Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

La Gazzetta: Feyenoord denkt aan ‘ongewenste oplossing’ voor Karsdorp

Laatste update:

Rick Karsdorp heeft zijn zinnen gezet op een terugkeer naar Feyenoord, zo meldt La Gazzetta dello Sport zondagavond. De rechtsback lijkt overbodig bij AS Roma, zeker als de komst van Elseid Hysaj van Napoli wordt afgerond. Feyenoord zou ook wel oren hebben naar de komst van Karsdorp, maar alleen op huurbasis.

Een huurdeal is voor Roma een 'ongewenste oplossing', aldus journalist Nicolò Schira van de sportkrant. Het lijkt voor Feyenoord echter de enige manier om Karsdorp binnen te halen. De club heeft vermoedelijk niet de financiële mogelijkheden om een aanzienlijke transfersom te betalen aan de topclub uit de Serie A. Karsdorp heeft in Rome een contract tot de zomer van 2022.

Sinds de drievoudig Oranje-international in 2017 voor minstens veertien miljoen euro de overstap maakte van Feyenoord naar Roma, heeft hij maar weinig speelminuten gemaakt. De vleugelverdediger wordt geteisterd door blessureleed en heeft slechts twaalf optredens in de Serie A achter zijn naam staan. In de voorbereiding op het nieuwe seizoen kwam hij nog niet in actie.

Omdat Roma werkt aan de komst van Hysaj, wordt het perspectief voor de Nederlander nog kleiner. Toen hij vertrok bij Feyenoord, sprak hij de ambitie uit om ooit terug te keren in De Kuip. "Als je van kleins af aan voor Feyenoord speelt mis je natuurlijk alles. Het voelt als een tweede thuis", vertelde Karsdorp aan RTV Rijnmond. "Of ik ooit nog terugkom bij Feyenoord? Ja."

Zou Feyenoord er goed aan doen om Rick Karsdorp te huren?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Oh wat zou ik Karsdorp graag terug willen zien als hij zijn vorm terug vindt van zijn jaren bij Feyenoord.
Zelf voor en Jaartje huren vind ik het prima, lost gelijk heel veel problemen op, dan kan st juste naar de centrum. Waar ik me alleen zorgen overmaak is hoe lang het duurt voordat hij wedstrijd fit is, niet dat het tot de winterstop gaat duren, dan heb je der niks aan.

28 juli 2019 om 23:08

Ik denk dat Karsdorp een hele verbetering is, mits in vorm.
Echter denk ik ook dat je je meer problemen op de hals haalt dan oplost.
Zoals je zelf aangeeft.
Wanneer is ie wedstrijdfit.
Daarbij hoelang blijft ie fit?
We moeten niet vergeten dat Nieuwkoop 40% van de tijd op rechtsback speelde of inviel voor Karsdorp wegens blessures.
Ik denk dat je Janmaat moet halen.

28 juli 2019 om 23:16

Als er maar een cv/rb komt, want de achterhoede is echt drama, de goals vlogen je om de oren in de voorbereiding. Karsdorp/janmaat/???? als er achter in maar wat gebeurd.

28 juli 2019 om 23:47

Ik snap het idee niet zo goed dat stJuste naar het centrum ‘de oplossing’ zou zijn. Ik lees het hier wel vaker en snap de gedachtengang dat hij van origine centraal speelde en redelijk snel is. Maar bij feyenoord hebben we hem centraal nog nauwelijks zien spelen dus lijkt het mij wat prematuur dit als de oplossing te zien. Los daarvan vind ik hem nogal ‘druistig’ terwijl je in het centrum liever een sobere speler terugziet. Anders kun je net zo goed tapia daar neerzetten.

29 juli 2019 om 02:14

We zullen helaas niet snel een verdediger kunnen halen die letterlijk overal goed in is, want zulke spelers zijn onhaalbaar voor Feyenoord (en de eredivisie in het algemeen). Dan vind ik een duo St. Juste - Botteghin toch wel prima, omdat ze erg complementair zijn aan elkaar. Botteghin als pure mandekker, die elk (kop)duel wint en St. Juste als voetballende verdediger met snelheid. Met Haps en een nieuwe rechtsback van niveau, hopelijk Janmaat of Karsdorp, en er staat een sterke verdediging.

29 juli 2019 om 14:14

Je hebt van Beek daar wel zien spelen en dat is genoeg informatie lijkt me

29 juli 2019 om 00:43

Hij draait gewoon de voorbereiding vol mee voor Roma, dus die wedstrijdfitheid zal wel meevallen. Vraag is vooral of hij fit blijft. Maar verder zou ik het zeker toejuichen. Ik weet niet of st Juste gelijk lekker zal draaien als CV, maar met Haps, Karsdorp en st Juste achterin heb je wel heel veel snelheid om foutjes te corrigeren.

29 juli 2019 om 06:43

Zou ik niet doen als ik Feyenoord was. Deze jongen is alleen maar geblesseerd heb je niets aan als Feyenoord zijnde. Waarom het beetje geld wat je hebt in zo'n blessuregevoelige speler steken.

Aan zijn kwaliteiten twijvel ik niet,maar wel aan zijn fysieke gesteldheid..weet dus niet of je het zou moeten proberen als Feyenoord zijnde,aangezien Feyenoord heeft aangegeven niet veel te besteden te hebben.maar dat er wat moet gebeuren in de verdediging is ook wel duidelijk,dilemma's dilemma's..

28 juli 2019 om 23:04

Met dat dillema zit ik ook moeten we nou blij zij of niet. Het is een prima speler maar belesure gevoelig. Als hij fit is hebben we er veel aan.

28 juli 2019 om 23:15

Eens,maar aan de andere kant je moet wel wat gaan proberen want met deze achterhoede ga je het nog heel zwaar krijgen dit jaar,en moest je altijd wel 2-3 goals maken om te winnen,en met eens spits als Vente kun je er zeker van zijn dat je het achterin goed voor mekaar moet hebben om wedstrijden te gaan winnen.

28 juli 2019 om 23:17

Tuurlijk kan het,maar nu noem je ook een bijzonder geval op,maar hij is nu ookal weer lang geblesseerd en in de meeste gevallen is het een enorme gok die verkeerd uitpakt.maar zoals ik net tegen iemand anders zei,je moet op een gegeven moment wel wat.want zo ga je de oorlog niet winnen.

28 juli 2019 om 23:20

@ullies

huur of koop er een die wel fit is zou ik zeggen

ik vond Karsdorp bij Feyenoord een geweldige back maar hij is al 2 jaar niet fit. tegen de tijd dat hij weer wedstrijdritme en vorm heeft kan hij alweer terug richting AS Roma als hij uberhaupt blessurevrij weet te blijven

Fer tobt ook al heel lang met zijn fitheid en het vrij blijven van blessures dus voordat je het weet zit dalijk heel je ziekenboeg weer vol

28 juli 2019 om 23:22

@japie_krekel

Nouja ik opper al een tijdje dat ze eens in Frankrijk moeten gaan scouten daar lopen genoeg beesten rond die redelijk kunnen ballen.

28 juli 2019 om 23:26

@ullies

zeker weten. zelfs die tweede divisie is daar zelfs van een vrij hoog niveau volgens mij. daar zijn spelers als Haller, Mahrez, Mulenga en Kante vandaan gekomen als ik me niet vergis

28 juli 2019 om 23:35

@ japie_krekel

Klopt helemaal,en zei al tegen iemand anders in dit topic dat ze in de onderste regionen van the Ligue 1 en in the Ligue 2 moeten kijken,want die jongens zijn gewoon betaalbaar,en met een beetje training kunnen ze echt wel tot een goed niveau stijgen.

28 juli 2019 om 23:41

@ullies

ik denk zeker dat er daar veel meer en veel groter talent rond loopt als in de Eredivisie dus als ik Feyenoord was, was ik daar zeker een kijkje gaan nemen af en toe. al die Eredivisie aankopen zijn niet echt een succes gebleken dus ergens anders rond kijken lijkt me niet onverstandig

28 juli 2019 om 23:47

Als je niet veel te besteden hebt moet je volgens mij die paar centen niet verkwisten aan een tijdelijke oplossing met een groot risico.

Bovendien vraag ik mij af hoe dat qua salaris zal gaan. Wat verdient hij en wie gaat dat betalen? Goedkoop is duurkoop in dit geval, ben ik bang.

29 juli 2019 om 00:19

@afcfokke

dat is bij Feyenoord al jaren het geval. kwantiteit word verkozen boven kwaliteit en dat levert je financieel meestal weinig tot niks op

29 juli 2019 om 01:53

@Japie, wat ik zo jammer vind, is dat ik eerst positief verrast wordt door een bericht dat Feyenoord een jonge spits uit Rusland wil overnemen en kort daarna lees ik dat Karsdorp misschien terugkomt. Waarom? Het eerste is goed nieuws, maar het tweede...

29 juli 2019 om 02:06

@Kyle66: Omdat Feyenoord dringend een (snelle) verdediger nodig heeft en Karsdorp, mits fit, direct de beste rechtsback van de Eredivisie is.

29 juli 2019 om 02:12

Even los van jouw mening dat hij direct de beste RB van de Eredivisie zou zijn, daar ben ik het namelijk niet mee eens, zit het probleem in het fit zijn. Je kan daar niet op rekenen, gelet op de afgelopen jaren. Dan kan je beter een andere RB zoeken die niet zo blessuregevoelig is.

29 juli 2019 om 06:43

En waarom is het eerste per se goed nieuws en het tweede moet, Kyle? Is dat enkel omdat die jonge spits uit Oekraïne (geen Rusland ) niet bekend is en Karsdorp wel?

29 juli 2019 om 11:08

@hijniet!

dat is waarschijnlijk omdat Karsdorp al twee jaar niet fit is geweest dus dat je helemaal niet weet of dat een versterking is op dit moment en deze Oekraiense jongen net nog furore heeft gemaakt op een jeugd WK dus dat @kyle66 daar op dit moment iets meer vertrouwen in heeft kan ik prima begrijpen. ik denk er zelf ook zo over namelijk

voordat Karsdorp na twee jaar blessureleed weer helemaal in zijn ritme zit als hij bij Feyenoord uberhaupt fit weet te blijven dan keert hij alweer bijna terug naar AS Roma. gezien het hoge salaris wat Karsdorp waarschijnlijk verdiend vind ik dit ook een beetje een onverantwoord risico van Feyenoord

29 juli 2019 om 11:10

@kyle66

ik heb hetzelfde hoor. het word echt met de dag lachwekkender bij Feyenoord met al die voorspelbare namen die terug worden gehaald op basis van nostalgische gevoelens maar niet op basis van recente sportieve prestaties. al deze gasten hebben geen restwaarde dus het geld dat ze je kosten word niet terug verdiend, wat betekend dat je financieel steeds verder afglijd

Pff dit zou geweldig zijn. St Juste naar het centrum een Rik naar de Rb. Wel hopen dat hij fit blijft zijn laatste seizoen op het einde bij ons was hij gebleseerd en ook bij Roma veel de lappenmand in.

"Hij wordt geteisterd door blessureleed". Ik vraag me dan af of het verstandig zal zijn voor Feyenoord om hem te halen. Haps is ook al blessuregevoelig en ik neem aan dat Feyenoord liever iemand heeft op wie ze kunnen rekenen.

28 juli 2019 om 23:01

Ja daarom twijfel ik ook of wel blij moet zijn. Als hij fit is een super speler. Maar als hij alleen maar geblesseerd is hebben we er niks aan.

28 juli 2019 om 23:51

Dat gaat ook door mijn hoofd. Als hij een groot deel van het jaar geblesseerd is, heeft Feyenoord er niets aan. Beter zoeken naar iemand die wel fit is.

Dit zou een grote versterking zijn. Zijn snelheid en die van st juste in het centrum. Huren met optie koop zal er niet inzitten, maar een jaartje Karsdorp en dan Janmaat volgend jaar gratis. Zo kunnen we op rb weer een paar jaar vooruit. Nu nog Hoedt huren en een spits regelen. Krijg nog zin dit seizoen.

Bijlow -
Karsdorp st juste Hoedt Haps -
Fer burger kokcu -
Berguis jorgensen/aankoop larsson

29 juli 2019 om 02:50

Hoedt zou ik absoluut niet huren. Is niet echt goed en er staat al zo weinig waarde op het veld. Er moet echt eens wat kapitaal gecreëerd gaan worden.

Hoewel Karsdorp verdedigend geen ster is, kun je op die manier wel St. Juste op plek zetten waar hij hoort: het centrum. Met Karsdorp heb je een extra aanvallende kracht die over berghuis heen kan komen.

28 juli 2019 om 23:02

Verdedigend is karsdorp lang niet zo slecht alleen minder aanvallend is het een echt een verademing met zijn voorzetten.

29 juli 2019 om 07:36

Oh hij is zeker niet de slechtste verdediger die Feyenoord heeft, maar door hem RB te zetten en St. Juste centraal verplaats je eigenlijk het defensieve probleem van Feyenoord. Karsdorp heeft zoveel drang naar voren dat hij af en toe vergeet dat hij in de verdediging speelt. Op dit moment zou zo’n fout voor Botteghin en St. Juste net te veel zijn om op te vangen.

De karsdorp van voor hij weg ging is meer dan prima........ alleen nu na eigenlijk 3 seizoenen geblesseerd te zijn geweest.....

Dit zou top zijn. Feyenoord wil alleen huren, vast omdat ze geen geld hebben om hem te kopen, maar ze rekenen denk ik ook op Janmaat, die met een aflopend contract op zak graag terug wil keren

28 juli 2019 om 23:05

Janmaat zou ideaal ervaren heeft het goed gedaan in Engeland en kan je een lang contract geven zelden geblesseerd.

28 juli 2019 om 23:21

Janmaat ophalen zou ik opzich prima vinden maar een lang contract zou ik dan weer niet doen,zou zelf een 2 jarig contract geven met een optie voor nog een jaar.maar ik zit eigenlijk te denken he,waarom scout je als Feyenoord zijnde niet in de onderste regionen van the Ligue 1 of in Ligue 2 daar heb je echt beesten rondlopen niet meer normaal.en zulke types kun je altijd wel gebruiken,vooral met die slappe hap achterin.

28 juli 2019 om 23:14

@bobiku29

laatst stond er een artikel op VZ waarin Janmaat aangaf niet terug te willen naar Feyenoord voorlopig omdat hij het een puinhoop vind op dit moment.

hopen dat hij daar volgend seizoen anders over denkt dan, al zie ik persoonlijk liever een jonge talentvolle back komen ipv weer een speler zonder restwaarde. ervaring hebben we toch al meer als genoeg in de selectie inmiddels

28 juli 2019 om 23:24

Japie, dat is onzin. Hij zei dat het een puinhoop is, niet dat hij niet terug wil keren. Lees het maar nog een keer. Hij heeft juist herhaaldelijk geroepen dat hij graag weer bij Feyenoord wil spelen

Restwaarde is inderdaad mooi, maar Janmaat zou nog vier jaar een dragende kracht kunnen zijn. Doe mij dan maar restwaarde op een andere positie

28 juli 2019 om 23:26

@ Japie_ Krekel

Klopt maar hij had eind vorig jaar nog aangegeven dat hij maar graag terug wou komen.maar zeg nou eerlijk je kan Janmaat geen ongelijk geven dat hij op dit moment niet terug wil komen.het is 1 grote puinhoop en Sjaakie Troost maakt alles nog even wat erger.zou als speler zijnde niks met deze man te maken willen hebben.

28 juli 2019 om 23:28

@bobiku29

hij zei iig dat hij het prima naar zijn zin had bij Watford en niet van plan was om op dit moment terug te keren naar Feyenoord. of hij voet bij stuk houd weet ik niet maar dat is wel wat er in dat artikel stond

restwaarde op een andere positie is idd ook prima als er iig maar een paar spelers worden gehaald met restwaarde want op Fer en Narsingh ga je ook al niks mee verdienen

28 juli 2019 om 23:30

@ullies

ik begrijp dat ook prima inderdaad. ik denk dat als er een aantal beleidsbepalers door worden geselecteerd voor capabele mensen en er een duidelijke en verstandige lange termijnvisie naar de buitenwereld word gecommuniceerd, dat het dan een heel stuk aantrekkelijker word om voor Feyenoord te kiezen dan in de situatie hoe het er nu voor staat

28 juli 2019 om 23:41

Japie, hij zei dat hij nog een jaar contract heeft en dat clubs er dan eerst uit moeten komen. Hij heeft aangegeven niet te willen speculeren, niet dat hij niet terug wil. Wat je zegt klopt feitelijk wel, maar je brengt het alsof Janmaat er geen trek in heeft. Het is echter gewoon een doorlopend contract dat hem ervan weerhoudt.

Wat zelfs feitelijk niet klopt, is dat hij heeft gezegd dat hij niet terug wil omdat het een puinhoop is. Je moet geen causale verbanden gaan verzinnen. Janmaat vindt het een puinhoop, maar zou ondanks dat graag terug willen

28 juli 2019 om 23:43

@bobiku29

ik zeg niet dat hij er geen trek in heeft maar hij had wel deze kritische noot in het artikel om het vervolgens wel weer positief af te sluiten.

"feyenoord maakt bovendien op bestuurlijk gebied een rommelige fase door, zo ziet de 34-voudig international van het Nederlands elftal ook. Met Sjaak Troost werd slechts een tijdelijke opvolger van de vertrokken technisch directeur Martin van Geel gevonden en woensdag werd bekend dat ook algemeen directeur Jan de Jong opstapt: ", ik volg de club nog. Het is lastig. Het is best een puinhoop daar, ook buiten het veld. Maar ik volg het altijd. Ik heb altijd goede gevoelens bij Feyenoord."

Ik zie Janmaat volgend jaar misschien wel terug keren maar ik verwacht hem niet dit seizoen al terug als ik op dit artikel moet afgaan

28 juli 2019 om 23:53

Je zegt niet dat hij er geen trek in heeft? Ik citeer:

'laatst stond er een artikel op VZ waarin Janmaat aangaf niet terug te willen naar Feyenoord voorlopig omdat hij het een puinhoop vind op dit moment.'

Niet dit seizoen nee. Als Feyenoord slim is gaan ze geen transfersom voor hem betalen. Een jaar overbruggen met Karsdorp zodat het geld nu in een spits kan worden gestoken, vind ik erg logisch. Dat is dan ook letterlijk wat ik zei.

28 juli 2019 om 23:55

Even een quote van je Japie:
“Laatst stond er een artikel op VZ waarin Janmaat aangaf niet terug te willen keren voorlopig omdat hij het een puinhoop vindt op dit moment”
En vervolgens kom je doodleuk 20 minuten later met:
“Ik zeg niet dat hij er geen trek in heeft.”
Je zou in de spits moeten spelen bij Feyenoord. Je bent nogal onnavolgbaar.

28 juli 2019 om 23:57

@bobiku29

ik heb erbij gezet "op dit moment". ik heb niet gezegd dat hij er volgend jaar geen trek in heeft maar wat ik uit het artikel begrijp is dat hij zijn laatste contractjaar bij Watford gewoon uit wil dienen. dat zegt hij niet letterlijk zo maar dat lees ik door de regels door maar wie weet zit ik er idd helemaal naast

Janmaat terug halen snap ik wel maar Karsdorp nu huren niet helemaal. eerder dat die weer een beetje op niveau is na twee jaar blessureleed kan hij waarschijnlijk weer bijna terug naar AS Roma

28 juli 2019 om 23:59

@ijsmuts

lees het anders nog een keer. ik zeg tot echt duidelijk erbij "op dit moment" maar volgens mij wil jij gewoon graag lezen wat je hoopt dat ik heb gezegd

als Janmaat dit seizoen had willen terug keren had hij toch wel gezegd ik wil dolgraag weer terug naar Feyenoord en dan was hij heel dat verhaal over de bestuurlijke rompslomp niet eens begonnen neem ik aan want dit zijn de mensen die hem moeten gaan contracteren bij Feyenoord

29 juli 2019 om 00:02

Japie, 'op dit moment' is een onzinnige toevoeging. Ook op dit moment zegt hij nergens specifiek dat hij niet terug wilt en jij beweert dat hij dat expliciet benoemt. Onzin dus

29 juli 2019 om 00:06

@bobiku29

jij vind alles onzin net als mijn "gezeur" over restwaarde. dan ben je alleen wel de periode vergeten dat we hetzelfde beleid hanteerde als nu met spelers zonder restwaarde als Makaay, De Cler, Hofs etc. waarna we financieel diep in de ellende kwamen te zitten. maar dat is zeker ook weer onzin?

als Janmaat dan echt zo graag terug had willen komen op dit moment, leg mij dan even uit waarom hij zo kritisch is over de bestuurlijke rompslomp bij Feyenoord terwijl dit de mensen zijn die hem een contract moeten aanbieden? en waarom zegt hij dan "ik zie het allemaal wel" als hij zo graag naar Feyenoord terug wil?

29 juli 2019 om 00:18

Japie: ik heb het al 20x gelezen en het slaat nergens op 😂
Hij wil voorlopig niet terug omdat het op dit moment een rommel is. En dan ontkennen dat je zegt dat hij er geen trek in heeft?

29 juli 2019 om 00:22

Haha, neem een snicker Japie. Ik vind het onzin als je verkeerde interpretaties gaat verkondigen als feiten. Denk niet dat ik de enige ben met die mening.

Je begint nu willekeurig te roepen. Alsof ik ook maar een beetje zou beweren dat Feyenoord financieel niet diep zat in 2008. Restwaarde is iets wat ik ook graag bij spelers zie, maar ik vind niet dat dat het enige criterium moet zijn.

Janmaat is kritisch omdat hij zegt wat hij denkt. Lijkt me sterk dat ze bij Feyenoord daarom hem niet meer willen hebben.

Je roept een ander hier ter verantwoording, terwijl je zelf tettert over Janmaat die niet terug wil, terwijl dat totaal niet strookt met wat hij heeft gezegd.

29 juli 2019 om 00:23

@ijsmuts

ik zei dat hij er op dit moment geen trek in heeft, niet dat hij nooit in zijn gehele voetbalcarriere meer terug wil keren naar Feyenoord dus misschien moet je wat meer begrijpend lezen.

hij blijft uit het verhaal op te maken liever nog een jaartje bij Watford dan op dit moment in Feyenoord te stappen waar het momenteel bestuurlijk een puinhoop is. of jij begrijpt uit zijn woorden in dit artikel dat hij het liefst vandaag nog bij Feyenoord tekent omdat hij supergraag terug wil?

jij verdraaid altijd graag mijn woorden om je gelijk te halen, daar heb je een handje van. als ik zeg dat Ajax voor 5 miljoen Sanchez heeft weten te halen en die als voorbeeld noemt ga jij zeggen dat Sanchez niet naar Feyenoord was gekomen, terwijl ik alleen dat voorbeeld noem om aan te geven dat er meer spelers van 5 miljoen zijn die van meerwaarde hadden kunnen zijn voor Feyenoord want Sanchez is niet de enige talentvolle speler op deze aardbol die voor zo een bedrag is te vinden

29 juli 2019 om 00:27

@bobiku29

nee precies, het strookt niet met wat ik zeg. in het artikel is Janmaat echt laaiend enthousiast over een onmiddelijke terugkeer naar Feyenoord waar hij nog liever vandaag dan morgen tekent. hij staat echt te springen om een directe terugkeer aan dit artikel te zien. hij zit nu al bij zijn telefoon te wachten op een belletje van Feyenoord

als Troost dit artikel zo leest denk je dan dat hij denkt die Janmaat moet ik meteen bellen want die wil dit seizoen dolgraag terug keren?

29 juli 2019 om 00:31

Hij verdraait jouw woorden om zijn gelijk te halen? Jij verdraait de woorden van Janmaat om je gelijk te halen. Misschien zelf een cursusje begrijpend lezen boeken. Janmaat zegt dat hij er niet op in gaat zolang er geen akkoord is tussen de clubs en heeft al meerdere malen aangegeven graag terug te willen.

Of je nou zegt dat hij er nooit trek in heeft of dat je nou zegt dat hij er op dit moment geen trek in heeft, is volstrekt irrelevant. Jij zegt dat hij hier expliciet benoemt niet terug te willen omdat het een puinhoop is, maar dat causale verband heb je helemaal zelf bedacht lieve Japie

29 juli 2019 om 00:34

@bobiku29

nou, als dit Janmaat zijn manier is om aan te geven dat hij dolgraag terug wil naar Feyenoord op dit moment dan heeft hij iig nog een vreemdere woordkeuze als waar je mij van beticht

als ik dit artikel lees begrijp ik daar toch echt uit dat hij dit seizoen niet wil terugkeren naar Feyenoord maar blijkbaar maak jij er weer wat heel anders uit op

ik zie mezelf al zitten in een sollicitatiegesprek. "Ik heb nog steeds een heel warm gevoel bij dit bedrijf maar bestuurlijk vind ik het wel een puinhoop." "Of ik hier wil komen werken? Ik zie het allemaal wel." Dat zal vast indruk maken op degene daar die me een contract moet gaan aanbieden daar want daar spreekt veel enthousiasme uit

29 juli 2019 om 00:37

Japie, ga je nu weer overdrijven om je punt te maken? Erg sterk. Ik ontken nergens dat Janmaat kritiek heeft op het bestuur. Janmaat heeft sinds maart echter al vaak genoeg aangegeven dat hij graag weer in Nederland wil wonen en dan bij Feyenoord wil terugkeren. Hij zei toen al dat het voor deze zomer lastig wordt omdat hij nog een doorlopend contract heeft.

Als Troost dit artikel leest, denkt hij: 'goede back. Als hij transfervrij is pakken we hem.'

Jij denkt dat Troost zou ontkennen dat het bij Feyenoord nu een puinhoop is?

29 juli 2019 om 00:40

Dit is Janmaat zijn manier om gewoon te zeggen waar het op staat. Dat staat los van het streven om terug te keren.

Ik vind het bij Feyenoord momenteel ook een puinhoop, maar ik ben vanmiddag toch gaan kijken. Zo denkt Janmaat blijkbaar ook

29 juli 2019 om 00:41

@bobiku29

dat geloof ik ook zeker maar dan pas volgend seizoen als zijn contract bij Watford afloopt en niet dit seizoen al. dat is iig wat ik uit het artikel op maak en dat is wat ik al de hele tijd probeer aan te geven

29 juli 2019 om 00:55

Japie, dat is wat ík zei. Dat ik denk dat hij komt als zijn contract afloopt. Daar reageer jij op met een statement dat Janmaat daar op dit moment geen zin in heeft, wat niet waar is.

Maarre, Japie. Je gelooft nu ineens wel dat hij dan na dit seizoen komt? Net zei je namelijk nog dat hij niet wil omdat hij het een puinhoop vindt. Hoe zit dat dan?

29 juli 2019 om 02:38

@bobiku29

ik zal mijn reactie even voor je analiseren

"laatst stond er een artikel op VZ waarin Janmaat aangaf niet terug te willen naar Feyenoord voorlopig omdat hij het een puinhoop vind op dit moment."

Hij wil op dit moment niet terug, ik zeg niet dat hij nooit meer wil spelen bij Feyenoord.

"hopen dat hij daar volgend seizoen anders over denkt dan".

Hopen dat hij volgend seizoen wel wil tekenen bij Feyenoord dan.

Wat snap je daar niet aan? Wat ik hier zeg is dat als hij uberhaupt terug komt dat het volgend seizoen pas gaat gebeuren. Of hij echt na dit seizoen terug wil keren weet ik niet maar die kans is wel aanwezig en veel groter dan dat hij dit seizoen terug keert bij Feyenoord.

29 juli 2019 om 03:54

Haha Japie, je zegt dat Janmaat niet wil komen omdat het een puinhoop is.

Dat. Is. Niet. Waar.

Welk jaar het is maakt niet uit. Jij zegt dat hij niet terug wil komen omdat hij het een puinhoop vindt.

Het gaat niet om nu of volgend jaar, het gaat erom dat jij beweert dat omdat hij het een puinhoop vindt, hij niet terug wil keren. Dat is je reinste lulkoek. En dan ook nog anderen verwijten dat ze het niet snappen. Het is eigenlijk gewoon grappig.

Janmaat heeft gezegd dat het een puinhoop is. Dat hij daarom niet terug wil keren is een verzinsel van jou

29 juli 2019 om 04:43

@bobiku29

dat is idd wat ik zeg ja. hij wil op dit moment nog niet terug keren naar Feyenoord omdat hij het momenteel een puinhoop vind en hij wil nog een jaar zijn contract uitdienen bij Watford maar op dit moment is nu en zegt nog niks over zijn plannen van volgend jaar. dat is wat ik uit het artikel opmaak. Ik heb nergens gezegd dat Janmaat nooit in zijn carriere meer wil terug komen bij Feyenoord.

ik verwacht dat Janmaat rustig gaat kijken hoe het aankomend seizoen bij Feyenoord gaat en daar zijn beslissing van laat afhangen of hij terug keert volgend seizoen of (nog) niet. op dat moment is hij transfervrij en heeft hij waarschijnlijk meerdere clubs voor het uitkiezen. heeft Feyenoord het dan weer een beetje op de rails zie ik hem inderdaad wel terug keren. als het weer een stuurloos schip is gaat hij denk ik naar andere opties kijken.

Hopelijk snap je nu eindelijk wel wat ik bedoel.

Dan ga ik nu naar jouw reactie:

."feyenoord wil alleen huren, vast omdat ze geen geld hebben om hem te kopen, maar ze rekenen denk ik ook op Janmaat, die met een aflopend contract op zak graag terug wil keren."

Dit zie ik nergens in dit artikel terug komen deze overtuiging en dit enthousiasme bij Janmaat om een terugkeer naar Feyenoord te realiseren. Als ik het artikel lees lijkt het voor mij of hij nog even de boot afhoud en rustig zijn opties afwacht voordat hij een definitieve beslissing gaat nemen over zijn volgende club. Ik heb spelers namelijk wel veel enthousiaster horen praten als een terugkeer naar hun oude liefde ter sprake kwam.

29 juli 2019 om 06:28

Japiejapiejapie toch. Moet er nou echt 8u discussieren overheen gaan voordat je erkent dat jij conclusies trekt obv Janmaats interview en die als feiten presenteert?
Nog even terugkomend op het Sanchez-verhaal, als we toch zo lekker bezig zijn want blijkbaar snap je dat ook niet helemaal.
Als jij roeptoetert dat feyenoord sanchez had kunnen halen (of tagliafico, frenkie de jong, onana en je standaard rijtje) omdat hij ‘maar’ 5 miljoen kostte dan wil ik graag dat beeld nuanceren. Omdat juist deze sanchez ook naar barcelona of basel had gekund. Dan maakt feyenoord nauwelijks kans. Daarmee geef ik aan dat de markt bestaat uit meer dan het betalen van een transfersom (salarissen, springplank, champions league, voorzieningen etc). Feyenoord zal dus op basis van jouw standaard riedeltje aan voorbeeldtransfers in een andere vijver moeten vissen. Niet qua transfersom, wel qua talent. Want een beetje talent staat wereldwijd al op de kaart. En dus zal feyenoord grotere risico’s moeten nemen op de markt.
Zo, ik heb het je met plezier uitgelegd... in het volgende feyenoordtopic zal ik dat met liefde weer doen zodra je met je standaard-verhaal aan komt zetten.

29 juli 2019 om 06:33

Laat feyenoord maar gewoon doorgaan met uitgerangeerde spelers zonder restwaarde terughalen, dan doet het in ieder geval nog jaren niet mee om de titel. Man man man wat een rampenbeleid. Koop nou eens uitsluitend spelers van -25 en bouw aan een elftal met waarde. Daardoor word je financieel sterker en zal je een structurele titelkandidaat kunnen worden. Of het nu karsdorp, janmaat, fer of Narsingh is, het zijn spelers waar je geen euro aan kan verdienen en dus altijd afhankelijk blijven van transfervrije spelers.
Ik vind het een beleid om te huilen. Ik snap niet dat je je als supporter zo makkelijk in de maling laat nemen.

29 juli 2019 om 06:43

Ijsmuts,

Japie heeft daarin wel gelijk. Als feyenoord goed bezig was, was bijvoorbeeld sanchez ze opgevallen voordat ajax en barca hem wilde halen. Ajax kon hem een goed verhaal bieden. CL voorronde, EL voetbal. Nagenoeg gegarandeerde minuten. Dat kreeg hij niet bij barca. Hij koos toen voor ajax. Feyenoord kan echter helemaal geen ruwe diamanten binnen halen, omdat het niet scout, maar gebruik maakt van een netwerk van oud spelers. Ik verbaasde me dat feyenoord vorig jaar gokte op sinisterra, want dat is een van de weinige jonge spelers met perspectief die feyenoord aantrok. Ze zullen niet allen lukken, maar dat doen de oudgedienden ook niet. Wat japie wil zeggen is dat ajax risico’s neemt met het contracteren van zuid amerikaanse spelers, daar af en toe een topper tussen zit, waarvan je er weer 3/4 kan halen. Met een goed verhaal en goed beleid denk ik dat ook feyenoord een sanchez, tagliafico, martinez, magallan had kunnen halen. Wat japie wil zeggen is dat het verhaal en de lef bij feyenoord op dit moment niet aanwezig zijn.

29 juli 2019 om 09:32

Haha Japie, mijn hemel. Janmaat heeft gezegd dat het een puinhoop is. Dat hoeft niets af te doen aan zijn streven om terug te keren. Als jij niet eens erkent dat je hier uit je nek kletst en je eigen misinterpretaties presenteert als feiten, houdt het op. Vervolgens ratel je door over je verschil tussen 'op dit moment' en 'ooit'. Ik heb inmiddels tien keer uitgelegd dat het daar niet om draait en je blijft erover door mekkeren. Het gaat puur om je 'omdat'.

Die slaat werkelijk nergens op.

29 juli 2019 om 09:44

@stokie: vrij makkelijk lullen dat het een gebrek aan lef is. De club kon pas 2 jaar geleden, na de titel, weer geld investeren in dit soort zaken. Daarvoor was die mogelijkheid er niet. Een groot deel van het geld is gestoken in het aflossen van schulden en het bouwen van een fantastisch jeugdcomplex. Nu zijn er recent ook stappen gezet op het gebied van scouting, maar ondanks die stappen blijft Japie klagen over het verleden.
met een goed verhaal en goed beleid kan Feyenoord inderdaad ook goede spelers uit andere landen binnenhalen, dat zal ik niet ontkennen. Echter kan ajax salarissen (en makelaarskosten) betalen waar Feyenoord niet aan toekomt. Dan hebben we het verder nog over de naam, champions league vooruitzicht, strijden om de titel, recente springplank gebleken, topfaciliteiten, grote namen uit het verleden. Met dat in het achterhoofd moet Feyenoord dus eerder bij (een) Sanchez aankloppen om hem binnen te halen dan een Ajax dat doet (komen ze tegelijk dan gaat Feyenoord die strijd natuurlijk zelden winnen). En dus is het risico nog groter en dus zit je al snel in een andere (meer risicovolle) vijver.
Er zit nu net een nieuwe (interim) td en Japie verwacht direct parels uit zuid-amerika en baalt dat feyenoord noodgedwongen tijdelijk op dezelfde voet doorgaat, terwijl er wel degelijk stappen worden gezet om internationaler te gaan scouten.

29 juli 2019 om 10:36

@ijsmuts

"Ik volg de club nog. Het is lastig. Het is best een puinhoop daar, ook buiten het veld. Maar ik volg het altijd. Ik heb altijd goede gevoelens bij Feyenoord."

net zoals @bobiku29 het als een feit brengt dat Janmaat graag naar Feyenoord wil terug keren wat ik iig niet uit dit artikel kan opmaken. omdat je een goed gevoel heeft bij Feyenoord zeg je nog niet dat je wil terug keren dus wat is die stelling dan?

verder zit er best wel een groot verschil in "op dit moment" en "ooit" dus ik weet niet waar jij het over hebt. op dit moment is nu per direct, ooit kan wel over 5 jaar zijn

29 juli 2019 om 10:50

@japie: 'ja maar hij doet het ook' is niet echt een sterk argument.
Maar simpel gezegd klopt het ook wat Bobiku zegt: jij stelt dat janmaat niet terug wil keren dit jaar omdat het een puinhoop is, omdat dat jouw interpretatie is van Janmaats woorden.
Als je feitelijk leest trekt Janmaat die conclusie helemaal niet.
Bobiku geeft terecht aan dat Janmaat meerdere keren heeft aangegeven graag (een keer) terug te willen keren naar Feyenoord, maar laat verder in het midden of dat deze zomer, volgend jaar of het jaar daarna is.

29 juli 2019 om 10:53

@ijsmuts

je kan wel leuk beginnen over die scouting maar als je dan spelers als Karsdorp, Fer, Kelly (oud speler van Stam) en Narsingh voorbij ziet komen dan heb ik daar voorlopig nog geen vertrouwen in want deze aankopen hebben niks met scouten te maken verder. ik geloof dat verhaal pas als ik wat talentvolle aankopen zie komen met restwaarde

ik hoop dat je gelijk hebt en ik sluit het niet uit dat ze bezig zijn met een scouting maar ik wil het eerst zien voordat ik het geloof

verder kan Ajax moeilijk alle grote talenten ter wereld aantrekken en Sanchez is echt niet het enige grote talent op deze aardbol. het is dus niet zo dat je letterlijk altijd met Ajax moet concurreren om dit soort jongens. er lopen er heus nog wel een paar rond in bv een Zuid Amerika die we wel kunnen halen

ik verwacht niet meteen alleen Zuid Amerikanen maar ik verwacht wel dat er af en toe een keer wat anders word gehaald als uitgerangeerde oud Eredivisie spelers of Eredivisie middelmaat. we gaan weer de kant op als in de periode van Makaay, De Cler en Hofs toen we ook alleen gokten op spelers zonder restwaarde en wat ons uiteindelijk diep in de financiele ellende bracht omdat er meer geld uitging dan dat er binnen kwam omdat er geen geld meer werd terug verdiend op deze spelers. momenteel zie ik weer een herhaling van zetten bij Feyenoord

29 juli 2019 om 10:59

@ijsmuts

misschien geen sterk argument idd maar wel een zaak van de pot verwijt de ketel

ik ga af op het meest recente artikel want voetbal draait om de actualiteit en daaruit blijkt niet dat hij op dit moment dolgraag terug wil keren bij Feyenoord anders zeg je niet "ik zie het allemaal wel". Robben bv heeft zo vaak gezegd dat hij graag bij FC Groningen of PSV wil terug keren maar daar is ook nooit wat van terecht gekomen.

spelers zeggen dit ook vaak uit een soort beleefdheid want ik zie zelden een speler zeggen "naar die afschuwelijke club ga ik nooit meer terug". wie weet komt Janmaat terug volgend seizoen, ik sluit het niet uit maar uit dit artikel op te maken gaat hij deze transferperiode echt nog niet terug keren

29 juli 2019 om 11:16

Haha Japie, dat jij je beperkt tot een enkel artikel moet je zelf weten. Ik baseer wat ik zeg op meerdere interviews met Janmaat. Interviews van slechts weken eerder die niet zijn ingehaald door de actualiteit.

En spelers zeggen het niet uit beleefdheid. Fer wilde dolgraag komen en zegt ook dingen als 'we gaan het zien.' Janmaat wil graag terug Japie, ondanks dat hij het een puinhoop vindt. Hij zou ook best op dit moment terug willen, maar dat kan nog niet

29 juli 2019 om 12:20

@japie:
Feyenoord ging niet bijna failliet omdat Makaay, de Cler, Gio, Hofland en Landzaat kwamen zonder restwaarde. Feyenoord ging bijna failliet omdat deze spelers hogere salarissen kregen dan dat er ruimte was in de begroting. Er werd namelijk gespeculeerd op het behalen van de champions league, zodat deze salarissen zichzelf (ruimschoots) terug zouden verdienen.
Feyenoord schrijft de laatste jaren gewoon zwarte cijfers en neemt europees voetbal niet (meer) mee in de begroting, dus zal Feyenoord ook niet failliet gaan door de komst van deze spelers. Rijk worden is een ander verhaal.

"ik verwacht niet meteen alleen Zuid Amerikanen maar ik verwacht wel dat er af en toe een keer wat anders word gehaald als uitgerangeerde oud Eredivisie spelers of Eredivisie middelmaat."
Hoeveel voorbereidingstijd heeft Troost gehad denk je voor zijn nieuwe functie? Transfercontacten worden normaal gesproken al in januari/februari gelegd voor de zomer. Troost zit er net een paar weken. Die is al lang blij als zijn telefoon overgaat.

29 juli 2019 om 14:30

@bobiku29

waren die interviews voor of na het vertrek van Van Geel?

dat is ook pure speculatie dat hij graag wil terug komen op dit moment. dat zei Kuyt ook ooit om vervolgens eerst nog even bij Fenerbache te tekenen tussendoor

29 juli 2019 om 14:39

@ijsmuts

als je structureel geen geld binnen haalt aan uitgaande transfers maar je blijft wel salarissen en tekengeld uitkeren aan spelers zonder restwaarde is het natuurlijk een kwestie van tijd voordat je weer in diezelfde situatie komt te zitten

ik hoop maar dat dan de reden is idd maar nu hoor ik weer Karsdorp genoemd worden. een speler die al 2 jaar niet fit is en die een hoog salaris opstrijkt. dat zou ik echt weer kapitaalsvernietiging vinden. je stoomt hem klaar voor AS Roma want eer dat hij weer fit en in vorm is kan hij alweer bijna terug richting Italie en het is ook nog eens een huurling

29 juli 2019 om 15:56

Als je structureel geen geld binnenhaalt wel ja, maar dat is dus niet het geval en dus niet van toepassing.

29 juli 2019 om 19:05

@ijsmuts

9 miljoen voor Vilhena. voor de rest hebben we weinig verkocht met noemenswaardige winst na de grote uitgaves van 2 jaar terug

29 juli 2019 om 21:02

Dat is geen pure speculatie. Dat heeft hij letterlijk gezegd. Zowel voor als na het vertrek van Van Geel

29 juli 2019 om 21:12

@bobiku29

ok. uit dit artikel kon iig niet opmaken dat hij dolgraag deze transferperiode nog bij Feyenoord wil tekenen. het enthousiasme spatte er niet vanaf

Ik merk op dat veel Feyenoorders hopen op zijn komst. Let wel, deze jongen heeft sinds zijn vertrek naar Italië nauwelijks meer gevoetbald. Ik vind het nogal een gok. Kan mij niet voorstellen dat als je er zolang uitliet je een directe versterking voor Feyenoord kunt zijn.

28 juli 2019 om 23:56

Valt wel mee hoor. Op zich zien velen hem als een versterking en dat is hij natuurlijk ook. Ook op basis van zijn eerdere prestaties in de Kuip. Maar hij kent veel blessureleed en er zijn maar weinig fans die op een huurling zitten te wachten.

Doe mij maar Janmaat. Karsdorp is de laatste jaren veel te veel geblesseerd geweest.

28 juli 2019 om 23:14

Janmaat/karsdorp ik vind beide prima, ik begin gwn wanhopig te worden want der moet Echt versterking bij achterin, anders vliegen de goals je dit seizoen om de oren. liever een cv of een rb dan een spits.

28 juli 2019 om 23:18

Ja, ik begin ook echt goed ziek te worden van onze verdediging. Karsdorp tho, kan zomaar meer dan 50% van de potjes afwezig zijn en dan moeten we het met de huidige verdedigers doen. Janmaat all the way. Zie overigens nog liever Nieuwkoop op rechtsback, dan dat van Beek in de basis blijft.

28 juli 2019 om 23:19

@snelste

je hebt beiden nodig. als je voorin te weinig goals maakt kan je zo goed verdedigen als je wil maar dan verspeel je ook aardig wat punten. we hebben vorig jaar allemaal kunnen zien hoe belangrijk Tadic en Luuk De Jong zijn geweest in de titelstrijd voor hun clubs

28 juli 2019 om 23:29

Feyenoord heeft gewoon geen geld, terwijl Vilhena is verkocht voor 9 miljoen, Van Persie weg is. Vorig seizoen niks gekocht, terwijl Amrabat en Boetuis waren vertrokken. Ik snap er niks van. heel jammer dat Tapia niet weg wilt terwijl er een geïnteresseerde club was vanuit Rusland, voor wat extra miljoenen. Ik dacht dat het Financieel wel weer goed ging, dus niet. Dus dan moet je het doen met de Fer/narsing/kelly/marsman die allemaal transfervrij zijn gekomen. Dus een spits cv en een rechtback gaat niet lukken denk ik, of het moet huren zijn of transfervrij.

28 juli 2019 om 23:32

@snelste

ik weet ook niet precies hoe de financiele situatie is. misschien word die 9 miljoen besteed aan het tekengeld en het salaris dat dit seizoen betaald moet worden aan Fer, Narsingh en Kelly. anders kan ik het ook niet echt verklaren

29 juli 2019 om 00:01

Salarissen worden bij feyenoord niet betaalt uit het transferpotje. Daarnaast geeft feyenoord geen 3x 3 miljoen uit aan tekengeld.

29 juli 2019 om 00:08

@ijsmuts

ik mag het niet hopen idd maar wat hebben deze spelers precies aan tekengeld ontvangen? onder de miljoen zal het iig niet zijn verwacht ik, zeker Fer en Narsingh niet. ik denk zelf 1,5 miljoen de man zoiets. Kelly verwacht ik een tonnetje of 7 of 8

ik weet niet wat Karsdorp zijn salaris is maar dat zal vrij hoog zijn. om dat dan uit te geven aan een speler die al 2 jaar niet fit is vind ik vrij onverantwoordelijk aangezien je al weinig geld hebt

als hij weer constant niet fit is heb je wederom geen rechtsback dit seizoen en moet St.juste daar weer spelen waardoor je centraal in de verdediging superkwetsbaar bent

Hoe concreet is de interesse in Hysaj? Met alle respect voor de historie van de prachtige club Roma, maar dat zou (gezien de laatste jaren) voor hem een stap terug zijn..


Karsdorp zou zeker een versterking kunnen zijn voor Feyenoord. Maar toch hoop ik dat hij voor zijn kansen bij roma gaat. Nieuwe trainer nieuwe kansen.


Zo zonde dat hij geblesseerd raakte en na zijn sterke seizoen bij Feyenoord niet heeft door kunnen trekken. Had anders zeker basisspeler bij oranje kunnen zijn. Veel fijnere rechtsback dan de prima presterende Dumfries

Zo zonde, Karsdorp is eigenlijk de beste rechtsback van Nederland maar helaas te vaak geblesseerd geweest. Zou hem weer graag bij Feyenoord zien, als Berghuis op rechts zou blijven spelen met Karsdorp als back dan heb je gewoon een perfecte flank terwijl op links Haps en Larsson ook goed is, Er is een hoop negativiteit over de selectie van Feyenoord en dat is deels zeker terecht maar met een paar goede gerichte toevoegingen kan het team op vrij eenvoudige manier flink verbeteren. Als Karsdorp komt kan St, Juste naar het centrum en hopen dat de blessure van Jorgensen meevalt en je hebt gewoon een sterk elftal. Met spelers als Vente die niet goed genoeg is als eerste spits en een van Beek die dramatisch is ga je het gewoon tegen iedere tegenstander moeilijk krijgen dus die versterkingen zijn echt nodig.

Jan-Scharie wil weg, Karsdorp wil terug. Hopelijk snel fit en op zijn oude niveau.
St. Juste kan dan centraal. 1 probleem opgelost.
Met Fer, Toornstra, Kokcu en Burger zal Kelly op de bank terecht komen en Ayoub en Tapia overbodig worden. Voor allebei zsm een oplossing zoeken, anders zal dit de sfeer niet bevorderen ben ik bang.
Aangezien Jorgensen er voorlopig niet is is 4-4-2 mss een optie. Berghuis en Narsingh voorin, met Kokcu als meest aanvallende middenvelder daarachter.
En de nr. 12 moet ook weer de nr. 12 van weleer worden. Tegenstanders moeten in de tunnel alweer het gevoel krijgen dat er niets te halen valt in de Kuip.
Ik ben positief, het kan wel eens een mooi seizoen worden.💪🔥

Met Karsdorp erbij en misschien Elia gaat Feyenoord een serieuze bedreiging worden voor de top 2. Ik zei t eerder op de dag al maar een selectie met namen als

Berghuizen, fer , Narsingh, kokcu , Jorgensen , Larsson, Tapia ? En dan Karsdorp + eventueel Elia toegevoegd zou serieus in potentie nationaal top kunnen zijn.

28 juli 2019 om 23:34

In Elia is geen interesse op dit moment. Wat ik betreur, want ik zou het een goede optie vinden als stand in voor Jorgensen. Kan een goal maken, sleurt, duikt gaten in en is ook in de voeten aanspeelbaar.

Ajax lijkt me niet realistisch, maar áls bij PSV Lozano en Bergwijn vertrekken en Berghuis blijft bij Feyenoord, dan is plek 2 niet ondenkbaar

28 juli 2019 om 23:34

@rickschippers

wie zal het zeggen maar dan word het weer korte termijn succes waar je op de lange termijn weinig aan hebt waarschijnlijk want geld gaan deze spelers je niet opleveren.

als je je dan niet plaatst voor de CL komt Feyenoord alleen nog maar dieper in de financiele ellende te zitten want al deze spelers zonder restwaarde kosten allemaal tekengeld en/of een hoop salaris wat niet gaat worden terug verdiend in dat geval

29 juli 2019 om 00:03

Klopt idd wat je zegt over de korte termijn. Lange termijn : ik als ajacied heb totaal geen inzicht in de jeugd van Feyenoord , maar mijn gevoel zegt dat ook Feyenoord parels in de jeugd heeft lopen.

Ik zou het doen als ik Feyenoord was, kan hij mooi rechtsachter en kan Juste centraal achterin.
Die van beek en Botteghin zijn een schande voor Feyenoord zo slecht.
Zet dan nog beter een jeugdspeler naast Juste.
Snap niet dat Feyenoord nou niet in ziet dat de 2 centrale verdedigers niet het nivo van Feyenoord is

Haal Elia, haal Karsdorp, haal Janmaat, doe Immers er nog bij. En Ove Kindvall.
En blijf vooral hangen in een stadion waarin je al jaren geen rek meer hebt.
Laat een buitenstaander je transferbeleid voor je in orde maken.
En ga ten onder tegen La Valetta, KR Reykjavik, Jeunesse désch of een club uit Liechtenstein.
De teringzooi is veel groter dan hier algemeen wordt gedacht.
Maar het blijft maar pappen en nat houden.

28 juli 2019 om 23:49

Maar verder gaat het goed?

Visieloos beleid... What’s next? Pele halen?

Echt tenenkrommend hoe beperkt het scouting netwerk van Feyenoord is.

Dat is ook wat ik probeer duidelijk te maken. Er is al helemaal geen technisch beleid meer. Sjaak Troost doet het tegen wil en dank en nu spelen Dirk Kuyt en Rob Jansen samen de jongens van de gestampte pot.in wiens handen denk je dat de toekomst van de club nu ligt dan ?
Vertel het mij maar.

Ik heb hem niet echt meer gevolgd. Maar als hij fit is dan heb je een van de beste rechtsbacks van de eredivisie in huis. Zo snel mogelijk huren. En dan volgend jaar weer verder kijken. Misschien kunnen ze hem dan wel overnemen. Of nog een jaar huren. Of optie tot koop. Gewoon per jaar bekijken. PSV kwam er ook elk jaar uit met Chelsea over van Ginkel

Weet niet of hij nog zou kunnen brengen wat de Feyenoord-fans van hem verwachten. Is natuurlijk vroeg naar het buitenland gegaan en is er door blessures nooit echt aan te pas gekomen. Je weet nooit hoe ze er nu echt voor staan met zo weinig ritme. Toch lijkt het me een goede deal voor Feyenoord, aangezien ze in de verdediging eigenlijk niks te verliezen hebben. Echter lijkt het me, net als Narsingh en Fer, niet een speler die je echt dichter bij Ajax en PSV brengt.

Slechts 12 potjes achter z'n naam in de Serie A, ze hebben dus destijds meer dan een miljoen per wedstrijd voor hem betaald

Karsdorp - st Juste - Botthegin - Haps (wordt het toch al ietssie beter van.....

Ik denk qua huur dat Feyenoord best nog wel wat kan ophalen.....
Hoedt
Locadia
Strootman

Velen kunnen zich dan in de kijker spelen voor een nieuwe club.
Als ik zie dat ze Strootman aan de straatstenen nog niet kwijtraken

Vermeer
Karsdorp
st Juste
Hoedt
Haps
Fer
Strootman
Berghuis
Kocku
Larsson
Locadia

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren