Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

PSV deed bod op ‘Guti’: ‘Ik zou het aanstootgevend willen noemen’

Laatste update:

PSV deed deze zomer een poging om Érick Gutiérrez over te nemen van Pachuca, maar de club uit Mexico lachte het bod van de Eindhovenaren weg. De kampioen van de Eredivisie ging vervolgens in zee met Ryan Thomas van PEC Zwolle en lijkt zodoende geen werk meer te maken van de komst van Guti.

Vicevoorzitter Andrés Fassi van Pachuca herhaalde donderdag, bij de presentatie van aanvaller Leonardo Ulloa, dat hij het voorstel van PSV niet serieus kon nemen: “Het bod dat we hebben ontvangen, zou ik aanstootgevend willen noemen voor zowel de speler als ons instituut”, zo wordt de directeur geciteerd door onder meer Medio Tiempo.

“Het was een bod dat niet in overweging kon worden genomen, niet eens kon worden besproken. Het was een bod dat zeventig tot tachtig procent lager lag dan de werkelijke waarde van de speler. In zo’n situatie hoef je niet eens meer te praten”, besluit Fassi. PSV wilde Gutiérrez naar verluidt huren met een optie tot koop van vier miljoen euro.

Fassi had zich tien dagen geleden ook al uitgelaten over het bod van PSV: “Het bod is een derde van wat hij waard is.” De 23-jarige Gutiérrez komt uit de jeugdopleiding van Pachuca en speelde meer dan 160 wedstrijden in het eerste elftal. De linkspoot annex aanvoerder, die negen interlands voor Mexico speelde, heeft nog een contract tot medio 2020.

Wie is een betere middenvelder, denk je?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Was al bekend dat psv altijd voor een appel en een ei eerste rang wil zitten.
nu komen ze uit bij Thomas die het bij zwolle leuk doet.
Altijd afwachten hoe dat bij de druk van het moeten winnen gaat.

17 augustus 2018 om 08:45

Dat mogen ze toch zelf weten wat ze bieden? Wat een dom geneuzel zeg. PSV staat vrij om te bieden wat ze willen en die voorzitter mag dat afwijzen. Zo werkt het nou eenmaal. Beetje raar dat die voorzitter zo reageert. Iedereen kan bieden wat hij wil in deze markt. Dan is het aan de desbetreffende club om het te accepteren of niet. Buiten dat denk ik dat die guti geen 15 miljoen waard is. Maar het is zijn goed recht dat te vragen.

17 augustus 2018 om 08:49

Ja kom, laten we vanaf nu enkel nog het dubbele van de hoofdprijs betalen zodat mensen als breekijzertje iets anders moeten zoeken om af te geven op PSV. Zoals cuco10 al aangeeft, je mag bieden wat je wil en wat jij als club een speler waard vindt. Iedere club probeert het onderste uit de kan te halen, zowel ingaand als uitgaand. Dus snap niet precies waar je on zeurt. Enige wat je zegt is dat Thomas minder goed is dan Guti, al kent vrijwel niemand in NL de daadwerkelijke kwaliteiten van de Mexicaan om het te vergelijken.

17 augustus 2018 om 08:56

Nee ik zeg niet dat thomas minder is dat zijn jouw woorden.
Thomas heeft geen ervaring bij een ploeg waar de druk er altijd is omdat alleen winst telt.

17 augustus 2018 om 09:01

Guti wel dan? En daar doel je wel op, gezien je schrijft "nu komen ze uit bij Thomas".

17 augustus 2018 om 09:14

Breekijzertje

Je weet dat Pachuca gewoon middenmoot is in Mexico he.

Die druk in Mexico zal er evenmin zijn....

17 augustus 2018 om 10:07

Dat had bijvoorbeeld Ziyech ook niet voor hij naar Ajax ging. Dit hoort bij de ontwikkeling van spelers.

17 augustus 2018 om 09:04

Beter voor een appel en een ei op de eerste rij zitten dan ergens de hoofdprijs voor betalen.

Om Ajax maar even als voorbeeld aan te halen, leuk dat je overal de hoofdprijs voor krijgt maar de keerzijde is dat je dan ook overal de hoofdprijs voor betaald.

Ik wil niet stellen dat Guttierez even goed is als Thomas maar 2 mil voor een speler als Thomas is niet veel, natuurlijk moet hij zich bewijzen maar dat zou Guti ook nog moeten doen.

Er zijn genoeg voorbeelden van dure spelers die uiteindelijk niks brengen en er zijn ook genoeg voorbeelden van spelers die een ''dubbeltje'' haalt en die uiteindelijk een groot succes blijken te zijn dus je kan je afvragen wat slimmer is.

PSV heeft gewoon een goede selectie en kunnen dit jaar ook gewoon presteren zonder Guti, Thomas is wellicht van een iets minder niveau maar heeft wel potentiel dus ik snap de ´â´keusâ´â´ van PSV opzich wel.

Daarnaast, wie zegt dat Gutierrez echt 15 miljoen waard is? die voorzitter kan wel vanalles roepen en vragen maar dat betekend natuurlijk niet dat dit reeel is. Voorlopig is hij nog door geen enkele club opgehaald.

17 augustus 2018 om 11:12

Keerzijde is als je geen goede prijs betaald je de spelers niet krijgt zoals nu het geval is.

17 augustus 2018 om 11:29

Maar misschien gaat Thomas het wel uitstekend doen en was Gutierezz een miskoop geweest. Niks van te zeggen, feit is wel dat PSV heeft laten zien ook goed te kunnen voetballen zonder een extra middenvelder. Rosario doet het vooralsnog uitstekend.

17 augustus 2018 om 14:06

Panerari ofs wat is jou probleem wat haal je ajax erbij ga lekker over psv klagen . Helemaal gek geworden beetje ajax afkraken . Wat 0.0 te maken heb met dit topic Hoe bedoel je provoseren

17 augustus 2018 om 14:27

Wesleyewa

"helemaal gek geworden beetje ajax afkraken"

Hoezo? Mág dat niet dan? Van wie niet? Van jou niet? Waarom niet dan? Is toch leuk, beetje lekker Ajax afkraken toch? Of is alleen PSV afkraken leuk, bedoel je dat soms?

Laat die jongen lekker Ajax afkraken, als hij dat wil! Beetje ruimer denken!

17 augustus 2018 om 09:43

Ach, kom op zeg. Als Ajax t doet, is t slim onderhandelen. Als PSV t doet , is t dat we voor n dubbeltje op de 1e rij willen zitten. Elke kopende club begint laag, elke verkopende club hoog, om elkaar in t midden ergens te vinden.

We zullen t wel zien aan t einde van de transferperiode, of ie komt of niet. Wie weet wat er gebeurt na de voorronde CL van komende week.

17 augustus 2018 om 10:09

Oh nee! Iemand probeert iets te kopen en wil dat voor de laagste prijs doen!
Ronduit belachelijk!
Jij betaalt voor een koophuis de vraagprijs en nog liever iets meer?
Bij boodschappen doen rond jij af naar boven? Dat is dan 78,34 euro meneer. Ach, doe maar 100.

17 augustus 2018 om 10:54

koophuizen gaan in de huidige markt vaak voor de vraagprijs of meer weg ja, met name in de randstad vanwege de schaarste

17 augustus 2018 om 13:49

Hahaha, ja, dat is waar utregwatcher.
Zelfs hier in de Leidsche Rijn ....
Maar je snapt uiteraard welk punt ik wilde maken.

17 augustus 2018 om 15:23

Nee als je alle boodschappen hébt en het kost 78,34 euro en dan verwachten dat je het voor 50euro mee kunt nemen dat is veel slimmer, alleen ben ik bang dat je regelmatig teleurgesteld zult zijn als blijkt dát je toch echt het gevraagde bedrag moet betalen 😉 Ik weet alles is te vergelijken, maar een variabele prijs met vaste prijzen? En zoals utregwatcher al aangeeft, ook je tweede voorbeeld is niet heel sterk, zelfs in het dorp waar ik woon wordt voor huizen al boven de vraagprijs geboden.

17 augustus 2018 om 18:05

Dan zal ik proberen hem te helpen met een voorbeeld. Als je naar een winkel gaat en daar staat een gave TV voor 1000 euro en je wilt die kopen. Ga dan maar onderhandelen. Grote kans dat je die tv voor iets van 900 euro krijgt. Dat is mijn ervaring en alom bekend. Gewoon een lagere prijs bieden, de hoofdprijs kan altijd nog.

17 augustus 2018 om 10:30

breekijzertje

"was al bekend dat psv altijd voor een appel en een ei eerste rang wil zitten."

Ja, dat klopt. Domme Psv'ers. Waarom nemen ze geen voorbeeld aan Overmars. Die legt gewoon lachend negen miljoen neer voor Bandé, terwijl ze in Belgie met zes miljoen ook allang akkoord gegaan zou zijn. En die Kristensen, bijzonder matig backje, nee daar wordt gewoon zonder blikken of blozen 5,5 miljoen voor op tafel gelegd. Geen enkel punt!

Maar goed, het was ook al lang bekend dat Ajax overal altijd een paar miljoen extra betaald. Gewoon, omdat het kan. En om te laten zien dat zij, in tegenstelling tot die marginale andere clubs, natuurlijk niet overal voor een appel en een ei op de eerste rang willen zitten.

--- ... zucht ....... ---

17 augustus 2018 om 10:51

Bande was een paniekaankoop, omdat ze bij Richarlyson te afwachtend hebben gehandeld. Dat Kristensen zo matig zou presteren hadden maar weinig mensen verwacht. Een complete miskoop, terwijl er een groot aantal (sub)topclubs geïnteresseerd waren en hij bekend stond als groot talent.

Blijkt wel hoog te zitten bij deze man, hij komt er steeds op terug. Misschien wil hij stiekem toch verkopen aan PSV en wil hij ze prikkelen?

17 augustus 2018 om 08:51

Misschien dat een journalist zegt bij de presentatie van die nieuwe speler : “gaat Guti nog weg of blijft hij?.

17 augustus 2018 om 08:59

Hij blijft punt

17 augustus 2018 om 09:56

Tot zover dan een eventuele verkoop aan welke club dan ook.. Lijkt mij ook niet echt handig om te zeggen.

Ik denk dat Pachuka diep in hun hart ook spijt heeft van de Lozanodeal. Er zal uiteindelijk wel weer geld naar hun toe gaan, maar hoe veel en wanneer? Dus daar trappen ze gewoon niet meer in...

17 augustus 2018 om 09:06

En waaruit maak je dat op?

17 augustus 2018 om 09:17

Uit het gedrag van die voorzitter. Een dergelijke deal met een laag aankoopbedrag en hoge premies bij verkoop zag hij vorig jaar wel, en nu niet meer zitten.

17 augustus 2018 om 09:30

Jij bent bekend met de Mexicaanse wijze van onderhandelen, besturen en communiceren hoor ik wel.
Natuurlijk is Guti meer waard dan die vier miljoen (als dat allemaal waar is). Echter staat het vrij om te proberen voor de bodem iemand binnen te halen. Sjiek is het niet, maar who cares?

17 augustus 2018 om 09:34

En waaruit maak jij op dat PSV een vergelijkbare construatie a la Lozano heeft voorgesteld? Dat staat er toch helemaal niet?

PSV heeft gewoon 4 miljoen geboden en voorgesteld om hem het eerste jaar te huren. Hij wil 15 miljoen hebben en PSV wil of kan dat niet betalen.

Bij Lozano is een relatief hoog doorverkoop percentage bedongen, dat is bij Guti helemaal niet te sprake dus je conclusie is niet juist.

17 augustus 2018 om 10:37

Lord Stantler

Maar reken eens even na!
Er is door PSV acht miljoen betaalt. Daarbovenop komt een percentage van de winst. Ik weet niet welk percentage, ik lees van alles daarover. Maar laten we even uitgaan van 40% (is ruim maar vooruit maar).

Als Lozano voor 40 miljoen zou worden verkocht, geen heel gek bedrag in deze krankzinnig geworden markt, dan toucheert Pachuca dus acht plus 12,8 (40% van 32 miljoen). Dat is dus in totaal 20 miljoen!!! De originele vraagprijs lag net als die van Guttierez rond de 14-15 miljoen. Hoezo is de voorzitter dan geen voorstander meer van deze constructie, want die levert Pachuca dus gewoon meer op dan wanneer ze Lozano gewoon normaal voor het gewenste bedrag hadden verkocht. Aan PSV of welke andere club ook.

17 augustus 2018 om 11:45

@thucan

Ik durf te betwijfelen of Guti zoveel meer waard is, Speelt bij een middenmoter in Mexico, is reserve speler bij het Mexicanse elftal, geen wedstrijden gespeeld op het Wk.

Uiteraard is het in deze markt wat de gek ervoor geeft maar ik zie een club nou niet zo snel bedragen van 12 tot 15 miljoen euro bieden op deze speler.

17 augustus 2018 om 15:26

@constant kante

In dat geval ga je er dus wel nadrukkelijk vanuit dat guttierez zou slagen bij Psv,

In het geval dat hij niet zou slagen of uiteindelijk transfervrij of met nog maar een kort contract zou vertrekken, levert het duidelijk minder op.
Dus inderdaad het kan erg goed uitpakken voor Pachuca, maar het brengt ook zeker een risico met zich mee.

dus stel, er zou inderdaad een zelfde constructie zijn besproken, kan ik me voorstellen dat Pachuca er niet mee akkoord zou gaan wanneer ze iets minder vertrouwen in Guttierez zouden hebben

Pachuca mag wel eens een andere houding aannemen. Staan op het moment gewoon laatste in hun competitie, vorig seizoen middenmoot. Doen net alsof ze een club zijn met wereldspelers. 10 Mil. zou een mooie prijs zijn geweest.

17 augustus 2018 om 09:06

Typisch zuid amerikaans gebrabbel, niet te serieus nemen.

17 augustus 2018 om 10:51

Zuid-amerikaans? Terwijl Pachuca toch echt in de Mexicaanse competitie uitkomt. En Mexico ligt niet in zuid-amerika...

17 augustus 2018 om 12:44

Centraal amerika dan, je snapt toch wat ik bedoel beidehandje.

17 augustus 2018 om 09:18

Dus moeten ze hun spelers maar voor relatief weinig geld verkopen? Wat een onzin. Of moet PSV ook maar 25 miljoen accepteren voor Lozano straks?

17 augustus 2018 om 09:39

@dejan

Voorlopig hebben ze nog helemaal niks verkocht. Op dit moment is het gewoon een hoop geschreeuw en gebrabbel en vragen ze 15 miljoen voor een speler waar op dit moment op PSV na nog weinig interesse in is.

PSV kan ook 20 miljoen vragen voor Isimat en als er een bod van 5 miljoen komt roepen dat het bod beschamend is maar dat betekend niet dat 5 miljoen ineens relatief weinig is voor een speler als in dit geval Isimat.

Niemand in NL kent Gutierez goed genoeg om te oordelen of hij die 15 miljoen waard is, ik ook niet maar PSV vind in iedergeval van niet en voorlopig heeft er zich ook nog geen andere club vermeld dus je kan je afvragen wat nou werkelijk reeel is.

17 augustus 2018 om 11:47

Het is maar de vraag of het relatief weinig is. Je hebt het over een speler die op het WK niet speelde, was niet goed geneog voor een basisplaats of invalbeurt bij het Mexicaanse elftal.

Lozano was de ster speler van Mexico, scoorde een goede goal tegen Duitsland, dat telt. Dan creeert een speler waarde.

Als 4 miljoen het bod is wat PSV heeft gedaan en dat maar 20 á 30 % is van wat hij zogenaamd waard is, wil hij dus minimaal 13 miljoen voor hem vangen. Aardig bedrag voor een jongen die geen volwaardig Mexicaans International is en 'alweer' 23 is....

Misschien toch grote spijt van de verkoopconstructie aangaande Chucky?

Lijkt me vooral dat voorzitter en vice voorzitter dit maar blijven roepen om hun ster speler niet ontevreden te houden. Verder denk ik niet dat PSV 4 miljoen heeft geboden maar 4 miljoen voor 50% van de rechten. Dat zou je dus ook als 8 miljoen kunnen zien en waarschijnlijk meer als men dan echt denkt dat hij nog veel meer waard is. Dan is het verschil toch al een stuk minder. Denk persoonlijk dat ze er zo'n 10/11 miljoen voor willen hebben als dit nog meer is moet PSV het zelf niet meer willen.

Begrijp het bod van PSV wel. Wat is een 23-jarige speler waard die bij Pachuca speelt in de onderste regionen van Mexico? Ook bij het Mexicaanse elftal heeft hij afgelopen WK niet 1x meegedaan!! Dus ja, is hij wel zo goed als iedereen zegt en waarom speelt hij dan niet allang bij een topclub??

Dat heet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. En dat is dus mislukt !!

Met Romero heeft PSv al flink in de buidel getast in januari. En blijkbaar was daarmee het potje grotendeels leeg daar er geen grote uitgaande transfers gedaan werden. En de nieuwelingen veelal transfervrij of redelijk goedkoop waren.

Ik ben benieuwd of Sainsbury, Viergever, Thomas en Dumfries van CL-niveau zijn...

17 augustus 2018 om 09:09

@nufc

Klopt, maar PSV heeft ook inkomsten gehad met Arias (12 miljoen) en Brenet (5 miljoen).

Daarbij komt dat Isimat waarschijnlijk nog verkocht gaat worden voor +- 5 miljoen dus als ze echt hadden gewilt hadden ze Guttierez wel kunnen halen denk ik, echter willen ze er gewoo niet de hoofdprijs voor betalen en dat is hun goed recht.

17 augustus 2018 om 09:42

Panerai, je doet een bewonderenswaardige poging om de zoveelste post van Nufc in een PSV topic waar de afgunst en frustratie vanaf druipt van repliek te voorzien, maar het is verspilde moeite. Deze zogenaamde Vitesse supporter maakt er een levenswerk van om alles wat met PSV te maken heeft in een negatief daglicht te stellen. Ik weet niet wat er in het verleden is voorgevallen, maar komt op mij over als voer voor gedragswetenschappers. Gisteren verloor Vitesse ongelukkig het tweeluik tegen Basel en kreeg het een dubieuze rode kaart, ben je benieuwd wat onze hartstochtelijke Vitesse fan Nufc hiervan vindt? Daar hoef je niet voor in de Vitesse topics te kijken, want deze figuur laat zich louter zien in de berichten over Psv. Merkwaardig.

Ik sluit niet uit dat we hier in werkelijkheid te maken hebben met een ietwat gefrustreerde Ajacied, maar als deze verdenking onjuist zou blijken te zijn doe ik een zeer groot deel van onze Amsterdamse mede voetbalvolgers ernstig tekort.

17 augustus 2018 om 09:58

@johan,

Volgens mij is het algemeen bekend dat onze vriend Nufc_2 naast vitessenaar gewoon een gedoodverfde Ajacied is. Hij schrijft zelfs op zijn profiel pagina dat hij daar een ''lichte'' voorkeur voor heeft.

Ik heb hem zelden betrapt op iets positiefs over PSV dus ik ben het wel gewend.

Onze spelers zouden niet genoeg genoeg zijn voor de CL maar wij zijn de laatste 20 jaar volgens mij de enige club in Nederland die uberhaupt door de groepsfase zijn heen gekomen (2x) en daarnaast worden we tegenwoordig ook vaker kampioen dus laat ze maar lekker lullen onze prestaties spreken voor zich.

17 augustus 2018 om 10:09

Johan78.. Noem het toeval of niet maar in het artikel net geplaatst over de nieuwe trainer van Vitesse reageert Nufc maar ook Panerai.. Ik verdenk Panerai ervan eeen stiekeme NEC fan te zijn.. gezien zijn opmerking over Vitesse..

17 augustus 2018 om 10:23

@johan78

Allereerst; een goede inhoudelijke reactie op dit topic !

Maar leuk dat je me volgt ! Get a life .....

Als je 's avonds/ 's nachts werkt, kun je niet helaas niet reageren. #sorry

Over de topclubs; ik heb idd een lichte voorkeur voor Ajax tov van Feyenoord. En met Psv (en ook Nec) heb ik niets. Ik hoop, dat dat mag ...
Hetzelfde dat ik fan ben van Nufc, maar ook Liverpool en de Spurs waardeer tov City en United om maar wat te noemen...

17 augustus 2018 om 10:24

@blackpool

Dus omdat ik op een reactie in een artikel dat over Vitesse gaat reageer ben ik een NEC fan. Okkk, logisch, leuk geprobeerd maar je slaat de plank volledig mis.

17 augustus 2018 om 10:31

Als je hier niet de knipoog in ziet.. Dat je er nog serieus op ingaat, mijn God..wat een zielig gedoe.. Hij geeft altijd commentaar op mijn favoriete club. Boehoe..

17 augustus 2018 om 10:52

@blackpool

Het niveau is hier soms zo laag dat ik niet altijd meer helder heb of iemand nou serieus is of niet.

17 augustus 2018 om 14:37

@ Nufc, ik reageerde op een eerdere post van jou, dus dan blijf ik per definitie weg bij de inhoud. Een inhoudelijke discussie over PSV met jou is namelijk zinloos.

Je overschat jezelf overigens behoorlijk door te stellen dat ik je volg. Wat ik volg, is Psv, en daarin valt mij al een tijd op dat ik overal jouw met frustratie doorspekte reacties tegenkom. Dat constateer ik, en daar maak ik melding van, dat is alles.

En met een “life” bedoel jij ’s avonds of ’s nachts werken, om dan bij het eerste moment in de ochtend op een voetbalsite je gal over PSV te spuwen? Ik geloof niet dat ik daarmee zou willen ruilen.

17 augustus 2018 om 10:41

Nufc_u2

"met Romero heeft PSv al flink in de buidel getast in januari. En blijkbaar was daarmee het potje grotendeels leeg"

PSV had over het vorige boekjaar een eigen vermogen van ruim 30 miljoen. Leg mij dan eens uit hoe 'het potje leeg' kan zijn als PSV een transfer doet van tien miljoen die echter boekhoudkundig over een aantal jaar uitgesmeerd wordt...???

17 augustus 2018 om 10:57

Constant kante,

Het eigen vermogen zegt weinig over hoeveel geld er te besteden is.

Het eigen vermogen is slechts het verschil tussen eigendommen / bezittingen en schulden.

Je kan ook 200 miljoen eigen vermogen hebben met 0 euro in de transferpot dus dat zegt weinig.

Verder ben ik het wel met je eens dat het potje van PSV zeker niet leeg is echter moet er wel verstandig mee omgegaan worden. Ik denk dat ze er voor gekozen hebben om een buffertje op te bouwen zodat er volgend jaar of in de winter eventueel wel weer een grotere aankoop gedaan kan worden.

17 augustus 2018 om 11:16

Panerai

"het eigen vermogen zegt weinig over hoeveel geld er te besteden is.

Het eigen vermogen is slechts het verschil tussen eigendommen / bezittingen en schulden."

Het eigen vermogen is dat bedrag dat is ontstaan als resultaat van de winstcijfers over een aantal boekjaar. Als het bedrijfsresultaat na een boekjaar positief is en deze winst niet als dividend wordt uitgekeerd maar wordt gereserveerd in de onderneming, dan is dat het saldo eigen vermogen.

Nou weet ik dus niet hoe ver de financiële kennis of hoe zijn capaciteiten zijn op het gebied van jaarrekening lezen van Nufc_u2, maar hij gebruikt het woord 'potje'. Dat is geen officiele term in het boekhouden, maar dan neem ik aan dat hij het heeft over datzelfde 'potje' dat altijd aangehaald wordt als het gaat om het eigen vermogen van Ajax. Waarmee wordt gesteld, even kort door de bocht, dat Ajax wél een 'potje' heeft (namelijk ter hoogte van het eigen vermogen) en PSV niet. Dát is dus onzin. PSV heeft óók een eigen vermogen. En dus ook een potje.

Dat het eigen vermogen niet geljk staat aan vrij beschikbaar kapitaal, dat weet ik natuurlijk ook wel. Maar als je dat aan Ajaxfans uit probeert te leggen, tja dan blijkt datzelfde eigen vermogen dus kennelijk een grote portemonnee waaruit naar hartelust kan worden gegraaid. Nou, dán kan PSV dát dus ook. Simpel toch?

17 augustus 2018 om 11:33

@constant Kante

Dat Ajacieden schermen met het potje/c.q. eigen vermogen van 200 miljoen klopt dus evenmin.

Niemand op de directie van Ajax na weet precies hoeveel Ajax nou daadwerkelijk heeft te besteden aan tranfsers zonder zichzelf een strop om te doen en datzelfde geld voor Psv.

In verhouding zal Ajax gezien het verschil in eigen vermogen en inkomsten meer te besteden hebben dan PSV maar Ajacieden die denken / roepen dat Ajax zonder problemen 200 miljoen aan spelers uit kan geven snappen er niks van.

Ach, uiteindelijk is het natuurlijk allemaal wat overdreven. 4 miljoen is wel wat weinig ja, maar het is natuurlijk maar de vraag of dat het daadwerkelijke bedrag was dat geboden werd. De voorzitter van Pachuca overspeelt zijn hand door te stellen dat hij 15m kan krijgen voor Guti. Ik had Guti graag zien komen, maar 15m voor een speler die buiten de Mexicaanse competitie niks gepresteerd heeft en ook in die competitie zelf niet een sterspeler is, is natuurlijk een veel te grote gok. Als hij dan bij ons was geflopt was het meteen bestempeld als (financieel) wanbeleid, en terecht. Lozano was al veel verder toen hij naar ons kwam: international (basisspeler) en bepalend met acties en doelpunten.

17 augustus 2018 om 11:48

Alles kan in deze markt maar 15 miljoen euro voor een reserve speler van het Mexicaanse elftal die op het WK geen enkel minuut speelde? Klinkt mij een beetje onrealistisch in de oren.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren