Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: Spelers en clubleiding Willem II akkoord over 'handhavingspremie'

Laatste update:

De nieuwjaarsreceptie van Willem II woensdagavond vindt plaats zonder spelers van het eerste elftal. Er is onenigheid tussen de clubleiding en de selectie. De inzet is geld, zo bevestigt aanvoerder Jordens Peters aan Voetbal International.

/

De spelers weten dat het geld bij Willem II niet aan de boom groeit, maar men wil wel duidelijke afspraken. Volgens Peters willen de spelers zekerheid over een premie bij handhaving. Die zekerheid is er momenteel nog niet, ondanks gesprekken die al maandenlang duren.

De directie wil zelfs pas een premie betalen als Willem II veertiende of hoger eindigt en dat vindt de selectie ‘niet terecht’. “Wij vinden dat een club die gepromoveerd is uit de Jupiler League een knappe prestatie levert wanneer ze in de Eredivisie blijft. Te meer omdat wij ook geen extra geld voor wedstrijdpunten krijgen.” Peters hoopt dat beide partijen eruit komen. “Want nogmaals: we begrijpen de situatie van Willem II. Maar we hopen dat zij ons ook begrijpen.”

Update 15 januari 13.10 uur - Willem II adviseert ontevreden spelers: ‘Stap maar naar KNVB’
De spelers van Willem II verschenen woensdag niet op de nieuwjaarsreceptie, omdat er onenigheid is over de premie bij handhaving. De clubleiding geeft alleen een premie als Willem II veertiende of hoger eindigt en dat vinden de spelers niet eerlijk. Directeur Berry van Gool van Willem II reageert donderdag tegen het Brabants Dagblad. Volgens Van Gool wordt het spelersbudget in de begroting overschreden als men de wensen van de spelers volgt. “Daar ga ik mijn handtekening niet onder zetten”, aldus Van Gool, die de spelers adviseert om naar de KNVB te stappen. “Die neemt dan een beslissing en die zullen wij respecteren.”

Update 15 januari 19.51 uur - Spelers en clubleiding Willem II akkoord over 'handhavingspremie'
De spelers en clubleiding van Willem II zijn blijkbaar tot de conclusie gekomen dat zij niets hebben aan onrust, zo kort voor de hervatting van de competitie. Maandenlang kon er geen oplossing worden gevonden voor het geschil over de zogeheten 'handhavingspremie', maar daags nadat de spelers weigerden om op de nieuwjaarsreceptie te komen, is er toch een overeenkomst bereikt. Dat maakt Willem II bekend op de website van de club.

Ik begrijp het dat de selectie de nieuwjaarsreceptie links laat liggen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

ben het met ze eens dat handhaving genoeg zou moeten zijn, maar om dan de nieuwsjaarreceptie te mijden? Dat is wel erg kinderachtig

14 januari 2015 om 21:46

Mwa, vind ik niet. Willem II mag de spelers dankbaar zijn als ze in de Eredivisie blijven als promovendus. Daar mag dan ook wel een beloning aan vast zitten.

Gelijk 4 ploegen onder je laten vind ik best een hoge doelstelling.

Het is eerder onprofessioneel van de clubleiding dat ze er halverwege het seizoen nog niet uit zijn gekomen. Ik geef de selectie gelijk dat ze niet zijn komen opdagen.

14 januari 2015 om 21:55

Ben met beide eens, alleen vind ik wel dat de spelers verplichting hebben hun hoofd te laten zien bij de sponsors. Zullen er zat zijn op zo'n avond. Staak dan 2 dagen niet trainen oofzo, maar mensen die deels je salaris betalen mijden vind ik niet kunnen.

14 januari 2015 om 22:22

Maarja, aan de andere kant is dit de ideale manier om de clubleiding onder druk te zetten. De sponsoren zien dit en zullen het gaan aankaarten bij die clubleiding. De clubleiding wil geen sponsors kwijtraken en zal dus proberen de spelers tevreden te houden.

Ze hadden ook trainingen kunnen overslaan of wedstrijden kunnen missen, maar daar hebben ze zichzelf ook mee, want uiteindelijk willen ze allemaal in de Eredivisie blijven.

Ik vind trouwens dat die premies al voor het seizoen bepaald moeten worden. Geen akkoord, dan verliest de club die eerste wedstrijd maar gewoon met een reguliere uitslag. Dan zet je ook druk op de club en spelers om er op tijd uit te komen.

14 januari 2015 om 22:26

Ik vind een statement goed maar ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Wanneer sponsors er de brui aan geven omdat ze zich niet serieus genomen voelen kan de club dat in de portemonnee voelen. Dat is dan slecht voor de club, de spelers en de supporters worden er dan ook de dupe van. Die laatste groep mag je nooit laten zitten. De supporters maken de club.

Ik snap ook niet dat je dit soort dingen aan het begin van het seizoen niet vaststelt. sommige zullen zich er extra door laten motiveren, dat beetje extra geld en wellicht kan dat net het verschil betekenen. Niet dat ik verwacht dat Willem 2 degradeert want ze voetballen best leuk en het veldspel is beter dan een boel andere clubs in de Eredivisie.

Duidelijke afspraken maken betekend dat dit soort dingen in de toekomst niet meer hoeven. Ik hoop ook dat het bestuur hiervan leert.

14 januari 2015 om 22:26

Het blijft een 2 kanten verhaal, ik zal er persoonlijk niet mee instemmen, maar goed, kan de spelers ook wel begrijpen. Vind alleen nieuwjaarsborrel niet de juiste gelegenheid ervoor. En idd voor het seizoen, maar is vaak ook niet makkelijk, aangezien je het ook kunt laten afhangen van mogelijke transfers

14 januari 2015 om 22:59

Volledig mee eens. Sponsoren en zeker supporters mogen niet de 'dupe' worden van een conflict tussen de leiding en de spelers.

En inderdaad vreemd dat dit soort afspraken niet voor het seizoen gemaakt worden. Als die afspraken nu pas gemaakt worden kan ik me voorstellen dat de clubleiding iets ambitieuzer is dan handhaving op basis van de eerste seizoenshelft

14 januari 2015 om 23:33

@nijogeth

Een training overslaan lijkt mij niet slim als spelersgroep zijnde. Wanneer je de wedstrijd erna dan verliest zullen alle supporters de groep verwijten dat ze verloren hebben door het te kort trainen. Je weet hoe kortzichtig supporters kunnen zijn. Van eenmalig twee dagen niet trainen wordt je heus niet minder maar maak dat ze maar wijs. Het lijkt mij niet verstandig om op die manier in diskrediet te komen bij je eigen aanhang.

Een wedstrijd missen of express verliezen zou ik als supporter absoluut niet van mijn club accepteren en ik weet zeker dat er supporter zijn die dan wel even goed de waarheid aan die jongens zullen vertellen (wellicht ook niet enkel met woorden). En geef de supporters eens ongelijk. Ze gooien wel als spelersgroep de naam van de club op die manier te grabbel want het zijn en blijven passanten. Als supporter (wat je voor je leven bent als het goed is) moet je zoiets nooit of te nimmer accepteren om welke reden dan ook.

Ik denk dat de spelersgroep het risico ook niet durft te nemen ten opzichte van het publiek. En gelukkig maar...

14 januari 2015 om 23:48

Toch zullen supporters hier kwader over zijn dan wedstrijd verliezen. Als ze staken voor een wedstrijd tegen PSV Ajax Feyenoord Twente zal er geen supporter op die staking wijzen. Het feit blijft dat je nu 3 kwade kanten hebt en anders maar 1.

15 januari 2015 om 17:06

''als ze staken voor een wedstrijd tegen PSV Ajax Feyenoord Twente zal er geen supporter op die staking wijzen.''

waarom zullen de supporters dan niet kwaad zijn?? of wil je zeggen dat Willemii tegen die ploegen kansloos is? Willemii heeft namelijk ''gewoon'' gewonnen in rotterdam.. verder stonden ze tot de 89e minuut op voorsprong in enschede, ook is Willemii alles behalve kansloos bij wedstrijden tegen Psv en Ajax.. al zijn ze dat vaak wel in de Arena, in Tilburg is het toch vaak een ander verhaal, ook psv wint nooit gemakkelijk in Tilburg, en regelmatig ook niet in Eindhoven.

14 januari 2015 om 23:09

Nieuwjaarsrecepties zijn ook aanziensfeestjes. Dan moet een bestuur toch even gaan uitleggen aan zijn sponsoren en leden hoe het allemaal zit en daar houden ze niet zo van

14 januari 2015 om 21:43

Sommige mensen vergeten dat profvoetbal ook een beroep is. Men moet ervan leven. Kijk, als Ronaldo en Messi dit deden sloeg het nergens op, die verdienen geld als water, maar bij Willem II groeit het geld niet aan de bomen. Die jongens moeten ook hun familie onderhouden.

14 januari 2015 om 22:01

Volkomen mee eens

14 januari 2015 om 22:36

Denk je dat dat niet lukt met hun huidige salaris?....

14 januari 2015 om 22:40

Natuurlijk, maar van 2000 in de week (zeg netto 1000) kan je prima rondkomen hoor... En dat verdienen ze allemaal wel.

15 januari 2015 om 17:03

en je zult de kans dan laten liggen om een extra zakcentje te verdienen? waar je gewoon recht op hoort te krijgen bij handhaving, althans lijkt me logisch, maargoed kan het van beide kanten begrijpen, weet niet wat er van te voren is afhesproken.

En terecht. Nu is het natuurlijk niet moeilijk om hoger als Dordrecht te eindigen dit seizoen maarja Willem ll wist voor dat ze het seizoen begonnen ook niet dat ze zo goed zouden presteren. Ik vind het knap van ze. Zullen waarschijnlijk z'n 14e / 15e worden. Dit seizoen en das prima.

14 januari 2015 om 21:32

Heb je ze zien voetballen dit jaar? Die worden makkelijk 10de hoor

14 januari 2015 om 21:49

@ Honeyball. Ja. Zit wel eens vip. Me pa is d'r sponser dus ja zie ze wel eens voetballen ja.

14 januari 2015 om 22:24

Honeyball, we zien elk jaar dat de clubs met een vrij lage begroting die een goed eerste half jaar hebben in de tweede helft wat gaan zakken. Vermoeidheid en selectiebreedte gaat dan een rol spelen en dat gaat die clubs punten kosten. Tuurlijk kan Willem 2 wel de uitzondering worden die de regel bevestigd, maar ik zie ze nog echt wat plaatsjes zakken.

14 januari 2015 om 23:22

Het voordeel van Willem II is dat ze super fit zijn en een brede selectie hebben. Zegt genoeg dat spelers als Heymans, Ondaan, Cabral, Braber op de bank zitten

15 januari 2015 om 09:45

Oh je zit er wel is VIP......

15 januari 2015 om 17:09

klopt, alleen heeft Willemii geen smalle selectie, als je alleen al na de voorhoede kijkt met Armenteros,cabral,ondaan,andrade en Ben sahar hebben ze al 5 basiswaardige spelers.

15 januari 2015 om 22:09

Joooo hij zit vip

Ben het wel met de spelers eens eigenlijk. Handhaving is handhaving. Aan het eind van het seizoen maakt een 14e of 15e plaats amper verschil.

14 januari 2015 om 22:01

Ik wil het wel eens zien als ze het bij U club doen.

Slechte houding van de spelers. Straalt ook niet echt professionaliteit uit naar de sponsors. Mijns inziens moeten er betere manieren zijn om een dergelijk conflict op te lossen.

14 januari 2015 om 21:48

Ik vind juist dat de clubleiding weinig professionaliteit uitstraalt door deze kwestie halverwege (!) het seizoen nog niet opgelost te hebben.

Een premie geven bij handhaving kost je minder dan degraderen omdat je spelers niet gemotiveerd en ontevreden zijn.

14 januari 2015 om 23:27

@bakbier.

Ze kunnen beter zon receptie vermijden dan dat ze niet komen trainen. Waneer het dan de volgende wedstrijd fout gaat heb je als selectie ook nog eens hommeles met je eigen publiek en dat moet je altijd zien te voorkomen.

Zo'n receptie is dan beter om over te slaan en ik denk ook dat de selectie misschien de sponsoren wil gebruiken om druk uit te oefenen op het bestuur. De sponsoren die veel geld in de club steken zullen zich gepiepeld voelen en het bestuur vragen waarom de spelers er niet zijn. Als het bestuur dan moet vertellen dat ze er niet zijn omdat ze nog steeds geen duidelijk premiestelsel op papier hebben staan neig ik toch te zeggen dat de sponsoren kant kiezen voor de selectie.

Wellicht gaat het bestuur zo sneller om tafel met de selectie. Dan is het achteraf een slimme zet geweest.

Wij als fans weten niet wat een gemiddelde speler van het eerste team op jaarbasis verdient.
Als ik een mening zou geven,is dit louter op basis van speculatie.
Misschien hebben de jongens een punt,zij weten dit zelf als geen ander.
Echter als de hele selectie de receptie mijdt,moet er toch iets scheef zitten in hun verhouding met het bestuur over financiele afspraken.
We zullen het zien.

Als de doelstelling handhaving is, en dat is ie volgens mij, dan is het onterecht dat ze er geen premie bij uitkeren...

Gewoon werken voor je geld en niet zeuren. Ze worden betaald om te voetballen om in de eredivisie te blijven.

14 januari 2015 om 22:15

Onzin. Als je op je werk boven verwachting presteert word je daar ook beloond en dat is wat Willem II met rechtstreekse handhaving zou doen.

Het is echter wel vreemd dat dit nu nog speelt, dit soort afspraken mort je gewoon maken voordat het seizoen begint, nu stelt de clubleiding natuurlijk dat een 15e plek geen goede prestatie zou zijn aangezien ze nu een paar plekken hoger staan.

14 januari 2015 om 23:13

Ze zijn weliswaar een promovendus, maar hebben een alleraardigst sterke selectie. Met jongens als Armenteros, Sahar, Wuytens en Dijks hoef je niet bij de onderste vier te eindigen. Wat dat betreft snap ik die directie wel.

14 januari 2015 om 22:52

Nou, ze worden dus niet betaald om in de eredivisie te blijven. Pas bij een veertiende plek krijgen ze een premie, terwijl Willem II zelf al veel profijt heeft bij handhaving.

15 januari 2015 om 18:10

ze worden niet betaald om in de eredivisie te blijven of te degraderen, ze worden betaald om zo goed mogelijk hun werk te doen waarbij iedereen hoopt op handhaving

als jouw werkgever zegt dat het target is om in een weekend bv 4k om te zetten, schoppen jullie dan alle gasten naar buiten op het moment dat de 4k behaald is?

of werken jullie gewoon door tot sluitingstijd zoals de rest van de wereld?

15 januari 2015 om 19:00

Ik heb het over de premie, niet over hun loon. Volgens mij ligt daar het misverstand, aangezien je verhaal niet echt aansluit.

14 januari 2015 om 22:51

Het gaat niet om hun salaris, maar om de premie die ze niet krijgen bij handhaving. Wanneer Willem II zich handhaaft is dat gunstig voor de financiële situatie van Willem II en het zou niet eerlijk tegenover de spelers zijn om geen premie aan de spelers uit te keren. Zij zijn uiteindelijk toch de jongens die het moeten doen. Ik werk zelf in een bar en als mijn baas onze fooi in eigen zak zou steken zou ik ook boos worden.

15 januari 2015 om 03:18

een fooi geeft een gast ook direct aan he personeel, daat heeft de werkgever helemaal niks mee te maken, met een bonus die door de werkgever betaald wordt natuurlijk wel

als jij op de receptie aanwezig zou zijn en daar voorstelt om direct uit eigen zak buiten de cubleiding om die jongens een fooi te geven dan kan niemand daar wat tegen doen, al zal ook niemand er een probleem mee hebben

15 januari 2015 om 12:11

Fooi is inderdaad niet het beste voorbeeld. Het gaat er mij om dat de werkgever er zelf beter van wordt zonder zijn personeel te belonen. Een beloning na goede prestaties is in veel vakgebieden normaal. Denk aan mij met mijn fooi, bankdirecteurs met hun bonussen en voetballers met hun premies.

15 januari 2015 om 18:07

nogmaals fooi in de horeca krijg je van de gast, niet van je werkgever, dus als de supportersvereniging van w2 met de pet langsgaat in het stadion en dat bedrag aan de spelersgroep geeft is er geen enkel probleem.

Verder vergelijk je hele verschillende dingen, een premie of bonus wordt namelijk contractueel vastgelegd en is een afspraak tussen de werkgever en de werknemer waar een fooi een extratje is van je gast/klant dat niet verplicht is en nergens contractueel vastgelegd is.

en even voor de duidelijkheid ook in de horeca worden regelmatig bonussen uitgekeerd, maar dat zal jij wss bij je chefkok en hoofdkelner na moeten vragen, want als ik je verhalen lees heb jij niet zon functie

Verder ben ik benieuwd of jij de gasten op je werk niet helpt als ze je geen fooi geven war jij tevreden mee bent

15 januari 2015 om 18:50

Zoals ik al aangaf was fooi niet het beste voorbeeld, mijn oprechte excuses voor het maken van deze foute vergelijking. Jammer dat je vervolgens alleen maar ingaat op mijn vergelijking en mijn werk in plaats van mijn daadwerkelijke punt, namelijk dat Willem II zelf grote financiële belangen heeft bij handhaving en weigert om in het geval van handhaving de spelers een bonus uit te keren. Dit is een nogal scheef en daarom vind ik het begrijpelijk van de spelers dat ze hier verandering in willen zien. Zoals ik aangaf is een beloning na goede prestaties hier gebruikelijk, ze zijn er zelfs al lang over in gesprek. In vakgebieden waarbij beloningen en premies normaal zijn, is het logisch dat de werknemer in opstand komt wanneer de werkgever veel te hogen eisen stelt voor het behalen van de premie.

Wij komen zojuist van de receptie. De spelers hebben ons als supporters tot op hun botten vernederd. Dit is een hele lage streek om dit over de rug van de supporters uit te vechten.als Peters en zijn maten denken dat zij belangrijker zijn dan de supporters, dan moeten ze maar snel oprotten.van mij mogen ze à.s. Zondag het beloftenteam opstellen.ook Streppel en de directie schaamden zich diep over het gedrag van deze muiters. Te triest voor woorden.

14 januari 2015 om 22:10

Hmm,je maakt me erg nieuwsgierig.
Vertel,waaruit bestond de vernedering?
Het moet je wel hebben geraakt,als je dit zo ziet,vooral als je zegt dat Streppel/directie zich schaamden voor het gedrag van de spelers.
Wat hebben ze gezegd dan?

14 januari 2015 om 22:12

Inderdaad tilly. Ik kreeg een telefoontje. Was onderweg stond nog in de file. Maar je laat hier gewoon je supporters in de steek. Ik neem ook een uur eerder vrij voor deze receptie. Wat een verwende kerels. Laat ze eerst maar een s 14 de eindigen. Als ze zondag verliezen. En nac de week er op uit . Eens gek doet pffffffff

14 januari 2015 om 22:13

Aah.
Dus als jou baas jou onderbetaald voor jouw bewezen diensten slik je dat maar?
Als supporter zou je juist achter de spelers moeten staan die week in, week uit keihard vechten en een fantastische prestatie hebben geleverd de eerste seizoenshelft.

15 januari 2015 om 11:34

Dat ze een geschil hebben o.k. Maar dat moet je niet over de rug van de supporters uit gaan vechten.

15 januari 2015 om 13:44

Maar de baas betaalt ze gewoon netjes wat contractueel is vastgelegd. Als de spelers dat te weinig vinden hadden ze hun handtekening niet eronder moeten zetten. Willem II zou de spelers moeten aanpakken op grond van werkweigering. Dit soort PR momenten zit gewoon in hun loon verwerkt en zijn meestal contractueel vastgelegd.

14 januari 2015 om 22:28

Tilly, volgens mij is het de taak van de club om die afspraken van te voren af te ronden (lees: voor het seizoen). Voor het seizoen was handhaving de doelstelling en daar hoort dan ook die premie bij te zitten. Nu ze er ineens een stuk beter voor staan, dan kun je niet ineens wat anders gaan roepen als club zijnde. Uiteindelijk zijn die spelers wel de spelers die boven hun doel presteren, terwijl er clubs zijn die minder presteren, waar de spelers meer verdienen.

15 januari 2015 om 03:22

eerder deze week kwam nog naar buiten dat de spelersgroep pas op het allerlaatse moment is uitgenodigd en dat de spelersgroep niet zou komen vanwege oa de premie, maar ook omdat de rest van het personeel niet uitgenodigd was

en het zal niet contractueel vastgelegd zijn dat de spelers aanwezig moeten zijn, net zoals er over de premie niks vastgelegd is, dus je kan dit mi alleen de directie kwalijk nemen en niet de spelers, want ik zou ook geen zin hebben om de blije werknemer te spelen voor bobos waar de directie indruk op wilt maken, want dat zijn dit soort ''feestjes'' voor spelers

15 januari 2015 om 13:14

Dat was FC Emmen

Dit bewijst maar weer dat voetballers over het algemeen niet de slimste mensen zijn. Ik snap dat je kwaad of gefrustreerd bent over zo'n premieonderhandeling, echter is zo'n receptie boycotten niet heel erg handig als je meer geld wilt.
Bij die receptie komen juist de mensen die die premie voor jou moeten betalen; de sponsoren en de supporters!

Voorale duidelijkheid. Deze receptie was Door de supporters groep georganiseerd! !! . Maar de aanvoerder heeft al te kennen gegeven dat het spijtig is dat het zo moest. Niemand staat boven een club. Wordt zondag echt winnen.

15 januari 2015 om 13:44

Dan is het niet erg handig van de spelers om dit te doen. Op deze manier keren de supporters zich tegen je en zullen ze de kant van het bestuur kiezen. Juist als je als spelersgroep geliefd bent kun je dit soort dingen eerder aan het bestuur vragen lijkt me.

15 januari 2015 om 15:06

Precies! Jammer dat ze alleen hun eigen belangen zien in deze kwestie.. En dan ook nog een paar dagen voor 2 hele belangrijke wedstrijden, eerst Eagles thuis en een week later NAC uit! Waar veel op het spel staat! In alle opzichten slecht getimed dus..

Heel slecht voor het moraal dit. Zou wel eens wat punten kunnen kosten.

Regelen ze zoiets in Nederland altijd midden in het seizoen?

Wat is er mis mee om dit te organiseren voor de competitie start? Zal te gemakkelijk zijn?

15 januari 2015 om 13:49

Nee bij voorkeur achteraf dat is namelijk goedkoper......... Wij blijven Nederlanders he

15 januari 2015 om 14:42

Hehe,

Hier zeggen ze wel eens: " Als een Hollander u niet bedrogen heeft, dan is hij het vergeten".

Dat zou dus hier zomaar van toepassing kunnen zijn.

Meer serieus: ze doen het hier ook wel eens hoor. Ik herinner me dat het bij KV Kortrijk bijna elk jaar de bekerpremies een terugkerend probleem was. Eén keer gingen ze zelfs aan het staken.

Ik had daar hetzelfde idee: regel dat nu eens voor de competitie start.

15 januari 2015 om 15:11

Natuurlijk is dit van alle tijden en gebeurt het overal. Kijk maar naar het wk en bepaalde Afrikaanse landen....

In deze situatie denk ik dat het probleem meer bij de spelers ligt. Zij hebben een bepaald beeld van de hoogte van premies gekregen. De vraag is dan of dit beeld overeenkomt met het budget dat beschikbaar is bij de club. Het komt voornamelijk voor bij clubs die in een slechte financiële situatie zitten dat er een impasse ontstaat. Is het dan niet willen voldoen of niet kunnen voldoen. Persoonlijk denk ik het tweede.

ps. bedankt voor de tip. Vanaf nu dus vrij spel om Belgen te bedriegen, ze verwacht immers toch niet anders

Heel triest en vooral jammer dat er zoveel mensen zijn die beweren dat dit een juist statement is van de spelers.
je hoort nooit ruzies, meningsverschillen of wat anders uit te vechten over de rug van je bloed eigen supporters. En op zo'n moment doet er dan al niet eens meer toe of het terecht is en wie er gelijk heeft in dit geschil. Dan hadden ze dat ook voor het trainingskamp naar Turkije kunnen uiten en daar niet moeten komen opdagen, ipv een nieuwjaarsborrel uit de weg te gaan en daar de supporters compleet weg te zetten hun voor eigen belangen..

Jammer dat het weer ten koste moet gaan van het belangrijkste gedeelte binnen een club, de supporters..

Ik geef de spelers groot gelijk. Het is sowieso krom om wss een rete duur nieuwjaarsreceptie te geven en geen premies uit te keren mits ze minstens 14e worden. Wat een onzin. Komt er nog eens bij dat er toch nog een aantal spelers zijn gebleven bij degradatie, en ook nog kampioen gemaakt.

15 januari 2015 om 16:33

Deze receptie was georganiseerd door de supportersclub en niet door Willem II. Als ze een conflict hebben dan kan ik daar mee leven, maar dat moeten ze niet doen over de rug van de supporters. Het is en blijft een schandelijke zaak. Wij als supporters voelen zich dan ook geschoffeerd door het gedrag van deze zogenaamde spelers.

Lastig... Maar als voorbeeld als MVV promoveert en ze handhaven zich dan vind ik ook dat de spelers gewoon iets extra´s horen te krijgen. Al is het niet zoveel als het maar om het gebaar gaat vind ik toch?
Gewoon een goed bedrag wat de club gewoon kan missen.
En dan gewoon het jaar erop kun je eisen stellen van pas als je hoger dan de 14de plaats eindigt dan krijgen jullie iets extra's.

Baas, als ik deze week 50 kratten meer versjouw, krijg ik dan een bonus?
Baas, als ik deze week 10 meer klanten spreek, krijg ik dan een bonus?
Baas, als ik deze week 5 klanten meer bedien, krijg ik dan een bonus?

Heren voetballers, wees eens blij met wat je hebt. Jullie verdienen over het algemeen meer dan een "normale" "nederlander". Jullie trainen 1 á 2 keer per dag, spelen je wedstrijdjes in stadions waar je in de picture staat voor over het algemeen veel ( tv ) publiek. Doe nou gewoon je ding, houdt de mensen die je loon betalen nou gewoon tevreden. Dat uurtje dat je even daar heen moet. Onzin dat er discussie ontstaat over iets wat nog helemaal niet zeker is. Handhaving is nog geen feit, laat nou eerst je voeten spreken en dien je contract zoals je die met je volle verstand hebt getekend.

Gegroet!

59% begrijpt de spelers,dat ze de nieuwjaarsborrel boycotten georganiseerd door de supportersclub ??

De supporters die 6e op de ranglijst uitsupportersstaan! Dat zijn ook de suporters die naar de nieuwsjaarborrel gaan! Die laat je als selectie vallen!

Er is best begrip binnen de Willem ll supporters voor hun 'eis' voor geld bij handhaving, maar niet over de rug van de (trouwste) supporters.

Het is alweer opgelost. Nou laat ze komende wedstrijden dan maar is gas geven om het goed te maken bij de supporters.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren