Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: Janssen weigert afscheid van Twente-publiek

Laatste update:
/

Bryan Ruiz neemt volgende week donderdag, bij het Europa League-duel met Fulham, afscheid van de supporters van FC Twente. De aanvaller, die afgelopen zomer naar Fulham in Engeland vertrok, komt speciaal naar Enschede.

Ruiz, die in Europese wedstrijden niet in actie mag komen voor Fulham, is erg blij dat hij op deze manier de supporters van FC Twente kan bedanken. "Het zal een speciaal moment worden", vertelt de Costa Ricaans international op de clubsite van de Enschedeërs. "Ik heb het naar mijn zijn in Engeland, maar ik mis mijn vrienden in Twente zeker."

"Ook de spelers waarmee ik samen gespeeld heb bij FC Twente. Dat zijn ook allemaal vrienden van me. Ik kijk er naar uit om volgende week weer even terug te zijn in De Grolsch Veste. Erg bijzonder." Ruiz kampt nog met aanpassingsproblemen bij Fulham. Onder manager Martin Jol is de 26-jarige aanvaller voornamelijk invaller en kwam hij slechts één keer tot scoren voor the Cottagers.

Update 24 november 11:10 uur - Janssen weigert afscheid van Twente-publiek
FC Twente neemt volgende week donderdag afscheid van de in de zomer naar Fulham vertrokken Bryan Ruiz en wilde op deze dag ook de naar Ajax vertrokken Theo Janssen bedanken voor bewezen diensten. De middenvelder heeft echter laten weten dat hij niet aanwezig zal zijn in De Grolsch Veste, zo meldt TC Tubantia. De reden van de afmelding is onbekend: tevens is het niet bekend of Janssen later nog officieel afscheid zal nemen.

Bryan Ruiz had nooit naar Fulham moeten gaan

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Toch jammer dat hij weg is, komt volgens mij niet helemaal uit zijn verf in Fulham maar heeft wel al een prachtdoelpunt gemaakt!

Ik dacht dat Ruiz zich snel in de basis zou werken bij Fulham, maar helaas heeft hij toch moeite om zich aan te passen bij Fulham. Ik hoop voor hem dat hij er alsnog slaagt, want het is een geweldige speler.

22 november 2011 om 14:38

Ruiz past gewoon niet zo bij het spierballenvoetbal dat Fulham speelt. Hij had veel beter de stap kunnen maken naar de Primera Division.

24 november 2011 om 11:40

Inderdaad. Ongelooflijk dat je je als zaakwaarnemer maar ook als Ruiz zelf niet even laat informeren of zelf gaat bekijken wat voor team Fulham is. Een ieder die Fulham af en toe ziet voetballen weet dat een type speler zoals Ruiz daar niks te zoeken heeft.

Hij heeft het vooralsnog lastig bij Fulham, misschien had hij voor een meer 'voetballende' ploeg moeten kiezen. Wie weet komt het er binnenkort uit. Hij heeft er iig wel de kwaliteiten voor

Hij had misschien beter voor Spanje kunnen kiezen die speelstijl past hem beter. Ook al moeten we hem natuurlijk niet te vroeg afschrijven want voetballen kan die zeker wel.

22 november 2011 om 11:20

Dat zei ik inderdaad ook gelijk, daarom vond ik bij de discussies destijds over wie beter is Suarez of Ruiz zo kansloos, je ziet nu gelijk als dat ze allebei totaal verschillende spelers zijn. Ik vind/vond gelijk al niet in de PL passen, gewoon door de manier van spelen. Typisch een speler voor Spanje in mijn ogen waarbij ik Suarez gelijk een type voor Engeland vond. Maargoed laten we hopen dat hij kan gaan voetballen bij Fullham of anders via een omweg bij een club komt die bij hem past. Verdient hij lijkt me

22 november 2011 om 11:23

Wie er van die 2 beter is tja of we die discussie moeten aangaan lijkt me niet. Suarez scoort meer, geeft meer assist en is gevaarlijk. Ruiz technischer en beter inzicht. Suarez is ook echt iemand voor de PL lekker rennen, vliegen en springen 90 minuten lang. Waar Ruiz zijn moment af moet wachten. In de PL krijgt hij veel minder tijd en word veel meer van zijn fysiek gevraagd deze kwaliteiten heeft hij niet. Sevilla, Villareal of Valencia waren ideaal geweest.

Onzin dat Ruiz het niet zou gaan halen bij fulham, hij heeft alleen wat tijd nodig, kijk ze lobgoaltje nog maar is terug , dat is de oude Ruiz waar wij in nederland allemaal op verliefd werden!

24 november 2011 om 14:15

Ruiz is gewoon een jonge die zich even moet aanpassen. Ook bij Twente in het begin was het niet veel, hij had echt een tijdje nodig. Waarschijnlijk haalt hij het inderdaad wel
Edoch, hij past beter in Spanje denk ik.

Ruiz je krijgt een heel warm welkom thuis. Snel weer terug transferen naar Twente? Dan storten wij het bedrag wel weer terug op de rekening van Fullham geen probleem.

Ik dacht laatst nog aan de wedstrijd tegen Ajax en Az van het begin vh jaar. Tegen heracles mis je die individuele klasse van Ruiz, even een moment uitstijgen boven de spelers. Anders hadden wij wel die wedstrijd tegen heracles gewonnen!

En ook een coach als Adriaanse. Ik vind het heulem'l niks! Die gast zit te solliciteren bij Ajax en staat dan zonder emotie beetje onpartijdig te vertellen dat we verliezen. Preud'homme stond echt achter onze club en ging er helemaal voor! Dat wil ik! Strijd, ballen, kloten, vechten en overrompelen die b - teams! Aanpakken die handel! Winnen!!!!!!!!

Kom op, we kunnen nu uitlopen op die ajacieden. Winnen, doorgaan. Ruiz we hebben je graag weer terug! Die balletjes gehakt als Gouriye en Bajrami, Tiendalli daar winnen we het niet mee!

Wat hebben wij nu? Fer? Die zegt dat vak P voor Prijzen staat? Is die helemaal gek geworden? En verbaast dat Sander Boschker al 550 wedstrijden voor Twente speelt? Blijf lekkker in rotterdam. We willen spelers die graag willen spelen voor Twente, een eer vinden. Niet alleen als tussenstap.

22 november 2011 om 18:22

En nou weer heel gauw terug naar Almelo, Calimero! Lekker je spelers en trainer afbranden, wat een heerlijk gevoel moet dat zijn. Mafkees.

Adriaanse wordt gevraagd naar zijn mening over Ajax en geeft die. Waar heb jij geen overrompeling van de zogenaamde B-teams gezien? Op Excelsior-thuis na dan. Gouriye maakt verdomme voor de eerste keer in zijn leven minuten op het allerhoogste niveau en je schrijft hem al af. Bajrami komt terug in vorm en begint zijn investering uit te betalen.

Blijkbaar geen kenner van het hedendaagse voetbal? Spelers die graag willen spelen voor FC Twente zijn niet goed genoeg en zeldzaam, spelers die hogerop willen en kunnen zijn wel goed genoeg.

22 november 2011 om 19:14

Ga zelf lekker ergens anders wonen. Jij kijkt met oogkleppen naar de club. Jouw reactie slaat totaal nergens op.

Wat ik aangeef is dat we wakker moeten worden, hoe Adriaanse staat lijkt mij duidelijk: onverschillig, behouden, bescheiden. Maar we pit nodig, Willen winnen is veel meer dan 'ja we kunenn eventueel wel winnen'of 'we hadden de bal in de ploeg moeten houden'. Ga dan uit je doel, schreeuw die hele ploeg toe. Dwing die Tiendalli en Gouriye om de bal te houden.

Ik val mijn club nooit af. Maar ik ben wel kritisch. Het is nu te vrijblijvend en op deze manier gaan we de top 3 missen. NU kan je toeslaan. Nu moeten we die andere clubjes keihard pakken. Dat besef, die druk die moet er zijn! Ik praat als supporter weet ik, maar we hebben weer leider nodig. Net als hoe Theo Janssen vorig jaar zei: jij gaat daar staan en ik knikker zo op je hoofd. Of Ruiz die er boven uit stijgt.

Afdwingen moet je die andere clubs! Twente moet zijn druk erop leggen.

En waarom een middenveld tegen Psv? Wie verzint zoiets? Leuk aanvallend voetballen, maar we speelden altijd op de counter. Maar dat wist jij zeker niet. Bij deze. Adriaanse speelt mooi voetbal maar dit slaat nergens op.
Met landzaat had je die balans er op het midden, en dan eerst wat balletjes erin schuiven en dan pas oppurtinistischer spelen.

Kijk naar Preudhomme die schold de hele leiding plat. En dat moet je hebben. Strijd, vechten Willen winnen! Aanpakken.

Vond jij Twente beter en vol vuur tegen Heracles? Ze maakten totaal niet af, liepen er niet overheen en dat ging inderdaad mis bij die Gouriye. Die gaat door benen heen passen, bal verlies en zeer grote kans bij onze 16. Dat is pas balen. Simpel houden en bijv. de jong bedienen dat is je taak. Niet elke bal verprusten door jezelf zo graag te willen bewijzen!

En jij vind Fer zoveel betere verbetering? En waarom betalen we er 5,5 voor? En waarom gaat Ruiz weg voor 12 en Janssen waarom die heeft die een clausule in zijn contract? allemaal onnodig en fouten! We moeten scherp blijven! En natuurlijk niet is Fer beter! Hij komt puur als tussenstap, Twente is meer dan een tussenstap, het is een trotse eigenwijze club die streeft naar de top!

Wat ik aangeef is dat het een combinatie van beide moet zijn. Natuurlijk speler denkt aan zijn individu. Kijk naar douglas of ruiz:

Die willen graag bij twente spelen, maar die maken ook weer een stap op. Kijk maar naar het afscheid van Ruiz volgende week donderdag. Daar pas zie je ook clubliefde en afscheid van zijn vrienden hier in Twent.

Maar spelers als fer komen maar voor 1 ding, voor zichzelf. En dat is prima, maar verdiep je in de geschiedenis van club.

Maar jij vind het prima dat die Fer zegt:

Vak P staat voor prijzen? Als jij dat niet erg vind, ben de grootste domme tuinkabouter die er rond loopt in twente. En duidelijk niet uit twent.

Wij zijn trots op twente. Tros daw veur Twente bint!

22 november 2011 om 20:31

Jeetje man, wat is er in hemelsnaam erg aan? Vak 105 vond het iig niet erg. Het was gewoon een grappige opmerking om de zenuwen er even een beetje af te gooien.

En als Fer twente als tussen stap ziet, so what?! Ruiz zag het ook zo, en die wil je nu weer terug in je zielige smeekbede.

En als je niet eens weet waarom Janssen een clausule had, dan volg je het hedendaagse voetbal echt niet. Janssen wilde sowieso weg, en liep anders transfervrij weg. En nu hebben ze een Janssen op de top van zn kunnen gehad, en daarna lekker verkocht aan een concurrent.

Ik vraag me serieus wat jij voor een supporter bent!
Zet je oogkleppen is af!

22 november 2011 om 22:49

En Preud Homme? Die man past totaal niet bij Twente. Zo onbeheersbaar op sommige momenten, en tactisch ook niet supersterk. Ik ben geen fan van Co bij twente, maar om nou over preud homme te beginnen.

23 november 2011 om 09:28

Jij bent het ook met mij eens dat je liever strijd ziet. Ik ben kritisch en smeek niet of Ruiz terugkomt. Ik baal er alleen van dat op deze manier spelers net in het belang van Twente denken of gebeuren.

En daar gaat het om!

24 november 2011 om 11:45

@cl_fctwent

je bent te emotioneel, zit niet graag naast je bij twente.

Je moet alles in perspectief blijven zien, onthouden waar we vandaan komen en waar we nu staan. Als we 5e worden dit jaar hebben we nog steeds niets te klagen, alles beter dan failliet zijn, of niet?

Ik twijfel ook nog steeds of Co dit twente wel verder helpt of dat dit toch geen goed huwelijk is, maar daar verandert de situatie niet van.

Hoe jij hier Fer wegzet, gouriye na zijn eerste minuten afbrand etc etc, is gewoonweg onzin, in beide gevallen zielig te noemen.
Waarom zijn hun de pineut van een slechte (net verwoord) wedstrijd tegen heracles? Ja, ik miste ook inzet en passie en vuur, maar daar is een fer en zeker een gouriye toch niet verantwoordelijk voor? Ik vond Fer overigens niet slecht, gouriye kun je vinden wat je wilt, maar nooit wat kwalijk nemen nu al.

Hou eens op met dat waan-van-de-dag gezeur van je.
Heb je hier ook een heel epistel geschreven hoe goed ze waren tegen de Graafschap? of vond je dat heel normaal?
Even voor de duidelijkheid, die wedstrijd was van grote klasse, de gehele wedstrijd amper een kansje weggeven is knap. Maar dat zul je wel normaal vinden, pas op voor verwend gedrag!

24 november 2011 om 13:06

Plaatsvervangende schaamte.. Het succes van Twente is de afgelopen jaren niet tot stand gekomen met emotionele grootpraat wat jij hier verkondigt.

Ik denk dat het bestuur en ook Adriaanse wel weten waar ze mee bezig zijn. Het seizoen is nog lang... Moet Adriaanse dan al zijn trucjes meteen uit de kast halen, we zijn niet eens halverwege.

Heb geduld en vertrouwen jochie!

Dat wordt een afscheid om nooit te vergeten. De mensen uit fulham zullen hun ogen uitkijken wat ze daar mee gaan maken. Zelden is een speler zo populair geweest bij een club.
Blijft toch 1 van de grootste blunders in de geschiedenis van Fc Twente om Ruiz op de laatste dag voor maar 12 M te verkopen aan Fulham. Totaal onnodig voor dat bedrag en voor die club. Een speler als Ruiz moet je lang mogelijk voor je club behouden. Een keer CL halen met Ruiz en je verdient bijna het dubbele , daarnaast zijn al die schitterende momenten die hij supporters bied onbetaalbaar. Zijn Cruijffiaanse stijl van voetbal wordt in Twente nooit meer vergeten.

24 november 2011 om 12:04

Het zou toch zo mooi zijn als we als Twente, of uberhaupt als NL club, in staat zouden zijn zo'n speler voor lange tijd vast te houden....

Ruiz wilde hogerop , wilde niet meer bijtekenen, dus dan zorg je dat-ie gaat... Jammer, maar zo werkt het nou eenmaal..

24 november 2011 om 13:44

Bij een grotere club of bij een hoger bedrag werkt het zo idd. Dit was totaal onnodig, voor 12 M had je Ruiz echt niet naar een club als Fulham hoeven te sturen.

24 november 2011 om 13:57

En dan het risico lopen dat hij na afloop van de contractperiode transfervrij weg zou wandelen, of aankomende zomer voor de helft van het nu betaalde bedrag (hij had een contract tot 2013).

24 november 2011 om 14:08

Absoluut, daarna volgde er nog 3 transferperiodes dat je Ruiz kon verkopen. Verder ben je met Ruiz 1 van de topfavorieten voor de titel wat een veelvoud van 12 M oplevert. En je bent een voetbalclub , al die schitterende momenten die hij supporters bied zijn onbetaalbaar.
Al met al is het risico nihil. Sterker nog naast dat je sportief waanzinnig inlevert lever je ook financieel in door deze transfer.

24 november 2011 om 14:11

Inderdaad nog drie transferperiodes te gaan op dat moment... Waarde toen: 12 mln... Voor elke volgende periode gaat daar dan zo'n 3 mln af (gezien het aflopende contract).

O.b.v. het sportieve aspect ben ik het op zich wel met je eens, maar dit is nou eenmaal de realiteit van het voetbal onder de absolute wereldtop.. Spelers moeten worden verkocht om weer wat extra financiele ruimte te krijgen..

Het risico is echter niet nihil... die 12 mln was een zekerheidje op dat moment, het kampioenschap niet...

24 november 2011 om 20:31

Het risico is toch echt nihil.

In het financieel slechtste geval zal Ruiz nog 2 jaar bij twente spelen en dan 2x geen kampioen worden en dan ook nog 2x geen 2e worden of uitgeschakeld worden in de vooronde CL. Daarnaast moet er dan ook nog is geen enkele andere club in die 2 jaar tijd een bod rond 12M gedaan hebben gedaan op Ruiz.

Terwijl in het gunstige scenario plaats je je 2x met Ruiz voor de cL en heb je bijna 50 M bij elkaar.

Met een beetje fatsoenlijke risicoanalyse moest Fc Twente tot de conclusie komen dat een verkoop voor 12 M financieel niet verantwoord was.

24 november 2011 om 21:08

"het moet gek lopen als niet iemand nog een keer 12 mln biedt..." voor een speler met een bijna afgelopen contract??

En om 50 mln uit de CL te slepen heb je niet genoeg aan alleen twee plaatsingen.. dan moet de groepsfase overleefd en eigenlijk ook nog de 8e finale gewonnen worden..

Je verwart feiten met verwachtingen..... Erg gevaarlijk om een onderneming te runnen op basis van verwachtingen... Een fatsoenlijke risicoanalyse zou zijkn geweest:
- contract loopt nog twee jaar
- speler wil niet bijtekenen
- huidig bod is 12 mln euro
- het is de verwachting dat dat lager zal worden naar mate het contracteinde dichterbij komt
- feit is dat er zo'n 6 mln winst geboekt kan worden op een speler (15% van de begroting(!!!))

Dat zijn feiten.. Met zaken als: laten we er nou op gokken dat we de komende twee jaar minimaal 1 keer kampioen worden en daarbij de halve finale van de Champions League halen, zijn er al zoveel clubs door het ijs gezakt....

Sportief gezien een grote aderlating, maar financieel helaas noodzakelijk voor een club als Twente..

25 november 2011 om 00:03

Verwachtingen zijn kansen die je gewoon uit kunt de drukken in % en kunt mee bereken in de verkoopprijs. Als je je dan bedenkt dat alleen al die CL opbrengsten zo hoog kunnen oplopen dan is 12 M gewoon te laag.

Ruiz zal een mooi afscheid krijgen en dat heeft hij ook zeker verdient, en bij fullham komt het er ook vanzelf wel weer uit.

Ruiz onze held! Ruiz is echt zo'n speler die ik nooit ga vergeten. Later als ik kinderen heb, zal ik ze verhalen vertellen over zijn doelpunt. Zoals het laatste minuut tegen utrecht en de 0-1 tegen nac breda. Een speler om nooit meer te vergeten.

Ik ben ervoor Ruiz naar Athletic............ik geloof zijn bed-overgrootopa heeft baskisch bloed.

24 november 2011 om 12:01

Telt die 'regel' nog steeds? Alleen spelers met Baskisch bloed naar Athletic? Ach, waarom Ruiz wanneer je Iker Muniain hebt;

Terecht dat Janssen geen afscheid wilt die Twentenaren scholden hem uit en toonde geen respect meer.

24 november 2011 om 11:38

onzinnig wat je zegt. Als het andersom was geweest, een speler van ajax naar een concurrent, hadden de supporters hetzelfde gereageerd. En als die speler dan niet naar zijn afscheid zou komen bij Ajax dan waren veel ajax supporters de eerste die zouden gaan roepen dat het respectloos is dat hij niet komt!

24 november 2011 om 11:38

Wat is dat dan voor onzin? Theo was onze held!!

Ik herinner me nog een wedstrijd in de Arena, waar jullie Ajacieden zo aardig tegen Theo deden! Had nooit verwacht dat hij naar A'dam zou gaan.

24 november 2011 om 11:39

Dat jij dat na die laatste wedstrijd van vorig seizoen durft te zeggen is te schandalig voor woorden. Die Ajacieden hebben Janssen 90 minuten lang belachelijk lopen te maken, aanstekers naar hem toe gooien, de meest schandalige provocaties over dat auto ongeluk en dan durft je nu wat over de twente supporters te zeggen? Jij moet maar eens goed in de spiegel kijken want hoe dit ajax supporters Janssen de laatste wedstrijd van het vorige seizoen behandeld hebben is te triest voor woorden. En daarna juichen als hij naar je eigen club komt, lekker hypocriet

24 november 2011 om 12:10

Oh gelukkig! Ik dacht even dat Ajax heel aardig voor Theo was geweest maar jullie hem dus heel goed kapot gescholden over het ongeluk van een invalide vriend.. Top! Echt super! Is weer een zorg minder!

Gelukkig maar dat hij nu op het middenveld speelt, moeilijk te raken vanaf de tribune.

OT: wat een onzin kraam jij uit. Als ik dit zo lees, is Theo al helemaal gek dat die bij jullie hypocriete 'ajaxfans' wilt spelen. Een dag later speelt die bij Ajax en je bent poeslief. Niet helemaal lekker bovenin of wel? Schizo?

24 november 2011 om 12:20

070 Wat zit jij als een papagaai allerlei geruchten na te blaten!! Ben jij er geweest? Nee van horen zeggen dus! Tuurlijk zijn er wat gebbetjes gemaakt maar dit is helemaal niet gebeurd (kan ik uit eigen ervaring zeggen).

Sterker nog Janssen, die niet snel geïmponeerd is, stond op een gegeven moment te genieten van de fantastische voetbalsfeer.

Hij was een van de weinige FC Twente spelers die echt geknokt heeft maar rond de 80e minuut was hij er ook klaar mee.

@ahjacied jouw reactie is veel te kort door de bocht. Theo heeft een goede tijd bij FC Twente gehad en laten we maar wachten tot er wat meer duidelijk is over de reden. Dit soort geroep heeft geen zin en is niet respectvol naar de FC Twente fans die best wel wat respect verdienen.

on topic; Theo heeft één echte jeugdliefde en dat is Vitesse. Janssen zit niet voor het geld bij Ajax, dan was hij wel in Rusland gaan cashen.

Wat zijn redenen om voor Ajax te spelen; de hectiek van een topclub (ja ook de negatieve zoals nu met de bestuursshit), het spelen van CL en zo is er nog wel meer te noemen.

24 november 2011 om 11:39

Janssen lijkt me niet het type dat zich makkelijk laat kennen, daarbij is hij ook een aantal jaar vereerd daar in Enschede. Hij zal zich heus wel bedacht hebben dat hij wat hoon over zich heen zou krijgen als hij naar een directe concurrent zou gaan. De echte reden waarom Janssen dan geen afscheid neemt zal wel een andere reden hebben, iets met Ajax ofzo.

24 november 2011 om 11:46

Precies. Beetje rare titel ook. Er staat duidelijk bij dat het onbekend is waarom hij niet komt. Dan kan je moeilik concluderen dat hij weigert om afscheid te nemen van het Twente publiek. Beetje stemmingmakerij op deze manier!

24 november 2011 om 11:50

Ja nu is het maar te hopen dat wij als Ajacieden en Twentenaren boven deze onruststokerij staan. Anders zal dit topic wel weer een eeuwige discussie worden over wie de beste club is blablabla.

24 november 2011 om 12:27

inderdaad, maar ok, zal dan ook een hele korte discussie worden... ;

24 november 2011 om 11:54

Heb je helemaal gelijk in! Wat me ook opvalt altijd is dat als een club als Az of Twente kampioen wordt gelijk het dubbele aantal supporters hebben. Opeens zijn mensen fan van de club. Heel Frapant! Kijk naar az eerst zat het stadion niet altijd even vol. Toen ze kampioen werden wel. Hadden ze weer echt een mindere periode is er bijna geen hond te bekennen. En nu gaat het weer goed en ja hoor daar zijn ze weer...

24 november 2011 om 12:14

@wazza1
Hoe het met AZ zit weet ik niet, maar als je je een beetje verdiept in zaken voor je een dergelijke bewering doet, zul je zien dat FC Twente al sinds de opening van de Grolsch Veste (toen nog Arke Stadion) in 1998, een uitverkocht huis heeft...

24 november 2011 om 12:05

Haha.. als dat leidend zou zijn voor Theo, dan zou hij nu niet bij Ajax voetballen..

24 november 2011 om 12:38

Nauw geen idee over wie jij het hebt maar ik heb hem succes gewenst toen hij vertrok..
is een beetje iedereen over 1 kant scheren wat je doet, respect

Janssen weigert niet, Janssen meld zich af. Er is namelijk geen rede bekend, en er is ook niet bekend of Janssen in een later stadium alsnog afscheid neemt. Wat een ***titel weer. Een kind uit groep acht zou nog een betere titel neer kunnen zetten.

Vind Janssen sowieso niet echt een type om afscheid te nemen, hij voelt zich alleen verbonden met Vitesse voor de rest niet.

24 november 2011 om 12:09

Afca, iK ben het helamaal met je eens. Wat een rare titel van dit stukje. Misschien wil hij dolgraag maar kan ie gewoon niet.

ik vind Janssen alleen wel iemand om afscheid van te nemen. Als je ziet wat hij voor Twente heeft betekend. Zijn hart ligt misschien in Arnhem maar daarom kan Twente hem wel dankbaar zijn en dat kenbaar maken via een afscheid in het stadion.

24 november 2011 om 12:40

daar ben ik het dan ook wel weer mee eens..
maargoed stel dat hij niet wil.. wel jammer maar zijn eigen keus

jammer theo, je word door velen nog bewonderd, jammer dat het er staat dat hij een afscheid weigert, hij weigert het volgende week donderdag, voetbalzone weet de reden niet, altijd van die net niet helemaal ware koppen,

Ach, Theo is Theo en dat zal altijd wel zo blijven. Als hij er geen zin in heeft dat zegt dat meer over hem dan over het twentse publiek. Theo zal er wel een reden voor hebben. Hij heeft veel gedaan voor de club maar er is niemand groter dan de zelfde club. Laten we als supporters daar maar boven staan. Dan kan hij inderdaad beter wegblijven. Bryan is altijd welkom, ondanks dat hij ook pas op het laatste moment werd getransfereerd. Hij heeft zich nooit negatief over twente uitgelaten. Een man naar mijn hart. Maar hoe je het ook bekijkt, het blijven passanten.

24 november 2011 om 11:44

Wacht nou gewoon eerst eens af wat de reden is dat Theo niet komt voordat je hem veroordeelt. Misschien moet zn vrouw geopereerd worden, misschien hebben ze een belangrijke bijeenkomst bij Ajax of misschien iets heel anders. Als je hier komt om te reageren lees dan niet alleen de titel, lees gewoon het hele artikel dan staat er dat hij die datum niet komt en nog niet bekend is waarom en of hij een andere keer wel komt.

24 november 2011 om 11:47

alle spelers zijn passanten, daarom moeten wij ook nu genieten van ze,
de jaren 70 toen twente 8 jaar met min of meer hetzelfde eltal speelde zijn voorbij,
spelers die uitzondering zijn:
kufo, brama, boschker en douglas

arnoutovic, elia, bryan, theo, stam, stoch(gehuurd), tiote

Is het niet zo dat hij werd uitgefloten enz door het Twente publiek? (kan ik begrijpen)? Ik zou dan denk ik ook niet gaan. Laat me op een afscheid niet door 40.000 man uitfluiten! Misschien dat Theo daar wel bang voor is?

Verder hoop ik op een mooi afscheid voor Ruiz. Mooie voetballer en het is zonde voor de eredivisie dat hij weg is. Als Ajacied zijnde ben ik blij dat hij weg is want hij kon in de laatste seconde nog wel is een wedstrijd in het voordeel van Twente beslissen. Dus zonder Ruiz vind ik ze toch een stukje minder

24 november 2011 om 12:24

Uitgefloten door het Twente publiek?
Vorig jaar werd hij nog bekogeld en bedoezeld door een deel van het Ajax publiek,en nu is voetbalt hij in Amsterdam
Hij is dus niet naar Amsterdam gekomen voor de liefde van de Ajax supporters maar om de knikkers
Dus kom niet aan met zo'n zwakke reactie
Niemand weet tot nu toe waarom Janssen geen interesse heeft in een afscheid
Dus nog even wachten met speculeren

24 november 2011 om 13:27

ben je op je pik getrapt jongen? frustratie? relatie over?

Ik had het idee dat Twente fans hem niet meer mochten omdat hij voor de knaken naar Amsterdam zou zijn gegaan en dat hij vanwege de boze reactie van het publiek geen afscheid hoefde te nemen. Hoef je niet gelijk zo gefrustreerd te reageren??

Misschien een sebbaticle jaartje?

24 november 2011 om 13:55

Ach ach ach, eerst insinueren dat de Twente-aanhang misschien wel niet zo lief zou reageren, komt iemand met feiten over jouw geliefde Ajax aanhang en dan komen opeens de beledigingen voor de dag. Wat schattig, opmanier van discussiëren.

OT: hopen dat het afscheid zo mooi is, dat Ruiz toch nog een beetje heimwee krijgt. Hij is naar Fulham gegaan om te laten zien dat hij een sterkere competitie aan kan, hij krijgt alleen amper de kans om het te laten zien. Hij zal nu misschien doorhebben dat hij zich bij Twente beter kan laten zien dan bij Fulham...

Wat betreft Theo, tja...niet netjes weg gegaan, maar hij heeft veel voor de club gedaan. Denk niet dat het Twente publiek zich negatief zou uitlaten.

24 november 2011 om 18:29

Zeer nette reactie vooral zo doorgaan zou ik zeggen
Heb trouwens eens even mijn reactie nagekeken maar ik zie er beslist geen frustratie in
Verder zitten wij niet op afscheid van Janssen te wachten
Want dat kunnen jullie binnekort van Janssen nemen
geloof maar niet dat deze speler lang bij Ajax blijft
Vooral niet nu ze zo afzakken in de eredivisie

24 november 2011 om 12:47

haha, luister
stel dat hij er bij is..;
weet ik zeker dat ik en het overgrote andere deel van de supporters voor hem klappen..
hij heeft zowieso veel voor ons betekend vergeet dat niet..

Voetbalzone u doet aan stemmingmakerij. Ik lees nergens iets wat ook maar lijkt op een weigering van Theo Janssen. Even rectificeren aub.

Zoiets moet je ook sneller doen anders heeft het niet zo veel zin meer. Ondanks dat Janssen wat overschat werd bij Twente was het wel een persoonlijkheid. De voorzitter selecteert nu alleen op koorknaapjes op keurige lieve jongens en daarmee ga je de oorlog niet winnen.

24 november 2011 om 12:13

Lulkoek. De voorzitter selecteert niks, dat doet het technische apparaat bij Twente. En op welke koorknaapjes doel je dan?

On: Janssen ligt niet bij elke twente-supporter even goed. Iedereen is hem wel dankbaar voor vorig seizoen, echter is de stap naar Ajax bij velen niet goed gevallen. Misschien dat ie daarom geen afscheid neemt, bang voor een fluiters ofzo.

24 november 2011 om 12:19

Hij zal niet bang zijn voor fluiters.. Denk dat-ie mans genoeg is daarom te lachen..

Ik denk dat hij bang is dat-ie heimwee krijgt...

Ik vind het jammer dat Theo op dit moment nog geen afscheid wil nemen. Ik ben Theo nog steeds heel dankbaar wat hij met name vorig jaar aan Twente heeft gegeven. Dat hij klaar was bij Twente is duidelijk en dat hij daarna is getransfereerd naar Ajax zullen sommige supporters hem kwalijk nemen. Ik vind Theo nog steeds een held en zal hem zeker toejuichen wanneer hij afscheid komt nemen.

En nu allemaal over Theo heenvallen, met dank aan een verkeerde titel. Er is namelijk helemaal geen reden bekend, dus kan je het hier nooit over weigeren hebben. Het kan evengoed zo zijn dat zijn schoonmoeder die dag jarig is en dat hij daarom een ander moment heeft voorgesteld.

Ik ben Janssen nog steeds dankbaar voor wat hij voor Twente heeft betekend. Net zoals de vitessenaren dat nog steeds zijn. Ik hoop dat hij nog een mooi afscheid krijgt en dat de Twente supporters nog 1 keer voor hem willen juichen!

Volgens mij heeft VZ iemand in dienst die de hele dag suggestieve titels moet verzinnen zodat we allemaal gaan lezen. Janssen weigert niet (zou ook belachelijk zijn) maar is waarschijnlijk verhinderd.

Interessante titel maar verder staat er nergens in het artikel dat hij een afscheid geweigerd zou hebben.

24 november 2011 om 12:23

Niet wil of kan komen? Groot verschil niet?

Ik vind het ondankbaar...

Had hij niet gekund, dan had hij dit wel laten weten....nu geen reden opgeven zegt voldoende...

Janssen is gewoon een vervelend ventje die vooral iets om zichzelf geeft....

Ik vind het een groot gebaar van twente dat ze afscheid van hem willen nemen, en janssen zou moeten beseffen dat dit heel bijzonder is....alleen je eigen bruilof of begrafenis zou een reden zijn om niet te gaan....

@tukker1993

Leuke humor, mooi stukje als ik een groen randje kon geven had je hem gekregen. Complimenten.

VZ toch. Wat een vreselijke suggestieve, nee ronduit misleidende titel is hiervoor bedacht!! Krijgt de auteur hiervan ook minpunten of geld dat alleen voor ons. Kom op, jullie kunnen echt wel beter dan dit!

Theo Janssen zijn afscheid zal vast nog wel komen. Volgens mij heeft hij daar met plezier gevoetbald en werd hij volop door de club en supporters gewaardeerd. Er is vast een goede reden voor zijn afwezigheid. Dus voordat het afbranden begint eerst maar eens afwachten of er überhaupt een afscheid zal komen!!

Lijkt me toch duidelijk dat Theo hier even niet voor kiest omdat het een hectisch moment is in het kalenderjaar en zijn aandacht, terecht in mijn ogen, aan Ajax besteedt i.p.v. aan de concurrent ongeacht wat zich voorgevallen is. Denk dat dit geen kwestie van willen is maar gewoon een kwestie van verstandig zijn.

Zal wel met Joop te maken hebben. Denk dat Theo geen zin heeft in een slijmmoment met de voorzitter, die dat als een volleerd volksmenner weer voor eigen Pr-doeleinden gebruikt. 'zie je wel dat ik een goece relatie heb met alle oud-spelers...'. Met de fans heeft hij geen probleem lijkt me, integendeel.

Slecht geweten Theo?
Aan alles blijkt toch steeds meer dat Theo al bij ajax zat voordat de kampioenswedstrijd gespeeld was. Het bestuur van ajax ontkende dit, maar we weten nu wel wat dat waard is. Kampioenschappen horen op het veld beslist te worden , niet aan de onderhandelingstafel...

24 november 2011 om 15:40

Het werd toch ook op het veld beslist of geloof je nu echt dat Twente geen kampioen is geworden omdat Jansen al dan niet aan het onderhandelen zou zijn met Ajax?

Dan wat betreft de titel, hij komt toch niet..oftewel hij weigert volgende week donderdag te komen voor het afscheid. Iedereen weet toch wel dat voetbalzone met titels goochelt om het wat spannender/spectaculairder te maken dan het is.

Natuurlijk kan het zo zijn dat hij een andere keer alsnog afscheid neemt maar het blijft toch apart dat hij blijkbaar geen reden wat de afzegging betreft vermeld. Hij heeft waarschijnlijk gewoon geen zin om op een vrije avond naar Enschede te rijden. Donderdagavond altijd gezellig in Arnhem.

24 november 2011 om 20:33

Voor theo was het zowel financieel als sportief belangrijk dat ajax die wedstrijd won. Dan speel je dus met 12 tegen 10 en daarom is dat kampioenschap bewust aan de onderhandelingstafel beslist.

Mooi hè, en dan te bedenken dat er nog mensen waren die twijfelden aan wie er beter is, Suarez of Ruiz. Dat lijkt me nu wel overduidelijk. Moet ook zeggen dat, dat met name Twente-supporters waren..

24 november 2011 om 14:14

Wil je je gelijk halen ofzo?

24 november 2011 om 14:14

Is dat zo heel vreemd dan? Spelers van je eigen club vind je al gauw beter dan die van een andere club/rivaal. Dat is menselijk..

24 november 2011 om 14:27

Ondanks je clubvoorkeur moet je spelers objectief kunnen beoordelen. Zelfs mensen die bij de club zelf werken moeten objectief blijven, als je, je eigen spelers altijd het beste vindt, hoef je ook geen transfers te doen.

Er zijn spelers van Twente en PSV die ik graag bij Ajax zou zien, omdat ik ze beter vindt dat de spelers die nu op die positie staan. Dus om antwoord te geven op jouw vraag: ja dat vind ik vreemd.

24 november 2011 om 14:39

Hoezo? Jullie heb toch zo'n goede jeugdopleiding en willen toch de jeugd zo graag een kans geven? Of is dat in werkelijkheid alleen maar een beetje idealistisch gelul en kopen jullie de concurenten leeg? (AZ en Twente)

24 november 2011 om 15:45

@ Loco Libero
Ik denk dat je daar pas over kan beginnen als Ruiz in de Primera Division speelt, met een beter team om zich heen. Dit Fulham speelt houthakkers voetbal, en Ruiz is een bankzitter. Denk je dat zn plaatsvervanger beter is, of dat Ruiz echt niet bij dit type voetbal past?

24 november 2011 om 20:37

Suarez is in al die jaren nooit kampioen geworden in de eredivisie, Ruiz maakte in zijn 1e jaar Fc Twente voor het 1st in de geschiedenis kampioen.
Suarez is op dit moment in vorm , maar ligt ook al erg onder vuur in Engeland. Ruiz keuze voor Fulham was niet goed, maar vind hem in potentie nog steeds beter als suarez en dat komt er vanzelf wel een keer uit.

25 november 2011 om 11:01

Ja, want als je kampioen wordt met je team, betekent dat automatisch dat je beter bent dan de speler op dezelfde van de concurrent niet net niet kampioen werd...

25 november 2011 om 14:26

Suarez werd nooit kampioen en dat zegt wel iets

25 november 2011 om 17:56

Nee, dat zegt helemaal niets. Stekelenburg werd ook heel lang geen kampioen. Maakte hem dat dan lange tijd niet de beste keeper van de Eredivisie? Denk het niet.

Een team hangt niet van maar één speler af. Als Messi bij Excelsior gaat spelen, gaat Excelsior nog steeds nooit kampioen worden. Zegt dat iets over de kwaliteiten van Messi? Nee.

Janssen zal zich nu wel eens achter de oren krabben. Wat als hij bij Twente was gebleven? Bij ons duurt het lang voordat hij in zijn oude vorm komt. Het begint er langzaam op te lijken maar het moet beter beduidend beter.

Ik snap wel dat Janssen geen afscheid wil, ik verwacht namelijk dat het grotendeel van het stadion hem uit zal fluiten.

Soort Figo verhaaltje, transfer naar een grote concurrent.

komt wel goed met ruiz.
janssen had nooit naar ajax moeten gaan. hij kreeg daar t volste vertrouwen schoot alles er in en de supporters waren dol op hem.
janssen zal zijn oude conditie die hij mij twente had nooit meer halen.
gewoon jammer voor ieder1 die eredivisie kijkt.

Van mij krijgt Theo een staande ovatie!

Van mij krijgt Theo een staande ovatie! Als hij komt dan, he..

je weet niet of hij wordt uitgefloten.
toen sigthorsson afscheid nam in alkmaar werd hij ook hartelijk ontvangen
door fans terwijl je dit misschien niet verwacht.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren