Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ruud van Nistelrooij en René Hake zijn aangekomen bij Manchester United, maar mogen nog niet naar de training

Laatste update:

Ruud van Nistelrooij en René Hake zijn maandagochtend aangekomen op Carrington, het trainingscomplex van Manchester United. Het Nederlandse tweetal voegt zich bij de technische staf van Erik ten Hag op Old Trafford. Van Nistelrooij en Hake zullen alleen nog niet aanwezig zijn bij de training van maandag.

Dat komt omdat de assistent-trainers in afwachting zijn van hun visum. Alle andere formaliteiten zijn al afgerond, zo meldt Sky Sports. Het is daardoor slechts een kwestie van tijd voordat Van Nistelrooij en Hake ook op het trainingsveld van Manchester United kunnen staan.

Ten Hag is flink bezig met de invulling van zijn technische staf bij the Red Devils. De Nederlandse manager, die onlangs zijn contract verlengde tot medio 2026, gaat binnenkort ook Jelle ten Rouwelaar verwelkomen. Laatstgenoemde wordt de nieuwe keeperstrainer.

De oud-doelman was pas twee weken bezig bij Ajax, maar wordt voor 100.000 euro overgenomen van de Amsterdammers. Ten Rouwelaar gaat op Old Trafford naar verluidt het drievoudige verdienen van zijn salaris bij Ajax.

De komst van Van Nistelrooij en Hake betekent hoogstwaarschijnlijk dat Mitchell van der Gaag gaat vertrekken bij Manchester United, zo meldde The Athletic eerder. Laatstgenoemde is al sinds de zomer van 2022 de assistent van Ten Hag bij the Mancunians, maar ambieert een rol als hoofdtrainer. Met de komst van het Nederlandse tweetal is er ruimte voor Van der Gaag om zijn ambities elders waar te gaan maken.

Versterkingen onderweg


Ten Hag gaat waarschijnlijk niet alleen in de technische staf Nederlanders verwelkomen. De kans is namelijk heel groot dat zowel Joshua Zirkzee als Matthijs de Ligt deze zomer ook de overstap maakt naar de rode club uit Manchester. Zo is Zirkzee (23) persoonlijk al rond met the Red Devils en moet de club alleen nog zijn ontsnappingsclausule van veertig miljoen euro op tafel leggen.

Volgens Fabrizio Romano zijn de persoonlijke voorwaarden geen issue voor De Ligt, die alleen Manchester United in het vizier heeft. Zijn zaakwaarnemer Rafaela Pimenta praat momenteel alleen met vertegenwoordigers van de FA Cup-winnaar. Andere clubs zijn voorlopig niet in beeld bij de Nederlander.

Het is nu aan Manchester United en Bayern om op korte termijn tot een akkoord te komen. Volgens Florian Plettenberg van Sky Deutschland verlangt de Duitse grootmacht minimaal vijftig miljoen euro plus bonussen voor de verdediger die nog drie seizoenen vastligt in München.

Altijd op de hoogte blijven van het belangrijkste voetbalnieuws? Word nu lid van het Voetbalzone WhatsApp-kanaal!

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Ajax traint onder Farioli
Reacties

Twee goede ervaringen rijker voor hun Manchester . Ik gun Ruud en René het beste toe

Je zou zeggen dat zo’n Nederlandse enclave bijna alleen maar uit kan lopen op een teleurstelling, maar met het EK in volle gang hoopt mijn oranje hart dat die gasten er een groot succes van maken.

8 juli 2024 om 14:46

Een van Nistelrooij is gewoon een uitstekende zet van ten Hag. Deze man is geliefd bij veel fans, en kan ervoor zorgen dat je ook als het wat minder gaat langer het vertrouwen houd van de fans. Daarnaast was het aanvallend vorig jaar zeer matig, en dan vooral in de afronding. Daar kan Ruud zeker bij helpen.

8 juli 2024 om 19:35

Het is zowel voor Ten Hag als van Nistelrooij een gigantische gok, ja je begint met een voorsprong. Maar als successen uitblijven en die kans is gewoon best realistisch met zo'n brede top, dan is het niet Ruud van Nistelrooij van Manchester United, dan is het Ruur de Nederlander. Erik Ten Hag is zo gefocust op zijn 'vriendjes'. Zowel van Nistelrooij als Hake hebben weinig bewezen, beter gezegd Hake is bij de meeste clubs helemaal niet geliefd bij de achterban wegens prestaties.daar dor zijn succesverhaal bij Go Ahead niks aan af.

Ook de transfer van de Ligt. Engelsen gaan het gevoel krijgen dat zij niet genoeg zijn voor Ten Hag, want Nationaliteit lijkt te belangrijk te zijn. Louis van Gaal is al op deze manier af gegaan en vrijwel iedere grote naam in het voetbal heeft juist Ten Hag afgeraden om Nederlanders te gebruiken. Hou het tot het minimale. Nu zou de Ligt een geweldige aankoop zijn, maar ze zijn in Manchester vriendje Anthony die uit de Nederlandse competitie kwam niet vergeten. Ook Oud-Ajacied Onana heeft redelijk wat negatieve momenten gehad, wat prima kan bij Ajax, maar niet in Manchester. Met Eriksen en Malacia heb je nog 2 spelers met een eredivisie verleden.

Wat hier even vergeten wordt is dat Manchester de aller grootste club ter wereld is qua fanbase en inkomsten. Het feit dat je een nieuwe kans krijgt, zou je met 2 handen moeten aangrijpen en dit is gewoon enorm risicovol. United start met o.a. Liverpool, Tottenham, West ham, Aston Villa en Chelsea. Wordt dan niet gepresteerd hangt zijn baantje weer aan een zijde draadje. Andere clubs kijken ook mee en die houden ook niet van cultuur verandering. Ten Hag kan hier gewoon in 1 klap 3 loopbanen slopen. Ja ze zullen altijd welkom zijn in de eredivisie, maar vermoed dat dat niet de lange termijn doelen waren.

8 juli 2024 om 20:13

Onana behoort gewoon tot de beste keepers van de wereld en de Ligt is gewoon een golden boy. Volgens mij is die titel ook garantie op succes. Anthony is een hele grote miskoop geweest en ik hoop dat ze hem alsnog ergens kunnen slijten.

9 juli 2024 om 07:25

Onana is zeker een uitstekende keeper, echter was zijn 1e seizoen in Manchester met heel veel fouten. En dan krijg je wel het is een vriendje van.

De Ligt was bij Ajax fenomenaal, maar met de jaar minder bijzonder. Wel kan het zijn dat Engels voetbal hem dan weer beter ligt waardoor hij gaat shinen. Maar lukt het hem niet en is hij gewoon een normale stabiele verdediger, ook dan zullen ze zeggen vriendje van de trainer. 1-2 spelers/staf waar je vriendjes mee bent oke, maar een enclave is gewoon risicovol. De enclave van Louis bij Barca was beter, toch ging het mis en werd het tegen hem gebruikt

8 juli 2024 om 14:47

Tsja, Ten Hag is geen bondscoach, die sympathie heeft hij bij mij niet, dus ik heb de popcorn alvast klaarstaan.

8 juli 2024 om 14:58

Als trainer snap ik het wel dat je bepaalde mensen in je staf wilt waar je een goede klik mee hebt en die je goed kan aanvullen. RvN heeft natuurlijk wel een status daar bij United. Zou bijv Stam ook geweldig gevonden hebben.
Als trainer moet je natuurlijk wel goed samen kunnen werken.
Dat zullen vele ln op het werk toch okk hebben dat ze beter met de een kunnen werken dan met de ander.

Qua spelers zitten er niet zo veel Nederlanders. Vd Beek is weg.
De Ligt is imo gewoon een goede versterking. Tadibo was volgens mij de eerste optie, maar is lastig door een rare regel van de Uefa. Dus moesten ze verder kijken.
Zirkzee ken ik zelf niet zo heel goed omdat ik Italiaans voetbal niet zo volg. Van wat ik begreep en gezien heb is het meer een valse spits die zich in laat zakken op het middenveld. Wel een actie kan maken. Dat is dan wel een hele andere spits dan Hojlund. En denk dat je dat wel nodig hebt om verandering door te kunnen voeren. Misschien dat die ook op de flanken kan spelen of achter de spits.
United had iig een spits nodig en qua budget hebben ze niet zo veel te besteden. Dus moeten ze creatief zijn. Dan is Zirkzee wel een koopje. En qua leeftijd is dit wel de categorie waar United nu in zoekt.
De Ligt en Zirkzee voldoen daar wel aan.

Daarbij zitten er nu een aantal mensen boven ten Hag die bepalen of zulke spelers gehaald gaan worden.

8 juli 2024 om 16:47

Er zijn wel verschillende verhalen qua budget, maar veelal ook afhankelijk van wat er vertrekt.

Ik sluit me aan bij jouw verhaal dat ik Italie niet volg dus weinig van hem gezien heb. Als je zo kijkt en leest hoe zijn speelstijl is, dan is hij wel een toevoeging. Doet ook een beetje denken aan de succesvolle tijden waarin we ook met 2 spitsen speelden, waarvan er 1 achter ging spelen.

Zeker gezien onze wingers graag naar binnen komen is een Zirkzee wellicht juist wel veel sterker dan Hojlund.

Ik vind het een prima aankoop.

8 juli 2024 om 17:18

Voor de clausule moet je meestal dat volledige bedrag gelijk betalen. Dat is wel het lastiger eraan. Mogelijk dat United paar miljoen meer betalen, maar dan het volledige bedrag dan in delen betalen verstrijkt over de jaren.
Voor een transfersom kun je die regeling ook treffen met de verkopende club. Zoals Chelsea met zoveel spelers heeft gedaan.
Dan is er gewoon meer mogelijk. United wilt ook gewoon niet meer de hoofdprijs betalen. En dat is natuurlijk alleen maar goed.

Ze proberen idd het budget omhoog te krijgen. En gaan ze hoop werknemers ontslaan die eigenlijk niet meer nodig zijn. Dar geld gaat ooknde transfersom in. Hopen dat ze ook aantal spelers kunnen verkopen.

Je kan idd met Zirkzee anders gaan spelen. Dus zie het ook als een goede aankoop. Je hebt meer variatie en.mogrlojkheden voorin.
In die beste periode bij Ajax speelde ten Hag ook met Tadic als valse spits.

8 juli 2024 om 15:21

Dit zal ALTIJD uitlopen tot doem scenario. Net zoals onze maatschappij werkt, wanneer er iets fout gaat dan worden schuldige gezocht en die zullen gevonden worden. Dit is overigens in elke land, bedrijf etc.

Ik wens ze succes en hopelijk veel succes, goed voor het Nederlandse imago. Echter weet ik dit 100% dat wanneer de resultaten tegenvallen, hoe dit zal uitlopen.

Prachtige uitdagingen voor van Nistelrooy en absoluut voor Hake. Alleen betwijfel ik of dit verstandig is, maar aan de andere kant nemen de meeste trainers sowieso een groot deel van hun technische staf mee naar een club. Verschil nu is alleen dat ten Hag er al 2-jaar zit en dat van Nistelrooy nooit met ten Hag heeft samengewerkt. Hake volgens mij wel, maar dat is zo'n 15-jaar geleden volgens mij toen ten Hag nog werkzaam was in de jeugdopleiding van FC Twente.

Van Nistelrooy lijkt mij sowieso een goede zet. Kent de club, was enorm geliefd en had daar een hele goede en grote status. Hake kan ook wel goed zijn, maar de technische staf is eigenlijk te groot naar mijn idee met ook nog Mcclaren en van der Gaag. Bij de overname van Ratcliffe werd vermeld dat ten Hag geen of weinig medezeggenschap in transfers zou krijgen en andere invullingen. Het bestuur heeft hij geen invloed op gehad en daar zijn nu toch een aantal goede namen bijgekomen, de technische staf heeft hij dus wel invloed op en terecht lijkt mij maar ben benieuwd hoe dat met 4 assistenten zal gaan.

Ze zijn natuurlijk ook heel druk bezig met de Ligt en Zirkzee. Beide lijken uit de koker van ten Hag te komen ondanks dat hij blijkbaar geen medezeggenschap zou krijgen. De Ligt lijkt mij wel een topaankoop, Zirkzee weer wat minder. Prima spits met de nodige potentie, maar je hebt daar Hojlund al rondlopen en Zirkzee kan zeker z'n goals maken maar ik vind hem qua speelstijl minder passen in de Premier League en daarnaast heb ik wel het idee dat Zirkzee een beetje dat killersinstinct mist om pakweg 20 tot 30 goals te maken in de Premier League. Wat dat betreft vind ik Hojlund veel explosiever, maar die moet ook nog veel leren. Net als Zirkzee overigens, maar vind Zirkzee meer een type die dan goed zou zijn als een soort 2de spits in een systeem met 2-spitsen of als een soort schaduwspits. Dat zal ten Hag denk ik niet spelen met United en de prijs die er dan wordt betaald is ook mega fors.

Ik heb liever dat ze dan een wat ervaren, echte nummer 9 halen die een stuk goedkoper is. Ik zou zelf serieus een poging wagen bij Wissam Ben Yedder. Momenteel transfervrij nadat zijn contract is afgelopen bij AS Monaco, maar afgelopen seizoen en de seizoenen ervoor gewoon een hele goede en lepe spits. Geen absolute wereldtop, maar wel een heel hoog niveau en hij is dan niet de jongste meer met z'n 33-jaar, maar wel iemand die volgens mij nog makkelijk 2 of 3-jaar van waarde kan zijn voor United en ook misschien iemand als Hojlund bij de hand kan nemen met van Nistelrooy erbij.

Verder hoop ik dat zen dan nog een linksback, een controlerende middenvelder, een linksbuiten en dus een spits zoals Ben Yedder halen en uiteraard de Ligt. Spelers als Lindelof, Mount, Rashford, Malacia, Eriksen, Diallo, Casemiro, Antony, Sancho, Pellistri, van de Beek (blijkbaar op weg naar Girona) en Greenwood (zal geen kans meer krijgen verwacht ik) zou ik proberen te verkopen. Ook Rashford dus, die heeft in 22-23 heel goed gepresteerd maar die zal niet meer dat niveau aantikken verwacht ik en drukt met zijn salaris ook heel erg op de begroting, net zoals Casemiro, Antony, Sancho en Mount en als je Mount verkoopt zou ik dan wel nog een extra middenvelder halen, en dan misschien Rabiot overwegen.

Zal uiteraard niet makkelijk worden om deze spelers te verkopen en het zal vast niet allemaal in deze transferperiode lukken, maar als je een groot deel hiervan kan verkopen bespaar je al een hoop en komt er een hoop budget vrij.

Onana
Dalot
de Ligt
Martinez
Truffert
Mainoo
Neves
Garnacho
Fernandes
N.Williams
Hojlund
8 juli 2024 om 15:01

Snap die ervaren spits wel
Dat was vorig jaar ook zeker mijn keuze geweest, zodat Hojlund rustig gebracht kon worden. Maar heb je met zulke spelers wel de garantie dat die de PL aankunnen?? Cavani was bijv was ook vaak geblesseerd.
En anders betaal je er oon teveel geld voor. Veel meer dan Zirkzee.
Laat deze 2 jonge hondjes het maar uitvechten en elkaar scherp houden. Ze zullen niet alles kunnen spelen. Dus komen beide echt wel aan hun minuten

8 juli 2024 om 15:24

Doe aub colums en voetbalverhalen schrijven voor @voetbalzone, volgens mij heb jij daar wel verstand van

8 juli 2024 om 17:42

Chatgtp, wil je de epistels van Rochester voor mij samenvatten

8 juli 2024 om 20:07

Heb jij wel het idee dat Hojlund in de toekomst een keer een seizoen gaat draaien met 20+ Premier league goals in het shirt van Man U? Ik heb dat gevoel namelijk niet. Als ik Ten Hag was zou ik vol voor Toney gaan. Die zie ik wel een 20+ PL goals seizoen draaien. Engelse jongens hebben toch wat meer krediet bij de roddelpers ondanks dat ze nog vrij mild zijn richting de Deense spits.

Hoe mooi zou het zijn als je in Van Nistelrooy een soort cultuurbewaker kunt hebben? Iemand die wel met de technische staf werkt, maar er ook weer los van hangt zodat hij echt voor de club werkt en kan sturen waar nodig is!

Voor hoeveel heeft Ajax Ten Rouwelaar aangetrokken? Of was hij transfervrij? Ik vind 100.000 eigenlijk best wel een laag bedrag, of had hij maar een contract voor 1 of 2 jaar? Ze hadden best wat hoger in de boom kunnen zitten: 100.000 is niet eens de tijd en moeite waard die Ajax in hem heeft gestoken om hem aan te trekken en in te laten burgeren. Echt vervelend. Hier had Ajax toch wel het dubbele uit moeten halen, zou je denken

Reageer