Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Van Bronckhorst is teleurgesteld: ‘Volgende week wordt het de finale’

Laatste update:

Rangers-coach Giovanni van Bronckhorst was na het 2-2 gelijkspel tegen PSV niet tevreden. “Natuurlijk ben ik teleurgesteld”, zo zei hij voor de camera van RTL 7. De oefenmeester ziet echter wel mogelijkheden in de return, aanstaande woensdag in Eindhoven, maar weet dat zijn ploeg een moeilijke taak wacht. Rangers plaatste zich voor het laatst in het seizoen 2010/11 voor de Champions League en dus snakt men in Glasgow naar deelname aan het miljardenbal. “Volgende week wordt het de finale.”

De 2-2 van PSV door Armando Obispo was volgens Van Bronckhorst een domper. “Als je op het laatst de 2-2 tegen krijgt ben je natuurlijk teleurgesteld, maar ik heb een mooi gevecht gezien. Achteraf gezien is 2-2 een terechte uitslag, er was weinig verschil. Volgende week wordt het de finale. Het was voor ons gewoon een hele moeilijke pot en dat zal volgende week ook zo zijn", aldus Van Bronckhorst tegen RTL 7.

Tegenover Ziggo Sport zei de Nederlander dat zijn ploeg niet goed aan de wedstrijd begon, hij vond Rangers ‘erg nerveus en PSV veel balvaster’. Daarna zag hij een beter Rangers dat na de 2-1 op zoek ging naar de beslissende derde goal. De 2-2 van Obispo echter, was een streep door de rekening. De geluiden vanuit Nederland en de media dat Rangers vooral veel passie en strijd levert, vond Van Bronckhorst ietwat vreemd. “Ik heb veel gehoord vanuit Nederland. Dat het alleen passie is dat wij kunnen laten zien”, iets dat hem verder overigens niet stoort. “Maar het is grappig omdat mensen in Nederland niet veel wedstrijden van ons zien. Wij hebben periodes laten zien dat we goed kunnen voetballen tegen een uitstekende tegenstander. Maar je moet wel negentig minuten top zijn. Ben je dat niet, dan is PSV een tegenstander die daar gebruik van maakt", zo weet hij.

Ook stipte hij aan dat de tegentreffers niet hadden mogen vallen. "Wij krijgen ook twee keer uit een corner een goal tegen, dat is niet goed.” Van Bronckhorst weet dat 2-2 thuis een lastige positie is als je nog uit moet spelen. “Het wordt moeilijk in Eindhoven, maar in het verleden hebben wij bewezen dat we ook uit resultaten kunnen behalen, dus daar gaan we hard voor werken.”

De 3-0 overwinning van Rangers op het Belgische Union Saint-Gilloise in de vorige kwalificatieronde, was voldoende om het 2-0 verlies in België weg te poetsen. De Rangers-fans kijken dan ook reikhalzend uit naar deelname aan de Champions League. In het seizoen 2010/11 deden de Schotten voor het laatst mee, toen in een poule met Manchester United, Valencia en Bursaspor. Eén overwinning, drie gelijke spelen en twee nederlagen betekende een derde plek in de poule en dus moest Rangers verder in de Europa League. Volgende week woensdag vindt de return in Eindhoven plaats in het Philips Stadion. De winnaar plaatst zich voor de groepsfase van de Champions League en kan miljoenen tegemoet zien.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

From Sergiño, to you | PSV
Reacties



Moet je thuis gewoon af kunnen maken. Uiteindelijk gister minimaal even grote kansen gehad, en zij scoren dan nog door een blunder van je keeper. Thuis verwacht ik niet dat Rangers de drang heeft om de tegenstander omver te blazen en zo energiek te beginnen, dus sowieso Teze en Obispo in ere herstellen en Mwene op rechtsback. Guti vond ik slim als extra verdedigende zekerheid (hoeveel tegengoals krijgen wij tegen trouwens), maar als Rangers iets inzakt zou ik Simons Ipv hem niet gek vinden. Dan kan Veerman lager staan waardoor die de opbouw verzorgt (gister was dat Guti maar die doet alles in een stuk lager tempo), en eventueel zet je Simons rechtsbuiten en Saibari CM, want Saibari is denk betrouwbaarder. Uiteindelijk mega blij dat we eerst uit speelden, want tweede helft zie je dat PSV is gaan beseffen dat ze Rangers uit kunnen laten razen maar dat psv voetballend eigenlijk beter moet en kan zijn.

Off topic: Ik ben een Top Coach subleague begonnen op Scorito voor VZ gebruikers, zoek op Justusmorris en je vindt hem!

17 augustus 2022 om 11:33

Bijzonder hoe iedereen denkt dat psv het "gewoon'' thuis afmaakt. Alsof het allemaal heel gewoon is en psv zich regelmatig kwalificeert voor de champions league. Volgens mij staat het ''gewoon'' gelijk en zitten beide teams nog volledig in de race.

17 augustus 2022 om 11:42

Wat je vergeet is dat het schotten zijn en geen spelers uit Engeland, Duitsland, Frankrijk Portugal; Spanje of Italië.
Gewoon simpele spelers met een goed doorzettingsvermogen. Als ze beter waren heb ik dat gisteren niet gezien (best wel kansloos) en hadden ze wel elders gespeeld.
Ondanks een finale in de CL speelt het overgrote deel nog steeds in Schotland.
Ik snap dat je liever de underdog positie inneemt, maar dat is nu een beetje genant.
Straks in de CL is het heel wat anders.

17 augustus 2022 om 11:43

PSV moet thuis van iedereen winnen, behalve tegen de absolute top hoeft dat niet. Rangers is gelijkwaardig en Dan moet je dus ‘gewoon’ thuis winnen. Ik zou t een schande vinden als je niet zou doorgaan. Zo hoort dat bij een club van t niveau van PSV

17 augustus 2022 om 11:43

Finale in de CL ... zo zo dan doen ze het toch niet zo slecht 😉

17 augustus 2022 om 11:44

Zo bijzonder is dat niet. Zowel PSV als Rangers spelen thuis vaak vele betere wedstrijden dus PSV heeft nu gewoon een goede uitgangspositie.

17 augustus 2022 om 11:47

Slim dat je 'kunnen' weglaat, dat zorgt ervoor dat mijn zin wel wezenlijk anders is dan jouw interpretatie. Als je uit 2-2 speelt tegen een ploeg die vantevoren werd gevreesd vanwege het wegblazen van de tegenstander in hun kolkende stadion, die Europees in uitwedstrijden vaak een stuk minder is, en je hebt eigenlijk de beste kansen gehad, je was voetballend zeker niet de mindere en 1 goal is door een blunder, dan vind ik de zin 'het moet kunnen' niet zo gek hoor.

17 augustus 2022 om 11:50

@cas1 En wat jij vergeet is dat die bij PSV ook niet rondlopen.
Heeft niks met de underdog positie te maken. Juist gewoon realistisch. Laten we niet doen alsof PSV nou veel beter was of Europees zoveel successen heeft gekend dat ze wel even "gewoon" van Rangers winnen. Uiteindelijk meer kansen gehad, maar die had Monaco ook. Koop je niks voor. Uiteindelijk staat het gewoon gelijk en hebben beiden teams nog alles om voor te spelen.

17 augustus 2022 om 12:26

Met Goldson, Tavernier, Davies, Lundstram en Kent hebben ze wel degelijk spelers uit Engeland

17 augustus 2022 om 12:38

@pelletje wat jij vergeet is dat resultaten in het verleden helemaal niks zeggen over de huidige campagne. Kijkend naar de wedstrijd gisteren en daarbij ook het thuisvoordeel wat PSV heeft denk ik ook dat PSV ‘gewoon’ gaat winnen. Niks mis mee hoor, en gewoon heel realistisch. Kijk anders ook even naar de quoteringen qua Unibet/toto, die zijn volgens jou dan precies gelijk?

17 augustus 2022 om 12:43

Bij PSV lopen ‘gewoon’ betere spelers rond, dus moet PSV dit ook ‘gewoon’ winnen. Echter is dat niet altijd ‘gewoon’, aangezien Monaco ook beter was dan PSV

17 augustus 2022 om 14:20

@rubentje13,

Nu praat je wel heel optimistisch, psv moet thuis van iedereen winnen behalve de absolute top. "zo hoort dat bij een club van t niveau van psv"
Psv hoeft (en gaat waarschijnlijk) thuis ook niet winnen van de subtop.
Clubs als Arsenal, Tottenham, Dortmund, Napoli, Atalanta, Inter, Leipzig gaat psv echt niet zomaar even van winnen.

1 zwaluw maakt nog geen zomer. Je hebt nu Monaco (met het nodige geluk) uitgeschakeld. Jullie zeggen iets van Amsterdamse arrogantie, maar in Eindhoven ontbreekt het ook zeker niet aan arrogantie. (p.s. Ik vind arrogantie bij een club juist een mooi ding )

Ik snap dat hij teleurgesteld is, PSV toch wel de morale winnaar van gisteravond na zo'n zeperd van Benitez en een resultaat behaald in een kolkend Schots stadion.

Denk wel dat het volgende week nog alle kanten op kan omdat ik beide ploegen alles behalve overtuigend vond.

17 augustus 2022 om 11:29

Vond dat kolken echt meevallen. Hoorde ze alleen aan het begin en na de doelpunten.

17 augustus 2022 om 11:32

Door het afschaffen van de dubbele telling van uitgoals heeft de club die de return thuisspeelt een groter voordeel dan voorheen. Het is te hopen dat PSV daar gebruik van kan maken.

17 augustus 2022 om 11:46

Hoezo groter? ... in de oude situatie met 1-1/0-0 ben je ook door.Nu sta je gewoon gelijk ondanks het thuis voordeel die je eerder ook al had.

17 augustus 2022 om 11:48



Kleiner juist....

En dubbel tellende goals is eigenlijk zo'n niet accurate benaming (kan jij dan weer niks aan doen).

17 augustus 2022 om 12:01

Ijsmust heeft gewoon gelijk, alleen in dit geval met die 2-2 van PSV komt dat wellicht niet zo over. Maar bij een gelijke stand na 2 duels, hoeft de thuisploeg in een verlenging niet zo bang te zijn voor een uitgoal die dan weer dubbel telt. En dus heb je dan wel degelijk een voordeel als thuisclub, omdat je 120 minuten lang in eigen stadion speelt ipv 90.

17 augustus 2022 om 12:16

@silverfront: precies zoals jij het stelt. Er is ook onderzoek naar gedaan. Ik kan de link naar het onderzoek even niet terugvinden, maar dat stelde dat voorheen de verhoudingen 51-49 procent waren en nu 55-45 procent voor de thuisspelende ploeg in de return. Simpelweg omdat ze bij een gelijke stand na 2x 90 minuten nu 30 minuten extra thuisvoordeel hebben en geen last meer hebben van van het gevaar van een dubbel tellende tegengoal.
Kortom: scoren de ploegen evenveel dan heeft PSV 120 minuten thuisvoordeel en de Rangers 'maar' 90.

Rangers moet probere Hakim Ziyech te halen van Chelsea. Zou daar goed aan de rechterkant passen in de wisselwerking met Tavernier

17 augustus 2022 om 11:27

Ziyech gaat dat toch nooit doen, hij is alleen al 1/4 waard tegenover de gehele Rangers selectie. Die wilt gewoon naar een club a la Ac Milan of in ieder geval in die regionen

17 augustus 2022 om 11:33

En Bram van Polen moet naar Atletico.

Je snapt toch zelf ook wel dat Ziyech nooit naar Rangers gaat, nutteloze opmerking.

17 augustus 2022 om 11:39

Precies Bundy_sr! Ik zou ook Neymar proberen als ik Rangers was, die toch niet goed ligt in Parijs.

17 augustus 2022 om 11:50

Mwa... hij ligt anders behoorlijk van te rollen op het veld.

PSV gaat dit gewoon redden; leuk om straks weer op dinsdag en woensdag twee teams in de CL te zijn uit Nederland. Ook lekker dat we dan niet de hele tijd hoeven te eikelen over het aantal dagen rust voor een competitiewedstrijd.

17 augustus 2022 om 11:31

Want op basis van een gelijkspel ben je thuis kansloos? riiiiiiiiight

17 augustus 2022 om 11:40

@westend Ik neem aan dat je "uit" bedoelt? Verder, ja. Ik schat Rangers inderdaad kansloos. Er zit vrijwel geen voetbal in die ploeg. Psv was gisteren niet best, maar ik vond Rangers helemaal dramatisch. Werkelijk nul creativiteit op het middenveld. Alleen maar hard rennen

17 augustus 2022 om 12:18

Nee, Psv was lekker aan het ballen. Wat een armoede. Lange haal op Luuk en hopen dat hij hem doorkopt. Het is dat ze 2 corners binnen frommelen.

17 augustus 2022 om 12:20

@mc significant: volgende wedstrijd is toch thuis? gisteren uit gespeeld.

17 augustus 2022 om 12:25

Ja kansloos inderdaad, die gaan er gewoon 3-0 af in Eindhoven. De sfeer maakt een hoop goed daar in Schotland, dat publiek jut de ploeg lekker op dat zagen we ook bij Aberdeen. Die wonnen thuis nog met 1-0 van AZ en we weten allemaal hoe dat afgelopen is, niet dat PSV nou bijster goed speelde gister maar elke speler op iedere positie heeft gewoon een betere basis dat zag je direct.

17 augustus 2022 om 12:47

@remyyy - je bent er voornamelijk op uit om tegengas te geven als het om PSV gaat, wat prima is, maar kan dat ook gewoon gebaseerd op feiten? Dat PSV niet best was ben ik met je eens. Kan je me wel uitleggen hoe die tweede goal van Obispo ‘binnen frommelen’ is? Los van die corners scoren, wat een kwaliteit is, heeft PSV met Max, Saibari en LDJ drie 100% kansen gehad. Los van wie er beter was, maar hoeveel uitgespeelde kansen heb jij geteld van Rangers? Ik namelijk alleen die eerste goal. Je wilt lekker bashen op PSV en negatief doen, maar het is ook maar dat Benitez een blunder maakt dat zij überhaupt meer dan 1 goal hebben gemaakt en daarbij de grootste kans meteen.

17 augustus 2022 om 12:56

Ik vind Rangers in alle facetten een vele mooiere club dan Psv, dus ik ben inderdaad niet objectief.

Corners en dode spelmomenten an sich zijn zeker een wapen, een wapen waar Psv sterk in is. Obispo kopt hem goed binnen. Maar om daaruit te concluderen dat Psv voetballend nou zoveel beter was.. ik heb het niet gezien in ieder geval. Dat heeft verder niks met bashen te maken.

17 augustus 2022 om 13:04

Maakt mij verder weinig uit of je objectief bent, heb ik weinig moeite mee want dat zijn de meeste mensen. Nu benoem je al het feit dat Obispo hem goed binnen kopt ipv binnen frommelt, dat soort kleine dingen zetten de toon voor mij of je gewoon eerlijk een situatie kan benoemen. Wat betreft het voetbal, ben ik helemaal met je eens. PSV kan en moet beter en dan gaan we waarschijnlijk winnen.. maar die garantie heb ik nog niet gebaseerd op de laatste wedstrijden. Puur voor mijn info. waarom vind je rangers op alle facetten mooier dan PSV?

17 augustus 2022 om 13:12

Traditie club vs fabriekselftal, de naam, het stadion, de supporters, het shirt, power voetbal vs countervoetbal. Denk dat buiten Eindhoven de hele wereld dit wel vind trouwens. Maar goed, dat weet ik niet.

17 augustus 2022 om 13:17

Beide clubs hebben nogal een geschiedenis in Europa. Het is niet dat PSV totaal onbekend is en Rangers dé te kloppen ploeg is. Beide clubs verdienen het, volgende week weten we het. Voorkeur voor meeste Nederlanders ligt bij PSV, maar kan me prima indenken dat er genoeg fans van de Rangers zijn, wereldwijd.

17 augustus 2022 om 13:21

Ik zeg ook niet dat Psv onbekend is. Maar het is natuurlijk een club met weinig kleur en smaak. Categorie Wolfsburg, Leipzig oid. Wel geld, maar niet echt een identiteit of een stadion en sfeer die mensen willen beleven. Ook qua stad niet aansprekend. Denk dat supporters van andere clubs Eindhoven niet als een mooie away day zien. Maar goed, ik dwaal af.⁰

17 augustus 2022 om 14:09

@ Remyyy Het probleem is dat je het brengt alsof het feiten zijn, terwijl het alleen maar jouw mening betreft. Toch gek dat het Philips stadion elke thuiswedstrijd vol zit, zijn best wel wat mensen samen daar, die er dus een andere mening op na laten. En Eindhoven niet aansprekend? Poeh, duidelijk dat jij eerder een aversie hebt dan een voorkeur.

17 augustus 2022 om 14:32

Psvlld vraagt mijn mening, en die geef ik. Niet gelijk op je teentjes getrapt zijn. Als jij denkt dat heel Europa niet kan wachten om naar Eindhoven te komen, mag dat uiteraard ook. En de Adelaarshorst zit ook vaak vol. Je mist mijn punt.

17 augustus 2022 om 14:58

Haha, ik las echt totaal het tegenovergestelde. Als in: 'psv is kansloos, gaan ze nooit redden'. Zat volgens mij met een ander post in mn hoofd. Die is alweer verwijderd zie ik

17 augustus 2022 om 15:19

Nou remyyy, als Utrechter vind ik PSV juist wel een club met kleur en smaak. Ze hebben een juiste identiteit en ik vind de Philipsstadion prachtig met sfeer dat ik graag zou willen beleven. Eindhoven vind ik een prachtstad en ik kom er best wel vaak... Zet jouw meningen niet neer als feiten svp. Verschrikkelijk irritant.

17 augustus 2022 om 17:48

Vertel me eens, wat is de identiteit van Psv? En ik heb nergens mijn mening als een feit neergezet. Dat jij moeite hebt met begrijpend lezen is verder niet mijn probleem.

Ik had het Gio gegund. Een goede trainer, die nooit klaagt, Maar gisteren was ik toch niet voor zijn club.
Psv verliest thuis zelden en dat zal volgend week niet anders zijn.
Maar Rangers bedenk dat jullie nu weer in de finale kunnen komen.
Speel je CL en wordt je vierde dan is het over en uit.

17 augustus 2022 om 11:38

Datzelfde geld voor PSV net zo goed.

17 augustus 2022 om 11:44

Weet je nog niet. Ik "ken" Gio van zijn Feyenoord tijd. De hele achterhoede geblesseerd, de vervangers ook, vervolgens werden middenvelders maar achterin opgesteld (tapia),
Nooit geklaagd)

17 augustus 2022 om 13:18

Denk dat BJP bedoelt dat PSV net zo goed finale EL kan halen, als je dat ook toeschrijft aan de Rangers. Gisteren bleek dat het niveau elkaar niet heel erg ontloopt.

Ik vond Rangers zelf niet zo heel spectaculair, maar er zitten wel een paar spelers in waar ik diep van onder de indruk ben. Tavernier is zo’n speler bijvoorbeeld. Ik vind het heel gek dat hij nog steeds “maar” in Schotland speelt en dat een Southampton, Villa of Manchester United hem niet heeft binnen gehengeld, aangezien hij een enorme verbetering zou zijn tov wat zij daar nu hebben staan. Datzelfde geldt in mindere maten voor Chelsea, wij zoeken een back up voor James en komen uit bij Anthony Gordon waar we 50 miljoen pond voor neer moeten leggen. Tavernier is toch ook een prima optie? Hij is imo de speler waar met afstand het meeste dreiging van uit gaat bij Rangers.

17 augustus 2022 om 11:40

Zou Dumfries niet naar Chelsea gaan?

17 augustus 2022 om 11:52

Heb je hem verdedigend gezien? Was echt ontzettend matig. Aan de bal gaat het nog wel, maar verdedigend was het het echt heel slecht can die tavernier.

ik gun het Gio wel als coach alleen liever dit jaar nog even niet. Wel mooi om te zien dat hij het bij Rangers gewoon goed doet. Nu hopen dat PSV het thuis af kan maken. Dit is wel dé kans!

Duimen voor Gio. De Champions League centen gaan gewoon weer naar Amsterdam (waarvan mooi een keeper gehaald kan worden)

17 augustus 2022 om 12:13

Wat een enorme afgunst lees ik toch vanuit meerdere ajax-fans.
En iedereen moest maar voor Ajax juichen in Europa de afgelopen jaren. Ik vind het erg naar en oncollegiaal.

Ik hoop dat PSV het haalt.

17 augustus 2022 om 12:20

Je moet helemaal niks. En voor zover ik weet zijn de Psv-fans niet mijn collega's.

17 augustus 2022 om 12:21

Ach Prem, stop toch met die sociaal wenselijke act die je opvoert. Je mag best je mening laten horen hoor

17 augustus 2022 om 12:25

Mijn mening is dat jouw opmerkingen echt absurd zijn.

17 augustus 2022 om 12:25

Laat gaan Prem. Dat Remy zoiets zegt in een Psv topic zegt meer dan genoeg. Niet op reageren. Dan raakt ie ook niet opgewonden

17 augustus 2022 om 12:26

Ach Prem, ik snap de ajaxieden wel. Vorig jaar met 1 punt verschil kampioen geworden en de beker en JC schaal verloren. Als PSV 30 miljoen extra te besteden heeft worden ze in Amsterdam erg zenuwachtig. Verder denk ik het zelfde over ajax. Hoop dat ze er direct uitvliegen. Tegen de Spurs in de halve finale toen was ik voor de Spurs. Dus ik snap ook wel dat de ajaxieden niet voor PSV zijn. Andere Nederlandse clubs in Europa gun ik dan wel weer succes.

17 augustus 2022 om 12:29

Er is gewoon financieel belang, dus ik begrijp best dat een Ajax fan dat hoopt, stap uit je bubbel. Daarnaast speelt PSV dan sowieso Europa League? Misschien zelfs wel beter voor de coëfficiënten, zie jij ze in de CL hoge ogen gooien vanuit pot 4?

17 augustus 2022 om 12:34

Rijnstad, waarom niet? Psv heeft ongeveer net zoveel kans als Ajax. Als je je eigen beredenering volgt is Ajax in pot 1 van hetzelfde kwaliteit als psv uit pot 4. Bij een slechte loting kan Ajax ook zomaar eruit liggen.

Psv is niet minder dan Ajax.

17 augustus 2022 om 12:38

Psv is echt vele malen minder dan Ajax. Ajax had dit Rangers echt kleurenblind gespeeld. Daarnaast snap je er volgens mij helemaal.niks van. Weet je wat het verschil is tussen pot 1 en pot 4? Psv is compleet kansloos, die loten een Psg en een Liverpool oid, terwijl Ajax clubs als Bodo/Glimt kan loten.

17 augustus 2022 om 12:46

Biggles, ik vind PSV zeker minder dan Ajax. Zo'n Teze op rechtsback is in principe gewoon armoede, Saibari leuk spelertje maar nog mijlenver van CL niveau. Dan kan je bij Ajax wel klagen over Rensch maar die heeft nog altijd veel meer te bieden. Welke speler van PSV zou basis staan bij Ajax? Bij Ajax is het de vraag of een hot prospect als Kudus of Taylor, of ervaren internationals als Berghuis en Klaassen in de basis moeten staan. Bij PSV is de back-up met alle respect een speler die driemaal zwaar geblesseerd is geweest in de vorm van Marco van Ginkel, die nooit echt meer zijn niveau heeft kunnen halen.

En ja, dan kan je het JCS-argument erbij halen, maar vergeet niet dat PSV véél verder was in de voorbereiding en alsnog helemaal werd opgerold in de eerste 30 minuten. Nee, qua basismateriaal, qua diepte van de selectie, qua jeugd, ik vind PSV op alle vlakken nog steeds minder.

Tuurlijk kan Ajax eruit liggen, dat kan altijd als je tegen een poule des doods aanloopt, maar Ajax kan niemand uit pot 1 loten en dat is natuurlijk een groot verschil.

17 augustus 2022 om 12:47

@Biggles

PSV heeft in pot 4 net zoveel kans als Ajax in pot 1? Nee, dat slaat echt nergens op

17 augustus 2022 om 12:55

@rijnstad laat me vooropstellen dat ik over complete breedte Ajax een beter team vind hebben, zeker aanvallend. Maar Veerman en Sangaré doen in mijn ogen zeker niet onder voor Taylor en Alvarez. Sterker nog, geef me onze duo maar 😉. Verder vind ik Mauro Jr. niet minder dan Wijndal en hoe Obispo nu loopt te spelen moet maar blijken of Bassey beter is. De keepers situatie kan je ook nog niet over oordelen. Vorig jaar had ik alleen Sangaré gezegd, maar de kaarten liggen nu toch echt anders dan hoe jij het schetst.

17 augustus 2022 om 13:05

remy, het verschil tussen pot 1 en 4 is niet zo groot, het scheelt maar 1 categorie waarvan je maar 1 ploeg kan loten. 2 van de 3 tegenstanders kunnen dus gewoon dezelfde zijn

17 augustus 2022 om 13:09

@psvlld Prima, Mauro Jr. is gelijk of zelfs iets verder dan een Wijndal. Maar Sangaré en Veerman zouden bij Ajax zeker niet gegarandeerd zijn van een basisplek. Ik heb Veerman tegen Leicester van eind vorig seizoen nog vers op mijn netvlies staan; die raakte geen bal tegen niet eens de top van Engeland. Dus leuk dat hij nu een aantal weken goed presteert maar Berghuis en Klaassen hebben al veel meer bewezen. Daarnaast vind ik Sangaré lomper dan Alvarez, maar dat kun je zien als een kwestie van smaak aangezien ik denk dat ze aardig aan elkaar gewaagd zijn. En Obispo verder dan Bassey? Oké, maar die viel in als linksback (dus hé Mauro, je moet niet alleen Wijndal uit de basis spelen) maar dan vergeet je voor het gemak gewoon even Blind en ene J. Timber

Waar het op neer komt: PSV spelers kunnen het nu een aantal weken leuk doen en misschien dat het in de toekomst nog veel verder groeit, voor nu is Ajax als team veel verder en veel betrouwbaarder, met bewezen track-record.

17 augustus 2022 om 13:18

29er, sorry hoor, ''het scheelt maar 1 categorie''.. Natuurlijk maakt dat wel uit:

Pot 1 Real Madrid, Eintracht Frankfurt, Manchester City, AC Milan, Bayern München, Paris Saint-Germain, FC Porto

(hypotetisch) Pot 4 PSV, Dinamo Zagreb, Rode Ster Belgrado, Olympique Marseille, FC Kopenhagen, Club Brugge, Celtic, Viktoria Plzen

Ik neem aan dat je het verschil zelf ook wel ziet.

17 augustus 2022 om 13:23

Zoals Rijnstad al zegt, is het een wereld van verschil. Zoals je weet gaan er maar 2 door, dus of je een Plzen treft wat 6 punten moeten zijn of een City was vermoedelijk 2 pakken slaag zijn scheelt enorm veel.

17 augustus 2022 om 13:24

Ajax had dit Rangers zeker niet kleurenblind gespeelt. Thuis Groningen is ff wat anders dan uit bij Rangers. Wat een enorme overschatting hebben sommige leden hier over hun club.

17 augustus 2022 om 13:29

Nee, niet hetzelfde als Groningen. Niveau Besiktas en minder dan Sporting schat ik de Rangers.

17 augustus 2022 om 13:38

precies rijnstad, het scheelt maar 1 van de 3 tegenstanders

17 augustus 2022 om 13:43

Wat zeg je nou eigenlijk? Natuurlijk maakt het uit: het is het verschil tussen Europa League bij een slechte loting of directe KO. Heel vreemd die reactie, maar goed blijf vooral achter je punt staan dat het niet uitmaakt of je uit pot 1 of 4 komt omdat het 1 van de 3 tegenstanders is, uitstekende logica

17 augustus 2022 om 13:56

ik zeg dan ook niet dat het niet uitmaakt, maar dat het minder groot is. Helemaal wanneer je Eintracht uit pot 1 loot

17 augustus 2022 om 14:01

29e je spreekt jezelf weer tegen jongen. Je valt me streed vaker op in negatieve zin en met name om andere clubs af te branden

17 augustus 2022 om 14:04

Ja precies, en als je Bayern Munchen loot ben je direct klaar. Zo lust ik er nog wel een paar.

17 augustus 2022 om 14:34

@achterman,

In Amsterdam zenuwachtig?
Er is maar 1 club die niet met druk om kan gaan, en dat is psv.
Jaren gehad dat ze 10-13 punten voorstonden en het uit handen gaven.

In Amsterdam zijn we meer bezig met ons zelf, en niet zozeer met psv.
Natuurlijk prachtig als ze eruit vliegen, maar ik denk dat jullie meer met Ajax bezig zijn, dan andersom. Kon je vorig seizoen ook wel merken, bij elke wedstrijd las je alleen dingen over KNJB etc.

17 augustus 2022 om 18:57

Ach Jeroen, het zal iets met afgunst of jaloezie te maken hebben, vermoed ik. Altijd dat heen en weer jengelen wie het beste is, wie wel in CL hoort en wie niet. We komen er maar op 1 manier achter door de wedstrijd te bekijken en het resultaat af te wachten. Al die "grootspraak" vooraf is nergens voor nodig.

Ik gun het PSV van harte dat zij doorgaan en het thuis afmaken. Dit moet zeker te doen zijn.

17 augustus 2022 om 13:11

Volgens mij heeft Ajax centen zat om nu al een goeie keeper te halen. Als je bereid bent om 10 mil neer te leggen voor een jonge verdediger kan je die 10 mil plus een beetje ook steken in een goeie keeper. Snap uiteraard dat je Schuurs vervangen moet, maar naar mijn mening is een nieuwe keeper op dit moment hoofdzaak.

Je ziet aan alles dat psv sterker is. In de 2e helft was ook gewoon de puf eruit bij rangers. Heeft natuurlijk ook te maken met de slechte competitie waar ze in spelen.

17 augustus 2022 om 11:48

Absoluut... jammer dat die kans van Saibari er niet in ging nar het doorkoppen van luuk

17 augustus 2022 om 12:14

Je zag ook aan alles dat Monaco sterker was, het zegt niet veel. We gaan het zien. PSV uiteraard wel favoriet door uit gelijk te spelen.

PSV is wel beter. Ze waren immers ook de bezoekende ploeg en men kent de reputatie van Celtic en Rangers in thuisduels. PSV had dat duel makkelijk in het slot kunnen gooien in de 2e helft, Saibari had gewoon pech in de afronding. Waar 1-2 zwaar in de lucht hing, maakt Benitez een enorme blunder en helpt Rangers aan voorsprong maar ipv dat ze gaan uitlopen komt PSV gewoon terug en had alsnog via Max kunnen winnen.

PSV kan deze ploeg voetballend de baas zijn. Veel vat hadden ze niet op spelers als Saibari en Veerman. Denk dat het goedkomt in de return.

Het was Van beide kanten gewoon matig. Gakpo was heel matig kan duidelijk nog geen stempel op de wedstrijd drukken. Lekker nog een jaartje in Nederland blijven.

Iedereen verwacht dat PSV het gewoon afmaakt. Ah oké, die gaan dus grandioos op hun muil.

17 augustus 2022 om 13:26

Ben ik niet met je eens, ze zijn favoriet volgende week. Wel originele naam heb je trouwens 😉

Volgende week natuurlijk een rete spannende pot tussen 2 ploegen die absoluut en zeker die CL in willen.
Dat word knallen, hopelijk willen ze beide wel voetballen ipv angstig voetbal spelen om maar niet te verliezen.

Kijk niet zo heel vaak PSV. Vind het mooi als ze doorgaan. Maar vond gisteren het spel wel matig. Redelijk degelijk. Vraag me af of PSV iets re zoeken heeft in de CL. De hele linkerkant van PSV is echt matig. Max maar ook Gapko brengen het niet in deze wedstrijden. Dat is op dit moment toch wel de zwakke kant. Wat is er toch met Gapko aan de hand. Soms denk ik dat hij meer centraal moet spelen. Hij komt echt geen back voorbij op dit moment. Terwijl die jongen toch echt kan voetballen

17 augustus 2022 om 13:25

Plaatst PSV zich voor de Cl dan komen er versterkingen. Wellicht hebben ze er dan wel wat te zoeken

ik hoop en zie het de Rangers nog wel doen. Gevaarlijk op de counter met Kent en een gelijkspel kan ook genoeg zijn.

17 augustus 2022 om 12:22

Een gelijkspel is niet genoeg, wordt dan gewoon verlengen

17 augustus 2022 om 12:27

Ja en dan penalties. Ik ken de regels, dankjewel. Kan dus genoeg zijn, zoals ik al zei.

Kan alle kanten op inderdaad. PSV heeft aanvallend iets meer in te brengen denk ik, maar als Sangare zijn dag niet heeft dan zijn ze stuk minder. Verdedigend niet bijzonder. Rangers ook geen wereldteam, maar die zullen niet opgeven. Wordt nog leuke pot!

Vind dit een lastige. Gun het Rangers en Gio, alleen al vanuit het sympathieke aan hen. Aan de andere kant zou het mooi voor Nederland zijn als er twee ploegen weer strijden in de CL. Geen idee hoe Rangers in uitwedstrijden is, maar verwacht dat PSV toch een puntje voor heeft.

17 augustus 2022 om 12:59

Ach, strijden? Zowel Ajax als PSV worden max derde in hun groep denk ik. Het is een duur tussenjaar voor Ajax en de defensie van PSV is zo poreus dat topploegen er overheen knallen en ze punten laten liggen tegen de 'kleintjes'.



Zo teleurgesteld hoeft Gio niet te zijn. Meer dan een punt had hij niet verdiend en mag de keeper dankbaar zijn dat hij nog een punt heeft overgehouden aan dit duel.

Ik gun ze beide het ticket voor de Champions League.
Wat Gio daar in Glasgow doet is gewoon goed werk hij heeft van die club toch weer een club gemaakt die samen met Celtic uitmaakt wie de titel wint.
En hij bouwt zijn carriere mooi op niet meteen naar de grootste clubs ter aarde maar stap voor stap.
Voor Psv gun ik het omdat het goed is voor het Nederlands voetbal dat we met meerdere clubs in Europa aanwezig zijn en dan ook mee doen en niet alleen aanwezig zijn.
Dat de Eredivisie ook op gebied van het algemene niveau omhoog gaat wat weer ten goede komt als competitie in Europa.
Grotere namen grotere talenten die hun eerste stappen willen maken hier.

Word een spannend potje en als ze beide volle inzet tonen zal het beslist gaan worden door penaltys verwacht ik

Grappig lees hier dat zij in 2010-2011 voor het laatst cl speelden.
Die wedstrijd tegen manU in glasgow was ik.
Woonde destijds in Rome en was met vrienden een paar dagen naar Glasgow, ben toen zo diep gegaan dat ik in de rust terug naar het hotel ben gegaan, werkelijk niks van die pot meegekregen. Maar wat een dagen 😂
Moest de volgende dag eerder terug want bij mijn vrouw leek de eerste toch eerder te komen. Kwam echt mega ziek terug, kater etc. Maar dat alles meteen klaar was van vreugde. En toen kreeg ik pas echt korte nachten haha.

Maar desalniettemin. Glasgow absolute aanrader!!

17 augustus 2022 om 14:36

Hahahaha wat een verhaal zeg. Maar zulke herinneringen zijn meer waard dan geld. Het was het sowieso allemaal achteraf waard.

17 augustus 2022 om 15:39

Voor mijn gevoel is dit echt vorige week. Maar is aankomende november al 12 jaar geleden he, bizar.

En meer dan waard.
Maar serieus, ga eens naar Glasgow. Zo’n vette stad/club

Alle vertrouwen in Gio. Deze man is tenslotte kampioen geworden met Botteghin en Van der Heijden. Hopen dat Colak iets meer met een bal doet, en anders altijd Morelos nog op de bank.

Het zou mooi zijn als PSV volgende week het 2e CL ticket haalt. Dat is voor de lange duur gewoon beter voor het NL voetbal.

Snap al die afgunst over en weer niet zo goed. Wees bezig met je eigen club en laat wat je denkt gewoon voor wat het is.

Ik vond afgelopen seizoen geweldig voor het NL voetbal. Zoveel punten binnen daar mogen we gewoon trots op zijn. In de CL tellen de punten zwaarder. En mocht PSV het halen en het goed doen in de CL is dat gewoon heel mooi meegenomen.

Want we hebben nog altijd niet die 6e plaats met 2 tickets. Dat kan ook weer door de neus glippen. Blijkbaar dringt dat niet bij iedereen door.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren