Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Feyenoord ontzenuwt geruchten over Italiaanse interesse in Sinisterra

Laatste update:

Atalanta heeft zich niet officieel gemeld bij Feyenoord voor Luis Sinisterra, zo verzekert het Algemeen Dagblad donderdag. Volgens de lokale krant L'Eco Di Bergamo is de Serie A-club serieus in de markt voor de vleugelaanvaller, maar in Rotterdam-Zuid is daar dus niets van bekend, zo benadrukt clubwatcher Mikos Gouka.

Sinisterra werd voor zijn zware knieblessure al gescout door verschillende clubs uit het buitenland. De kwetsuur die hij begin 2020 echter opliep zorgde ervoor dat de interesse op een laag pitje werd gezet. Inmiddels is de buitenspeler uit Colombia weer helemaal terug bij Feyenoord. Sinisterra genoot afgelopen seizoen het vertrouwen van Dick Advocaat en ook diens opvolger Arne Slot ziet het in hem zitten.

Slot trekt vergelijking tussen Sinisterra en Stengs: ‘Die werd heel goed’

De aanvaller ontving vorige week complimenten van Arne Slot.Lees artikel

De weer geheel fitte Sinisterra werd woensdag beloond met een uitnodiging voor de nationale ploeg van Colombia. In het kader van de WK-kwalificatie speelt het Zuid-Amerikaanse land binnenkort tegen Bolivia (2 september), Paraquay (6 september) en Chili (10 september). Voordat de interlandperiode ingaat speelt Sinisterra met Feyenoord zondag nog tegen FC Utrecht in De Galgenwaard.

Sinisterra, die bij Feyenoord nog vastligt tot medio 2024, ontving onlangs nog complimenten van Slot na zijn drie treffers in het Conference League-duel met IF Elfsborg (5-0). “Hij wordt steeds fitter. Ik vergelijk het een beetje met Calvin Stengs. Die kwam bij AZ ook terug van een zware blessure. Hij had even tijd nodig en werd goed en zelfs heel goed. Maar een individu kan alleen uitblinken als de hele ploeg goed speelt. En dat hebben we gedaan“, zo klonk het vorige week in gesprek met ESPN.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
26 augustus 2021 om 15:48

Feyenoord hoeft toch niet te verkopen? Waarom zou je nu een relatief laag bod accepteren? Sinisterra zal eind van het jaar waarschijnlijk alleen maar meer geld opleveren. Tsja, een risico qua blessures houd je altijd. Maar dat vind ik een aanvaardbaar risico en neem aan dat de Feyenoord directie dit ook zo ziet. Een hele andere situatie dan destijds met onze vriend Jorgensen imo.

26 augustus 2021 om 15:52

Wat is het verschil vergeleken met jorgensen precies? Misschien is sini ook een one season wonder en dan praten we hetzelfde over sini als over Jorgensen…

26 augustus 2021 om 15:55

Je weet natuurlijk niet wat het bod is. Volgens mij werd er toen op Jorgenden 18 miljoen geboden? Nou dat moet je meteen accepteren voor Sinisterra. Maar is het 5 miljoen dan moet je het natuurlijk nooit doen. Zolang er geen duidelijkheid is over het bod, valt er niet veel over te zeggen.

26 augustus 2021 om 16:00

Jorgensen had een top jaar achter de rug toen ze het bod van Newcastle afsloegen. Sinisterra heeft nog geen topjaar bij Feyenoord achter de rug. Uiteraard mede door zijn zware blessure. Dit beïnvloed zijn marktwaarde, want in het voetbal ben ben je nu eenmaal zo goed als je laatste seizoen. Ik neem aan dat als hij nu een jaar lang zijn niveau haalt, hij eind van het jaar voor een mooi bedrag een transfer gaat maken.

26 augustus 2021 om 16:22

@Fey_1908- Zit wat in wat je daar zegt. Grote verschil is dat Jorgensen wel wat ouder was toen hij zijn superseizoen draaide. Sinisterra is een jaar of 22? Zit nog veel rek in denk ik. Daarnaast had Jorgensen ook pech met blessures al heb ik er een hard hoofd in dat hij die draad had vastgehouden
Ik zou Sinisterra toch behouden. Kan van grote waarde zijn dit seizoen. Wat laten zien in Europa kan t prijsje doen stijgen.

26 augustus 2021 om 18:04

Maar waarom überhaupt steeds dat vergelijk met Jørgensen? Omdat één speler in waarde gedaald is, moeten we er van uit gaan dat dit bij iedereen gebeurt?

Leuk spelertje maar weinig speciaals. Al zou Atalanta Bergamo een leuke vervolgstap zijn.

26 augustus 2021 om 14:00

Ontwikkeld zich goed juist. Volgend seizoen lekker verkopen voor 25 miljoen als die zo doorgaat.

26 augustus 2021 om 14:06

Ja dat zeiden jullie ook van Senesi. Waar halen die Feyenoord supporters die bedragen toch vandaan voor een speler uit de eredivisie en conference league.

26 augustus 2021 om 14:06

Juist, dit seizoen proberen betrokken te zijn bij 20+ goals en je kan hem voor 20 miljoen verkopen

26 augustus 2021 om 14:09

Verdedigers altijd weinig geld. Voorlopig is Sini aan het slopen

26 augustus 2021 om 15:11

Want spelers uit de Eredivisie en Conference League zijn dat per definitie niet waard? De Ligt werd in de voorronde EL uitgeschakeld door Rosenborg. Was hij toen ook niks meer waard?

26 augustus 2021 om 15:31

Alleen heeft de ligt ook nog halve finale CL gespeeld sinistera volgens mij niet

26 augustus 2021 om 16:16

Het woordje ''toen'' is belangrijk

26 augustus 2021 om 16:59

Mitchel Bakker heeft ook de halve finale CL gespeeld. Maar die zal nooit geen 30 mil opbrengen!

26 augustus 2021 om 18:07

Ja, erna. Ervoor wel een EL finale, dus? Sinisterra is nu weer terug in de selectie van Colombia en speelt goed bij Feyenoord. Dan moeten we aan dezelfde, wat mij betreft iets hogere, bedragen denken dan wat AZ opstrijkt voor een Til of Jahanbaksh

26 augustus 2021 om 18:55

Wat hopen ze toch altijd dat Feyenoorders niks opbrengen. Maar in andere topics altijd zeggen ‘ik hoop zo voor het NL voetbal dat er weer sprake is van een echte top 3’ en ‘ik gun het Feyenoord dat ze weer mee gaan doen om de titel’. Maar er komt 1 berichtje voorbij dat een Feyenoorder misschien veel geld gaat opleveren (voor Feyenoord begrippen) en de wereld is te klein.

26 augustus 2021 om 14:12

Daar heb ik mijn twijfels bij. Sinistera past totaal niet in het systeem van Atalanta.

26 augustus 2021 om 15:05

Dacht precies hetzelfde, of hij moet in de spits gaan spelen, iig geen linksback die de hele linkerkant bestrijkt.

26 augustus 2021 om 14:41

Een overstap lijkt me wat vroeg op dit moment, eerst maar eens een seizoen lang vormbehoud tonen en blessurevrij blijven. Dan is hij nog pas 22/23.

26 augustus 2021 om 14:47

Ach hou toch op. Sinisterra is een van de beste aanvallers in de eredivisie en dat al meerdere seizoenen. Bergamo zie ik niet als een goede vervolgstap voor hem (met name vanwege hun spelsysteem).

26 augustus 2021 om 16:30

Weinig speciaals. Daarmee laat je gelijk weten dat je hem niet hebt zien spelen op de momenten dat hij volledig fit was. Snel, technisch, leuke actie en versnelling in huis en als extra wapen hij kan hij ook nog goed koppen Daarbij gaat zijn rendement in het huidige systeem ook omhoog.

26 augustus 2021 om 17:51

Ik vraag me bij dit soort uitspraken dan altijd af wat je dan wel speciaal zou vinden? Moet hij vleugels hebben of onzichtbaar kunnen worden ofzo?

Tja lastig lijkt me dit. Bij 15 miljoen zou ik hem gewoon verkopen hoe vervelend het ook is zo kort voor het sluiten van de transfermarkt. Feyenoord kan dat gewoon niet weigeren en aangezien de scouting de laatste tijd (deze zomer althans) keurig z’n werk doet, denk ik dat er al wel wat opties op de lijst staan. Linssen op linksbuiten en een spits kopen is natuurlijk ook een optie. Er moet hoe dan ook nog wat bij. Maar ik verwacht niet dat Atalanta meer dan 10 zal willen betalen, lekker houden dus.

26 augustus 2021 om 14:00

Je zou er toch ook kwaliteit terug voor willen ipv Linssen. Dan heb ik liever een onbekende voetballer zoals hoe Sinisterra binnen kwam wandelen bij Feyenoord.

26 augustus 2021 om 14:05

waarom zou je 15 mil als Feyenoord zijnde ''niet kunnen weigeren''. Feyenoord zit niet in in de problemen financieel gezien. ja we moeten wat creatief zijn als het gaat om versterkingen maar er is geen nood aan de man. dit is een speler van de buiten categorie voor de eredivisie en daar moet je dus heel verstandig mee omgaan. is sinds gister international en begint dit seizoen aan de lopende band te scoren. dan doe je hem juist nu natuurlijk niet weg.

26 augustus 2021 om 14:17

Naja niet te weigeren in de zin dat het voor Feyenoord gewoon heel veel geld is. Dat is een lastige keuze bedoel ik meer. In de tijd van dat bod op Jörgensen had Feyenoord ook geen financiële problemen, maar soms moet je gewoon even lekker cashen toch?

26 augustus 2021 om 14:20

Zoals alvarez idd!

26 augustus 2021 om 14:51

Voor 10-15 miljoen mogen ze ergens anders gaan zoeken. Tenzij er een flink doorverkooppercentage bijkomt (>20%) of in een deal met Lammers.

26 augustus 2021 om 15:14

Ik vind 15 miljoen echt te weinig, zeker zo kort voor de deadline. Zoals ze bij PSV over Madueke zeggen: hij is niet te koop, tenzij er een bod komt dat daar verandering in brengt. Zo'n bod is geen 15 miljoen

26 augustus 2021 om 17:52

Ja leuk, zou je wel willen he. Waarom moeten wij voor 15 miljoen verkopen, geef me een andere reden dan omdat we Feyenoord zijn.

26 augustus 2021 om 14:13

in zijn huidige vorm is hij gewoon echt fantastisch. ruim de eredivisie ontgroeit. Feyenoord heeft niet vaak een speler van de buitencategorie en word er vaak een beetje lacherig gedaan. sinisterra bij psv zou in een adem met madueke en gakpo genoemd worden.

26 augustus 2021 om 14:30

Zullen we eerst wat langer aankijken voordat we stellen dat iemand de eredivisie ruim ontgroeit is? Speelt momenteel erg sterk, maar je kan ook meteen naar het andere uiterste gaan.

26 augustus 2021 om 14:41

Ben het met je eens in dit geval JK-Ajax. Sinisterra heeft potentie zat. Dat liet hij zien onder Stam (Gio maakte nauwelijks gebruik van hem) en sindsdien onder advocaat en slot ook. Zonder blessure had de vlag er misschien anders bij gehangen, maar wat mij betreft eerst maar eens een jaar proberen de eredivisie aan gort te spelen voordat we praten over dergelijke bedragen.

26 augustus 2021 om 14:56

Begrijp me ook niet verkeerd, ik vind het echt een fantastische voetballer maar we moeten ook wat voorzichtig zijn en hopen dat hij gewoon een heel seizoen lekker fit blijft en dan blijft presteren inderdaad. Dan komt de hoofdprijs heus wel, zeker als je in de CL nog wat verder komt en hij zijn statistieken daar blijft doorzetten + een eventueel lekker WK meepakt. Dan ga je wel het record verbreken denk ik wat natuurlijk wel erg lekker is voor je selectie versterken. Stel dat je 25 miljoen pakt wat je daar wel niet mee kan doen.

26 augustus 2021 om 15:11

maar dat is precies wat ik zeg. (een paar posts hieronder en boven). of hij te goed is voor de eredivisie kan je het nog over hebben, maar voor de rest is dat precies waar ik op doel.

26 augustus 2021 om 15:16

Mee eens JK-Ajax. Eerst maar eens een heel seizoen volmaken, bij 25 goals betrokken zijn, vast international worden. Dan kijken we verder

26 augustus 2021 om 15:17

Dat gedeelte zijn we het dan ook zeker over eens, maar ruim de eredivisie ontgroeien dat is nogal wat, dat zie je toch niet vaak; ik kan zo alleen een de Ligt of een Frenkie bedenken als buitencategorie die de eredivisie écht ruim ontgroeit waren (dan kijk ik puur even alleen bij mijn eigen club).

26 augustus 2021 om 15:23

Depay, Wijnaldum. Frenkie en De Ligt inderdaad. Heel veel verder kom ik ook niet. Hoewel, bij Karsdorp had ik het idee ook. Pech met blessures gehad alleen

26 augustus 2021 om 16:37

Helemaal mee eens Ijsmuts en JK, laat hem eerst maar eens een seizoen de eredivisie kapot spelen en beslissend zijn tegen de Ajax psv en az. Tuurlijk zat zijn blessure hem in de weg, maar heb ook wel het idee dat hij in het systeem van Slot beter tot zijn recht komt. Overigens lees ik hierboven een rijtje "beste" spelers met Madueke en Antony (en eigenlijk ook Gakpo). Voor hen geldt hetzelfde, zeker hebben ze iets speciaals, maar laat ze eerst maar eens beslissend worden voordat we ze een dergelijk stempel opdrukken. bij Madueke en Gakpo ging dat alweer mis in de belangrijkste wedstrijd van het jaar.

26 augustus 2021 om 16:40

@jk ligt eraan hoever je terug kijkt. Sneijder, Robben, van der Vaart en van nistelrooij en toch ook Kuijt waren de eredivisie ook ontgroeid.

Voor zulke spelers kom je naar het stadion!!Dit jaar nog lekker behouden voor de club, om vervolgens volgend jaar lekker te cashen (hopelijk)!

als hij op zijn huidige niveau blijft, het wk haalt met colombia en we Europees presteren gaat deze jongen het transfer record ruim verbreken. nu absoluut niet laten gaan. zelfs niet voor 20 mil.

26 augustus 2021 om 14:04

Dan is het record in deze tijden ook niet heel lastig om te verbreken

26 augustus 2021 om 14:04

Vind je? Er hebben betere spelers bij Feyenoord gespeeld die dat bedrag niet opleverden dus ik betwijfel dat. Het is ook niet zo dat hij de afgelopen jaren veel indruk heeft gemaakt, die paar goals tegen elfsborg en luzern veranderen daar niet superveel aan.

26 augustus 2021 om 14:10

betere spelers? behalve berghius, aan wie denk je dan? hij is beter dan vilhena, st juste, karsdorp, kongolo, clasie en veel jonger en talentvoller dan pelle. dat zijn de enige spelers die voor Feyenoord begrippen veel geld hebben opgeleverd. hij is aanvaller (meer waard dan verdedigers en middenvelders), is international (alleen pelle was dat in dit rijtje), en tevens de jongste van allemaal (meer restwaarde). dat bij elkaar denk ik zeker dat hij de records gaat breken.

26 augustus 2021 om 14:17

Zijn statistieken zijn slechter dan een Larsson. Wil je echt veel geld opleveren moet deze speler toch echt goede statistieken krijgen. Verder was ik het afgelopen seizoen absoluut niet onder de indruk van sinisterra enorm wisselvallige speler die 1x in de 5/6 wedstrijden een goede pot speelt. Als je nu Bijlow had genoemd had ik het wel geloofd maar sinisterra moet nog veel bewijzen in mijn ogen.

26 augustus 2021 om 14:18

Ik zeg overigens niet dat hij geen betere statistieken kan krijgen zeker nu feyenoord aanvallender speelt zou dat mogelijk zijn maar dat weten we pas aan het einde van het seizoen.

26 augustus 2021 om 14:21

Logisch dat hij het afgelopen jaar wat tegen viel door zijn knieblessure. Wat verwacht je dat hij meteen in topvorm is na zo’n blessure? Dit seizoen is hij eindelijk helemaal fit en in vorm. Dat laat hij meteen zien.

26 augustus 2021 om 15:07

@ajax01-95, Waar haal jij deze statistieken vandaan? Sinisterra heeft zeker geen slechtere statistieken dan Larsson. Daarnaast heeft Luis nog niet eens 50 eredivisie wedstrijden gespeeld en was hij bijna een heel seizoen geblesseerd.

26 augustus 2021 om 15:08

na zijn blessure was het een maand ofwat gewoon vrij matig idd. dat helpt niet als je puur gaat kijken naar de statistieken. zit inmiddels echter weer op en zelfs boven zijn oude niveau. ik ben naar mijn idee niet enorm snel van het ''in de polonaise'' bij een speler, maar bij Feyenoord moeten we altijd maar zo behouden zijn, en ''nog maar afwachten''. als we een grote speler hebben mogen we dat best gewoon hardop uitspreken.

Lastige kwestie. Kan me goed voorstellen dat je zo kort voor het verstrijken van de transferdeadline niet zit te wachten op de exit van een basisspeler. Aan de andere kant verkeert Feyenoord denk ik niet in de positie om grote bedragen (15-20 miljoen) te weigeren. Als ‘ie zo doorgaat levert hij volgend jaar waarschijnlijk (veel) meer op, maar aan de andere kant kan een (zware) blessure of vormdip weer roet in het eten gooien. Ik weet het niet. Als je de kans krijgt om hem voor een mooi bedrag te verkopen, dan zou ik het denk ik toch doen. Dat geld dan weer slim herinvesteren. Geen bord-op-schoot scouting. Maar bijvoorbeeld 1/2 nieuwe Zuid-Amerikaans parels. Ik noem maar wat.

Fantastisch talent, ik ben groot fan. En een vleugelspeler die kan koppen, dat zie je ook niet vaak he?

Hij moet nog wel veel leren, voordat hij een overstap naar een grotere competitie kan maken. Kortom, gewoon nog een paar seizoenen bij Feyenoord blijven om zichzelf te ontwikkelen.

Hoe gaat Sinisterra in het 5-3-2 systeem van Atalanta spelen? Daarnaast mag Feyenoord van mij iedereen verkopen waar een bedrag van 15+ miljoen voor geboden wordt. Dat is nou eenmaal de situatie waar we in zitten.

26 augustus 2021 om 15:12

en de situatie waar je dan ook in blijft zitten met zo'n matige mentaliteit.

26 augustus 2021 om 15:19

Hoezo? Er is geen speler in de selectie van Feyenoord waar een bod van 30+ miljoen op gaat komen. Je kan het altijd vragen en dan hou je iedereen binnenboord, zal op de ranglijst misschien een verschil maken tussen 3e en 4e plaats. Terwijl als je een speler als Senesi, Sinisterra of Kokcu zou verkopen voor een bedrag van 15 miljoen je 2/3 spelers kan halen die tot dat niveau kunnen groeien. Dan is het wel belangrijk dat er goed gescout wordt maar daar krijg ik steeds meer vertrouwen in.

26 augustus 2021 om 15:20

Nou inderdaad ODESZA. Sini is meer waard, dus dan is de vraagprijs gewoon hoger. Het is ook weer niet zo dat Feyenoord moet verkopen. Er is weinig te besteden om Feyenoord zo sterk mogelijk te maken. Houd dan iig je uitblinkers, zeker zo vlak voor de deadline

26 augustus 2021 om 15:24

Melvin, maar je moet je ook afvragen wanneer je meer kunt verdienen. Nu, of na dit seizoen? Ik denk het laatste namelijk

Serieus allemaal lees bedragen van boven 25/30 miljoen. Sini is niet meer dan een aardige speler. Krijg je 15_18 miljoen voor speler die nog niet veel heeft laten zien ben je spekkoper.
En Feyenoord zit echt niet in positie om te speculeren dat hij meer waard gaat worden. Zijn ze zo gezegd niet zo goed in.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren