Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Van Gaal: ‘Hij is nu natuurlijk nog maar een jongen, maar ik geloof in hem’

Laatste update:

Manchester United telde afgelopen zomer een geweldig bedrag neer voor Luke Shaw, maar het eerste seizoen op Old Trafford is geen onverdeeld succes geworden voor de van Southampton overgenomen linksback; de negentienjarige Engelsman moest door blessures diverse duels missen.

/

Shaw speelde nog niet de helft van het aantal wedstrijden dat Man United deze jaargang speelde in de Premier League en heeft tijd nodig gehad om zich aan te passen. Trainer Louis van Gaal ziet het niettemin zitten in de viervoudig Engels international, die afgelopen weekend tot de uitblinkers behoorde tijdens de (verloren) topper tegen Chelsea. “Voor mij was dat geen verrassing, omdat ik geloof in Luke Shaw”, vertelt Van Gaal op de officiële website van zijn werkgever.

De Nederlander was evenmin verbaasd over de moeizame aanloopperiode die Shaw had bij de grootmacht uit Manchester. “Het is het eerste jaar hier voor een negentienjarige jongen. Want hij is nu natuurlijk nog maar een jongen, hij ontwikkelt zich nog. Misschien is hij komend seizoen volwassen op het veld, dat hoop ik wel. Ik geloof in hem.”

Denk je dat Luke Shaw een speler van wereldklasse wordt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Het mooie van Van Gaal is dat hij iedereen gelijke kansen geeft en het boeit hem niet wie je bent en hoeveel je gekost hebt. Als jij naar hem luistert en doet wat hij zegt dan zal hij je altijd kansen bieden en geeft hij je oneindig vertrouwen.

Shaw is een uiterst talentvolle jongen die de komende 15 jaar niet bij Man Utd weg te denken zal zijn.

25 april 2015 om 17:44

Hahahaha grapjas, besef je wel hoe chauvinistisch de beste man is door RvP zolang in de basis te hebben gehouden, hierdoor Falcao geen enkele kans gunnen. Om nog maar te zwijgen over de aankoop Blind, Manchester kan toch betere spelers aankopen zeker.

25 april 2015 om 17:49

Falcao geen kans te gunnen? Vandaar dat van Gaal zelfs Rooney op het middenveld heeft gezet(rooney de beste spits van United) zodat Falcao in de spits kon. Echt, als je er geen verstand van hebt praat er dan ook niet over, je maakt jezelf alleen maar belachelijk.

25 april 2015 om 18:04

Dat is toch precies wat ik zeg, als je hard werkt en in ieder geval je taken uitvoert krijg je genoeg kansen ook al speel je een keer minder. Hiervan zijn ook genoeg niet Nederlandse voorbeelden waaronder ook Shaw valt zoals te lezen in dit artikel.

Bevalt je houding niet, voer je je taken niet goed uit of heb je het op een andere manier verbruikt dan krijg je het heel moeilijk onder Van Gaal.

25 april 2015 om 18:21

Me dunkt dat jij er niks van kent, Rooney speelde dit weekend op het middenveld omdat Carrick en Blind geblesseerd waren, hierdoor moest hij Roone ook op het middenveld zetten. Daardoor kon Falcao terug in de spits staan, een geluk bij een ongeluk voor Falcao.

25 april 2015 om 18:36

Falcao heeft zat kansen gehad om zich te bewijzen. Hij zet toch ook Di Maria op de bank...zegt genoeg lijkt me.

25 april 2015 om 18:46

Ben je nou echt zo dom of doe je alsof? Wie zegt er dat ik het over de laatste wedstrijd heb? Jij zegt dat Falcao geen kansen heeft gekregen omdat van Gaal liever RVP in de basis zette. Falcao heeft toch in de laatste wedstrijd mogen spelen dus waarom zou ik het precies over die wedstrijd hebben? Ik heb het over de wedstrijden daarvoor, de wedstrijden waarin Falcao ook kansen heeft gekregen en Rooney op het middenveld speelde. Overigens hebben RVP en Falcao ook heel vaak samen mogen spelen in de basis.

25 april 2015 om 20:42

Gast, ik kan de matchen die Falcao in de basis is begonnen op één hand tellen. Elke trainer met mensenkennis weet dat een speler na een zware blessure tijd moet krijgen, en vooral een serie matchen na elkaar moet spelen. Falcao mist vertrouwen en dat is te wijten aan Lvg. Hij had hem nooit moeten halen, Falcao is geen spits voor een twee spitsen systeem zoals LvG in het begin speelde. En als jij dat niet weet ben jij hier de dommerik. Over voetbal moet jij duidelijk nog veel leren.

@dhrhek Nogmaals een domme keuze van Lvg, de reden dat Di Maria niet presteert is omdat hij op de flank moet spelen onder Lvg. Onder Ancelotti was hij outstanding op de '10' of de Lcm.

Blijft toch raar dat ik weer reacties lees van mensen die vinden dat Blind er helemaal niks van kan. Wel gek dat hij dan toch international is en bij United speelt. De Boer zag het ook al in hem zitten. Maar De Boer, Van Gaal en Hiddink zullen er wel helemaal niks van snappen en hem opstellen omdat ze z'n vader aardig vinden. Dat was de reden toch dat hij bij Ajax speelde?

25 april 2015 om 16:54

Ja, dat was precies de reden ja. Je kan niet ontkennen dat Blind meer tijd gekregen heeft bij Ajax om zich te ontwikkelen dan de meeste spelers die afgeserveerd zijn.

25 april 2015 om 16:56

Boilesen? Sigthorsson? Maar hun vaders hebben nooit bij Ajax gespeeld. Dat is wel gek vind je niet?

25 april 2015 om 17:00

Boilessen hebben ze opgehyped en willen niet snel vertrouwen in hem opgeven en Sigthorson proberen ze te verkopen. Niet veel mensen hadden in het begin veel vertrouwen in Blind. Ga nou niet doen alsof hij als een top talent beschouwd werd.

25 april 2015 om 17:02

Sigthorson is ook niet zelf oogeleid en proberen het geld dat ze betaald hebben terug te verdienen of verlies minimaal houden.

25 april 2015 om 17:06

Blind was in de jeugd geweldig en brak ook door op 6. Genoeg mensen die kennis van zaken hadden wisten dat Blind heel goed kon worden.

25 april 2015 om 17:12

Je moet in het leven geluk hebben. Hij heeft een goed wk gespeeld en mooie transfer afgedwongen naar united. Maar ik denk dat hij niet goed genoeg is voor de top. United gaat nog wat spelers halen en dan moeten we maar zien hoe hij zich staand houdt.

25 april 2015 om 18:02

Onder Van Basten mocht Blind al minuten maken. Daar deed hij het al goed. Daarna bij Groningen geweldig gespeeld op rechtsback. Daarna een mindere periode. Na zich te hebben terug gevochten werd hij publiekslieveling en misschien wel de beste speler van Ajax. En een goed WK spelen vind ik niet echt geluk hebben maar gewoon kwaliteit. Nu bij United doet hij het ook gewoon goed. Hij zal niet de Ballon D'Or winnen maar sommige mensen doen alsof Blind bij een club als Fortuna Sittard thuis hoort en per toeval bij een van de grootste clubs ter wereld is beland.

25 april 2015 om 18:26

'Ga nou niet doen alsof Blind als toptalent beschouwd werd'

In de jeugd werd Blind juist wel als toptalent gezien. 5 seconden googlen en je ziet dat oa Chelsea en Arsenal hem op zn 16e al aan wilden trekken. Uiteindelijk is Blind juist tegengevallen: hij doet het goed, en is op karakter bij Man U en het Nl 11tal gekomen. Maar toen hij in de jeugd speelde verwachtte ik echt dat hij nog veel beter zou worden dan er daadwerkelijk uitgekomen is.

25 april 2015 om 18:40

Je hebt gelijk. In 2008 verkozen tot toptalent van ajax. Maar verandert niet dat hij eiegenlijk niet goed genoeg is voor united. Shaw is beter als Lb en op het middenveld gaat hij concurrentie krijgen. Ik heb begrepen dat ze Gundogan al binnen hebben. Het wordt maar zien met Blind.

25 april 2015 om 18:43

Zo slecht vind ik hem niet. Maar voor united een maatje te klein.

25 april 2015 om 20:17

We moeten ook niet doen alsof Blind de sterren van de hemel speelt. Maar laten we eerlijk zijn, dat heeft heel Manu een groot deel van het seizoen niet gedaan. daarom is Blind een goeie backup op zn minst, met gezien zn leeftijd ook veel potentie. Gundogan wordt gezien als concurrent van Blind, en dat is deels ook het geval, maar onze vriendelijke Turk is veel aanvallender ingesteld. Ik vind vooral het standaardniveau van spelers heel belangrijk, omdat je dan weet wat je 'in elk geval' aan iemand hebt. Die zekerheid is heel veel waard en daarom is Blind een fijne speler om op te bouwen. Gundogan heeft meer talent, zoals ik het nu zie, maar als je dan zijn blessuregevoeligheid afzet tegenover die van Blind, geloof ik niet dat je Blind kunt afserveren als mislukking.

25 april 2015 om 16:56

ja.

25 april 2015 om 18:03

Dan heb je er geen verstand van.

Die Shaw had beter bij Southampton kunnen blijven, had hij nu sportief gezien een stuk verder gestaan.

25 april 2015 om 16:55

Want?

25 april 2015 om 17:00

Dan had hij een jaar lang gespeeld, in zijn eigen omgeving zonder de druk van een topclub als United. Ik zou het voor jonge talenten in Engeland slimmer vinden als die eerst bij een Southampton of Everton of Newcastle honderd wedstrijden in de PL spelen alvorens ze naar een top zes ploeg gaan waar de druk toch een stuk hoger ligt.

25 april 2015 om 17:11

Shaw had al zo'n 70 wedstrijden voor Soton, enige reden waarom hij niet altijd speelt is omdat hij veel geblesseerd is geweest.

25 april 2015 om 17:21

Ik had het verstandiger gevonden als hij nog twee of drie jaar bij Southampton was gebleven. Dat is denk ik beter voor de ontwikkeling van de speler.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren