Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ian Wright hoort naam Van de Beek voorbijkomen: ‘Ik zie hem daar wel spelen’

Laatste update:

Donny van de Beek wordt al even in verband gebracht met een vertrek bij Ajax en Real Madrid leek lange tijd de belangrijkste gegadigde. Doordat de Koninklijke van plan is om in de aankomende transferperiode geen grote aankopen te doen, valt deze optie waarschijnlijk echter af. Van de Beek zou desondanks alsnog een transfer kunnen maken, daar ook onder meer Manchester United wordt genoemd als mogelijke gegadigde.

Voormalig Arsenal-spits Ian Wright vertelt bij Premier League Productions dat Van de Beek achter de schermen inderdaad wordt genoemd als potentieel doelwit voor the Red Devils: “Ik heb zijn naam voorbij horen komen. Ik zie hem daar ook wel op het middenveld spelen”, stelt de Engelsman. Manchester United versterkte zich in de winterse transferperiode al met Bruno Fernandes en lijkt van plan om het middenrif in de aankomende transferperiode verder op de schop te gooien.

De verdediging lijkt een andere linie die toe is aan versterking, maar Wright denk niet dat vermeend topdoelwit Kalidou Koulibaly haalbaar is voor de rode club uit Manchester: “Ik heb gehoord dat hij wellicht al rond is met Manchester City. Maar ik heb wel het gevoel dat het centrale duo daar iets extra’s nodig heeft. Hoewel ik gecharmeerd ben van Harry Maguire, denk ik dat ze nog veel meer nodig hebben om het op te kunnen nemen tegen Liverpool, City en de Europese top.”

Solskjaer complimenteus richting Fosu-MensahL 'Timothy liet het weer zien'

Aanvallend lijkt het door de aanwezigheid van Anthony Martial, Marcus Rashford en Mason Greenwood voorlopig wel goed te zitten op Old Trafford. Het trio was dit seizoen samen al goed voor zestig doelpunten: “Toen Romelu Lukaku vertrok riep iedereen: ‘Ze hebben hem niet vervangen, ze hebben hem niet vervangen, wat gaan ze nu doen? Martial zal niet zoveel doelpunten maken, Rashford zal ook niet zoveel doelpunten maken.’ Die mensen zagen de doorbraak van Greenwood niet aankomen.”

“Het vertrouwen van Ole Gunnar Solskjaer betaalt zich nu opeens uit, de vraag is alleen of ze dit door kunnen trekken. We weten dat Wayne Rooney jarenlang enorm veel doelpunten heeft gemaakt, net als Robin van Persie. We zien nu dit nieuwe trio opkomen, maar kunnen zij dit consistent blijven doen? Als ze dat kunnen, dan kunnen ze uitdagers worden van City en Liverpool, hoewel ze natuurlijk nog wel wat verdedigende versterkingen nodig hebben. Maar ik denk dat die drie enorm veelbelovend zijn, enorm veelbelovend”, sluit Wright af.

Lijkt Manchester United jou een geschikte club voor Donny van de Beek?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik zie hem daar ook wel spelen en goed passen. Zal daar wel de '12e man' zijn, omdat Pogba en Fernandes op zijn beste posities spelen. Daarnaast vind ik hem niet geschikt in de '6' rol waar bijvoorbeeld een Matic in speelt.

21 juli 2020 om 13:38

Zie je hem nou spelen of wissel zijn als 12e man? Zelf denk ik dat donny daar niet past in de basis, zou een typische van gaal aankoop zijn, maar het niveau dat united moet nastreven hoort hoger te liggen, zoals het verleden heeft bewezen

21 juli 2020 om 13:59

In het verleden was United groot door de brede selectie. Waar geen haantjes rondliepen. Maar team spelers.
Finale CL 1999 speelde United zonder Keane en Scholes. En we weten allemaal wie de 2 doelpunten scoorde voor United.

Je hebt zulke spelers gewoon nodig om mee te doen. Kijk naar City en Liverpool. 1 blessure. En je hebt geen waardige vervangers.
Dat zien we nu al, als Pogba en of Bruno gewisseld worden.

Vd Beek pas perfect bij United. Om Pogba en of Bruno rust te geven of als back up. Meer dan 60 wedstrijden te spelen in een seizoen. Waar altijd blessures zullen komen. Die gaat zeker wedstrijden spelen. Vind hem iig beter dan Fred en SMT.
Die Engelse competitie ligt hem goed imo.

21 juli 2020 om 16:43

Fred heeft afgelopen seizoen ook prima wedstrijden gespeeld. De BPL past van de Beek denk ik ook goed alleen zijn kwaliteiten die hem onderscheiden in de eredivisie zullen niet meer onderscheidend zijn in de Bpl.

21 juli 2020 om 15:59

Middenvelders van Manchester United: Pogba, Bruno Fernandes, Fred, Mata, Matic, Mctomminay, Lingard, Daniel James etc. Allemaal middenvelders die een of meer klassen beter zijn dan Donny van de Beek. Zie je het al dat Solksjaer Pogba of Fernandes gaat wisselen en Donny gaat inbrengen? Dan ga je er echt zwaar op achteruit. Bovendien zijn er in de markt veel en veel betere middenvelders beschikbaar dan Donny. Middenvelders die wel van het niveau zijn waar Manchester United naar kijkt. In de PL alleen al Grealish, Maddison, Ndidi, Kante en ga zo maar door. Spelers die werkeliik een paar klassen beter zin dan onze Donny. En dan heb ik het niet eens over Duitsland, Italie, Spanje, Frankrijk, Belgie, Brazilie, Argentinie etc. Allemaal landen waar er veel betere spelers beschikbaar zijn dan Donny. Chelsea komt met Werner, Ziyech en Havertz. Manchester United met Donny van de Beek. Daar zullen de fans niet blij van worden. Donny afgelopen seizoen zien spelen tegen Heracles, Willem II, FC Utrecht, AZ, Emmen, Sparta? Of in de halve finale van de Champions League tegen Spurs? Dat zullen de scouts ook wel hebben gezien hoor. Ik gun Donny echt een transfer maar door te blijven roepen dat hij geschikt is voor Real of Manchester United wordt Donny echt niet opeens een Galactico hoor. Daarom, stop met roepen, wordt realistisch en stel een ruil voor met Brighton (donny voor Propper) of voor mijn part met PSV (donny voor Ihatarren). Maar welke bestuurder of supporter van PSV heeft liever Donny dan Ihatarren? Ik denk werkelijk niet een. Terwijl er bakken met Ajax supporters zijn die Donny morgen inwisselen voor Ihatarren, gewoon omdat ze Ihatarren een betere speler vinden. Daar heb je dan toch al meteen het antwoord of Donny goed genoeg is voor Manchester United of Real Madrid?

21 juli 2020 om 16:25

Jij hebt het niet echt op Donny heb ik zo een gevoel... Kijk donny zal pogba of bruno er niet uit spelen. Dat ben ik dan nog wel met je eens. Maar al die andere spelers een klasse of twee beter vinden dan donny slaat natuurlijk nergens op. Los van het feit dat sommige vergelijkingen gewoon totaal mis gaan. Een Mata kan je als voetballer natuurlijk onmogelijk vergelijken met donny. Evenals Matic die een echte 6 is, terwijl donny veel meer een 10 of anders 8 is. Daarnaast jongens als mctomminay, lingard (het eeuwige talent) en daniel James een klasse beter noemen slaat natuurlijk helemaal nergens op. Dan loop je gewoon te bashen.

21 juli 2020 om 16:48

@ de Donnie Ik hoop dat je de strekking van mijn verhaal begrijpt (laten we een beetje realistisch doen rondom Donny, het is nu eenmaal geen talent in de categorie van Mathijs, Frenky of Ziyech, maar ook geen Neres, Dest, Tagliafico, Martinez etc., bij lange na niet). Wat vind jij van mijn opmerking over PSV en Ihatarren? Of mijn opmerking over andere beschikbare middenvelders op de Europese velden? Moet ik de beschikbare topmiddenvelders uit die landen ook opsommen? Wil je die met Donny vergelijken? Daar kan Manchester United ook voor gaan. En jij vindt het nergens op slaan dat ik Lingard, een Engels international die zich in de PL heeft bewezen (anders wordt je geen international van Engeland) een klasse beter vind dan Donny die niet eens in Oranje speelt want hij heeft de Ballon dã“r winnaars Marten de Roon en Davy Propper voor zich. Logisch dat ie dan niet in Oranje speelt maar wel even Pogba, Fernandes, Matic, Mata etc eruit gaat spelen bij Manu. En Donny die in de twee wedstrijdjes die hij tegen de internationale toplanden Estland en Wit Rusland mocht meedoen middenveldles kreeg van de Wit Russen en Esten. Heb je Lingard op het WK 2018 zien spelen? Verder worden Mctomminay en James in Engeland in dezelfde categorie geschaard als Greenwood (bij Greenwood kunnen we inmiddels zien waarom). Maar nogmaals, wat vind je van de strekking van mijn verhaal en wat vind je bijvoorbeeld over mijn opmerking over PSV en Ihatarren. Daar ben ik wel benieuwd naar.

21 juli 2020 om 17:04

Ik ben het volledig met je eens dat Donny niet zo getalenteerd is als een Matthijs of Frenkie. Maar ik heb nu het gevoel dat jij Donny wegzet als middelmatige voetballer die blij mag zijn dat die bij Ajax in de basis speelt. Dat vind ik dan weer het andere uiterste. Overigens, de reden dat Donny niet speelt bij oranje kan natuurlijk ook komen omdat we Gini en Frenkie al hebben, en Koeman niet een zelfde type als Gini er nog eens bij wilt zetten. En dat Lingard international is zegt me ook niet zo veel. Dat kan natuurlijk ook te maken hebben met het niveau van de overige spelers. Maar goed, om even antwoord te geven op de laatste vraag. Ik vind Ihatarren een mooie elegante voetballer, die me doet denken aan een Ziyech, maar nog lang niet zo ver is als Ziyech dan wel donny. Is Ihatarren in potentie beter dan Donny, ja denk het wel. Ihatarren zou misschien de absolute top wel kunnen halen. Is Ihatarren nu al net zo ver als Donny is in zijn carrière, nee. Daarvoor zal Ihatarren toch echt nog wat meer zich moeten bewijzen zoals Donny dat in de CL wel heeft gedaan.

21 juli 2020 om 17:33

@dedonnie Ik vind Donny inderdaad niet zo goed als veel leden hier op VZ verkondigen. Ik vind ook dat er bij Ajax veel betere spelers rondlopen en in jong Ajax ook een aantal veel grotere talenten. Ik weet ook zeker dat de aanmerkelijke tekortkomingen die ik zie bij Donny ook internationale scouts zullen opvallen. Ik zie het dan ook als vrijwel onmogelijk dat Donny zal worden aangetrokken door een internationale top of subtop club want het gaat toch om veel geld dat je maar een keer kunt uitgeven. En als hij daar zou spelen zie ik hem ook onmogelijk slagen. Dat roep ik niet zomaar en al helemaal niet om die jongen te bashen. Hoe meer Nederlanders bij internationale topclubs hoe beter maar Donny wordt gewoon groot gepraat en geschreven terwijl hij er vaak genoeg werkelijk heel weinig van bakt. Ik noem daarom de wedstrijden tegen Heracles, FC Utrecht etc als voorbeeld. Zelfs op dat niveau schiet hij vaak enorm tekort. Ik hoop daarom voor die jongen dat zijn omgeving realistisch wordt en hem niet laat geloven dat hij een Galactico is. De teleurstelling zal dan alleen maar groter zijn als straks blijkt dat bijvoorbeeld een Brighton Donny al niet goed genoeg vindt. Want helaas is dat zo.

Weer een analist die mee gaat in de hype rond Vd Beek. Het begint zo langzamerhand lachwekkend te worden. Bekijk alle wedstrijden van Ajax eens dan zal iedereen met een beetje verstand van voetbal toch wel zien dat Donny vd Beek de eerste is die door de mand valt als Ajax slecht speelt. Wanneer Ajax goed speelt draait hij leuk mee maar absoluut niet meer dan dat.

21 juli 2020 om 14:09

23 jaar, 175 wedstrijden Ajax 1, 41 goals en 34 assists als middenvelder in omgerekend 134 hele wedstrijden (als middenvelder) en onze dribbelaar komt aan dat het absoluut niet meer is dan leuk meedraaien. Belangrijk onderdeel van het grote Ajax wat in de halve finale CL kwam. Een prestatie die de afgelopen 24 jaar niet heeft plaatsgevonden. Onze dribbelaar, met zijn 23 levensjaren, heeft nog nooit een Nederlandse ploeg in de halve finale CL mogen aanschouwen, maar komt dus aanzetten dat het allemaal niet zoveel voorstelt. Echt waar, onbegrijpelijk....

21 juli 2020 om 14:45

prestatie die bij Ajax misschien niet heeft plaatsgevonden maar in 2005 haalde PSV ook de halve finale. Dat is 15 jaar geleden

21 juli 2020 om 15:22

NL_Modric: eens dat hij in het top CL jaar, erg sterk speelde. Maar je moet ook erkennen dat het afgelopen seizoen erg matig was, wat Donny liet zien. Er zit nog rek in, maar Donny komt naar mijn mening tekort voor de top. Maar er zijn blijkbaar partijen die baat hebben bij een verkoop, want de berichten over een aanstaande transfer van Donny blijven maar binnenstomen.

21 juli 2020 om 15:28

Natuurlijk komt hij te kort voor de top inti, maar als 12/13e man heb je een prima speler aan Van de Beek. Hij is nog jong, dus er zit nog rek in. Met iets meer inhoud, arbeidsethos en technisch vermogen heb je een hele goede investering met van de Beek.

21 juli 2020 om 16:13

maar de vraag is of Van de Beek genoegen neemt met een plek op de bank. Ik kan me nog wel herinneren dat van de Beek niet de meest plezierige speler was nadat hij gewisseld werd

21 juli 2020 om 16:27

Eens, ik denk niet dat Vd Beek bereid is om op de bank te zitten, is daar te ambitieus voor. Toen ik de naam Ian Wright las dacht ik automatisch wel even aan Arsenal. Is dat geen leuke club voor Donny?

22 juli 2020 om 00:13

@Glory-- Maar hij hield wel zijn mond, en liet zijn voeten spreken. Heeft zich gewoon in de basis gewerkt. Niemand zal blij zijn als die gewisseld word toch?

21 juli 2020 om 14:10

Dan kijk je toch echt heel anders naar die wedstrijden dan ik. Haalt in vrijwel alle wedstrijden minimaal een voldoende, maar voor mij mag hij wel nog iets vaker echt beslissend zijn. In de geweldige CL-campagne was Donny bij vlagen wereldklasse, speelde op een gigantisch hoog niveau en met enorm hoge handelingssnelheid. Iedereen met een beetje verstand van voetbal (én een objectieve kijk) moet toen wel hebben gezien hoe goed hij was. Als hij het nu afgelopen seizoen vaak dát niveau had gehaald, was hij voor elke topclub interessant geweest, maar zelfs nu zie ik in hem een nuttige speler voor een groot aantal clubs.

21 juli 2020 om 14:30

Donny ging vooral mee ik het niveau van de ploeg. Ik denk persoonlijk dat hij moet de man is die ze er nu bijv Ziyech weg is door heel zal gaan slepen. Is ook niet erg. Maar iedereen denkt altijd maar dat je de beste speler moet zijn om in de absolute top te moeten spelen. Maar ook daar heb je gewoon nutte spelers zoals Donny nodig.

21 juli 2020 om 15:25

Klopt, alleen nuttige spelers zijn er in overvloed. Davy Klaassen is ook een nuttige speler en Siem de Jong was dat ook bij Ajax.

21 juli 2020 om 14:31

@dribbelaar28 Dit klopt natuurlijk niet. Wanneer je zegt: "bekijk alle wedstrijden van ajax eens dan...." wil je graag authentiek en intelligent overkomen, de lezer denkt dan oh die heeft er veel verstand van, maar nee. Het is simpelweg niet waar wat je zegt. Donny heeft inderdaad een aantal slechte wedstrijden gespeeld in het begin van het jaar, vooral tegen Getafe en Az, maar daarna herpakte hij zich in de allerlaatste wedstrijden en die kon je heel makkelijk vergelijken met wedstrijden van de eerste helft van het seizoen en vorig jaar. De jongen is heel belangrijk geweest in het dicht lopen van de ruimten op het middenveld waardoor opgebouwd kon worden vanuit de flanken maar ook vanuit het midden. Wat je wel zag was dat wanneer het minder ging met martinez, dat donny ook minder speelde omdat hij simpelweg meer moest doen. En daar had Ten Hag het ook over toen hij zei dat afspraken niet worden nagekomen. Dat is ook het enige wat je Donny kan verwijten als je objectief bent. En we hebben het nog niet eens gehad over zijn scorendvermogen, zijn statistieken enz

21 juli 2020 om 14:46

Authentiek en intelligent proberen over te komen is precies wat je nu zelf doet. Noem even wat concrete voorbeelden van dat vele loopwerk van hem dan? Bovendien is het dichtlopen van gaten een van je basis taken als middenvelder. Om het nog maar niet te hebben over 'meer doen'...

21 juli 2020 om 15:24

Lachwekkend! Eerst doe je zelf een uitspraak zonder voorbeelden te noemen, vervolgens eis je dat ik uitleg moet geven terwijl ik wel wat dingetjes noem? Waarom leg jij niet uit waarom hij als eerste door de mand valt? Wat betreft dicht lopen van gaten: De afgelopen wedstrijd tussen Arsenal en Mancity is een hele goede voorbeeld, waarbij spelers van City (die miljoenen verdienen) niet gedisciplineerd de ruimten dekten waardoor Arsenal snel kon counteren en 2 keer konden scoren. Basis taak van een middenvelder, maar blijkbaar makkelijker gezegd dan gedaan.

21 juli 2020 om 15:32

Je gaat nu appels met peren vergelijken. De 2 doelpunten die Arsenal heeft gemaakt kwamen voort uit het niet op orde hebben van de restverdediging. Dat is wat anders dan gaten en ruimtes dicht lopen.

21 juli 2020 om 15:02

Als Barcelona slecht speelt valt Griezmann ook door de mand. En dat is toch echt een speler die wereldkampioen is geworden.

21 juli 2020 om 16:37

Hoezo is vd Beek een Hype? Hij staat er hier goed op in England. En wat je zegt kopt ook absoluut niet. We zien vd Beek hier alleen spelen in de wedstrijden die er toe doen, en daarin valt hij bijna altijd in positieve zin op.vd Beek heeft best een paar slechte wedstrijden gespeeld maar vaak genoeg was hij een van de weinige spelers die wel thuisgaf op het moment dat de rest dat niet deed. Zoveel middenvelders zijn er niet die Europees 1 op 4 lopen en daarnaast ook nog een aantal assists geven. Hij werd ook er niet voor niets voor de halve finale door pochentino uitgelicht als speler waar ze op moetsten letten en die er voor hem bovenuitstak. Maar Pochentino zal, net zoals ian wright, toch meervoudig engels international, PL gewonnen, europese beker gewonnen wel niet zo veel van voetbal weten als jij. Net zoals een hele riedel voormalige voetballers en coaches die positief zijn over vd Beek maar het kennelijk allemaal niet goed zien.

21 juli 2020 om 19:12

Mee eens geen basis plaats in oranje zegt genoeg. Als hij zo goed als ze zeggen had wel in oranje gestaan.

21 juli 2020 om 21:19

Dat is zo'n drogreden. In Oranje spelen Wijnaldum en Frenkie op het middenveld. Die speel je er niet uit.

van de Beek, goede speler, goede functionele techniek en een neusje voor de goal. Voor elk team net onder de absolute top een absolute aanwinst MU valt in deze categorie, dus ik heb geen enkel feitelijke aanleiding om te denken dat hij het niet gaat redden bij Man U.

21 juli 2020 om 13:44

Pogba en Bruno Fernandes misschien? Op 6 komt hij nooit te spelen in de PL. Een maatje of 2 te klein voor de top van de premier league. Gevalletje Davy Klaassen ben ik bang

21 juli 2020 om 14:22

Waarom toch altijd de vergelijking met Davy? Ik zie het niet want er is een heel groot verschil: Donny is een veel betere voetballer dan Davy. En daarmee acht ik de kans veel groter dat Donny bij een Europese top/subtopper wel slaagt.

21 juli 2020 om 13:53

@Rochus MU wil juist uit die categorie en weer richting de absolute top. En ze gaan iig de juiste richting op. Dan moet je dus niet aankakken met spelers als DVB. Olle heeft het team weer aan de praat gekregen, en wil vervolgens nog alleen maar vooruit. Met DVB ga je achteruit, want hij is geen speler die je team beter maakt. Althans geen topteam. Man U gaat Sancho halen en 1 topverdediger, dan zitten ze goed. Misschien nog een middenvelder van het kaliber Ruben Neves. Verder heb je met Juan Mata en Angel Gomes al back-ups voor Bruno Fernandes. Dus nee DvB is niet nodig. Ik denk dat Ajax wel zijn niveau is, maar hij wil wss meer geld verdienen wat compleet logisch is. Maar sportief gezien zit hij op de juiste plek.

21 juli 2020 om 14:34

Het gaat niet om niveau, maar of er bij ploegen wat beters rondloopt. Van De Beek is goed hoor, maar die gaat Bruno Fernandes en Pogba er natuurlijk niet uit spelen. Manchester United is dus geen goede match voor Van De Beek.

21 juli 2020 om 15:25

Je weet hopelijk toch dat Bruno en Pogba niet alle wedstrijden zullen spelen. Veel wedstrijden, schorsingen, blessures, zomaar wat redenen om meer als 2 middenvelders te hebben.

21 juli 2020 om 16:46

dan wil je meer middenvelders die tegen het niveau van Bruno en Pogba zitten. Niet middenvelders uit het rijtje Mctominay, Mata, Lingard en Fred

Vd Beek speelde geweldig toen in de CL twee jaar terug maar dat gold ook voor een Mazraoui en Tadic bv. ik heb al deze heren daarna echter nooit meer dat niveau zien halen waar Ziyech en Onana bv wel weer fenomenaal speelden afgelopen seizoen in de CL. nu Ziyech weg is kan Vd Beek laten zien dat hij het in zich heeft de grote man te worden en als dat hem lukt kan hij altijd misschien nog de stap maken, maar op dit moment vind ik hem niet klaar voor een stap naar United. op dit moment zijn Pogba en Bruno Fernandes gewoon 1 of misschien zelfs wel 2 klassen beter als Vd Beek imo

21 juli 2020 om 14:10

Van de Beek had inderdaad een minder jaar, maar dat kun je van Tadic toch niet zeggen ? (als Mvp van de Eredivisie) Hoe slecht is de rest van de competitie dan wel niet ?

21 juli 2020 om 14:25

De Nederlandse competitie is inderdaad bizar slecht, modric

21 juli 2020 om 14:32

Ik heb ook wel het idee dat de verwachtingen omtrent Tadic abnormaal hoog zijn. Tadic is nooit een speler als Ziyech geweest waarvoor je direct op het puntje van de stoel gaat zitten als hij de bal krijgt. Tadic is meer een pragmatische speler die onzichtbaar is als je niet op 'm let, maar altijd belangrijk is met z'n goals, maar vooral assists en passes. Dat komt omdat hij voor een aanvallend ingestelde speler toch wat langzamer is. Hij is dus niet zo snel geneigd om langs tegenstanders te dribbelen en dat soort dingen.

21 juli 2020 om 14:39

Daar heb je een punt bochherief

21 juli 2020 om 16:44

@nl_modric ik zeg nergens dat Tadic het slecht heeft gedaan maar spelers als hem, Vd Beek en Mazraoui stegen dat seizoen gewoon ver boven zich uit imo. aan Ziyech en Onana zag je afgelopen seizoen wel dat hun wel standaard dat niveau hebben want die speelden weer geweldig in de CL

Ik vind donny daar niet passen vind het eigenlijk een club zonder plan zonder daarmee beledigend of provocerend te willen zijn. Er is daar heel veel geld al jaren en ze komen niet in de buurt van city en liverpool en dan ga je iemand als donny aantrekken voor de breedte? Mocht donny weg gaan en het verstandig doen dan op de gini manier: eerst bij een club zonder te veel pretenties wennen aan het niveau (leeds,watford,wolves etc) dan door wanneer je het red naar de echte Engelse top!! Memphis z’n carrière heeft daar ook een knauw gekregen!

21 juli 2020 om 14:57

Ik weet niet of het wel helemaal terecht is om Man. United een club zonder plan te noemen. Ik ben zelf ook altijd kritisch geweest op United maar volgens mij zijn de ze afgelopen tijd erg goed bezig om de weg naar boven in te slaan. Er is welleswaar teveel betaald voor Maguire maar dat heeft met zijn Engelse identiteit te maken. Maar voor de rest: Wan Bissaka is een prima rechtsback, Bruno Fernandes is een geweldige aankoop geweest, Greenwood begint met door te breken, Pogba staat op het punt zijn contract te verlengen en Jadon Sancho lijkt ook nog naar dit United te vertrekken. Daarnaast zijn ze bezig met afscheid te nemen van de middelmatige spelers welke teveel salaris ontvangen. Ik heb het idee dat United de weg naar boven weer heeft ingeslagen. Het zal nog even duren maar met 3/4 jaar zie ik ze weer concurreren met City en Liverpool.

21 juli 2020 om 21:36

Ben dit zeker met je eens maar lijkt het jou verstandig om daar naar toe te gaan voor donny? Met die middenvelders daar is zijn speeltijd beperkt.. terwijl bij mindere clubs hij in de basis kan spelen en zich optrekken aan het niveau en dan na 2 jaar misschien naar een united waar het team dan misschien wel ingericht is met plek voor hem... je hebt zeker gelijk dat er op moment meer plan inzit dan ik schetste alleen het plan met vd beek klopt in mijn ogen nog niet.

Daar zou ik juist niet naar toe gaan nu. Fernandes is daar nu de man naast Pogba, dan ben je standaard de invaller of vervanger voor een van die twee.op zich niet verkeerd, maar ik zou toch kijken of je een stap kan maken waar je meer kans hebt om basisspeler te worden.

21 juli 2020 om 14:51

van Persie heeft bijna 300 wedstrijden als spits gespeelden nog geen 70 op de vleugels volgens Transfermarkt.

Prima rotatiespeler voor united middenveld. Het verschil tussen basis en bank nu bij united is te groot. Moet zich dan wel schikken in die rol.

21 juli 2020 om 14:12

Inderdaad Martijn23, win-win voor alle betrokken partijen. United een bruikbare speler, Van de Beek een beter salaris in een topcompetitie en Ajax wat centjes en de mogelijkheid om door te selecteren.

Ik wilde net aangeven dat v.d. Beek niet geheel onbelangrijk was in die prachtige wedstrijden die Ajax speelde tegen wat de top in Europa wordt genoemd, n.l. Bayern, Real en Juve. Maar laat ik v.d. Beek nou maar niet bewieroken, want volgens Dribbelaar 28 heb ik dan vanzelf nog niet eens een beetje verstand van voetbal.

21 juli 2020 om 19:03

Dribbelaar28 is gewoon één van de vele accounts van de persoon achter Holland8. En zo heb je er nog een paar. Het is meerdere mensen al opgevallen. Waarschijnlijk is het de rancuneuze ex van de dochter van Bergkamp.

Ik zie het eerlijk gezegd niet gebeuren. Ze hebben met Bruno Fernandes, Pogba, Fred, Matic, Mctominay, Andreas Pereira, Mata en Lingard al aardig wat middenvelders en z'n directe concurrenten zullen dan Bruno Fernandes en Pogba zijn. Die gaat hij er nooit van z'n leven uitspelen. Van De Beek moet naar een club gaan waar hij binnenkomt als versterking en basisspeler. Hij zal dus ook moeten kijken bij welke club er vraag is in de basis naar zijn kwaliteiten. Dat zie ik bij Manchester United niet gebeuren.

21 juli 2020 om 14:47

Ik verwacht eigenlijk dat Pereira, Mata en Lingard zullen vertrekken, dus United heeft wel behoefte aan vers bloed op het middenveld. Al twijfel ik of Van de Beek mede door zijn diepgang de spelers is die United nodig heeft.

21 juli 2020 om 17:43

Maar Van De Beek concurreert hoe dan ook met Bruno Fernandes en Pogba. Die strijd gaat hij van z'n leven niet winnen.

Met van de Beek haal je ander soort middenvelder binnen dan dat je al hebt maar ik zie niet waar hij zou moeten spelen op het middenveld bij United. United heeft momenteel in mijn ogen behoefte aan een creatieve middenvelder die eventueel op de flanken kan spelen (evt Grealish) en een breker op het middenveld. Hierin zie ik graag Gueye van PSG komen.

Hoezo heeft v Persie jarenlang een enorm aantal doelpunten gemaakt. Hij is 2x boven de 20 goals uitgekomen en 1x 19 goals. In 10 jaar nog we!!

21 juli 2020 om 16:21

van Persie staat 12e op all time topscorers lijst van de BPL met 144 goals in 280 wedstrijden. Hij heeft inderdaad maar 2x boven de 20 goals gekomen, maar ook maar 2x boven de 30 wedstrijden. Van Persie heeft veel wedstrijden moeten missen maar over zijn hele periode maakte van Persie om de 140 minuten een doelpunt. Over een volledig seizoen van 38 wedstrijden zou dit 24 doelpunten zijn.

21 juli 2020 om 17:45

Maar reken dat is om aan de hand van gespeelde wedstrijden en speelminuten. Dan zijn z'n cijfers in de Premier League ineens een stuk indrukwekkender.

Ik zou voor Thomas Partey gaan. Dan is het middenveld met Partey Pogba Fernandes toch wel af als je het mij vraagt. Partey is een beest! Ik zou daarnaast nog een CV en Aanvaller aanschaffen!

21 juli 2020 om 16:40

Partey, Koulibaly en Cavani (voor een jaartje) Ik denk dat je dan redelijk compleet bent.

21 juli 2020 om 16:45

Cavani wilt niet en met Ighalo heb je Cavani ook niet als pinchhitter nodig. Sancho is de ontbrekende aanvaller. Koulibaly kan maar zelf zie ik liever de Vrij, Upamecano of Alaba komen.

21 juli 2020 om 17:13

Sancho is dan wel weer peper duur. Dan zou ik eerder een gokje wagen met Dembele, die zal een stuk goedkoper zijn en heeft ook bewezen goed te kunnen voetballen. Kwartje moet alleen een keer vallen. Houdt er ook rekening mee dat De Vrij tegenwoordig een 3-5-2 systeem gewend is, dan zou ik eerder gaan voor Upamecano. Alaba zou ook kunnen maar die vraagt 20 miljoen per jaar. (als ik vz mag geloven)

United heeft hem totaal niet nodig maar dient zijn pijlen op iemand als Rice te richten. Een VM als Matic of iig zoiets.

En wat hebben die zogenaamde toppers zoals Pogba United de afgelopen jaren gebracht? Juist helemaal niks! De man heeft een godsvermogen aan salaris opgestreken en niks gewonnen. Een ongelofelijk overhypte speler. Allesbehalve een winnaar.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren