Het verbetering van Milan is iets structureel. Zelf een Interisi als ik zie dit. Sinds 5 jaar geleden koopt of huur met optie tot koop Milan alleen jonge spelers. Frank Kessi, Paitek, Silva. Theo Hernandez, Tomori, Barhim Diaz, Sandro Tonali, Junor Messias, Lucas Paqueta, Rafael Leao, Alexis Saelemaekers en andereen. Bij Milan heerst rust waarbij het uitgangspunt is hun realitet. Barca is een chaos want zij erkennen niet hun realiteit. Financiaal en organisatorisch is het een chaos met een voorzitter die gebakken lucht en valse illusie verkoopt in plaats van een plan te maken voor middel lange termijn zoals bij Milan is gedaan. Nee, naar Barca zou ik geen jonge niet-Spaanse speler aanbevelen.

Ik zou lekker naar Milan gaan eigenlijk. Barcelona is een slangenkuil die momenteel voor geen één prijs strijden en Dortmund zonder Haaland doet nogal een flinke jas uit. Lekker in de Serie A ballen bij een prachtige club als Milan.

17 februari 2022 om 17:05

Daar zal ie niet zomaar de basis in wandelen. Bij Dortmund en Barca wel.

17 februari 2022 om 17:23

Calabria is wel een erg goede speler. Lijkt mij dat Milan niet voor Mazrauoi in de markt is.

Alledrie financieel interessant, maar sportief geen vooruitgang.

17 februari 2022 om 17:08

Lekker klimaat in Spanje en Italië, sterkere competitie en een flinke verbetering in salaris. En op dit moment is Ajax denk ik wel sterker dan bovengenoemde clubs. Maar voor hoe lang?

17 februari 2022 om 17:16

Ah bon, sinds wanneer is de Eredivisie van het niveau Serie A, La LIga of Buli? Heb ik iets gemist?

Het is niet omdat de club Ajax op dit moment sterker is dan Dortmund, Milan of Barca, dat het voor die jongen sportief geen stap vooruit is?

En in het beste geval speelt die bij Ajax 2 (of 4) CL wedstrijden meer dan bij Dortmund of Milan... en dat is dan op voorwaarde dat Ajax zich elk jaar weet kwalificeren voor de 1/8 of 1/4 finales van de CL (wat absoluut geen zekerheid is, afgaande op de laatste seizoenen CL van Ajax)

17 februari 2022 om 17:18

In Spanje en Duitsland is dat eigenlijk hetzelfde.
3 goede clubs en daarna niks meer

Goed dat ie wacht want dit zijn toch niet de opties waar je echt meteen voor zou tekenen. Hopelijk meldt de echte top zich nog voor hem. En dan bedoel ik niet City, Liverpool, Chelsea en PSG, die zijn al ruim voorzien.

Ac Milan lijkt me uitgesloten; die hebben Calabria en Kalulu al 2 goede backs voor de zelfde positie. En daarbij zijn de geruchten Mazroui/Milan van een tijd geleden. Hoor je niets meer over bij de doorgaans goed ingevoerde Milan bronnen. Heeft ook Mino als zakenwaarnemer. Daar zullen ze ook 3x over na denken… nee, Milan kan je doorstrepen. Milan gaat deze zomer vol voor Botman,Sanches en nog een spits. Bij de rest zal net goed moeten uitkomen.Ik zou voor Dortmund gaan als ik hem was

17 februari 2022 om 17:26

Is die kalulu een beetje goed , hoor weinig van die jongen ?

17 februari 2022 om 17:47

Je hoort weinig in de mainstream media inderdaad, maar onder de Milan kijkers zijn ze wel in hun nopjes,die Kalulu heeft zich echt geweldig ontwikkeld dit jaar. Ik weet niet of je Tomori een aantal keer heb gezien bij Milan maar als CV(is eigenlijk back) is hij bijna een kopie van Tomori; beide gigantisch snel voor een CV(al is dat bij Kalulu te verklaren omdat hij eigenlijk een back is), beide schuwen geen enkel duel, beide dekken door tot bijna de middenlijn, beide onzettend wendbaar, Enige wat Tomori op hem voor heeft is dat hij nog tandje beter kan verdedigen dan Kalulu, net ff nog meer inzicht, weten wanneer wat moet doen of juist moet laten. maar zie aan alles dat Kalulu dat nog wel kan aantikken. Bij sommige spelers kan je zien dat sommige dingen er gewoon nooit gaan komen. Maar bij Kalulu(en Tomori) is er eigenlijk niets waarvan ik denk; dat gaat hij nooit kunnen.

17 februari 2022 om 17:51

Sanches als in Renato Sanches? Die geruchten heb ik dan gemist maar zou ik zeker niet vinden misstaan bij zo een mooie club als Milan. Altijd een getalenteerde speler gevonden met hier en daar wat pech in zijn carrière en clubkeuzes.

17 februari 2022 om 18:03

Klopt! Die inderdaad. Gesprekken zouden goed gaan. Alleen hij kan ook naar Arsenal. Dus het is nog niet beslist want Arsenal kan veel meer salaris bieden en natuurlijk de BPL

17 februari 2022 om 18:17

Toffe speler. Hopen dat hij een transfer maakt, want Ligue 1 is nou niet iets wat ik snel op zet. Had laatst nog wel de opstelling gecheckt tussen PSG en Lille maar zag dat hij er niet bij was dus die wedstrijd maar overgeslagen.

AC Milan is de grotere club en staan voorlopig eerste in de Serie A maar Arsenal speelt zoals jij zegt wel in de PL wat garant staat voor bijna wekelijks topwedstrijden!

Ik snap niet waarom Perez ligt te slapen. Als Madrid het seizoen 22-23 in gaat zonder een rechtsback toe te voegen wordt ik gek

Bayern kan hem ook wel gebruiken overigens.

17 februari 2022 om 17:56

Perez ligt al een tijdje op z'n rechteroor. Aankopen van niks en de selectie wordt enkel beschamender. Carvajal was zo ongelooflijk slecht dinsdag om van te janken en toen Vasquez er in kwam deed hij het niet bepaald beter.

Terwijl aan de andere kant van het veld een jonge RB speelde die niemand kon passeren. Ooit vond ome Perez het een strak plan om hem gedag te zeggen en door te gaan met opa Carvajal en een middelmatige omgebouwde rechtsbuiten naar rechtsback Vasquez.

17 februari 2022 om 18:26

Dat Carvajal boven Hakimi werd verkozen brandt men Perez (en Zidane) maar al te graag op af met de superkracht van retrospect. Op dat moment was dat gezien alle omstandigheden gewoon geen slechte beslissing. Carvajal was fit, Spaans, al een clublegende en een van de beste rechtsbacks ter wereld. Tegelijkertijd had de club geld nodig wegens Covid. Uiteindelijk is die keuze heel slecht uitgedraaid maar dat kon je toen onmogelijk voorspellen.

17 februari 2022 om 18:55

Ben ik niet met je eens. Hakimi was al sinds jeugd al een bijzonder getalenteerde jongen. Geen Ronaldinho maar dat hoeft ook niet als RB. Hij was snel, sterk aan de bal, maakte goede runs. Prima speler voor die leeftijd, ook toen hij debuteerde bij Real speelde hij regelmatig sterke wedstrijden.

Toen besloot Real hem te verhuren aan Dortmund beetje hetzelfde wat ze met Carvajal deden toen hij verhuurd werd en geweldig terug kwam. Ook niks mis mee, heel goed geweest voor Hakimi's ontwikkeling. Toen waren we inmiddels 2 seizoenen verder en liet Hakimi zien wat voor een fantastische speler hij was en toch werd hij weggedaan voor een broodje hamburger en wat kauwgomballen.

Nu zitten wij op de blaren als Real (fans) want die jongen speelde ons helemaal kapot dinsdag Vini had er helemaal niks op.

Tja geweest is geweest maar dit is een monsterblunder.

Ik denk dat het Milan sowieso niet gaat worden, die lijken ook Raiola een beetje zat te zijn. Daarnaast hebben ze op de RB positie Calabria, Florenzi en Kalulu (die tevens CB kan spelen). Florenzi is nu op huurbasis met optie tot koop, maar bevalt Milan zeker. Toont veel grinta, werkt hard en presteert redelijk goed. Een goede stand-in voor Calabria. Kalulu ontwikkelt zich daarnaast ook geweldig goed, zijn ontwikkeling moet natuurlijk niet in de weg worden gelopen. Ik zie dus niet in waarom Milan Mazraoui zou gaan halen.

Haha, Milan wil alle transfervrije spelers, vraag maar aan Bogarde, Davids, Urby etc etc. Zou eens goed navragen voordat je die weg op gaat.
In het spoor van Milan is Barcelona als gevallen grootmacht ook terecht gekomen.. daar win je geen prijzen maar zit je lekker vanwege klimaat, stad en andere dingen. Kijk maar eens naar laatste motivatie van Frenkie, die is daar ook voor gevallen.
Dortmund zou veel beter zijn qua stap, kun je na drie jaar weer een stap zetten. Maar goed, zal het wel niet worden

17 februari 2022 om 17:41

Barcelona is ook niet zo gek toch. Als ze maar flink betalen, dan is ie gelijk binnen. Woon je in een mooie stad met lekker weer.

En als het sportief een beetje tegenvalt dan ga je na een paar jaar weer eens elders kijken.

Barcelona natuurlijk. Vinden de weg langzaam omhoog,mooi klimaat. Word er trouwens nog gevoetbald vandaag?

Barcelona is de beste optie. Hij kent de filosofie en Dani Alves zal waarschijnlijk enkel gebruikt worden als backup. Dest zal waarschijnlijk verkocht of verhuurd worden.

Met het niveau wat hij kan aantikken kan hij bij elk van die 3 clubs slagen. Zijn probleem is dat hij elk seizoen een wedstrijd of 10-15 mist wegens een blessure en dan word het gewoon heel lastig om eerste keus te worden. Van deze 3 clubs zou Ac-Milan de beste keuze zijn om zijn carrière te vervolgen denk ik.

Hoe gaat het eigenlijk met Raiola? Heb ik het bericht gemist dat hij ontslagen is uit het ziekenhuis? Want als hij onbeschikbaar is zal het qua onderhandelen ook wel invloed hebben op Mazraoui's toekomst.

Snap eigenlijk niet waarom Nous zogenaamd geen haast heeft. Zou enorm veel haast maken als ik hem was en niet te lang wachten. Met zijn verleden is hij zo weer geblesseerd en als dit weer een langdurige blessure is dan speelt hij nergens.

Het zou voor Barca een mooie versterking zijn voor de rechtsback positie. Transfervrij dus moet je altijd proberen. Maar Milan is ook weer aan het groeien naar een sterk niveau dus moeilijk kiezen.

Rensch is een prima opvolger wat mij betreft maar als Ajax hem 5 miljoen per jaar kan bieden voor een contract van 4 jaar is het eigenlijk voor alle partijen toch een prima deal? Of zou hij echt zoveel meer krijgen bij een andere ploeg?

17 februari 2022 om 17:30

Ajax gaat hem nooit 5 miljoen geven. Ik ben de grootste fan van hem die er bestaat maar zelfs ik begrijp dat je dat niet kunt doen. Puur omdat hij gewoon teveel wedstrijden mist door blessures. Als hij Tadic/haller achtige fitheid had, zou je het nog kunnen overwegen. Ik zou zelf niet verder gaan dan 3 miljoen, dan zit je net in die schaal eronder. Ik weet ook niet wat zijn eisen zijn en wat Ajax wilde geven, hopelijk wordt dat later nog bekend. Maar voor 5 miljoen moet je een zekerheidje zijn, net als Tadic, Haller, Ziyech etc.

Mazraoui is echt een speler die een geweldige ontwikkeling heeft doorgemaakt. De clubs die nu genoemd worden zij. Op dit moment sportief misschien niet een stap omhoog maar het is wel.een zwaardere competitie om je in te bewijzen en financieel zal bij er ook op vooruit gaan. De vraag is natuurlijk ook wat er komend seizoen gaat gebeuren met ajax. Jaren goed beleid gevoerd en de vraag is maar of de opvolger van overmars dit kan voortzetten. Voor het Nederlands voetbal hoop ik dit oprecht maar als misschien ten hag vertrekt kan die dominantie zo maar over zijn.

Alle 3 natuurlijk mooie clubs! Zou leuk zijn om hem bij AC Milan te zien

Dortmund is gwn een stap achteruit

Geen van de drie, Barcelona belandt je in een wespennest maar dat is mijn mening en is niet meer de ploeg van 5 jaar terug.Dortmund is alleen Haaland en Reus goede voetballers dus echt geen stap omhoog ja alleen financieel en Inter is te verdedigend en Nous is toch een aanvallende back

17 februari 2022 om 17:31

Inter ik bedoel Ac Milaan

17 februari 2022 om 19:47

Milan is zeker niet verdedigend, ga eens een potje kijken zou ik zeggen. Daarnaast hebben ze Theo op LB, die moet het echt niet hebben van verdedigen hoor, voegt vooral in aanvalled opzicht veel toe. Nee, Milan weet zich zeker wel raad met een aanvallende back. Alleen in dit geval zie ik er geen meerwaarde in als je Calabria, Florenzi en Kalulu hebt op RB.

Als hij straks scoort tegen benfica dan gaan meer clubs zich melden. Volgens de Toto zijn er 5 teams die meer kans hebben op het winnen van de CL dan Ajax. Als een van die 5 zich gaan melden. Maar Mazra doet dit ook niet uit sportief oogpunt maar om tekengeld. En dat kan je niemand verwijten. Waar betalen ze momenteel het meeste tekengeld?

Hij moet ergens terecht komen waar ie niet teveel onder druk komt te staan en lekker mee kan voetballen. Verdedigend is ie vrij zwak, aanvallend is het een topback.

Het zal wel de hoogste bieder zijn. Tegenwoordig laten zaakwaarnemers de spelers uit hun contract lopen en is het kassa. Jammer voor de club die jarenlang heeft geïnvesteerd in zo'n jongen - ook eigenbelang - maar clubliefde bestaat nog maar bij weinigen. Big business. Clubs zullen in de toekomst hier zeker rekening mee houden. Dan is het minimaal 1 jaar voordat een speler uit zijn contract loopt, bijtekenen of vertrekken. Zo niet, dan een jaar op de bank.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren