Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Curieus eigen doelpunt wordt Feyenoord fataal

Laatste update:

Giovanni van Bronckhorst zal het mooi uitgedacht hebben. Ajax uitschakelen in de beker, tussendoor van ADO Den Haag winnen en vervolgens een rechtse directe uitdelen aan de aartsrivaal door Ajax ook in competitieverband te verslaan. De Rotterdammers slaagden in de eerste missie, maar ‘het tussendoortje’ liep verkeerd af. ADO Den Haag was door een curieus eigen doelpunt van Feyenoorder Sven van Beek met 1-0 te sterk.

/

Feyenoord heeft een heftige bekerwedstrijd tegen Ajax achter de rug (1-0 winst) en de Klassieker staat over een week in competitieverband opnieuw op het programma. Tussendoor moest Feyenoord het in Den Haag opnemen tegen ADO en voor de Rotterdammers is dat nooit een makkelijke uitwedstrijd. Het duel werd 41 keer eerder in de Hofstad gespeeld en beide ploegen wonnen 15 edities. Ook dit keer had Feyenoord het niet makkelijk tegen ADO Den Haag, dat in de persoon van Timothy Derijck een extra verdediger vlak voor de defensie had geposteerd.

De aanvallers van Feyenoord, Dirk Kuyt, Michiel Kramer en Eljero Elia, kwamen in de eerste helft nauwelijks in het stuk voor. De Rotterdammers kregen twee kansjes: Simon Gustafson vond keeper Martin Hansen op zijn pad en Rick Karsdorp kopte over. Aan de andere kant was Mike Havenaar de gevaarlijkste man. In de openingsfase volleerde de international van Japan de bal in het zijnet, niet veel later voorkwam Sven van Beek een treffer en vervolgens deed Havenaar de bal rakelings langs de voor hem verkeerde kant van de paal hobbelen.

/

Ook na rust stichtte Havenaar het eerste gevaar: met een acrobatische inzet raakte de spits de lat boven Feyenoord-keeper Kenneth Vermeer. Feyenoord kwam er maar niet uit en een minuut of twintig voor tijd kreeg de ploeg van trainer Giovanni van Bronckhorst de deksel op de neus. Ex-Feyenoorder Ruben Schaken stond op rechts een meter buitenspel, maar mocht door en trok de bal laag voor. Van Beek raakte de bal helemaal verkeerd en op die manier tekende hij alweer voor zijn vijfde eigen doelpunt uit zijn carrière.

Plots bleek Feyenoord wél kansen te kunnen creëren. De voor Kramer ingewisselde Colin Kazim-Richards (Kramer had in een uur tijd acht ballen geraakt) kreeg een vrije kopkans, maar hij kopte recht op keeper Martin Hansen af. Bij de rebound had Gustafson de bal voor het inschieten, maar ook hij faalde. In de slotfase sloeg de vlam nog in de pan. Edouard Duplan ging op het been van Bilal Basacikoglu staan en kreeg daarvoor een rode kaart.

Pakt Feyenoord de landstitel?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Nog even over die rode kaart hé. Bewust of onbewust is ie denk ik wel terecht. Maar dat rollen... Walgelijk. Hierdoor krijgt voetbal een slechte naam

1 november 2015 om 14:24

Uberhaupt hoe die gozer neerging... Hand op zijn zij en hij valt als een bezetene.

1 november 2015 om 14:27

Vijf eigen doelpunten in 52 wedstrijden voor van Beek, daar kan Veltman nog een puntje aan zuigen.... Bij Veltman heten dat blundrrs, bij van Beek pure pech.

1 november 2015 om 14:30

Noem je dit pech? Dit is gewoon een enorme blunder, daar kan Veltman nog een puntje aan zuigen.

1 november 2015 om 14:32

Inderdaad, ben het volledig met je eens.
Dus goed opletten allemaal, dit was nu een blunder, Veltman had simpelweg pech.

1 november 2015 om 15:25

Wat maakt het in hemelsnaam uit of het een blunder is of pech. Blunders zijn vaak pech en in beiden gevallen is het gewoon slecht. Zowel de eigen goal van Veltman als de eigen goal van Van Beek.

1 november 2015 om 15:36

@maxpayne

Ah, je snapt het punt of misschien juist niet. Wellicht heb je de gekleurde meningen de afgelopen tijd over Veltman gemist?

1 november 2015 om 15:51

Van Beek kan niet vaak genoeg pech hebben dan.

1 november 2015 om 15:52

Zo'n blunder telt die zwaarder dan een pechgeval? En hoe moeten we missers en flaters taxeren? Ik dacht dat die telling van rugby complex was, maar die van voetbal wordt er blijkbaar ook moeilijker op.

1 november 2015 om 16:11

Als van beek een blunder maakt hoor je hier niemand van fijenoord.... maar indien veltman uberhaupt ter sprake komt zie je iedereen reageren....vreemd toch dat iemand als van beek die zo jong is en al bijna de meeste eigen doelpunten ooit in betaald voetbsl op zijn naam heeft al op deze leeftijd zoveel krediet heeft. Ik hoop dat hij tegen ajax ook weer mee doet.

1 november 2015 om 16:19

@baardgrasmus

Ik weet niet of je reactie op mij is, maar mijn opmerking is bedoeld voor al die Veltman-bashers met hun cynisme en leedvermaak, die dat soort pech van Veltman als blunders bestempelen en hem in vergelijking van Van Beek, hun ultieme CV, hierom een aanfluiting vinden.

Frappant is dan te horen dat juist Van Beek 1 op 10 loopt als het gaat om eigen doelpunten, die door diezelfde van Beek-fanboys/Veltman-bashers niet genoemd worden als blunders, maar als gewoon pech of zelfs worden ontkend.

Het gaat om de ironie en er niet om wat een pechgeval is of wat een blunder, of wat nu zwaarder telt, of hoe je het moet taxeren.

1 november 2015 om 17:16

Buitenspelval, de reactie was inderdaad op jou, maar je ziet de wereld veel te zwart en wit. Al die Veltman bashers, joh een paar jongens hier op internet zeggen wat, en jij ziet het als een actiegroep die jij hier nu met gelijke munt moet terugbetalen? Volgens mij hebben wat mensen een aversie tegen Veltman vanwege zijn gedrag voor de camera, van wat ik begreep stoorde dat veel mensen, en voor die ergernis kan ik ook wel begrip opbrengen.

Jij bent degene die de eigen goal van Van Beek verbindt aan de eigen goal van Veltman, en daaruit een conclusie wilt trekken of een discussie wil starten. Waar slaat dat op man, die dingen hebben toch niets met elkaar te maken en werken allemaal weer zo'n heilloze discussie in de hand. Ze zijn niet eens in dezelfde wedstrijd gebeurt. Ik vind het enorm simpel en goedkoop van je om dit te doen, het is provoceren en volgens mij kan je veel nuttigere bijdragen geven. Ik schaar deze in ieder geval onder jouw kinderachtigste die ik hier heb gelezen.

Mocht je oprecht genoegdoening halen uit de eigen goal van Van Beek, doe dat dan vooral, bal desnoods je vuist voor de televisie en denk 'ha, dat zal die Veltmanbashers leren'. maar ga hier niet een discussie proberen aan te zwengelen die nergens op slaat. Die twee dingen hebben niets met elkaar te maken en dat weet je zelf ook wel.

1 november 2015 om 17:47

Ik haal geen enkel genoegdoening en of wil die Veltman-bashers een lesje leren. Ik vind van Beek een groot talent en hoop dat hij doorgroeit naar een topniveau voor Feyenoord en het Nederlands Elftal. Eigen doelpunten gun ik niemand, zowel Veltman en Van Beek niet.

Zoals ik al aangaf was ik verbaasd tijdens het liveverslag, toen ik hoorde dat Van Beek al zoveel eigen doelpunten heeft gemaakt in zo'n korte tijd en kreeg ik de gedachte dat er de afgelopen tijd zoveel werd afgegeven op Veltman en hij constant werd vergeleken met Van Beek die nooit een fout zou maken in veler ogen.

Ik vond en vind de ironie opvallend en hoop dat de Veltman-bashers eindelijk inzien dat ze een Ajacied als Veltman niet meer onterecht afrekenen op pech bij eigen doelpunten of een foute pass. Niet om ze een lesje te leren, ze met eigen munt terug te betalen of te provoceren. Of hoe je het ook wilt noemen. Ik wil ze er enkel wijzen op feiten en op hun vooringenomen gekleurde meningen.

Sowieso vind ik mensen die enkel afgaan om de media-presentatie van een speler vrij beperkt in hun denken, een aversie hebben, omdat iemand zich niet naar de zin van de kijker presenteert, je moet toch ook toegeven, dat is wat simplistisch als ke diegene zijn werkelijke karakter niet kent. Als dat een reden is om zo'n jongen af te maken vind ik dat triest. Sowieso gaat het echt niet om een klein groepje naar mijn idee. Maar een actiegroep zal je het nooit horen noemen hoor.

Ik probeer juist duidelijk te maken, dat sommige dingen niets met elkaar te maken hebben en wil en passant ook graag Veltman een hart onder de riem steken.
Dat je de manier hoe kinderachtig, simpel en goedkoop vind, dat mag, ieder zijn mening. Het is misschien wat cynisch, maar ik sta er nog steeds achter.

Ik hoop echter enkel dat het 't populaire Veltman-bashen helpt verstommen, die jongen doet zijn stinkende best om zichzelf zichtbaar te verbeteren is is zelfkritisch als weinig anderen. Hij verdient gewoon een eerlijke kans met zijn goede spel de laatste tijd.

1 november 2015 om 17:59

Ok prima, ik vind het niet de meest logische manier om Veltman een hart onder de riem te steken, maar ieder zijn methode. Veltman is niet ineens een betere verdediger omdat Van Beek er vandaag eentje knullig in eigen goal heeft geschoten.

Als je de Veltmanbashers echt ergens op wilt wijzen, gebruik dan de prestaties van Veltman zelf om dat punt te maken. Noem een foutloze wedstrijd, een geweldige interceptie of weet ik veel wat. Jouw bezwaar zit als ik het goed lees namelijk in het feit dat anderen Veltman slecht vinden, en jij vindt dat onterecht. Dat klopt toch? Dan is het veel sterker om de prestaties van Veltman als tegenargument te gebruiken natuurlijk, de prestaties van Van Beek staan helemaal los van hoe men Veltman beoordeelt hoor. Al schiet Van Beek er deze maand nog 10 in eigen goal, daarmee verandert de mening over Veltman toch niet?

1 november 2015 om 18:53

Veel van de bashers zijn Feyenoorders en kunnen het niet laten om bij elk Ajax-topic Veltman te kleineren. Ik stoor me daar steeds meer aan en maak inderdaad op zulle momenten mijn punt met de argumenten die je voordraagt, maar je kan net zo goed tegen dovemansoren spreken.

Ze bereiken op het moment dat hun eigen held Van Beek vergelijkbare pech heeft, is dan ook een onorthodoxe, maar duidelijke manier om ze duidelijk te maken, dat niet elke onfortuinlijke fout of eigen doelpunt van Veltman een blunder is, snap je?

De argumenten waar ze zelf namelijk meestal mee komen is dat Veltman elke wedstrijd een blunder maakt, ongeacht of het een bal op de hak, foute pass of wat voor pech dan ook is, en hij daarom een dramatische voetballer is.

Door ze erop te wijzen dat de Veltman-evenknie bij Feyenoord van Beek ook dezelfde pech heeft en daarop niet afgerekend zou mogen worden, is hij als voorbeeld niet verkeerd.

1 november 2015 om 19:24

Sorry buitenspelval, maar dit is echt onzin, ik waardeer het dat je het uitlegt, maar ik vind je motivatie bijzonder ondoordacht en minstens zo kinderachtig. Als je je echt zo stoort aan de kritiek op Veltman dan lees je die reacties toch niet? Nu ga je exact hetzelfde doen bij Van Beek. Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Daarbij weet jij ook wel dat Van Beek absoluut niet de evenknie is van Veltman. Veltman heeft een hele blundercompilatie op dvd, daar wegen 5 tegengoals echt niet tegen op. Hij doet het dit seizoen overigens erg goed, maar ook dan zie je hem nog fouten maken, zowel tegen Feyenoord als Fener kan je hem de goal aanrekenen, alleszins meer dan zijn medespelers. Van Beek is 2,5 jaar jonger dan Veltman, begint aan zijn tweede seizoen in de basis en verschilt in vrijwel elk opzicht van Veltman. Dat jij ze vergelijkbaar vindt vanwege slippertjes, tja, dat is nou niet echt een goed vergelijkingspunt. Van Beek heeft buiten zijn eigen doelpunten nou niet zo veel slippertjes, en tussen die eigen goals van Van Beek zitten ook onvermijdbare.

Er was een tijd dat men Veltman vergeleek met de iets jongere Stefan de Vrij, nu wil jij hem met Van Beek vergelijken, die nog jonger is. Als dat zo doorgaat gaan we Veltman volgend jaar met Wessel Dammers vergelijken zeker?

1 november 2015 om 21:55

Om te beginnen bedoel ik enkel evenknie qua positie op het veld, niet meer en niet minder. En het zijn anderen die van Beek constant met Veltman vergelijken.

Dat je mijn motivatie ondoordacht en kinderachtig vindt, oké dat kan. Ik volg op VZ de topics en reacties van Ajax en in practisch elk Ajax-topic wordt er door niet-Ajacieden gebasht op Veltman. Moet ik de topics niet meer lezen omdat dit gebeurt? Ik vind dat bashen storend. Jij doen nu feitelijk hetzelfde door op te merken dat er van hen een blundercompatilatie op dvd gemaakt kan worden. Tamelijk overdreven, onterecht en flauw en dat is nu net waarom ik me daaraan zo stoor.

Ten eerste wordt elke fout die ander verdedigers ook maken, bij Vrltman bestempeld als een blunder, ten tweede vallen deze 'bunders' echt mee en ten derde staat hij dit seizoen erg goed en solide te spelen. Zoals jij hem bijvoorbeeld de eigen goal tegen Feyenoord aanrekent terwijl hij er weinig aan kon doen, zegt ook eigenlijk al genoeg. Ik zie Van Beek echt ook af en toe een foute pass geven of een eigen doelpunt maken zonder dat meteen blunders te noemen.

Verder zal ik nog maar eens uitleggen dat ik de voetballers Veltman en Van Beek zelf niet wil vergelijken, maar me stoor aan hoe verschillend er tegen fouten van Veltman ten opzichte van andere verdedigers wordt aangekeken. Daarom is de fout van vandaag en het opvallende hoge aantal eigen doelpunten zo'n mooi voorbeeld. Er is hier niemand die van Beek zo afmaakt zosls dat in eenzelfde situatie met Veltman zou gebeuren.

Ik vergelijk dus niet de personen en voetballer met elkaar. Je zul mij ook nooit betrappen op en vergelijking tussen De Vrij en Dammers enerzijds en Veltman anderzijds.

1 november 2015 om 14:24

En dan nog even kijken daarna...

1 november 2015 om 14:25

En dan als het allemaal gedaan is wegsprinten...

1 november 2015 om 14:28

Niet geschikt voor de toneelacademie denk ik...

1 november 2015 om 17:10

Veltman heeft 45 onderscheppingen op zijn naam dit seizoen meeste van alle verdedigers.
Kan iemand mij vertellen waarom er wordt gezegd dat dit een slechte verdediger is.
Voor mij de laatste weken met afstand de beste van de eredivisie.

1 november 2015 om 14:27

En daarna weg sprinten of er niks aan de hand is. Hij rolde zeker wel 15x letterlijk door.

1 november 2015 om 14:34

Walgelijke actie idd.

1 november 2015 om 14:46

Mee eens, maar de kaart was wel terecht. Domme actie van Duplan

1 november 2015 om 14:27

Actie en Reactie waren allebei walgelijk.

1 november 2015 om 14:32

Misschien, Duplan kreeg wel een voet van Bilal tegen zijn voet aan. Wellicht was hij wat uit balans met die korte stap.

1 november 2015 om 15:02

Inderdaad, beide actie's horen totaal niet in het voetbal thuis. Een totaal onnodige en smerige overtreding wordt opgevolgd door een stukje amateur toneel. Lekker elkaar naaien jongens, alles voor de punten..

1 november 2015 om 14:29

Idd behoorlijk theater. Al gebeurd dat tegenwoordig te vaak heel jammer. Voetbal is een contact sport. Met of zonder veel pijn was het terecht rood. Duplan ging met 2 benen op de kuiten staan. Oliedom want Blom stond ernaast.

Slechte wedstrijd....Gio had veel eerder mogen wisselen. Iedereen speelde op 60% zat geen wil om te winnen in het spel. Dramatische wedstrijd.

1 november 2015 om 14:46

Was gewoon te gênant voor woorden. Hoop dat hij hier op aangesproken gaat worden.

1 november 2015 om 15:11

Hopelijk doet de club dat zelf, zulke spelers passen niet bij ons. Spelers die op t randjes spelen wel.

1 november 2015 om 15:02

Mee eens. 20x rollen alsof je een doodstrap hebt gekregen en ondertussen om je heen kijken en weglopen. Bah. Viel ook belabberd in trouwens.

1 november 2015 om 15:12

Vergelijk dit even met Diego Costa tegen Skrtel gistermiddag. En dan met name de reactie van Skrtel op het natrappen. Wat een verschil!

1 november 2015 om 15:16

Rood was zeker terecht. Maar als je dan kermend meters door rolt om vervolgens naar de kant te kijken en angeven dat er niets aan de hand is en dan weer gasn rollen ben je grote matennaaier. Ook rood waard.

1 november 2015 om 15:45

Ja dat vond ik zelfs nog viezer dan die overtreding. En die overtreding was al erg vies moet je nagaan. Vind dat spelers daar ook wel voor gestraft mogen worden. Ik werd gewoon misselijk van dat doorrollen.

1 november 2015 om 15:54

Heb het nog niet gezien, maar het past wel een beetje bij Feyenoord dit seizoen. Hoewel ik het leuk vind dat de club zich weer volop in de titelstrijd mengt dit jaar - ik zie ze als een serieuze kanshebber - is het niet bepaald de sportiefste ploeg. De grove overtredingen in het duel met Ajax gaaf daar weer eens blijk van en de acties van Elia en Kramer eerder dit seizoen hebben Feyenoord ook niet veel goodwill gebracht.

Sneu voor Van Beek trouwens. Zijn vijfde eigen goal al... Zegt niets over zijn kwaliteiten, want in mijn ogen is het een van de beste centrumverdedigers die Oranje voor de toekomst heeft.

1 november 2015 om 16:19

Je zou ze eigenlijk gewoon allebei eraf moeten sturen.

1 november 2015 om 16:50

Ben benieuwd naar de reactie van al die Feyenoord supporters die Younes smerig en walgelijk vonden. Dit is toch veel erger. Gast gaat 15x doorrollen, kijkt vervolgens nog even en zegt zelf dat de verzorger niet hoeft te komen en rent daarna rustig weg.
De overtreding was dom, maar die reactie zeg... pfff.

1 november 2015 om 18:12

Nou, komt er eentje: de actie van Younes was smerig, en deze actie was ook smerig. Allebei matennaaierij eerste klas. Deze vandaag had zelfs een gouden randje, omdat hij een tienvoudige schroef bewerkstelligde. Hopelijk treedt de club in beide gevallen op om dit in het vervolg zo veel mogelijk te voorkomen.

1 november 2015 om 19:21

Younes stond toch gewoon weer op? Dan is het toch geen swalbe?

Bedankt Blom! Lekker naar Specsavers ofzo, dik een meter buitenspel!

1 november 2015 om 14:28

Voor het eerst?
We hebben hem nu zeker al even vaak tegen gehad als mee.
PSV hadden we hem tegen, nu weer.
Utrecht belangrijke beslissingen tegen.
Vitesse belangrijke beslissingen tegen (en ja, ook eentje voor).

1 november 2015 om 14:33

Hahaha schei uit
Zeg. Dat je hier nu benadeeld word, 100 procent. Maar utrecht had je hem tegen? Je krijgt een penal mee wat een keiharde schwalbe is man.

1 november 2015 om 14:33

Tomasderksen Utrecht ook belangrijke beslissing voor zon kut penalty.

1 november 2015 om 14:34

Echt he bas, dit zat er wel aan te komen. Een keer geen penalties kado en dan wordt het lastig.

Resultaat verbloemd nogal eens wat, in de euforie na bekerwinst op Ajax vergaten ze massaal dat het er met wat minder geluk in de blessuretijd heel anders uitzag. Mooi als je je zo kan opladen en strijden tegen je rivaal, maar zuiver voetballend is het niet goed genoeg om het verschil te maken. En weer, ondanks alle dure lessen, zijn spelers en bestuurders dom genoeg om het woord Coolsingel in de mond te nemen. Ze leren het nooit.

Feyenoord gaat in de Kuip gewoon heel veel punten halen mede door hulp van het publiek en de scheidsrechters. Daarbuiten gaan ze over een heel seizoen genomen de titelkansen vergooien. Strijd om de schaal gaat uiteindelijk tussen Ajax en PSV denk ik.

1 november 2015 om 14:35

Ik zeg niet dat we hem tegen hadden, maar wel belangrijke beslissingen tegen.
We krijgen een onterechte rode kaart, en een onterechte penalty tegen.
Dit wedstrijd werden we meer genaaid dan geholpen.

1 november 2015 om 14:35

En een onterechte penalty tegen.

1 november 2015 om 14:41

Ik kan me nog wat discutabele penaltys herinneren. Een blunder van Vermeer waarna de bal waarschijnlijk over de doellijn word weggehaald. Een goal afgekeurd van de Graafschap. En zo zijn er nog wel een paar momenten geweest die ik me zo niet 1.2.3 kan herinneren. en over die juridische fouten maar te zwijgen.

1 november 2015 om 14:49

Zo ver 2 discutabele penalty's, en bij een van die 2 kon de scheids er niks aan doen.

Cambuur - Scheids kan het niet zien dat er niks aan de hand was. Iedereen dacht het, inclusief de spelers van Cambuur. Hij springt op met 2 handen in de lucht en vanaf veel hoeken leek het gewoon hands. Dat het een onterechte penalty was klopt, kon de scheids alleen niks aan doen.
Utrecht - Onterecht mee. (maar ook onterecht tegen).

En die bal over de lijn, nog steeds niet bewezen, niemand die het weet, dus ja, kan niks over gezegd worden.

Goal bij de graafschap was terecht afgekeurd.

Het enige echte andere discutabele moment was de niet gegeven penalty aan Vitesse. maar in die wedstrijd had Vitesse ongeveer 5x de grensrechter mee, waar ze dan niks mee doen en had Kazim 2 penalties moeten krijgen.

1 november 2015 om 14:53

Jij mag ook wel een keer je ogen na laten kijken, want Feyenoord heeft de eerste wedstrijden van het seizoen de punten cadeau gekregen van Zeist d.m.v een reeks dubieuze beslissingen. Ook de vrijspraak van Kramer is dubieus, want of het nou duwen was of slaan, Kramer moet zijn handen thuishouden.

Maar eerlijk is eerlijk, Feyenoord is daarna beter gaan spelen en pakte de punten op eigen kracht. Tot vandaag dan, want alleen ADO had recht op de punten. 2 keer per week spelen is blijkbaar teveel gevraagd voor Feyenoord of Feyenoord heeft teveel gegeven tegen Ajax.

1 november 2015 om 14:53

Tomasderksen,

Ik zou graag de onterechte penalty tegen PSV willen toevoegen aan jouw lijstje. Met een 2-1 achter maak je tot het laatste fluitsignaal nog kans op een punt, maar met een 3-1 stand is het klaar.

Soms zit het tegen, soms zit het mee. Daarom vind ik het groteske geklaag over scheidsrechters een beetje sneu.

1 november 2015 om 14:54

@tomasderksen Lekker objectief. Tegen Utrecht kregen ze een penalty wat een schwalbe was. Tegen Vitesse krijgen ze een penalty wat een discutabele penalty was en misschien nog wel discutabeler dat de scheids hem vlak voor rust de andere kant op niet geeft. Tegen De Graafschap 100% doelpunt afgekeurd. Elia (vermeend slaan) onbestraft. Kramer (bewust duwen) onbestraft. Dus ik weet niet waar jij op vandaan haalt dat jullie de scheids vaak tegen hebben.

1 november 2015 om 14:54

Grappig dat je alleen die momenten herinnert waarin Feyenoord voordeel had. Er zijn juist veel meer momenten waarbij Feyenoord benadeeld werd door penalty's die niet gegeven werden.

1 november 2015 om 15:02

De punten cadeau gekregen? Hoe?
Tegen Cambuur was gewonnen ondanks de penalty.
Tegen utrecht was gewonnen als beide onterechte penaltys niet gegeven waren.
Tegen Vitesse een penalty misschien niet gegeven tegen, maar ook 2 niet gekregen mee, en een groot aantal buitenspel beslissingen fout in het voordeel van Vitesse.

Na 4 speelrondes was het aantal terechte penaltys. alweer gelijk aan het aantal onterechte penaltys.

1 november 2015 om 15:05

Tegen Utrecht onterechte rode kaart en een onterechte penalty tegen.

Tegen vitesse was het terecht. Overtreding wordt gemaakt binnen de 16. Vitesse had er idd ook een moeten krijgen, maar mag niet klagen dat Kazim er 2 niet kreeg waar hij ze gewoon verdiende en waar ze minstens 5x bevoordeeld zijn door de grensrechter.

Tegen de graafschap terecht afgekeurd, gewoon volgende regels.

Kramer onbestraft door fouten van Knvb. Elie weer niemand wat er is gebeurd, er is geen beeld materiaal van.

1 november 2015 om 15:06

Die zijn er idd ook, belangrijke beslissingen mee, even veel als tegen.

1 november 2015 om 15:10

Dat zeg ik toch al de hele tijd, dat we het zo een beetje even vaak mee als tegen is? En dat daarom mensen is moeten ophouden met het constant zeggen dat Feyenoord veel mee heeft gekregen en daarbij alles tegen negeren.

Lezen is lastig.

1 november 2015 om 15:13

@tomderksen

Klagen blijft toch klagen. Maar je heb gelijk, mijn reactie is ook eigenlijk bedoeld voor stpn84 en niet op de jouwe.

1 november 2015 om 15:18

Klopt, klagen blijft klagen.
En ik hekel dat geklaag van die anti-feyenoord mensen die zeggen dat Feyenoord altijd alles mee heeft.

1 november 2015 om 15:34

Inderdaad, terecht afgekeurd, omdat er een overtreding wordt gemaakt op Vermeer. Zolang jij denkt dat je een overtreding mag maken op de keeper kan ik jou dus ook niet serieus nemen.

Die gast van de graafschap springt duidelijk, na eerst naar Vermeer te krijgen, voor hem, waardoor hij dus Vermeer blokt. Overtreding = Afgekeurd. Dat zijn helaas voor jou de regels.

1 november 2015 om 15:35

2 van de 4 waren goedkoop, waarbij een van de 2 niet gezien had kunnen worden door de scheidsrechter.
Daarnaast ook 2 goedkoop tegen.
Het zit niet "een keer tegen", het zit even vaak tegen als mee.

1 november 2015 om 15:36

Je kijkt wel heel erg door een Feyenoord brilletje. Het is gewoon zo, en dat zullen alle supporters behalve die van Feyenoord, dat Feyenoord niet mag klagen over de arbitrage. Cambuur, Graafschap,Utrecht,Vitesse, zijn genaaid. Tegen Vitesse,omdat ik daar supporter van ben zal ik ff uitleggen, 2x onterecht buitenspel afgefloten,niet 5x. Daarnaast had Vitesse natuurlijk een penal moeten krijgen met daarbij rood. Dan wint Feyenoord hem nooit meer,aangezien ze die wedstrijd ook niet de betere waren. Feyenoord had het geluk met die wel gegeven strafschop. Zonder al die fouten van de scheidsrechters, had Feyenoord nu 5e of 6e gestaan. Ze hebben geloof ik al 6 penaltys gehad in 10 wedstrijden. Allemaal terecht, nee!

1 november 2015 om 15:42

@tomasderksen

Alleen een hekel hebben aan mensen die zeggen dat Feyenoord alles mee heeft is wel wat eenzijdig vind je ook niet?

1 november 2015 om 15:56

Ze hebben er 4 gehad, 2 terecht, 2 onterecht
Graafschap niet genaaid, terecht afgekeurd.
Cambuur ja, penalty had niet gegeven moeten worden, scheids kon het niet zien, alsnog 1-0 en winst voor Feyenoord.
Utrecht niet genaaid. karsdorp kreeg onterecht rood en beide kregen een onterechte penalty.
Vitesse meerdere keren door gelaten waar het buitenspel was en Feyenoord onterecht buitenspel afgefloten. zo een beetje 5x in totaal. Penalty had inderdaad gegeven moeten worden, maar Feyenoord had er ook 2 meer moeten krijgen.
Dus ja, daar gaat je lijstje.

1 november 2015 om 15:56

En toch is het een overtreding. Dus jou kan ik vanaf nu negeren.

1 november 2015 om 15:57

Klopt, ik heb ook een hekel aan mensen die zeggen dat feyenoord als tegen heeft. Gelukkig zie ik die niet terug.

1 november 2015 om 14:26

Ligt idd aan Blom...was een hele moeilijke bal voor Sven. Het enige wat hij er mee kon doen was dit. Ik zou toch echt van Beek bedanken.

1 november 2015 om 14:27

Maar het was buitenspel dus het had nooit zover mogen komen

1 november 2015 om 14:40

Feyenoord heeft zoveel doelpunten gekregen dit seizoen als je die eraf trekt staan ze 8e ofzo dus niet zo huili huili

1 november 2015 om 14:40

Maar het kwam wel zover en dan is dit toch gewoon slecht?

1 november 2015 om 14:53

Ik geef toe dat het ook verschikkelijk slecht was maar het was ook gewoon een fout van de scheids.

1 november 2015 om 14:53

Ik geef toe dat het ook verschikkelijk slecht was maar het was ook gewoon een fout van de scheids.

1 november 2015 om 15:04

Als de scheids het goed vind dan mag het toch hoorden we van de week. Kan je nu wel zeuren over buitenspel als het niet in het Rotterdamse straatje past;-)

1 november 2015 om 16:45

Tja net als afgelopen woensdag een dubieuze eigen goal. Ik heb het dan liever in de beker dan in de competitie.
Ben bang dat Nijhuis volgende week fluit in de Kuip. Daar word je als Ajacied in de regel niet vrolijk van. Maar deze goal vandaag had uiteraard afgefloten moeten worden. Geen discussie verder mogelijk

1 november 2015 om 17:04

Nijhuis fluit bijna wel zeker, Kuiper en Blom kunnen niet fluiten volgende week, denk dat de rest te onervaren is voor zo'n belangrijk duel.

Maar goed, Ajax weet nu wat ze kunnen verwachten. Het er dan om draaien om er niet in mee te gaan maar te blijven voetballen. Kan Ajax dat opbrengen, dan maken we een goede kans.

1 november 2015 om 14:26

ligt niet aan blom, ligt aan non-voetballers als kuyt en kramer die geen wedstrijd kunnen dicteren tegen een ploeg die beter is of een ploeg die de game op slot doet.

ook veijnovic die maar op 1 tempo kan voetballen en zonder bal amper loopt is een reden waarom dit feyenoord weinig kans heeft op de titel.

jammer dat ik dit beter kan zien dan gio, jammer dat gio een goede voetbaltrainer moet zijn slechts om het feit dat hij een goede voetbalspeler was.

geen achahbar? niet eens op de bank?
bah zeg.

1 november 2015 om 14:33

Leanzone, laat je nou niet verleiden tot zulke opportunistische uitspraken over Kramer en Kuyt. Ze speelden niet best, maar daar lag de pijn niet. De pijn ligt bij de manier van spelen. Gio moet hameren op positiespel en technisch voetbal. Niet dat vechtvoetbal. Dat is leuk voor de laatste 15 minuten, maar als Feyenoord veel beweegt en combineert gaat het veel makkelijker. Dat kan prima met Gustafson, Vejinovic en El Ahmadi. Was veel te weinig beweging vandaag. Genant.

1 november 2015 om 14:40

Achahbar inderdaad. Dat is wat Feyenoord nodig heeft. Achahbar stond vorig jaar 3 of 4 keer in de basis en heeft 5 keer gescoord. Daarnaast nog gescoord als invaller. Maar jah, met Kazim...

1 november 2015 om 14:40

@jaakke

Hou het on-topic. Tegen Heerenveen en Pec is allang gebleken dat het wel kan. Ik snap dat de frustratie nog hoog zit, maar Ajax heeft verloren, leef ermee.

1 november 2015 om 14:46

Inderdaad tegen Heerenveen en Pec ..wees er maar trots op...

1 november 2015 om 14:53

Allang gebleken nog wel.. Feyenoord heeft daar de spelers gewoon niet voor. Punt.

1 november 2015 om 14:56

Als Ajax de laatste 5 seizoenen met grote regelmaat indruk wist te maken... Kuchkuch

1 november 2015 om 15:08

Daar komt nog bij dat je dat vechtvoetbal nooit een seizoen lang vol gaat houden. Dan kom je jezelf gegarandeerd weer tegen aan het einde van het seizoen. Dat zou niet de eerste keer zijn..

1 november 2015 om 21:22

Daarnaast heeft Achahbar vaak leuke acties in huis wat mooi is om naar te kijken. Is ook nog een jongen van de club. Maar nee we krijgen weer Kazim (kan best nuttig zijn, geen spits) en Bilal te zien.

1 november 2015 om 14:26

Ach, het geluk is een keer op. We hebben het ook vaak zat mee gehad en dan klagen we ook niet. Feyenoord speelde gewoon bagger, niet naar de scheids wijzen nu.

1 november 2015 om 14:50

Goed om ook een realistische en rationele reactie van een Feyenoord-supporter te lezen tussen al dat wijzen naar de scheidsrechter.

1 november 2015 om 14:27

Ik vind dat ze blom voor het leven moeten schorsen, wat een waardeloze scheidsrechter. Een buitenspeldoelpunt en die rode kaart die totaal niet terecht was. Die bilal had eerder een rode kaart moeten krijgen door al dat rollen

1 november 2015 om 14:29

De rode kaart was zeker terecht.

1 november 2015 om 14:32

Als dit al geen rood meer is dan ben ik wel benieuwd waar je nog wel rood voor geeft. Een liquidatie?

1 november 2015 om 14:33

Rode kaart was terecht en ik ben echt eeb hagunees...maar dat toneelspel had ook een kaart moeten zijn en dan was het ook eruit geweest....

1 november 2015 om 14:41

De overwinning van Ado ook zéér terecht..

1 november 2015 om 14:48

Was dieprood, toneelstukje of niet. Dat buitenspelgeval kan Blom ook weinig aan doen, daar heeft hij een assistent voor. Het enige wat je Blom mag aanrekenen was dat hij een 100% strafschop voor ADO over het hoofd zag.v.d Heijden haalde Havenaar neer.

1 november 2015 om 14:49

En een 100% strafschop voor Feyenoord over het hoofd zag, daarvoor nog.

1 november 2015 om 14:53

Tuurlijk is dit rood. Zelfs als het niet expres er op is, zit er geen enkele intentie om te ontwijken en er is geen enkele reden om vooruit te stappen na fluitsignaal. Al deed Blom het een stuk erger voorkomen met zijn voorbeeld dan ik het vond. Ongeacht dat, het rollen en gillen en daarna evenstil liggen, kijken, en weer door rollen. Daarna weer opstaan en snel weg rennen. Ze moeten dat soort taferelen gewoon bestraffen met een schorsing.

1 november 2015 om 15:15

Tenzij een Feyenoorder het doet , want dan is het ineens mannelijk voetbal of niet Bgm.

1 november 2015 om 15:19

Een rode kaart vind ik bijvoorbeeld: Die actie vorige week van Kramer, Vilhena op Bazoer en die verschrikkelijke tackle van Elia. Maar goed, dit was er inderdaad ook een.

Ik weet dat het niet in de regels staat, maar van mij zouden spelers gestraft mogen worden voor het aannaaien van kaarten. Vind dat vaak nog erger dan een flinke tackle.

1 november 2015 om 16:11

Nou @baard, bijvoorbeeld een slaande beweging van Kramer (meerdere malen en ook nog eens in verschillende wedstrijden).

1 november 2015 om 14:27

Dat is natuurlijk niet de verantwoordelijkheid van Blom maar van zijn assistent. Dit kan je de scheidsrechter niet aanrekenen, overigens was Feyenoord verder ook gewoon heel slecht hoor.

1 november 2015 om 14:28

En wij mogen niet mopperen naar afgelopen woensdag

1 november 2015 om 14:32

Jawel hoor, maar 5 dagen lang is een beetje teveel van het goede.

1 november 2015 om 14:28

Beetje lastig voor Blom te constateren. Dat is de taak van een grensrechter.

1 november 2015 om 14:28

Stond kongolo de eerste helft ook, kortom 1-1 in buitenspel. Had dan geen gevolgen maar toch.

1 november 2015 om 14:35

Het is echt stompzinnig om buitenspel tegen elkaar weg te strepen. Dat is redenatie die nergens op slaat. De goal had niet mogen tellen, maar Feyenoord had ook beter moeten spelen. Terecht puntenverlies, maar de manier waarop dat puntenverlies tot stand kwam is niet terecht.

1 november 2015 om 14:58

Mischien wel. Er worden vaak fouten gemaakt door grensrechters over buitenspel, maar dat het ene team het omzet in een goal en het andere team niet, dat ligt toch niet aan de scheidsrechter? Wanneer een aanvaller 1-op-1 met de doelman komt of er een 100% goal uit ontstaat dan is dat natuurlijk een ander verhaal. Maar dat was bij die goal van van Beek toch zeker niet het geval..

1 november 2015 om 15:08

Nee natuurlijk is het geen ander verhaal. Hij stond letterlijk een meter buitenspel. Wat er daarna ook gebeurt moet afgefloten worden. Als Kongolo had gescoord moest dat ook afgefloten worden. Bilal had geen moeten krijgen, Malone een tweede gele kaart en Kramer een penalty. Zo zijn er nog een hele rits fouten die gemaakt zijn door Blom. Feyenoord verdiende niks vandaag, maar daar gaat het ook niet om. Het gaat erom dat Blom in elke wedstrijd cruciale fouten op elkaar stapelt. Dat gaat nergens meer over. De ene situatie is niet aan de andere gelinkt en het heft elkaar niet op.

1 november 2015 om 15:10

De manier waarop is wel terecht. Hij floot niet dus mag het door. Kan jij het wel onterecht vinden maar van de week hoorden we ook dat de scheids toch door liet spelen. Moeten ze nou ook niet piepen in Rotterdam. Beter gewoon je kansen afmaken zodat je meer scoort dan blunders van de leiding.

1 november 2015 om 15:21

@stoney

In tegenstelling tot wel/geen overtreding is buitenspel objectief te meten. Dit was dus een duidelijke fout aangezien Schaken een meter buitenspel staat. Afgezien daarvan jank ik niet om Feyenoord. Ik heb het over Blom. Hij maakt veel te veel fouten om Eredivisie scheidsrechter te zijn.

1 november 2015 om 16:22

@feye88 dat doet van Boekel ook, maar die mag toch ook blijven fluiten.

1 november 2015 om 14:28

Soms zit het mee soms zit het tegen. Kunt niet elke wedstrijd zo'n scheids hebben als tegen ajax dat alles mee zit. Toen mochten wij niet zeuren volgens jullie. nu moet ik jullie dan ook niet horen

1 november 2015 om 14:29

Dan krijgt specsavers het druk, want er zitten al een stuk of 10 scheidsrechters die Feyenoord de afgelopen weken cadeaus hebben gegeven. Ja nu is het een keer omgedraaid.

1 november 2015 om 14:29

Oh nu wel? Dus als Fey wint doordat er veel te makkelijk een vrije trap gegeven wordt en de volgende overtreding niet afgefloten wordt is de scheids prima, maar verliest Fey dan heeft de scheids het gedaan

1 november 2015 om 14:29

Blom heeft gewoon goed gefloten. Ja schaken stond buitenspel, maar dat moet de grens beoordelen en niet Blom. Bovendien schiet Van Beek die bal in paniek in eigen goal zonder een speler van ADO in de buurt. Feyenoord speelde erg slecht, terecht verloren.

1 november 2015 om 14:30

Blom had nog een penalty moeten geven, belangrijke fout.

1 november 2015 om 14:41

Blom heeft helemaal niet goed gefloten, want hij was niet consequent met zijn kaarten, mede doordat hij veel kaarten voor niets gaf in mijn ogen. Neemt niet weg dat dit het resultaat niet heeft beïnvloed. Van Beek laat gewoon zien een heel beperkte techniek te hebben en veel te onrustig te zijn, niet alleen op basis van vandaag. Daarnaast mist Kazim een hele hele grote kans. Ook speelde Feyenoord niet goed genoeg om aanspraak te maken op de zege!

1 november 2015 om 14:54

Niet beinvloed?
Hoe heeft hij het resultaat niet beinvloed?
2 penalties niet geven (beide kanten) en deze buitenspel situatie (was de grens) hebben het resultaat zeker beinvloed.

1 november 2015 om 15:21

Voor wie. Welke situatie. Ga jij er nu van uit dat Feyenoord zowiezo elke wedstrijd een pingel krijgt. Niet huilen, dat zal jij vast afgelopen bekerwedstrijd ook hard geroepen hebben naar de Ajacieden.

1 november 2015 om 15:30

Heb je de wedstrijd gekeken?
Kramer die in de 16 onderuit wordt getrokken is een duidelijke penalty.

1 november 2015 om 15:45

Streep die maar weg tegenover al die onterechte penaltys die Feyenoord wel gekregen heeft.

1 november 2015 om 15:59

Die zijn al weggestreept tegen de 2 onterechte die ze tegen kregen.

1 november 2015 om 17:10

Hou eens op man. Niet elke keer dat Kramer vakt betekent een pingel voor jullie hoor. Er wordt van beide kant vast gehouden. Van de week werden de ajacieden verweten dat ze klagen bij ren nederlaag. Ik jou niks anders doen Thomasderksen. Oorzaak bij jezelf zoeken. Je hebt gewoon geen kampioensploeg. Je speelt tactiekloos. Klaar.

1 november 2015 om 14:29

Niet huilie huilie doen
Van Beek had echt geen andere mogelijkheid en nam die bal fantastisch aan. Echt een staaltje techniek als ove kindvall in zijn beste jaren.

1 november 2015 om 14:30

Ik heb niet de hele wedstrijd gezien, maar bij Sky vonden ze hem een hele goede wedstrijd fluiten.

1 november 2015 om 14:30

Van Beek speelt bij Feyenoord, die kan niet buitenspel staan als ie in eigen doel schiet.

1 november 2015 om 14:41

Het ging over het buitenspel van Schaken, maar leuk dat je ook reageert.

1 november 2015 om 14:43

Meen je dit serieus?

1 november 2015 om 14:50

Hij loopt content de provoceren en al de hele week te klagen over afgelopen woensdag. Met stip meest onsportieve supporter op deze site.

1 november 2015 om 14:34

Dat hoort bij voetbal. Al stond Schaken 2 meter buitenspel (bijzonder dat een grens, die op die lijn hoort te staan, het niet ziet) je verliest hem op inzet. Dit soort dingen hebben ook wel eens in ons voordeel gehad.
Als Feyenoord meer ziel en zaligheid in hun spel stopten was dit niet gebeurd. Vind het tactisch falen erger dan zo'n beslissing.

1 november 2015 om 14:35

Anders ga lopen klagen,al 4 maanden de scheidsrechter mee in zeer dubieuze beslissingen.

1 november 2015 om 15:01

En daar werd niet op geklaagd wou je zeggen. Nu Feyenoord weer duidelijk wordt benadeeld mag men niet klagen maar wanneer de scheids Feyenoord zogenaamd helpt wordt daar wekenlang over geklaagd.

1 november 2015 om 14:35

Sinds wanneer moet de scheidsrechter het buitenspel opmerken? Is daar niet zoiets als een grensrechter voor??

1 november 2015 om 14:37

Schei toch uit, vent. Ik ben ook geen grote fan van Blom, maar aan hem heeft t echt niet gelegen. Feyenoord was creatief echt waardeloos vandaag, de weinige kansen die ze kregen hebben ze slecht afgewerkt. ADO had veel kansen en heeft dan een beetje geluk met die stomme eigen goal. Eigen schuld van Feyenoord

1 november 2015 om 14:43

Even een paar redenen schetsen waarom Feyenoord verloren heeft.(sommige niet als excuus gebruiken)
Kunstgras, Kazim, scheidsrechter, van Beek, strijdlust ontbrak en geen Achahbar

1 november 2015 om 14:45

Inderdaad, meters buitenspel. Die bril had Blom overigens ook nodig toen v.d Heijden Havenaar neerhaalde in de 16 en een 100% strafschop voor ADO over het hoofd zag. Het heeft tot nu toe altijd meegezeten voor Feyenoord qua scheidsrechterlijke beslissingen, dat houdt natuurlijk een keer op.

Al met al een terechte uitslag. ADO had recht op de 3 punten. Feyenoord laat wat mij betreft nogmaals zien dat het geen serieuze titelkandidaat is, want dan laat je je niet zo wegspelen door een modale ploeg. Nogmaals, het heeft gewoonweg meegezeten met al die penalties, dat houdt een keer op.

1 november 2015 om 14:48

Dat ligt ook echt aan Blom ja. Grensrechters fout, niet van de scheids.

1 november 2015 om 14:49

Tja, wat nadat schaken de bal op de vleugel kreeg met nog tal van feyenoord verdedigers in de 16 was dit zeker een 100% doelpunt door blom en kon feyenoord er (bijna) niks meer aan doen om dat te voorkomen.... Volgens mij maakt van Beek een grotere fout dan blom en moeten jullie misschien naar hem kijken.

1 november 2015 om 15:39

En dan nog had feyenoord alle tijd en mogelijkheid de bal fatsoenlijk weg te werken. Is niet bepaald zo dat schaken de bal zelf verwoesten binnen schoot.

Tuurlijk scheids zat fout maar ze kunnen de verwijten beter bij van beek neerleggen

1 november 2015 om 15:59

Ach woensdag hoorde ik veel Feyenoord supporters niet klagen over de arbitrage, die overigens prima was. Soms zit het mee en soms zit het tegen. Eind van de streep zal je net zo vaak gelukkig als ongelukkig zijn geweest met hun beslissingen. Maar eerlijk is eerlijk het was een juweeltje.

1 november 2015 om 16:27

Dit gaat helaas niet op Ryanbabel.....
Feyenoord staat 9 van de 10 dik voor hoor aan het eind van de rit qua arbitrale blunders, ze krijgen geloof ik al een aantal seizoenen lang de meeste pingels mee! en daar zitten ook een aantal blundertjes tussen hoor
Is volgens mij zelfs al een aantal maal door ochtendbladen berekend en daaruit blijkt ook dat Feyenoord vaak de arbitrage mee heeft.

1 november 2015 om 16:31

Alsof dat het verschil maakt. Dit is alsof je klaagt over een ingooi. Feyenoord heeft het aan zichzelf te wijten.

Gefelicteerd Ado, hard geknokt. Wij konden geeen potten breken tegen jullie solide verdediging.

1 november 2015 om 14:44

Sportieve reactie. Je gaat in ieder geval niet zeuren over het (buitenspel) doelpunt of penalty momentje.
Zuur voor Feyenoord, moeten nu winnen van Ajax en dan nog zullen ze er door deze wrdstrijd weinig aan hebben. Gio zei het voor de wedstrijd zelf al:"dit soort wedstrijden bepalen of je kampioen wordt." feyenoord had deze wedstrijd in de laatste 10 minuten op zijn minst gelijk moeten spelen.

1 november 2015 om 14:49

Tuurlijk waren dat bepalende momenten in de wedstrijd. Maar we speelde ook niet goed genoeg en zag bij ADO meer wil om te winnen. Gelijkspel was misschien een betere afspiegeling geweest, maar ik kan er mee leven.

1 november 2015 om 15:04

Ik moet inderdaad toegeven dat we vandaag nergens maar dan ook nergens recht op hadden. Jammer genoeg gebeurt dit altijd als we een grotere wedstrijd winnen.

Wat een heerlijk voetbal gevecht was dit zeg, terechte overwinning van Ado Den Haag. Lullig ook voor de Feyenoordfans, ze willen natuurlijk kampioen worden dan moet je winnen van Ado Den Haag.

Het klinkt heel vreemd, maar deze wedstrijd heb ik het meest genoten van keepers Hansen en Vermeer. Die rode kaart had voor mij niet gehoeven, al kan je hem wel geven natuurlijk.

Over Veltmannetje is veel gezegd, maar wat die Basaciocoglu daar aan het doen was. Was ongekend belachelijk, en onsportief vond ik..

1 november 2015 om 14:26

Ik schaam me als Feyenoord fan ook voor Bilal hoor. Zo erg theater met dat rollen over het gras.

1 november 2015 om 14:28

Sluit ik me volledig bij aan. Vroeg me af of hij nog wel in het veld stond de laatste 20 minuten of dat hij doorgerold was tot aan de parkeerplaats. Clown.

1 november 2015 om 14:30

Die gast kan zoiezo niet voetballen, totaal geen Feyenoord niveau. Eng ventje om zo te blijven rollen en daarna weg te rennen. Dat zeg ik ook als Feyenoord fan.

1 november 2015 om 14:30

FR-010

Wat ik al eerder aanhaalde, al dat geklaag van Veltman vond ik ook maar wijverig. Het is niet zozeer Veltman of deze Basasicoglu, maar over het algemeen zijn het allemaal wijven geworden..

Voetbal is niet meer mannelijk lijkt het, daarom lopen we lost van het grote geld ook Europees zo ver achter.

1 november 2015 om 14:39

Topreactie Sulejmani. Dat eeuwig gejank, geklaag, gezeik en kaarten aannaaien. Dat je t niet eens bent met de scheids, dat kan. Emotie in de sport is niet erg maar echt lijken inderdaad stel wijven.

1 november 2015 om 14:44

Daar ben ik het mee eens, maar... Je mag best je ongenoegen laten blijken over falen van een scheidsrechter na een wedstrijd, mits je ook zelf in de spiegel kijkt.

Het wordt heel snel tijd voor een video ref, dan is dit gezeur snel voorbij.

1 november 2015 om 14:37

Frtorres

Ik heb dat moment terug gekeken op de website van Fox, en ik moet erop terugkomen. Je hebt helemaal gelijk, ik twijfelde eerste instantie een beetje maar het is donkerrood die actie was express.

1 november 2015 om 14:29

Bilal heeft niks bij Feyenoord te zoeken, maar het was natuurlijk een hele dikke rode kaart. Stond vol op zijn been en hartstikke bewust. Niet gehoeven zeg je dan, maar het was 100% rood.

Meter buitenspel niet gezien, geen rode kaart voor Malone. Laten we maar even ophouden over scheidsrechters die voordeel geven aan Feyenoord.

Overigens maakt dat allemaal niet uit, want we speelden belabberd. Verdiend punten verloren. Er zat weer eens totaal geen voetbal in. Feyenoord laat zich veel te makkelijk verleiden tot hotseknotsebeukvoetbal. Altijd maar opportunistisch, terwijl het voetballend (eerste helft tegen Heerenveen, twee potten tegen Pec) zoveel beter gaat. Dat moet er echt een keer uit. Je gaat pas vechten als het voetballend niet lukt. Maar we begonnen met vechten, terwijl ADO zich als makke lammetjes naar de slachtbank laat leiden als je combinatievoetbal speelt (zagen we tegen Ajax). Ontzettend dom en dom van Gio om dan Bilal, Kazim en Toornstra te brengen als je ook Achahbar en Vilhena op de bank hebt zitten.

1 november 2015 om 14:32

Pardon? je moet niet zelf dingen verzinnen. Van Beek schiet in eigen goal, dan kan ie niet buitenspel staan. De rest deed niet mee aan het spel.

Rood voor Malone, waarom? Elia maakt ook de hele wedstrijd overtredingen, die krijgt ook geen rood. Niet alles is zomaar rood.

1 november 2015 om 14:39

Schaken liep een meter buitenspel toen hij de voorzet gaf waar de goal uit kwam. Die hele situatie had niet meer gemogen.

Malone heeft een snelle tegenaanval gestopt met een bodycheck. Dat is een gele kaart volgens de regels.

Maakt verder allemaal niet uit, want het is gebeurd. Maar van enige objectiviteit is bij jou nooit sprake Speedy. Je brengt het allemaal heel heilig,maar kijkt door een heftig gekleurde Amsterdamse bril.

Ik zeg niet dat het puntenverlies onterecht is, wel dat Blom nooit meer een wedstrijd mag fluiten.

1 november 2015 om 14:41

Het was toch echt schaken die vanuit buitenspel positie een aanval opzette
Maargoed, je hebt het helemaal aan jezlef te danken, wijzen naar de scheidsrechter doe ik dus niet, je had hier sowieso punten verspeelt als je zo speelt.

1 november 2015 om 14:52

Je kan situaties niet zomaar aan elkaar koppelen, drie minuten ervoor had er een ingooi naar ADO moeten gaan, zo blijf je bezig.

En je zegt zelf, tegenaanval stoppen is geel maar Elia heeft echt heel wat tegenaavallen gestop en dat was geen geel. Zo werkt het dus niet, de scheidsrechter kijkt naar de ernst en in dit geval vond hij het geen tweede geel waard. maakte overigens in minuut 92 niet zoveel uit meer.

Blom heeft gewoon goed gefloten, je verliest niet door de scheidsrechter, dat is altijd een vrij slap excuus.

1 november 2015 om 14:55

Alleen was dit geen drie minuten van tevoren maar een paar seconden.
Maargoed met jou discuseren heeft geen zin, was zelf aan het mekkeren na woensdag en nu mag niemand mopperen op de scheids, je bent niet al te objectief al probeer je wel zo over te komen.

1 november 2015 om 14:56

Die aanval was direct de aanval waar de goal uitkwam. Dat kun je prima koppelen. Je lult maar wat je uitkomt. Overigens werd Kramer nog een keer met twee armen vastgepakt en op de grond gelegd. Je kunt absoluut niet zeggen dat Blom goed gefloten heeft. Ik weet niet of je nou provoceert of echt zo dom bent.

Overigens gaf ik allang aan dat Feyenoord hier zelf punten heeft laten liggen. De kritische noot is dan ook geheel gericht op de slechte scheidsrechter Blom en niet in verband met het resultaat. Jij bent echt alle schijn van objectiviteit voorbij.

1 november 2015 om 15:45

Ik verwacht dat jij dat afgelopen week ook hebt gedaan?

1 november 2015 om 16:33

Het is natuurlijk wel even anders of je alleen door mag terwijl je buitenspel staat, of dat je een voorzet mag geven die daarna vier keer slecht wordt weggewerkt. Hier klagen over buitenspel is echt net zo slap als klagen over een niet gegeven corner.

2 november 2015 om 02:42

Feye

Zie reactie frtorres, met de rest vanje betoog ben ik het overigens eens.

1 november 2015 om 14:31

Als dit geen rood is, wat dan wel?

Theater van Bilal hoort natuurlijk niet thuis in een voetbalstadion, maar zo is het voetbal de laatste jaren helaas geëvolueerd.

De tactiek goed toepasbaar tegen Feyenoord komt helaas pijnlijk aan het licht. Jezelf ingraven. Waar ik hoopte dat de creativiteit van Veijnovic en Gustafson dat wel zou kunnen oplossen... nee. Helemaal niet zelfs. Weinig gevoetbald deze hele wedstrijd.

Dat van Beek dan de 'winnende' maakt als centrale verdediger na woensdag... De appel valt blijkbaar niet ver van de boom. Moet veel beter tegen Ajax.

1 november 2015 om 14:47

Feyenoord gaat dan automatisch beuken op de verdediging met lange ballen en stilstaande spelers. Om zoń verdediging uit elkaar te trekken heb je juist beweging nodig. Kazim en Bilal voegen echt helemaal niks toe. Ik wil daar de volgende keer Achahbar zien en evt. Vilhena. Die kunnen passen en bewegen en verdedigingen open trekken. Dat wordt veel te weinig gedaan.

Wat een slecht wedstrijd zeg. We hadden niets te zeggen vandaag. Ik heb het idee dat de spelers met hen hoofd nog met ajax zijn. Ook begrijp ik niet waarom niet Achahbar mee wordt genomen als je speelt op kunstgras.dit moet beter volgende week!!!

Heerlijke en terechte overwinning.

Feyenoord speelt gewoon heel matig voetbal en dan kun je niet altijd het geluk mee hebben. ADO heeft hard geknokt voor de punten en deze ook verdiend. Volgende week wordt alleen nog maar leuker, want Ajax kan een gat slaan bij een overwinning van 6 punten met Feyenoord. Niet dat het zo makkelijk gaat worden, maar het geeft een extra motivatie.

Bilal mag trouwens ook wel een gele kaart krijgen voor aanstellerij. Je hebt doorrollen en doorrollen, maar dit was echt lachwekkend.

1 november 2015 om 14:31

Dat gaat Ajax sowieso doen...we hebben onze voorhoede terug....dus ik heb daar alle vertrouwen in.

Maar wat was dit een inspiratieloze wedstrijd van de kant van Feyenoord...je ziet de concurrentie winnen, dan moet je toch daardoor al gemotiveerd zijn en niet alleen wanneer je tegen Ajax speelt. Maar zo gaat het al jaren daar.

En over die eigen goal....tja...Verder zeg ik niets.

Oooh ja, Ado was wel de betere.

1 november 2015 om 14:51

Klopt, dat doorrollen was walgelijk!! Stoppen, weer rollen, ff stoppen, nog weer doorrollen en ineens weg rennen... Bah! Voor de rest een redelijk aantrekkelijke wedstrijd, weer door de instelling van beide ploegen. Voetballend is Feyenoord inderdaad niet altijd top, maar de strijd is echt belachelijk.

Nou zeg het maar heren en met name de Feynoorders....

Inspiratie loos😆

1 november 2015 om 14:27

Gewoon slecht

1 november 2015 om 14:27

Denk dat het te maken heeft dat Feyenoord niet gewend is om twee wedstrijden in de week te moeten spelen, zat totaal geen energie in het spel.

1 november 2015 om 14:30

We spelen al weken beroerd, dan loop je een keer tegen averij op. Kan er niets meer van maken.

1 november 2015 om 14:53

Zodra we ophouden met voetballen gaat het mis. Als een aanval twee keer mis gaat, raken we in paniek. Dan worden er lange ballen in de 16 gepompt. Als je veel vrijloopt en gaten trekt ontstaat er ruimte. Karsdorp en Gustafson kunnen daar heel veel mee doen. Maar dat vechtvoetbal is een reflex van Feyenoord en zorgt dat een wedstrijd 50/50 wordt. Dat win je de ene keer, maar verlies je de volgende keer (vandaag dus).

Daarom zie ik Achahbar graag. Die speelt in de combinatie en beweegt veel. Heerlijk om met Gustafson samen te laten spelen.

1 november 2015 om 15:16

Ik snap ook niets van de afwezigheid van Achahbar, dan kan je van speelstijl veranderen, Kazim of Kramer, dan ga je op dezelfde voet door.

Klasse gedaan Ado. Feyenoord kan de ingeslagen weg geen vervolg geven op dit moment, ze ogen een beetje mak vandaag.

Haha wat een wedstrijd zeg. Ik vond ADO echt goed spelen. Maar wat is dat voor een raar ventje die Bilal. Dat ADO rood kreeg ben ik het 100% mee eens. Maar 100 keer kop rollen en daarna weg sprinten slaat nergens op. Dus Feyenoord wint van Ajax maar daarna hebben ze die zelfde wil niet tegen Ado. Echt blij ben ik wat een fantastisch weekend tot nu toe.

ADO uit, altijd lastagh.
Zo komt het bovenin weer allemaal lekker dicht bij elkaar. Zeker als Feyenoord volgende week wel weer weet te winnen.

1 november 2015 om 17:09

Zekers, maar als Ajax onverhoopt volgende week weet te winnen, dan staan ze behoorlijk los van de rest. De uitgangspositie is in ieder geval uitstekend, zeker gezien het doelsaldo wat inmiddels ook als extra punt gezien kan worden. Dat is lekker naar de Kuip gaan, nu moet Feyenoord winnen om in de race te blijven, dat geeft toch extra druk.

Wat een slechte wedstrijd was dit zeg. Feyenoord verdiende het niet om te verliezen en Ado ook niet om te winnen. Een bloedeloos 0-0 was terechter geweest maar Ado gewoon gelukkiger geweest met het eigen doelpunt en de buitenspel situatie. Maar daar moeten we niet over zeuren, dit hebben we gewoon aan ons zelf te danken.

De rode kaart was volledig terecht (gaat vol op zijn been staan) maar dat narollen van Bilal... Dat kan gewoon niet en dat moet Gio hem komende week ff inpeperen.

Heb je prima spelers als Havenaar, Schaken en Duplan en dan ga je nog zo voor je eigen goal hangen. Fraser is een hele laffe trainer!

1 november 2015 om 14:26

Maar wel een trainer met 3 punten!

1 november 2015 om 14:28

Haha geef ze eens ongelijk joh tegen dit Feyenoord met heel weinig creativiteit. Veel verder dan hopen op ingeving van Elia of de bal voorgooien komen ze niet.

1 november 2015 om 14:32

Volgens mij waren de Feyenoorders hier die zeiden: Een winnende trainer heeft altijd juiste tactiek gekozen.

1 november 2015 om 14:42

Wat een onzin, Ado moet gewoon punten pakken en dat doen ze hier door. Je moet eerder boos zijn op je eigen trainer die geen plan B heeft. Fraser is echt geen domme trainer die zijn team laat stuk lopen in zo'n wedstrijd. Dat je dat jammer vind kan, maar het maakt hem niet laf.

1 november 2015 om 14:59

Je weet dat ado inmiddels al dik anderhalve maand zonder overwinning is en gewoon op plek 15 staag toch. Feyenoord stond gedeeld bovenaan. Dan mag je toch zo spelen. Wat is daar mis mee. Moet je naar voren gaan met zijn allen en achterin ruimte weg gaan geven?
Ze winnen van feyenoord en de trainer is laf.. bijzonder...

1 november 2015 om 15:47

Dan mag je zo spelen ja, maar als je met dit materiaal zo laag staat dan ben je geen goede trainer.

1 november 2015 om 20:32

Maakt veel punten verliezen door een dozijn aan individuele fouten je een slechte trainer dan? Fraser laat al sinds zijn aanstelling zien dat hij goed weet hoe hij tactisch de boel weg moet zetten en is gelukkig niet naief.

Deze verliespartij kan puur op het conto van Van Bronckhorst. Een blok voor het doel krijg je kapot door snel combinatiespel te spelen. Niet door die bal de 16 in te rossen en er vervolgens achteraan te vliegen. Maar ren- en vliegvoetbal lijkt een van de weinige dingen te zijn wat Feyenoord echt beheerst. Daar kom je, met enig fortuin en opportunisme, vrij ver mee maar leidt er ook toe dat je weleens op je smoel gaat. Zoals vanmiddag.

Dat Feyenoord niet wint is meer dan terecht, we verdiende het niet om punten 3 te pakken, maar toch jammer om te zien hoe dit verlies tot stand komt.
Eerst een duidelijke penalty ontnomen.
Daarna buitenspel niet gezien waardoor het eigen doelpunt uit eindelijk valt.

Jammer, over de hele wedstrijd was gelijkspel terecht geweest.

1 november 2015 om 14:29

@ Tomasderksen

Ga toch weg joh. Feyenoord heeft dik verdiend verloren en het zit ze voor het eerst een keer cruciaal tegen met een scheidsrechter dit seizoen. Ze zijn de laatste club die daar wat van mogen zeggen als je teruggaat wat ze allemaal al in hun voordeel hebben gehad van de arbitrage. ADO heeft dik verdiend gewonnen vandaag.

1 november 2015 om 14:32

Het zit zo vaak tegen met de scheidsrechter. Dat de tegenstander daar geen gebruik van weet te maken heeft niks met Feyenoord te maken. We zijn ondertussen even vaak genaaid als geholpen door de scheidsrechter.

ADO had dit verdiend gewonnen als ze het op eigen kracht hadden gedaan, en niet na een aanval die afgevlagd had moeten worden voor buitenspel.

Je kan wel beter zijn, maar als je het niet zelf voor elkaar krijgt is de winst niet verdiend. Een gelijkspel had hier moeten vallen.

1 november 2015 om 14:36

@ Tomasderksen

Ja blijf dat lekker geloven. Ik zie dat Feyenoord dit seizoen op cruciale momenten al heel vaak de scheidsrechter mee heeft gehad en vandaag voor het eerst een klein beetje tegen bij het buitenspelgeval. ADO heeft verdiend gewonnen.

1 november 2015 om 14:37

En ook heel vaak tegen hebben gehad, minstens even vaak ondertussen.
En niet alleen het buitenspel geval, maar ook de niet gegeven penalty.

Zolang je als team niet op eigen kracht wint verdien je het niet.

1 november 2015 om 14:39

Zit je iets dwars. gelijkspel was zeker verdient geweest. Maar aan je logo te zien heb je een hekel aan Feyenoord en kun je niet neutraal kijken.

1 november 2015 om 14:59

Oke, wat is naast die van Cambuur en Utrecht de 3e dan?
Tegen AZ terecht.
Tegen Vitesse terecht.

1 november 2015 om 14:36

Havenaar had er in de eerste helft ook een kunnen krijgen. Als je dan toch alle arbitrale twijfelgevallen opnoemt, moet je die ook maar meenemen. Verder is Feyenoord gewoon op karakter en passie afgetroefd in de tweede helft. Zoals het zelf woensdag won, zeg maar. ;-)

1 november 2015 om 14:39

Klopt, dan was het dus een terechte 1-1 geweest aan het eind, met 2 penaltys.

Het is gewoon geen ploeg die met druk om kan gaan, en juist dat is hetgeen wat Feyenoord al jaren parten speelt in de strijd om de titel!
Nee ik denk niet dat ze een gooi kunnen doen, verwacht dat Psv en zeker Ajax daar veel te sterk voor zullen zijn.

1 november 2015 om 14:39

Helaas vrees ik dat je volkomen gelijk hebt, Ignition. Iedere keer wanneer we de concurrentie ofwel op achterstand kunnen zetten, ofwel bij moeten benen, gaan we de fout in. Het is structureel. Tel daarbij op het gebrek aan creativiteit en je weet gewoon zeker dat het hem weer niet gaat worden.

Van Beek maakt ook alweer zijn 5e doelpunt.... in eigen goal.

1 november 2015 om 14:31

Ja volgens mij is dat dus niet zo? Er kwam in beeld te staan 5e eigengoal in de eredivisie van dit seizoen? helemaal zeker weet ik dat niet meer

1 november 2015 om 14:46

Dat lijkt mij ook wat overdreven, desondanks zijn 5 eigendoelpunten in 52 wedstrijden aan de hoge kant

Blom is zoo anti feyenoord hopelijk fluit deze verschrikkelijke man nooit meer wat is hij slecht zeg constant tijdrekken en wil vejinovic gewoon uit de basis
alvast dankjewel

1 november 2015 om 14:30

Zit het een keer tegen?
Vooral niet kijken naar de momenten dat jullie gematst werden.

1 november 2015 om 14:33

Vond je vejinovic zo slecht dan?

1 november 2015 om 14:36

Oh oh oh, de scheidsrechter heeft het weer gedaan. Kom op zeg, je tegenstander kreeg notabene rood, je speelde tegen tien man. je eigen verdediger schiet hem in eigen doel. Daar kan je de scheidsrechter toch niet de schuld van geven?

1 november 2015 om 14:42

Speedy heb je nou echt niet gezien hoe schaken buitenspel stond waaruit hij de voorzet gaf? Of wil je het gewoon niet zien?

1 november 2015 om 14:57

Dat is een situatie ervoor, en dat gebeurt tientallen keren per wedstrijd. Eerste helft werd Duplan onterecht buitenspel gegeven terwijl Karsdorp was blijven staan, was zeer kansrijk maar werd ontrecht afgefloten. Echt dat gebeurt zo vaak.

Op het moment zelf van de eigen goal stond er niemand van ADO in de buurt, was er echt helemaal niets aan de hand. Ik snap eerlijk gezegd nog steeds niet waarom hij hem in eigen goal schoot, hij werd geeneens onder druk gezet.

1 november 2015 om 15:03

Dat ligt niet aan Blom, daar is een assistent voor. En dan nog hoef je niet te huilen gezien het aantal keren dat Fey al bevoordeeld is dit seizoen.

1 november 2015 om 15:06

Die situatie was de voorzet naar t eigen doelpunt, dus wel aanzienlijk relevant,

1 november 2015 om 15:07

Wie is er aan het huilen dan?

1 november 2015 om 16:38

Dit is echt net zo slap als klagen over een ingooi of een corner. Ja, jullie zijn een heel klein beetje benadeeld, nee jullie hebben verloren omdat van Beek de bal naar achteren schoot ipv naar voren.

Hoppaa, 3 punten voor! Niet eens onterrecht deze uitslag, eindelijk krijgt Feyenoord eens niet alles mee, Schaken mocht dan buitenspel staan maar dat stond Kongolo ook een keer in de eerste helft. Kortom gewoon aan beide kanten een keer een fout, daarnaast het was gewoon dom van van Beek.

1 november 2015 om 14:30

Eigenlijk niet alles mee, wat een Calimero opmerking. Vergeet je de niet gegeven penalty nietz. Of werkt dat alleen zo als je hem zelf niet krijgt. We verdiende idd geen overwinning, maar verlies ook niet terecht gezien de manier waarop.

1 november 2015 om 14:34

Welke penalty? De bal kwam er niet, dus ziet de scheidsrechter niets, zo werkt het nu eenmaal. Was er wel een voorzet gegeven, dan had je een pingel kunnen krijgen.

1 november 2015 om 14:37

De enige die calimero gedrag vertonen zijn al die feyenoord supporters hier. Wees realistisch. Je hebt zoveeeeel geluk gehad met de arbitrage en vandaag was het een keer andersom. Kan gebeuren. Maar nee nu is de scheids de gebeten hond. Kijk eens naar je team. Behalve heerenveen hebben die bijna nog geen goede pot gespeeld man.

1 november 2015 om 14:39

Hahahaha jij bent echt lachwekkend, heb je eigen regels geschreven? Dus als ik iemand een rot schop geef en de bal is er niet, dan mag dat nu ook? Lachtertje van de week dit. Speler neerhalen is overtreding, punt uit. In de 16 een penalty dus. Het lukt je echt niet objectief te zijn als het over feyenoord gaat of wel? Haat zit je blijkbaar diep.

1 november 2015 om 14:40

Elsjooro, ik zie alle feyenoorders zeggen dat we inderdaad geen overwinning verdienden. Hoezo Calimero? Hoezo niet realistisch?

1 november 2015 om 14:51

Het was gewoon een penalty, of de bal nou aan komt of niet, hij wordt onderuit getrokken in de 16. Leuk dat de bal er niet kwam, verandert er niets aan.

1 november 2015 om 14:59

@elmo1908

Ik leg je gewoon uit dat de scheidsrechter de bal volgt dus de overtreding gemist heeft. Ik geef zelf eerlijk toe dat het een pingel had kunnen zijn, hoe objectief wil je het hebben?

1 november 2015 om 15:40

Nou miss niet alle feyenoorders dan, maar wel een hoop hoor. En die thomasderksen maakt zich helemaal belachelijk. Wees gewoon reeel en kom er voor uit dat feyenoord tot nu toe gewoon meer geluk dan pech herft gehad met de arbitrage. Iemand diedat anders beweerd kan echt da niet objectief kijken. Daarbij wel met de kanttekening dat je idd vandaag gewoon genaaid word. Dat er nu ajax supporters smadelijk moeten lachen om van beek, dat gebeurde woensdag andersom ook. Hoort er ook een beetje bij. Maar roepen dat feyenoord meer pech dan geluk heeft geha zoals derksen doet is wel echt calimero gedrag en getuigd van heel weinig voetbalinzicht

2 november 2015 om 08:14

Weet je wat calimero gedrag is? Ik vind Feyenoord echt niet groot en ons klein hoor

1 november 2015 om 14:44

Hoop idd dat gio daar war van zegt. T was rood, maar 1000x doorrollen bah. Dan mag je van mij daar best ook een kaart voor geven.

1 november 2015 om 21:03

Toch sportief dat je daar wat van zegt. Ik vroeg me al af hoe Feyenoorders daarop zouden reageren na de verwijten aan Veltmans adres. Maar je bent consequent

Ik vond het een leuke wedstrijd als neutrale kijker. ADO was echt erg goed voor hun doen. Feyenoord wat pech met de tegengoal ook qua arbitrage, maar wel verdiend verloren. Er zat veel strijd in van beide kanten, dat maakt het toch nog leuk ook al was het niet altijd goed.

Verdiende overwinning. Feyenoord creëerde echt bar weinig en was heel slordig. En wat doet iedereen bij Feyenoord toch overspannen zeg, elke wedstrijd zit er wel weer iemand bij die ruzie maakt of iets raars doet.

Man man man.. Feyenoord is echt een DRA-MA!!

Feyenoord wint met 1-0 geluk van Ajax.. Gelijk denken dat ze iedereen aankunnen.

Ik denk 0-5 overwinning voor Ajax aankomende klassieker.

Dit was echt beschamend. Laat Bassie voorlopig maar niet meer invallen, hij kan zo bij het circus met zijn overdreven gedoe. Verder heeft ADO goed gestreden.

Heerlijk mijn wens is uitgekomen ADO die wint van Feyenoord. Nu hopen dat wij volgende week in Rotterdam winnen. Scheids zit niet mee en gelijk mopperden spelers.

Klungelige eigen goal, slechte teamprestatie, lachwekkende scheids. Allemaal drama. ADO gewonnen op basis van inzet, strijd en een fanatiek publiek.

Ja, bij die goal van ADO staat Schaken buitenspel en misschien moet Kramer wel een penalty krijgen.

Maar als je zo ongelofelijk slecht speelt dan mag je niet gaan klagen over de scheidsrechter. ADO wint hier gewoon terecht, klaar.

Een wedstrijd om snel te vergeten.

Jammer goeie gevoel heeft 4 dagen geduurd nu overheerst weer teleurstelling. Maar aan de andere kant waren wel 4 mooie dagen. Positieve is dat ze wel wer gelijk kunnen komen met Ajax als ze winnen.

Ik vond het wel een terechte rode kaart, maar wat een achterlijke actie volgt er daarna van die Feyenoord speler. Daarvoor verdien je op zijn minst ook een gele kaart voor onnodig spelbederf. Wat een misselijke actie.

Feyenoord had vandaag ook pech; goal was buitenspel en er was ook nog een moment dat ze een penalty hadden kunnen krijgen. Maar je kan het jezelf wel kwalijk nemen dat je zo weinig laat zien tegen Ado, echt bizar.

1 november 2015 om 14:29

Nee, het zat ze een keer niet mee dat is het. Kongolo stond namelijk ook bv. buitenspel in de eerste helft.

1 november 2015 om 14:44

Het was een eigen doelpunt, van Beek speelt bij Feyenoord en dan kan je dus niet buitenspel staan. De rest deed niet mee, stond er mijlen ver vandaan. Dan is het geen buitenspel.

En ja het had inderdaad een pingel kunnen zijn, echter de voorzet kwam niet en de scheidsrechter volgt de bal.

1 november 2015 om 15:56

Het al dan niet buitenspel gebeurt continue in een wedstrijd. Eerste helft werd Duplan afgevlagt terwijl zijn tegenstander Karsdrop bleef staan. Herhaling liet zien dat het geen buitenspel was. Was anders zeer kansrijk voor ADO maar goed, dat gebeurt nou eenmaal. Dat zie je in elke wedstrijd.

De goal komt niet door het vermeende buitenspel, maar door een fout van een verdediger die geen eens onder druk stond en dus alle tijd had om een goede oplossing te verzinnen. Er waren geen eens spelers van ADO in de buurt.

Zat er een keer aan te komen voor Feyenoord. Ze spelen met een veel te controlerend middenveld. El Ahmadi, Gustafsson en Vejinovic zijn allemaal dezelfde type spelers. Ze hebben daar niet echt een bewegelijke creatieveling lopen. Verwacht dat Ajax en Psv om de titel gaan strijden.

Heb het laatste half uur gekeken maar Feyenoord kon echt geen vuist maken voorin. Elia probeerde het nog wel maar verder leek het nergens op. Vooral die Vejinovic speelde als een slappe drol met veel balverlies en slechte ballen en keuzes.

1 november 2015 om 14:32

ADO stond achterin erg goed.

1 november 2015 om 15:19

Was ik ook verbaasd over! Die derijck deed het toch aardig op die plek

Wat een ontiegelijk slechte pot van Feyenoord. De euforie is de selectie weer eens naar de bol gestegen. Dan is het vervolgens erg zuur dat je geen penalty meekrijgt en de goal uit een buitenspelsituatie valt, maar misschien staan ze nu weer gelijk met beide voetjes op de grond.

Typerend voor Feyenoord. Golven ontwijken in een oceaan, maar verdrinken in een glaasje water.

Haha lekker is dit als je voor Ajax bent kan volgende week een 6 punten wedstrijd worden en bij een nederlaag nog niks aan het handje. Lachwekkend ook deze eigen goal hahaha zo hard lachen om veltman en dan dit 😂

1 november 2015 om 14:32

Ook voor Ajax is het resultaat gewoon crusiaal. Bij verlies heb je eigenlijk veel te weinig overgehouden aan een uitstekende seizoensstart.

1 november 2015 om 15:59

Valt wel mee, ook als je verliest is het doelsaldo is uitstekend en sta je nog voor op Psv.

Ajax speelt ook meestal een betere tweede seizoens helft. Geen beker meer, grote kans dat er dan geen EL meer gespeeld wordt dus maar één wedstrijd per week. Dan kan je veel makkelijker punten pakken dan in die periodes dat je twee keer per week speelt.

1 november 2015 om 16:26

Feit is gewoon dat Ajax over het algemeen gezien gewoon het beste aan het seizoen is begonnen. Feyenoord ook. PSV is minder begonnen. Als Ajax van Feyenoord verliest is dat verschil nagenoeg verdwenen, terwijl Ajax toch zo goed is begonnen. Gewoon een buitengewoon belangrijke wedstrijd voor Ajax natuurlijk, een kleine buffer voor op PSV - die de eerste seizoenshelft bijna elke wedstrijd minstens twee basisspelers heeft moeten missen - is van groot belang voor Ajax.

Als Feyenoord volgende week verliest is de titel wel weer erg ver weg. Op 80% win je niet in Den Haag.

Zat er natuurlijk dik in dit, woensdag kom je nog weg met een wanvertoning, Ado straft het vandaag wel genadeloos af. Kunnen we zeuren over die penalty, maar dat is geen excuus, dit zat er aan te komen. We spelen al weken beroerd, en nou kost het ons punten. Zonde, maar volledig terecht.

1 november 2015 om 21:06

Woensdag was toch geen wanvertoning? Feyenoord speelde de tweede helft toen echt wel vrij goed. Althans, dat vond ik als ajacied.

Vandaag terecht verloren ja. Maar ADO was ook wel goed zeg. Die stonden goed te verdedigen.

2 november 2015 om 07:54

Tweede helft was er meer strijd, maar voetballend vond ik het echt niet overhouden, we hebben maar een paar kansen gecreëerd. De eerste helft was bar en boos, de tweede konden kwamen we wat beter voor de dag, maar ik heb ze aanzienlijk beter zien spelen dit seizoen. Tegen ADO ging het weer net zo, het is om je kapot te ergeren. Die Hansen is trouwens wel een hele goede keeper, met een andere doelman zou je hier nog zo maar winnen, maar dat was dan ook niet verdiend geweest.

Dat Feyenoord de scheids zo vaak mee zou hebben kan dus ook de prullenbak in. Goal uit buitenspel en penalty Kramer niet gegeven. Het was weer zo'n ouderwetse wedstrijd waarin alles tegen zat. Schaken die, toen ie bij Feyenoord speelde, nog geen 2 man voorbij kwam in zijn laatste jaar kan er nu ineens wel 3 in 1 wedstrijd passeren. Verder heel matig spel, dat kan echt niet wil je bovenin mee blijven doen!

Het was echt helemaal niks. Die eigen goal was ongelukkig, maar verder vond ik Van Beek ook dramatisch spelen. Niemand hoeft mij wijs te maken dat hij beter is dan Veltman.

Vejinovic komt ook tekort voor dit niveau. Karsdorp een keer op het middenveld en Nieuwkoop rechtsachter?

Terechte nederlaag. Feyenoord was vandaag dramatisch. Ado had al veel eerder een goal verdiend. Wil toch nog even stil staan bij van Beek, die jongen is een groot talent, maar je kunt niet als centrale verdediger verantwoordelijk zijn voor de laatste 5 eigen goals van je club. Dat is een genante statistiek. Kan ook nooit goed zijn voor zijn zelfvertrouwen.

Haha Veltman zou jaloers zijn op die goal! Het vechtvoetbal werd jullie vandaag fataal, koekje van eigen deeg.

1 november 2015 om 15:04

Ook onbegrijpelijk dat je kiest voor vechtvoetbal tegen een elftal met zoveel minder kwaliteit. Dan trek je jezelf juist gelijk met je mindere tegenstander en wordt het welhaast een 50/50 wedstrijd.

1 november 2015 om 15:24

100% waar! Feyenoord heeft zoveel meer kwaliteit in huis om zo'n wedstrijd voetballend uit te spelen, maar daar was vandaag weinig van terug te zien.

Tja weet nou niet of het terecht of onterecht was. We speelden echt vreselijk, verliezen was eigenlijk wel terecht geweest maar niet op deze manier. Ik zou die grensrechter lekker naar de opticien sturen, was overduidelijk buitenspel. Hoop maar dat het volgende week wat beter gaat want ik zie het niet met vertrouwen in op het moment.

Uit verliezen met 1-0 door een eigen goal geeft een vervelend gevoel. Hopen voor ze dat ze geen tik hebben opgelopen. ADO maximaal resultaat gehaald dus gefeliciteerd.

Wordt spannend bovenin. Volgende week Ajax kloppen en PSV winnen, dan staan de eerste2 gelijk en PSV op 1 punt.

1 november 2015 om 15:28

Of er wordt gelijk een gat met de concurrentie geslagen, misschien nu voor de verandering eens niet nodig om te achtervolgen voor Ajax.

Goh...ik had woensdag al gezegd dat feyenoord de winst op ajax vierde als of ze een prijs hadden gewonnen en dat ze dat op zou breken tegen ado. Maar dat was provoceren volgens voetbalzone. In mijn ogen is het gewoon logisch nadenken

1 november 2015 om 14:35

Een paar mannetjes op de eerste rijen die juichen en de rest vindt het al gauw feest. Geloof mij nou maar, het was voor Feyenoordbegrippen echt niet zo uitbundig als de media wil doen geloven. Die spreken graag in zinnen als de Kuip ontplof, schudt op zijn grondvesten en meer van dat geneuzel. Vorig jaar Sevilla was veel meer bijvoorbeeld, niet te vergelijken. Ik was ook absoluut niet euforisch en zag dit al aankomen. Woensdag speelde ze al vreselijk slecht, zo'n zeperd daar kan je op wachten dan.

1 november 2015 om 14:44

Dan heb jij mn facebook niet gezien. Zoveel feyenoorders die helemaal uit hun dak gingen.

1 november 2015 om 15:22

Ik hoorde laatst een vrouw voor de camera verklaren dat haar zoontje geen werk meer kon krijgen omdat asielzoekers een baan kregen aangeboden. Toen de journalist vroeg hoe ze dat wist zei ze 'dat stond op Facebook' . Je hebt het fragment misschien zelf ook gezien.

Je moet niet al die onzin geloven op facebook, heb weleens of die frenk de boer pagina gekeken, daar staan volwassen mannen feyenoorders dood te wensen, met een profielfoto met hun baby op de arm. Denk je echt dat dit moordenaars zijn? Ja het zijn zwakzinnigen, en nee ze hadden zich nooit mogen voortplanten, maar op Facebook meet het merendeel zich een andere identiteit aan, compenseren voor de missers op maatschappelijk vlak vermoed ik. Ik zou er niet te veel waarde aan hechten. De Feyenoorders die ik ken hebben gejuicht bij de goal maar erkende ook dat het spel woensdag belabberd was en dat het nog pittig zou worden tegen Ado. En dat is gebleken, Feyenoord speelt gewoon al tijden slecht en dat breekt je nu op.

1 november 2015 om 21:15

Hahaha prachtig. En natuurlijk ook helemaal waar.

Afgaande op wat je leest op social media zit dit land inderdaad vol met krankzinnigen. Ik vind bijvoorbeeld die Frenk de Boer pagina echt wel grappig, maar ik ga daar niet de reacties lezen.

Toch jammer dat mensen zich dan niet normaal kunnen gedragen, maar ik moet ook meteen zeggen dat ik zelf ook wel eens wat typ waarvan ik dan later denk "was dat nou nodig".

Simpelweg niet goed genoeg vandaag. Niemand meer zeggen dat Feyenoord de scheidsrechter altijd mee heeft. Feyenoord voetballend niet genoeg gebracht en de paar kansje die Feyenoord kreeg werden vakkundig om zeep geholpen. Volgende week maar de drie punten in Rotterdam houden.

Ado is thuis gewoon goed als ze grote wedstrijden moeten spelen. Tegen kleinere clubs denken ze makkelijk te kunnen winnen , maar omdat ze dan hun te laag inschatten wordt er helaas niet gewonnen.

Vijf eigen doelpunten. Ik vergeef het je opnieuw Sven! Jammer, maar zulke wedstrijden heb je wel eens.

1 november 2015 om 15:08

Nou, ik ben er zo langzamerhand wel een beetje klaar mee. Onze Sven moet zijn benen even opnieuw aanschroeven o.i.d. Een eigen goal is altijd een fout als het 1 keer gebeurt, 2 keer, of zelfs 3 keer als we dan heel vergevingsgezind zijn. Maar ben je persoonlijk verantwoordelijk voor de laatste 5 eigen goals van je club, mag je jezelf eens flink achter je oren krabben. Kan echt niet langer zo.

Hoe ironisch. Ene keer win je doot een E.D. en de wedstrijd verlies je er door.

Schaam me trouwens als Feyenoordsupporter voor die actie van Bilal. Erg onsportief om nog 5 meter door te rollen na die overtreding van Duplan. Had van mij tegelijkertijd met hem mogen gaan douchen na zo'n treurige actie. Hoop echt dat Gio hem op zijn donder geeft, dit willen we niet zien bij Feyenoord.

Wel een verdiende overwinning van ADO, ze hebben er hard voor gevochten. Puntverlies zat er een keer aan te komen. We missen gewoon dat beetje creativiteit voor het ontmantelen van goed georganiseerde ploegen, en als je dan niet 110% geeft, verspeel je punten. We hebben geen kans gecreëerd... En over de scheidsrechter: soms heb je hem mee, en soms tegen. Het zou een enorm zwaktebod zijn het op de arbitrage te gooien. Gefeliciteerd ADO, het is jullie gegund.

Hou nou eens alsjeblieft op over de arbitrage. Boehoe...buitenspel...boehoe...penalty... wordt er zo moe van. Afgelopen woensdag had de scheids ook kunnen fluiten in de laatste minuut tegen Kuyt, dat doet ie niet dus telt het doelpunt. Al dan niet terecht maar dat maakt niet uit. Daar hoor ik geen een rotterdamse supporter over maar hier beginnen ze alweer over buitenspel en de scheids moet een nieuwe bril etc. Overigens is dit geen specifiek verwijt richting Rotterdamse fans want daar hebben alle fans een handje van. Onthoud nou gewoon: Het is pas een penalty/buitenspel/overtreding als de scheids er voor fluit. En zo niet, dan niet. Staat volkomen los van de werkelijke situatie. Ook allemaal kappen met dat protesteren bij de scheids. Er heeft er nog nooit 1 een beslissing teruggedraaid nav protesten dus hou er gewoon mee op.

1 november 2015 om 14:38

Degene die woensdag de scheids zo goed vonden klagen nu het hardste. Jammer, maar als hij woe goed was, was ie het vandaag ook, alleen nu had Ado er voordeel van ipv Fey

1 november 2015 om 15:26

Heb je zo'n goede reactie, verneuk je het in de laatste zin. Vrij recentelijk nog: Noorwegen -19 tegen Engeland -19 (damesvoetbal), Uefa besloot de laatste 18 seconden van dat duel over te spelen (penalty situatie), kostte Oranje overigens de EK-kwalificatie. Wel is er een regel (gek genoeg van de Uefa zelf) die voorschrijft dat de beslissing van een scheidsrechter bindend is, dit ter ondersteuning van de rest van je goede reactie. Nogmaals, ben het op je laatste zin na volledig met je eens.

Die rode kaart was volledig terecht maar wat is Bilal een vervelend mannetje. 300 keer doorrollen maar dan wel op kijken of er wel een kaart is gegeven en zodra hij dat ziet weer ff vrolijk verder rollen.

Verder had Feyenoord nog best een penalty mogen krijgen en had dat doelpunt natuurlijk nooit mogen vallen.

1 november 2015 om 14:39

Ben ik met je eens, was geen enkele reden om hem binnen te schieten, was geen Hagenees in de buurt notabene. Dat was niet best gedaan.

Bibal zou ik me dood voor schamen maar goed, hij speelt niet bij mijn club. Terechte rode kaart maar dat rollen en gluren naar de scheidsrechter, bah.

Penalty was lastig omdat de bal er niet kwam, dan ziet de scheidsrechter het niet. Was de voorzet wel gegeven, dan had je een goede kans op een pingel.

Feyenoord was vandaag niet goed, ADO was over de hele wedstrijd gezien de betere partij.
Jammer van het buitenspel doelpunt. Verder kunnen we lang of kort over het recht van een strafschop praten maar dat zou ik gezien het wedstrijdbeeld niet doen. Feyenoord mag van geluk spreken dat het niet al eerder op achterstand is gekomen en had zelf niets in te brengen. Al met al zou een gelijkspel wel op zijn plaats zijn geweest.

De scheids had vandaag invloed op de uitslag en ik kan me voorstellen hoe frustrerend dat is aangezien wij ajacieden woensdag hetzelfde gevoel hadden. Overigens was deze eigen goal goed afgekeken afgelopen week deze was een stuk moeilijker om zo te maken.

Leuke pot voetbal en verdiende overwinning voor een strijdend Den Haag. Terechte rode kaart maar wat een aansteller die Feyenoorder, zonder hekken had die nu op het strand bij Scheveningen gelegen.

Er zat wel een mooie curve aan dat doelpunt van Van Beek. Vermeer was kansloos.

Fijn dat Feyenoord nu een keer benadeeld is. Van mij mogen ze kampioen worden, maar dan wel op eigen kracht zoals Psv vorig seizoen. Dit jaar heeft Feyenoord al een aantal keer dankzij de scheids gewonnen.

Het is zo simpel als wat. Als je werkelijk om de titel wilt meedoen moet je dit soort potjes over de streep kunnen trekken.

Belachlijk goede week dit.
De beker is voor mij een bijzaak prijs. Zijn toch extra wedstrijden die men moet spelen terwijl het kampioenschap echt wel veel belangrijker is.
Feyenoord laat zien dat men daar geen twee wedstrijden per week kan spelen. Geeft niks. Heeft men bij Ajax en PSV ook moeite mee gehad de afgelopen jaren. Maar ja...dan zie ik Feyenoord nog wel meer punten morsen.
En woensdag lekker achterover leunen op mijn bank en de Klassieker kijken. Deze keer voor het echie.

1 november 2015 om 14:52

Ik denk dat Feyenoord heel blij mag zijn met de beker (mochten ze die winnen). De basis is te smal voor een hele competitie. Met de beker hebben ze in ieder geval iets om dat hele grote lege gat in de prijzenkast te vullen.

1 november 2015 om 15:08

Wat ik zo hoor en lees deze week zit de frustratie van de uitschakeling in de beker toch behoorlijk hoog. Blijkbaar was die beker toch belangrijker, of komt het door het verlies tegen Feyenoord?
Ik weet het niet maar het heeft veel losgemaakt bij Ajax fans.

2 november 2015 om 11:14

Nee hoor. Alle ingrediënten werden Feyenoord aangeboden.

Wedstrijd in de Kuip, in de avond, Ajax zonder paar vaste krachten, ongelukkig eigen doelpunt. Ik denk niet dat er veel Ajacieden wakker gelegen hebben van deze nederlaag. Aankomende zondag komt de échte Klassieker. Als ajax die verliest, zullen er wel degelijk mensen gefrustreerd zijn. Ik denk dat 9 van de 10 feyenoorders liever het eredivisie-duel wint dan de bekerwedstrijd, zeker na die blamage tegen ADO gisteren. Maar wie weet pakken ze de dubbel, alhoewel ik persoonlijk Ajax meer kans geef.

Tijd zal het leren, wordt in ieder geval een leuke pot!

Doen alsof je been is afgezaagd, en dan wel een sprintje gaan trekken zo gauw je een groengeel truitje ziet. . Bilal zou zich heel diep moeten schamen. En hij mag blij zijn dat Israël, Mansveld, Lazeroms en Van Hanegem niet meer op het veld staan, want dan had hij nooit meer kunnen lopen.

Wat een waardeloze pot van de kant van Feyenoord. ADO dik verdient gewonnen. Het doelpunt had misschien afgekeurd moeten worden, maar dat Feyenoord het al zover laat komen is gewoon waardeloos.

Ik zag op FOX dat Feyenoord een strafschop had moeten hebben, dat is misschien ook zo. Maar FOX heeft de pingel die ADO had moeten hebben (begin van de wedstrijd, duel vd Heijden en Havenaar) volgens mij niet herhaald. Beide ploegen hadden er een moeten hebben, beide geen gekregen.

Hopen dat Feyenoord hier lering uit trekt, want ongeacht of het doelpunt nou afgekeurd had moeten worden of niet, hebben ze het zich compleet aan zichzelf te danken dat ze hebben verloren.

ADO Den Haag, Gefeliciteerd!

Mensen die nu gaan reageren dat Feyenoord de scheids steeds mee heeft, zijn gewoon erg kinderachtig. Ze hebben idd een aantal keer voordeel gehaald uit arbitrale dwalingen, maar andersom ook nadeel. Uiteindelijk compenseert zich dat toch wel in een seizoen. Feyenoord heeft vandaag niet verloren door de scheidsrechter, maar door zichzelf. Net als dat Ajax woensdag niet verloor door de scheidsrechter, maar ook door zichzelf.

1 november 2015 om 15:15

Te vroeg op zenden gedrukt. Maar eens. Je verliest niet door een scheids. Je hebt 90 minuten om zelf iets te creeren en te scoren.

De rapportcijfers hierboven zijn echt lachwekkend. Met deze cijfers had ADO met minimaal 5-0 moeten winnen.
Feyenoord speelde slecht maar ADO was echt niet veel beter. Voor hun doen hebben ze het goed aangepakt maar het spel was van beide niet goed.

1 november 2015 om 16:51

Dat komt door het rapport systeem, de winnaar begint op 6,5 en de verliezer op 5,5. Je kan kiezen op omhoog of omlaag, je geeft geen echte cijfers. Dan zie je de winnaars altijd omhoog gaan en de verliezers naar beneden. Is elke wedstrijd zo.

Blom drukte ook weer eens zijn stempel op de wedstrijd. Vasthouden van Wormgoor niet bestraft en Schaken stond ruim een meter buitenspel bij de 1-0. Mallone geen rood geven maar wel El Ahmadi voor niks geel geven.. Dramatische scheidsrechter maar Feyenoord was nog slechter vandaag.

1 november 2015 om 14:55

De Engelse commentatoren waren erg te spreken over Blom. Het buitenspel van Schaken voor de 1-0 mag je de scheidsrechter ook niet aanrekenen, daar heeft een assistent lopen suffen.

En Hansen was uitstekend vandaag, alles wat hoog kwam, was voor hem.

1 november 2015 om 15:01

Hi floot verder ook gewoon prima, alleen penalty die hij niet ziet kun je hem aanrekenen. Maar het was ook niet dat kramer anders had gescoord ofzo, dus ik kan er mee leven.

1 november 2015 om 15:02

Kan Blom inderdaad weinig aan doen.
Maar die assistent, niet normaal zeg. Staat op een meter of 3 van Schaken en op één lijn

1 november 2015 om 15:02

Als je al gaat klagen over een onterechte gele kaart is het wel heel triest gesteld. Beteijfel of het een overtreding was maar als je als scheids het een overtreding vind moet je ook geel geven voor het onderbreken van een counter.

Penalty had ik ook zwaar gevonden. Werd een beetje vastgehouden maar Kramer ging pas liggen toen hij zag dat hij de bal niet meer kon halen.

1 november 2015 om 15:49

Gaat om de inconsequentie van de scheidsrechter. Als hij El Ahmadi geel geeft dan moet hij Schaken en Wormgoor in de eerste helft ook geel moeten geven en Mallone zijn tweede gele kaart.

Feyenoord is vergeten te voetballen!
Het werd weer vechten, meteen scheidsrechter die zich weer verrot laat schelden doos Kuijt en zijn maten. Dat vind ik echt belachelijk en respectloos.
Van Beek topscorer eigen doelpunten.

1 november 2015 om 15:05

Ik zat op dat moment mn longen uit me lijf te schreeuwen en stond niet helemaal op n plek waar ik alles kon zien maar ging kuyt zo los dan? Had het niet gezien dus ben erg benieuwd. Heb namelijk et idee dat kuyt steeds meer laat zien wat ie echt is ipv de heilige pastoor van de eredivisie

1 november 2015 om 17:49

Heel Feyenoord was meer bezig met de scheidsrechter, dan met voetbal

We hebben gewoon terecht verloren.
Nou niet op een ander afgeven,maar gewoon in de spiegel kijken!!
Met zo een mentaliteit ga je weinig punten pakken.
Hoop dat de jongens van de roze wolk zijn gevallen en wakker zijn.
En bovendien beseffen dat wij geen potjes makkelijk kunnen pakken,maar moeten knokken voor elke overwinning!
Hoop dat we volgende week wel kunnen opbrengen wat we elke week moeten opbrengen.
Anders is de competitie ook al weer voorbij.

Erg zuur weer.. Geen vuist kunnen maken tegen een stug Ado.. En dan een eigen doelpunt. Hopelijk staan we er volgende week weer met z'n allen!

Feyenoord speelde bagger, viel me zwaar tegen , had verwacht dat ze volwassener zouden zijn.
Leuk hoor winst tegen Ajax, maar dan moet je tegen ado ook winnen, dit is zo onvolwassen. Ajax wint volgende week met gemak denk ik

Rode kaart is wel terecht, maar dat het vreselijke toneelspel niet bestraft wordt is minstens even erg. wat een schande voor het voetbal. En verder zal het wel niet lekker voelen als je een paar dagen eerder een wedstrijd wint door een speler van de tegenstander en daar hard om moet lachen en dan dit. Trouwens Elia begint ook zolangzamerhand knap vervelend te worden met zijn misnoegde gebaartjes. en nu maar hopen dat de Verlosser volgende week weer meedoet.

Tjonge jonge zeg,wat speelde me cluppie slecht zeg ;. Die jan-arie v/d heijden,tjonge,wat een drama voetballer zeg. Vond Vermeer goed keepen,maar daar is ook alles mee gezegd.

Die rode kaart vond ik terecht,maar dat toneelspel,walgelijk gewoon.

Vond blom goed fluiten,jammer dat de grensrechter het buitenspel niet zag. En ach,soms heb je de arbitrage mee,en soms heb je het tegen.

Feli ADO-fans,dik en dik verdient gewonnen.

1 november 2015 om 16:35

Zeker verdiend, maar we speelden woensdag eigenlijk al net zo beroerd als vandaag, het zat er aan te komen deze nederlaag. En ik zou niet eens gek opkijken als het volgende week zomaar weer fout gaat als er niet gauw iets veranderd.

Zoals elk jaar, dit vechtvoetbal van Feyenoord kost veel te veel energie en houden ze niet vol, zeker geen 2 wedstrijden in 1 week.

Zo ongelovelijk blij op de overwinning tegen Ajax, zo slaat het 4 dagen later compleet om. Mogen ze volgende week weer een pot spelen op 150procent, om eventueel gelijk te komen.

Al wint Feyenoord zondag (wat ik persoonlijk niet zie gebeuren), blijf ik erbij dat de titel tussen Ajax en PSV gaat. Feyenoord houdt niet vol.

Typisch Feyenoord, kunnen zich prachtig opladen voor Ajax maar verzinken dan weer tegen een kleinere club. Als al het geluk en de hulp die Feyenoord heeft gehad die eerste fase van te seizoen nu omslaat, kan het maar zo een zware periode worden voor ze.

Ik wist al dat deze wedstrijd moeilijk voor Fey zou zijn. Hij had met kazim immers en Bilal in de basis mee moeten beginnen. In de eerste helft kon je zien dat Feyenoord de energie niet had om druk te zetten. Ze probeerden wel maar alles wat ze deden was traag en de scherpte was er niet. Hier zie je gewoon dat Gio niet een goeie trainer is. In de 2de helft had ik 3 spelers direct gewisseld eigenlijk was ik zelfs met een hele andere basis begonnen. Je kon het eigenlijk zien aankomen bij de wedstrijd tegen Ajax. ADO speelt altijd goed maar feynoord had gewoon met fitte spelers gewonnen. Als kazim en immers basis zouden staan was het een hele andere wedstrijd.

Dit is HET verschil tussen een Feyenoord en Ajax of PSV. Ajax en PSV winnen wel 'gewoon' hun wedstrijden. Feyenoord wint van Ajax maar door de verliespartij tegen ADO en gelijkspelletjes tegen Roda etc loop je achter de feiten aan.

Feyenoord heeft dan wel gewonnen van Ajax , maar ik wel met veel moeite terwijl ze kn eigen huis spelen met alleen maar eigen publiek.

Ik ben niet voor Feyenoord, maar ik had het ze wel gegund. Maar ze doen zichzelf elk kaar te kort

Eindelijk een keer geen pech.heerlijk. Feyenoord is uit niet best. ADO Terecht gewonnen, hopelijk is dit de opmaat naar nog veel meer moois, dit was ook broodnodig. Feyenoord ligt ons wel. ADO kan het dus wel. Mijn dag kan niet meer stuk, Hup Ado!

Wat een overschat elftal dat Feyenoord zeg. Het zit vol met onsympathieke voetballers zoals Kuyt, Kramer, Kazim. Ik begrijp er ook geen barst van dat die Kuyt zo wordt opgehemeld. Ongelooflijk.

Verdiende overwinning voor ADO dat op alle fronten scherper was dan Feyenoord en bij vlagen met zeer goed positiespel liet zien. Nu hopen dat ADO deze lijn doortrekt en te beginnen aanstaande vrijdag met Roda uit.

Forza FC Den Haag!!!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren