Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Steven Bergwijn verlengt contract bij PSV: ‘Er waren andere opties’

Laatste update:

Steven Bergwijn heeft vrijdagavond zijn handtekening gezet onder een nieuwe verbintenis bij PSV. De Oranje-international werd de afgelopen weken in verband gebracht met een transfer naar onder meer Bayern München, Sevilla en Ajax, maar kiest nu voor een langer verblijf in Eindhoven. Berwijns nieuwe contract kent een looptijd tot medio 2023.

“Dit is de juiste beslissing. Er waren andere opties, maar uiteindelijk moet alles passen. Voor mij, maar ook voor PSV. En de uitkomst is dat ik hier blijf. Met veel plezier en met veel vertrouwen”, reageert hij op zijn nieuwe overeenkomst. Bergwijn speelt al sinds zijn dertiende voor PSV en heeft nu zijn vierde contract bij de club getekend: “Dat wil zeggen dat ik het hier goed naar mijn zin heb en dat ik nog niet uitgeleerd ben.”

“Ik speel hier om de prijzen en voel me erg prettig in Eindhoven.” Technisch manager John de Jong is eveneens blij met de nieuwe deal: “De relatie tussen PSV en Steven is dermate goed, dat we met het management open over alles hebben gesproken. Dit is het resultaat van een goede samenwerking.” De sportbestuurder geeft aan dat Bergwijn zich in de afgelopen weken niet van de wijs heeft laten brengen door alle geruchten.

“Wat bijzonder is geweest in dit proces is dat Steven zelf altijd de focus op voetbal heeft gehouden. We hebben veel gesproken met zijn management, ondertussen bleef Steven doen waar hij goed in is; voetballen. Dat was prettig werken en het tekent de professionaliteit van deze nog altijd pas 21-jarige voetballer”, sluit De Jong af. Bergwijn speelde vooralsnog 127 wedstrijden namens PSV, waarin hij 26 keer wist te scoren. Met zijn club won hij tot nu toe drie landstitels en tweemaal de Johan Cruijff Schaal.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
16 augustus 2019 om 20:59

Wel mooi toch? Veel van de beste spelers blijven voor de Eredivisie behouden.

16 augustus 2019 om 21:02

Jup is goed voor eredivisie

Goed nieuws. Ik hoef hem alleen nooit meer op 10 te zien

16 augustus 2019 om 20:54

Dat Ihatarren rechtabuiten ging spelen toen hij Bruma verving was wel schrijnend. Bergwijn bleef daardoor op 10. Het is ook gewoon kapitaalvernietiging en het brengt Bergwijn's interlandcarriere in gevaar. Het is nu wel evident dat het niet werkt.

16 augustus 2019 om 20:59

Haha en Pereiro heeft ook al eens rechtsbuiten gespeeld terwijl Bergwijn erin stond toch? Is Bergwijn niet het beste als linksbuiten trouwens? En waarom speelt hij daar niet?

16 augustus 2019 om 21:02

Lozano, Bergwijn, Bruma en Gakpo zijn allemaal het beste als linksbuiten en er kan er maar een tegelijk spelen haha.

16 augustus 2019 om 21:19

Naar mijn mening is malen een echte spits en Bruma een rechtsbuiten. Zoals van Bommel met lozano op links ook tegen ADO begon. Bergwijn nu op links en gakpo in de rol die malen vorig jaar had.

16 augustus 2019 om 21:46

Malen een echte spits? Ik heb het nog niet gezien, maar laat hem de komende wedstrijden maar het tegendeel bewijzen. We hebben niemand anders!

16 augustus 2019 om 20:55

Klopt! Heeft niets van een nummer 10 , is gewoon een speler voor op de flanken

16 augustus 2019 om 20:57

Zonde voor psv'ers wel. Zoveel goede aanvallers, maar v. Bommel krijgt het maar niet draaiend daar voorin.

16 augustus 2019 om 21:04

Gaat je reactie over het verlengen van Bergwijn, of over Van Bommel?
Lekker relevant zon domme reactie!

16 augustus 2019 om 21:13

Wat is er mis met zijn reactie? Kan me er wel in vinden.

16 augustus 2019 om 21:46

Rustag

16 augustus 2019 om 22:00

Komt omdat hun rendement te laag is. PSV heeft een doelpuntenprobleem....

16 augustus 2019 om 22:03

Marcow. Lol. Zware week? Drink een biertje deze vrijdagavond en kalmeer. Ik reageerd op het feit dat Davilla hem niet op 10 hoeft te zien

16 augustus 2019 om 21:23

Dat komt door van Bommel

Super nieuws weer 1 die bijtekend en in de eredivisie blijft

16 augustus 2019 om 20:55

Ook enkel en alleen omdat er geen club is die 35+ miljoen wil betalen voor hem.

16 augustus 2019 om 20:56

PSV had een bod van 35 afgewezen dachtik

16 augustus 2019 om 20:58

Fr_jc: Ja dus?! bij 40 mio had hij gewoon weg gemogen van psv. Maar psv zit in financiele situatie dat zij gewoon nee kunnen zeggen tegen 30plus. Naar mijn weten kan in NL nog 1 club zoiets moedigs zeggen. En dat is helaas niet jouw club.

16 augustus 2019 om 21:05

"ook enkel en alleen omdat er geen club is die 35 miljoen wil betalen voor hem."

Ziyech kiest ervoor om bij Ajax te blijven.
"klasse! Heel verstandig! Prachtig voor de eredivisie en het Nederlands voetbal! Goed voor zijn ontwikkeling! Echte Ajacied met hart voor de club!"

Bergwijn kiest ervoor om bij PSV te blijven.
"zie je wel, er was geen interesse."

16 augustus 2019 om 21:09

Voor allebei geldt gewoon dat ze allebei niet constant genoeg zijn om het bedrag wat de clubs vragen te verantwoorden.

16 augustus 2019 om 21:13

Martinarody

Of dat PSV dit inmiddels kan dat blijkt, dat weerspreek ik ook niet. Dat PSV denkt dat Bergwijn 40 miljoen waard is spreekt dan wel in hun nadeel, dit is Bergwijn dus niet waard voor een club, zo blijkt, anders had hij inderdaad weggeweest. Dus mijn reactie klopt dan ook voor 100%. En omdat er geen club is die dat wil betalen en Bergwijn bij PSV blijft kan hij enkel een nieuw contract ondertekenen, een verbeterd contract, logisch gevolg.

En mijn club hoef je er niet bij te betrekken, zwaktebod Martina.

16 augustus 2019 om 21:16

Fr_jc: oke, en waarom spreekt dat in hun nadeel? PSV kan vragen wat het wilt. Onderhandelingstechnisch was dat een meesterzet. Betaalt men 40plus, dan heeft psv goede deal gemaakt. Zoniet, dan heb je een speler die in goede doen gewoon goals en assist waard is. En bergwijn in goede doen, international, jong en heeft CL ervaring. Een ontketende bergwijn is meer dan 40mio waard. Als hij weer in zijn goede doen is, en wij het EK bereiken en hij daarin weet te schitteren dan kan je al richting de 50 mio gaan.

16 augustus 2019 om 21:17

cabinessence

Mooie reactie.
Je leest mijn reactie en geeft dan jouw mening erop dat ik het niet mooi zou vinden dat Berwijn bij PSV blijft, ik vind dat prachtig, goed voor de ED om zulk soort spelers te behouden en dat we hen wekelijks kunnen zien spelen!

Mijn punt is, zoals ik hierboven ook al gaf dat er gewoon geen enkele club is momenteel die een bedrag van 35+ miljoen wil betalen, anders was Bergwijn gewoon gegaan.

Geen gelogen woord aan lijkt mij.

16 augustus 2019 om 21:23

Dat werd hier net zo goed over zyech gezegd. Piep piep klein vogeltje

16 augustus 2019 om 21:33

Martinarody

(nadeel, verkeerde woordkeuze)
Onderhandelingstechnisch heel sterk zelfs. Een beetje zoals Overmars doet, Take it or leave it. Beide voor de volle 100% goed voor Psv.

Bergwijn in goede doen kan inderdaad zelfs meer opbrengen, alleen dan zal Hij niet meer op 10 moeten spelen, drama.
Ik hoop hem snel weer op de flank te kunnen zien, daar ligt zijn kracht en daar zal hij voor Oranje voor gehaald worden.

Als geste voor het bijtekenen weer op de flanken laten spelen graag

16 augustus 2019 om 21:12

Zouden ze het daar bij de contractbesprekingen ook over hebben? Dat Bergwijn als voorwaarde stelt dat hij gewoon weer aan de buitenkant gaat spelen?

16 augustus 2019 om 23:08

Nee.,

17 augustus 2019 om 00:55

Bergwijn ziet zichzelf als 10. Misschien een voorwaarde om te blijven net als bij Berghuis.

Mixed feeling bij dit toch wel heugelijk nieuws. PSV heeft laten zien dat zij nee kunnen zeggen tegen bod van 30 , en heeft zowel binnenland als buitenland daarmee duidelijk gemaakt dat psv financieel duidelijk in de lift zit. Maar anderzijds heeft bergwijn sinds winterstop vorig seizoen bar weinig laten zien en hij wordt momenteel gewoon voorbij gelopen in zijn ontwikkeling door gakpo. Bergwijn moet terug naar de basis: zijkant bestrijden, af en toe naar binnen dreigen en dan zelf schieten of malen steken. Wat hij nu doet op 10, ja, keuze van bommel, kan gewoon niet langer. Hij ziet er heel nuchter uit en ik ga ervan uit dat dit een dipje is van heel psv als elftal.

17 augustus 2019 om 01:00

Martina, dit is toch geen dipje. Na het vertrek van Angelino, LDJ en Lozano lever je 35 goals in. Die gaan de talenten niet extra maken. PSV heeft 3 basisspelers verkocht. Van Bommel geeft ook aan dat er iets moet gebeuren. Centrum zwak, middenveld geen diepgang en creativiteit, geen spits. Geen kapitein want Rosario en Dumfries willen dat graag maar zijn geen leiders. Wordt een lang seizoen zo. Wel blij dat Bergwijn blijft mits op de vleugel.

Heerlijk gedaan door De Jong. Ben niet heel positief over hem tot nu toe, maar mag gezegd worden dat dit netjes is! Blijkbaar wilde hij niet persé weg om naar Amsterdam of elders te gaan.

16 augustus 2019 om 23:09

Denk jij dat John hier debet aan is? Vond het veels te lang duren. JdJ out!

16 augustus 2019 om 23:31

Bij jou is John alleen verantwoordelijk voor de slechte dingen? Ik ben over het algemeen ook nog niet tevreden, maar dit kun je wel op zijn conto schrijven. Het is niet makkelijk om je beste speler nog langer te binden.

Driessen: 'Voor Bergwijn is er geen weg meer terug, bij PSV is natuurlijk geen plaats meer'.

Die man heeft nog minder vaak gelijk dan een kapotte klok..

16 augustus 2019 om 21:01

Haha, touche Est-1913! Ik wilde hem vandaag niet maken! Ik heb dat fragment echt 10x gecheckt en ik zag gewoon die haat op zijn gezicht. Niet normaal. Maar nu ook weer met zijn uitspraak dat 75 zeker is dat kampioenschap naar andere club gaat. Dan weten we hoe het gaat eindigen! haha

16 augustus 2019 om 21:06

Die Mike Verweij had ook een paar suggestieve tweets over Bergwijn (en de link met Ajax). Wat is De Telegraaf fout zeg..

16 augustus 2019 om 21:19

Telegraaf is vooral een krant met veel geroep maar weinig feiten. Ik lees hem dan ook zelden tot nooit. Het Eindhovens Dagblad daarentegen is vele malen beter en vaker overeenkomstig met de feiten.

16 augustus 2019 om 21:22

Est-1913: haha, echt he! Ik zie het helemaal voor me als ED met het nieuws komt dat van der beek nooit meer shirt van ajax kan dragen. I mean, dit bekt gewoon niet lekker. En andersom helemaal niet. En telegraaf en feiten. Hun verdienmodel is gebaseerd op het bedrijven van riooljournalistiek. Gelukkig wordt men ook in nl verstandig en dat is te zien in aantal abonnees dat gestaag daalt.

16 augustus 2019 om 21:25

Faalentijn Driessen

"psv slaat uitstekende slag na langer vastleggen en behouden Bergwijn" PSV weet opnieuw vaste kracht langer aan zich te binden" "bergwijn verkiest PSV boven topclubs Europa"

......oowh shit dit gaat over een PSV speler, geen Ajax speler, stel je voor dat we nu ook groot uitpakken als voetbalzone....pfffff

16 augustus 2019 om 21:26

Ik open net voetbalzone.nl en zie het gelijk groot staan. Dus ik snap je punt niet. Bergwijn en psv zijn trouwens de afgelopen tijd prima aan bod geweest op deze site, ik denk eerder dat feyenoord supporters dan wat te klagen hebben, maar ik kan het mis hebben.
Je maakt nu zelf een beetje de indruk last van minderwaardigheidsgevoelens te hebben, en dat is niet nodig. Voetbalzone geeft genoeg info van de Europese topclubs en van de Nederlandse top 3, ik denk eerder dat de kleinere clubs er wat bekaaider afkomen maar die hebben hier niet zoveel volgers.

16 augustus 2019 om 21:38

Ben het helemaal met je eens w.b.t. De kleinere clubs en aandacht. Ik heb persoonlijk nergens last van, maar zie heel veel onderscheid tussen Ajax en PSV (feyenoord) in alle topics van VZ. Je zou kunnen spreken van de zgn. gekleurde zonnebril of DNA van de medewerkers van VZ.

17 augustus 2019 om 04:38

Marcow van Bommel?

Het is het een of het ander. Je kan niet aan de ene kant volhouden dat mooi voetbal er niet toe doet en alles om de punten draait, en aan de andere kant klagen dat men andere clubs interessanter vindt. Vz redacteuren (gekleurd of niet) willen gewoon zo veel mogelijk clicks, dat is namelijk hun werk. Momenteel is het positief rond Ajax en wordt bij PSV het negatieve opgeblazen, maar ga nou niet doen alsof dat de afgelopen jaren niet wel eens andersom geweest is. Daarnaast hang je hier behoorlijk de calimero uit. Had je een bos bloemen en een taart verwacht voor het verlengen van Bergwijn? Gewoon een keurig artikeltje toch?

17 augustus 2019 om 05:43

Amen. Wat een ongekend stel Calimero’s bij elkaar.

16 augustus 2019 om 21:38

Dan lees je zulk goed nieuws, en reageer je zo zuur en klein, met (uiteraard) een verwijzing naar De Grote Boze. Typerend.

16 augustus 2019 om 22:07

Helemaal eens. Ajax uitstekend gepresteerd vorig seizoen, maar wordt inmiddels beetje moe van de ajax hype. On topic : erg blij mee, top van De Jong.

16 augustus 2019 om 22:57

Ah gossie, moe van de Ajax hype. Die wedstrijden tegen Haugesund helpen dan niet echt om er een PSV hype van te maken. Steeds maar weer inwrijven dat Ajax geen prijzen pakte en nu wordt Ajax even gehyped en valt het allemaal wel erg zwaar. Wen er maar aan!

Mooi voor psv zou hem wel op de flank zetten en niet meer 10

John de Jong heeft de afgelopen maanden een hoop stront over zich heen gekregen, maar ik denk dat hij deze transferperiode toch afsluit met een mooie voldoende.

Er is een mooi bedrag ontvangen voor Luuk de Jong. PSV staat om het punt om voor Lozano een bedrag te incasseren dat hoger is dan vrijwel iedereen verwacht had. Bergwijn en Malen hebben bijgetekend. Bruma en Baumgartl zijn nieuwe aankopen die tot dusver een prima indruk maken. En met de komst van Baumgartl, Lato, Boscagli en Gloster en de terugkeer van Schwaab is er eindelijk eens gewerkt aan de breedte van de verdediging, iets wat Brands jarenlang nagelaten heeft.

16 augustus 2019 om 21:23

En dan nu nog zorgen dat Van Bommel de spelers op hun eigen posities zet, en dan kan het nog wel eens wat worden dit seizoen!

16 augustus 2019 om 22:23

"en dan nu nog zorgen dat Van Bommel de spelers op hun eigen posities zet"

Dat is zijn taak niet. Een technisch directeur mag zich niet bemoeien met de opstelling, daar is de trainer voor.

16 augustus 2019 om 21:28

Alleen nog in middenvelder in de categorie guardado en hij verdient een dikke 7. Dat missen we echt. Als dit team gaat draaien kunnen we hele leuke wedstrijden tegemoet zien.

16 augustus 2019 om 22:22

"alleen nog in middenvelder in de categorie guardado"

Ik denk dat Gutierrez best een nieuwe Guardado zou kunnen worden. In Mexico wordt hij ook al jaren gezien als de volgende Guardado.

17 augustus 2019 om 05:46

Ehm nee. In Mexico weet nauwelijks iemand wie hij is. Guardado is hier wel heel groot.

17 augustus 2019 om 07:52

Hij heeft 17 interlands gespeeld en zat de afgelopen jaren vrijwel altijd bij de nationale selectie, maar nauwelijks iemand weet wie hij is?

Berwijn is zeker 40 miljoen waard en een speler die nog meer waard gaat worden.
Het is tevens de enige speler van psv die zo constant is.
Misschien wel niet zo constant qua doelpunten als lozano of als de jong. Maar een heel complete speler waarbij goals en assist op een perfecte balans zijn.
Dus 40 miljoen waard JA en hij is zelf.zo verstandig om nog een jaar te rijpen in de eredivisie.

Ik zie in bergwijn een speler die zich enkel blijft ontwikkelen.
Met een minder elftal omzich heen dan afgelopen jaar is het wel moeilijk om uit te blijven blinken.

Maar zelfs met dit middenveld zie ik het hem dit jaar nog goed doen!
Daarom is het zo te hopen dat psv een middenvelder als doan haalt en niet: WEER een aanvaller koopt.

(Tenzij je stengs koopt) maar dan nog wil je een goede steekpass of iemand die de afvallende bal er nog goed in knikkert. En sam lammers heb ik ook vertrouwen in dus die aanval lijkt me wel snor. Sam blijft ook niet eeuwig geblesseerd.



Anders ben je als psv die miljoenen van lozano kwijt. En dat lijkt me niet persé nodig , met deze aanval.



Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren