Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Wenger niet blij met plek twee: ‘We hebben een mooi kerstcadeau nodig’

Laatste update:

Arsenal gaat door naar de volgende ronde van de Champions League, ook al werd er dinsdagavond verloren van Olympiacos Piraeus (2-1). De nederlaag tegen de Grieken zorgt er echter wel voor dat de ploeg van trainer Arsène Wenger de groepsfase afsluit als nummer twee, achter Schalke 04.

/

De Franse oefenmeester is daar niet blij mee, aangezien the Gunners nu ploegen als Barcelona kunnen treffen. “We moeten wachten op de loting, maar we wilden als eerste eindigen”, geeft Wenger toe in gesprek met de BBC. “We hebben nu dus een mooi kerstcadeau nodig.” Overigens gaat de Arsenal-coach ervan uit dat er na de winterstop geen mindere teams meer over zullen zijn in de Champions League.

“We kunnen een slechte loting krijgen, of een wat minder sterke tegenstander, maar normaal gesproken zijn het toch de beste teams die doorgaan”, weet Wenger, die niet echt te spreken was over de arbitrage. Voorafgaand aan de gelijkmaker kreeg zijn ploeg een corner tegen, terwijl keeper Wojciech Szczesny de bal niet raakte. “dat was zó duidelijk. Je vraagt je af hoe de vijfde official dat over het hoofd heeft kunnen zien.”

Denk je dat Arsenal dit seizoen ver gaat komen in de Champions League?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

dat krijg je ervan als je de helft van je bsisspelers niet meeneemt!!!

5 december 2012 om 11:52

Tja, en als hij eerste eindigt kan hij tegen Real uitkomen. Of AC Milan, of Porto.
Als hij tweede eindigt kan hij Psg, Shaktar of Malage loten.

Je hebt wel meer kans om een absolute topper tegen te komen als je tweede eindigt maar bij de loting heb je toch geluk nodig want als Schalke Real loot en Arsenal Malaga, dan zal Wenger wel heel blij zijn dat hij tweede is geindigt.

6 december 2012 om 00:41

Inderdaad, had hij maar 3 spelers minder moeten sparen. Alleen Carzola had rust nodig.
Gewoon gerechtigheid dit. Hij had daar best kunnen winnen in die Griekse heksenketel.

Het is wel duidelijk dat Arsenal in een serieuze dip zit..

5 december 2012 om 17:34

Eerlijk gezegd denk ik dat Wenger dit helemaal niet erg vindt. Als nummer 2 zul je tegen de nummer 1 van een andere poule moeten spelen.

Dit zijn de nummers 1:
Psg
Schalke
Malaga
Dortmund
Shaktar(grote kans)
Bayern(grote kans)
Barca
Utd

De nummers 2 zijn:
porto
Milan
Real
Juve/chelsea
Valencia (grote kans)
benfica/celtic
Cluj/gala

Als ik het zo bekijk zou Arsenal qua spelfilosofie makkelijker tegen de nummers 1 voetballen dan tegen de nummers 2. De nummers twee zijn allemaal veel fysieker, behalve Psg.
Al moet ik bekennen dat er tussen de nummers 2 voor Arsenal er ook clubs bij zitten die vaak goed bespeelbaar zijn (bijvoorbeeld Porto).

5 december 2012 om 19:39

De nummers twee zijn allemaal veel fysieker, behalve Psg.

Psg heb je in groep 1 ingedeeld zo te zien

ik vind het toch knap van Olympiacos dat ze voor de 3e keer op rij van Arsenal kunnen winnen. Niet veel clubs doen dat

5 december 2012 om 09:44

Arsenal heeft de vorige wedstrijd gewoon met 3-1 gewonnen tegen Olympiacos...

5 december 2012 om 10:19

Uit in Griekenland bedoeld Matri denk ik.

De afgelopen 3 jaar won Olympiakos telkens in Griekenland van Arsenal.

Had ie een beter team moeten neerzetten.. Die vent moet echt weg daar!

Moet je maar niet met zo een matig elftal spelen..

Laten we hopen op Barcelona, dan wordt de laatste Cl wedstrijd de komende jaren een enorme afslachting

Het is wel een beetje zuur voor arsene wenger, maar het lijkt er op dat hij ook deze keer geen champions league gaat winnen, niet dat dat de verwachting was maar het is toch zonde voor een club als arsenal dat ze nog nooit een cl hebben gepakt

Als je eerst wilde eindigen dan had je geen B-team op moeten stellen, je hebt dit aan jezelf te danken Wenger.

Voorafgaand aan de gelijkmaker kreeg zijn ploeg een corner tegen, terwijl keeper Wojciech Szczesny de bal niet raakte. “dat was zó duidelijk. Je vraagt je af hoe de vijfde official dat over het hoofd heeft kunnen zien.”

Typerend voor Wenger. Steek de hand nu eens een keer in je eigen boezem en geef gewoon toe dat het slecht was ipv dat de 5e official debet was aan de tweede plek.

5 december 2012 om 10:43

Wie zegt dat hij dat niet doet? Maar het is wel een vreemde fout als er zelfs een 5e man pal naast staat.

Wenger is echt een zeikerd aan het worden. Als je toch eerste wil worden dan kom je toch met je sterkste team. Achteraf zeiken dat hij niet blij is.....heb je toch aan jezelf te danken Wenger

5 december 2012 om 10:54

Precies...hij presteert in de competitie al ondermaats en dan verwacht hij van een veredelt B elftal dat zij 't klusje wel even gaan klaren, Wenger....open je ogen, na de winterstop geen Cl...barca wacht je weer op....

5 december 2012 om 16:07

Als Arsenal in jan spelers haalt kunnen ze Barca zeker verslaan, ik bedoel kijk naar die verdediging van Barca dat is toch een troep !

Wenger hou eens op met klagen vent! Je team speelt als een stel wijven omdat je zelf geen ballen hebt! Je assistent Bould heeft de schurft aan je. De fans betalen zich helemaal scheel voor B garnituur spelers. Misschien einde van seizoen als Director of Football aan de slag en Tony Adams voor de groep zetten?

Een mooi kerstcadeau is wanneer jij je ontslag krijgt. Het beleid is waardeloos, door telkens de verkeerde spelers te halen. Ondertussen heb je al tientallen miljoenen weggegooid aan subtoppers als Gervinho, Mertesacker, Giroud, Arteta en die mislukte Braziliaanse back waarvan ik de naam al vergeten ben.

5 december 2012 om 10:46

Enige weggegooide geld is Santos en Gervinho. De overige spelers zijn gewoon goede aankopen alleen moeten dit niet de dragende krachten worden. Utd koopt toch ook Young voor 25 miljoen, Chelsea koopt Luiz voor 25 miljoen etc. Die spelers zijn nog veel slechter maar niemand spreekt over weggegooid geld.

5 december 2012 om 10:57

Een slechte aankoop ten opzichte van een goede verbloemt de slechte nogal eens
Vrijwel alleen maar slechte aankopen ten opzichte van weinig goede kan de troep niet verbloemen.

Als Arsenal daadwerkelijk een topploeg wil zijn, koop je geen Gervinho,podolski,giroud,arteta,mertesacker,dos Santos, Chamack, Arshavin etc.
Ik stel hiermee niet dat al deze spelers perse slecht zijn maar zouden ze bij een echte topclub in de basis staan?
Daarnaast is een team waar Ramsey zo lang mag spelen en waar een Rosicky, Arshabin en Squilacci gewoon in een basisopstelling staan niet serieus te nemen.

Ik kan de gedachte achter het beleid wel enigszins waarderen. Het is echter overduidelijk gefaald waardoor er een enorm gat met de top is ontstaan

5 december 2012 om 13:04

Waarschijnlijk ben je boos en geef je zo een reactie, of je hebt totaal geen verstand van voetbal, maar daar ga ik niet van uit met je bijna volle balkje.

Wenger ontslaan betekent een doodsteek voor de topclub Arsenal. Een andere trainer zou met dit materiaal niet elk jaar de top 4 halen en CL voetbal afdwingen. Wat je niet moet vergeten is dat Wenger zelf niet gaat over de uitgaven, maar een of andere gierige Amerikaan. Daarnaast vind ik dat Wenger het goed heeft gedaan met het beschikbare geld dat ie had.

En zeg nou eerlijk, een Arsenal zonder Arséne...

5 december 2012 om 13:59

Mooie reactie van united fan en iemand die tenminste de PL volgt.

Als je arteta, mertersacker en giroud weggegooid geld vindt, kijk je gewoon geen PL. Het maakt niet uit hoe vol je balkje is. Je hebt dan geen verstand van voetbal of je kijkt het nooit maar wil wel graag een mening hebben. Allebei even zielig

5 december 2012 om 14:21

De ambitie van Arsenal is toch om kampioen te worden, of minimaal in de top 4 de eindigen? Dan heb je toch wel betere spelers dan arteta, mertersacker en giroud nodig? Prima wisselspelers, maar je gaat me niet vertellen dat hiermee de top bestormd gaat worden?

Alsof een van deze jongens bij Chelsea, City of United in de basis zou staan..

5 december 2012 om 15:12

Er is al vaker door het bestuur en Wenger gemeld is dat zij financieel niet kunnen concurreren met Chelsea, City of United. Eigenlijk al jaren niet maar dit wordt pas de afgelopen tijden vaker gemeld vanuit Arsenal. Je kan dus niet constant vedettes kopen als city en chelsea dus moet je met redelijke bedragen goede teamspelers kopen. En geloof mij deze spelers zijn het geld wel waard (kijk een keer een wedstrijdje cabral). United geeft meer geld uit dan Arsenal maar die bewijzen het ook meteen om met een goed team vaker de PL te winnen.

Dus is niemand verbaasd als ze de PL niet winnen behalve blijkbaar mensen die Arsenal 5 jaar niet gevolgd hebben.

5 december 2012 om 15:31

Arsenal zou in principe loaded moeten zijn, verkopen voor veel geld spelers, hoge prijs seizoenskaarten, miljoenen fans over de wereld en enorme bedragen aan televisiegeld. Hoe kan het dan dat ze niet kunnen wedijveren qua transfers met andere clubs ( die geen suikeroom hebben) ?
Is dat geld alleen maar in het stadion gepompt om geen schulden te krijgen? Zelfs al loop je het risico om helemaal leeg te lopen en subtopper af te zijn? Wat weer
de inkomsten enorm doet dalen.. Ik vind dat nog al een gevaarlijke afweging..

Waarom worden er halfbakken spelers als Gervinho en Giroud gehaald terwijl je voor die twee spelers tezamen een Isco of Mata had kunnen halen? Waarom alleen maar van die one season wonders van middelbare leeftijd? Waarom kunnen ze Fabregas, Van Persie en Nasri niet behouden? Als ze Fabregas hadden behouden, Mata oid hadden gehaald, was er enigszins wel getoond dat ze om de titel wilde spelen. Dan was de rest misschien wel gebleven.
Nu blijven ze enkel met spelers over die voor plekken 4-8 kunnen spelen.

Mertesacker speelt een paar aardige wedstrijdjes, Arteta is aardige opvulling en Giroud is ook geen echte topper. Is het dan raar wanneer het mij verbaasd dat ze miljoenen aan spelers als Gervinho,podolski,giroud,arteta,mertesacker,dos Santos en Chamack, uitgeven? Of enorme salarissen aan matige spelers als squilacci, Ramsey en Walcot? Of aan de immer geblesseerden zoals Rosicky, Sagna Vermaelen en die prutser op goal?

Ik ben ook niet verbaasd dat Arsenal geen kampioen wordt. Dat gezien het feit dat er een transferbeleid als bij een middenmotor wordt gevoerd. Alleen is het ook niet meer zo dat er goede jongen gasten worden gehaald die aan de hand van enkele zeer goede spelers een mooi elftal vormen. Dat is juist wat wel altijd gepretendeerd wordt en waarom mensen van Arsenal hielden.

5 december 2012 om 22:26

Het ontslag van Wenger de doodsteek voor de topclub Arsenal? Die topclub is al dood, daar veranderd het blijven zitten van Wenger helemaal niks aan. Ze zijn geen top meer qua selectie, prestatie en zelfs het spel is gewoon puur middelmatig. Juist het visitekaartje van het goede en mooie spel is weg. Als dan ook de prestaties uitblijven is er geen enkele reden meer om Wenger te laten zitten.

Als je niet elk jaar top 4 Engeland speelt ben je geen topclub, zo simpel is het. Jarenlang geen prijzen dan ben je in niks een topclub. Wenger is voor een groot deel verantwoordelijk voor het aankoopbeleid en dat beleid is gewoon slecht. Dan kun je het wel hebben over dat hij geen geld mag uitgeven, maar tel de bedragen voor de matige spelers die er wel zijn gehaald bij elkaar op. Dat is een klein fortuin en wat als je dat fatsoenlijk had geïnvesteerd? Nee, meneer de Fransman moet de Franse competitie spekken door te veel geld te betalen voor matige spelers en de enige die hij had moeten halen was Hazard die hij natuurlijk liet lopen.

6 december 2012 om 15:06

Arsenal is een topclub en daar kan jij niks aan doen. Elk jaar top 4 is 14 jaar lang gelukt en we zijn na United, madrid en barca de waardevolste club ter wereld.

dus bespaar de moeite voor jezelf en roep niet maar zowat zonder dat je er iets van weet

Nou, Arsene....dan wil ik je het volgende vertellen. Als je een A-team had opgesteld, die ook niet geweldig zijn, maar toch...had je in ieder geval meer kans gehad.

Maar zo lang er spelers als Ramsey en Gervinho worden opgesteld, is het erg treurig, he.

Hou is op met huilen Arsene je team is gewoon ontzettend slecht
2e plek is het maximale

5 december 2012 om 10:44

Daarom halen we dat b-spitsje van jullie.

5 december 2012 om 10:53

Als je klaas jan bedoelt, ik ga echt huilen als ik hem zie lopen in het prachtige Arsenal tenue.

5 december 2012 om 10:59

Die ja, die komt helaas waarschijnlijk.

5 december 2012 om 11:16

Huntelaar en Arsenal wordt een erg goede combinatie denk ik.
Hij kan een van de steun pilaren worden, DE sterspeler van de club.

Net als v Persie, alleen is hij wel wat beperkter in zijn totale spel.

5 december 2012 om 11:24

Dat getroll met Hunelaar moet ook eens afgelopen zijn, die gaat echt niet komen hoor

5 december 2012 om 11:30

En met dat b spitsje van Schalke zijn we wel boven Arsenal geeindigd en hebben we Arsenal 2 keer finaal weggespeeld
Dat zegt wel wat over hoe slecht Arsenal is

5 december 2012 om 16:14

Arsenal in top vorm tikt Shalke helemaal weg hoor.

Ik denk dat Arsenal Demba Ba gaat halen.

Wenger kan samen met Steve een boekje met cliché's opstellen. Zoals dat de loting een "slechte" kan zijn of dat ze een minder sterke tegenstander kunnen krijgen. Nou nou Wenger, knap geanalyseerd.

Koning pappen en nathouden zal deze nederlaag wel weer weten te nuanceren. Zoals hij het gebrek aan vechtlust bij Arsenal al jaren weet te verhullen. Altijd maar een rookgordijn van cliché's en open deuren, terend op zijn krediet. Begrijp me niet verkeerd, Wenger is echt één van de beste coaches die het spelletje ooit heb mogen coachen, maar die man wordt ongeloofwaardiger met elke tegenslag.

De wijze waarop hij teleurgesteld in zijn lange dikke jas op de bank zit is gewoon een trademark van hem geworden. Een patent. Misschien moet de trouwe fanbase van Arsenal voet bij stuk houden, en zelfs na dat ze weten te winnen van middenmoters kritisch blijven. Want het grote Arsenal heeft al 4 ? wedstrijden niet meer gewonnen, het is vijf voor twaalf.

5 december 2012 om 16:22

Als Wenger het budget van Barca had... dan had hij wel een betere team En als Barca het budget van Arsenal had...

Tja Arsenal is al tijden de eeuwige club zonder prijzen. Respect voor de manier waarop ze het doen natuurlijk, met jonge jongens en over het algemeen leuk, aanvallend voetbal om te zien. Maar ik kan me voorstellen dat je er als supporter gek van wordt. Je bent toch nog steeds een PL club die bovenin wil meedraaien en het financieel steeds heel goed op orde heeft. Investeer dan wellicht wat meer in contracten van je talenten en laat ze niet zo makkelijk gaan. vpersie heeft het ook lang aangezien en hij wilde niets liever dan kampioen worden met Arsenal, maar hij besefte ook dat het er niet in zat..
Nu komen ze met pijn en moeite deze poule door en zal het de volgende ronde wel exit zijn. Ik zie dit Arsenal steeds verder afglijden. Ze hebben echt weer een goede lichting nodig en daar moet dan eindelijk eens wat meer in gestoken worden willen ze ooit nog iets gaan bereiken..

Ga nou niet lopen janken terwijl je er zelf verantwoordelijk voor bent, waardeloze reacties altijd van Wenger. Steek eens de hand in eigen zak en zeg gewoon dat het nu al een aantal jaar lang aan het verknallen bent.

Sorry hoor Wenger, maar als je per se eerste wilde worden had je complete basis mee moeten nemen en niet de helft thuis moeten laten.
Alleen voor deze uitspraak hoop ik dat je Madrdid of Barcelona loot.
En uiteraard was ook de arbitrage weer niet goed zoals we gewend zijn van je, die kunnen tenslotte niks goeds doen in jouw ogen.

5 december 2012 om 12:45

Madrid kan niet geloot worden, die zijn ook 2e geworden.

Het maakt niet uit welke ploeg tegen die zwakke Arsenal loot. De kans dat Arsenal nog een ronde verder komt is gewoon zo goed als nihil. Zoals gisteren ook tijdens de CL gezegd werd: Engeland heeft toch wel een belachelijk zwakke competitie als je ziet dat Manchester City op de 2e plek staat. Manchester United is misschien de enige ploeg die kans maakt op de halve finale, maar de rest mag volgens mij al snel weer de concentratie verleggen op de vaderlandse competitie. Manchester City is alvast begonnen.

5 december 2012 om 15:16

@monkehboy

Inderdaad...wat een zwakke competitie.

Een competitie waarin de nummer 5 de Champions League kan winnen (liverpool), dat jarenlang met 4(niet 2, maar 4!) clubs de Champions League domineerde en waar vorig jaar zelfs de nummer 6 de Champions League won (nummer 6!).

City mist de ervaring in Europa en heeft ook twee keer pech gehad met een zware loting waardoor ze ook niet lekker in het toernooi kunnen komen, daarnaast is het nog altijd een team in opbouw, evenals Chelsea trouwens. United vorig jaar een slecht jaar door verkeerde keuzes van Fergie, maar na Barca nog altijd de meest succesvolle club van de afgelopn jaren in CL verband.

Ik hoor het wel van je wanneer de nummer 6 uit Duitland, Spanje of Italie de CL weet te winnen.

5 december 2012 om 15:41

Allemaal geschiedenis praatjes. En ja ik ken de statistieken.
Maar wil je werkelijk zeggen dat alle teams die er nu nog in zitten, indruk op jou maken? Dan ben je namelijk snel onder de indruk kan ik je zeggen.

Liverpool is namelijk nergens meer, denk dat op een goede dag zelfs VVV van ze kan winnen. Zit namelijk totaal geen lijn in hun spel. Zelfde geldt voor Chelsea.
Arsenal heeft wel de wil en de intelligentie om goed positiespel te spelen, maar er misschien belangrijke schakels, waardoor ze niets meer of minder zijn dan een FC Basel.

Manchester United is dan nog de enige ploeg die overblijft.

Sta je dan met je kampioen die 6e stond.

Volgende ronde is het gewoon over en sluiten voor dat bijeengekochte zooitje vedettes. Manchester City (de kampioen van deze geweldige competitie) heeft geen kans gehad op deelname in de volgende ronde. Dortmund, de kampioen van Duitsland speelde ze volledig van de mat.

Je zult ogen moeten openen, Engeland is niet meer zo sterk als het ooit was.
Het begint een beetje een lachertje te worden als je het mij vraagt. Al die miljoenen die deze clubs uitgeven, en gewoon lekker thuis op de bank zitten om te kijken naar proper voetbal in de CL. Barcelona bijvoorbeeld.

Dus aan de ratings te zien was Chamakh de beste man bij Arsenal? Of hebben de Marokkaanse Vz-gebruikers massaal op het plusje geklikt? Ik kon zelf niet kijken namelijk.

Je wilde ook niet winnen Wenger, want als je wilde winnen, had je Ramsey, Squillaci en Gervinho niet opgesteld. Jeugdspelers zijn al beter dan die 3.

Edit (off topic):
Pfff Engelse fans snappen duidelijk niets van voetbal trouwens, gaan ze Walcott!!!!! uitkiezen als speler van de maand, terwijl hij hier door onze Nederlandse leden uitgekotst wordt, en terecht, want hij is zo slecht.

Huntelaar is misschien wel een mooi kerstcadeau voor Wenger!

Je hebt een zwak team en er zullen investeringen gedaan moeten worden als je de jeugd ziet.
Arsenal is niet bereid deze investeringen te doen, en dus ben je veroordeeld tot tweede rangs voetballers.
Heel leuk dat Cazorla het een beetje naar behoren doet, maar mocht hij nog veel beter gaan worden dan is ook hij een prooi voor de oliesjeiks en magnaten van het hedendaagse voetbal.

Wenger moet zichzelf maar eens afvragen of hij daar nog wel op de juiste plek zit. Misschien ergens anders nog een mooi project opstarten en wel successen behalen?

5 december 2012 om 13:38

Toch mooi dat Arsenal met zo'n zwak team weer bij de laatste 16 van europa zit en voor de 13e maal de KO fase bereikt. Wat een held die Wenger dat hij het weer doet met 'tweede rangs voetballers'.

Volgens heeft mij heeft Wenger afgezien van Arshavin nooit echt vedettes gehaald dus hij doet het niet anders dan wat hij voorheen deed. Het is gewoon een gegeven dat Arsenal niet kan opboksen tegen het geld die andere Europese topploegen uitgeven en dit wordt ook erkend door Wenger..

Wenger moet gewoon lekker zo blijven doorgaan en song nog vervangen zodat we die bal weer snel terughebben na balverlies in de aanval. Huntelaar hebben we echt niet nodig want Giroud is twee keer beter.

5 december 2012 om 13:52

Je vergeet er wel bij te zeggen dat resultaten behaald in het verleden geen garantie bieden voor de toekomst.

De afgelopen jaren is Arsenal leeg gekocht. En ja, ze zijn nu weer doorgedrongen tot de laatste 16. Maar de laatste 8 gaan ze niet halen. Ik schat elke tegenstander hoger in dan Arsenal op dit moment. Zo zwak als ze spelen in de eigen competitie, het is Arsenal onwaardig.

Hoop voor de Arsenal fans dat het snel beter gaat, ik zou er niet aan moeten denken dat dit mijn club overkomt.

5 december 2012 om 14:20

Song was niet iemand die de bal snel kon veroveren, alleen een bikkel met loopvermogen die we wel missen.

5 december 2012 om 14:32

Song was niet afgelopen seizoen maar de seizoen ervoor wel een echte balafpakker. Ik denk dat hij afgelopen seizoen wat meer aanvallend is gaan spelen om zichzelf in de kijken te spelen plus niemand nam de plek van Fabregas over. Ik kan mij herinneren dat ergens stond dat hij geen salarisverhoging kreeg en sindsdien speelde hij anders. Arteta nam de taak dan wel over maar was niet te vergelijken met de oude song.

5 december 2012 om 14:54

Arsenal is nu niet in vorm maar ik heb dit seizoen toch wel samenspel gezien dat toch best een niveau heeft. Wenger moet gewoon zijn sterkste opstelling gebruiken en deze een aantal wedstrijden laten staan.

Mijn grootste kritiek op Wenger is dat hij ramsey vaak opstelt. Zelfs in de fases dat we de bal laten rondgaan maakt hij cruciale fouten en krijgt Arsenal direct of indirect een doelpunt tegen. Hij maakt constant verkeerde keuzes, loopt te veel met de bal, loopt zijn medespelers in de weg en leidt gevaarlijk balverlies. Dat kan gewoon niet op het middenveld van Arsenal.

Tegen everton kreeg sagna de schuld bij het tegendoelpunt terwijl ramsey de bal daarvoor weer stom verloor. Arsenal was toen voor het eerst in die wedstrijd wat langer in balbezit en probeerde te controleren. De wedstrijd erna stond jenkinson op rechtsback, wat een drama was. Het is wel irritant dat Arsene de voorkeur geeft aan Britse spelers terwijl sommigen het nog niet aankunnen.

Volgens mij zijn de kwartfinales nog ver weg (half februari) en tot dan kan er nog veel gebeuren.

5 december 2012 om 15:18

@monkehboy.

Je zegt resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst om vervolgens jouw voorspelling dat ze de laatste 8 niet zullen bereiken als een feit neer te leggen. Sterk punt....

5 december 2012 om 15:52

@threelions; gewoon even nadenkden en je komt er best uit.
Ik basseer mijn voorspelling niet op het verleden, maar op het schrijnende heden.
Manchester city ligt er kansloos uit maar staan wel 2e in de competitie.
Hoe verklaar je dat?

En hoe verklaar je dan dat jij andere verwachtingen zou hebben als ik.
Je hoeft het niet met me eens te zijn, begrijp me niet verkeerd, maar ik zeg niets vreemds.

al je van te voren zegt al zegt dat je daar wilt winnen kan ik begrijpen dat hij nu teleurgesteld is .
maar je team is hopelijk uit vorm behalve cazorla en arteta.

arsenal heeft een killer op het middenveld nodig en cv en fellaini

bij elkaar zouden ze 80 mil kwijt zijn maar dan hebben ze wel een goed team

Beleid is altijd zo geweest, en dan zijn magere jaren heel normaal. van Persie, Henry, Fabregas, Ljungberg, Vieira, Nasri, Pires waren allemaal toen ze kwamen nog niet de toppers die ze waren toen ze vertrokken. Je kan Neymar wel halen, maar Arsenal is maar één van de weinige clubs die investeert in de toekomst in plaats van bakken met geld uit te geven aan tegenwoordige toppers.

Ik verwacht dat als Wilshere, Ramsey, Jenkinson, Alex Oxlade-chamberlain en andere talenten nog 4 jaar blijven dat ze dezelfde status hebben als een Ljungberg, Pires of Vieira!

Ben blij dat er in deze voetbalwereld een club is die verantwoord met geld omgaat in plaats van 93,5 miljoen uit te geven aan Ronaldo 40 miljoen aan Ibrahimovic, 58 miljoen voor Torres 53 miljoen voor Tevez, 52 miljoen voor Falcao en 50 miljoen aan Andy Carroll!

Clubs als Dortmund en Arsenal zijn juist een voorbeeld voor deze tijd!!!!!!!!

5 december 2012 om 16:13

Maar toen verkochten we de spelers niet op het moment dat ze gevestigde toppers waren. Dat is het verschil. Wenger had echt een heel indrukwekkend jeugdteam opgebouwd om spelers als Henry en Pires op te vangen. Maar die zijn allemaal vertrokken. Nu is alleen de mislukte jeugd nog over.

Er moet wat gebeuren bij Arsenal. Er is totaal geen winnaarsmentaliteit en de spelers die nu bij Arsenal spelen horen daar niet eens bij. Ik heb het niet over deze wedstrijd maar spelers als Gervinho, Ramsey,conquelin, Arshavin, Chamack horen niet eens thuis op het niveau van Arsenal. Dan heb je nog ene Walcott die veel wilt verdienen omdat hij 3 leuke goals gemaakt heeft... nou Arsenal heeft RVP laten vertreken dus zal Walcott geen probleem zijn. Iedere cent dat Walcott verdient is te veel in mijn ogen. Vind het een hele zwakke speler hoor. Heeft dreiging omdat hij snel is maar verder is het niet veel. Tevens verdient hij al veel en vind ik het belachelijk dat Arsenal nog met hem praat. 100k+ voor een speler als Walcott.... ga lekker naar Liverpool of wie dan ook. Arsenal moet die gozer gewoon verkopen voor een mil of 15 en nieuwe, serieuze aankopen plegen.

Koop eens spelers waar je wat aan hebt. Ik noem Inler, Hamsik of Cavani van Napoli ; of Gotze, Reus of Lewandoski van Dortmund. Er zijn zoveel spelers die wat aan Arsenal toevoegen, natuurlijk kosten die een paar centen maar die centen heeft Arsenal nu ook. Ze kunnen wel dure spelers aantrekken.

Als Arsenal niets serieus doet op het transfermarkt in Januari dan kunnen ze zomaar de 2e Liverpool worden hoor. Als je Champions League niet haalt dan neemt niemand je serieus. Denk jij dat een Cavani in de zomer naar Arsenal gaat als ze niet in de CL uitkomen? Nooit van zijn leven. Zelfs de "middelmatige" spelers worden dan moeilijk haalbaar. Arsenal moet er gewoon voor zorgen dat ze ieder jaar minimaal CL halen en met serieuze spelers toch nog wat hoger gaan.

Arsenal had een spaarpotje van ruim 80miljoen pond. Daarbij kwam nog 50miloen van Gazidis aan of hoe hij ook mag heten, voor deze winter. En nu hebben ze een goede deal met de Emirates aangesloten waar nog eens miljoenen erbij komen... Geld is er zat en iedereen beseft daar dat ze wat moeten doen om te overleven, anders neemt niemand Arsenal meer serieus en gaan ze dood net als Liverpool.

Als we eerste waren ge eindigt hadden we ook best moeilijke tegenstanders kunnen loten dus tjaa. Maar hoop dat Arsene Wenger weer zo snel mogelijk Arsenal kan laten voetballen zoals het hoort.op dit moment heeft Arsenal echt versterkingen nodig en het liefst al in de winter anders zie ik het echt somber in voor de toekomst. Trouwens Arsenal heeft een nu een akkoord met Henry hij zal vanaf 1 januari beschikbaar zijn voor Arsenal heb ik gelezen op goal.com.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren