Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Zaakwaarnemer van toptalent Ajax (18) ontevreden: ‘Dat verwijt ik de club'

Laatste update:

Guido Albers, zaakwaarnemer van Gabriël Misehouy, heeft nog nooit met een buitenlandse club over het talent gesproken. Dat vertelt de agent in de Pantelic Podcast van FC Afkicken. De verbintenis van Misehouy loopt aan het einde van dit seizoen af en van witte rook is nog altijd geen sprake. Manchester City liet al weten geïnteresseerd in hem te zijn.

Albers laat weten dat hij nog nooit met the Citizens over een potentiële transfer van Misehouy heeft gesproken. Wel is hij ontevreden over de manier waarop er binnen Ajax met zijn speler wordt omgesprongen.

Misehouy heeft zich in de afgelopen jaren in de ogen van Albers te weinig kunnen ontwikkelen. “Als je op je zestiende meetraint met het eerste en op je achttiende nog steeds niet bij het eerste zit, dan is er iets misgegaan in de begeleiding. Dat verwijt ik Ajax.”

Ondanks de ontevredenheid bij Albers wordt een langer verblijf in Amsterdam van Misehouy door de zaakwaarnemer niet uitgesloten. “Ik heb nog nooit met City gesproken. En ook nog nooit met een andere buitenlandse club. Mijn enige doel met Gabriël is Ajax 1 halen.”

De achttienjarige aanvaller annex middenvelder liet zich eerder tegenover Ajax Life zelf al uit over de interesse van City. “Dat zo’n topclub interesse heeft is mooi, maar ik heb altijd gezegd dat het mijn droom is om bij Ajax te blijven. Ik wil alleen een duidelijk plan hebben.”

Het talent sprak met Jong Ajax-trainer Dave Vos over zijn ontwikkeling. “Maar ik hoop natuurlijk op kansen bij het eerste elftal. Natuurlijk ligt het ook aan mijzelf of dat gaat lukken.”

Misehouy liet vorige maand weten dat hij in gesprek met de club is over een nieuwe verbintenis. “Gelukkig zijn er nu gesprekken met de club over mijn toekomst en het plan dat er voor mij ligt. Als dat duidelijk is, ben ik zeker bereid bij te tekenen. Ik speel hier al elf jaar. Ajax is mijn huis.”

Misehouy wacht nog altijd op zijn debuut in de hoofdmacht. De rechtspoot staat momenteel op 41 duels in Jong Ajax, waarin hij goed was voor 9 goals en 3 assists. Misehouy zat dit seizoen alleen tijdens het uitduel met FC Twente (3-1), halverwege september, bij de wedstrijdselectie van de hoofdmacht. “Ondanks de nederlaag was het leuk om erbij te zijn. Maar het was iets eenmaligs en het kwam niet voort uit een plan, of zo.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

toch vraag ik mij af, als je echt zoon groot talent bent, dan had je zeker met het huidige nivo van ajax, allang bij het eerste moeten zitten?

19 december 2023 om 07:22



Ja, of er zitten mensen op posities in de club die er geen kijk op hebben en hem blokkeren.

Wil Ajax niet verlengen, of wil hij zelf niet?

19 december 2023 om 07:46

Maar waarom zou men bij Ajax moedwillig een groot talent in de weg lopen en blokkeren? Juist bij Nederlandse topclubs verwacht je dat niet.

Als we op de woorden van de zaakwaarnemer en die jongen zelf af mogen gaan dan is er vanuit de kant van de speler de wil om te verlengen. Misschien vragen ze wel veel te veel geld en weet men bij Ajax al lang dat deze jongen volgend seizoen geen onderdeel van de club meer zal zijn, dat zou een reden zijn om te stoppen met investeren in zijn ontwikkeling?

19 december 2023 om 08:17

Mocht dit waar zijn dan laat je als coach wel even flink over je heenlopen zeg.

19 december 2023 om 10:20

Omdat ze teveel spelers hebben gehaald zonder te kijken. Aar wat er aan zit te komen. Akpom, Miksutadze, Berghuis, Taylor etc hebben allemaal op die positie gespeeld. Toen van het Schip kwam had hij de pech geblesseerd te zijn en is pas sindskort weer fit maar dit is een groter talent dsn Hlynsson in mijn ogen.

19 december 2023 om 10:37

Hij had ook al lang aan kunnen sluiten, maar Ajax hanteert de regel dat ze je niet opstellen met een aflopend contract. Logisch dat ze dan eerst anderen de kans geven. Als je echter verder kijkt dan je neus lang is zie je dat Ajax volgend seizoen enkel Hlynsson voor de 10 positie heeft. Akpom/Mikautadze zal vertrekken waardoor de ander zich volledig op de spits kan richten. Berghuis is daarnaast de enige rechtsbuiten en en zijn back up is nota bene de enige 10 Hlynsson. Als Misehouy verlengd zie ik hem volgend seizoen zo 15 a 20 potten meedoen.

Bovendien: wat verwacht je dan te bereiken als je nu naar een City gaat?

19 december 2023 om 10:48

Eens dit is een completere speler dan Hlynsson. Die heeft 2 goede wedstrijden gespeeld en werd gezien als de nieuwe De Bruijne door Ronald de Boer. Na Athene en Pec hoor je Ronald niet meer. Misehouy moet gewoon verlengen en dan het zelf gaan afdwingen. Bij vertrek naar een buitenlandse topclub zal hij financieel wel binnenlopen maar eindigt hij waarschijnlijk net als Donny. Ik hoop overigens dat de geruchten dat Ajax bezig zou zijn met Madueke voor rechtsbuiten waar zijn. Dan heb je wel een kwaliteitsinjectie in je selectie. Dan nog een goede zes erbij en dan ga je een heel ander Ajax zien na de winter. Een voorhoede met Bergwijn, Brobbey en Madueke met op nummer 10 of Berghuis of Taylor. Ga die power maar eens proberen af te stoppen.

19 december 2023 om 11:20



yoeri, Ik zeg niet dat het moedwillig is.

19 december 2023 om 11:21

Madueke ja? Fraaie carrière aan het worden voor die jongen zo.

19 december 2023 om 16:34

Ben ik met je eens. Nou een voorbeeld kan hij nemen aan julian rijhof die bij dortmund tekende omdat het hem telang duurde voordat hij in ajax 1 mocht spelen en heeft al die tijd nog niet eens bii dortmund 1 mogen spelen. Zou vooral naar zaakwaarnemers luisteren die willen alleen maar snel poen en voor de rest geven hun er ook weinog om

19 december 2023 om 07:49

Volgens mij snapt die jongen ook wel dat je 18-jarige niets te eisen hebt. De zaakwaarnemer wil weer geld verdienen. Soms vraag ik af: zijn die voetballers nou zo dom dat ze met dat soort parasieten in zee gaan. Denk aan jezelf: stippel een redelijk loopbaanplan uit en volg dat. Gaat de club hier niet in mee dan zeg gewoon doei.

19 december 2023 om 08:01

Niets te eisen? Natuurlijk heb je wat te eisen.

Dat hoeft niet per se in geld uit te drukken te zijn, maar je kan genoeg wensen bedenken die een speler in het kader van zijn ontwikkeling kan hebben en dat hoeft niet eens te bijten met de ambities van de club.

19 december 2023 om 08:06

Nou ja, niets te eisen? Je hebt als talent een sterke onderhandelingspositie aangezien je een waarde vertegenwoordigt die de club niet kwijt wil raken.

Daarnaast zeg je dat voetballers aan zichzelf moeten denken en een loopbaanplan moeten uitstippelen. Dat is precies wat deze zaakwaarnemer doet en waar hij over klaagt.

Nog steeds verbaast dat spelers als Martha / banel / hlynsson ( ook al doet hij het nu best aardig) wel de kans krijgen en deze jongen niet. Komt fysiek duidelijk nog tekort maar is voetballend zoveel beter dan die 3

19 december 2023 om 07:19

Je bent hierin natuurlijk overgeleverd aan de keuzes van de hoofdtrainer. Overigens vind ik wel Dave Vos in deze als ambassadeur moet werken. Je moet spelers die er klaar voor zijn naar voren kunnen schuiven.

Wat hierin ook mee speelt is dat een jeugdspeler nooit voor een Bergwijn en daarachter nog Forbs komt. Die verdienen tig miljoen.

Des te meer reden om Bergwijn lekker uit te zwaaien met de nieuwjaarsborrel.

19 december 2023 om 08:34

Misschien vindt Dave Vos hem er nog niet klaar voor?

19 december 2023 om 12:46

Dat klopt niet. Het ligt namelijk altijd aan een ander.

19 december 2023 om 16:36

Hij zat tegen het 1e aan maar is geblesseerd geraakt en een tijdje uit geweest begint nu weer terug te komen van zn blessure. Dus ook wel weer een mooi moment voor een zaakwaarnemer op te zeiken.

19 december 2023 om 07:23

Volgens mij geef je zelf antwoord op je eigen vraag. In het voetbal van tegenwoordig ben je zo kwetsbaar als een van je spelers het fysiek niet kan belopen, zeker als die speler in de as en/of op het middenveld speelt. De tijd van de Riquelmes, die het op kwaliteit en techniek alleen deden, is voorbij. Zou trouwens niet zo vreselijk moeilijk moeten zijn om gewoon heel fit te worden als professioneel sporter zou je zeggen, zeker als je er voor betaald wordt en je zo goed in je vak bent als deze toptalenten.

19 december 2023 om 09:42

2 maanden geblesseerd geweest

Lekker vinger wijzen... op je 18e nog niet bij het eerste? Dan zal het wel aan de begeleiding liggen... Ajax is natuurlijk als organisatie nu wel een makkelijk slachtoffer, aangezien er wel meer dingen mis zijn gegaan daar. Dan zullen ze ook wel niet goed met hem zijn om gesprongen. Misschien moet ie ook gewoon iets beter z'n best doen. Of even geduld hebben.

19 december 2023 om 11:08

Ah ja "beter je best doen". Heerlijke inhoudsloze kreet. Evenals: "Concentratie!" En "focus". Het voetbalwereldje zit vol met dit soort dooddoeners hehe.

19 december 2023 om 12:48

Nee, de schuld bij een ander leggen. Dat is geen dooddoener.

Denk je nou echt dat een club (willekeurig) de speler waar ze de meeste potentie in zien, niet opstellen of geen contract geven?

19 december 2023 om 14:57

Dan nog... Misschien ziet Ajax wel erg veel in hem, maar vinden ze hem enkel fysiek nog niet ver genoeg. Ik bedoel; hoeveel aanvallers spelen op hun 18de al bij een Nederlandse topclub? Bakayoko breekt bijvoorbeeld dit seizoen pas door en is 20 jaar, begon op zijn 19de echt kansen te krijgen. Ik kan me eigenlijk alleen Memphis heugen, maar die was fysiek al heel wat verder. Zelfs Brobbey kreeg op zijn 19de pas z'n eerste kansen. Het is ook maar net wanneer je als ploeg de gelegenheid hebt om zo'n jongen in te passen. Malen, Gakpo, Bergwijn, noem ze allemaal maar op. Stuk voor stuk stonden ze op hun 18de nog in de jeugd of beloften te ballen.

19 december 2023 om 16:14

Ajaja:

Als je bericht aan mij gericht was zal ik even antwoord geven op je vraag.

"Denk je nou echt dat een club (willekeurig) de speler waar ze de meeste potentie in zien, niet opstellen of geen contract geven?"

Nee, dat denk ik niet. Wel vraag ik mij af hoe je er bij komt dat ik eventueel wel dacht? Nergens terug te vinden in mijn reactie geloof ik.

Als je op je 18e nog steeds niet bij het eerste zit? Ach hou toch op man. Als ze zo gaan beginnen kan je ze meteen jong Ajax al over laten slaan en bij het eerste aan laten sluiten. Dan is het hek van de dam. Wat zijn die zaakwaarnemers tegenwoordig ook ongeduldig zeg.

19 december 2023 om 08:19

Je vergeet het stukje dat hij op zijn 16de al met 1 meetrainde. Dan snap ik de teleurstelling dat het 2 jaar later nog niet heeft geresulteerd in een plek in de selectie.

19 december 2023 om 08:31

Of überhaupt een debuut blijkbaar.

19 december 2023 om 10:36

Ze zijn inmiddels vijf of zes trainers verder. Als hij zo goed is had een hiervan hem toch wel overgeheveld naar het eerste team.

19 december 2023 om 11:27

Is een domme reactie. Hij is in de zomer pas 18 geworden, hoeveel spelers staan er op deze leeftijd al in het eerste team, dat zijn er gewoon niet heel erg veel. Maar buiten dat is deze speler gewoon een van de betere talenten van NL, die er wel gaat komen als hij zijn hoofd erbij houdt en stappen kan blijven maken.

19 december 2023 om 14:26

Ah ja, want men heeft in Amsterdam zo'n hoge pet op van al die trainers. Die hadden dusdanig veel oog voor talent dat ze er eigenlijk allemaal met een hoop gezeik uit zijn geschopt.

19 december 2023 om 08:45

Is niet tegenwoordig. Zaakwaarnemers staan al decennialang te springen om jonge talenten ergens anders te herbergen, omdat het geld oplevert. Natuurlijk zitten er ook goede tussen, maar in principe zijn de meesten parasieten.

Als het echt zo'n groot talent is wat er beweerd wordt, dan had hij toch allang bij het eerste gezeten om minuten te maken of zie ik dat verkeerd.
Zal wel als Ajax zijnde proberen om hem een contract te geven zodat hij niet gratis de deur uitloopt.

19 december 2023 om 08:01

In de voorbereiding was hij 1 van de weinige die een acceptabel niveau haalde samen met Kalokoh, daarna is er niks meer met hun gebeurd.. Ze hoeven echt geen basisspeler te zijn maar als je ziet dat sommige talenten wel de kans krijgen en deze jongens niet dan gaat er iets mis.. Martha en Banel zijn naar mijn idee 2 jongens die volgend seizoen niet meer in Ajax 1 spelen, geef dan jongens de kans die de potentie wel hebben

19 december 2023 om 14:51

Maar je moet die positie ook maar net nodig hebben. Ajax heeft voor zijn positie Berghuis, terwijl ook Akpom daar kan spelen. Die jongen is net 18 jaar. Dat anderen dan hun debuut al gemaakt hebben, zegt niets over een gebrek aan visie of plan bij Ajax. Iedere speler heeft nou eenmaal te maken met andere omstandigheden. Positie, eventueel blessures op die positie, fysieke ontwikkeling, moeilijkheidsgraad e.d. Dat die zaakwaarnemer daar zo makkelijk aan voorbijgaat en vooral beweert dat er nog geen contact met buitenlandse clubs is geweest, zegt in mijn ogen genoeg. Dan had hij over de factoren moeten spreken en beide kanten van de medaille moeten belichten, maar dat is helemaal de intentie van die zaakwaarnemer niet. Die probeert enkel de kritiek goed te praten en zijn talent in de etalage te zetten.

19 december 2023 om 11:31

Zie jij verkeerd. Ik kan jou een boel spelers opnoemen die op hun 18e ook nog niet echt bij het eerste hebben gezeten, bijvoorbeeld Frenkie de Jong was ook 19 met zijn Ajax debuut. Net 18 voordat het seizoen begon en als je dan ook nog is een paar maanden mist door een blessure dan wordt het lastig om aan te sluiten bij het eerste, anders had hij misschien wel minuten gemaakt en al bij de selectie gezeten.

Dit is toch voortdurend het probleem, ongeduldige jeugd. En dan zit je bij het eerste (zoals Babadi) en maak je minuten, is het plan met de speler weer niet goed

Ik heb hem bij jong zien voetballen een paar keer en ben wel gecharmeerd moet ik zeggen. Maar meestal als dit soort contract spelletjes gespeeld worden gaan die gasten weg. In het verleden met Brobby en rijkshof al gebeurd en vele anderen. Waarom worden dit soort jongens geen contracten voorgelegd waarin als doel ajax1 halen zit en zodra je invalt je meteen 2 jaar vastligt met een basissalaris van 1,5 miljoen? Dan heb je een doel voor ogen en moet Ajax wel een plan met je hebben en dat kenbaar maken. Zou zonde zijn als dit talent weg loopt en vervolgens 10 keer verhuurd wordt door city en z’n cariere als een nachtkaars uit gaat..

19 december 2023 om 08:31

Als je jonger dan 18 bent mag je maximaal voor 3 jaar tekenen. Wat jij nu schetst is nog steeds een verkapte vorm van een 5 jarig contract van iemand die minderjarig is en dat is gewoon illegaal.

19 december 2023 om 08:35

Een basissalaris van 1,5 mln voor een jeugdspeler die eens mee doet met het eerste?

Dat is toch budgettair nooit houdbaar?

22 december 2023 om 01:11

Dat moet dan een zware afweging worden en het echte talent herkent. Martha zou het eerste nog niet gehaald hebben dan. Het is maar een idee en dat salaris kan ook minder om te beginnen 500.000 en dan oplopend? Iets in die geest.

Tsja. Hij had wel al een keer zijn debuut mogen maken, als je ziet dat spelers als Banel, Martha en noem het maar op ook al gedebuteerd zijn hé...

Misehouy heeft wel ''de pech'' dat zijn favoriete positie de 10 is. Dat is misschien wel de moeilijkste positie om door te breken bij Ajax (samen met de spits positie)...

19 december 2023 om 11:25

Als je nu ergens een kans hebt om door te breken is het wel op 10 bij Ajax. Het gaat over geld. Deze jongen gaat waarschijnlijk naar City en voetbalt volgens jaar in Belgie.

19 december 2023 om 11:54

Ja, vind je dat? Ben ik het niet mee eens. Die kans zou er wel moeten zijn, maar die krijgt iemand uit de jeugd niet.

Anders kan je toch ook niet verklaren dat Mikautadze en Akpom bijvoorbeeld zijn gehaald. Soms Berghuis of Bergwijn zelfs op ''10'' speelt?

Nu is het dan vaker Hlynsson...

Hij geeft zelf aan dat het zijn droom is om bij Ajax te blijven en in het eerste te spelen, zolang hij maar een duidelijk plan krijgt geschetst vanuit Ajax.

Nou, dan moet Ajax daar maar eens mee komen. En dan denk ik dat Misehouy wel verlengd hoor.

19 december 2023 om 13:51

Misehouy had natuurlijk ook de pech dat hij van eind september tot begin december geblesseerd was. Anders had Van ‘t Schip ‘m er wel bijgehaald denk ik. Akpom, Bergwijn en Mikautadze moeten zo ver weg als mogelijk wegblijven van de 10 positie inderdaad. Maar buiten Hlynsson was er ook 2,5 maand geen fatsoenlijk alternatief behalve Berghuis maar dat is ook weer de enige goede rechtsbuiten.

19 december 2023 om 14:46

Mee eens. Ik zou zeggen: schets hem een duidelijk plan en geef hem een nieuw contract.
Gebruik je gewoon lekker Misehouy en Hlynsson voor de 10. Gooi ze maar voor de leeuwen! Slechter dan het huidigie Ajax kan haast niet.

Hebben die jeugdspelers geen spiegel bij papa en mama in de badkamer? Begin eerst eens heel de jeugd kapot goed te spelen met oogstrelend voetbal, perfecte inzet in wedstrijden en training. Doelpunten en assists. Als je dat in de jeugd al niet kan op een aanvallende positie heb je 0,0 in ajax 1 te zoeken.

Wie kan er mij meer vertellen over deze speler ? Zou hij momenteel in Ajax 1 mee kunnen draaien ?

Zijn concurrent is Hlynsso wiens zaakwaarnemer waarschijnlijk heel tevreden is over het traject bij Ajax.

Alles valt en staat bij de kansen die een trainer geeft. Van ‘t Schip heeft de keuze tussen twee jonge spelers, Hlynsson en Misehouy.
Als Misehouy dan niet speelt dan moet hij niet het traject de schuld geven maar kijken wat Hlynsson beter doet. Misehouy is technisch beter en fysiek ook wat sterker in mijn ogen, Hlynsson heeft meer diepte, speelt taakbewuster en maakt ongelooflijk veel meters.
Een trainer zal altijd kiezen voor de speler waarmee hij verwacht de grootste winkans te hebben (Steijn zijn politieke strijd even daargelaten).

19 december 2023 om 11:56

Tsja, dat klopt. Maar als Hlynsson op is of niet presteert, waarom zou je dan niet Misehouy kunnen brengen?

De beste man heeft zijn debuut volgens mij nog niet eens mogen maken. Blijf ik apart vinden hoor, bij zo'n groot talent...

Nu krijgen spelers de kans die er niet horen te spelen (op 10). Denk hierbij aan een Bergwijn, een Mikautadze (al krijgt die ook amper kansen daar) en een Akpom (die is meer een spits)....

Berghuis speelt er wel eens, die kan dat misschien nog het beste.

Dan heb je nog Taylor, maar die komt te kort op de 10 in mijn ogen.

19 december 2023 om 12:25

Persoonlijk denk ik nog altijd dat Taylor op 10 perfect zou kunnen werken. In de voorbereiding ging dat ook goed maar om een of andere reden werd dat meteen afgeschoten na een matige eerste helft tegen Heracles.

Maar ben het met je eens dat hij goed als backup voor Hlynsson zou kunnen werken. Zijn blessure in de tijd dat Van ‘t Schip het overnam was daarin ook niet ideaal en waarschijnlijk de reden dat het debuut uit is gebleven. Er zat geloof ik geen enkele middenvelder tege AEK op de bank zelfs.

19 december 2023 om 14:48

Ach ja, Unuvar schoot de KKD op een hoopje en komt maar moeilijk mee met een niet zo indrukwekkend FC Twente. Het fysieke plaatje is nou eenmaal belangrijk en pas nu komt Misehouy op een leeftijd waarop dat snel verbetert. Ook kijkend naar z'n cijfers van vorig jaar kun je als zaakwaarnemer niet serieus genomen worden als je denkt dat je daarmee Ajax 1 gaat halen. Dit seizoen ziet het er pas goed uit en hij is immers pas 18 jaar. Dit lijken me gewoon excuses om straks een overgang naar een grote Europese club goed te praten. Die gaat echt niet binnenslands tekenen. Dat durf ik wel te stellen.

Geduld is een schone zaak en fysieke capaciteiten zijn belangrijk, zeker voor een middenvelder. Neem een voorbeeld aan Hlynson die heeft getoond dat een fluwelen techniek samengaat met fysieke weerbaarheid en veerkracht.

Tja, typisch zo'n dubieuze zaakwaarnemer... Alleen al deze woorden:

“Als je op je zestiende meetraint met het eerste en op je achttiende nog steeds niet bij het eerste zit, dan is er iets misgegaan in de begeleiding. Dat verwijt ik Ajax.”

Die jongen is verdorie net 18 jaar. Alsof je dan al bij Ajax 1 hoort te zitten. Kijkend naar zijn cijfers van vorig jaar in de KKD had hij ook nog niets bij Ajax 1 te zoeken. Met 4 goals en 0 assists in 1.346 speelminuten ga je er niet komen. Dit seizoen is het een stuk beter en als die jongen door blijft gaan, komt de kans vanzelf. Wat denkt deze meneer, dat die jongen op een hoger niveau meer kansen krijgt? Het is toch overduidelijk wat het doel van Misehouy en die zaakwaarnemer is? Alsof hij plots bij AZ of FC Twente gaat tekenen... Dat gaat echt niet gebeuren.

Wat moet je hier nou mee? "“als je op je zestiende meetraint met het eerste en op je achttiende nog steeds niet bij het eerste zit, dan is er iets misgegaan in de begeleiding. Dat verwijt ik Ajax.”

Misschien is hij niet goed genoeg? Altijd leuk, dat wijzen naar de club of spreken van een slechte begeleiding. Het zal nooit aan de speler zelf liggen.

Elke keer hetzelfde verhaal; een speler breekt niet door en het ligt aan de club. Er zijn maar een handjevol spelers die realistisch in de spiegel kijken en voor een transfer kiezen om zo stappen te zetten. Als je goed genoeg bent of wordt, kan je altijd nog in Ajax 1 komen.

Meneer Albers moet mij maar eens uitleggen waarom Ajax zijn klant Misehouy verkeerd zou begeleiden terwijl tegelijkertijd ene Jorrel Hato wel is doorgedrongen tot de hoofdmacht van Ajax. Krijgt die dan een betere begeleiding en zo ja, waar zit hem dat dan ?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren