Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

B-elftal Oranje doet niets onder voor klagend Oekraïne

Laatste update:

De jonge Nederlanders die woensdagavond van bondscoach Bert van Marwijk mochten aantreden tegen Oekraïne hebben aan het zelfvertrouwen kunnen werken. De B-ploeg van Oranje bleek namelijk niets minder te zijn dan de organisator van het aankomende EK en speelde knap met 1-1 gelijk. Jeremain Lens opende twintig minuten voor tijd de score, maar kort hierna moest Michel Vorm de gelijkmaker accepteren. Van Marwijk stuurde vrijwel al zijn meegenomen internationals het veld in; zeven spelers maakten hun debuut.

/

Jeffrey Bruma, Siem de Jong, Lens en Ricky van Wolfswinkel begonnen in de basis, terwijl Erik Pieters, Leroy Fer en Roy Beerens als invallers het veld mochten betreden. Ook de overige spelers van Oranje waren onervaren, maar daar was in het oefenduel in Donetsk weinig van te merken. Oekraïne was niet of nauwelijks sterker dan de B-keuze van Van Marwijk en leek door een treffer van Lens nog ten onder te gaan ook, maar Oleksander Aliyev voorkwam dat leed. Uit een vrije trap schoot hij de 1-1 tegen de touwen.

Vooraf had Myron Markevich (bondscoach van Oekraïne) nog veel kritiek op de beslissing van Van Marwijk om zijn WK-gangers rust te gunnen, maar achteraf zal hij er toch niet ongelukkig mee zijn geweest. Het B-elftal van Nederland deed immers weinig onder voor het slordige Oekraïne, dat mogelijk wel iets meer balbezit had, maar daar weinig mee deed. Na twintig minuten rukte Andrei Shevchenko zich wel even los van Bruma, die verder een sterke indruk maakte naast aanvoerder Ron Vlaar, maar het schot belandde in het zijnet.

/

Oranje speelde zelf ook niet groots, maar het kon de jonge ploeg (die nog nooit in deze samenstelling speelde) moeilijk kwalijk genomen worden. Nederland bleef wel eenvoudig op de been en kreeg een kwartier voor rust plotseling een enorme kans op de openingstreffer, toen Anatoliy Tymoshchuk onhandig uitverdedigde. De Jong dacht de bal te kunnen inschieten maar stuitte op de doelman, waarna Tymoshchuk zelf de rebound van Van Wolfswinkel blokte.

Beide ploegen gingen in evenwicht rusten en zochten na rust naar de openingstreffer. Oranje liet zich zien via Lens en invaller Hedwiges Maduro, terwijl Vorm een prachtige redding in huis had op een schot van Tymoshchuk. De middenvelder zag Oranje vervolgens op voorsprong komen, nadat Theo Janssen de bal op de lat ramde en Lens de rebound eenvoudig kon binnentikken. Lang mocht Oranje echter niet van deze voorsprong genieten, want twee minuten later schoot Aliyev uit een vrije trap al de 1-1 binnen. In het restant probeerden beide teams nog wel voor de zege te gaan, maar er werd niet meer gescoord.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

PSV nu ?? Ajax 2018/2019 ??
Reacties

Best triest als je niet eens kan winnen van Nederland C.
Bruma en Lens waren goed!

Wel een rare titel. Bij B-elftal denk ik aan Huntelaar, Afellay, de Zeeuw, Schaars, Braafheid, Boulahrouz, Boschker, Engelaar, Mendes da Silva, Babel, Elia

11 augustus 2010 om 21:55

Inderdaad een C-elftal, er stonden niet eens wissels van het grote Oranje in op Vorm na dan! Prima prestatie van dit piepjonge elftal!

11 augustus 2010 om 22:17

Helemaal mee eens. Niet om de Oekrainers hier onder de gordel te willen raken, maar dit was met recht een C-elftal. We hadden eigelijk ook nog moeten winnen vind ik

11 augustus 2010 om 22:50

Ik zei het vooraf al dat die coach een zwetsbeer was. Beetje een grote mond hebben maar met zijn eigen dramaploeg helemaal niets klaarspelen. Wat is dit Oekraïne een matig elftal zeg, daarom is het maar beter dat ze tegen de 2e en 3e garnituur van Nederland hebben gespeeld want zo werd het echt een wedstrijd. Ons A-elftal had hier moeiteloos overheen gewalst namelijk. Maar lekker om te weten dat er nu jonge jongens opstaan die in de toekomst de kar kunnen gaan trekken. Nuttige en leerzame avond.

12 augustus 2010 om 00:14

Elia is geen B speler, hij speelde een uitstekend wk! Toen Elia tegen Denemarken inviel speelde heel het Nederlands elftal beter. Elia doet echt niet onder aan Kuyt.

12 augustus 2010 om 07:47

Elia? Die speelde helemaal niet. Misschien ben je in de war met Lens?

12 augustus 2010 om 08:36

Lees jij niet goed? Let eens op waar Kbh06 op reageert. Hij reageert op het bericht van Djdayv van 11 augustus 2010 om 21:52. Hij noemt daarin het Nederlands elftal van gisteravond eerder een C-team, omdat hij een elftal met spelers als Elia e.d. eerder een B-elftal noemt.

Lees voor de grap het eerste bericht nog maar een s na. En een tip: Volg de lijntjes aan de linkerkant van de reacties... Kun je zien waar iemand op reageert. Ik reageer bijvoorbeeld nu op jouw bericht!

16 augustus 2010 om 19:46

Ik heb het in deze reactie over WK 2010, dat elia geen B speler meer is maar een voledige A speler.

12 augustus 2010 om 07:30

klinkt wel stoer maar je noemt vnl. spelers die gewoon een bijdrage hebben geleverd aan het behalen van de wk finale door nederland. beetje denigrerend om hen tot b keuze te bestempelen. dan leek gisteren eerder op jong oranje, al lijkt b elftal me een juiste kwalificatie.

12 augustus 2010 om 07:50

???? Anita, Bruma, Marcellis, Brama, de Jong (dus niet die van Man city), emanuelson, jansen, van Wolfswinkel, etc etc hebben iets bijgedragen aan de wk finale van oranje? Volgens mij niet hoor, maar ik ben benieuwd naar je uitleg...

12 augustus 2010 om 08:37

En ook hier lees je niet goed. Ook monededios reageert op het eerste bericht van Djdayv van 11 augustus 2010 om 21:52. En Djdayv noemt allemaal spelers die in de Wk-selectie zaten (huntelaar, Afellay, de Zeeuw, Schaars, Braafheid, Boulahrouz, Boschker, Engelaar, Mendes da Silva, Babel, Elia).

12 augustus 2010 om 09:44

Ik vind het een combinatie van b-elftal en c-elftal. Jongens als Mendes da Silva, Engelaar, Schaars, Boschker en Babel hebben in mijn ogen erg weinig toevoeging voor het Nl elftal, maar staan wel hoger aangeschreven dan de jongens die nu speelden.

De voorselectie van het wk, inclusief de afvallers, is in mijn ogen de a en b garnituur. Dat jongens zoals Bruma, Beerens, Marcellis, Wolfswinkel tot de b-garnituur horen gaat mij te ver, ze hebben geen moment meegedaan met het oranje voor of op het wk. Dat spelers als Brama, Anita, Vlaar bij een b-elftal zouden horen klopt wel, vandaar dat ik het lager vind dan een b-elftal, maar hoger dan een c-elftal.

Daarom is het juist zon goede prestatie, om een land wat sowieso meedoet op het ek, nog van de winst af te houden.

12 augustus 2010 om 17:15

dit was juist waar ik op wou stampen!
oekrainie zat te zeuren waarom ze hun wk gangers niet meenamen.

hier kijk zelf. ze kunnen niet eens winnen van nederland C!
dan mag je blij zijn dat van marwijk die gasten niet heeft meegenomen.
verder denk ik dat nl gister best wel aardig speelde. verder gasten als theo janssen en lens mogen wel vaker spelen van mij

Nederland speelde op een redelijk niveau als je zit dat er veel debutanten waren.
Toekomst zit er goed uit veel van deze spelers zullen beter worden in de toekomst en zullen van grote waarde zijn voor Oranje. 1-1 is gewoon een goed resultaat als je zit dat oekraine geen spelers miste!!

Toch een goed resultaat voor het C-team. Ik had wel wat meer verwacht van Bruma. Goede invalbeurt van Maduro.

11 augustus 2010 om 22:03

Wat had je dan meer verwacht van Bruma? Een doelpunt ofzo? Die jonge heeft op 18 jarige leeftijd tegen Shevchenko en Voronin een voortreffelijk debuut gemaakt. Vergeet niet dat deze jonge nog een carrière van /- 16 jaar voor zich heeft, waarin hij alleen nog maar kan, en zal gaan groeien.......
Bruma moet nu minuten gaan maken bij Chelsea, dan wel niet bij een andere club die europees voetbal speelt ,en dan nog even flink in de gewichten gaan hangen om een flinke torso te kweken! Dan hebben we naar mijn inziens over een jaar of 4 (en wellicht wel eerder) de opvolger van Jaap Stam....

11 augustus 2010 om 22:13

Van een verdediger kan je geen doelpunt verwachten. Maar ik had veel over hem gehoord en dat heeft die niet helemaal waar gemaakt wat uiteraard logisch is.

11 augustus 2010 om 22:15

Bruma heeft het gewoon goed gedaan! Zoals ik bovenstaand al aangeef: Als hij ervaring op gaat doen, en minuten gaat maken, dan kan dit een topper Worden!

11 augustus 2010 om 22:17

Wat had je dan van 'm verwacht? Dat hij z'n man uitschakeld en dat hij het begin van de opbouw verzorgt. Maar weet je hoe gigantisch moeilijk het is om de opbouw te verzorgen als je maar 1 dag met de rest van het team gespeeld hebt? En z'n man uitschakelen heeft hij perfect gedaan dus lijkt me wel degelijk een zeer sterk debuut.

11 augustus 2010 om 22:23

Klopt begon matig maar heeft zich goed hersteld. Goed debuut. Maar beter dan dit kan je eigenlijk niet verwachten in zijn 1e wedstrijd. Ik zat fout....

11 augustus 2010 om 22:40

Zo, dat zie je niet vaak dat iemand zn 'fout' toegeeft. Goed man.

Ik vond Bruma uitstekend debuteren. Was in het begin wat slordig in de opbouw maar heeft Shevchenko toch uit de wedstrijd gespeeld... Wordt de niet de nieuwe Terry, het wordt de nieuwe Alex! Veel beter!

11 augustus 2010 om 22:51

qua uiterlijk heeft hij wel veel weg van Alex, maar qua speelstijl meer van Terry. Bruma is opbouwend erg sterk net zoals Terry. Het klopt dat dat vandaag niet te zien was, maar kwam denk ik vooral door de zenuwen dat hij soms zo slordig was.

11 augustus 2010 om 22:52

of het gelijk een terry of alex wordt weet ik niet maar na een slecht begin heeft hij zich toch sterk omhoog gevochten en speelde een zeer goede 2de helft.
kunnen wij veel plezier aan beleven

11 augustus 2010 om 23:04

Misschien komt het doordat ik alleen de 2e helft heb gezien, maar ik vond bruma en maduro echt wel goed spelen. ik vond ze echt heel sterk.

lens vond ik overigens een stuk minder, ging veel en veel te veel opzoek naar zijn tegenstanders en verloor zo vaak het duel en daarmee de bal.

11 augustus 2010 om 23:13

Nou, ik vond Lens de enige aanvaller met echte dreiging! En hij scoort bij zijn debuut en had ook nog een snoeiharde pegel in de korte hoek die de keeper prima redde. Het was gewoon een van de beste spelers vanavond!

11 augustus 2010 om 23:29

Bruma speelde goed. Brama, van Wolfswinkel, Pieters, Anita, Emanuelson en de Jong vond ik onopvallend. Weinig kunnen doen en weinig van zichzelf laten zien. Vind vooral Emanuelson een overschatte speler. Wat een knurft is dat. Hoort hier niet thuis.
Denk dat Janssen, Vlaar, Bruma, vrees Anita, Lens, nog weleens een uitnodiging kunnen ontvangen! Verder nog niemand

11 augustus 2010 om 23:34

En Maduro natuurlijk....

12 augustus 2010 om 10:46

Vraag me af wat je bedoelt met '' niet helemaal waar gemaakt'' het is denk ik meer dan 10 jaar geleden dat we op zo'n jonge leeftijd al een verdediger hebben die over lijken wil gaan en voor de duivel niet bang is gezien zijn '' ruzies'' met verschillende spelers van Oekraine die dachten hem even te piepelen bij corners.
Ik vind dit echt een topper

2 Matige ploegen tegen elkaar. Buiten Maduro zie ik niemand in het echte Oranje spelen en dat is best een jammerlijke conclusie.

11 augustus 2010 om 22:02

Het glas is bij jou zeker altijd halfleeg? Hou wel in je achterhoofd dat deze speler nog erg jong en relatief onervaren zijn. Denk je eens in hoe ze over twee jaar zijn, laat staan over vier of zes jaar.

11 augustus 2010 om 22:15

Als je ziet wie deze spelers allemaal voor zich moeten dulden, dan zul je zien dat het halflege glas ineens halfvol wordt.

11 augustus 2010 om 22:55

mathijsen begint al op leeftijd te raken, vlaar kan die positie overnemen. Verder heb je gelijk.ik vind het raar dat niemand Van Aanholt noemt voor de linksbackpositie, hij is een geweldig talent en ik schat hem hoger in dan pieters en anita.

11 augustus 2010 om 23:43

Wss wordt hij niet genoemd, omdat nog nooit iemand hem heeft zien spelen. Dat is net alsof ik ga zeggen dat Martins Indi in oranje moet. Laat v.aanholt eerst maar eens wat wedstrijden spelen voor Chelsea en jong Oranje, maar topt die tijd weet ik niet eens hoe hij eruit ziet

11 augustus 2010 om 23:50

waarschijnlijk heb je gelijk, maar in principe kan je dat ook over Bruma zeggen.

Alleen snap ik je vergelijking met Martins Indi niet. Van Aanholt heeft al heel veel laten zien in de beloften. Daarnaast zit hij vaak in de selectie van Chelsea en pikte hij in de voorbereiding al aardig wat minuten mee. Martins Indi heeft alleen in de wedstrijd tegen Benfica wat laten zien.

11 augustus 2010 om 23:54

Nou heeft Bruma, geloof ik, iets vaker gespeeld bij Chelsea en zit hij vaker bij de selectie, dus dat is dan misschien het verschil.

12 augustus 2010 om 01:40

Je moet realiseren dat een 1-1 zeer goed is! Dit komt doordat ten eerste, sommige spelers hebben soms nog nooit samen gespeeld. Ten tweede, de selectie heeft bijelkaar 38 interlands en nul doelpunten gemaakt! In Oekraïne spelen spelers van Champions League nivea, zoals Tymoschuk. En Nederland maakte ook nog eens de openingstreffer. Dus er kan maar over 1 matige ploeg worden gesproken.

B-keus nederland?

maak daar maar C van!

Oekrainie heeft natuurlijk een beperkt elftal, leuk voor de nederlandse spelers dat ze hebben gelijkgespeeld, ajax hoeft zich ook geen zorgen te maken want dit is nou eenmaal Oekrainie en dat kiev en oekraine lijkt wel op elkaar

11 augustus 2010 om 21:56

Haha, dan volg jij Dynamo Kiev niet want die lijken in de verste verte niet op het zooitje wat vandaag voor Oekraïne op het veld stond...

11 augustus 2010 om 22:03

Kiev is ook in verhouding niks beter dan Oekraine vandaag, niet voor niets dat Kiev er al jaren weinig van bakt in europa, ajax heeft echt een goede kans en thuis in de arena dan blaas je zon kiev met 3-0 omver

11 augustus 2010 om 22:06

Net als kopenhagen en paok zeker.

11 augustus 2010 om 22:06

Je gaat toch niet doen alsof Ajax er wel iets van bakt in Europa he?

11 augustus 2010 om 22:26

Ik zou willen dat de wereld net zo in elkaar zat als dat bij strateeg in z'n gedachte is, dan had Ajax namelijk een makkelijke loting. Maar een ploeg die de laatste 2 seizoenen maar nipt de finale van de Uefa-cup misloopt en het Barca en Inter zowel uit als Thuis behoorlijk lastig maakt en daarnaast een Psg, Spartak moskou(2x), Fenerbahce, Rubin Kazan, FC Porto en AA Gent(2x) verslaat en ook een keer doorgaat tenkoste van Valencia in Europa en in een competitie die beter op de europese kaart staat dan de Eredivisie steeds meedoet om het kampioenschap en zelfs een keer kampioen werd in de afgelopen 2 seizoenen is echt niet makkelijk, zelfs het tegenovergestelde!

12 augustus 2010 om 00:01

@strateeg, inderdaad, Dynamo Kiev presteert echt niks de laatste jaren, ik bedoel, halve finale Uefa Cup in 2009 had ik FC Volendam nog wel beter zien doen en die degradeerde toen uit de Eredivisie, moet je voorstellen wat voor ploeg Dynamo Kiev wel niet moet hebben..

12 augustus 2010 om 08:48

@strateeg, Dynamo traint al een hele tijd als team en heeft er ook al een aantal oefenwedstrijden opzitten, terwijl het nationale team slechts enkele malen samen traint en speelt.

Maduro speelde goed maar vond ook Theo Janssen goed spelen, zo wel in het spel verdelen als in het mee verdedigen. Jammer dat de goal niet van hem kwam maar van Lens

Goed resultaat van Nederland, vond dat het goed ging voor allemaal nieuwe spelers die nog nooit samen hadden gespeeld in een systeem dat ze ook niet gewend zijn. Bruma is me vandaag positief opgevallen, op het begin een beetje onzeker met zijn passes, maar naarmate de wedstrijd vormde een erg solide kracht achterin, iemand waarvan we waarschijnlijk nog veel zullen horen.

Fer viel echt heel goed in. Hoop dat hij dit doortrekt bij Feyenoord

Ach zo zie je maar weer dat de trainer van Oekraine de Nederlandse competitie totaal niet volgt. We hebben genoeg talent.

Emmanuelson speelde echt heel slecht. De Amsterdamse dit-doe-ik-wel-even arrogantie droop van hem af en hij heeft niets nuttigs gedaan.

11 augustus 2010 om 21:58

Emanuelson is gewoon een zeer bepertke voetballer, dat zie je als het niveau wat hoger wordt maar dat heeft toch niks met Amsterdamse arrogantie te maken?

11 augustus 2010 om 21:59

Zijn aannames, acties en passes waren te nonchalant. Het zag er heel erg uit alsof hij dat deed, omdat hij zichzelf te goed vond.

11 augustus 2010 om 22:03

Mee eens, wat hij vandaag liet zien sloeg nergens op. Maar adt heeft weinig te maken met Amsterdamse arrogantie, hij kan simpelweg niet veel beter.

11 augustus 2010 om 22:12

Ah joh, het is een Feyenoorder, dan wordt alles wat een Ajacied doet gelijk in verband gebracht met arrogantie en dat soort zaken.

Emanuelson is een speler die veel te wisselvallig is. Dan schiet hij tegen AZ, Feyenoord en PSV er ballen op fantastische manieren in en dan speelt hij daarna weer als een zak stront terwijk hij juist een van de spelers moet zijn die zijn onderhand wel een constant niveau dient te halen. En als die wisselvalligheid gelijk staat aan arrogantie dan ben je op school nog niet uitgeleerd, dunkt mij.

11 augustus 2010 om 22:37

Hij werd ook weinig opgezocht de tweede helft vond ik. Alles ging over rechts maarja wat wil je ook met pieters op de linksback positie. Pieters vind ik geen talent komt elke keer ongecontroleerd inlopen ziet dingen net iets te laat. Hij gaat het niet redden op topniveau zoals hij nu speelt. Ik hoop dat v.marwijk goed naar maduro gekeken heeft en mendes da silva niet meer selecteerd wat speelt hij lekker makkelijk zeg. Iedereen vond hem te traag toendertijd maar ik kon niks verkeerds ontdekken aan zijn handeling en passing. Hij is nu ook vooral fysiek veel sterker. Als je die Bruma ziet hij speelde niet top of zo maar deed het niet slecht voor een debuut in een niet ingespeelde team. Maar hij is echt een beer van een kerel ik vond Mylevski in het verleden al een grote gast als je hem op tv zag maar bruma is net zo groot en zelfs breder en dat voor een 18 jarige

12 augustus 2010 om 01:22

Hij is een van de meest ervaren mensen op het veld daar en voelt zichzelf de grootste. Dat was aan hem te zien bij alles wat hij deed. Hij had er geen moeite mee de bal te verliezen, hij voelde zich er niet schuldig voor, hij bleef gewoon klunzig verder voetballen alsof er niets aan de hand was. Arrogant & nonchalant, zo stond hij op het veld.

12 augustus 2010 om 01:37

Dat is dan Emanuelson, en niet heel Amsterdam. Word echt moe van al die mensen die proberen te scoren met die stoere praatjes. Als iemand zelfvertrouwen heeft bij Ajax is het meteen arrogantie, maar als Fer weer beetje straattaal zit uit te kramen over hoe goed ie wel niet wordt op tv is er niks aan de hand. Alle voetballers zijn mannetjes en vinden zichzelf beter dan hun concurrent dus hou asjeblieft eens op met dat 'amsterdamse arrogantie'.

Verder vond ik Janssen en Maduro btw goed spelen maar Vorm had die bal wel kunnen pakken leek me. Goede trap maar niet onhoudbaar.

B elftal? zeg maar gerust een C elftal. 7 debutanten!
Leroy Fer speelde zeer sterk evenals Janssen en Maduro en in mindere mate ook Bruma en Lens.
Goed resultaat jongens.

Die bondscoach van Oekraïne zeggen dat het een schande is dat NL met B-elftal speelt, maar laat hem z'n muil maar houden zolang hij niet van dat B-eltal wint

11 augustus 2010 om 22:00

Hoevaak wil je nog dat er gezegd word dat zijn woorden verdraaid zijn?

Het is maar dat ze gastland zijn van het EK want ik betwijfel of ze wel door de kwalificatie reeks kwamen. Deden het erg aardig in de Wk kwalificatie reeks en wisten toch boven Kroatie te eindigen, maar het is afgezakt als je kijkt naar vandaag en de tegenstander van vandaag. Er zit een mooie toekomst voor Oranje aan te komen

Toch een goed resultaat. Bruma en Maduro waren de uitblinkers. Maduro bracht rust en verdeelde het spel goed. En Janssen heeft een trap waar je u tegen mag zeggen. Toch handig zo'n wedstrijd

Het blok Bruma - Vlaar heeft goeie indruk gemaakt en Voronin, Schevchenko uitgespeeld.

Maduro viel goed in veel rust in zijn spel en heeft me positief verrast Emanuelson aan de linkerkant geen 1 keer de achterlijn geraakt geen voorzet geziez niet goed gespeeld vind ik.

Mooie uitslag voor dit elftal, david32 helemaal gelijk, schandelijk natuurlijk die uitspraak van die bondscoach, en nu ook behoorlijk lachwekkend. Janssen heeft echt een geweldig schot!

foutje van Vorm maargoed, hij had gewoon een stap naar rechts moeten doen, en natuurlijk iets te kleine keeper

Vonden jullie de regie ook zo verschrikkelijk?! Volgens mij was de regie gewoon van SBS zelf... Sommige acties die het herhalen niet waard waren werden 3 keer getoond op momenten dat de andere ploeg gevaarlijk werd.

Verder vond ik Janssen en Maduro sterk spelen!

11 augustus 2010 om 22:02

Ja ik werd er echt schijtziek van kom op zeg je zat inderdaad 3x dezelfde beelden te bekijken en er werd gewoon lekker door gevoetbalt waardoor je vaak heel de actie miste..
Vond Bruma een goede wedstrijd spelen, groot talent is het hoop dat hij dit jaar ook de nodige minuten bij Chelsea gaat maken, verder vond ik Maduro en Fer opzich wel lekker spelen.

11 augustus 2010 om 22:16

ja de regie vond ik echt irritant.
zo miste ik veel te veel van het spel doordat er teveel te lang herhaald werd.

maduro speelde echt sterk, ik denk dat schaars moet vrezen voor zijn plek

12 augustus 2010 om 09:36

Inderdaad. Zie je Maduro een man passeren en zou er een gevaarlijke aanval kunnen komen, en dan laten ze een shot zien van een teruglopende Beerens.

Een leuk oefenpotje en niet meer dan dat. Een tegenstander die niet kan winnen van Nederland C wat veel over de kwaliteit van die ploeg zegt. In de aanval kwam Nederland zeker te kort, net als met het A Nederland is de spits een discutabele positie. Voegt niks toe aan het elftal en staat op een eilandje. Van dit elftal kan er geen speler mee met het normale Nederland. Bruma zit er wel tegenaan en speelde erg sterk, Maduro voegte iets toe toen hij erin kwam en Jansen heeft een goed schot. Vooraal de linkerkant stelde teleur met Anita en later een slecht ingevallen Pieters. Emanuelson liet ook niet zien wat hij bij Ajax soms doet. Vlaar blijft Vlaar, goed bij Feyenoord, matig in het Nederlands elftal met weer een aantal kleine foutjes, zit geen stijgende lijn in. Wel sneu voor Velthuizen dat je als enige niet mee mag doen. Aan Oekraine zag je dat ze perse niet wilde verliezen van dit C elftal, scherpe overtredingen die in een oefenwedstrijdje niet kunnen. Je zag een irritatie bij hun en met name Tumutshuk die op het randje speelde.

Knap hoor! Ze spelen met het reserveteam tegen een volwaardig Oekraïne eigenlijk. Dan is 1-1 vrij netjes nog. Vlaar en vooral Brama lieten zich de eerste helft aardig zien, Maduro de tweede en Lens had over heel de wedstrijd wel wat momentjes. Ik ben niet ontevreden. Goede keuze om ook allerlei van dit soort spelers op te roepen. Anders was het een wedstrijd geweest waar ik echt totaal niet op stond te wachten, nu was ik bij een paar spelers wel nieuwsgierig.

Weet er iemand, heel toevallig, wat er op dat spandoek stond dat uitgerold werd toen Oekraine 1-0 achter kwam? Ik spreek zelf helaas de taal niet, maar ik ben toch benieuwd :D

Van mij mag onze vriend Janssen wel in het echte Oranje ipv Schaars. Aan Bruma gaan we nog heel veel plezier beleven en ik hoop dat Van Marwijk voortaan Maduro wel selecteert, die hoort er gewoon bij. Verder hoop ik dat Van Marwijk nog eens gaat kijken hoe het met Drenthe zit, want die linksback positie begint een aardig probleem te worden.

De wedstrijd zelf was niet veel aan, wel triest dat Oekraïne niet eens kan winnen van Nederland C met namen als Schevchenko, Chygrynskiy, Tymoschuk en Voronin in je team.

Netjes , wat een prachtig schot van Theo Janssen. Overgens vond ik Oekraïne tegenvallen want ik vind toch wel dat je als Oekraïne zijnde van dit B elftal moet winnen!

Overgens een goede prestatie

Velthuizen heeft niet gespeeld, als enige, dus niet alle selectiespelers hebben gespeeld.

Tot op het bot toe belachelijk. Een tenenkrommende belediging voor de clubcoaches die in wanhoop hun team proberen klaar te stomen voor de competitie(start). Moeten hun duurbetaalde wedstrijd inleveren omdat de sponsors anders verlies draaien en SBS niks meer heeft wat een beetje verkoopt. Als iemand hier het nut van wil uitleggen, ga je gang. Het was een boutwedstrijd eerste klas, niemand is iets wijzer geworden, en de spelers moeten zondag weer vol aan de bak. Ik vind het tot het randje toe belachelijk. Oefeninterlands...

11 augustus 2010 om 22:08

Ik heb me de tweede helft anders prima vermaakt. Ik was benieuwd hoe Fer zich zou houden en naar mijn mening deed hij het prima. Ik heb trouwens geen Nederlandse clubcoach horen klagen over deze wedstrijd hoor. Volgens mij creeer jij problemen die er niet zijn.

11 augustus 2010 om 22:11

Komt zondagavond wel. Als Van Wolfswinkel niet scoort dit weekend gaat Du Chatinier geheid zeggen dat hij vermoeid was. Maar goed, misschien is het voor fans van Eredivisieploegjes wel interessant om te zien hoe de talenten zich hielden, en dat ging inderdaad nog best aardig. Niet dat Oekraine zich bovenmatig inspande, maar goed.

11 augustus 2010 om 22:12

Lijkt me onrealistisch als Du Chatinier deze wedstrijd aanwijst als schuld als Van Wolfswinkel niet scoort. Vorig seizoen scoorde hij ook nauwelijks en toen speelde hij ook geen interlands..

11 augustus 2010 om 22:46

Wolfy speelde wel interlands alleen voor jong Oranje.

On:
Ze hebben het wel redelijk gedaan. Al vond ik de aanvallen van Nederland wel magertjes. Wolfy heeft nauwelijks een goeie bal gehad.
Bruma viel mij echt heel erg positief op. Dat word echt een beer in de verdediging als ie zich goed blijft ontwikkelen

11 augustus 2010 om 22:12

Ach voor deze jonge spelers zal het allemaal wennen zijn, maar deze jongens met de ambitie om de top te bereiken, zullen aan zoveel wedstrijden moeten wennen. Dat ze dan voor één keer 3 keer in 7 dagen spelen moeten ze maar voor lief nemen, daar worden ze ook kostelijk voor betaald.

11 augustus 2010 om 23:47

Och krijgen we huilende Jol weer die het zo belachelijk vind dat hij zijn spelers moet afstaan voor deze wedstrijd. Ik neem aan dat van die 90 spelers die ze hebben rondlopen op zo'n club er toch wel eentje is die een beetje kan voetballen en een plekje kan overnemen. Hemeltergend !

Wat zijn we wijzer geworden :
Maduro kan het aan, Vlaar nog niet, Bruma nog niet maar met een beetje geluk over een jaar wel. Emanuelson kan het niet aan, Vorm kan het niet aan en Fer kan het misschien over een jaar aan. DUs opzich zijn we wel wat wijzer geworden. Het is maar net met welke instelling je zo'n wedstrijd gaat bekijken,

Janssen en Maduro mogen blijven wat mij betreft voor Oranje A, op de korte termijn dan, ten koste van Schaars en Ooijer natuurlijk, die is gestopt.

Goed om te zien dat er aardig wat talent rondloopt! Man of the Match in mijn ogen : Maduro!

Bruma, Pieters, Fer en Maduro mogen er van mij elke keer wel bij vanaf nu. Vorm heeft ook prima gekeept. Denk dat Lens nog wat te veel concurrentie heeft in de aanval, maar ik zie hem toch al liever dan een Babel of zo. Verder was Jansen ook prima, maar ik weet eigenlijk niet of hij een controlerende middenvelder is. Ik dacht dat hij meer een creatieve speler was.

11 augustus 2010 om 22:13

Nou Pieters was verre van goed. Maakte net als Anita de nodige fouten.

11 augustus 2010 om 22:15

Helemaal met je reactie eens. Pieters heeft het vandaag niet echt kunnen aantonen maar ik vind hem een betere optie dan Anita. Is verdedigend wat meedogenlozer. Vind Pieters ook een betere optie dan Braafheid. Bruma heeft zich na een onwennig begin goed hersteld, maar wil die een vast plaatsje in de selectie krijgen dan zal hij wel aan spelen moeten toekomen bij zijn club. Maduro mag er wat mij betreft bij en dat zelfde geld voor Fer, ten koste van Schaars. Lens heeft ook niet echt overtuigd, maar vind ik beter dan Babel, die de laatste jaren zelden overtuigd heeft.

11 augustus 2010 om 22:19

ben ik niet geheel met je eens
ik vond pieters echt matig spelen.
anita vind ik geen goede keus maar vergeleken met pieters....

11 augustus 2010 om 22:58

Pieters speelde veel beter dan Anita. Anita veroorzaakte de twee kansen van Oekraine in de eerste helft.

Allemaal leuk en aardig hoor, maar ik vraag me af of nederland A het zoveel beter had gedaan dan nederland C. Deze jongens waren stuk voor stuk mee gemotiveerd dan welke speler van nederland A ook. Daarbij komt dat Oekraïne waarschijnlijk ook niet super gemotiveerd was, zo'n wedstrijd zegt dus echt 0,0

11 augustus 2010 om 22:11

Oekrainie was wel gemotiveerd alleen die konden gewoon niet tegen nederland op, oekraini is namelijk een beperkt ploegje dat er gewoon weinig van klaarspeelt, vaak meer angst vooraf dan het in werkelijkheid moet zijn, dat geld straks ook voor ajax wanneer ze in de oekraine spelen, dan valt het allemaal wel mee

11 augustus 2010 om 22:14

Dat van Ajax help ik je hopen.
Maar ik kan mij niet voorstellen dat Shevchenko, Voronin, Tymoschuk en dergelijke spelers warmlopen voor een wedstrijdje tegen dit Nederland. Zeker niet omdat het zo vlak voor het seizoen is. Die spelers hebben hun naam al gevestigd en hebben niks te bewijzen + het EK is nog ver weg er staat dus niets op het spel

11 augustus 2010 om 22:17

Dat geldt ook voor Ajax als ze in Oekraine spelen? Kiev is een ploeg van CL niveau hoor; die gasten zijn ongelofelijk goed en heel erg in vorm. Aa gent had geen schijn van kans, en dan bedoel ik ook echt geen schijn van kans. Het wordt een bijzonder zware dobber voor Ajax, dat zul je wel zien. Als Ajacied hou ik mn hart vast.

Ik vond vooral Bruma en Janssen goed spelen, ik had die goal wel aan Janssen gegund maar dat Lens hem maakt is ook wel een beetje goed voor zijn zelfvertrouwen, 1 interland, 1 goal.
voor de linksback heb ik nog niet zo veel kunnen zien, Braafheid speelt niet, Anita en Pieters lopen denk ik een beetje gelijk op maar ik geef Pieters de voorkeur omdat hij linksbenig is. Ik zou ook nog wel een Patrick van Aanholt willen zien spelen, dat is een groot talent hoor ik van iedereen. Maduro viel goed in, die zit denk ik heel dicht tegen oranje aan net als Janssen, ik zou wel een willen zien wat volgens mij Kenneth Perez bij de voorbeschouwing zij dat je een keer een middenveld met Janssen-v.bommel moet proberen, ik geef Janssen de voorkeur boven V. D. Vaart omdat Janssen minder aanvallend speelt, minder diepgaat. Verder zit Lens ook dicht tegen Oranje i.p.v Babel, Babel speelt nooit en Lens wel en Lens kan op rechts, links en in de spits. verder vond ik het jammer van de tegengoal maarja tenminste niet verloren

Janssen,bruma, Maduro en Fer in mindere mate waren wel goed. Niet verloren van Oekraine A 11 tal.
En nog niet eerder samen gespeelt en nauwelijks samen getraind dus niet slecht.
Linksback moet trouwens echt iemand voor opstaan nu, Anita overtuigd momenteel niet bij ajax en niet bij oranje.

Als je het aan mij vraagt hebben we vandaag het toekomstige verdedigingsblok van het nederlands elftal gezien. En het stemt me hoopvol! Ze hebben toch weinig echte kansen weggegeven tegen geroutineerde spelers als Milevskiy en Shevchenko.
Bruma speelde een puike wedstrijd. In de opbouw nog niet altijd even zorgvuldig, maar verdedigend gewoon goed. Hij timede 1 keertje verkeerd zodat Shevchenko op doel kon schieten, maar voor de rest heeft ie hem toch onschadelijk gemaakt. En Vlaar heb ik altijd al vertrouwen in gehad!

Verder ben ik uitermate tevrdeden over Jeremain Lens. Je ziet gewoon dat het een weergaloze voetballer is. Niet alleen is die behendig, hij is ook snel en sterk. Dat wordt een toekomstig basisspeler van het nederlands elftal. Verder is het altijd leuk om te scoren bij je debuut!

Maduro liet zien dat hij niet misstaat bij de A-selectie van het nederlands elftal.
En Leroy Fer debuteerde ook sterk. Die gaat ook nog veel meer interlands spelen in de toekomst!

Jammer dat we Drenthe niet hebben kunnen zien op de linksbackpositie. Maar ik ben trots op 'dit' Nederlands elftal!

Bruma vond ik aardig spelen, Vlaar liet zich 1 keer onnodig poorten, dit soort foutjes wordt internationaal afgestraft dus ik vind het moeilijk om hem goed te noemen, maar laten we zeggen 'niet slecht'.

Voor de rest weinig imponerends gezien. Als Ajacied vond ik het jammer dat De Jong er noodgedwongen uit ging, was benieuwd wat De Jong nog had kunnen doen met meer ruimte in de 2e helft.

Verder geen van beide linksbacks echt getest, dus lastig om daarover een oordeel te vellen. Waarom vindt Drenthe nu niet eens een leuke subtopper in een grote competitie waar hij weer aan spelen toekomt In potentie een prima linksback voor oranje

Lens begon hoopgevend, maar uiteindelijk toch te druistig en teveel balverlies.

Oh ja, Maduro, viel erg goed in. Is gegroeid in Valencia.

12 augustus 2010 om 12:12

Ik vond vlaar beter spelen dan bruma. Vlaar was alleeen bij die poort ongelukkig meer niet en bruma die gaf meer onzuivere passen dan vlaar

Theo Janssen wil ik wel eens bij het grote Oranje zien, ik denk dat hij dan nog beter excelleert. Bruma, Lens en Fer hebben een redelijk goede indruk achtergelaten.

Als Shevchenko en Milevskey al niet kunnen scoren tegen deze verdediging, dan hoeft Ajax ze alvast niet te vrezen vind ik.

11 augustus 2010 om 22:28

Ik denk dat Kiev iets beter op elkaar ingespeeld is dan dit team van Oekraine. Die bondscoach is ook pas net nieuw dus dat is ook wennen. De talentvolle Yarmolenko deed ook niet eens mee. En vergis je niet in Gazzaev hoor. Die vent kan mooi voetbal laten zien en kan een club als een team laten voetballen.

11 augustus 2010 om 22:31

Ik hoop niet dat de verdediging van Ajax hetzelfde denkt als jou, want dan gaat het juist mis! Je moet 90 minuten lang geconcentreerd zijn tegen deze spitsen anders ben je gewoon gezien. Het denken dat je er al bent , of dat het allemaal wel goedkomt kostte ons tegen Paok ook in de uitwedstrijd 3 punten evenals tegen Groningen.

Ik vindt trouwens dat Maduro dan ook wel een kansje verdiend bij het grote Oranje.

11 augustus 2010 om 22:38

Ik denk dat Jol zijn verdediging wel scherp krijgt voor dit duel, ik maak me dan alleen zorgen over Anita.

11 augustus 2010 om 23:01

Ik denk dat we nog veel last gaan krijgen van Milevskiy..
Hopelijk is de arbiter adequaat genoeg om zijn acties te beoordelen.

ik denk dat we een groot probleem hebben voor de linksback.
in potentie zie ik urby daar wel spelen maar ja, dat wilt hij niet.

maduro heeft zich echt op de kaart gezet...janssen speelde ook sterk.
leroy fer heeft me ook verbaasd, die kan over een paar jaar zeker wel mee. hij zit er in ieder geval tegen aan (selectie)

en bruma, je ziet gewoon dat hij een topper in wording is.
hopelijk gaat hij meer spelen bij chelsea....

11 augustus 2010 om 22:30

Wat betreft de linksbackpositie: het EK is er pas over twee jaar en er kan in de tussentijd veel veranderen. Potentie genoeg op die positie: Van Aanholt, Pieters, Anita en Kuiper. Braafheid is nu denk ik de eerste keuze van Van Marwijk.

11 augustus 2010 om 22:34

ek is pas over 2 jaar maar we moeten ons wel plaatsen....

we hebben potentie zat voor de linksback maar op dit moment overtuigd niemand op die positie.

ik zie al die namen die je opnoemt behalve van aanholt met moeite een 6 scoren in t nl elftal
van aanholt is op dit moment gewoon te onervaren.

het is dus op dit moment nog steeds een probleem.

11 augustus 2010 om 22:40

Dat plaatsen is geen enkel probleem: Zweden, Hongarije en Finland

Op dit moment misschien: maar over twee jaar denk ik niet meer.

11 augustus 2010 om 22:43

onderschat zweden niet zal ik maar zeggen.
in 2002 dachten we ook simpel te plaatsen voor het wk....

11 augustus 2010 om 22:47

Als we op het WK winnen van Brazilië en Uruguay, dan mag Zweden geen enkel probleem zijn laten we eerlijk zijn.

11 augustus 2010 om 22:53

op wk 98 en ek 2000 speelden we de sterren van de hemel.
wk 2002 moest ons wk worden....

daarom zeg ik, wees wat voorzichtiger....

er zal iemand moeten opstaan voor die functie zoals vd wiel deed....ik hou hoop.

11 augustus 2010 om 23:20

@shaktar

Waaron noem je nou zon lijstje op zonder Drenthe te noemen. Daar begrjip ik dus echt heelemaal niets van...

12 augustus 2010 om 00:20

@moonen.

Samen met jou en vele andere roep ik ook dat het gek is dat Drenthe er niet bij is. Maar zou dat niet zijn omdat hij haast nooit speelt?

11 augustus 2010 om 23:04

ik hoop dat van marwijk urby aub niet op linksachter zet want ik vindt het een matige voetballer en op linksachter heb je iemand nodig die elke wedstrijd weer en goed kan verdedigen en af en toe mee op komt. ik denk dat pieters er hier het dichts bij zit maar ik hoop niet op urby.
ik vind zelfs anita die volgens mij een rechtspoot is een betere optie dan urby

Wel een beetje lullig voor Velthuizen dat hij als enige niet heeft mogen spelen terwijl v Marwijk zowat beloofde iedereen speelminuten te geven...
En dit was gewoon een C team,dus die bondscoach mag blij zijn dat Bertje de A selectie thuis heeft gelaten...

in potentie zie ik Urby daar helemaal niet spelen, die speelde echt een draak van een wedstrijd. Zoals altijd eigenlijk behalve als hij tegen Feyenoord speelt.
Duidelijk te zien is dat Maduro verder is dan Brama, hij verdeelde het spel goed in de 2e helft. Toch zie ik hem liever centraal achterin in de toekomst. En Bruma was goed, maar laat hem eerst wat meer bij Chelsea spelen

11 augustus 2010 om 22:36

urby speelde geen linksback vandaag.
dus je hebt hem niet kunnen oordelen op die positie.

als je ziet hoe snel hij is, zn techniek etc en de extra mogelijkheden die je op de linksback krijgt tov linksbuiten dan zou hij het er goed moeten doen.
in t verleden maakte hij op die positie weleens foutjes maar het potentieel was er. dat zal nu niet weg zijn. plus hij is al wat ouder, meer ervaren....
maar meneer wilt het niet en wilt als linksbuiten aan de slag en op die positie overtuigd hij niet.

Mijn mening:

Voldoende:
Bruma
Marcellis
Maduro
Janssen
Lens
Fer

Onvoldoende:
Emanuelson
Van wolfswinkel
de jong
vlaar
brama

het was van hun niet bar slecht maar was er helemaal niet van onder de indruk
voor de rest toch wel een leuke 2e helft met vrij goed spel, maar dat heeft zijn redenen natuurlijk.
Zou ze wel eens willen zien als ze wel zijn ingespeeld op elkaar. Toch een leuk teampje

11 augustus 2010 om 22:43

je mist een aantal spelers

ze hebben nl allemaal gespeeld op velthuizen na.

11 augustus 2010 om 22:45

weet ik, de rest was gewoon oké (alleen anita en pieters vond ook wat tegenvallen maar niet heel erg opvallend)

11 augustus 2010 om 22:45

Nou, van een aantal spelers weet je eigenlijk gewoon dat ze het 'echte' oranje niet gaan halen:
Pieters, van Wolfswinkel, de Jong en Brama.
En voor Theo Janssen is dit gewoon leuk, maar hij kan toch niet opboksen tegen Sneijder, van Bommel en de Jong. Fer daarentegen zie ik wel een toekomstig basisspeler in. Lens gaat het ook ver schoppen. En get duo Vlaar-bruma wordt ons toekomstig verdedigend blok. Ik enk dat Vlaar beter gaat worden dan Heitinga. En Bruma wordt onze eigen Alex!

11 augustus 2010 om 22:48

en wat vind je van maduro?

ik ben het met je eens dat fer een topper in wording is

11 augustus 2010 om 23:16

Eigenlijk kun je niet oordelen op 1 wedstrijd. Op basis van deze wedstrijd vind ik wel dat je van wolfswinkel en vlaar tekort doet. Vlaar heeft gewoon redelijk gespeeld, zeker geen onvoldoende. Over van wolfswinkel kan je helemaal niets zeggen, hij heeft amper een bal aangespeeld gekregen. De ballen die hij kreeg waren allemaal onzuiver.

11 augustus 2010 om 23:38

klopt, maar ik heb het alleen over deze wedstrijd, vlaar kan veel beter dan dit, en van wolfswinkel speelde niet goed omdat hij geen ballen kreeg, maarja, dat was bij van persie ook en die speelde ook niet goed. Zegt niks over hem, maar het is wel zo (helaas)

12 augustus 2010 om 12:17

ik snap niet wrm je vlaar geen voldoende geeft en bruma wel vlaar heeft zich 1 keer ongelukkig laten poorten mar dat was de fout van marcelis om hem te laten lopen

12 augustus 2010 om 18:26

ben van vlaar beter gewend, bruma is 18, komt net kijken en speelde tegen shevchenko.
Ik heb veder niks tegen feyenoord of vlaar, maar in mijn ogen speelde hij geen geweldige wedstrijd (was ook zeker niet de slechtste van de wedstrijd gisteren )

12 augustus 2010 om 18:52

Nee is goed mar ik vind wel dat hij voldoende heeft verdiend 5.8 ofzo

11 augustus 2010 om 22:48

de jong is nog vrij jong, brama en pieters hebben zeker ook kansen als ze nog beter worden. Met name pieters, die is in mijn ogen nog lang niet goed genoeg maar is wel linksback en die hebben we nodig

11 augustus 2010 om 22:55

Bij Maduro vind ik het ook gewoon een schande dat ie in eerste instantie niet voor nederland C is opgeroepen. Netzoals het een schande is dat Pieters nu wel gedebuteerd heeft, terwijl Royston Drenthe gewoon stelselmatig genegeerd wordt!

11 augustus 2010 om 23:06

ik denk dat vlaar niet op kan ooit tegen een heitinga,
een leuke verdediger maar niet beter dan heitinga.
maar goed dat is mijn mening

12 augustus 2010 om 01:07

Theo Janssen kan zeker wel bij het 'echte' Oranje. Helemaal als vervanger van Stijn Schaars! Ooijer is gestopt, dus Maduro is zeer zeker welkom. Fer mag nog een jaartje rijpen, maar kan bij blessures erbij gehaald worden.. Bruma gaat er ook staan, al is het niet nu, maar over een jaar (of twee).

Jammer Orlando, volgens mij is jouw kans nu helemaal verkeken! Janssen pakt wel zijn kansen!

Matig resultaat van twee matige elftallen om het maar zo uit te drukken. Vooral van Oekraine is dit een slecht resultaat want tegen zo'n elftal moet je toch gewoon kunnen winnen.

11 augustus 2010 om 22:59

Matig resultaat? Het was Nederland C he? Verdienden eigenlijk gewoon meer dan een gelijkspel!

Ik kan ook wel zeggen dat Italie A en Belgie A matige elftallen zijn, maar dat doe ik maar niet.....

11 augustus 2010 om 23:01

Ik weet dat het Nederland C is, daarom zeg ik ook matig elftal want zo goed is dat elftal niet. Waarom denk je dat ik soms zeg dat dit vooral voor Oekraine een slecht resultaat is? Niet omdat Sneijder, Robben etc mee zouden doen want dan was dat een goed resultaat voor Oekraine.

11 augustus 2010 om 23:08

Als het vooral voor Oekraine een heel matig resultaat is, dan is het van 'dit' Nederland elftal dus een goed resultaat!
Wat jij zegt daar zit geen logica in. Dat je dit Nederlands elftal een matig elftal vindt, dat kan (ik heb in ieder geval een aantal spelers gezien waarvan ik denk dat die een vaste waarde kunnen worden, zoals Bruma, Lens, Fer, en misschien Vlaar). Maar 1-1 een matig resultaat vinden van Nederland C tegen Oekraine A en diezelfde uitslag voor Oekraine een zeer matig resultaat vinden.... das een beetje vreemd...... Maar het kan aan mij liggen hoor......

11 augustus 2010 om 23:15

Dan ligt het inderdaad aan jou want gezien de status van Nederland blijft het toch gewoon matig, of nu Robben en co speelde of Janneke en mieke. En voor Oekraine is het matig als je dan een matig resultaat omdat Nederland niet met de sterkste ploeg speelde. Het hangt er maar vanaf op welke manier je het bekijkt he Dat hij spelers test is mooi en dat die spelers een goede indruk maken is mooi en dan heeft die coach ook mogelijkheden voor de toekomst.

11 augustus 2010 om 23:38

Nou, laat ik het er dan maar op houden dat er blijkbaar in het buitenland zoveel respect is voor het nederlandse voetbal, dat ze een 1-1 resultaat van Nederland C tegen Oekraine A een matig resultaat vinden....

12 augustus 2010 om 10:12

Zijn weinig landen die van Oekraine winnen in Oekraine.

Wat een genot om een Bruma en Maduro te zien voetballen. Zo groot en fysiek sterk en rusig oogend aan de bal. Samen met Janssen en Fer de beste 4 van de avond. wat mij betreft.

Verder geinig potje en Vorm had die bal moeten hebben. Zo'n boogbal met die snelheid van die afstand mag er nooit in. Ook al ben je 1.10m dan heb je nog tijd zat op een trappetje te halen. Jammer want verder keepte hij wel aardig.

Ennuh de linksback..... Geen idee wie dat moet gaan opvullen want daar hebben ze wel echt een probleem. Daar moet over een jaar echt iemand staan. Pieters en Anita allebei niet goed genoeg en worden het ook niet. Voorlopig maar Braafheid of Pieters maar het is te hopen dat Drenthe of Van Aanholt stappen maken.

11 augustus 2010 om 22:46

stekelenburg had hem gehad, die is mintens 2 meter groter :P

pieters, braafheid en anita allemaal matig tot slecht, dat gaat nog wel een probleem worden denk ik

11 augustus 2010 om 22:51

Royston Drenthe natuurlijk. Het is een regelrechte schande dat die niet is opgeroepen!
Ik zie hem liever een keer in het nederlands elftal dan Erik Pieters......?@!?@!!!
Erik Pieters..... Kom op man! Als dat onze toekomstige linksback moet worden.... Zie je Erik Pieters al spelen bij een club als Man Utd, Chelsea, Barcelona, ........... , Real Madrid?

Bert van Marwijk moet ook beseffen dat hij doormiddel van het nederlands elftal ook spelers hun clubcarriere een steuntje in de rug kan geven!
Als je C-elftal oproept dan hoort Royston Drenthe daar gewoon bij. Speelt f*cking gewoon bij Real Madrid!
Het is gewoon een regelrechte belediging aan het adres van Royston Drenthe dat hij in deze omstandigheden niet wordt opgeroepen, maar wel Erik Pieters....

Heeft Foppe de Haan bij van Marwijk over Drenthe lopen roddelen ofzo?

11 augustus 2010 om 22:56

speelt drenthe bij real niet op de linksbuiten positie?

ik volg real niet echt....

11 augustus 2010 om 23:02

Als ie een keer speelt (wat mentale probleempjes gehad en een blessure) speelt ie toch meestal op linksback...

11 augustus 2010 om 23:23

ik zie liever Van Aanholt linksback spelen. Drenthe vind ik verdedigend veel te zwak en heeft soms van die momenten dat hij er veel te hard ingaat, zoals de jong wel eens doet. Op het middenveld kun je die acties nog wel maken, maar als je dat in de verdediging doet heb je een groter probleem.

12 augustus 2010 om 00:29

Zie je Drenthe al spelen bij een club als Real? Nee, want hij speelt daar namelijk nooit. Als hij echt zo goed was geweest als jij hier beweert was hij al lang opgeroepen. Verder is hij ook een middenvelder die een beetje kan verdedigen, absoluut geen linksback.

12 augustus 2010 om 01:39

Hij heeft anders al iets van 50 officiele wedstrijden voor real gespeeld, dusja ik zie em wel bij een club als Real spelen ja.

Vond Vlaar-bruma het best aardig doen. Je moet ook constant bedenken dat het absoluut geen ingespeeld elftal is.
Dat in je achterhoofd, kan je niet anders dan concluderen dat ze het gewoon het goed gedaan hebben.
Net als anderen vond ik janssen en maduro erg sterk!
Fer vond ik ook prima invallen, hoewel ik hem ook wel graag even had willen zien in dezelfde als hij bij feyenoord heeft.
Moet zeggen dat het wel leuk om te zien was dat Van Marwijk een soort gepaste trost verschuilde achter een glimlach bij zijn reactie.

Ik denk dat er best wat namen gaan terugkomen bij de kwalificaties..

nou, die coach van oekraïne kan voortaan ook beter zijn mond houden...

haha B-team? het B team had oekraïne afgemaakt nog niet te spreken over wat voor gala voorstelling het A-team had gegeven!

Maduro is op dit moment beter en verder dan Vlaar, dat zag je duidelijk.

11 augustus 2010 om 23:02

Dat wilde ik ook nog zeggen: Maduro wordt onderschat omdat hij niet wekelijks speelt, terwijl Vlaar wordt opgehemeld omdat hij wekelijks speelt bij Feyenoord. Dat noem ik nou geen eerlijke vergelijkenis. Dus ik kies na vanavond ook voor Maduro

12 augustus 2010 om 00:22

Idd, k vind Vlaar toch een beetje door de mand gevallen. Hij heeft het in zijn stage-periode voor het Wk laten zien dat ie het toen niet aankon. Maar vond hem vandaag ook echt niet sterk.

12 augustus 2010 om 09:24

Op basis van 1 wedstrijd?
Ik wil best geloven dat Maduro verder is (door zijn Spaanse avontuur) maar om dat nu na 1 wedstrijdje al te zeggen. Heb bij Maduro een beetje hetzelfde idee als Urby. Het is niet echt een verdediger maar ook niet echt een middenvelder of zelfs aanvaller.
Vlaar is puur verdediger. Met een voetballende speler als Bruma langs je heb je een geweldig duo. Met Bruma en Maduro wordt het te licht. Verdedigen moet op 1 staan,

Het is wel triest om te zien dat, hoe jong ze dan misschien ook zijn, spelers als Pieters en Marcellis nog geregeld aan de verkeerde kant (buitenkant) staan te dekken. Oekraïne speelde maar een paar keer een steekballetje binnendoor, maar dat had veel vaker gekund.
Bruma speelde redelijk, maar niet overdrijven, want hij werd met name in de eerste helft een paar keer goed weggezet door Shevchenko. Het blijft jammer dat Van Marwijk hem niet meegenomen heeft naar het WK, want dan zou hij nu nog verder zijn in zijn ontwikkeling en echt tegen de eerste 11 aanzitten.
Maduro speelde rustig kalm en bijna foutloos. Hij maakte waar wat er hier al tijden wordt gezegd op VZ, hij hoort gewoon bij de selectie van Oranje. De voorhoede liet zien niet in aanmerking te komen voor Oranje.

Ik zie dat er niemand hierover iets zegt; maar ik meende te zien dat t goal van Lens buitenspel is? Of zit ik nu echt met mn neus te kijken?

11 augustus 2010 om 23:04

Nee, Lens stond op één lijn met de linksback (?) die stond te slapen.

11 augustus 2010 om 23:04

De linksback van Oekraïne stond nog achter Lens toen Janssen schoot, dus geen buitenspel.

Wat een verademing in vergelijking met die schopploeg op het Wk!
Goed gedaan jongens!!

11 augustus 2010 om 23:18

Onzin natuurlijk, haal De Jong en van Bommel uit dat team en zet er willenkeurig: Schaars, de Zeeuw of Maduro neer en je hebt een team dat pas echt leuk gaat voetballen.

11 augustus 2010 om 23:24

Van Bommel eruit halen? Een van onze belangrijkste spelers. Hij moet er zeker in blijven, een onvervangbare speler.

12 augustus 2010 om 11:02

Ik geef alleen aan dat met 2 andere spelers op die plekken we ook geen maffe overtredingen hadden gemaakt. De rest speelde gewoon het spel eerlijk. Van Bommel was de beste in dit team ja, ben ik het ongeveer mee eens. Maar vergeet niet dat van Bommel er ook voor zorgt dat Nederland afbraak voetbal speelt. Je kunt er ook een creatieve speler neerzetten en dan ga je er voetballend flink op vooruit. Van mij mag hij blijven staan maar dan moet de Jong eruit, met dei twee heb je gewoon te veel afbraak voetbal.

12 augustus 2010 om 23:56

Ik bent het met je eens dat ze Nigel De Jong eruit moeten halen. Ik vind het een zwaar overschatte speler die aanvallend ronduit niets brengt, ik heb veel liever De Zeeuw of Schaars op die positie. van Bommel moet wel blijven.

11 augustus 2010 om 23:33

@pinko: Lekker genuanceerd De enigsten die te ver gingen waren De Jong en van Bommel in de finale, verder viel het reuze mee.

Fijn om te zien dat ons C elftal niet onder hoeft te doen voor Oekraïne. Als ik de coach was van Oekraïne zou ik, na de uitspraken die hij had gedaan, me verschuilen in een hoekje van de kamer.

Met al die gemotiveerde debutanten in de basis van oranje, vind ik het geen schande om gelijk te spelen voor Oekraïne of Nederland.
En wat je ook van zijn optreden vond, ik vind het leuk dat we bij FC Utrecht met Van Wolfswinkel weer een kersverse interland speler hebben.

de wedstrijd gezien kom ik tot deze beoordeling.

vorm goed en degelijk(al had hij iets meer naar de hoek kunnen staan bij de tegengoal)
marcelis redelijk goed, hij kwam vooral de tweede helft mee op en was fel.
bruma goed alleen in het begin erg zenuwachtig maar naarmate de wedstrijd vorderde steeds sterker.
vlaar redelijk blijf af en toe zijn foutjes hebben maar won veel in de lucht.
anita als rechtspoot niet slecht op de links achter plaats.(al zie ik liever een linkspoot daar)
janssen eerste helft niet zo opvallend als in de tweede helft. deed zijn taak wel goed was erg bezig de gaten dicht te lopen.
brama matig. was erg afwerzig vond ik, is in mijn ogen bij twente een erg belangrijke speler.
de jong redelijk kon het spel bij ajax niet evenaren het blijft een gevaarlijke speler die als hij niet goed speelt toch gevaarlijk kan zijn.
emanuelson matig blijft in mijn ogen een matige voetballer is niet slecht maar haalt veel te weinig uit zijn kwaliteiten.
van wolfswinkel matig dit komt vooral door de weinige ballen die hij voorin kreeg of juist niet kreeg. moest zich veel laten zakken om aan de bal te komen.
lens. redelijk is erg rap maar ziet te weinig een ander staan was wel alert bij de goal(al had iedereen daar kunnen staan)

pieters, redelijk was wat onwennig maar is meer een linksback dan anita.
fer redelijk loopt soms iets te veel met de bal maar kan zeker het grote oranje halen.
maduro goed is mij erg opgevallen, de rust en inzicht is zo belangrijk voor een elftal. voor mij de man van de avond.
beerends heeft te weinig kunnen laten zien vindt ik, blijft wel een speler die je in de gaten moet houden.
glen loovens heeft te kort kunnen laten zien om een eerlijk beeld over hem vanavond te krijgen

kortom gezien de leeftijd van sommige nog geen eens zo slecht. sterker nog ik denk dat nederland er helemaal niet slecht voor staat gezien hun jeugd. ik heb alle vertrouwen in onze toekomst

Spelers als Beerens en Loovens kun je eigenlijk niet beoordelen in zo'n korte tijd. Toch vond ik dat er na de invalbeurt van Beerens wat los kwam. Goede actie, mannetje voorbij. pass breed op Janssen en daar viel dan de goal uit.

Ze hebben het niet slecht gedaan, Oekraïne leek me zowat op het sterkst?! Hét WK elftal had misschien wel 3,4-0 gewonnen.

Aardige oefenpot, het niveau viel me echt niet tegen van het zogenaamde B-team! 1 probleem is echter niet opgelost en dat is wie de nieuwe linksback van het echte oranje moet worden! Toch maar Braafheid dan? Ik zie het totaal niet in hem zitten, maar ik vind Anita en Pieters niet beter! Wordt gewoon een probleem ten aanzien van de komende EK kwalificatie reeks, dus we moeten met zijn allen iets verzinnen, we moeten Bert helpen! Vond Lens erg goed en Theo Janssen, wat een schot heeft die kerel! Vlaar speelde degelijk en hoe Bruma (18 ik herhaal 18 jaar oud) Shevchenko in toom hield was fabuleus, dat mannetje is de gedroomde centrale verdediger voor de toekomst! V. wolfswinkel heeft echt niets te zoeken in Oranje, komt nog zwaar te kort, maar zelfs Beerens had een paar goede acties! IK ben opgetogen, dat tikkie takkie tokkie voetbal van Spanje kan de kolere krijgen, wij staan er tijdens het EK in Oekraine/polen, ondanks de linksback vacature, daar vinden we nog wel wat op!

Fer en Maduro hebben mij echt positief verrast. Zeker Maduro is gewoon klaar om bij Nederland B te spelen in plaats van Nederland C. Hij is sterk en slim geworden. Echt een vooruitgang. Fer speelde ook goed, bracht veel creativiteit.

Iedereen is hier heel erg lovend over Bruma. Maar hij kwam toch echt snelheid tekort tegen Shevchenko, terwijl daar toch een leverdsverschil in zit waar je u tegen zegt. Zijn verdedigende werk zal allemaal wel goed zijn maar het voetballende deel is nog niet echt goed. Komt ook omdat hij nog jong is. Maar op dit moment komt hij nog snelheid en inzicht tekort om zich bij de echte jongens te gaan vestigen.

Bagger slecht allemaal!!! Alleen v. Wolfswinkel mag op de plek van van Persie spelen als het aan mij ligt! En Maduro vind ik beter als v. Bommel.

Voor de rest is het allemaal heel matig wat Nederland heeft rondlopen achter onze eerste 23.

Belooft veel goeds dus...
Tjonge jonge jonge

11 augustus 2010 om 23:52

Van welke planeet kom jij? van Wolfswinkel ipv van Persie? Waar baseer je dat op? Er zit nogal een groot verschil tussen een dragende speler (mits fit) van Arsenal en een wisselvallige spits van (met alle respect) Utrecht.

Van Bommel is ook echt wel beter dan Maduro.
Maduro was wel man of the match vanavond en speelde zeer zeer sterk maar hij kan niet tippen aan van Bommel.

12 augustus 2010 om 00:26

Haha, wat een onzin. De spelers van vandaag zijn inderdaad niet allemaal goed. Er waren er een paar die wel goed waren. imo waren dat Maduro Bruma Lens en Fer. Daar komt bij dat Lens natuurlijk weinig kans heeft in de voorhoede aangezien we daar juist een luxeprobleem hebben.

Voor EK 2012 zou ik het liefst zo voetballen maar het is nog te vroeg er kan van alles veranderen. Ik weet niet of Mathijsen het nivo dan nog aankan en van Bommel. Zo niet dan Vlaar en Maduro neerzetten. Linksback weet ik ook niet Drenthe moet de kans is krijgen.

Steek
Greg
Vlaar
Heitinga
Drenthe
Van Bommel
De Jong
Robben
Wesley
Elia
Van persie
12 augustus 2010 om 00:48

Oke, je mening keur ik niet af. Maar Vlaar moet dan de komende jaren nog wel groeien. Ik vind dat Vlaar niet heeft laten zien dat hij er klaar voor is

12 augustus 2010 om 10:00

Ik zou ook niet zo zeker zijn met de Jong en vbommel.
Bij vbommel zal de leeftijd mee gaan spelen en de Jong is gewoon een smerige speler a la Gatusso. Voetballend is hij gewoon niet geweldig en dat hebben ze ook bij City door. Misschien dat over 2 jaar Maduro en Fer wel centraal staan.
Ook moet Heitinga zich blijven ontwikkelen want Vlaar en Bruma komen eraan.

Dit geeft aan dat Nederland een goede toekomst tegemoet kan zien in het voetbal. Zoveel talent en nu al een goed niveau aankunnen. Bravo!

Ik vond ons C-elftal het goed doen.oekraïne is toch een redelijke tegenstander.ik hoop dat v.marwijk voor Pieters kiest,vond dat hij het beter deed dan Anita.voor de wedstrijden tegen San Marino en Finland hoop ik dat v.marwijk voor de volgende 11 kiest
Stekelenburg-van der Wiel- Heitinga-mathijsen-pieters-v/d Vaart-v Bommel-v.persie-sneijder-afellay-kuyt

Pieters deed het indd wel redelijk snap alleen niet waarom hij niet Vertonghen heeft geprobeerd op linksback. lijkt me een veel betere optie.

Vertonghen is geen nederlander owja,,

Omdat verthongen een belg is

Maduro heeft aangetoond bij Oranje te horen. Die jongen is rustig aan de bal, is tactisch sterk en heeft voetballend vermogen. Bij Ajax vond ik hem in zijn beginperiode dan ook een meer dan goede voetballer. Voor een centrale verdediger mist hij denk ik net dat beetje wendbaarheid en snelheid. Ook is hij geen type die zich helemaal kan vastbijten in een spelmaker, door dezelfde redenen. Maar in sommige wedstrijden hoeft dat ook helemaal niet. Dan heb je aan Van Bommel of de Jong genoeg. Theo Janssen is ook een voetballer met veel mogelijkheden. Ik denk dat hij van grotere waarde kan zijn dan bijvoorbeeld Schaars. Voetballend vind ik Theo Janssen toch echt de betere en verdedigend is hij ook sterker geworden. Lens zou wel eens de plek kunnen gaan innemen van Babel. Babel staat al tijden stil, terwijl Lens steeds beter wordt. Bruma is in potentie een goede voetballer, maar moet minuten gaan maken. Ik denk daarom dat Vlaar de eerstkomende periode Ooijer zal gaan vervangen. Wie er linkback gaat worden durf ik niet te zeggen. Zowel Anita en Pieters vind ik niet geschikt voor het Nederlands elftal. Braafheid is ook al geen zekerheidje, dus het is te hopen dat jongens als Drenthe of Van Aanholt zich sterk gaan ontwikkelen op deze positie.

Vanavond vind ik Bruma, Fer, Janssen, Maduro en Lens uitstekend spelen.

Bruma: Heeft snelheid en kan een man-meer-situatie creeëren, tevens is hij fysiek zeer sterk. Helaas is deze speler nog onervaren. Door veel minuten te maken, zal hij zeker aanwezig kunnen zijn op het EK 2012. En persoonlijk denk ik dat hij erg goed zal spelen als types als Van Bommel, Heitinga, Sneijder met hem in een elftal spelen. Het is lastig om in een niet ingespeelde elftal te vlammen.

Fer: Veel snelheid, creatief, en gevaarlijk voor het doel. Hij is een echte leider aan het worden, zie hem veel communiceren op het veld en handgebaren maken. Deze speler zal Van Bommel gaan vervangen en misschien Schaars of De Zeeuw uit de selectie spelen, want Fer is jong en fysiek sterker.

Theo Janssen: Een goed schot, veel techniek in zijn been. (een type Beckham) Hij is niet snel, maar corrigeert dat met een gezonde verstand (daarmee bedoel ik dat hij de juiste kant op draait, net slimmer is dan de tegenstander) Helaas is hij oud en is verdedigend zwakker dan Fer.

Maduro: Is technische zeer goed, rustig aan de bal. Behoudt het overzicht en doet geen domme dingen. Alleen jammer dat hij zo sloom is, dit kan nadelig zijn tegen snellere tegenstanders. Hij moet zich alleen harder opstellen en slimmer zijn (meer een fleugje Van Bommel)

Lens: Snelheid, technisch goed, individueel zeer sterk. Deze speler moet Babel doen vergeten, want die liverpool-speler is niet echt goed gaan ontwikkelen en breekt niet door bij Liverpool. Als hij 2 seizoen goed gaat draaien, dan zie ik hem wel dicht bij de klasse van Robben komen.

Met types als Bruma en Fer heb je een zeer sterke oranje die veelzijdig kan spelen

Stekelenburg
Van der Wiel
Heitinga
Bruma
Pieters
De Jong
Fer
Robben
Sneijder
Kuijt
Van Persie

Toch niet gek dit en dat met (bijna) allemaal spelers uit onze eigen Micky Mouse competitie. Mischien moeten mensen die hier vaak aan refereren nog maar eens goed nadenken over deze typering. Ik ben het daar namelijk nooit mee eens. Onze topspelers die naar de grote competities verhuizen doen het daar meestal erg goed, dus het niveau in NL zal dus wel meevallen, zie hier nog een bewijs daarvoor. Misschien moeten we toch maar wat serieuzer over onze eigen competitie nadenken en niet alleen denken dat landen waar grote transfers plaats vinden dat dat maatgevend is voor de sterkte van een competitie.

Tis maar een idee hoor...

Pieters wordt zwaar onderschat.. Oké, aanvallend is hij niet goed, maar verdedigen kan die wel zeker goed! Hij staat niet voor niets achterin..

Waarom kan Bouhlarouz of Bruma niet gewoon linksback spelen dan? Ik heb alleen laatste half uurtje gezien maar ik vond Fer dus zo opvallen. Die gaat het de komende jaren van Bommel erg lastig maken. Ik zag Lens ook nog wat leuke acties maken en volgens mij is Beerens ook wel in staat om zich langs verdedigers te priegelen.

Kan me niet voorstellen dat Vorm maar een 6 heeft. Die jongen heeft voortreffelijk gekeeped. En de goal was gewoon een goede, waarbij hij kansloos was.

Verder geen verkeerde uitslag voor een C-elftal voor Oranje.

Bijna allemaal spelers uit de Eredivisie xd, zijn we toch niet zo slecht ;o. Vond de eerste helft erg slecht, je zag duidelijk dat ze niet veel met elkaar hebben gespeeld. Zovaak knullig balverlies en geen goede tik acties. 2e helft was echter veel beter en ze combineerde er op los, Lens had een paar goede acties en ook Fer vond ik sterk. Marduro maakte echt het verschil samen met Jansen qua leeftijd/ervaring die hielp de hele ploeg vond ik. Al met al heb ik wel genoten.

Zie op linksback voor korte termijn wel een probleem. Hopen dat jongens als Anita en Pieters door kunnen groeien maar het niveau waar Oranje voor gaat hebben ze nog niet.

Uit deze wedstrijd blijkt maar weer dat we genoeg tallent hebben en dat het niet erg is er spelers ouders worden en vervangen moeten worden.
Jammer van de eerste helft, die was beetje saai, maar vanaf inbrengen Fer en vooral Maduro werd de wedstrijd stukken intressanter.
Ik was zwaar onder de indruk van Maduro, hoor vaker geruchten dat hij bij Valencia veel op de bank zit en daar overbodig is... Maar hij viel zeker niet tegen!!! Zoals hij gisteren speelde zag ik afgelopen wk liever hem op de bank als stand-in voor de jong of van bommel, ipv de zeeuw / schaars.

Ook bruma speelde een goede wedstrijd, laat het EK maar komen

Even Offtopic

en ajax moet zo bang zijn voor shevchenko haha

ontopic:

nederland speelde niet super maarja ook pas de 1ste match met elkaar..
maduro speelde erg goed

12 augustus 2010 om 09:48

Ja, Ajax moet erg bang zijn voor Sjevtsjenko. De man heeft in zijn jaren wel laten zien dat het een killer is.

Ik hoop voor Ajax dat hij de wedstrijden tegen hun ook zo speelt, maar ik ben er bang voor.

12 augustus 2010 om 10:17

shevchenko is al sinds zijn chelsea transfer niks meer dusja......

Ontopic

belooft een mooi ek 2012 te worden met zulke jongens.. toch snap ik niet waarom drenthe niet is opgeroepen

Steek
V/D wiel
Heitinga
Bruma/Vlaar
Drenthe
Maduro
De Jong
Robben
Sneijder
Van persie
Kuijt
12 augustus 2010 om 11:29

Doen mathijssen en van bommel niet mee op het EK ?

Men moet niet vergeten dat Oekraine normaal gesproken achterover leunt en de tegenstander laat komen zodat ze met Sheva en Milevski dodelijk in de counter kunnen zijn.
Gisteren moesten ze tegen Nederland C het spel maken en dan zie je dat ze dat niet goed beheersen.
Je ziet dan ook gelijk dat Sheva niet echt gevaarlijk is als hij weinig ruimte heeft.

Maduro heeft duidelijk aangetoond dat hij met gemak in het A team kan, ik hoor ook dat mensen denken dat hij niet speelt bij Valencia, Hij zit al rond de 100 officiele wedstrijden in 2 en een half jaar...
Die jongen speelt elk jaar gemiddeld meer dan 30 officiele wedstrijden....
Je hebt Copa de liga en europa....

Omdat hij niet elke keer speelt bij Valencia wilt niet zeggen dat hij geen kwaliteit heeft, Huntelaar en vander Vaart spelen ook niet altijd maar hebben wel kwaliteit...

Maduro heeft zelfs veel meer minuten gemaakt dan bijvoorbeeld Van der Vaart en Huntelaar afgelopen seizoen...

Van Marwijk gewoon oproepen!!!

Ik moet nog zien of die Maduro een basisspeler wordt. Kan daar pas over oordelen als ie een keer tegen een topland speelt met Oranje. In de duels vind ik hem te lief. Vlaar is net iet goed genoeg voor de top. Leuke speler voor de Eredivisie en dan houdt het op. Pieters is in mijn ogen meer een linker centrale verdediger dan een back. Bruma komt wel bij de selectie. Is een toptalent.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren