Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Van de Beek twijfelt over toptransfer door nieuwe ontwikkeling’

Laatste update:

Donny van de Beek twijfelt of Real Madrid nog wel interesse in hem heeft, zo verzekert Mundo Deportivo. De middenvelder van Ajax wordt al maandenlang gelinkt aan een overstap naar de Koninklijke en alle partijen zouden al akkoord zijn gegaan met een transfer van circa vijftig miljoen euro. Nu Real een 'zeer afwachtende' houding aanneemt, twijfelt de Oranje-international of een transfer naar de Spaanse grootmacht nog gaat plaatsvinden.

Volgens Marca hadden Van de Beek en zijn zaakwaarnemer Guido Albers onlangs een mislukte poging ondernomen om een snelle transfer naar Real te forceren. Volgens de Madrileense sportkrant wilde het kamp-Van de Beek gebruikmaken van de interesse van Manchester United om een overgang naar Spanje te bewerkstelligen. De topclub heeft de transfer echter op de lange baan geschoven. Mundo Deportivo stelt nu vast dat een transfer van Van de Beek naar het Santiago Bernabéu ver weg is.

Is Donny van de Beek welkom bij Real Madrid? | Meepraten

'Vanwege de nieuwe situatie twijfelt Van de Beek of Real Madrid hem wel echt gaat halen. Hij is nu de andere aanbiedingen aan het bestuderen die hij heeft gekregen. De beste aanbieding komt van Manchester United, dat alles uit de kast haalt. Ze willen hem zo snel mogelijk halen als de transfermarkt weer opengaat. (...) Omdat Real nu geen werk meer maakt van de transfer, twijfelt Van de Beek over de interesse nog echt is', zo klinkt het. Real wil naar verluidt voorlopig geen grote investeringen doen vanwege de coronacrisis. Bovendien denkt Real ook nog aan een transfer van onder anderen Paul Pogba en Eduardo Camavinga.

De Telegraaf meldde eerder dat United zich als kaper op de kust heeft gemeld. The Red Devils hebben zich officieel tot Ajax gewend om te spreken over een overstap van Van de Beek, maar van een akkoord is nog geen sprake. De middenvelder wordt volgens The Times door United getaxeerd op veertig miljoen. De vraag is of Ajax, coronacrisis of niet, daar genoegen mee zal nemen, omdat een dergelijk bedrag minimaal tien miljoen euro van de oorspronkelijke vraagprijs is verwijderd.

Verwacht jij dat Donny van de Beek deze zomer naar Manchester United verkast?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Lekker nog een jaartje bij Ajax blijven als Mister Ajax. Samen met Gravenbergh en Promes een nieuw middenveld vormen voor het nieuwe seizoen. Klaassen hoeft dan niet meer terug te komen.

11 juni 2020 om 13:10

Gravenbergh, Donny en Promes op een middenveld??? Dat gaat nooit werken. Gravenbergh is geen nummer 6. Beter een middenveld met: Eiting, Gravenbergh en Tadic.

11 juni 2020 om 13:11

Het middenveld dat jij voorstelt gaat al helemaal niet werken. Zowel gravenbergh als eiting kunnen dat verdedigend niet aan en tadic op 10 is vaak zwak geweest. Dat middenveld word overlopen

11 juni 2020 om 13:14

@dreamingalaska, als Eiting achter Gravenberch en Tadic moet spelen ligt hij na 15 minuten al op de grond na adem te happen. Nee als je met Tadic en Gravenberch op een middenveld wil spelen mag je wel een type Kante ofzo erachter hebben staan

11 juni 2020 om 13:17

Vd Beek kan ook als nummer 6 spelen. Gravenbergh op 8 en Promes op 10. Mazraoui, Alvarez, Ekkelenkamp, Taylor, Eiting, Ribeiro en Unuvar als mogelijke reserves voor op het middenveld.

11 juni 2020 om 18:05

Van mij liever een middenveld met Alvarez, Mazraoui en Marin. En welke vorm dan ook met Eiting in het elftal. Ik vind hem echt ajax onwaardig. Meer een niveau Utrecht, Heerenveen

11 juni 2020 om 19:45

Promes op het middeveld? Sinds wanneer? Die blijft gewoon linksbuiten.

Real wil gewoon vooral minder betalen dan die 50 miljoen waar ze, zeggen sommige kranten, al een afspraak over hadden. Logisch ook. Het is crisistijd. Niemand weet nog hoe groot de schade in verband met Corona is. Clubs willen ook even kijken hoe de transfermarkt zich ontwikkelt en dus niet nu dergelijke bedragen ophoesten om later te merken dat de markt instort en een Van de Beek gewoon veel 'minder waard' is (niet in de zin van zijn waarde voo een team maar zijn waarde binnen een inflatoire markt). Dus als Donny denkt dat ook nóg een seizoen Ajax ook wel goed is, dan kan het zeker die kant op gaan.

11 juni 2020 om 13:02

Real heeft zich nog nooit wat aangetrokken van moraliteit. Dus dat zullen ze ook nu niet doen. Denk dat ze liever Paul Pogba willen aantrekken. Wat Zidane ook meermaals heeft aangegeven.

11 juni 2020 om 13:27

Timothy. Misschien begrijp ik je niet goed, maar wat heeft moraliteit hiermee te maken? Want inderdaad, moraliteit is dan wellicht ver te zoeken bij Real (maar dan: welke club doet wél aan 'moraliteit'???? Geen enkele club toch?), maar hoezo hebben we het daarover in dit verband? De kern is toch dat Real naar haar portemonee kijkt, niet naar moreel juist gedrag?

11 juni 2020 om 13:32

En dan zien ze dat die portemonnee nog steeds uitpuilt ondanks de crisis. Real is de 2e rijkste club ter wereld dus hoeft zich daar echt geen zorgen over te maken. 50 miljoen is nog steeds peanuts voor ze.

11 juni 2020 om 13:46

Ah, op die manier. Ach, 20 jaar geleden haalden ze ook gewoon drie of vier peperdure spelers inderdaad, ongeacht het geld en ongeacht hoeveel dat ging kosten, als je dat bedoelde. Punt blijft voor mij echter dat het best kan zijn dat ze geld zat hebben en het ze niks kan schelen, maar dat dit niet tegelijkertijd betekent dat ze ieder bedrag in alle gevallen voor iedereen neerleggen. Ik heb ook niet de indruk dat Donny van de Beek voor Real heel erg veel prioriteit heeft. Dat was een jaar gelden, toen dit al speelde, ook al niet zo. Ook destijds gold Donny al als alternatief, als het halen van Paul Pogba zou mislukken. En ik lees nog steeds die insteek. Eerst anderen, dan Donny. Het zegt voldoende, in mijn ogen.

11 juni 2020 om 13:51

Dat is het ook. De voorkeur van Real ligt bij andere spelers en niet bij Donny. Donny kan zich dus beter op een andere club gaan richten.

11 juni 2020 om 13:06

Mee eens, maar ik denk dat real vooral dat geld wil inzetten om camavinga te halen. Lijkt mij ook veel geschikter. Casemiro is namelijk de enige echte cvm. Ook al kan Valverde daar eventueel wel spelen. Denk daarom dat de keuze bij hem ligt en niet bij Donny want die zie ik er ook niet bij passen.

Tja, ik zou niet naar Man Utd gaan als ik hem was. Een middenveld met Bruno Fernandes, Paulus Pogba en Donny ziet er op papier geweldig uit, maar denk dat het in de praktijk niet werkt. Als Pogba vertrekt wordt het wel een ander verhaal, maar indien hij blijft zou ik niet richting Manchester verkassen. Chelsea vind ik veel beter bij hem passen, waar hij gemakkelijk achter de spits kan spelen (concurreren met Mason Mount) of in een meer controlerende rol naast Kante. Bovendien komt hij dan weer met Ziyech te spelen en als Werner ook nog komt is dat ook een speler die goed zal klikken met vd Beek.

11 juni 2020 om 13:05

Donny heeft geen plek op het middenveld van Chelsea. Die hebben veel goede middenvelders

11 juni 2020 om 13:07

Maar je hebt als je voor de prijzen wilt spelen toch veel meer middenvelders nodig dan 2 of 3? Bij Liverpool hebben dit seizoen 5 middenvelders (wijnaldum, Fabinho, Oxlade, Milner & Henderson) meer dan 30 wedstrijden gespeeld (over alle competities). United wil weer om de prijzen spelen en in de CL. Dan speel je gewoon 60+ wedstrijden per jaar. Dan heb je gewoon 5 à 6 middenvelders nodig die niet heel veel voor elkaar onder doen, zodat je blessures en schorsingen kan opvangen en kan rouleren. Ik denk dat vd Beek goed bij United zou passen en ook zeker zijn minuten zal gaan maken, omdat hij zo multi-inzetbaar is.

11 juni 2020 om 13:11

United heeft Fernandes, Fred, McTominay, Pogba, Matic, Pereira, Lingard en Mata die allemaal op (aanvallend) middenveld uit de voeten kunnen. Ik zeg niet dat ze allemaal het niveau aankunnen, maar kwantiteit is niet het probleem.

11 juni 2020 om 13:12

Denk als ie echt voor de prijzen wilt spelen ook veel eerder naar Chelsea kan gaan, die hebben een veel uitgebalanceerder elftal naar mijn mening. En wat is er nu te halen bij United? Presteren ook maar matig afgelopen jaren, terwijl er bij the Blues een trainer zit die volledig nieuwe weg is ingeslagen en goed voetbal wilt spelen met jonge spelers. United lijkt me gewoon niet de beste Engelse keuze voor hem. Maar om nou te zeggen dat ie het absoluut niet moet doen, nee. Denk alleen dat er betere opties zijn.

11 juni 2020 om 13:18

@e013willem je mist een belangrijke nuance in mijn reactie. Het niet om kwantiteit maar om kwaliteit. Als United om de prijzen wilt spelen moet het Matic, Pereira, Lingard en Mata zo snel mogelijk lozen. Dat zijn spelers die het niet (meer) het juiste niveau hebben. Fernandes, Mctominay, Pogba en ik verwacht ook Fred, hebben het niveau om United verder te helpen. Als je daar vd Beek aan toe voegt en wellicht nog een goede Cvm, heb je een goede uitgebalanceerde middenvelders waarmee je potentieel weer om de prijzen kan spelen.

11 juni 2020 om 13:18

Waar komt dit vandaan? United heeft toch ook een jonge trainer die een nieuwe weg is ingeslagen en goed voetbal wil spelen met jonge spelers? Daarnaast staat United maar 3 punten achter op Chelsea en zijn ze verder gekomen in de bekers. Tel daarbij op dat de huidige beste spelers maandenlang geblesseerd zijn geweeest (pogba, Rashford). En uitgebalanceerder elftal? Op welk gebied? De verdediging van Chelsea en aanval moet vervangen worden (hebben ze wel deels gedaan met Ziyech en Chelsea). Waarbij United nog enkele gerichte aankopen nodig hebben, met name een rechtervleugelspeler.

11 juni 2020 om 13:21

@psv18 United is nog steeds de grootste en rijkste club van Engeland. Ze hebben een flinke klap gehad vanwege het vertrek van Ferguson destijds en er moest een nieuwe start worden gemaakt, met veel nieuwe jonge spelers. Maar United zal altijd een aantrekkingskracht hebben naar nieuwe spelers en ik verwacht dat ze met een paar gerichte aankopen binnen 3 jaar weer kampioen kunnen worden. Chelsea heeft in mijn ogen momenteel een betere bezetting op het middenveld, en die lijken momenteel ook niet meer in de markt te zijn voor een nieuwe middenvelder. Mocht er daar iemand vertrekken, lijkt het me ook zeker een goede optie.

11 juni 2020 om 13:32

United speelde beter voetbal dan Chelsea de laatste maanden.. die hebben juist nog maar een paar versterkingen nodig om gewoon weer een sterk team te hebben. Bruno, Rashord, Martial, Pogba, Wan Bissaka, Maguire etc. zijn gewoon allemaal goede spelers. Bij Chelsea gaat Donny nooit spelen. Met Jorginho, Kovacic, Loftus Cheeck, Ziyech, Mount, Kante etc. zitten die gewoon goed op het middenveld en daarnaast moeten zij investeren in hun verdediging en niet in het middenveld,

11 juni 2020 om 13:40

Denk dat Donny bij Chelsea ook prima aan spelen kan toekomen, of denk je dat hij het niveau gewoon niet aankan? Want vind hem niet heel veel minder dan het grootste gedeelte van spelers die jij hierboven opnoemt.

11 juni 2020 om 13:46

Met welke speler die ik opnoemde is hij dan vergelijkbaar. Loftus Cheeck is een sterke box to box. Kante en Jorginho zijn spelers voor de cvm positie. Kovacic is ook echt een loper, een 8. Compleet andere speler dan Donny. Ziyech en Mount zijn technische spelers die zowel op 10 kunnen als op de zijkant. En om heel eerlijk te zijn vind ik niet dat Donny iets toevoegt aan dat elftal. Donny heeft 1 topjaar gehad en is verre van basisspeler bij het Nederlands elftal, prima speler maar vind dat hij soms groter wordt gemaakt dan hij eigenlijk is. Donny is goed in positie kiezen in de 16 en daar balletjes af te wachten. Voor de rest vind ik hem niet super speciaal.

11 juni 2020 om 16:00

Dat hoop ik ook, dan komt hij namelijk niet naar United. vd Beek is totaal geen speler met meerwaarde en meer te brengen heeft bij United. Zou ook een 'weer net niet' speler zijn. Laat hem maar mooi naar Real of Chelsea gaan

12 juni 2020 om 04:05

ole heeft geen idee wat die doet, ole gunnar freestyle, totale incompetente manager voor een "topclub" als united

11 juni 2020 om 13:08

Chelsea’s middenveld zit als je het mij vraagt wel vol. Ik vind VdB geen slechte speler, maar hij speelt nu nog niet zo maar Kovacic, Kante of Jorginho uit de basis. Aanvallend middenveld zou natuurlijk kunnen, maar we weten nog niet welke rol Ziyech precies gaat invullen, die kan daar ook uit de voeten. Ik denk ook niet dat Chelsea interesse heeft.

11 juni 2020 om 13:13

Gok dat Jorginho wordt verkocht deze zomer, er is veel Italiaanse interesse voor hem. Dan komt er dus mooi een plek vrij voor vd Beek.

11 juni 2020 om 13:33

Jorginho is een 6/cvm. Die ga je toch niet vervangen met Donny?

11 juni 2020 om 13:42

Nee, die ga je niet vervangen met Donny nee. Zijn inderdaad twee totaal verschillende types. Het geeft je echt wel ruimte om binnen je middenveld meer te schuiven wat betreft de invulling. Maar we gaan het zien wat ze met hem van plan zijn daar in Engeland, ik ben benieuwd.

12 juni 2020 om 04:08

chelsea is bezig met Havertz niet met Donny V.D Beek, we komen misschien wel nog even langs om Onana op te halen

Ik zou als ik hem was lekker ingaan op de aanbieding van United, ik denk dat het voetbal in Engeland hem vele malen beter ligt dan dat in Spanje. Een echte box-to-box speler die zowel aanvallend als verdedigend zijn steentje bijdraagt. In Engeland is er meer ruimte om je meters te maken, in Spanje wordt meer in de kleine ruimte gevoetbald. Ik denk ook dat hij bij United meer kans op speelminuten heeft, zeker als Pogba vertrekt.

11 juni 2020 om 13:41

Helemaal mee eens. Bovendien zal een energieke speler die niet wars is van wat vieze meters beter in de smaak vallen bij de Britten dan bij het doorgaans verwende publiek in Madrid, waar men toch wat meer speciale sterren gewend is dan jongens met de doe-maar-normaal-dan-doe-je-al-gek-genoeg-uitstral... van Donny van de Beek. Daarnaast zou hij ook zijn kans van slagen moeten afwegen in de context van beide clubs. Gaat hij zich staande houden binnen de torenhoge verwachtingen van Real Madrid, waar bijvoorbeeld Van der Vaart en Sneijder niet eens ten volle in slaagden? Of wordt hij met Pogba en Fernades het gezichtsbepalende middenveld van de revival van Manchester United? Ik denk dat hij in Engeland meer kans van slagen heeft.

11 juni 2020 om 14:15

Het gevaarlijke aan Engeland is wel dat iedereen daar 15km per wedstrijd loopt. Dat zag je ook bij Klaassen. Die was goed in veel lopen en aanvallend slim positie kiezen. Bij Everton hadden ze echter niet de creatieve spelers om zijn loopacties op waarde te schatten, waardoor er barweinig overbleef van Klaassen. Als United lekker draait en goed voetbal speelt dan kan Van de Beek daar zeker slagen, helemaal nu ze met Fernandes een creatieve speler hebben. Maar als het even niet loopt dan weet ik niet of Van de Beek standhoudt. Een goede voetballer, maar wel heel afhankelijk van zijn medespelers. Zet je een Ziyech, Messi of De Bruyne bij Van de Beek dan kan hij topwedstrijden beslissen. Zet je hem neer bij Newcastle dan sneeuwt ie onder.

11 juni 2020 om 14:35

Hoop alleen wel dat pogba op de lange termijn blijft. Volgend seizoen is hij er sws nog dus hopelijk doet united goede aankopen en maken ze pogba de man van het team. Een speler van dat niveau ga je niet aan kunnen trekken. Vind hem overigens de beste speler op zijn positie aangezien hij alles kan.

11 juni 2020 om 15:15

Juist doordat de meeste ploegen in Spanje linie per linie voetbal spelen en er eigenlijjk maar weinig tussen de linies door wordt gespeeld kan DvB daar een enorm succes worden en ploegen in Spanje totaal uit elkaar breken en ontregelen. Los daarvan is DvB juist ook in de kleine ruimte meer dan uitstekend, is echt een soort van vreemde beeldvorming dat hij niet goed is in de kleine ruimte.

11 juni 2020 om 15:36

Ik zeg ook nergens dat hij het niet kan, vd Beek heeft een hele sterke functionele techniek. Maar als je het vergelijkt met Modric en Kroos is dat technisch wel van een hele andere orde. Ik denk ook niet dat hij zou mislukken in Spanje, ik denk enkel dat het voetbal in Engeland beter bij zijn spel zou passen.

11 juni 2020 om 15:38

Ja en? Hij heeft juist weer hele andere kwaliteiten welke beide genoemde spelers totaal niet hebben...wat uiteindelijk ook ongetwijfeld de reden is geweest waarom Real interesse heeft. En hij hoeft juist helemaal niet per definitie in de Premier League te slagen als hij geen spelers rondom heeft welke hem kunnen bedienen. Pogba zou vd Beek juist in de weglopen en mist toch wel wat voetbal gogme.

Donny van de Beek moet zich niet door Real Madrid laten piepelen.als ze hem echt willen hebben dan halen ze hemwel. Maar da doen ze niet. Al heel lang niet want er was al voor de jaarwisseling sprake van interesse van Real in v.d. Beek. Elke club is ondanks de coronacrisis toch bezig met het versterken van de selecies voor volgend seizoen. En let maar op, volgende week maakt ook Real gewoon een transfer bekend. Want ze gaan daar echt niet zitten wachten op het einde van de coronacrisis. Lekker met United in zee gaan zou ik zeggen.

11 juni 2020 om 13:23

United betaalt 40. Dat is tien minder dan wat Real, zegt men, overeengekomen is om te betalen. Dus dat kost Ajax dan tien miljoen Euro!

11 juni 2020 om 13:27

Die transfer was toch niet rond? De kaarten liggen er inmiddels anders voor dan een paar maanden terug. Alle spelers zijn minder waard geworden door de crisis. Mocht vd Beek deze zomer willen vertrekken moet het de bestuurders van Ajax ervan overtuigen om met minder dan 50 miljoen genoegen te nemen. Die 50 miljoen gaat deze zomer echt niet meer gebeuren.

11 juni 2020 om 13:34

Nee, niet rond. Ik ga ook puur af op de berichten die ik lees, daarin wordt steeds gerept over een 'akkoord' tussen partijen. Ik neem daarbij aan dat dit niet een getekend akkooord is, maar een overeenstemming over de hoofdlijnen. Mochten de berichten hierover niet juist zijn, dan zit ik er dus naast. En jouw punt kan ik wel volgen. Die 50 zie ik ook niet meer gebeuren. Ik zei hierboven in reactie #2 ook al, als de Ajaxdirectie vast houdt aan die 50 miljoen, dan gaat Donny van de Beek echt nergens naartoe.

11 juni 2020 om 14:09

Ik zie 10 miljoen ook niet direct als een onoverbrugbaar gat. Ik denk dat als vd Beek aangeeft dat die graag naar United wilt. Dan komen Ajax en United er verwacht ik wel uit. Ik denk dat het uiteindelijk allemaal aankomt op wat vd Beek wilt.

Er is maar een middenvelder die Real moet halen en dat is Havertz. Donny zou het nooit redden daar.

11 juni 2020 om 13:32

Havertz kost meer dan 100 miljoen euro, van de Beek minder dan de helft. Al klopt het dat Madrid van de Beek niet nodig heeft. Denk dat ze veel meer hebben aan een nieuwe spits of rechteraanvaller.

11 juni 2020 om 15:04

Hij kost minder dan de helft, maar Havertz heeft wel echt de potentie om tot de topmiddenvelders te behoren. Van de Beek heeft dat absoluut niet.

Ik hoop dat hij blijft maar ik denk dat Donny zijn zinnen heeft gezet op een transfer met een hoger salaris. Ik zie nog wel iets in een verkoop aan United, maar dan voor 40 miljoen en Mensah. Dan zou Mensah als verdedigende middenvelder voor de verdediging kunnen spelen als verbindingsspeler. Gravenberch of Ekkelenkamp kan dan de positie van Donny proberen over te nemen.

Er is nooit interesse geweest vanuit Real Madrid en tot op heden hebben zij dat ook nooit bevestigd. Hij is een prima speler voor Ajax.

@triometmsn Ik lees gisteren nog dat Real en Ajax al lang een bedrag van rond 50 miljoen zouden hebben afgesproken. Als ik dat dan in meerdere kranten, weekbladen (v.i) en op websites zie staan hoe kun jij dat dan ineens allemaal ontkennen ?

11 juni 2020 om 16:49

Theo, ik las en lees hetzelfde als jij maar ik houd hier, bij het innemen van stellingen, wel een grote slag om de arm. Weet je waarom? Omdat er ook groot in de pers is uitgepakt over de overgang van Frenkie de Jong naar Psg. Dus waarom zouden we nu, bij gebreke van drivoudige helderheid (speler, Ajax én Real), maar moeten aannemen dat álles wat gezegd wordt klopt eigenlijk? Omdat De Telegraaf deze dingen beweert? Dat is best gek, want als De Telegraaf beweert dat Erik ten Hag wordt uitgelachen door een deel van de Ajax selectie om zijn accent staan hier direct dertig Ajaxfans te trappelen om keihard alles te ontkennen en een hetze tegen Valentijn Driessen te ontketenen. Dus er valt in dit verband écht wel iets te ontkennen lijkt mij.

Tja, dit wordt m niet natuurlijk. En waarom ook. Misschien Pogba of Camavinga, ook prima.
ManU wordt t ook niet, daar zit alles vol op t middenveld

Real heeft nooit kenbaar gemaakt dat ze hem willen. Ik snap die hele hype niet zo. Hij heeft een goede seizoen gehad en zich goed ontwikkeld voor Ajax. Maar wie zegt dat je het niveau van Real aankan ? Zelfs Manchester red hij het niet kijk eens wat voor middenveld daar staat. Nogmaals persoonlijk snap ik de hele hype niet. Hij is totaal geen 10 en ook geen 6.

Het is maar dat Ajax een hele goede seizoen had anders viel die gewoon door de mand. Elke x als hij aanvallend meegaat laat hij steken vallen. Dat gaat je nooit redden in de top en al helemaal niet box to box het is geen KDB of YT

Die gaat nergens naar toe en zeker niet voor €50.000.000 of meer. Hij heeft 1,5 seizoen leuk gevoetbald maar dit seizoen zie je de ware v/d Beek weer. Hij is de eerste die afhaakt als het minder gaat.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren