Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Jamie Carragher: ‘Op dit moment zie ik liever Van Dijk vertrekken dan hij’

Laatste update:

Jamie Carragher veroverde in 2005 de Champions League met Liverpool. Veertien jaar later was de oud-verdediger als analist aanwezig bij de triomf van the Reds in Madrid. In de eindstrijd van het miljardenbal werd Tottenham Hotspur met 0-2 verslagen en Virgil van Dijk liet andermaal een zeer solide indruk achter. Het is alweer de zesde keer dat Liverpool de belangrijkste Europese prijs in de wacht sleept.

Carragher is echter van mening dat geen enkele speler onvervangbaar is, Van Dijk dus ook niet. Jürgen Klopp heeft in zijn ogen een nog groter aandeel in het Europese succes van de club. “Hij is de onbetwiste nummer een van Liverpool, de belangrijkste persoon binnen de organisatie”, zegt de voormalig Liverpool-stopper in zijn bijdrage voor Sky Sports. “Elk elftal heeft sterspelers nodig, maar op dit moment zie ik liever Van Dijk vertrekken dan Klopp.”

“Hij is een erg bijzondere manager. Ik ken de voorwaarden in zijn huidige contract niet, maar ik zou hem zonder nadenken een nieuwe verbintenis aanbieden”, vervolgt Carragher zijn relaas. “Hopelijk is dit de start van een nieuwe glorieperiode voor Liverpool. De druk van een prijs winnen is nu weg. Dat geldt ook voor alle discussies over de finales die Klopp als trainer heeft verloren.” De Duitser verloor als trainer van Borussia Dortmund en Liverpool zes finales op rij, totdat de vloek eindelijk werd verbroken dankzij de overwinning van zaterdagavond op the Spurs.

Klopp staat op Anfield tot medio 2022 onder contract. Carragher zegt met een kwinkslag dat het Liverpool-bestuur die overeenkomst ‘met minstens zeventien seizoenen moet verlengen’. De voormalig keuzeheer van Dortmund is sinds oktober 2015 werkzaam voor de achttienvoudig kampioen van Engeland, afgelopen seizoen nummer twee in de Premier League.

Ben jij het met Jamie Carragher eens?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wat een kop weer. Inhoudelijk natuurlijk helemaal mee eens. Groot compliment voor Klopp die echt Liverpool weer op de kaart heeft gezet.

Ach man wat een onzin, zowel Virgil als Klopp hebben gewoon een top resultaat neergezet. Een speler is vervangbaar, maar een coach ook. Zet Pep voor de groep en dan heb je vast ook CL

2 juni 2019 om 16:44

Zoals Pep successen behaalde in de Cl met Bayern en City zeker lol ?

2 juni 2019 om 18:41

Man City had tegen Spurs thuis gewoon bizar veel pech. Als Man City die ronde gewoon door kwam, zag ik ze Ajax wel uitschakelen en vervolgens ook de finale bereiken. In finale zou Liverpool het sowieso een stuk lastiger hebben gehad tegen Man City dan tegen Spurs. Ik denk niet dat Liverpool met het slechte voetbal van gisteren het overleefd had tegen Man City.

In Champions League ben je veelal afhankelijk van factor geluk en dat had Man City totaal niet de laatste jaren. Je kunt niet een coach beoordelen of veroordelen op basis van een CL. Zie Mourinho maar eens. Hij won de CL met Inter en Porto, maar heeft verder, op wat landstitels met Chelsea, niks bereikt in z'n carriere en is daarom een beperkte coach. Bij Di Matteo precies hetzelfde. Hij won ook de CL, maar traint is verder overal mislukt. Klopp is daarentegen echter wel een uitzonderling. Hij is gewoon een topcoach, ook al heeft hij de CL gewonnen. 97 punten pakken in competitie is uniek en bijna geen een trainer gegeven. Alleen Guardiola heeft dan puntenaantal twee keer overtroffen.

2 juni 2019 om 18:58

@zermatt_person

als we een coach niet mogen beoordelen op de CL omdat het toch allemaal puur geluk is dan kunnen we nu dus ook stellen dat die CL winst van Guardiola met Barcelona eigenlijk niks voorstelde en dat die prijs niks te maken heeft gehad met de kwaliteiten van Pep

2 juni 2019 om 19:44

Veel mensen ook dat het niks met kwaliteiten van Guardiola was en het puur dankzij Messi, Iniesta en Xavi was. En dat is juist hypocriet. Wint Guardiola de CL of welk andere prijs dan ook, zegt iedereen: "het is dankzij de goede spelers die hij heeft" en wint guardiola een prijs niet, zegt iedereen "Guardiola is een overschatte trainer die keihard faalt".

2 juni 2019 om 20:50

Check wel ff je feiten:

Landskampioen van Portugal 2x
Beker van Portugal 2x
Landskampioen van Spanje 1x
Beker van Spanje 2x
Landskampioen Italië 2x
Beker van Italië 2x
Landskampioen van Engeland 3x
Beker van Engeland 5x

En laten we het nog maar niet over hebben dat Mourinho nog 2x ACHTER elkaar kampioen werd in de Premier League, mocht dat net nou iets zijn waar je helemaal op zat te verheugen en het als unicum beschreef toen City vorige maand landskampioen werd.

Nou zou ik je ff wakker maken. SAF won het zelfs 3x achter elkaar

2 juni 2019 om 16:46

Ja en daarom wint Liverpool ook en geen Manchester City.
Klopp heeft zeker een heel belangrijk aandeel, net als van Dijk. Maar dat kan je van de rest van de selectie ook zeggen.

2 juni 2019 om 17:08

@Acmilan73 Wat Carragher hier zegt is zeker niet gek. Wat jij zegt, vind ik pas echt onzin. Pep heeft een kwalitatief betere ploeg dan Klopp, waarom wint hij de CL niet met City? Maar als je hem voor Liverpool zet wint ie hem wel? Met Bayern heeft hij ook 3 maal gefaald. En met city is dit de 2de keer op rij dat hij faalt. Ach, alle credits naar Klopp en zijn spelers.

2 juni 2019 om 17:16

@glossiandzozo

als Pep al drie keer op rij word uitgeschakeld in de kwartfinale van de CL met de duurste selectie ter wereld noemen we dat tegenwoordig pech

2 juni 2019 om 17:47

Ja. Pep is de beste manager van de wereld. Alleen al iets van 7 jaar geen CL finale meer behaald ofzo

2 juni 2019 om 18:11

Ik vind de selecties anders behoorlijk vergelijkbaar. Ik bedoel hier overigens mee te zeggen dat het zeer zeker ook de verdienste van Van Dijk is en dat de rol van Klopp licht wordt overdreven naar mijn mening. Ik vind het gewoon een topcoach, maar ben het niet eens met Carragher. En ja ik weet dat Guardiola is uitgeschakeld de afgelopen jaren, maar laten we wel zijn dat is niet door het voetbal wat hij op de mat legt. Bij Bayern was het weliswaar niet zo goed, maar ik ben het er dan ook niet mee eens dat hij op dat moment de beste selectie had. Vergeet niet dat hij ook vaak te maken heeft gehad met blessures bij een team. Met Robben had hij een top 5 speler, maar nauwelijks tot zijn beschikking. Het is in de CL ook een beetje mazzel hebben, of wil iemand beweren dat Spurs bij de top dit jaar hoorde?? Voor t zelfde geld viel dat laatste doelpunt niet en had City dit Liverpool geslacht in de finale.

2 juni 2019 om 18:38

Ontzettend veel excuses in 1 post acmilan. Puntje bij paaltje, Pep faalt elk jaar in de CL grandioos. Bij Bayern, waar hij het beste Bayern (ooit?) erfde van Heynckes werd hij elk jaar voor paal gezet door Real madrid en Bayern (volgens mij elk jaar met 4-0? ). Nu met City is hij volgens mij niet eens tot de halve finales gekomen..

Verder heeft City op bijna elke positie wel een betere speler staan. Enkel van Dijk en een van de backs van Liverpool zou ik als veel hoger inschatten, en dan heb ik het niet gehad over de Bruyne, Silva, Sane, Jesuz, Aguero, Sterling etc etc.

2 juni 2019 om 18:48

Ja dat is lekker makkelijk praten. Dus omdat Klopp zijn eerste championsleague nu pas pakt, faalde hij tot nu toe ieder jaar. De CL is een beker met een KO toernooi, er falen in dat opzicht ruim 20 andere topcoaches ieder jaar. Overigens noemde ik Pep als voorbeeld. Kom op, kijk eens naar de winnende trainers. Denk je dat Di Matteo het voor Chelsea destijds deed of Frank Rijkaard voor Barcelona. Deden gewoon de spelers.

2 juni 2019 om 18:48

@thejurgenklopp:

Daarom won Guardiola ook gewoon twee keer met Barcelona de CL. Guardiola faalt dus niet elk jaar in de CL grandioos.

2 juni 2019 om 19:01

@zermatt_person

we mogen een coach niet beoordelen op zijn CL prestaties omdat zo een toernooi volgens jou niet veel voorstelt en puur gebaseerd is op geluk? het winnen van die twee CL edities lagen dus niet aan de kwaliteiten van Pep als ik jouw theorie moet geloven

2 juni 2019 om 19:07

@Zermatt_Person is toch al weer bijna een decennia geleden dat hij beslag legde op de CL. Van de beste cpach mag je dan toch tenminste verwachten dat hij in de halve finale komt? Vooral met de selectie hij tot zijn beschikking heeft. Pep moet bij deze zijn meerdere erkennen in Klopp aka "El professor".

2 juni 2019 om 19:17

Het voetbal en het strijdplan waren gewoon goed. Uitgeschakeld worden in de CL door een handsbal van Llorente maakt Pep geen slechtere trainer. Misschien inderdaad wel de beste die er is. Ik denk dat City hem niet zal afrekenen hierop. Deze uitschakeling had letterlijk niets te maken met de kwaliteiten die Pep als trainer heeft. Ja resultaten zijn belangrijk, maar als je niet doorhebt dat hij spelers optimaal beter maakt, dan ben je gewoon blind. Het is jammer voor spelers als Mahrez, maar ik denk dat iedere speler uit de basiself van City dit jaar beter is geworden. Gewoon goed gedaan en volgend jaar weer proberen

2 juni 2019 om 19:25

@acmilan73

handsbal? ik zag er gewoon een zuivere goal in hoor. tegenwoordig is elke bal die je niet eens bewust aanraakt en die je arm lichtjes aait een handsbal?

ik denk ook niet dat City hem nu er uit zal gooien maar ik denk wel dat ze gaan eisen dat hij volgend jaar verder moet komen als de kwartfinale. zeker als hij deze transferperiode weer flink mag investeren

2 juni 2019 om 19:50

@Glossiandzozo: Guardiola bereikte afgelopen decenia met Bayern Munchen gewoon 3 keer de halve finale hoor.

2 juni 2019 om 20:27

En Zermatt, kun jij mij de resultaten van die halve finales eens vertellen?

Bovendien, vind je het relevant om een CL uit 2010/2011 op te noemen? We zijn komend seizoen 9 jaar verder joh.

2 juni 2019 om 20:34

@TheJurgenKlopp: jij zegt nu dingen die negatief uitvallen in Guardiola. Puur omdat het jouw uitkomt. Als Guardiola in z'n eerste jaar bij Bayern Munchen de CL won, had jij waarschijnlijk gezegd: "Bovendien, vind je het relevant om een CL uit 2013/2014 op te noemen? We zijn komend seizoen 7 jaar verder joh". Dit puur om een tijdspanne uit te kiezen dat jouw uitkomt. Jurgen Klopp won dit jaar pas z'n eerste CL ooit in trainerscarriere, terwijl Guardiola al 2 CL's op z'n naam heeft.

2 juni 2019 om 20:35

Zo kan ik dus ook selectieve dingetjes opnoemen om Klopp neer te halen of omlaag te praten.

2 juni 2019 om 20:35

Zoals de chairman van Manchester City al mooi en goed verwoorde: "Competities zijn marathons, daar toernooien sprintwedstrijden zijn met veel factoren". Één handsbal, 2 keer op de paal, een glijpartij, een blessure van een speler, alles heeft bij een toernooi 100 keer meer impact. Heeft Guardiola gefaald bij Manchester City omdat hij deze sprintwedstrijden niet wint (regelmatig op een discutabele manier)? Nee hoor, de marathon vergt kracht, discipline en goede coaching. Dat vind ik persoonlijk véél en véél indrukwekkender, vooral in de Premier League. Tel daarbij de gewonnen bekers op en de records, hoe kan je dan nog stellen dat Guardiola gefaald heeft? Bepaal jij de doelstellingen voor Pep?

2 juni 2019 om 20:38

@ACmilan73 Ik denk dat iedereen het wel ermee eens is dat Pep één van de beste coaches is ter wereld. Daar bestaat geen twijfel over. Maar net zoals jij vindt dat Klopp overhypet wordt vinden wij dat Pep juist overhypet wordt. En ik vind dat Pep weleens mag worden afgerekend op het feit dat hij gewoon consecutief heeft gefaald in de CL. Hij maakt spelers beter, ja dat klopt. Maar dat doet Klopp zelfs beter. Spelers als Gotze, Gundogan, Lewandowski, Reus zijn allemaal goed gemaakt door Klopp. En nu bij Liverpool laat hij spelers als Milner, Gini, Hendo exelleren. Hij weet precies wat de missing link is en schakelt ze aan het team. Wie dacht ooit nog dat Salah zo een hoog niveau zou halen? Spelers als Robertson, TAA, Joe Gomez.

2 juni 2019 om 21:00

Je verwoordt het bijna goed.
“Vergt kracht en discipline en goede coaching” in combinatie met het aanvallend voetbal wat ze hanteren. Top kwaliteiten van een trainer.

Als Manager van het team faalt hij wel. De spelers die hem niet aanstaan, gelijk verwezen naar de tribune of uitgang. En dan zijn het nog niet eens de minste voetballers.

Denk dat aspect ook wel een beoordelingscriteria onderhand is geworden om zijn kwaliteiten te beoordelen.

Heb je al top spelers om je heen. Ga je ze alsnog vervangen omdat je “verwend bent” maar vervolgens niet de belangrijkste prijs van Europa binnen halen. Nou zulke verwachtingen kan je wel krijgen als je zo gedraagt.

Klopp is een genie, maar laten we eerlijk zijn... zonder al die eigenschappen van Van Dijk hadden ze dit nooit gehaald. Hij drukt zijn stempel op zo'n manier dat er maar een handjevol verdedigers zijn met wie je dit ook had kunnen bereiken. Hetzelfde geldt ook voor de trainer denk ik. Ik denk dat ze even belangrijk zijn. En dan heb ik het nog niet eens over de haalbaarheid. Had Liverpool een wereldklasse verdediger kunnen verleiden om te komen, aangezien die al bij de topclubs van de wereld spelen? Ik denk niet dat iemand die zo goed is als Van Dijk even Real Madrid gaat inruilen voor Liverpool. Met een trainer gaat dat toch makkelijker.

2 juni 2019 om 17:03

Vorig jaar zat Liverpool toch ook in de finale? En dan zonder Van Dijk. Dus prima haalbaar.

2 juni 2019 om 17:19

Van dijk werd in de 2e seizoenshelft gehaald van dat jaar, dus heeft wel een belangrijk aandeel gehad in de cl neem ik aan.

Echt een fantastische trainer. Hoop dat hij nog jaren bij Liverpool blijft (ben niet voor Liverpool overigens). Heeft echt iets opgebouwd daar. Misschien ooit in de toekomst naar AC Milan gaan, Klopp weet hoe je een historische club weer groot kan maken.

2 juni 2019 om 16:38

Ik hoop ook dat hij nog jaren in Liverpool blijft, of beter gezegd, dat hij sowieso in Engeland blijft, de club maakt mij dan nog niet eens zoveel uit.

2 juni 2019 om 18:50

Bij AC Milan krijgt Klopp niet het geld om te kunnen investeren en de selectie beter te maken. Ik denk dat AC Milan daarom geen geschikte match is.

Waarom is het Klopp dan niet gelukt om iets te winnen voordat Van Dijk kwam? Daarmee wil ik niet zeggen dat Van Dijk Messi is maar hij was wel het missende puzzelstukje dat Liverpool nodig had voor de laatste stap.

2 juni 2019 om 17:16

Hij zat vorig jaar ook in de finale, zonder VvD. Ze verloren die wedstrijd door het vals spel van Ramos en de blunderende Karius. VvD is natuurlijk een geweldenaar en biedt de club zoveel extra's.

2 juni 2019 om 17:22

Vorig jaar was van dijk er gewoon bij hoor? Vorig jaar winter gehaald. En had ook een groot aandeel in de tweede seizoenshelft, zal iedere Liverpoolsupporter beamen.

2 juni 2019 om 17:27

@l412 gelijk heb je kerel. Mijn fout.

In mijn ogen is de aanvoerder het verlengde van de coach op het veld. Van Dijk moet zorgen dat de visie van Klopp op het veld tot uiting wordt gebracht. Het is een tandem en geen "one man show" in dat opzicht zonder de andere spelers tekort te doen.

2 juni 2019 om 17:15

Even voor de duidelijkheid. Henderson is de aanvoerder. VvD is volgens mij na Milner 3de captain.

Die Matip is ook echt goed zeg. Waar komt hij vandaan?

2 juni 2019 om 17:01

van Schalke 04

2 juni 2019 om 18:45

De zoveelste die daar transfervrij is vertrokken.

Klopp is tactisch gezien denk ik de beste coach ter wereld. Liverpool kan geweldig voetbal spelen, maar als het een keer voetballend niet draait kunnen ze ook heel makkelijk over switchen naar vechtvoetbal. er zijn daarom maar weinig teams die dit Liverpool weten te verrassen. ze beheersen alle facetten van het spel

Van Dijk is momenteel de beste verdediger ter wereld imo

2 juni 2019 om 17:12

Precies! Dat is wat Pep mist denk ik, hij heeft geen plan B. Gisteren liep iedereen een beetje te zeuren dat het een saaie dinale was etc. Oke, ik begrijp wat men bedoeld. Maar Klopp besloot gewoon om op 60% te spelen, aangezien Tottenham toch geen echte killersmentaliteit toonde. Ik vind dat in een finale hartstikke slim, vooral als je hem meerdere malen heb verloren. In dat geval ga je niet zomaar aanvallend spelen om het aanvalland spelen. Nee er zat een heel idee achter. Klopp is de beste coach ter wereld.

2 juni 2019 om 17:32

Ja als je een half miljard uitgeeft is het niet heel moeilijk om over 1 wedstrijd te winnen van een club die bijna niets uitgeeft.

2 juni 2019 om 17:36

En als Mourinho zo voetbalt is de wereld te klein, park the bus is dan nog de vriendelijke benaming die jij eraan geeft. Doet Klopp het dat is het tactisch gezien de beste coach van de wereld.

2 juni 2019 om 17:55

Oh ja Wandering? Waarom lukte het Manchester City, die een heel miljard hebben uitgegeven dan niet over twee wedstrijden ?! In de wedstrijd die ze wel wonnen was ook enorm close. In de andere wisten ze niet eens te scoren.

2 juni 2019 om 18:00

Nu ben je wel heel erg af aan het geven op basis van 1 wedstrijd. Mourinho speelt in het gros van z'n wedstrijden als coach op deze manier. Elke club moet weleens verdedigend spelen.

Verder is het slechts een kwestie van tijd voor Tottenham de portemonnee moet trekken. Als straks de grote jongens vertrekken, komt Tottenham ook niet meer weg met aankopen onder de 20 miljoen euro. Die zullen dan ook de hoofdprijs moeten betalen.

2 juni 2019 om 18:44

Ik reageer op Japie omdat die altijd zegt dat als je het meeste geld uitgeeft dat het logisch is dat je dan prijzen wint, een coach zou niets toevoegen en die is zo goed als zijn selectie, hij heeft zolang Mourinho coach was bij Man U af lopen geven op zijn speelstijl en nu is het opeens een tactische wondervonst.

2 juni 2019 om 18:55

@wandering

ja dat is ook zo maar Liverpool heeft toch ook gewoon gewonnen van de Spurs gisteren, dus wat is je punt? Liverpool heeft bv ook Barca verslagen dat meer geld heeft uitgegeven als Liverpool dus we moeten niet gaan doen of Liverpool de club was die het meeste geld heeft uitgegeven die dit jaar mee deed. City bv heeft veel meer uitgegeven en kwam wederom weer eens de kwartfinale niet voorbij. daarom vind ik dit gewoon een topprestatie van Klopp

2 juni 2019 om 19:12

Mijn punt staat toch vrij duidelijk in mijn reacties, je bent ietwat hypocriet aan het doen, Guardiola geen goede coach en dat hij prijzen pakt is logisch geeft het meeste uit, Mourinho geen goede coach want hij speelt park the bus, Klopp doet beide en die is dan tactisch zo'n beetje het 8e wereldwonder.

2 juni 2019 om 19:18

@wandering

omdat Liverpool 1 wedstrijd niet aanvalt is dat niet gelijk structureel het spel dat ze spelen. ik weet niet of je Liverpool dit jaar bv tegen Psg, Bayern en Barcelona hebt gezien maar daar speelden ze toch echt gewoon puur op de aanval. nu wil jij het spel van Klopp gaan typeren op basis van 1 wedstrijd

Klopp heeft iig altijd een succesvol plan B voor Liverpool. er zijn genoeg andere coaches die elk jaar eigenwijs aan een spelwijze willen vast houden in de CL waarmee ze constant falen. Klopp is daarom idd voor mij tactisch de beste coach die er is. hij weet nu al twee jaar op rij de finale te halen van de meest prestigieuze competitie in Europa, doordat hij altijd een antwoord heeft op de tactiek van de tegenstander

2 juni 2019 om 19:29

Haha, ja we noemen het plan B, hoe kan ik . Ach laat ook maar

2 juni 2019 om 19:30

Al mijn reacties kunnen weg, zinloze discussie

2 juni 2019 om 19:38

@wandering

dat is het inderdaad ja. ben je wel op de hoogte van het feit dat Liverpool voor deze finale ook nog 12 andere wedstrijden heeft gespeeld tijdens deze CL editie? jij hebt het constant over 1 wedstrijd wat een incident was qua speelwijze en die gebruik jij dan om je discussie te willen winnen. Liverpool heeft zowat deze hele CL editie aanvallend voetbal op de mat gelegd

Een coach is net zo vervangbaar als een speler. Natuurlijk is Klopp goed, maar er lopen wel meer goede coaches rond. Hoe je het ook wend of keert, de aankopen zijn nog altijd de belangrijkste factor voor het succes van Liverpool. Het is knap wat Klopp heeft neergezet, maar je bent als coach zo goed als de selectie waarmee je mag werken.

Ik vind het sowieso allemaal aparte reacties die ik hier terug lees, kan mij nog herinneren dat Liverpool had verloren van Barça en zij eigenlijk al afgeschreven waren door de meeste. Ook gezien alle reacties die er toen werden geplaatst. In deze wedstrijden heeft geluk er altijd wel iets mee te maken, of het nu een club is van 1 miljard of Ajax die tot de halve finales komt. Pep en Klopp zijn beiden topcoaches met allebei hun eigen visie op het voetbal. Als Klopp tegen Barça wijnaldum niet binnen de lijnen had gebracht had het heel anders kunnen lopen, en zo kan je nog wel 1000 andere redenen verzinnen waarom iets wel of niet gebeurd. Van dijk heeft zijn aandeel zeker gehad, maar zo ook alle andere spelers van Liverpool. Je kan zeggen wat je wilt maar de voorhoede van Liverpool dit seizoen doet het ook uitstekend, ondanks dat salah afgelopen seizoen zijn beste seizoen ooit heeft gedraaid.. dit is een teamprestatie van zowel de coach staf en alle spelers!

Fantastische coach. Heerlijk voetbal te zien. Verder is het een nutteloze discussie. Het is natuurlijk een team presentatie. En als coach zijnde moet je soms ook het geluk hebben dat je aankopen een chemie met zich meebrengen. Dat is niet altijd te garanderen. Zoals bij Zlatan bijvoorbeeld of Kaka. Wel vind ik de toonzetting erg enthousiast hier. Tottenham was de betere ploeg en ze hebben geen beker of landstitel gepakt dit jaar. Dus noch Klopp of van Dijk hebben wat mij betreft iets historisch neergezet dit jaar.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren