Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Hutchinson tekent miljoenencontract in Turkije, Waterman volgt'

Laatste update:

Boy Waterman en Atiba Hutchinson zitten sinds hun vertrek bij PSV zonder club, maar mogelijk komen de twee elkaar weer tegen in Turkije. Volgens Fanatik is de 29-jarige doelman bij Bursaspor in beeld om de naar Wigan Athletic vertrokken Scott Carson op te volgen en de 30-jarige Hutchinson is dicht bij een transfer naar Besiktas. Dat melden onder andere AMK en Milliyet.

/

Hutchinson stond naar verluidt ook in de belangstelling van Lokomotiv Moskou, maar Slaven Bilic vertrok naar Besiktas. De trainer is nu coach van Besiktas en hij is de 59-voudig Canadees international niet uit het oog verloren. De club uit Istanbul is bereid om de de middenvelder annex back een jaarsalaris van 1,2 miljoen euro te geven. Hutchinson, die naar verluidt vanwege zijn hoge salariseisen een overgang naar Kayserispor zag afketsen, speelde sinds de zomer van 2010 in Eindhoven.

Waterman kwam vorig jaar zomer pas naar het Philips Stadion, waar hij al gauw Przemyslaw Tytón uit de basis speelde. De sluitpost uit Lelystad beschikte echter over een aflopend contract en zit nu zonder werkgever. Naast Sébastien Frey van Genoa zou ook Waterman in beeld zijn bij Bursaspor, de nummer vier van het afgelopen seizoen in de Süper Lig. De voormalig jeugdinternational werd eerder nog gelinkt aan Napoli, maar die club ontkende al snel dat Waterman in beeld zou zijn.

PSV had Boy Waterman niet moeten laten gaan

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ja voor een jaarsalaris van 1.2 miljoen zou ik er ook heengaan.
Domme transfer van Besiktas en Bursaspor

8 juli 2013 om 20:35

Ben het met je eens. Zij konden veel betere spelers aantrekken, met al die miljoenen! maar in plaats daarvan kopen zij een gefaalde en een 'oude' speler. Er zijn echt slechte scouts in Turkije, terwijl ze de geld wel hebben!

8 juli 2013 om 21:07

Nergens staat dat BJK hem heeft gehaald laat staan wilt halen. BJK is op jacht naar Kurtulus.

9 juli 2013 om 08:59

Idd. Hutchinson? We hebben een ijzersterke verdedigende middenvelder nodig die voor de verdediging als verbindingspeler de opbouw regelt en die de balans bewaakt. Dit misten we vorig seizoen. Ik zie Hutchinson niet in die categorie.. We hebben een aantal leuke breedteversterkingen gedaan maar het wordt ook tijd voor een paar gerichte kwaliteitsinjecties. De namen Adebayor en Ronaldinho circuleren al langer maar de competitie begint in augustus en wil Besiktas een kans maken moeten we er meteen staan.

Voor Waterman toch een prachtig jaar geweest. Ondanks dat natuurlijk Tyton altijd in de basis had moeten staan, heeft Waterman het hele jaar gespeeld. Daaraan heeft hij nu wel deze waarschijnlijke transfer te danken. Zo'n transfer had hij vanaf Aachen nooit meer gemaakt.

8 juli 2013 om 20:33

Even afwachten natuurlijk want Napoli heeft het ook ontkend dat ze interesse in hem hadden. Hetzelfde kan straks gebeuren met Bursaspor.

Turkije is een super ideaal plek voor net niet voetballers.. fijn geld, mooi weer, lekker eten etc. etc. zou ik ook doen

8 juli 2013 om 20:58

Makkelijk vakantieadres voor vrienden en familie. Ik zou het wel weten inderdaad!

ON: Onbegrijpelijke transfers dit. Hoewel Waterman best redelijk goede wedstrijden heeft gespeeld.

8 juli 2013 om 22:29

Nou de Tukse competitie is de ideale plek waar spelers zich het beste uit zich halen, je zult zien hoe goed Waterman gaat keepen dan wil je hem zeker terug bij Psv.

9 juli 2013 om 09:24

Net niet voetballers? Quaresma? Hagi? Popescu? Nihat? Ribery?Jardel? Carew? Amokachi? Simao? Ernst? Zago? Arda? Hakan Sukur? Kezman? Alex? Lugano? Roberto Carlos? Jo? Gio Dos Santos?,Guti ? Kleberson? Van Hooijdonk? Frank de Boer? etc etc

Nu: Manuel Fernandes? Sivok? Hugo Almeida? Niang? Drogba? Sneijder? Kuyt? Meirelles? Bruno Alves? Eboue? Yobo? Taiwo? Etc etc etc

En niet te vergeten, spelers die sterren waren in de eredivisie zoals Stoch, Vleminckx, Malki, Babel, Kezman,Sneijder,Kuyt,Van Hooijdonk,Frank de Boer etc etc

Dus shhhhttt

Kwalitatief een veeeeel sterkere competitie als NL dus, en zeker veel interessanter.. Nu nog betere beleidsvoering..

Ik dacht dat Hutch per se naar Engeland wou? Is dit zo'n Marcelo verhaal en zaten ze daar toch niet zo op hem te wachten zoals hij zelf dacht?

Jammer dat Waterman transfervrij vertrekt anders kon Ajax daar nog wat voor vangen.

8 juli 2013 om 22:01

Hoezo moet Ajax geld vangen voor Waterman? Beheren ze transferrechten ofzo?

8 juli 2013 om 23:25

Waterman komt uit de jeugd van Ajax.

8 juli 2013 om 23:44

Ja maar hij is op 17 jarige leeftijd vertrokken naar Heerenveen dus heeft Heerenveen recht op het grootste bedrag.

Mooi voor hem.
Vond hem geen slechte speler, de rechtsback positie was niet helemaal zijn ding, maar vond hem op het middenveld wel altijd een goede speler voor Psv.
Jammer dat hij niet wou verlengen, zag hem liever blijven dan Schaars (waarschijnlijk) komen..

8 juli 2013 om 22:00

Juist een hele sterke middenvelder. En zeker beter dan Schaars. Zonde dat ze hem niet gehouden hebben.

Hutchinson was ook uit op een financiele klapper. Valt hem niet te verwijten. Is een huis-tuin-en-keuken voetballer die zichzelf nu binnen speelt. Slim op zijn leeftijd.

Met alle respect, wat moet Besiktas met Hutchinson.
Welliswaar sportief een stap achteruit, maar ze worden er niet beter van.
Atiba krijgt dan een lekker salaris voor een matige speler.

8 juli 2013 om 20:39

Hmm, sportief een stap achteruit? Besiktas en PSV zijn redelijk aan elkaar gewaagd hoor. Beide clubs zijn niet meer wat het geweest is, maar dit komt bij Besiktas door de financiële malaise dankzij de vorige voorzitter. Wanneer ze weer op beide benen staan zie ik ze nog best succes boeken in Europa vanaf het volgende seizoen. Vooral met een coach die jonge spelers de kans geeft, als Bilic. Volgend jaar gaat ook hun nieuwe stadion open, dus het kan in feite alleen maar beter gaan. En bij Psv... Tja, dat laat ik maar aan de kenners over.

8 juli 2013 om 20:55

BJK heeft deze speler niet gehaald. Dit nieuws is nep. BJK is achter een Turkse back aan van Gaziantepspor genaamd Serdar Kurtulus.

8 juli 2013 om 22:02

Matige speler? Dan heb je niet goed opgelet. Hij is een hele goede middevelder. Helaas werd hij bij PSV misbruikt als verdediger.

9 juli 2013 om 00:03

Inderdaad. Hij begon zelfs uit te groeien tot de betere middenvelder van de eredivisie totdat Dick hem RB zette. Een oerdomme zet, want op die positie was hij vaak de slechtste man op het veld. Wel altijd gemotiveerd, ons Hutchie.

Waterman vond ik dan weer enorm tegenvallen. Begon met goede spelvoortzettingen, maar toen dat verdween bleef er een zeer matige keeper over. Heeft PSV meerdere punten gekost.

Fenerbahce en vooral Galatasaray hebben volgens mij een hoog niveau, maar als dit nieuws klopt dan schat ik het niveau van de rest van de competitie niet hoger in dan die van ons.. Gewoon vergelijkbaar..

8 juli 2013 om 20:42

Klopt ook wel. De laatste paar jaar zijn het vooral Fener en Galata, maar Besiktas hoort ook in de traditionele top 3 van Turkije. Sinds twee jaar gaat het wat slechter door wanbeleid van de vorige voorzitter, maar ik zie ze volgend jaar wel uit dit dal kruipen. Bursaspor heeft ook ambities. Hun nieuwe stadion is bijna af, en ik zie ze steeds mooiere transfers maken. Zelfs Taye Taiwo is vorige week naar Bursa verhuist. Behoorlijke speler hoor dat. Die zie ik niet verhuizen naar een Nederlandse subtopper a la AZ of Heerenveen. Tuurlijk speelt geld een rol, maar het gaat gecombineerd met ambities. Veel mensen denken dat ze nu puur voor geld kiezen, maar in Turkije zit nog zo veel potentie dat ik het avontuur ook zeker aan zou willen gaan. Dat is het dus, in Turkije zit nog rek, terwijl Nederland een beetje zijn beste tijd gehad heeft..

8 juli 2013 om 20:47

Die laatste zin is wel grappig. Turkije zit al minstens 10 jaar rek in, maar het komt nooit verder dan 50/60% van haar potentie, waardoor Nederland eigenlijk altijd een betere competitie heeft gehad, zonder daar miljoenen in te pompen.

8 juli 2013 om 20:57

Ja, gehad inderdaad. Tijden veranderen. Denk dat Turkije zich over een jaar of 4/5 (wanneer men wat gewend is aan de nieuwe 6+0+4 buitenlanders regeling) wel omhoog zal slaan. Vooral als financial fairplay in werking treed zie ik het rooskleurig tegemoet, want dan word mijn club bijvoorbeeld in een klap een van de grootverdieners van Europa. Turkse clubs hebben namelijk gigantische fanbases waar enorm veel geld in omgaat. Dat 'miljoenen inpompen' is allemaal op eigen kracht, niet door externe investeringen door oliesjeiks en dergelijke. Turken hebben nu ook eindelijk het belang van talent ingezien, dus denk dat dat zich nu ook wel langzaamaan zal ontwikkelen.

9 juli 2013 om 09:40

Mooie samenvatting, Besiktas als 13 voudig landskampioen met de luidruchtigste en bekendste harde kern van Turkije gelegen aan de Bosporus vlakbij Taksim. Een topclub komt altijd terug dus Besiktas zal binnenkort weer succesvol zijn..

9 juli 2013 om 15:04

Complimentjes voor je reactie !

8 juli 2013 om 20:44

@De Toekomst
Ik denk sowieso dat het niveau in Turkije niet hoger is als in Nederland. In Turkije hebben de clubs wat meer te besteden, maar halen met dit geld vooral spelers die op hun retour zijn zoals Kuyt etc. In Nederland wordt er wat meer beleid gevoerd. Turkse en Nederlandse competitie doen niet ver voor elkaar onder.

8 juli 2013 om 20:58

Kuyt kostte maar 1 mil. Een goede toevoeging voor elke Europese subtopper, zou ik zeggen.

8 juli 2013 om 22:57

Qua transfersom is dat idd weinig. Maar zijn salaris is niet misselijk en drukt dus wel fors op de begroting.

Erg matige speler die hutchinson

8 juli 2013 om 21:16

Als rechtsback wel ja, maar op het middenveld speelde hij bij psv altijd goed.

Had hem liever zien blijven, erg nuttig en goed voor de breedte...

Hutchinson is bij PSV verkeerd gebruikt afgelopen jaar. Het is geen rechtsback maar een defensieve middenvelder met veel loopvermogen om ballen te onderscheppen. Voor Besiktas is het te proberen waard aangezien hij transfervrij en ze zijn uitgebannen voor Europees voetbal. Voorlopig is het behelpen met Besiktas, zonde want in het verleden hadden ze goede spelers zoals Nihat, Quaresma en wie kent hem niet met de zwarte streepjes Rustu ex-doelnan. Atiba het is je gegund aldus een PSV fan.

Waterman succes in het whahalla van Turkiye.

Hutchinson was zo slecht, hij moet wel een goede zaakwaarnemer hebben.

8 juli 2013 om 21:25

Ik vond Hutchinson helemaal niet zo slecht. Op rechtsback was hij vrij dramatisch inderdaad, maar dat is ook zijn positie niet. Ik vond dat PSV afgelopen zijn beste wedstrijden met Hutchinson op de plaats van Van Bommel heeft gespeeld.

8 juli 2013 om 21:48

Mooi voorbeeld van de denigrerende toon die gebruikt wordt als het op Turkse topics aankomt.

Want Atiba Hutchinson was zo slecht dat hij 33 van de 34 competitiewedstrijden voor PSV speelde, waarvan 31 de volle negentig. De ene wedstrijd die hij miste was hij geschorst. Hoe slecht is PSV dan wel niet?

8 juli 2013 om 22:31

Ik zeg niks over Besiktas of de Turkse League en je komt met "denigrerende toon"? Hutchinson is gewoon rete slecht, ook bij Psv. Scroll anders even naar boven en je ziet meer van deze reacties.

8 juli 2013 om 23:07

@ Shaktar

En als jij nou eens naar boven scroll, zal je meerdere malen kunnen lezen dat Atiba op de verkeerde positie is geplaatst.
Dit is een middenvelder, die door psv als rechtsachter werd misbruikt.

Er staat ook nergens dat Hutchinsons naar BJK gaat. Zowel Sporx als Ligtv staat er nergens gestateerd , maar het is Fanatik dus geen verassing.

Als BJK achter een RB aangaat is het Serdar Kurtulus wel. Een Turk , 25 jaar , en ook een prima back die BJK verleden heeft.

BJK heeft leuke spelers gehaald en is ook nog bezig om leukere spelers te halen:

1. Gokhan Tore (gehuurd + optie tot koop)
2. Pedro Franco
3. Sezer Ozturk
4. Omer Sismanoglu
5. Tolga Zengin (geaccepteerd , zal binnen enkele dagen komen)
6. Eneramo ( Ook geaccepteerd , volgende aankoop)

Heb veel vertrouwen in Maestro Bilic. Kan niet wachten voor volgend seizoen.

9 juli 2013 om 10:01

Dit zijn idd leuke versterkingen voor de breedte, en dat was nodig gezien de smalle selectie. Maar er moet vooral een hele goede verdedigende middenvelder komen en 2 rechtsbacks en een linksback. Adebayor en Ronaldinho zijn ze ook mee bezig schijnbaar, maar im hoe ver stadium die transfers zijn en of het doorgaat mag Joost weten.

In principe hoefden we in vergelijkinh met vorig jaar ook alleen in de breedte te versterken en een goede verdedigende middenvelder halen. Nu Hilbert niet heeft bijgetekend hebben we helemaal geen rb en onze lb is nog steeds geblesseerd en zijn vervanger niet overtuigend. Spannende weken

9 juli 2013 om 14:05

Je hebt gelijk, maar wist niet dat je met 15M zo veel spelers kom kopen
Besiktas is goed bezig

Waneer gaat Galatasaray weer een Aardbei Halee??

Vind die Hutchinson niet echt denderend. Zou niet weten wat Besiktas met hem moet. Ze hebben betere spelers op die positie.

Van Bursa weet ik ook niet echt wat ik moet denken. Carson verkopen en Waterman terughalen... Kan je beter een jonge Turkse doelman de kans geven.

8 juli 2013 om 20:49

Broer , dit nieuws is fake. Nergens staat dat Hutchinso komt. BJK is bezig om Kurtulus te halen , niet geloven wat hier staat.

8 juli 2013 om 20:58

Ja ik las het inderdaad ook van Serdar Kurtulus. Zou beter zijn dan deze Hutchinson die amper bij PSV mee kon..

Die clubs daar zijn echt niet goed. Hebben ze miljoenen te besteden, halen ze Babel, Hutchinson en Waterman. Geen spelers waarmee je hoge ogen kunt gooien. Dom beleid..

8 juli 2013 om 21:00

Hoezo? Ze gaan van een Nederlandse topclub naar Turkse subtoppers. Dat is toch goed? Ze gaan niet naar Fener of Galata he..

9 juli 2013 om 13:35

En alle 3 geen onomstreden speler bij die Nederlandse topclubs. Man, je hebt hartstikke veel geld te besteden. Haal grote talenten. Waarom niet achter een Van Ginkel of Maher aan. Waarom niet Djuricic? Je hebt het geld.

Dit zijn alle 3 spelers tegen de 30 aan of er zelfs over heen. Totaal geen toekomst, huidige kwaliteiten niet erg bijzonder.

De Turken hier zeggen wel altijd dat die Turkse competitie zo goed is, maar gebruik het geld wat daar zit eens beter.

9 juli 2013 om 13:46

Van Ginkel en Maher zijn zowat onbetaalbaar. Waarom men niet achter Djuricic aan is gegaan weet ik ook niet. Maar er worden ook wel jonge gasten gehaald hoor, ook uit Nederland. Besiktas is heeft bijvoorbeeld Oguzhan Ozyakup gehaald vorig seizoen, die aanvoerder was van Nederland onder 20. Of Miroslav Stoch naar Fener, een ander voorbeeld. Het is echt niet zo dat ze alleen maar dit soort gasten halen hoor. En dan nog, een speler van een Nederlandse topclub is voor een Turkse subtopper gewoon een aanwinst.

En dat zeggen de Turken hier helemaal niet, maar dat maken jullie er telkens van.

9 juli 2013 om 13:47

En de meesten zijn nog transfervrij ook, dus waar heb je het eigenlijk over?

Transfervrij alletwee? Wow loopt psv deze keer geld mis. Maakt niet uit want met strootman en toivonen gaan ze nog veel meer cashen.

Dit waren echt de twee grootste blunders van advocaat. Dit is 1 van de redenen waarom psv geen kampioen is geworden. Hutchinson als rechtsback en waterman boven tyton verkiezen. Alleen hutchinson als middenvelder is wel een aanwinst voor veel clubs. Zelfs bij psv deed hij het goed. Alleen advocaat was bang voor de media dus stuurde hij manolev weg en zette hutchinson als rechtsback. En waterman is jupiler leaugue niveau. Dat is bij voorbaat al een miskoop. Ook al is hij tranfervrij. Dat is puur geld verspilling. Ze kunnen beter de helft van de salaris die ze aan waterman bieden aan mij geven. Dat bespaart ze meteen de helft van de salaris. En ze voorkomen hier mee de ergenissen van de supporters. En wat misschien wel het aller belangrijkste is. Hierdoor kunnen ze een betere keeper halen. Gomes.

Tja lekker cashen in Turkije voor 3 jaar en dan lekker met pensioen. Wat hebben die voetballers toch ook een geweldige leven he.

8 juli 2013 om 21:35

Ja lekker he in die oliestaat ff cashen. Zonder kans op kampioenschappen of Europees voetbal natuurlijk. Hmmmm lekker geld geld geld.

8 juli 2013 om 21:53

Je hebt helemaal gelijk, basiktas speeld geen europees voetbal dus kan ik concluderen dat hij erheen gaat om te cashen.

8 juli 2013 om 23:07

Vanaf het jaar erna weer wel, dus ik zou ze het voordeel van de twijfel geven. En wanneer beide clubs (psv en Besiktas) Europees spelen zou ik in de huidige situatie Besiktas meer kans geven dan Psv.

Ik blijf het jammer vinden dat PSV hem niet heeft kunnen behouden ipv Van Bommel.

8 juli 2013 om 21:23

Want van Bommel is wel behouden? van Bommel is gestopt. En Hutchinson wilde zelf heel graag weg.

ik zou maar niet te veel negatieve reacties over de Turkse competitie zeggen want dan zijn die turken weer op hun teentjes getrapt.
Maar de nederlandse competitie is tocht even goed en met meer grotere talenten alleen Turkije pompt er veel meer geld in.

8 juli 2013 om 22:31

Zolang je je reactie onderbouwt, zal niemand er wat van zeggen. Hooguit een weerlegging met argumenten. Je hoeft niet in de slachtofferrol te kruipen.

Hutchinson? Nee, alsjeblieft zeg. Maar als je kijkt naar de bron, weet je eigenlijk al genoeg. Noch Amk, noch Milliyet zijn betrouwbare bronnen. De betrouwbare bronnen melden dat BJK achter Serdar Kurtulus aan zit. Ik zou het ook raar vinden als ze Hutchinson zouden halen, die man gaat ook een bedrag rond de 1,5 miljoen vragen, waarom zou je Hilbert, die veel beter is en 1,3 miljoen verdient, vervangen met Atiba? Ik denk niet dat Önder Özen (technisch directeur van Bjk, red.) zo´n fout zal begaan.

8 juli 2013 om 21:23

Zelfs fanatik meldt dit niet eens. Dit is een en al Bullshet. Serdar is wel 25 en geen buitenlander , en hilbert is ook niet meer goed. Maakt te veel onnodige keuzes , en maakt ook het spel lastiger vooral aanvallend opzicht.

8 juli 2013 om 23:17

Clutch , besiktas maakte vorig jaar een cruciale fout met het wegsturen van egemen , en dat hebben ze ook goed gemerkt ! Nu maken ze weer precies dezelfde fout met het wegsturen van hilbert , noch serdar of veysel kan hilbert zijn plaats innemen , hilbert was echt een goede voetballer , geweldige professioneel die altijd 90 minuten bleef strijden !!

Ik vindt het echt jammer dat ze er niet uit kwamen met hilbert !! Zo'n goede rechtsback gaat Besiktas zeker missen !!

9 juli 2013 om 10:13

Helemaal mee eens. In Turkije ga je geen betere rechtsback vinden dan Hilbert.. Gonul en Eboue zijn gelijkwaardig maar de rest kan niet aan Hilbert tippen dus alleen een goede buitenlander zou logisch zijn.

Je mag volgend jaar 6 buitenlanders opstellen:

Hilbert is al jaren basisspeler en betrouwbaar dus die zou ik houden en een turkse rb als concurrent aantrekken. Dan heb je Manu,Sivok,Hilbert en Hugo als zekerheidjes en als Hugo verkocht wordt kun je een andere buitenlandse topspits halen. Holosko heeft ook laten zien dat hij van grote waarde kan zijn en Tore is gehaald als concurrent.. Dan heb je 5 buitenlanders, Franco kan eventueel de 6e buitenlander zijn maar die zal zich nog moeten bewijzen. Ik zou alles op alles zetten om een top defensieve middenvelder te halen. Dan heb je gewoon een goede selectie en met Eneramo en Pektemek ook nog genoeg opties voorin.

9 juli 2013 om 16:40

Gokhan Tore heeft een Turkse nationaliteit.

Nou Hutchinson hier heb je je transfer naar de Premier League....... Matige speler die voor Besiktas tekort komt. Erg blij dat ie niet meer in Eindhoven te bewonderen is.

Beskitas is een club die in de top 3 thuishoort in Turkije. Hij is ook al niet de jongste meer en ik denk niet dat er veel clubs staan te popelen om hem te transfereren. Nu verdient hij een lekker salaris en heeft ie ook nog eens mooi weer.

strik erom heen en weg doen die hutschinson, ik heb verder niks met psv maar het deed mij zelfs zeer om die jongen elke week te zien spelen bij zon grote club.

Laten ze net op de foto het hoogtepunt van hutschinson zijn carriere zien dat hij de enige echte m9 van de bal zet

Eigenlijk is Hutchinson niet zo een slechte speler zoals de meesten hier beweren en was de keren toen hij op het middenveld speelde de beste speler bij PSV en was twee seizoenen geleden ook nog eens de revelatie van de Eredivisie toen Strootman nog bij Utrecht zat.

Ik denk dat dit bericht niet klopt want ik kan het niet vinden in de Turkse media en sowieso is zijn salaris veel te veel met 1.2 miljoen en voor 8 ton zou het geen verkeerde zijn voor Besiktas maar dan op het middenveld als back-up en Besiktas is bezig om een oude speler van de club terug te halen genaamd Serder Kurtulus en dat wordt onze rechtsback wat zeker is.

Het liefst heb ik een Turkse keeper in de doel bij Bursaspor, van Carson naar Waterman is een stap achter uit.

Als Besiktas toch weinig wil/moet uitgeven voor spelers, is Hutchinson een prima speler (prijs/kwaliteit-verhouding). Vele kennen hem niet en zien hem niet spelen en daarom vinden ze hem bij voorbaat slecht spelen. Ik vind hem een degelijke middenvelder, maar soms werd hij misbruikt op de backpositie. Hij hield zich staande met Strootman.

Het verbaast mij dat sommige Psv'ers die de club dagelijks volgen, Hutchinson niks vinden, terwijl er zoveel loze spelers waren. Gebrek aan voetbalkennis?

8 juli 2013 om 23:54

Mijn broertjemlief , dit nieuws is fake

Zelfs Fanatik meld dit niet eens , kan je nagaan. Als Hilbert weg moet , dan weet je dat BJK achter een Turkse voetballer aangaat , en dat doen ze ook , zoals Serdar Kurtulus terughalen die ook nog 25 jaar is.

Eneramo bijna binnen trouwens

Vz kan beter stoppen om bronnen als fanatik , amk , totomac en dergelijke te gebruiken , want het is meestal altijd onzin wat die sensatiekranten te bieden hebben !

Never nooit heeft besiktas interesse getoond in Hutchinson , ze zijn bezig met serdar kurtulus voor de RB positie en eventueel veysel sari .

Nou volg ik Psv amper dus weet niet of die hutchinson nou goed of slecht is , meestal lees ik altijd negatieve berichten over hem .

Bij deze ......

9 juli 2013 om 00:05

Zoals je hier kunt lezen, vond iedereen hem als middenvelder juist vaak erg goed.

Een rechtsback is het niet; als ze die zoeken kunnen ze honderden betere vinden.

Als dit waar zou zijn is de Turkse competitie slechter dan de NL competite, als clubs due toch bovenaan meedoen deze spelers halen ...

Dit is helemaal niet waar. Sws zijn allebei de spelers niet goed genoeg voor besiktas en bursaspor. En ten tweede mogen ze maar 6 buitenlanders laten spelen.

Dit is nergens op het Turkse media nog bevestigd of door BJK en Bursa zelf.. Vraag me af of het wel klopt

Dit mag in Engeland ook pas vanaf 16 jaar.

Dit zijn idd leuke versterkingen voor de breedte, en dat was nodig gezien de smalle selectie. Maar er moet vooral een hele goede verdedigende middenvelder komen en 2 rechtsbacks en een linksback. Adebayor en Ronaldinho zijn ze ook mee bezig schijnbaar, maar im hoe ver stadium die transfers zijn en of het doorgaat mag Joost weten.

In principe hoefden we in vergelijkinh met vorig jaar ook alleen in de breedte te versterken en een goede verdedigende middenvelder halen. Nu Hilbert niet heeft bijgetekend hebben we helemaal geen rb en onze lb is nog steeds geblesseerd en zijn vervanger niet overtuigend. Spannende weken

Helemaal mee eens. In Turkije ga je geen betere rechtsback vinden dan Hilbert.. Gonul en Eboue zijn gelijkwaardig maar de rest kan niet aan Hilbert tippen dus alleen een goede buitenlander zou logisch zijn.

Je mag volgend jaar 6 buitenlanders opstellen:

Hilbert is al jaren basisspeler en betrouwbaar dus die zou ik houden en een turkse rb als concurrent aantrekken. Dan heb je Manu,Sivok,Hilbert en Hugo als zekerheidjes en als Hugo verkocht wordt kun je een andere buitenlandse topspits halen. Holosko heeft ook laten zien dat hij van grote waarde kan zijn en Tore is gehaald als concurrent.. Dan heb je 5 buitenlanders, Franco kan eventueel de 6e buitenlander zijn maar die zal zich nog moeten bewijzen. Ik zou alles op alles zetten om een top defensieve middenvelder te halen. Dan heb je gewoon een goede selectie en met Eneramo en Pektemek ook nog genoeg opties voorin.

9 juli 2013 om 15:07

Hutchinson is te traag ... Dat is zijn minpunt

Eerste bod van Roma is 17 miljoen. Dus dan zal het rond de 20 worden lijkt me.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren