Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Topkandidaat Drommel kan transfer naar de Eredivisie-top maken’

Laatste update:

Joël Drommel maakt mogelijk een transfer naar de top van de Eredivisie. De doelman van FC Twente staat volgens Voetbal International hoog op het kandidatenlijstje van AZ als Marco Bizot de Alkmaarders gaat verlaten. De 29-jarige doelman staat volgens Mundo Deportivo in de belangstelling van Valencia, Sevilla en Celta de Vigo.

Mundo Deportivo gaf donderdag aan dat de drie Spaanse clubs 'meer dan geïnteresseerd' zijn in de doelman van AZ. De Oranje-klant gaf eerder al aan dat het nog altijd zijn droom is om in het buitenland te spelen, waardoor een transfer goed mogelijk is. Bizot tekende in februari een nieuw contract in Alkmaar. De sluitpost ligt momenteel tot medio 2022 vast bij de Eredivisionist.

Aad de Mos blikt vooruit op nieuwe Eredivisie-seizoen: 'Ajax wordt niet zomaar kampioen'

Mocht Bizot een transfer maken, dan komt AZ volgens het weekblad waarschijnlijk uit bij Drommel. De 23-jarige doelman heeft zich met sterke wedstrijden dit seizoen in de kijker gespeeld bij de leiding van de nummer twee van afgelopen seizoen. Drommel heeft bij de Tukkers nog een contract tot medio 2021, met een optie voor nog een seizoen.

FC Twente wil Drommel behouden, maar de keeper gaf tegenover RTV Oost aan dat hij openstaat voor een transfer. "Ik hoor dat de club me graag wil houden, dat begrijp ik. Maar als er iets moois komt en mijn gevoel gaat daar naar uit... Waarom niet?, denk ik dan. Ik heb hier zes jaar gezeten. Dit wordt mijn zevende seizoen. Ik heb altijd met heel veel trots hier gespeeld en nog steeds. Dus we gaan zien wat de tijd brengt."

Zou Joël Drommel een goede vervanger van Marco Bizot zijn bij AZ?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Is hem gegund. Ben ervan overtuigd dat hij het niveau aankan. Heeft ons heel veel punten bezorgd, uit de Eerste Divisie geholpen en is echt een leuke gozer.

23 juli 2020 om 22:57

Moet AZ overigens wel even drie miljoen aftikken. Kunnen wij de markt op voor een creatieve middenvelder.

23 juli 2020 om 23:05

Met nog een 1 jarig contract lijkt de helft logischer. Allicht kan AZ een speler als Reijnders of Aboukhal richting Twente sturen als wisselgeld.

23 juli 2020 om 23:12

3 miljoen is wel erg veel.
Hij heeft een goed seizoen achter de rug en heeft zeker veel potentie, maar het is 'maar' een keeper van degradatiekandidaat Twente. En Twente zit in geldnood en dat weet AZ ook.
Gelukkig zijn er meer clubs voorDrommel maar ik denk dat 't niet meer dan 2 miljoen gaat worden.

23 juli 2020 om 23:18

Eenzijdige optie voor nog een jaar in z'n contract. Al het talent dat niet-huur is, is wat mij betreft welkom bij Twente op het moment, haha.

23 juli 2020 om 23:20

Drommel heeft een contract tot medio 2021, met nog een optie voor nog een extra seizoen.

24 juli 2020 om 10:16

fc twente wil 4 a 5 miljoen voor hem hebben

24 juli 2020 om 00:17

Zal vast een leuke gozer zijn, dat maakt hem nog geen goede keeper. Van mij mogen jullie hem houden. Nog veel te instabiel als keeper. Zeker voor die transfersom.

24 juli 2020 om 10:15

Ben het met jou eens. Drommel zal best punten pakken maar hij kost ook nog punten.als AZ hem als tweede keeper zou halen zou ik het wel begrijpen.de jongen is 23 geef hem nog 2 jaar en het is een stabiele keeper. Wat dat betreft een prima aankoop dan.of koop hem nu en stal hem een jaar bij Twente speelt die jongen nog veel wedstrijden ook.

24 juli 2020 om 15:30

Is hij ook. Hij maakt minstens zoveel fouten als de reddingen die hij maakt. Hij is wel redelijk talentvol. Een beetje in de categorie Bizot naar mijn mening qua talent. Met betrekking tot kwaliteit is Bizot uiteraard nog wel een stuk beter.

24 juli 2020 om 15:46

In de Keuken Kampioen Divisie wellicht, maar het afgelopen seizoen heeft hij toch meer punten gekost dan dat hij heeft opgeleverd? Hij heeft talent, maar hij is echt nog veel te instabiel.

24 juli 2020 om 18:37

Leuke gozer? Hij is niet te verstaan.....

25 juli 2020 om 18:51

Stond je vast niet voor de Aspen Valley vorig jaar na de kampioenswedstrijd ;-)

Ik denk dat dat een prima vervanger zou zijn. Je gaat nooit iemand terug kunnen halen die nu op hetzelfde niveau zit.

23 juli 2020 om 23:06

Kon jaren terug ook al naar AZ maar kan dus alsnog

23 juli 2020 om 23:24

Sergio Padt is van vergelijkbaar niveau als Bizot vind ik. Toch altijd wel punten pakket voor FC grunn

24 juli 2020 om 01:36

Ik zou Padt ook als eerste keuze hebben. Doet het al jaren uitstekend in Grunn en lijkt me betrouwbaarder dan Drommel.

Op zich een prima keeper maar als Bizot gaat zie ik toch liever De Boer of Schendelaar terugkomen van een verhuur en de kans krijgen om zich te bewijzen. Om nu weer een jonge keeper te halen is naar mijn idee een beetje verspilling van je transferbudget.

23 juli 2020 om 23:07

De boer was in het eerste matig en bij jong AZ ook vaak weifelend.. schendelsar is een te groot risico door zijn leeftijd/ervaring als hij het niveau überhaupt heeft wat AZ nastreeft.... doe dan Padt of Scherpen

24 juli 2020 om 13:56

Scherpen? Die gaat Ajax natuurlijk never nooit wegdoen aan AZ.

23 juli 2020 om 23:25

Vond de boer ook matig maar niet talloze keren beoordeeld. Grootste probleem vind ik zijn lengte, te klein.

24 juli 2020 om 00:20

De Boer viel zeer tegen het afgelopen jaar. Schendelaar heeft zich twee seizoenen geleden goed ontwikkeld maar heeft afgelopen seizoen nauwelijks gekeept. Die jongen heeft potentie maar is nu nog niet klaar voor AZ 1. Hetzelfde geldt voor de gehypte Drommel overigens. Een matige keeper die nog teveel fouten maakt. Laat AZ dan een ervaren jongen halen ter overbrugging van een jaar of maximaal twee. Dan zijn Schendelaar en/of Bakker klaar voor het eerste. Beide heb en veel meer potentie dan Drommel.

Kan een mooie vervolgstap voor hem zijn. Met contract voor een jaar en optie voor nog een jaar (waarschijnlijk wel met afspraken met Drommel) hoop ik wel op een miljoentje of 3. Is hij ook wel waard m.i. Laat AZ maar flink betalen.

23 juli 2020 om 23:09

AZ kan allicht wat wisselgeld in spelers doen, Reijnders (cm) Kramer (lcv) of aboukhal (rw) die te min zijn voor de basis maar prima talenten zijn en bij Twente allicht wel aanhaken. Of gudmundsoon verhuren

ik vind Drommel nog steeds een onbetrouwbare keeper. ik zou hier niet aan beginnen als ik AZ was

23 juli 2020 om 23:24

Precies, ik vind hem ook absoluut niet voor het niveau Az en ik ben echt wel van "iemand een kans geven".
Naast betrouwbaarheid mis ik ook uitstraling bij hem

23 juli 2020 om 23:38

zou die Michel Vorm niks zijn voor AZ? die zit alleen maar wortel te schieten op de bank bij de Spurs en is inmiddels op een leeftijd dat als hij nog ergens nog een tijdje in de basis wil keepen hij nu wel een beetje moet gaan vertrekken daar

24 juli 2020 om 11:05

Daar zit ik inderdaad meer op te wachten dan een Drommel die ik werkelijk waar nog nooit een toppartij heb zien keepen op niveau.

24 juli 2020 om 20:04

@Japie; met alle respect voor Michel Vorm, maar waarom zou AZ gokken op een 36-jarige keeper die 6 (!!!) jaar geleden voor het laatste een serietje wedstrijden keepte?

23 juli 2020 om 23:25

Eens. Dacht aan Padt, die staat er ook meteen.

23 juli 2020 om 23:44

Drommel is al twee seizoenen lang zeer betrouwbaar. Zeker voor een jonge doelman. Dus geen idee waarom je dat niet vindt?

23 juli 2020 om 23:52

als je zegt zeker voor een jonge doelman dan geef je er al weer een "maar" aan. ik vond hem afgelopen seizoen toch wel een aantal keer halfslachtig ingrijpen. ik zeg niet dat hij er niks van kan maar voor een club als AZ vind ik hem tekort komen op dit moment

24 juli 2020 om 10:48

De foutjes die Drommel maakte bij een club die vaak onder druk stond, daar kan ik me van Bizot ook nog wel een paar herinneren. Zeker tot vorig seizoen. Toen pas werd Bizot ook stabiel.

24 juli 2020 om 10:49

Als je al zoveel jaren in de hoofdmacht van je club speelt mag je op een gegeven moment wel een bepaald niveau aantikken waarop je gaat bepalen of je top of semi bent. Voor mij is hij het tweede en dan heeft het niks meer met leeftijd te maken.
Wat dat betreft sluit ik me bij Japie_Krekel aan.

24 juli 2020 om 11:11

Met 'jonge doelman' bedoel ik dat er nog rek in zit. Geen maar. Hij is een van de weinige puntenpakkers in de eredivisie. Voor Az een geweldige opvolger van Bizot.

24 juli 2020 om 15:33

Daar ben ik het niet mee eens. Mensen wijzen al snel naar de leeftijd, maar Cillessen was op die leeftijd bijvoorbeeld al wel een stuk beter en dat is ook niet echt een top doelman. Drommel heeft wel talent, maar hij maakt minstens zoveel fouten als de reddingen die hij maakt. Een puntenpakker is hij absoluut nog niet.

Zou een mooie stap voor Drommel kunnen zijn. Afgelopen seizoen enorm gegroeid en gok dat hij wel op het niveau van az zit. Het geld kan Twente natuurlijk goed gebruiken en opzich is Drommel wel vervangbaar.

Sorry de top van de Eredivisie? Gaat ie naar Ajax of PSV dan? Wel mooi hoe media met foxsports proberen AZ alsmaar te profileren als een topclub. Welke legendarische spelers, landskampioenschappen of Europese succes kent deze club? Juist 0.

23 juli 2020 om 23:26

Als je denkt dat AZ nul landskampioenschappen heeft behaald moet je toch terug de boeken in Knul. Helaas voor jou.

23 juli 2020 om 23:27

Overigens vind ik van een degradatiekandidaat naar gedeeld no1 wel een stap naar de top van de ED ja. En ook over tientallen jaren inmiddels speelt AZ voor plekken 2-4 dus dit blijft de top.

23 juli 2020 om 23:53

Owh je bedoelt een titel uit 1981 en een titel uit 2009 die bij elkaar is gekocht door een frauduleuze eigenaar. Verder hebben ze geen noemenswaardige dingen gepresteerd voor het Nederlandse voetbal of beweer je anders?

23 juli 2020 om 23:53

De Molenaar broers hebben met financiële injecties voor het eerste succes gezorgd, daarna Scheringa (dsb) voor het tweede kampioenschap. Of AZ daadwerkelijk de nationale top 3 kan uitbreiden naar een top 4, blijft afhankelijk van financiële mogelijkheden en consistent beleid. Met dat laatste lijkt het wel goed te zitten, gezien de resultaten van de jeugdelftallen. Maar er bij komen is 1, er blijven is moeilijk genoeg voor een club zonder groot achterland. Bij verkoop van de beste spelers is het de vraag of AZ dat kan opvangen en gewoon mee kan blijven doen voor de eerste plaats. Ook is de extra druk van moeten presteren niet altijd bevordelijk voor goede prestaties. En daarnaast gaan tegenstanders zich ook anders instellen. Echter, de tijd zal het leren. Voor komend seizoen is het afwachten in welke samenstelling de clubs van start gaan, maar ik verwacht tussen 4 clubs een strijd om de schaal. Als laatste punt: jammer dat AZ met haar nare gedrag rondom de toekenning van het eerste CL ticket veel sympathie heeft verspeeld. Al zullen AZ fans daar anders over denken.

23 juli 2020 om 23:59

Ze zijn subtop hooguit, maar een topclub heeft meerdere kampioenschappen behaalt en niet twee stuks over tientallen jaren tijd. Een topclub brengt topspelers voort en niet de net nietjes van AZ. Een topclub heeft prestaties behaald in Europa zoals PSV, Feyenoord of Ajax. Ze hebben het dit jaar behoorlijk gedaan, maar wederom stond Ajax bovenaan. Aankomend seizoen verwacht ik een plaats tussen 4 en 7 voor AZ.

24 juli 2020 om 00:10

Ja goede argumenten, maar wat mij betreft zitten ze er nog helemaal niet bij qua status in vergelijking met de andere clubs. Het is toch belachelijk dat ze door Foxsports nu worden gepromoveerd uit commerciële belangen. Die status moet je verdienen door prestaties op het veld vind ik persoonlijk. Ze hebben nog niet consistent genoeg gepresteerd over meerdere jaren om te kunnen zeggen: wij zijn een topclub. Ze hopen mee te kunnen doen, maar bij Ajax en PSV is het de titel of niks en dat is meteen het verschil. Als AZ 2 of 3e wordt is het hartstikke mooi, maar als Ajax of PSV 2e of 3e wordt is het seizoen verprutst. Ze hebben de boel goed voor elkaar dat absoluut, maar ze moeten nou niet opeens allerlei dingen willen afdwingen zonder dat ze dit kunnen ondersteunen met sportieve prestaties. Hele gedoe vanuit AZ rondom de afwikkeling van de competitie is namelijk ook om je kapot te schamen en kenmerkt zich door kleinzerig gedrag. Een topclub zoals PSV hoor je toch ook niet? Die dragen het met flair, ondanks dat ze hard geraakt worden door de beslissing.

24 juli 2020 om 00:25

Bij elkaar gekocht? Moet jij voor de grap eens kijken naar de transfersommen en salarissen van Romero, Jaliens, Mosainder, Moreno, Swerts, Pocognoli, Mendes da Silva, De Zeeuw, Schaars, Martens, Dembele en El Hamdaoui. Die spelers stonden voornamelijk in de basis (ik weet dat het er twaalf zijn, achterin was het wat wisselen door blessures en speelden die vijf ongeveer even veel). Daarnaast had je nog jongens als Van der Velden, Klavan en Luijckx die veel speelden. Allemaal jongens die nauwelijks iets hebben gekost. Ari en Pelle waren het duurst maar zaten voornamelijk op de bank. En jij noemt dat een gekocht kampioenschap? Hahaha

24 juli 2020 om 01:35

@breasal020 "een topclub zoals PSV hoor je toch ook niet? Die dragen het met flair, ondanks dat ze hard geraakt worden door de beslissing."voor de duidelijkheid, ik ben het niet eens ben met mijn club, maar wat heeft PSV in hemelsnaam om over te klagen dan? Daarnaast, "hele gedoe vanuit AZ rondom de afwikkeling van de competitie is namelijk ook om je kapot te schamen en kenmerkt zich door kleinzerig gedrag." Je basseert dat op artikelen die door VZ en andere sites als nieuws zijn gebracht, terwijl die al bij de Knvb al in april, voordat alles werd stopgezet, bekend waren.

26 juli 2020 om 22:06

Breasal, Je gaat van de hak op de tak. Het begon met je opmerking dat de transfer naar de top van de eredivisie ongelooflijk overdreven was zogezegd, en dat AZ nog nooit een prijs heeft gewonnen. Nu heb je gezien dat dat niet klopt en moeten we structureel eerste worden, en is 2e of 3e fraai maar in jouw ogen niet topclubwaardig. Om weer terug te keren, het begon dat je niet eens was met ' de top van de Ed'. Je raaskalt dus, niet vervelend bedoeld. Het kan zijn dat je net als vele anderen AZ als een grote concurrent voor jouw Ajax ziet en daarom lekker probeert af te kraken, of het is een andere haat. In elk geval, bij AZ worden de titel en artikelen van VZ niet geschreven laat staan van de Telegraaf, en proberen we gewoon lekker ons ding te doen en onze sportieve ambities jaar in jaar uit waar te maken. En de laatste 15 jaar lukt ons dat aardig goed , vinden wij zelf. Wij zijn zeker tevreden en zijn benieuwd wat er nog meer in het vat zit, en genieten er vooral van. Ik wens iedereen weer een goed en spannend seizoen!

Van de regen in de drup. Jammer, maar in Nederland is bijna niet meer een fatsoenlijke keeper te vinden. Maar we leggen de lat ook niet zo hoog. Dus ook maar weer top Eredivisie;-)))

Eerst maar eens zien. Twente zal hem ook niet zomaar laten gaan. Streuer nou een beetje kennende, haalt hij wel het onderste uit de kan, wat ook terecht is. Drommel heeft veel punten voor Twente gepakt. Maar Sevilla en Celta zie ik nog wel gebeuren, voor Bizot en AZ. Als het Valencia word zullen ze een ruildeal op willen zetten. Valencia wil een nieuwe keeper en van Jasper Cillessen af. Dus dat met eventueel nog een klein bedragje.? Zou zo maar kunnen dat ze dat in Alkmaar ook willen.

23 juli 2020 om 23:51

@olley ja ja...Cillisen was aankoop van 30 miljoen. Bizot marktwaarde is 5 miljoen ofzo op transfermarkt. En jij denkt -alsof AZ salaris kan betalen - dat ze gaan ruilen met klein bedragje erbij? Denk je echt dat Valencia - wat niet rijk is - zo ff in jaartje miljoen of 15 a 20 gaat afschrijven op Cilissen. En Cilissen van miljoenensalaris ff naar provincieclub AZ gaan voor max 800k. Wat is begroting van AZ. Ergens tussen de 24 en 30 miljoen? Tel uit of miljoenensalaris voor 1 speler past.

24 juli 2020 om 00:27

Was 30 miljoen, daar is niks meer van over. Dat is gedaan naar een miljoen of acht. En laat Bizot dat nu ook waard zijn.

24 juli 2020 om 15:44

Heb je wel wedstrijden gezien van FC Twente? Drommel heeft wel talent, maar hij heeft meer punten gekost dan dat hij gepakt heeft. Op dit moment is hij nog erg instabiel. Over Bizot heb ik ook nog twijfels, maar dan vooral of hij mentaal sterk genoeg is voor een stap omhoog. Een uitstekende doelman (voor Az), maar de druk om te presteren is bij AZ natuurlijk niet erg hoog. Het is toch afwachten of Bizot daarmee om kan gaan.

26 juli 2020 om 22:12

ik durf wel te stellen dat het in de bovenkamer bij Bizot zeker goed zit. Hele leuke kerel die ook in flows waarin ze meer onder druk stonden van de supporters agv slechte resultaten als eerste op stond om ze te woord te staan. Je kan het heel groot of heel klein maken, maar elke speler die paar honderd boze supporters te woord moet staan fysiek zal daar niet heel blij van worden. Hij won er veel 'supportersstatus' mee en zijn rol werd ook alsmaar belangrijker in de groep/kleedkamer. Ben met je eens dat het afwachten is hoe hij zal gaan presteren. Zoals we ook bij Cilessen zien is alleen een goede keeper zijn niet goed genoeg. Maar ik snap het gerust als Marco op 29 jaar nog een keer een goede buitenlandse stap wilt zetten, voor zn carriere, salaris en het avontuur. Nu is het moment, hoe jammer ik het ook zou vinden.overigens werd ik nog getriggerd door je opm mbt blunders Drommel. Dat is namelijk het enige waaraan ik denk bij Drommel. Maar ik heb talloze reacties gelezen als 'speler van het jaar' , grootste talent etc? Voor mij voelt het als de transfer van Luckassen naar Psv, ik was blij dat we daar vanaf waren.

Wel leuk al die foute reacties van mensen die van alles roepen en nergens wat vanaf weten....zoals dat ook Az nooit iets gepresteerd heeft??? Oké ze hebben net als Twente(toevallig na elkaar) een 'gekocht' kapioenschap gehaald......volgens mij iets met sporting portugal in europa....(is en blijft een lastige tegenstander voor NL ploeten, kijk ze er maar op na, vooral in de laatste minuten....weten zo ook in Enschede, toevallig, wat vanaf)pfff. Kunnen ze bij VZ niet gewoon naast de het normale nieuws waar iedereen een normaal zegje kan doen, zonder te zeiken etc, een zwam en zeik en frustratierubriekje plaatsen? Lijkt me zeer boeiend om te lezen, maar dan wel niet in rubrieken zoals deze!(en ja, ik betrap me er zelf soms ook wel op, maar dat komt dan, doordat ik eerst de overige, soms, te debiele, reacties lees.

24 juli 2020 om 00:28

Wat nou ‘gekocht kampioenschap’? Moet jij voor de grap eens kijken naar de transfersommen en salarissen van Romero, Jaliens, Mosainder, Moreno, Swerts, Pocognoli, Mendes da Silva, De Zeeuw, Schaars, Martens, Dembele en El Hamdaoui. Die spelers stonden voornamelijk in de basis (ik weet dat het er twaalf zijn, achterin was het wat wisselen door blessures en speelden die vijf ongeveer even veel). Daarnaast had je nog jongens als Van der Velden, Klavan en Luijckx die veel speelden. Allemaal jongens die nauwelijks iets hebben gekost. Ari en Pelle waren het duurst maar zaten voornamelijk op de bank. En jij noemt dat een gekocht kampioenschap? Hahaha. Ajax en PSV hadden veel duurdere selecties, zowel qua salaris als qua transfersommen.

24 juli 2020 om 01:41

Maak je niet druk joh. Zure reacties van supporters die toendertijd met dure selecties geen kampioen werden. We weten allemaal dat de kampioenselecties van AZ en Twente toen gewoon goed gescout waren, de trainer perfect past, de sfeer goed was. Achteraf praat iedereen over gekochte kampioenschappen uit onderbuikgevoel en onwetendheid.

24 juli 2020 om 15:41

Geen aandacht aan schenken. Aan z'n balkje is wel te zien dat er niet vaak iets zinnigs uit komt. Die laatste zin van hem/haar kan dan ook (bijna) niet ironischer. Van dat soort mensen verwacht ik eigenlijk ook niet dat ze zich inlezen in de materie.

Punt 1: Bizot prima keeper, maar kan me niet voorstellen dat hij serieus in de belangstelling staat van dit soort clubs.

Punt 2: Drommel is niet beter dan Verhulst en absoluut geen versterking voor AZ.

Niet doen joh. Heeft zich de afgelopen jaren wel wat ontwikkeld, maar het ziet er bij tijd en wijle nog niet uit bij hem. Als AZ structureel aan wil haken bovenin, moet je je pijlen niet op dit soort lui richten.

Als az fan hoop ik dat bizot blijft zo niet aub geen drommel. Die is toch echt wel een paar klassen minder. Dan liever een esteban proberen terug te halen of een buitenlandse keeper. Sowieso zie ik bizot geen basisplek krijgen bij Sevilla die met vaslic en Bouno 2 goede keepers heeft. Celta moet hij niet willen en Valencia zal eerst Cillisen zien kwijt te raken

Ik lees dat er best vaak gezegd wordt dat drommel onzeker is of instabiel. Het lijkt mij ook dat de verdediging er wat mee te maken heeft toch! Als je als keeper een stabiele verdeding hebt staan, dan sta je als keeper ook stabieler en ben je zekerder. Drommel is in mijn ogen nog steeds een geweldige keeper. Ik denk dat AZ zich in de handjes mag wrijven, want in de toekomst ga je er nog veel aan verdienen. 3 mil is een schijntje voor hem.

24 juli 2020 om 08:35

Johan Derksen heeft een weinig hoge pet van hem op en steekt dit ook niet onder stoelen en banken. Zijn er velen hier die in de polonaise meelopen. Drommel zou een meer dan prima optie zijn voor AZ.

24 juli 2020 om 15:37

Dat vind ik echt een te simpel excuus. Dat kun je bij elke keeper gaan gebruiken. Feit is dat Drommel nog te veel fouten maakt waar tegendoelpunten uit voortkomen. Ik vind 'm eigenlijk wel vergelijkbaar met Bizot en Padt qua talent. Die waren op die leeftijd ook zo en zijn nu stabiel. Beter dan die twee zie ik Drommel niet worden. Zo'n groot talent is Drommel nou ook weer niet.

Is die Drommel niet een van die keepers die bijna elke week in Veronica Inside tot de grond werd afgebrand, omdat hij er helemaal niets van zou kunnen?

24 juli 2020 om 08:51

Ach ja dat is die prietpraat van Derksen die hem dan 1x een slechte wedstrijd heeft zien keepen in 2016 en daar dan nog steeds op terugkomt. Drommel heeft de afgelopen 2 seizoenen uitstekend gekeept bij Twente en vindt het niet meer dan logisch dat AZ bij hem uitkomt.

Gewoon Padt halen met de centen die Bizot oplevert. Zal Groningen wel van balen maar geld is geld. Die staat er meteen en heeft een goede uitstraling. Drommel is een goede keeper maar heeft ook onzekere momenten.

Ik weet niet of AZ hier nou zoveel aan heeft. Ik geloof best dat hij over een aantal jaren stabieler is, maar op dit moment maakt hij nog veel te veel fouten en een puntenpakker is hij zeker niet op dit moment. Ik denk dat hij voor FC Twente ook wel vervangbaar is.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren