Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Van den Berg ontvangt kratten bier: 'Zat nog op een bod van Ajax te wachten'

Laatste update:

Wanneer PSV zaterdag in eigen huis wint van sc Heerenveen, mag het zich voor het eerst sinds zeven jaar weer kampioen van Nederland noemen. Joey van den Berg grapte aan het begin van deze week dat hij best wilde meewerken aan een titelfeestje van de Eindhovenaren: voor tien kratten bier zou Heerenveen wel expres verliezen, glimlachte de middenvelder van de Friezen.

/

Twee supporters van PSV konden de humor van Van den Berg wel waarderen en brachten vrijdag twintig kratjes Bavaria (twaalf flesjes per krat) naar het Abe Lenstra Stadion. Van den Berg ontving het duo met plezier. "Eigenlijk zat ik nog op een bod van Ajax te wachten, maar die is ook nog niet binnen", knipoogde de middenvelder voor de camera van SC Heerenveen TV.

"Laten we wel voorop stellen dat we het hier zeker niet voor doen", benadrukt Van den Berg, die zaterdag vol voor de winst wil gaan. " Het zijn leuke wedstrijden, het is stijf uitverkocht. Dat is een goede motivatie, denk ik. Als de wedstrijd begint, dan zal het wel iets sfeervoller zijn dan normaal gesproken."

Denk je dat Heerenveen het titelfeest van PSV kan verpesten?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Geweldige actie van die 2 Psv supporters dat is nou echt humor haha.

17 april 2015 om 12:30

Zonde van die €200,-

17 april 2015 om 18:06

Bavaria kratjes van 12 waren vorige week in de actie bij de jumbo. 3 voor 9.99 o.i.d. valt dus wel mee

Omkoping! Competitievervalsing!! Afpakken die schaal dus en aan de nummer 2 geven!

17 april 2015 om 11:39

Nee nee, uit de woorden van Van de berg kunnen we opmaken dat Ajax ook druk bezig is met een bod, dus dan zou Feyenoord weer eens kampioen moeten worden. Krijgt van Geel toch nog zn zin

17 april 2015 om 11:44

Een aanmoedigingspremie is wel toegestaan, betalen om te verliezen echter niet. Nee, PSV moet gewoon de titel inleveren. Sterker nog, ik vind dat ze gewoon terug moeten worden gezet naar de Jupiler League. Dan breng ik ze wel 10 kratten Jupiler.

17 april 2015 om 11:52

Aanpakken die handel: als sc Heerenveen expres zou winnen is natuurlijk een schande, pure omkoping!..

17 april 2015 om 12:05

hoe klein ook hier is sprake van omkoping. 10 punten in mindering en oh ja voor de slimmeriken Heerenveen wint van PSV dus dat zijn 13 punten :-)

17 april 2015 om 12:10

Met 10 punten in mindering wordt PSV alsnog kampioen.

17 april 2015 om 16:01

Je bedoelt de reactie van degene hierboven, degene die wel slim was voordat jij je reactie aanpaste bedoel je?

17 april 2015 om 14:27

zeker niet! ajax heeft dat ook wel eens gedaan naar een ander team :P met premies etc.

17 april 2015 om 19:22

Dat was in seizoen 2006/07. Ajax had hun winstpremies beloofd aan Excelsior, als laatstgenoemde zou winnen van AZ. Excelsior won, maar PSV werd vanwege een beter doelsaldo kampioen. Excelsior wacht nog steeds op de door Ajax beloofde premies.

17 april 2015 om 23:15

Spelers stimuleren om te winnen is niet verboden. Wat wel verboden is, is spelers stimuleren om te verliezen.

Wat Ajax destijds deed is dus zeker niet hetzelfde wat die twee supporters van PSV hebben gedaan.

17 april 2015 om 23:38

S_d_k,

Ajax had helemaal niets beloofd. Het zou om enkele spelers gaan van Ajax en niet Ajax zelf.

Ook heeft Braber toe gegeven dat hij maar een grap maakte. Excelsior daarentegen verbood iedereen om daarover te praten en dreigde zelfs met ontslag.

Dus leuk dat je met een broodje aap verhaal komt, maar probeer de volgende keer wat meer te verdiepen in wat je hier wilt beweren.

18 april 2015 om 12:27

S_d_k heeft in mijn ogen gewoon gelijk. Zeker geen broodje aap verhaal. Waar rook is, is vuur en als het echt onzin zou zijn dan zou Excelsior niet zo ingegrepen hebben.
Overigens grappig hoe je jezelf tegenspreekt in je berichten. Eerst zeg je dat wat Ajax gedaan heeft niet hetzelfde is wat die PSV supporters nu gedaan hebben. Daarna ontken je dat Ajax zoiets gedaan heeft, maar dat het slechts enkele spelers waren. Om daarna te beweren dat Braber alles verzonnen heeft. Lekker duidelijk joh.

18 april 2015 om 13:54

";novum) - Ajax heeft geen aanwijzingen gevonden dat mensen binnen de eigen club de spelers van Excelsior een winstpremie hebben beloofd voor een gunstig resultaat tegen AZ op de slotdag van de competitie. Dat is het resultaat van een intern onderzoek dat de Amsterdamse club had ingesteld na berichten hierover in de media.

Ondanks dat Excelsior-aanvaller Robert Braber maandagmiddag zijn verhaal over de beloofde 'stimuleringspremie' herriep, stelde Ajax diezelfde dag toch een onderzoek naar de zaak in. "er is hierdoor vast komen te staan dat er geen aanwijzingen zijn dat er namens of door de selectie van Ajax een overwinningspremie is toegezegd aan de spelers van Excelsior", stellen de Amsterdammers dinsdag in een persbericht. De directie van Ajax benadrukt dat ze iedere vorm van inmenging in het sportieve proces als ongewenst en ontoelaatbaar beschouwt.

Braber stelde maandag dat hij zijn opmerking als grap had bedoeld en zijn uitlatingen verkeerd waren begrepen door journalisten. Hij werd na de berichten in diverse kranten direct bij de leiding van Excelsior op het matje geroepen. Technisch directeur Martin van Geel liet direct weten dat de leiding van Ajax niet op de hoogte was van een dergelijke toezegging en helemaal geen afspraken over winstpremies met de Excelsior-selectie had gemaakt.

AZ vroeg dinsdag de voetbalbond Knvb ook een onderzoek naar het verhaal in te stellen. De Alkmaarse club verloor door het 3-2 verlies tegen Excelsior op de slotdag van de competitie de landstitel aan Psv. Doordat Ajax één doelpunt tekort kwam in het uitduel met Willem II waren de Brabanders de lachende derde in de kampioensstrijd.

De Knvb, die AZ dinsdag nog had beloofd de zaak te onderzoeken, besloot uiteindelijk af te zien van verdere stappen. "navraag bij zowel Ajax als Excelsior heeft geleerd dat de berichtgeving in de media niet op harde feiten stoelt", stelt de bond. De Knvb meent dat elke minuut die nog langer aan de zaak wordt besteed 'verspilde moeite, tijd en energie is'. De bond beschouwt de kwestie als afgedaan."

Nee hoor Bosche_bol, S_d_k heeft blijkbaar geen gelijk.

Dat wat ik over PSV-supporters zei, was maar een grap. Aangezien iedereen hier een grap over maakt, mag je best vanuit gaan dat dat van mij ook niet serieus bedoeld was.

Ook heb je volgens mij last van begrijpend lezen. "het zou om enkele spelers gaan". "zou" geef ik hier aan, dus dat houdt in dat het wellicht niet op waarheid is berust.

18 april 2015 om 16:13

Nogmaals, waar rook is is vuur.
Ajax en Excelsior zullen natuurlijk nooit gaan bevestigen dat er sprake is geweest van een deal. Ook al is zo'n deal niet verboden, het zou de clubs wel in een kwaad daglicht zetten.

Op fcupdate:
"10 mei 2007 – Ajax heeft de spelers van Excelsior wel degelijk een premie in het vooruitzicht gesteld, als de Rotterdammers er in zouden slagen om tijdens de laatste competitiewedstrijd AZ te verslaan. Dat meldt Sportweek. Het blad heeft onderzoek gedaan naar de situatie is tot de conclusie gekomen dat iedere speler van Excelsior 2.000 euro van Ajax zou krijgen als AZ geklopt zou worden. Geen enkele speler van de Rotterdamse club heeft dit bedrag overigens al ontvangen."

En op voetbalcentraal:
"excelsior is waarschijnlijk niet de enige club waar spelers een winstpremie kregen aangeboden van Ajax. Willem II-aanvaller Geert den Ouden verklaart tegenover BNR Newsradio namelijk dat ook spelers van Willem II premies en zelfs Ajax-shirts zijn beloofd om het rustiger aan te doen. "daarmee maak je jezelf wel heel belachelijk."
Geplaatst op 28 mei 2007 om 13:04"

Maar goed, het is maar welk verhaal je wilt geloven. Als jij Ajax en Excelsior gelooft, dan is dat jouw recht. Ik geloof dat er wel degelijk winstpremies beloofd zijn.

18 april 2015 om 21:22

Jij geloofd het ene en ik het andere, maar welke verhaal nou daadwerkelijk waar is, weten alleen Ajax en Excelsior.

Uiteindelijk maakt het niet uit, als ze nu niet kampioen worden dan worden ze het volgende week wel. Voor PSV is het natuurlijk het leukste als het gewoon zaterdag in eigen huis gebeurd.

20 halve(!!) kratten Bavaria, doe het dan goed...! Ik zou het als ik Van den Berg was als ronduit beledigend ervaren. Motivatie om PSV nog even gezichtsverlies te laten lijden lijkt me!

17 april 2015 om 11:38

daarom, de betaling is niet als overeengekomen;p

1 het is geen bier, maar bavaria

2 geen 10 kratten, maar 20 kratjes

ik zeg een 8 voor de moeite, 2 voor de uitvoering en bavaria een 10 voor de marketing...

17 april 2015 om 12:49

Ja Bavaria is niet erg lekker bier. Ieder zijn mening maar ben het wel eens met jouw 1e puntje

17 april 2015 om 16:03

Nee Hinniken daar worden wij vrolijk van hier in het zuiden. Of dat slootwater van Amstel...jammie! Voor de slimmeriken hierboven: van den Berg had gevraagd om 10 kratten bier en 20 halve kratten zijn hoeveel hele?? Als je er uit bent dan hoor ik het wel. Wij zitten hier lekker aan de Bavaria!!

edit: spelling

17 april 2015 om 17:17

Een krat blijft een krat hoeveel flesjes er ook in zitten.

17 april 2015 om 11:40

Die waren waarschijnlijk in de bonus

Ach, ik zou dat wel wegzuipen hoor. Op zich niks mis met Bavaria. Kan beter maar kan ook zeker slechter.

On: Leuke droge actie van die supporters!

17 april 2015 om 11:42

De actie is prijzenswaardig, de uitvoering belabberd. Beetje zoals PSV dit seizoen kampioen wordt zeg maar

17 april 2015 om 11:43

denk toch echt dat dit een actie van bavaria is, ze vinden het daar heerlijk om voetbalsupporters/ te gebruiken voor promotie

met de hollanddress werden ook goed uitziende studentes ingehuurd om in het stadion in die jurk te staan tot ze opgepakt werden om vervolgens nog een x-aantal keer bavaria noemend in de media te komen

17 april 2015 om 11:57

Tja das jouw visie

17 april 2015 om 12:10

Actie is inderdaad gesponsord door Bavaria en het geld dat ze nu hebben bespaard op de kratjes is gedoneerd aan een goed doel dat onderzoek doet naar k***. Al met al een geslaagde actie!

17 april 2015 om 13:36

Haha myvision, eindelijk weer een echte kampioen na 4 jaar een kampioen van de armoede!!

17 april 2015 om 13:54

ach kun je nagaan hoe belabberd ajax de laatste jaren kampioen geworden is psv staat nog een straatlengte voor

17 april 2015 om 14:28

en zoals ajax de afgelopen 4 jaar kampioen werd!

17 april 2015 om 19:15

@ Myvision.

Beetje slechte vergelijking. Want dan zou Bavaria verweg superieur zijn ten opzichte van de andere merken. Zo erg is het ook weer niet

Humor dat ze dat bier dan ook nog gaan brengen. Wel jammer voor Heerenveen dat het dan Bavaria is.

17 april 2015 om 11:39

tis geen bier, maar bavaria

tis dat mn hond het lekker vindt, anders zou ik het aan de planten geven...

17 april 2015 om 12:50

Mijn planten zouden zelfs het zelfs afwijzen. Wat een slootwater is dat zeg.

17 april 2015 om 13:28

Rook dan gewoon lekker een jointje.

17 april 2015 om 18:37

Nee Heineken is lekker of wa wil je nou zeggen, en da amstel bier is nog geen bier te noemen.

Vraag je om bier, krijg je bavaria.

Nu zou ik juist extra mijn best doen tégen psv.

17 april 2015 om 11:41

Ah we hebben hier een fijnproever. Vind het altijd een beetje makkelijk dit soort grappen, bavaria is prima te drinken.

17 april 2015 om 11:45

Wanneer ik een stuk in mn gaatje heb, vind ik t ook prima te drinken.

17 april 2015 om 11:47

Ach joh, er wordt een grapje gemaakt hoor, meer niet.

Dat jij het prima te drinken vindt, wil niet zeggen dat het dat ís he
Kwestie van smaak, zeg maar.

17 april 2015 om 11:50

Op het einde van de avond wel. Maar liever gewoon Grolsch, Hertog Jan of Brand.

Alles beter dan Amstel, Heineken of Dommelsch trouwens.

17 april 2015 om 11:56

Eentje op z'n tijd wellicht, maar verder valt het toch echt onder de categorie slootwater

17 april 2015 om 11:57

ik vind overigens Heineken beter te beuren dan brand, Grolsch en Bavaria. Eens over het feit dat Hertog jan beter is,Amstel is wel pure pis nu we hier toch een bierdiscussie van maken.

On: ludieke actie, ik hoop dat Heerenveen wint m.b.t de play-offs..

17 april 2015 om 12:15

Waar is jupiler in jullie lijst? Het sapje der sappen? Zeker op een eenzame hoogte met hertog jan als nummer 2.

17 april 2015 om 12:20

Nee Jupiler is niet te beuren, warsteiner daarentegen is wel weer lekkerder

17 april 2015 om 12:33

Jupiler is bier voor mensen die geen bier lusten. De voorloper van Radler, maar dan met alcohol

17 april 2015 om 12:40

Jullie hebben er allemaal geen verstand van. Ga naar Belgie en laaf jezelf met De Koninck, Leffe, Palm, La Chouffe, Westmalle etc. etc.
Dat zijn pas echt lekkere bieren.

Oh ja, on topic: Heerenveen gaat verliezen

17 april 2015 om 12:47

Ben niet boos Michiel! Ik zou het echter zonde vinden als je bavaria geen kans geeft in je leven. Ik heb het beste met je voor!

17 april 2015 om 12:58

Oh, die kans heeft het al gehad hoor.

Dan kies ik toch liever wat anders

17 april 2015 om 16:47

@feye88 Met je verstand van bier zit het wel snor! Nu je voetbalverstand nog

17 april 2015 om 12:09

Dat hele Bavaria zou me geen bal uitmaken, kunt zo naar een super gaan en omruilen. Had liever die dames uit Zuid Afrika erbij gehad.

Hahaha briljant! Ik stel voor dat de basisspelers van heerenveen er eerst ieder 3 drinken en de rest na afloop

Mooie actie van PSV fans. Denk dat PSV zonder die kratten ook wel wint van Heerenveen. Thuis kampioen kunnen worden zal een enorme motivatie zijn voor hun.

17 april 2015 om 11:40

denk dat dit weer een marketing stunt van bavaria is...

Leuke actie hoor. Zowel de speler als supporter gaan hier gewoon leuk mee om. Ik denk dat in deze omstandigheden van den Berg deze grap ook wel kon maken. Was anders geweest als Ajax en PSV veel dichter op elkaar hadden gestaan. Ach als Heerenveen zijnde nu gewoon winnen en dan lekker met z'n alle op het veld pilsje Bavaria drinken PSV is een stuk sterker maar Heerenveen moet je niet onderschatten dus kan een leuke pot worden.

Hahaha geweldig kan er wel om lach.

kijk dit zijn nog eens leuke acties, kan het wel waarderen, en met vd berg heb je iemand die er de lol ook wel van inziet

Zou mooi zijn als Heerenveen weet te winnen, zijn al die voorbereidingen nog voor niks geweest en volledig tegen de verwachting in

Goed op ingespeeld, Bavaria!

Vraagt hij om 10 kratten bier, krijgt hij 20 kratjes Bavaria. Hoe bedoel je de omgekeerde wereld.. Kom dan met Heineken, Grolsch, Jupiler of iets speciaals.

Nu ze Bavaria gebracht hebben zou ik juist 10x zoveel motivatie hebben..

17 april 2015 om 12:10

Inderdaad, doe dan gelijk Schultenbräu, dat is pas bier.

17 april 2015 om 12:14

Hoe dan ook, wel mooie actie van die 2 supporters (aka Bavaria)

17 april 2015 om 12:20

Waarom noemt u Heineken bier? Dat begrijp ik dus echt niet.

Ook de andere commerciële stopverf kan me niet zo bekoren.

Maar met 10 bakken Westvleteren Twaalf zou u me wel kunnen omkopen. Met 9 ook al.

17 april 2015 om 13:30

Helemaal gelijk, het bier in Nederland is allemaal zuipgoed, de bedoeling daarvan is zoveel mogelijk verkopen en café en zo dronken mogelijk worden. Daar is bier niet voor bedoeld. Doe mij maar dan Steenbergen of La Chouffe of something else from Belgium. Het land wat echt bier kan brouwen.

17 april 2015 om 13:37

Het onderscheid bier en pils is gewoon lastig voor Nederlanders. Ik het met je eens hoor. Echt bier komt uit België of een paar trappistbrouwers in Nederland. Hier en daar nog een verdwaalde kleine brouwer die er wat van kan.

Het Nederlandse pils is om te zuipen in de kroeg, niet om te drinken. Maar toch zijn er dan nog wel verschillen. Brand of Hertog Jan heeft veel meer smaak en karakter dan een Heineken of Amstel. Grolsch hangt er wat tussenin. Die bieren drink ik nog in de kroeg, maar als ze ergens Jupiler, Heineken of Amstel schenken, dan ga ik aan de speciale bieren.

17 april 2015 om 13:50

Hoppa!,

Klopt het dat Heineken gemaakt wordt van Bavaria?

Mij hebben ze verteld dat je van Bavaria drinken zeer gemakkelijk naar de wc moet.

Het goedje dat er daar dan uit komt, dat zou dan Heineken moeten zijn.

Brand Zwaar Blond kan ik overigens ook wel pruimen.

Heineken, Amstel, Jupiler, Stella en Maes e.d. drink ik zelden tot nooit.

Hoegaarden, Duvel, bolleke De Koninck en Geuze zijn mijn ding.

17 april 2015 om 18:24

Oh ja, dat is nog iets waar België beter in is dan Holland: bier brouwen! Arme van der Berg met z'n Bavaria.

Leuke actie van de supporters! Hopelijk verstiert Heerenveen het feestje, en anders kun je er ook weinig op afdingen: PSV wordt kampioen.

17 april 2015 om 12:42

Als je ze blind proeft, kun je zelf ook niet aangeven wat wat is. Het lijkt allemaal wel op elkaar..

17 april 2015 om 13:48

Zijn mensen die het wel kunnen hoor, en erg goed ook:

http://www.youtube.com/watch?v=aywede7iz74

Heerlijk deze actie.

Natuurlijk hoop ik dat Heerenveen wint van Psv. Maar als dat niet gebeurt dan heb ik daar voor deze keer wel vrede mee. Ik gun de PSV supporters wel een mooi feest na al die jaren wachten. Die schaal komt sowieso wel maar het is logisch dat dat het mooiste is in een thuiswedstrijd. Dat dat dan weer tegen mijn clubje moet ten koste van een verliespartij is dan wel weer jammer.

Dit is humor. Twee supporters die zaterdag wellicht gaan denken dat ze de titel hebben behaald dankzij 20 kratten bier.

Lijkt mij dat de druk nu volledig op Van den Berg ligt, wanneer hij heel slecht speelt of zelfs per ongeluk een eigen goal maakt zal iedereen denken dat hij het expres doet.

17 april 2015 om 12:34

Ja, want zo dom is men in Heerenveen....

17 april 2015 om 13:31

Zo dom is wel de gemiddelde gebruiker van voetbalzone.

17 april 2015 om 13:52

Of dat ie al een kratje op heeft..

Als we het tog over bier hebben, drink en probeer a.u.b. rochefort 10, la chouffe houblon, chimay blauw en st.bernardus tripel...hmmmm

Supporters? Dit is gewoon een marketing stunt van bavaria. maar wel leuk dat 80 procent van de vz leden hier intrappen.

Wachten op een bod van Ajax? Daar zou ik niet op rekenen. Ten eerste zal het voor Ajax wel duidelijk zijn dat PSV kampioen wordt. En ten tweede staat Ajax erom bekend hun schulden niet te betalen. Bij Excelsior weten ze daar alles van af. Die wachten nog steeds op de beloofde winstpremies voor het winnen van AZ in de laatste speelronde van seizoen 2006/07.

Off: stoer gedoe jongens, dat gezeur van mijn bier is beter.

17 april 2015 om 23:33

Als je doelt op die zogenaamde winstpremie, dan kan ik jouw vertellen dat het allemaal onzin was.

Ten eerste was het niet Ajax die premies beloofd zouden hebben, maar enkele spelers van Ajax.
Ten tweede gaf Robert Braber, die het verhaal in leven riep, toe dat het maar een grap was en geschokt was dat de media helemaal op in dook.

Dus nu ophouden met dat gezeur, want je weet er blijkbaar te weinig van dat verhaal.

18 april 2015 om 12:53

Enkele Ajax spelers haden volgens Geert den Ouden zelfs winstpremies en shirtjes belooft aan Willem II spelers. Misschien dat je met dat verhaal in de war bent.
Volgens Braber zou Ajax de winstpremies belooft hebben. Dat Excelsior zo rigoureus ingreep zegt genoeg over hoe serieus die woorden waren.

18 april 2015 om 13:50

"novum) - Ajax heeft geen aanwijzingen gevonden dat mensen binnen de eigen club de spelers van Excelsior een winstpremie hebben beloofd voor een gunstig resultaat tegen AZ op de slotdag van de competitie. Dat is het resultaat van een intern onderzoek dat de Amsterdamse club had ingesteld na berichten hierover in de media.

Ondanks dat Excelsior-aanvaller Robert Braber maandagmiddag zijn verhaal over de beloofde 'stimuleringspremie' herriep, stelde Ajax diezelfde dag toch een onderzoek naar de zaak in. "er is hierdoor vast komen te staan dat er geen aanwijzingen zijn dat er namens of door de selectie van Ajax een overwinningspremie is toegezegd aan de spelers van Excelsior", stellen de Amsterdammers dinsdag in een persbericht. De directie van Ajax benadrukt dat ze iedere vorm van inmenging in het sportieve proces als ongewenst en ontoelaatbaar beschouwt.

Braber stelde maandag dat hij zijn opmerking als grap had bedoeld en zijn uitlatingen verkeerd waren begrepen door journalisten. Hij werd na de berichten in diverse kranten direct bij de leiding van Excelsior op het matje geroepen. Technisch directeur Martin van Geel liet direct weten dat de leiding van Ajax niet op de hoogte was van een dergelijke toezegging en helemaal geen afspraken over winstpremies met de Excelsior-selectie had gemaakt.

AZ vroeg dinsdag de voetbalbond Knvb ook een onderzoek naar het verhaal in te stellen. De Alkmaarse club verloor door het 3-2 verlies tegen Excelsior op de slotdag van de competitie de landstitel aan Psv. Doordat Ajax één doelpunt tekort kwam in het uitduel met Willem II waren de Brabanders de lachende derde in de kampioensstrijd.

De Knvb, die AZ dinsdag nog had beloofd de zaak te onderzoeken, besloot uiteindelijk af te zien van verdere stappen. "navraag bij zowel Ajax als Excelsior heeft geleerd dat de berichtgeving in de media niet op harde feiten stoelt", stelt de bond. De Knvb meent dat elke minuut die nog langer aan de zaak wordt besteed 'verspilde moeite, tijd en energie is'. De bond beschouwt de kwestie als afgedaan."

Nee hoor Bosche_bol, ik ben niet in de war.

18 april 2015 om 18:16

@ Hootch30

Erg naïef om te denken dat Ajax in een onderzoek op zichzelf iets anders zou concluderen en dat Braber iets anders kon zeggen dan dat het een grap was (excelsior dreigde hem met ontslag).

18 april 2015 om 19:02

Als Excelsior dreigde met ontslag dan keurde ze toch die zogenaamde winstpremie af?

Had Excelsior en/of de spelers de aanbieding geaccepteerd dan zou er toch geen reden geweest zijn om daarover te zwijgen? Spelers stimuleren om te winnen is nou niet bepaald een verbod, dus ook geen rede om daarover te zwijgen. Tenzij het allemaal een broodje aap verhaal is.

En aangezien Excelsior niet ermee instemde om daarover te praten, mag je dus vanuit gaan dat het allemaal onzin was.

Wat ook naïef is, om alles maar klakkeloos te geloven wat aasgieren (media) allemaal vermelden.

- Spelers van Ajax bieden een premie aan spelers van Excelsior aan, wordt geloofd.
- Later blijkt het allemaal een misverstand te zijn, omdat er maar en grap werd gemaakt, wordt niet geloofd.

Men geloofd wat men wilt geloven zonder ook maar de juiste feiten te weten.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren