Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Wij zijn op dit moment niet bezig met een zogenaamd snoepje’

Laatste update:

FC Twente hervat de competitie vrijdag met een beladen wedstrijd: de derby tegen Heracles Almelo. In Enschede leeft men ontspannen toe naar de krachtmeting met de buren. Er zijn geen blessures en met name in de aanvalslinie zullen enkele spelers teleurgesteld moeten worden. Hoe Heracles het gaat doen, interesseert trainer Michel Jansen eigenlijk niet veel.

/

“Dat is niet arrogant bedoeld, maar wij zijn er niet zo mee bezig wie Heracles opstelt. Wij zijn vooral gefocust op ons eigen spel”, zegt Jansen in gesprek met TC Tubantia. “Wij moeten ons eigen ding gewoon goed doen. Heracles was voor de winterstop bezig aan een prima serie en dat gold ook voor ons. Beide ploegen zullen zo snel mogelijk weer in die flow terecht willen komen.”

Overigens rekent Jansen er niet op dat er in de huidige transferperiode nog zaken gedaan worden op het gebied van transfers. “Wij zijn op dit moment niet bezig met een zogenaamd snoepje. Aan de andere kant hebben we ook geen signalen ontvangen dat er iemand weggaat. Met deze selectie gaan we het normaal gesproken doen dit seizoen en die groep is goed genoeg.”

Als FC Twente geen versterking haalt, wordt het geen kampioen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik denk dat ook al met versterkingen fct niet kampioen word. Puur door het spel en dat andere ploegen dit jaar meer kwaliteit en zo hebben

16 januari 2014 om 15:35

Door het spel moet je niet zeggen, Twente speelt goed voetbal dit jaar.

16 januari 2014 om 15:37

hmmm ik denk dat als twente (om maar een voorbeeld te noemen) een spits ala finbogasson erin heeft staan dat ze echt wel een degelijke kampioens kandidaat zijn, gewoon weinig zwakke plekken in het team, indien iedereen fit blijft natuurlijk

16 januari 2014 om 16:31

Finnbogason heeft hetzelfde rendement qua verhouding schoten op doel/doelpunten als Castaignos. Punt is dat Finnbogason de penals neemt. Verder niet.

16 januari 2014 om 16:41

oja joh? geloof ik helemaal niks van zolang je niet met bewijs komt

16 januari 2014 om 16:54

Ik lees op deze site vaker van deze 'weetjes' maar ik vraag me af waar je die kunt vinden? Zou bijvoorbeeld graag willen weten welk team de meeste doelpogingen heeft gehad. Iemand een site met statistieken die wat verder gaat dan gele kaarten, rode kaarten, assist en doelpuntenmakers?

16 januari 2014 om 17:17

@ SCF _zuid
optasports.com, infostrada.com, catenaccio.nl er zijn veel meer van dit soort sites, maar hier kun je het meeste wel vinden

16 januari 2014 om 17:53

Thanks!! Ga is even kijken!

16 januari 2014 om 19:48

Vind zelf dit wel een goede site voor statistieken.

http://www.whoscored.com/regions/155/tournaments/1...

Alsjeblieft, heb het niet meer over een 'snoepje'. Sinds Munsterman bij de afgeketste transfer van Guidetti sprak over het 'snoepje van de week', kan ik dat woord niet meer horen!

16 januari 2014 om 15:33

Neem jij deze man nog serieus dan?

16 januari 2014 om 15:37

Ja, ik heb geen idee waarom niet?

16 januari 2014 om 15:39

Een man die Twente van een failliet zooitje tot een kampioensclub heeft gemaakt nemen wij in Twente absoluut serieus. Wij prikken vaak wel heen door dat eindeloze gezwets van Derksen etc. over het feit dat hij een karikatuur van zichzelf zou zijn.

16 januari 2014 om 15:47

Munsterman neem ik zeker serieus, dit doet zijn werk naar behoren. Had het over Jansen die zich voordoet als hoofdtrainer maar eigenlijk maar een schoothondje is.

16 januari 2014 om 15:57

Jansen is gewoon onderdeel van het trainerscollectief en laat zich allerminst behandelen als schoothondje. Daarnaast doe hij nu ervaring op, die hij als hij de functie niet had geaccepteerd nog lang niet op zou doen. Ik zie dus een win-win situatie waar FC Twente en Jansen samen van profiteren.

16 januari 2014 om 16:03

Munsterman is naar mijn mening een kwal, maar heeft toch wel zeker een geweldige prestatie geleverd met FCT.

16 januari 2014 om 16:57

Munsterman heeft zeker een geweldige prestatie neergezet maar we kunnen niet ontkennen dat hij sinds het kampioenschap toch aardig wat steken heeft laten vallen. Om aan de top te komen is 1, om er te blijven is 2.

16 januari 2014 om 19:57

Hij is gewoon onderdeel van het trainerscollectief dat Twente maakte. En iemand die een Rinus Michels Award wint zou sowieso wel weten wat hij doet.

net zoals @hafctom1993 geloof ik niet dat twente het hier gaat redden. ze hebben gewoon domweg niet de kwaliteit en zijn als een geheel niet constant genoeg. Ze beschikken ook niet echt over iemand die het verschil kan maken.

De poll suggereert dat FcT elk jaar om de titel zou moeten strijden, terwijl dat niet reeel is.

16 januari 2014 om 15:30

Die suggestie kan ik er niet in ontdekken.

16 januari 2014 om 15:33

Het doel van een evt. aankoop wordt toch gesteld op kampioen worden? 'elk jaar' had ik moeten weglaten inderdaad.

16 januari 2014 om 15:37

Ik wel, aangezien beiden opties eigenlijk zeggen 'fc Twente kan kampioen worden', terwijl de opties, zelfs met versterkingen, zie ik ze niet kampioen worden.

Ik ben tevens ook aanhanger van het laatste idee, ik zie ze, ondanks transfers, niet kampioen worden.

16 januari 2014 om 15:39

Ik verwacht het ook niet, maar ben ook wel blij met de rol van outsider.

16 januari 2014 om 15:51

Altijd een goede rol inderdaad, minder druk, meer tijd voor plezier. En met een flinke dosis plezier in het spel, kan je iedereen verassen. Toch zie ik het niet gebeuren, er moet een basis worden gelegd, waar ze dit seizoen nu mee bezig zijn, veel jonge spelers met potentie. Dus, volgend jaar, als de selectie bij elkaar blijft in grote lijnen, geef ik Twente al veel meer kans.

Ik vind het wat ver gaan om deze derby 'beladen' te noemen. Volgens mij valt het allemaal nog wel mee wat dat betreft.

16 januari 2014 om 16:32

Ja, het uitvak zit ook niet eens vol.

Er is ook niemand nodig. We hebben vooral veel talent in de selectie, die moeten we klaar stomen.voor.volgend jaar. Zelfde geld ook voor ajax en Psv. Denk zelf dat Vitesse de grootste kanshebber is op de titwel met kort daarachter.feyenoord.

Sinds we blut zijn, heb ik het snoepje van de week niet meer langs horen komen. En of we kampioen worden. Zolang we progressie boeken, kunnen we lang meedoen om de titel.

16 januari 2014 om 17:40

En toch moeten ze gaan nadenken voor een vervanger voor tadic. Corona is nog niet helemaal daar. Moktar mooie backup vind ik zelf. Volgens diverse Engelse media is Arsenal geïnteresseerd in Tadic als vervanger van Walcott

16 januari 2014 om 20:01

Twente is altijd uitstekend geweest in het vinden van relatief onbekende vleugel aanvallers. Die in de loop van het seizoen uit groeien tot ware toppers. Dit is 1 ding waar ik me geen zorgen om maak bij Twente.

Dat laat zien dat Twent niet de ambitie heeft die clubs als Vitesse, psv en ajax wel hebben: kampioen worden !
Ruiz had je als Twente zijnde nooit mogen laten lopen. Daarvoor komen de supporters naar het stadion. Zo'n speler brengt het geloof en de kwaliteit wat nodig is om kampioen te worden.

16 januari 2014 om 16:01

Ik kom net zo goed voor Eghan, Tadic, Gutierrez, Promes, Corona en zelfs voor Castaignos naar het stadion. Ik, en ik denk veel FC Twente supporters, hoeven daar niet een Ruiz voor 70.000 euro per wedstrijd bij e hebben.
We hoeven geen kampioen te worden, maar denk zeker dat we met de huidige selectie lang mee kunnen spelen om het kampioenschap

16 januari 2014 om 16:06

Als je geen kampioen wil worden moet je Ruiz idd niet halen. Dan is Borven een uitstekende keuze idd....

16 januari 2014 om 16:33

Laat tot nu toe op de trainingen anders een prima indruk achter.

16 januari 2014 om 16:53

Ik ken Borven niet, maar ik had liever dat Twente ambitie had getoond voor dit seizoen en Ruiz had gehaald nu die mogelijkheid zich voor deed.

16 januari 2014 om 18:28

Stukje wanbeleid wordt dat als je Ruiz haalt. Ten eerste moet je absurd hoog huurbedrag betalen voor Ruiz. Ten tweede zullen de jongen die nu in het veld staan stilstaan in hun ontwikkelingen omdat Ruiz 'moet' spelen.

Waarom zou je Ruiz halen als je op dit moment Promes op zijn positie hebt staan. één van de beste spelers van de eerste competitiehelft in de hele eredivisie.

Daarnaast wil ik nog wel eens zien of Ruiz zijn niveau van weleer kan evenaren.

16 januari 2014 om 19:29

Promes is juist een acm. Speelde op die positie juist zijn beste voetbal, ook voor Twente. Hij begon noodgedwongen op RV omdat Twente daar niemand voor had. Inmiddels hebben ze Corona , maar die staat er ook pas volgend seizoen , als je geluk hebt.
Ruiz (rv) maakt jonge spelers juist beter. Zowel in de wedstrijden als op de trainingen.
Dus al met al is het wanbeleid dat ze kans om Ruiz terug te halen niet gepakt hebben. Een kans voor open doel.......

16 januari 2014 om 20:08

Twente heeft Tadic, Mokthar en Corona voor op de vleugels.
Promes speelt ook vaak op de vleugels maar hoort normaal gewoon zoals jij zegt op 10 als aanvallend middenvelder. Ze kunnen altijd nog beroep doen op Hölscher als er geblesseerde vallen. Dus om daarvoor nou Ruiz te halen die meer dan 1 miljoen kost voor een half jaar. Die nou niet in een geweldige flow zit en het maar afwachten is hoe hij speelt in de Eredivisie. Nou nee dank u. Het enige dat Twente nodig heeft is wat vertrouwen achter in. Misschien ook maar een keeper die niet van die momenten maakt dat ik mijn hart vast houd gelukkig is Stevens bijna terug.

16 januari 2014 om 19:12

Voor dat hollywood bedrag laat Ruiz maar fijn in Eindhoven ballen
Als Ajax wint, zijn de kansen voor Psv bekeken met of zonder Ruiz
En dan komt het nog harder aan dat het bedrag voor Ruiz weggegooid geld blijkt te zijn
Verder begrijp ik niet dat jij Twente geen amities vind hebben
Dat Ruiz voor dit absurde bedrag voor één seizoens helft niet in beeld was, dat is pas ambitie
Natuurlijk zie jij dat anders
Als ik zo je reacties in topics over de Tukkers lees

16 januari 2014 om 19:57

@j.staatsen,

Je praat net zo als je naam,

De Grolschveste zit altijd vol, en ik kom dus ook voor corona Tadic Mokhtar Promes Eghan Ebecilio Guiterez Castaignos naar het stadion, en de mensen die hier zeggen dat twente niet genoeg kwaliteiten herbergt om kampioen te worden, moeten zich nodig eens achter de oren krabben, want welke Club in nederland heeft zulk mooi spelersmateriaal als bovengenoemden, er is maar 1 club die ongeveer in de buurt komt, en die is door iedereen ook al afgeschreven en dat is Psv, dus en ik meen het de selecties van zowel Ajax en Feyenoord herbergen niet zoveel indivivuele klasse, dus wat nou nieuwe spelers halen of meedoen om titel!

16 januari 2014 om 20:10

Juist omdat ze zoveel kwaliteit hebben had je Ruiz moeten halen. Dan kon je echt kampioen worden ook gezien de huidige stand. Nu moeten ze oppassen dat ze niet afzakken na een pek in de play-offs.

16 januari 2014 om 20:24

@j.staatsen,

En wie Moet er dan volgens jou in zijn ontwikkeling geremd worden om een onzekere factor als Ruiz op te stellen, waarvan je helemaal niet weet of ie wel wat toevoegd op dit moment, ik denk dat Joop Munsterman en Aldo v/d Laan het precies goed hebben gedaan, ik ben ook een echte Bryan Ruiz fan, en ik had hem zeker maar wat graag terug gezien in Twente,maar zoals jij nu beweerd zou Ruiz meteen beter functioneren als bijvoorbeeld een promes of een Tadic of een Mokhtar , en op basis waarvan zouden we dan moeten oppassen dat we niet afglijden dan???, met de huidige selectie hebben we het nu toch prima voorelkaar?, op 1 na het meest gescoord en de minste treffers tegen, en 3 punten van de koploper, pffff jij bent echt droevig.

17 januari 2014 om 09:25

Op basis van wat ik denk dat Ruiz beter functioneert ? Pffff en dat noemt zich een Ruiz fan…
Twente staat hoog, maar qua punten aantal valt het wel mee . Als de concurrentie beter gaat presteren word EL lastig en de concurrentie heeft zich wel versterkt …

17 januari 2014 om 16:13

Pffffffffff,

Ja ik noem mij een Ruiz fan, maar ook realist, Ruiz heeft in 2 jaar nauwelijks gescoord en maar 60 gedeeltelijke westrijden in de benen (invaller / bankzitter / tribune klant), dan denk jij dat ie meteen iets toevoegd??, en de concurentie zou beter gaan presteren, op basis waarvan dan???, wie heeft zich versterkt dan??,

Psv is op dit moment geen concurent, die lopen 8 punten achter op Twente en 11 op de koploper, en ajax heeft helemaal niemand gehaald, dus heeft Twente met Börven zich wel versterkt, en daar komt waarschijnlijk Lachman nog bij, mocht de blessure meevallen, volgens mij snap jij he allemaal nog niet zo goed, twente staat hoog, ja en aantal punten valt het wel mee, ja dat klopt dat geld dus ook voor de rest die hoog staan of niet.

Toch hoop ik dat Fc Twente nog wel gaat proberen om Lachman te gaan halen. Zou een welkome versterking zijn voor de defensie. Bengtsson doet het wel aardig goed, maar ik denk dat Lachman beter is.

Kampioen als Twente zijnde wordt je met deze selectie hoogstwaarschijnlijk niet. Lachman zou een mooie versterking zijn, die je aan het eind van 't seizoen zo kan oppikken (mits hij een andere club de voorkeur zou geven natuurlijk). Ook met Castaignos als spits kom je toch kwaliteit tekort voorin, en dan breekt je helemaal op als de aanvoer naar voren ook te wensen nalaat. Al met al denk ik dat dit Twente op plek 3-4 eindigt.

Twente komt ook nog te kort voor het kampioenschap. Als Castaignos, Promes, Mokthar, Ebicilio, Eghan, Guiterrez en Corona hun potentie ook echt waar gaan maken en doorgroeien dan zie ik Twente over 2 jaar wel echt serieus meedoen. Het is nu nog te licht en onervaren allemaal. Ze staan een beetje waar Feyenoord 2 jaar geleden stond, met een zeer talentvolle groep maar nog te jong en ervaren. Ook hebben ze te weinig spelers die de kar kunnen trekken. Tadic zou 1 van die mannen moeten zijn maar die laat het vooralsnog behoorlijk afweten. Ik verwacht een mooie top 5 klassering voor Twente en dat is met deze selectie gewoon naar behoren.

Tadic komend seizoen verkopen samen met Brama, Schilder, Breukers en dat soort mannen. Als Twente zich definitief, jaar in jaar uit, wil nestelen in de top 3 zullen middelmatige spelers verkocht moeten worden. De bank is namelijk veel te smal op het moment.

Van de hand doen:
Tadic (10-12 miljoen), Brama, Breukers, Schilder, Boschker, Wisgerhof, Rendla.
Aantrekken:
Lachman (pec Zwolle), Kadrii (odense BK)

Stevens
Rosales
Lachman
Bjelland
Kadrii
Eghan
K. Ebecilio
Gutièrrez
Promes
Castaignos
Corona
16 januari 2014 om 16:59

Als je al die spelers verkoopt en maar 2 spelers terughaalt, wordt de bank dan nog niet veel smaller? Ben het wel met je eens dat die spelers moeten vertrekken want die zijn niet goed genoeg voor de top in Nl.
Feyenoord heeft eigenlijk hetzelfde probleem met Verhoek, Goossens, Lamprou, Graafland, Bakkal, Armenteros,schaken en in minder mate Nelom en Vormer. Sissi en Singh zijn gelukkig al weg. De rest zal snel volgen.

16 januari 2014 om 19:41

Lachman is al naar Vitesse gegaan toch?

16 januari 2014 om 20:53

Dat was Achenteh.

Twente is nog lang geen topclub. Lauwe sentimenten voeren nog te veel de boventoon. Contracten van lang en breed uitgerangeerde veteranen worden jaarlijks weer voor vele tonnen verlengd. Dorpscultuur. De sportieve voortgang staat op het tweede plan. Belangrijker is dat bijzonder hooggewaardeerde museumstukken als Boschker, Wisgerhof en Brama een volstrekt zinloze plek in de selektie behouden...weg ermee, man.

16 januari 2014 om 20:11

@titty bar,

gelukkig heb je meer verstand van Titty,

Brama is 27 dus ben je met 27 al museumstuk??, doe toch normaal man, speelde in het kampioensjaar nog voor het nederlands elftal, en boschker is gewoon ondanks zijn leeftijd gewoon nog steeds een goede doelman, ik heb hem liever als backup dan zo'n evt pizzaboer of evt. zogenaamd andere eredivisie waardige keepers, en wisgerhof sja, die is al bijna lid van de technische staf, die is als ervaren man op de achtergrond en als reserve nog steeds van grote waarde, en de discussie waar jij weer graag naartoe wil, het eeuwige gezever over topclub of niet, ga ik niet op in omdat twente als sinds 2008 zich als topclub nesteld op de ranglijst, met uitzondering van de laatste 2 jaar, maar ook die laatste 2 jaar stonden ze voor de winterstop steeds bovenaan.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren