Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ajax getipt met andere PSV'er: 'Ik vind hem beter, zeker in potentie'

Laatste update:

Steven Bergwijn wordt de laatste dagen hevig gelinkt aan Ajax. De aanvaller van PSV wil zelf niet ingaan op de verhalen, terwijl de Eindhovense club al heeft duidelijk gemaakt dat een transfer naar Ajax ‘onbespreekbaar’ is. Kees Kwakman vindt het begrijpelijk dat de leiding van Ajax uitkomt bij de 21-jarige Oranje-international.

“Bergwijn heeft zich ontwikkeld. Kan op beide flanken spelen. Logisch dat Ajax bij hem uitkomt. De vraag is: wat gaat PSV vragen? Ik vind dat je een bepaald limiet moet stellen", zegt de oud-verdediger donderdagavond bij FOX Sports. Commentator Vincent Schildkamp stelt dat Ajax beter Donyell Malen, collega van Bergwijn bij PSV, kan halen.

“Ik vind Malen beter, zeker in potentie. Bergwijn begint vaak uit stilstand, terwijl Malen altijd in beweging is. Ik denk serieus dat het (transfer van Bergwijn naar Ajax, red.) niet gaat gebeuren.” Leo Driessen stelt dat veel afhangt van de opstelling van Bergwijn, die bij de nummer twee van de Eredivisie nog tot de zomer van 2022 vastligt.

“Ik denk dat het pas in gang wordt gezet als de speler zegt dat hij er oren naar heeft”, aldus de voetbalcommentator, die denkt dat Bergwijn interesse heeft in een overstap naar Ajax, de club waar de aanvaller al in zijn jeugd actief was. “Anders haal je dit toch niet op de hals? Er zijn gekkere dingen gebeurd in het verleden.”

Verwacht jij dat Steven Bergwijn verkast naar Ajax?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

op het moment dat de commentator inhoudelijk meer te melden heeft dan jij, dan moet je maar het analisten vak opgeven. het niveau van kees kwakman en zijn collegae, ik bedoel we zeuren vaak over het niveau van de eredivisie, maar die is echt een stuk hoger en dan de analisten in nederland.
onbegrijpelijk dat ziggo zulke matige presentatoren en analisten heeft.

16 mei 2019 om 23:58

volgens mij werken Kwakman en Driessen voor Fox en niet ziggo

17 mei 2019 om 00:35

Maduro is een favorietje van me bij Fox

17 mei 2019 om 23:55

Als Kees Kwakman het al zegt....

Ik zie nog steeds niet waarom Ajax Bergwijn zou willen hebben. Ik vind hem echt een 65% versie van Depay en bovendien echt wel een treetje minder dan Neres, Ziyech, Tadic. Ik denk dat Ajax zijn geld beter op een tropische verrassing kan zetten.

17 mei 2019 om 00:20

Mijn idee.. of koop een wat oudere gevestigde naam zoals Tadic.. Bergwijn zou dit seizoen bij Ajax heel nuttig zijn geweest op de bank, daar er nu geen leuke buitenspelers op zitten..

Maar Neres - Tadic - Ziyech bleven dan toch echt in de basis...

17 mei 2019 om 00:52

Exact, jij slaat de spijker op zijn kop. Bergwijn is de bedragen die Psv in het hoofd heeft, totaal niet waard voor Ajax. Aan Ajax om weer een vleugelspeler a la Neres aan te trekken. Pavon, Anthony en Vargas worden genoemd en die zijn ook beslist beter en goedkoper. Als Ajax wil shoppen, dan moeten ze Ihatarran verleiden.

17 mei 2019 om 01:45

Helemaal mee eens. Bergwijn is niet beter dan onze huidige vleugels en voor meer dan 30 miljoen lijkt me dat een minimale vereiste. Wellicht dat ten hag kiest voor een aanval bestaande uit bergwijn - tadic - neres en Ziyech op 10. Zal mooi zijn, maar datzelfde kan ook met zoals je zegt een tropische verassing ipv bergwijn en dat voor minder geld.

17 mei 2019 om 01:58

Dan ga je er wel ff makkelijk van uit dat Ziyech en Neres nog een seizoen blijven... Zie ik niet gebeuren

18 mei 2019 om 04:07

En ook al gaan ze weg. Dan ga je toch geen 30 miljoen uitgeven aan een winger die niet beter is dan wat je eerst in huis had??
Zal echt dom zijn

Als ik Overmars was zou ook ik voor Malen gaan i.p.v. Bergwijn. Maar dat is waarschijnlijk utopie. PSV koopt namelijk alleen van Ajax, in plaats van verkopen. Of ik moet Hoekstra noemen uit een lang verleden. Maar volgens mij wilde PSV graag van hem af, en hoeveel hij heeft gekost durf ik niet te zeggen....

17 mei 2019 om 00:04

Hoekstra... pfff nu zeg je iemand. Maar volgens mij was Aisatti de laatste voor zover ik me kan herinneren.

17 mei 2019 om 00:15

Ik zie ook veel liever Malen komen dan Bergwijn als ik eerlijk ben. Bovendien is die wel haalbaar met een contract tot en met 2020. Ik zou de poging wel wagen als Overmars zijnde.

Overigens koopt PSV al een tijdje geen spelers meer en omgekeerd. En als daar al sprake van is dan is het vanwege het feit dat spelers op zijspoor belanden bij hun eigen club. Dan is er best te praten voor beide clubs. In 2007 (perez van Ajax naar Psv) en in 2008 (aissati van PSV naar Ajax) de laatste onderlinge transfers geweest. Tussendoor heb je nog Ooijer en Viergever gehad die beide te maken hadden met een niet verlengd contract en wisselde van club.

17 mei 2019 om 01:05

In een artikel van Voetbalzone van vorige week: "Donyell Malen rekent erop dat hij op korte termijn zijn contract bij PSV gaat verlengen. De huidige verbintenis van de talentvolle aanvaller loopt in de zomer van volgend jaar af. In gesprek met De Telegraaf laat de Nederlandse jeugdinternational weten dat de fans zich geen zorgen hoeven te maken. Hij verwacht binnenkort witte rook, zo klinkt het.". Malen gaat dus zo goed als zeker zijn contract verlengen bij psv en wordt gezien als de opvolger van Lozano/bergwijn waarvan er minimaal 1 zeker gaat vertrekken. Lijkt me niet dus dat malen haalbaar is voor Ajax.

17 mei 2019 om 01:20

Daar was ik van op de hoogte, maar het zijn voorlopig nog woorden. Zolang hij nog niet heeft getekend is dat allemaal vrij weinig waard. Ik weet het, je maakt er weinig vrienden mee maar het is gewoon een optie een paar weken te wachten en eens te luisteren naar andere clubs. Zodra hij heeft getekend kun je het uitsluiten. Maar met Raiola als zaakwaarnemer weet je het nooit.

17 mei 2019 om 10:18

@rombomcu

Quote: "in een artikel van Voetbalzone van vorige week: "donyell Malen rekent erop dat hij op korte termijn zijn contract bij PSV gaat verlengen. De huidige verbintenis van de talentvolle aanvaller loopt in de zomer van volgend jaar af. In gesprek met De Telegraaf laat de Nederlandse jeugdinternational weten dat de fans zich geen zorgen hoeven te maken. Hij verwacht binnenkort witte rook, zo klinkt het.". Malen gaat dus zo goed als zeker zijn contract verlengen bij psv en wordt gezien als de opvolger van Lozano/bergwijn waarvan er minimaal 1 zeker gaat vertrekken. Lijkt me niet dus dat malen haalbaar is voor Ajax".

Dawshan Redan heeft bijna letterlijk dezelfde belofte gedaan en die ook nog eens meermaals herhaald. Die belofte bleek achteraf echter helemaal niets waard. Richairlison heeft zelf in de media toegegeven dat hij een mondelinge overeenkomst had met Ajax en dat alleen het contract nog moest worden getekend, maar toen Watford hem een betere aanbieding deed, bleek ook zijn belofte niets waard. En zo kan ik nog wel even door gaan. Ik denk ook niet dat Malen komt, maar niet omdat hij niet wil, maar omdat het niet voor de hand ligt dat Ajax interesse in hem heeft na zijn uitlatingen in de media dat hij niets met de club heeft. Voor iemand die er zo in staat, ga je natuurlijk geen miljoenen uittrekken.

17 mei 2019 om 21:36

Malen is wel haalbaar voor Ajax, maar het is de vraag of Ajax het vizier op hem heeft gericht en of Malen zelf naar Ajax zou willen. Mocht in beide gevallen het antwoord ja zijn, is hij volgend seizoen speler van Ajax. Zo liggen in Nederland op dit ogenblik de verhoudingen. En in voetballand is vandaag nee morgen ja. Bij Ajax zijn de spelers vrij realistisch, wat betekent dat na de Jong ook De Ligt en Ziyech waarschijnlijk en Neres en van de Beek komend seizoen wel eens in andere clubkleuren te zien kunnen zijn. Dat lijkt me een vrij nuchtere insteek, want als de echt grote en kapitaalkrachtige clubs de portemonnai trekken kan Ajax weinig meer doen dan een zo hoog mogelijke transfersom bedingen. In Nederland is de situatie juist omgekeerd.

17 mei 2019 om 01:21

@pinko: Ik meen dat recenter ook Bazoer (weliswaar jeugd), Ooijer en Aissati ook de overstap maakten. Ajax lijkt voornamelijk de topkwalieit Nederlandse spelers naar Amsterdam te willen halen. Waarschijnlijk heeft dat te maken met aanpassingsproblemen, snellere vertrekwens en decultuur binnen het team en organisatie te maken.

Het begint een beetje genant te worden hoe de media de spelers van PSV naar Ajax proberen te praten, alsof het hier een enorme stap hogerop betreft. Verder geloof ik dat Malen nogal vervelend is weggegaan bij Ajax en dat Ajax in principe geen vroegtijdig naar het buitenland vertrokken jeugdspelers terughaalt. Anders zou ik als Overmars ook eens een balletje opgooien bij jongens als Redan, Dilrosun en Fosuh-Mensah.

17 mei 2019 om 00:23

Malen is niet vervelend vertrokken bij Ajax, hij heeft heel bewust destijds gekozen om naar Arsenal te gaan. Ajax had dat natuurlijk liever niet gezien, maar als een speler ervoor kiest in Engeland zijn eerste contract te tekenen dan heb je daar weinig zeggenschap over.

Ik vind een transfer van Malen eerlijk gezegd een stuk logischer dan Bergwijn. Die jongen heeft een contract tot en met 2020 in Eindhoven, is bovendien niet echt basisspeler (zit tussen basis en bank in). Bergwijn dan praat je over een sterkhouder van PSV waar PSV iets van 35 miljoen voor wilt vangen.

17 mei 2019 om 00:31

Ik vind die transfer helemaal niet logisch! Voor Malen zijn ontwikkeling is het belangrijk dat hij basisspeler zal worden. Die kans lijkt me bij PSV momenteel groter dan bij Ajax, daarnaast geef je een verkeerd signaal af naar je jeugd als je hem terug neemt. Malen weet dat hij de kans krijgt als Lozano en/of Bergwijn gaat vertrekken maar bij Ajax is het nog vrij onzeker welke spelers nou weggaan of blijven.

17 mei 2019 om 00:54

Welk signaal? Die jongen heeft het bij Arsenal niet gemaakt en is uiteindelijk gewoon weer naar Nederland moeten terugkeren om zijn doorbraak te realiseren bij Psv. Per saldo ben je dan niets opgeschoten.

Bovendien kom Malen niet binnen als jeugdspeler maar als volwassen prof die afgelopen seizoen bij PSV zijn kwaliteiten heeft laten zien. Laat hem maar komen wat mij betreft.

Natuurlijk is bij PSV blijven een grotere kans op een basisplaats. Maar ja, hoe groot is de kans dat je CL gaat spelen in Eindhoven komend seizoen? Die is weer een heel stuk kleiner dan in Amsterdam. Bovendien heeft Overmars het salarisplafond vakkundig gesloopt en maak je deel uit van een selectie (een groot deel althans) die dit jaar nog op de rand van de finale van de CL stond. Incident? Misschien, maar zelfs met 30 procent minder moet je Ajax instaat achten opnieuw Europese resultaten te boeken.

17 mei 2019 om 07:21

Dat is toch ook deels de selectie die vorig seizoen niet door de voorrondes kwam? Alsof dit seizoen veelzeggend is, pas als Ajax meerdere keren achter elkaar overwinterd in de CL heeft het betekenis.

17 mei 2019 om 07:46

Nou het lijkt mij niet de bedoeling dat je spelers terugneemt, die op 16 jarige leeftijd naar Arsenal vertrekken die vervolgens terugkeert naar een andere club. Hoe groot de kans is dat PSV CL gaat spelen? Zo lang je Porto maar ontloopt dan denk ik dat PSV het zeker kan lukken maar er zullen wel op tijd transfers gedaan moeten worden.

17 mei 2019 om 08:12

Van al die spelers is Fosuh-Mensah de enige die terug mag komen. Die is vertrokken door de slechte houding van Ajax, niet om snel zijn centen te pakken. De rest gaat maar lekker via PSV naar de Bundesliga om te eindigen bij Hertha en Schalke. Kei en keihard moet Ajax zich opstellen. Zeker omdat de grote talenten nu wel tekenen. Ik denk bv dat ze er bij AZ hetzelfde over moeten denken wat betreft die talentjes die zonodig naar Ajax willen.

17 mei 2019 om 21:42

Het is waarschijnlijk financieel een flinke stap vooruit. Daarnaast het vooruitzicht op grotere kans Europees (top)voetbal. Succes trekt nu eenmaal spelers aan. Was PSV nu Ajax, zou dat omgekeerd ook gelden. En denk maar niet dat PSV in die situatie het zou laten de beste speler(s) van Ajax proberen te halen. Is in het verleden ook gebeurd, en in mijn ogen niet meer dan logisch. Dat sommige spelers van PSV misschien wel oren hebben naar een eventuele overstap naar Ajax is dus zo vreemd nog niet.

Bergwijn heeft toch al over een veel langere periode veel meer laten zien dan Malen? Malen is 1e invaller en heeft nou ook weer niet zó'n goede indruk achter gelaten dat ik hem qua potentie boven Bergwijn zou scharen. Dat hij vaak scoort als hij invalt (dus hoog doelpunten/minuten ratio waarschijnlijk) zegt me nou niet zoveel, omdat je dan toch vaker tegen uitgebluste tegenstanders speelt. Ik vind overigens dat Ajax ze allebei niet moet halen, maar dat ligt niet per se aan hun kwaliteiten maar meer aan hun prijs-kwaliteit verhouding.

Ik denk dat ajax er vele verstandiger aan doet om Donyell Malen over te nemen van psv. Hij ontwikkelt zich goed en was in de jeugd van ajax al aangeschreven als een van, zo niet, de beste speler. Bovendien heeft hij bij psv nog maar een contract voor 1 jaar en daardoor een stuk goedkoper dan bergwijn, waar psv een immens hoog bedrag voor gaat vragen (wat natuurlijk begrijpelijk is).

Off: ik hoop dat ajax fosu-mensah ook haalt. Tuurlijk heeft hij de afgelopen jaren weinig gepresteerd maar de potentie heeft hij en hij zou zijn carriere bij ajax een kickstart kunnen geven. Verder hoop ik dat ze pröpper nog weten te strikken voor het middenveld, ook een hele goede verbindingsspeler. Hij is natuurlijk geen frenkie maar die kun je niet 1 op 1 vervanger.

waarom kijken ze lekker niet in buitenland naar spelers ,loopt genoeg rond lijkt me ,of ze halen larsson of berghuis van feyenoord ,is ook concurrentie

17 mei 2019 om 00:22

Sorry maar Feyenoord is een rivaal, geen concurrent...

17 mei 2019 om 00:29

Nee, ik denk niet dat Ajax Feyenoord op dit moment als serieuze concurrent zal beschouwen. Het huidige elftal van Feyenoord (-21 punten) was al niet in staat de concurrentie aan te gaan. Laat staan dat ze met de huidige organisatie (geen TD, een nieuwe trainer) en selectie (waar weinig sterkhouders overblijven) dat zullen zijn. Ze zullen in individuele wedstrijden Ajax het extreem lastig kunnen maken en zoals afgelopen seizoen ook Ajax kunnen verslaan. Maar een titelrace met Ajax aangaan? nee dat zit er niet in.

Sowieso komt Larsson tekort voor Ajax, Berghuis zou mee kunnen maar dat maakt het nog geen echte versterking. Bovendien missen beide iets wat zowel Bergwijn als Malen wel heeft : de potentie veel beter te worden.

17 mei 2019 om 00:37

Inderdaad, maar dat is een beetje net als Utrecht.

Feyenoord is geen concurrent. Als zij door de titel van 2017 plots concurrenten zijn, kan je dat ook over Az zeggen.

17 mei 2019 om 10:51

Feyenoord heeft praktisch dezelfde begroting van PSV en meer dan het dubbele tov de nummer 4 qua begrotingen. Zodra ze dit krachtsverschil beter gaan benutten zijn ze wel een concurrent. AZ is overigens toch niet recentelijk kampioen geworden? Dus dat is een vrij scheve vergelijking.

17 mei 2019 om 01:02

Dat is juist het euvel. Ajax wil de balans NL-buitenlands een beetje houden en niet met 11 Argentijnen spelen.

17 mei 2019 om 08:19

Halen we Maher. Is transfervrij, speelt hetzelfde als schone, maar jonger en sneller. Schone moet je echt gaan vervangen, in de omschakeling niet bruikbaar, in fysieke wedstrijden niet bruikbaar. Daar moet een niveautje hoger komen. In mijn optiek is Maher dat niveautje hoger, waar je makkelijk 5 a 6 jaar mee vooruit kunt. Dat is dus een Nederlander erbij.

Ik heb al eerder geschreven dat ik Malen een logischere optie zou vinden. Bergwijn heeft een contract tot en met 2022 en zou PSV in het ideale geval een Depay achtig bedrag moeten opleveren (35 miljoen). Dat gaat Ajax, als het puntje bij paaltje komt niet neerleggen. Dan is Malen met een contract tot en met 2020 realistischer en misschien met het oog op de toekomst ook wel prettiger.

17 mei 2019 om 00:53

Vast wel alleen Malen krijgt nu net een kans bij PSV, dan zou het mijn inziens niet handig zijn om te vertrekken. Bovendien wilde Ajax geen spelers die vroeg naar het buitenland zijn vertrokken vanaf eigen club? Tja, jullie Labyad, wij Malen.

17 mei 2019 om 01:01

Ik moet dat gemist hebben of het moet een statement van enkele jaren terug zijn. Zover ik weet zal Ajax geen talenten gaan huren die zelf zijn weggelokt uit de jeugd. Maar als een speler het bij die betreffende club niet heeft gehaald, gekocht wordt door een nieuwe club en daar presteert ... waarom zou je hem dan niet terughalen?

In het beleid van Ajax zie ik eerder pragmatische overwegingen dan principiele overwegingen.

17 mei 2019 om 00:56

Maar is Malen dan wel al geschikt om basisspeler te worden bij Ajax ?? Ik denk het niet.

17 mei 2019 om 01:14

Bekijk het zo : als Ziyech vertrekt dan kan Neres weer op rechtsbuiten spelen. Vertrekt Neres? dan heb je sowieso iemand nodig die linksbuiten gaat spelen en zorgt voor diepgang. Aangezien ik er nog altijd vanuit ga dat Ajax ook komend jaar weer kiest voor de Europese variant met Tadic in de spits lijkt me Malen juist uitermate geschikt om te komen.

Die jongen kan bovendien ook uitstekend in de spitspositie spelen, dus extra positiewisselingen met Tadic zou tot de mogelijkheden behoren. Die jongen heeft een geweldige techniek, snelheid en doelgerichtheid. De kans dat zowel Neres als Ziyech zou blijven acht ik niet heel groot. Dus ik vind een terugkeer van Malen wel een goede zet.

hahaha @fcbogarde Malen niet geschikt om basisspeler te worden. Waar heb jij het over. malen is in potentie, als hij voldoende speelminuten krijgt, een internationale topspeler. Bergwijn ook top. Belachelijk dat Malen niet door Koeman is opgeroepen maar Wout Weghorst wel. Malen wordt bij psv een beetje in de Maling genomen. Laten zowel Malen als Bergwijn maar naar Ajax komen. Dan heb je met Tadic en hopelijk ook nog Neres een voorhoede die echt niet meer te stoppen is. ook niet op Champions League niveau. Dan nog een vervanger voor De Ligt (waar vind je die) en je bent zo klaar. Grootste probleem wordt de opvang van het vertrek van Frenky. Naast Marin nog een topmiddenvelder erbij. Welke speler kan er net als Frenky steeds voor zorgen dat je je uit de problemen voetbalt?

17 mei 2019 om 01:19

Busquets

17 mei 2019 om 01:48

@skutsjesilen

"laten zowel Malen als Bergwijn maar naar Ajax komen. Dan heb je met Tadic en hopelijk ook nog Neres een voorhoede die echt niet meer te stoppen is. ook niet op Champions League niveau."

Hoe geef jij die 4 vorm in de voorhoede? Bergwijn vanaf links, Neres vanaf rechts, Malen in de spits en Tadic op 10? Is Tadic wel een goede 10?

Ten hag gaaf aan dat hij dynamiek wil vanuit het middenveld. Misschien dan Nous naast Marin? Anders Odegaard of Berger? Hij gaf ook aan meer opgewassen te willen zijn tegen opportunisme. Berger is wel lang. Marin, Martinez en Blind zijn dat niet. Dus als hij serieus is tav dat criterium, dan moet er ook wat lengte bij die bovendien goed moeten kunnen voetballen.

PS Wat vind je van Eiting?

17 mei 2019 om 06:24

Haha beide nu beginnen mensen het echt te hoog in hun bol te krijgen. Een Bayern München van nl wordt je niet in 1 seizoen.

17 mei 2019 om 08:25

Laat ze maar zo denken, dan valt de deksel straks harder op de neus.

17 mei 2019 om 08:46

Ik snap echt niet waarom iedereen zon hoge pet op heeft van Bergwijn en Malen. De laatste heeft misschien 1 of 2 leuke wedstrijden gespeeld en was voor de rest bagger. Op die manier schat ik zelfs Gakpo nog hoger in. Verder liep Malen er vak maar een beetje ongeïnteresseerd erbij, waarbij je het gevoel krijgt dat hij denkt er al te zijn maar nog heeeeeel veeeeel moet leren. Bergwijn is zeker gegroeid, maar nog echt geen Europese topper (als hij dat uberhaupt gaat halen).

Ik vind Malen echt matig. Loop het er soms echt als een hoopje ellende bij. Met een beetje geluk haalt ie het niveau Bergwijn, maar ik denk zelfs dat niet eens.

@koriander Bergwijn links, Neres rechts, Malen bewegelijke spits, Tadic op 10 maar je kunt daarin oneindig varieren. Je hebt bizarre snelheid, bewegelijkheid, techniek, diepgang, scorend vermogen. Je wordt er helemaal duizelig van als verdediging.

Op het middenveld naast Marin Mazraoui. Dan is er inderdaad meer dynamiek. Als je dan Odegaard op de plek van Schone hebt is het middenveld nog dynamischer. Maar wie gaat er dan creeren (ervan uitgaande dat Ziyech vertrekt)? Een goede creeerende middenvelder is dan essentieel. Noa lang kan dat maar is nog te onervaren.

Carel Eiting is een leuke speler maar komt in de basis tekort voor internationale top. Eiting is een soort Odegaard maar in alles veel minder. Eiting kan zijn vervanger zijn tegen De Graafschap enzo.

17 mei 2019 om 11:16

Ja, op het middenveld gaat het een beetje puzzelen worden. Ik las dat lange interview met ten Hag bij VI en daar kwamen 4 verbeterpunten voor volgend jaar in naar voren die ook relevant zijn als we het over transfers hebben:

1. Meer dynamiek vanaf het middenveld. Marin is gehaald om dit onder andere te brengen. Mous kan dit inderdaad ook.
2. Defensief meer grip krijgen op de middenlinie. Weet niet precies wat dit betekent.
3. Neutraliseren van opportunisme. Lijkt me wel duidelijk. Beter in staat zijn om Luuk de Jong en Lorente achtige spitsen af te stoppen. Marin en Martinez zijn beide dwergen (blind is ook niet lang), dus dan moet er nog iets van serieuze lengte komen.
4. Snelheid in de aanval. Op de flank alleen Neres en ten Hag noemt ook Dolberg in de spits als iemand die snelheid brengt. Die Ziyech constructie vanaf rechts is dus niet heilig. Ten Hag zou dus wel degelijk snelheid op beide flanken okay vinden.

Voor het middenveld heb ik ook de namen Dominik Szoboszlai en Vanaken horen vallen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren