Voetbalzone

Sulejmanii
Algemeen
Activiteiten
Vrienden (33)
Spelers & clubs
Youtubes
Clubexpert


  • Donderdag, 4 december 2008
  • Sulejmanii
  • 200 punten
  • Lid
    + Bewezen lid
  • Geen ban
  • 2532
  • 25 jaar (23-6-1989)
  • Amsterdam
  • ICT
  • Student
  • 33
Persoonlijke berichten
27 november 2011 om 21:54
#4

Haal die Davids is weg, Ajacied!

11 april 2012 om 22:47
#5

Haha bedankt! Heel mooi, hij was gewoon over zichzelf aan het praten

19 april 2012 om 21:41
#6

Dankje, ik probeer altijd objectief te zijn, ook al gaat het over Ajax of een andere club

29 april 2012 om 18:29
#7

Hahaha, ja schuldig ^^

29 april 2012 om 19:56
#8

Ik zit elke keer weert e genieten van Vi maar erger me steeds dood als Derksen maar niet zn ongelijk wil toegeven als een speler die hij afzeikt wel bewijst dat ie wel belangrijk is. Bij Pantelic bleef hij maar roepen dat ie niet toevoegde terwijl hij ontzettend belangrijk was. Bij Anita zeuren ze steeds over zn lengte. Alsof zn lengte hem dwars zit. Heeft er helemaal niks mee te maken. Als je goed kan voetballen maakt lengte niet uit. Ze verzinnen elke keer weer wat anders. Anita is zelfs belangrijker dan Eriksen nu. Speelt ook 10 keer beter (maardas mijn mening ) En Janssen speelt beter dankzij Anita. Maar ze zullen toch altijd blijven zeuren. Anita is een toppertje. Dat zag ik een paar jaar geleden al. Steeds meer mensen zien het en op een dag zal ook Derksen hem goed vinden.

29 april 2012 om 22:19
#9

Precies. De Jong was fantastisch dat seizoen. Beter dan dat Eriksen nu is. Die 2 lieten elkaar en het team beter spelen. Was een geweldige eindspurt toen die dus jammer genoeg niet de titel opleverde.
Dit seizoen is het Anita die anderen beter laat spelen.

En ach...het kan me eigenlijk ook niet zoveel schelen wat de media roept. Hij laat het gewoon zien en das het belangrijkste.

8 mei 2012 om 15:34
#10

Ik vind vd Gijp de laatste tijd veel dingen naar beneden halen. Maar ja wat ik wel weer goed vind is dat hij niet zit te slijmen als een de Boer naast hem zit bijv. Hij zegt wel gewoon wat ie vind maar hij is te negatief de laatste tijd.

19 september 2012 om 09:47
#11

Thanks man! Ja ik had dit niet verwacht, dus ben wel zo sportief genoeg om te zeggen dat ik er compleet naast zat. Jammer dat jullie niet hebben gewonnen, was een close call. Maar 1-0 wil niks zeggen, want thuis moet het zeker haalbaar zijn om Dortmund te verslaan met een 3-1 ofzo. Dus ik zie het nog positief in, en van City hoef je helemaal niks te vrezen hebben zolang Mancini daar coach is.

Tactisch is Mancini waardeloos, dus de boer moet het daar gaan zoeken. Komt wel goed!

20 november 2012 om 18:05
#12

Wat gaat Sulejmani doen nadat zijn contract bij Ajax afloopt? Zo te zien ben jij een Sulejmani-kenner, ik hoor graag van je wat de laatste ontwikkelingen zijn.

21 november 2012 om 16:20
#13

Zou het niet verstandig zijn van Ajax om Sulejmani een tweejarig contract aan te bieden? Dan kunnen ze hem volgend jaar misschien nog voor een paar miljoen verkopen als hij een opleving krijgt. Hoe weet je dat hij naar Valencia gaat?

24 november 2012 om 01:20
#14

Klopt, dat is ook mijn plaatje met die beer in mijn profiel te zien he.

27 februari 2013 om 21:15
#15

Achterlijke reactie op Lazio topic

voor je reageert wil je je dan eerst verdiepen in:
1) de club
2) competitie

AS Roma, Inter, Juve, Torino, Napoli etc. zijn allemaal rechts georienteerd.
In Italie ben je of rechts of links en kennen ze geen midden.
AS Roma, Lazio etc. hebben dus ook extreem rechtse groeperingen (die ik zelf afkeur), maar dan hebben we het over een klein deel van de fans.

Wat betreft de steekpartijen:

Paar maanden geleden hebben AS Roma fans Spurs fans neergestoken, en nu hebben Lazio fans zich inderdaad misdragen, helaas zijn ze in Zuid-europa nog niet zover als in bijv. Nederland qua politie controle na een wedstrijd.
Maar voordat je zo'n domme reactie plaatst wil ik je wel even mededelen dat jouw favoriete clubje vaker in het nieuws was dan Lazio nu is met misdragingen van supporters.
Hadden ze Ajax ook moeten opdoeken?

1 maart 2013 om 02:06
#16

Maar toch allebei bedankt, slaap zacht hetzelfde.

9 maart 2013 om 19:11
#17

Heerenveen speelt heerlijk. Hoop eigenlijk nog liever dat ze het uitbouwen

9 maart 2013 om 23:04
#18

Gelukkig hebben ze het volgehouden. Dit is echt heerlijk. Echt genieten. Dit is echt een hele mooie overwinning en ik heb nu al zin in morgen.

10 maart 2013 om 00:10
#19

Zwolle moet te doen zijn, maar zekerheid hebben we nooit.. Ik durf niks meer te voorspellen wat de Eredivisie betreft, maar ik mag toch hopen dat Ajax thuis minimaal wint. Wat denk jij ervan?

13 maart 2013 om 15:16
#20

Hey Sulejmanii

Het is inderdaad zo dat Zeefuik echt een pispaaltje is, vooral hier op voetbalzone. Het is echt frustrerend dat mensen een oordeel over spelers hebben wat eigenlijk nergens op gebaseerd is. Ik deel met iedereen de mening dat hij te weinig scoort, maar als de mensen die telkens zo kritisch zijn een hele wedstrijd kijken en dan alleen focussen op Zeefuik, kunnen ze ook zien dat hij een uitstekende kracht is voor Groningen. Het is mooi te zien dat er in ieder geval nog een medestander hier is op voetbalzone. Van al die Zeefuik-bashers word ik helemaal gek. Onder de Groningen supporters wordt hij trouwens ook zwaar ondergewaardeerd. Onbegrijpelijk, maar goed. Ik snap wel dat mensen spitsen afrekenen op de kansen die ze missen, en niet naar het voetbal zelf kijken.

30 april 2013 om 18:46
#21

Bedankt voor je compliment. Kiest hij ervoor om zijn contact te verlengen, dan hoop ik dat hij er alsnog wat van gaat maken. Want ik ben ervan overtuigd dat hij er had kunnen komen als hij het allemaal serieuzer had opgevat. Het is dus ook niet logisch dat er mensen zijn die fan van hem waren.

21 mei 2013 om 03:01
#22

Ben je onderhand nog steeds fan van Sulejmani of is de liefde wat bekoeld? :P

25 oktober 2013 om 16:50
#24

Doe eens even rustig man. Ik heb je niet opzettelijk beledigd, ik heb gevraagd of je een van de betere voetballers ooit niet een seniele man wil noemen omdat hij een andere mening is toegedaan dan jij. Man wat heb jij een lange tenen voor een gozer van mijn leeftijd. Kalm aan.

25 oktober 2013 om 17:27
#25

Okee, no harm intended. Fijn weekend!

31 oktober 2013 om 12:19
#26

Sorry man, je zit er dik naast. Wat Nederlandse clubs betreft ben ik voor Ado.
Misschien had je het opgemerkt door mijn pagina die gedeeltelijk in het groen en geel is.

Wel heb ik momenteel een beetje sympathie voor PSV omdat ze spelers hebben waar ik graag naar kijk (mits die in vorm zijn) : Depay, Wijnaldum, Bakkali en Maher. Rasvoetballertjes. Misschien dat je daarom dacht dat ik voor PSV was?

7 november 2013 om 01:08
#27

Leuk om te horen dat je nog iets herinnerd van een gesprek een tijd geleden. Klasse dat je aangeeft dat je begrijpt wat ik destijds bedoelde over Veltman. Dat siert je. Ik ben echter bang dat De Boer helaas Moisander er weer in gaat zetten. Ik vrees dat Denswil of Veltman het veld moet ruimen voor de matige Fin. We zullen zien. Ik hoop dat De Boer het laat staan zoals het is. Dan heb je in de tweede helft van het seizoen en volgend seizoen een dijk van een centrumverdediging. Moisander in de winter verkopen aan Hsv, zou mijn voorkeur hebben.

7 november 2013 om 14:51
#28

Er schijnt een gerucht te zijn dat Bertje Moisander in januari weg wil kapen bij Ajax voor maximaal € 5 miljoen. Van mij mag ie. Bevrijd ons van Moisander. Begrijp me niet verkeerd. Ondanks dat ik nooit een voorstander van Moisander ben geweest heeft hij het vorig seizoen uitstekend gedaan. Alleen ben ik van mening dat hij het niveau van Ajax niet aankan. Vooral het leiden van een verdediging lijkt hem niet goed af te gaan. Daarnaast heeft hij nog een contract voor anderhalf jaar, dus een mooi moment om hem te verkopen. Voor hem mooi om nog in een topcompetitie terecht te komen.

We zullen het wel zien, maar ik ben behoorlijk content met Denswil en Veltman. nu de voorhoede nog.

Aangepast op Donderdag, 7 november om 14:52 door Klopper1900.

15 november 2013 om 09:21
#29

Dat verklaart een hoop! Zul je ook wel vaker reactie op krijgen?! Ik was echt helemaal klaar met die gast op het laatst. Liep vaker bij de Burger King dan op het trainingsveld. Blij dat we er van verlost zijn!

27 november 2013 om 15:19
#31

Pen(n)ywise is een clown uit de film it (aanrader) van Stephen King en die deelt ballonnen aan kinderen uit. Dat doen clown´s nu eenmaal
Ik mag het v/d moderators niet meer plaatsen anders riskeer ik een ban maar in sommige gevallen kan ik het niet laten als iemand weer eens als een klein kind reageert, o.a in het geval van Bondskoots dus.

4 december 2013 om 23:08
#32

Volgensmij(ik weet het niet zeker) reageerde jij op mijn reactie in een Bouma topic een paar weken geleden dat ik over mijn CE vertelde. Ik weet niet of je hem ondertussen al hebt gelezen, mocht je dat nog willen doen, is het de tweede van onderen, niet bedankt voor bewezen diensten. Uiteraard mag je de andere ook lezen.

5 december 2013 om 18:48
#33

Lekker duidelijk ben ik weer . Ik bedoelde dat je mijn andere Ce's ook mag lezen, ik heb er in totaal 7 online gezet, en maar 1 over Bouma.

Veel leesplezier, ik zie je reactie wel verschijnen .

9 december 2013 om 09:56
#34

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=193478

Dat moet hem zijn, heb je trouwens deel 2 over Enke ook gelezen, of nog niet?

Tot laters!

10 december 2013 om 12:29
#35

Veel leesplezier

29 januari 2014 om 16:27
#36

Hahaha ja kon het ff niet laten, maar die gast was volgens mij ook een beetje de weg kwijt hahaha.

16 februari 2014 om 21:58
#37

Goedenavond mede Ajacied!

16 februari 2014 om 23:00
#38

Ik ben zeker bekend met Amsterdam, nee kom er niet vandaan.
Ben geboren in Zaandam, heb gewoond in Beverwijk en Haarlem.
Ik huur nu tijdelijk een appartementje in Amsterdam, ben even aan het kijken voor een huisje in Haarlem
Dat voelt toch lekkerder bij mij, niet de mega drukte uit Amsterdam, maar wel gewoon alles binnen handbereik/loopafstand, Amsterdam 10 minuutjes rijden etc.
Ik ken zo'n beetje dat hele gedeelte uit mijn kop, zowel Haarlem/beverwijk als Zaandam & Amsterdam.

Ja dat was genieten, ik ging direct naar het Museumplein na de huldiging in de Arena, vond het alleen jammer dat er van die figuren in de torens klommen waar de speakers in zaten, maar die hebben dat gevoeld ze werden bekogeld met glas en blikjes bier.
Aan de ene kant vond ik het jammer dat het niet op het leidse kon, maar achteraf... die 90-100.000 man had daar nooit gepast.

Ik weet ook nog dat ik 5 jaar geleden mezelf afvroeg of Ajax ooit nog kampioen zou worden, ik zag het echt niet meer gebeuren, en toen dat ene jaar waarbij het op de laatste wedstrijd aan kwam... man man, krijg nog steeds kippenvel als ik er aan terugdenk.

21 februari 2014 om 19:32
#39

He vriend, heb een 2-weken ban gekregen omdat de mods niet eens de moeite nemen om provocaties weg te halen.
Dus bij deze, dit is mijn Back-up account.
Over 2 weken ben ik weer terug op m'n oude!

2 maart 2014 om 19:24
#40

Ik had 20 euro ingezet, op wedstrijden ik had raar gevoel bij Ajax, dus zetten die op winst van Feyenoord.
Had alle wedstrijden goed, tot Feyenoord - Ajax. Als Feyenoord won, had ik 535 euro gewonnen. Maar gelukkig won Ajax, en dat vind ik op dit moment belangrijker dan die geld.

Ik gebruik zelf Toto, Unibet snap ik niet echt goed. Maar bij Toto moet je account aan maken en juist banknummer invoeren anders mocht je winnen krijg je geld op een verkeerde nummer en dat moet je natuurlijk niet hebben. Je moet zeg maar geld storten op je account, wijst zich echt allemaal zelf uit zeer makkelijk. Als je geld hebt opgestord zeg maar, 20 euro. Dan kan je wedstrijden aanklikken die je denkt dat die winnen rechts van je staat een vakje waar je bedrag in kan voeren, 1 euro min - 22 euro max. Je moet gewoon geluk hebben hoor, is niet dat je makkelijk wint.

Een tip voor, weet niet hoe lang het nog geldig is, maar als je ook bij Actiecode, FOX intypt krijg je 50% korting, dus je zet 10 euro in, je speelt voor 5 euro mee.

3 maart 2014 om 14:38
#41

Ik zie de reclame al voor me met Suarez Denk dat hij dan aardig wat kan vangen, maar helaas zal het er nooit van komen.

7 mei 2014 om 15:50
#42

Haha, geeft niks hoor. Overkomt iedereen weleens. Ik ben trouwens wel gewoon voor Psv, maar heb dat nergens in mijn profiel staan, maar veel mensen verwarren het roodwitte tenue van mijn avatar met Psvs jubileumshirt.

14 juni 2014 om 06:01
#43

Hey, bedankt voor je reactie en compliment.

Ik probeer altijd me mening objectief te brengen mensen die meer afgunst naar een rivaliserende club hebben dan binding met hun eigen club kan ik altijd maar moeilijk serieus nemen. Begrijp me niet verkeerd een beetje rivaliteit is leuk maar altijd maar dat provoceren van sommige mensen is inderdaad jammer. Aan je reactie te zien denk jij er ook zo over.

Groeten,

18 september 2014 om 14:52
#44

Bedankt voor het compliment!

8 oktober 2014 om 16:33
#45

Om gek van te worden, al die overdreven kritiek rondom Sigthorsson. Nee het is geen ideale spits, maar dat is Milik ook niet en zo doen verscheidene het wel voorkomen. Misschien is Milik beter, misschien ook niet, maar hoe kunnen wij dat vanaf de tribune en bank nou beoordelen? Maken 6 doelpunten tegen JOS en twee tegen Heracles je gelijk de beste spits van Ajax? Nee ik denk dat Frank het wel wat beter kan beoordelen en zolang Milik niet het tegendeel onomstotelijk bewijst, lijkt mij Sigthorsson de meest logische optie. Zivkovic is er nog niet klaar voor, Milik representeert geen restwaarde als je hem niet overneemt en dat doe je niet als ie tegenvalt en Sigthorsson heeft Ajax ook vaak zat uit de brand geholpen in grote wedstrijden, zoals jij al aankaartte. Er heerst totale opportunisme rondom Ajax.

Zimling was een kut aankoop, Marc Overmars moest weg. Na zijn eerste 45 minuten tegen PSG was iedereen verrast 'we hadden het fout, Zimling is de juiste man voor Ajax'. Frank de Boer zag het anders en bleef toch liever Viergever opstellen. Frank de Boer snapte er volgens velen niet veel van. Viergever heeft een te lage handelingssnelheid, komt tekort op het middenveld en kan beter Boilesen vervangen. Zimling krijgt vervolgens voor het eerst in de basis een kans, tegen een team waar de mouwen opgestroopt moeten worden en hij de juiste man is volgens velen. Vervolgens is Zimling de meest slechte speler van het veld en roepen dezelfde mensen 'zie je nou wel, ik zei het altijd al: Zimling is het niveau NEC en geen niveau Ajax.

Dit is een ander voorbeeld van wat er zoal omgaat in het hoofd van bepaalde supporters in pak 'm beet 3-4 weken. Men gaat helemaal mee in trends die in verschillende programma's ontstaan. Zo was het destijds met Manolev, zo is het nu met Sigthorsson en zo zal het nog wel vaker gebeuren. Dan kan je pleiten nog zo objectief te zijn en nog zoveel wedstrijden van Ajax live te kijken, je moet wel leren met je eigen ogen te kijken en onbevooroordeeld een wedstrijd in gaan. Pas dan kun je een speler objectief beoordelen. De wijze waarop het nu gaat is vaak een selffulfilling prophecy, men heeft een aanname en bekrachtigd die met alles wat ze in de wedstrijd zien wat hierop aansluit. Alle andere informatie wordt niet over gerept en zo ontstaat er een enorm eenzijdig beeld. Niemand zal ontkennen dat Sigthorsson momenteel geen goede spits is, maar hem zo afkraken en een jongen die feitelijk nog niets heeft laten zien op een voetstuk plaatsen, dat slaat nergens op.

9 oktober 2014 om 12:33
#46

Ik denk persoonlijk niet dat Sigthorsson een topper gaat worden, zoals Blind of van Rhijn dat mogelijk wel worden, maar zo erg als ie nu afgekraakt wordt is gewoon niet meer normaal. We hebben gewoon geen echt goede spits, ook Milik niet en dat moet men accepteren zoals het is.

Wat betreft Serero: ik heb hem na de wedstrijd tegen Apoel definitief afgeschreven. Wij hebben daar toen al een klein onder onsje over gehad. In het algemeen vindt men Serero wel goed, omdat ie leuk hard werkt en dat levert hem sympathie op. Hij staat op de plek van Eriksen, maar beheerst werkelijk niks van wat een creatieveling op het Ajax middenveld moet hebben. Net als jij zegt: geen splijtende passje, geen acties richting het doel (altijd schuin of tikkie breed), geen goed schot, verzuimd keer op keer in doelrijke kans en brengt zodoende dus helemaal niets extra. Het enige goede wat hij doet is 12 km rennen en in de tussentijd pak 'm beet 3 balletjes veroveren. Hoewel hij me tegen PEC opviel als de aanjager vanaf cvm, denk ik dat ie op die plek in grotere wedstrijden fysiek enorm te kort komt. Die speler is het gewoon niet. Leuk voor op de bank, kan ie af en toe tegen kleinere tegenstanders meedoen of zo, maar echt niet basiswaardig. Persoonlijk denk ik ook dat de positie van Serero momenteel de reden is dat Ajax zo zwak en saai voetbal speelt. Klaassen is een loper, Zimling/viergever staan er ook niet voor de creativiteit en Serero kan gewoon niet brengen wat men wilt.

Manolev vond ik destijds bij PSV al niet eens zo slecht als VI wilde doen geloven. Vorig jaar probeerden ze het overigens ook met Arias, die vond ik ook niet zo misselijk. Ook hebben ze Rosales al eens flink afgezeken, nou die ging weg als een van de beste backs in de Eredivisie. Ik hou zelf wel van af en toe dom naar de televisie kijken om VI te zien, maar ik neem lang niet alles serieus van wat men daar zegt.

Wat betreft van der Hoorn: ik ben het met je eens door hem niet af te schrijven, maar ik ben het ook met Frank eens dat ie Veltman gelijk zn plek teruggeeft. Is toch een volwaardig Oranje international geworden en verdient het vertrouwen. Bovendien beschaamt hij het vertrouwen niet, hij is namelijk momenteel één van de beste Ajacieden. Wat had ik in de zomer angst voor het vertrek van Moisander zeg. Ik dacht vorig seizoen echt dat hij de lijm was die alles bij elkaar hield, maar hij is nu juist zo'n beetje de slechtste van het stel. Misschien is ie teleurgesteld dat er geen transfer is gekomen. Ik zou heel graag Denswil zien. Ik vind dat die jongen te weinig kansen heeft gehad in het eerste tot dusver. Om een transferwaarde te vertegenwoordigen moet ie geloof ik wel eerst even bijtekenen, hij heeft namelijk nog maar een contract tot 2015. De geruchten zijn er toch wel dat Moisander in de winter nog vertrekt. Nou dan kan Denswil mooi op LCV en Viergever zou ik toch als CVM houden. Puur omdat Zimling niks beter is en Viergever nog in zijn rol kan en moet groeien.

10 oktober 2014 om 09:38
#47

Ik heb zelf ergens ook wel sympathie voor Sigthorsson, maar dat komt denk ik omdat ik hem nog steeds wel een aardig goede spits vind. Als ie puur in de 16 mag spelen en hij krijgt 10 bruikbare ballen, dan jast ie er gewoon 3 in als je het mij vraagt. Nu moet ie de bal vasthouden, doorkoppen of kaatsen en dat is duidelijk niet zijn spel. In het begin vond ik hem inderdaad ook beter, was toen erg driftig en leek erg scherp voor de goal. Nu is het het allemaal gewoon net niet.

Serero is mij in zijn eerste voorbereiding bij Ajax opgevallen. Destijds speelde Ajax tegen Palmeiras geloof ik. Serero had een enorme draai naar voren. Hij deed functionele pirouettes om zijn tegenstander te omzeilen, raakte vaak de bal maar een keer en speelde vaak door naar voren. Toen leek ie jong en onbevangen zich te willen bewijzen. Jarenlang heb ik die Serero voor ogen gehouden en gehoopt dat hij ooit basisspeler zou worden. Eindelijk een frivole speler die eens een mannetje durft te passeren op het middenveld. Zo'n anderhalf jaar na zijn verworven basisplek ben ik er al weer helemaal klaar mee. Nooit heeft Serero meer iets laten zien van wat ik destijds in hem zag, het is een bang klein snel ventje geworden die de bal nog liever het eigen doel in loopt dan te scoren bij de tegenstander. Hij zal best een ietwat andere rol in het systeem hebben gekregen en wat vaker op safe moeten spelen, maar kom op zeg je mag in al die wedstrijden wel iets meer aanvallende impulsen geven. Mensen hebben het altijd over Blind gehad qua tikkie breed en tikkie terug, maar niemand hoor ik over Serero hetzelfde zeggen terwijl hij een aanvallende middenvelder is en werkelijk nog te bang is om vooruit te passen als Klaassen 2 meter voor hem helemaal vrij staat. Ik heb echt zelden zo'n angstige voetballer gezien. Ziyech is wel iets meer een luie speler, dus of hij perfect zou zijn voor ons middenveld weet ik ook niet zeker. Wel zou ie aanvallend zoveel meer kunnen brengen. Het moet toch ook gewoon weer eens leuk zijn om een wedstrijd van Ajax te kijken?

Ja ik kijk ook elke week naar VI hoor, maar inderdaad ook voor het amusement en de laatste nieuwtjes hier en daar. Maar zoals jij zegt is het een grap dat men VI zo simpel napraat zonder zelf ergens over na te denken. Bij VI weten ze zelf tenminste nog dat ze eigenlijk niet serieus te nemen zijn en dat verlangen ze ook niet. Ze zitten er gewoon om de boel een beetje te stangen en dat is vaak vermakelijke televisie.

Ik ben pas sinds een aantal jaren Ajax intensiever gaan volgen, eerst was het voor mij alleen het eerste en nu volg ik de jeugd wat meer. Loop niet op trainingen te kijken of zo, daarvoor is Amsterdam te ver weg. Veltman is inderdaad wat aan de kleine kant, maar zijn coach was dat ook en die deed het niet misselijk. Wat ik vooral heel erg goed aan Veltman vind, is zijn positionering en het vermogen om het spelletje te lezen. Wat dat betreft lijkt hij wel wat op Blind, die ondanks zijn fysiek mindere kwaliteiten er ook vaak tussen zat. Veltman speelt wat dat betreft heel volwassen voor iemand die pas een jaar in de basis speelt. Denswil is imponerender qua gestalte, maar momenteel nog wel een stukje onstuimiger dan Veltman en daarmee minder constant. Echter moet Denswil nu gewoon de kans gaan krijgen, slechter dan Moisander momenteel kan gewoon niet. Schijt dat Moisander aanvoerder is, hij speelt slecht en heeft een aflopend contract. De besten horen gewoon te spelen en als aanvoerder hoor je je ook te realiseren dat je zelf slecht speelt. Hij straalt ook niet uit dat ie alles op alles zet om z'n slechte vorm te boven te komen.

Viergever lijkt inderdaad in niets op een middenvelder, maar toch ziet Frank dat wel in hem. Wie weet zien wij iets over het hoofd. Toch is Viergever mij wel meegevallen, hij doet het niet eens echt onaardig op het middenveld. Soms zie je hem alleen zo twijfelen over wat ie moet doen en dan is vaak het moment al voorbij om echt iets te doen. Zimling ben ik niet zo kapot van, destijds bij NEC vond ik hem al niet echt heel erg erbovenuit springen. Lijkt gehaald te zijn voor de Poulsen rol, maar als Poulsen erin kwam dan was er altijd meer strijd en fysieke duelkracht. Zimling bracht zelfs dat niet tegen PEC en dan heb je dus eigenlijk vrij weinig aan hem. Poulsen kon het team opzwepen, terwijl Zimling (tot dusver) alleen leuk mee kan doen als het team draait. Toen Duarte gehaald werd had ik gedacht dat hij omgevormd werd tot Cvm. Misschien dat Veltman als een soort Blind op CVM gaat komen in de toekomst

11 oktober 2014 om 00:46
#48

Ik lees je reacties nu pas en ik ben te lam om er nu nog helemaal op te gaan reageren, dus dat laat ik tot een andere keer. Op je tweede reactie kan ik duidelijk reageren: we lopen allemaal al wat jaartjes mee en dan heb je ook wel een keer door wie je wanneer niet zo serieus moet nemen. Ik zal zelf ook wel niet altijd helemaal serieus te nemen zijn

12 oktober 2014 om 13:40
#49

Dank je! Ik vond het wel tijd worden dat iemand de statistieken van de beide heren naast elkaar zou leggen, en toen dat maar niet gebeurde deed ik het zelf maar. Het is leuk om eens een keer zo grondig te werk te gaan, maar dit ga ik niet al te vaak doen, kost veel te veel tijd :D

12 oktober 2014 om 14:32
#50

Mijn voornaamste bronnen waren Soccerway en voetbalstats.nl. Ik was met het uitzoeken van het eerste bericht maar een uurtje of twee kwijt. Maar toen kwamen er allerlei andere verzoeknummertjes, zoals hoeveel doelpunten tegen toplanden, doelpunten in belangrijke wedstrijden en aantal punten die ze voor Oranje pakten, daar heb ik wel wat meer in gestoken. Maar ik heb vandaag toch niks te doen

15 oktober 2014 om 11:46
#51

Bedankt

15 oktober 2014 om 18:05
#52

Ja soms ga ik wel iets te ver in het verdedigen van Veltman want hij heeft natuurlijk wel een periode gehad waarin hij structureel belangrijke foutjes maakte.

Maar hij heeft zich goed herpakt en laat nu weer een heel hoog niveau zien, net zoals in de Champions League vorig jaar.

Zijn lengte is 1,83 m terwijl Cannavaro slechts 1,76 m was en de laatste voetballer was die de Gouden Bal won.

18 oktober 2014 om 20:03
#54

Normaal laat ik hem ook gaan. Maar nu zat ie echt elke keer en op iedereen te zeveren om Ajax.
Zielig ventje dat het is

19 oktober 2014 om 10:39
#55

Na mijn mening is 1-1 een terechte uitslag. 1e helft was voor ons. 2e helft voor jullie. Maar wat is het belabberd hoe wij de 2e helft beginnen. 1e helft heb je ajax bij de strot, en dan moet je het afmaken. En dan die wissels van schreuder. Kusk brengen voor miyachi, terwijl daar nog iets van dreiging van af gaat.kusk heeft het hele seizoen nog geen pepernoot geraakt. Corona wisselen met de rust, en dat was de beste man van het veld. En zyiech wisselen voor het lievelingetje van de trainer. Gewoon eigen schuld dat je niet 3 punten in huis houd. Moet je maar durven blijven voetballen.

19 oktober 2014 om 21:47
#56

Dat gaat nu al het hele seizoen zo. Een voorsprong uitbouwen kent hij niet. We hebben nog maar 2 wedstrijden gewonnen met 2 doelpunten verschil. Utrecht thuis, en daar hadden we het geluk dat ayoub rood kreeg, waardoor we op het laatst wel de ruimte kregen om de voorsprong uit te bouwen, maar dat kwam niet door het initiatief van schreuder. En we hebben heracles uit, waar we vlak voor r ust 2 keer scoren, waardoor heracles een klap kregen wie ze niet te boven komen.die pot werd dan ook freewheelend uit gevoetbald. Ook daar bleef twente niet scherp.

Twente heeft in potentie wel een aardig elftal, maar zal toch een wedstrijd beter moeten leren lezen. 90 minuten vol gas kan niet, maar 60 minuten verdeeld over de hele wedstrijd, moet toch kunnen. Nu is het vaak 1 goede helft, daarna word het billen knijpen. Ik hoop eigenlijk dat het team nog verder groeit, en we een goede 2e seizoenshelft hebben.

20 oktober 2014 om 22:41
#57

Niet zo grappig doen he. De kampioen word pas in mei bekend.
Succes morgen, gun jullie 3 punten.

23 oktober 2014 om 12:30
#58

Hey ik ben even een tijdje wat minder actief geweest, vandaar dat je zo lang op een antwoord hebt moeten wachten. In de tussentijd ben ik niet veel vrolijker geworden van Ajax. Oké van Barcelona kan je verliezen en een gelijkspel uit bij Twente is niet heel slecht, maar het vertoonde spel baart me toch nog zorgen. Viergever blijkt niet alleen als CVM te dolen, op de linksbackpositie is ie ook totaal geen aanwinst. Boilesen verspeelt de bal wel eens, maar voegt in ieder geval ook nog eens wat toe aan een wedstrijd. Echt genant hoe hij samen met Moisander staan te verdedigen.

Serero op CVM blijft voor mij een oplossing om te proberen. Niet dat ik hem daar nou zo goed vond, maar Zimling is al helemaal niets en Viergever mist momenteel ook nog behoorlijk wat voor die positie. Veltman was meer een grapje, maar Blind heeft eerder al die overstap naar CVM gemaakt en destijds Heitinga bij Ajax ook wel eens. Het zal niet ideaal zijn, maar momenteel zie ik ook niet echt een ideale opstelling voor Ajax.

Wel ben ik echt positief verrast door Andersen. Speelde voor het eerst goed tegen ik meen Apoel en heeft daarna een plek op het middenveld gekregen. Hij is de enige met een passeeractie in huis en bewaart daarbij goed het overzicht om te passen. Mijn mening wat hem betreft is echt bijgesteld. Is nog niet de verlosser van dit Ajax, maar brengt wel de nodige creativiteit op het middenveld.

Reageer

Je bent niet ingelogd en kunt daarom niet reageren.

In de wandelgangen

Zaterdag 25 oktober
Manchester United hoopt in eerste instantie op Cristiano Ronaldo, maar als dat niet lukt gaat Louis van Gaal een bizar bod uitbrengen op Gareth Bale. Lees verder

Interview David Silva

"De Premier League win je niet zomaar. Het is heel, heel lastig. Mijns inziens heeft Engeland de sterkste competitie ter wereld. Er zijn veel titelkandidaten." Lees het hele interview

Voetbalzone is wettelijk verplicht toestemming te vragen voor het gebruik van cookies. Deze hoef je eenmalig te accepteren. Wij maken gebruik van functionele cookies en cookies voor het beheer van webstatistieken, advertenties en social media. De cookies bewaren geen persoonsgegevens en zijn dus niet aan een individu te koppelen. Klik op accepteren als je al geïnformeerd bent over het gebruik van cookies. Meer weten over cookies en hoe je deze uit kunt schakelen?