Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: 'Dat Vitesse geen kampioen mocht worden is echt volstrekte onzin'

Laatste update:

Merab Jordania heeft het doel om terug te keren als voorzitter van Vitesse. De voormalig preses werd enkele weken geleden de deur uitgewerkt en opende onlangs de beerput, door te stellen dat alle beslissingen bij Vitesse door Chelsea worden genomen. Jordania probeert nu een groep investeerders te verzamelen, met als doel de macht bij de club weer in handen te krijgen.

/

Volgens Jordania zijn er 'altijd gesprekken' gaande. "Als ik een mogelijkheid vind om terug te keren dan zal ik dat zeker niet laten", belooft hij in gesprek met Voetbal International. "Alleen lukt dat niet met de mensen die er nu al zitten. Dan zal dan via een andere weg moeten gebeuren. Welke weg dat is? Dat zullen we wel zien. Ze zijn niet zomaar van me af."

De KNVB heeft inmiddels contact opgenomen met Jordania, omdat de bond meer wil weten over de invloed van Chelsea bij Vitesse. Jordania gaat het gesprek graag aan: hij zegt dat hij het als zijn taak ziet om de KNVB te vertellen wat er zich bij Vitesse allemaal afspeelt. De Georgiër is zelf niet meer welkom bij de club, omdat hij een stadionverbod heeft gekregen. Jordania wordt ervan beschuldigd dat hij algemeen directeur Joost de Wit heeft bedreigd.

Update 11 april 13.22 uur - 'Dat Vitesse geen kampioen mocht worden is echt volstrekte onzin'
Merab Jordania zei vorige week dat Vitesse van Chelsea geen kampioen van Nederland mocht worden, maar dat is volgens voormalig technisch directeur Ted van Leeuwen onzin. "Ik kan me heel goed voorstellen dat hij zoiets uit frustratie roept, maar ik heb het zelf nooit op papier zien staan", zegt hij tegen Voetbal International. "En dat zou ook niet logisch zijn. Dan haal je geen trainers als Fred Rutten en Peter Bosz in huis of krijg je spelers als Lucas Piazón of Christian Atsu tot je beschikking. Kampioen worden past misschien niet geheel in de doelstelling als je als opleidingselftal moet fungeren voor een topclub, maar dat Vitesse geen kampioen mócht worden is echt volstrekte onzin."

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wat een geweldenaar deze man.
Heeft toch iets mooi opgezet daar in Arnhem.

7 april 2014 om 21:43

en gaat door hoor, let maar op!

7 april 2014 om 21:50

Zelfs ik als ajacied hoop dat het jordania gaat lukken een geweldige man met mooie ideeën jordania zet hem op

7 april 2014 om 21:59

Jullie supporters moeten laten zien dat jullie achter deze man staan. Hij heeft jullie toch gered.

7 april 2014 om 21:59

@tim van zwan

Hoogmoed komt voor de val.

7 april 2014 om 22:10

Daar zijn we ons wel van bewust hoor! Ik denk dat er wel actie wordt ondernomen door de supporters om duidelijk te maken dat werkelijk iedereen achter jordania staat. Ik zelf zie het een beetje zoals de ajax revolutie, met jordania die de rol van cruijf op zich neemt.

7 april 2014 om 22:11

Tja je kan beter posotief blijven he. Anders was ik geen vitesse supporter geweest

7 april 2014 om 23:01

Precies was ik ook zou zeggen. Deze man heeft de club immers gered. Verdiend wel steun van de Vitesse aanhang.

8 april 2014 om 05:39

kom op jongens, "hij heeft jullie gered?" hoe dan? De man heeft niet eens het geld om Vitesse op te kopen en er miljoenen in te steken..

ik wil niet vervelend doen maar de Man is profvoetballer geweest en het hoogste team waar hij gespeeld heeft is Dynamo Tbilisi, en internationaal in ijsland bij Stjarnan Garthabaer (tweede klasse) denken jullie nu werkelijk dat deze man miljoenen heeft om Vitesse op te kopen en miljoenen steekt in de club?

wordt wakker man. hij vertegenwoordigd gewoon Aleksandr Chigirinski, die in de vastgoed zit met ST group (nu Snegiri) terwijl Abramovich hetzelfde doet maar dan met Millhouse Capital. ook heeft Abramovich aandeel gehad in Sibneft (nu Gazpromneft) waar Aleksandr en Shalva Chigrinski beide ook in zaten (jaren 90 tot 2005 met Abramovich, tot 2009 met zijn broer Shalva)

Aleksandr heeft een eigen vermogen van ongeveer 70 miljoen, denk je dat dat in deze tijd genoeg is om een club als Vitesse van de afgrond te redden + te inversteren in spelers en accomodatie? ik denk het niet.

beide heren werken gewoon samen, aangezien ze beide vele projecten hebben in de vastgoed handel in Moskou en andere delen van Rusland waarbij waarschijnlijk de grootste projecten zijn voor Millhouse Capital en dat Senigri (ST Group) er nog aan verdiend ook.

8 april 2014 om 08:06

Jordania is spelersmakelaar geweest van oa Arvelatze, is voorzitter geweest van de Georgiaanse voetbalbond en ook bondscoach geweest, en meerdere keren in verband gebracht met fraude maar is na zijn boete betaald te hebben altijd met rust gelaten, dat komt misschien mede doordat zijn overgrootvader in 1918 de eerste premier van Georgie was. Vrij winstgevend maar waarschijnlijk geen multimiljonair.

11 april 2014 om 17:43

Ik sta achter het team niet achter een bestuurder. Die kan geen goals maken.. En idd, anders had Vitesse niet meer bestaan. Maar dat is te makkelijk.

7 april 2014 om 21:51

Je vergeet alleen dat hij zelf hier ook gewoon een grote in heeft gespeeld. Jordania heeft deze situatie zelf gecreëerd, dus wat dat betreft vind ik het een beetje van boter op zijn hoofd.

Hehe eindelijk weet ik als supporter hoe het zit. Ik bid dat jordania de aandelen kan kopen want ik heb geen zin altijd afhankelijk te zijn van wat chelsea voor ons over heeft elk jaar

7 april 2014 om 21:42

en het gaat hem lukken! hij heeft denk ik echt een reeele kans om zijn doel te bereiken, en zo zal de club weer veel warmer worden en het eerste wat hij doet is die slappelingen joost de wit en mo Allach ontslaan. Vitesse wordt weer van ons, de supporters! althans dat hoop ik haha.

7 april 2014 om 21:45

Ik ben vervuld van geluk, normaal die ik haast niks op VZ ;p. Zouden we voor een deel van ons imago afkomen en iets normaals op kunnen bouwen, we kunnen helaas alleen hopen op dit moment

Merab onze grote vriend!
Merab koop alle aandelen over van Chelsea en dan gaan we een andere toekomst opbouwen zonder Chelsea..

8 april 2014 om 14:30

dat zal heel goed kunnen maar het kan ook zomaar gebeuren dat chelsea de aandelen niet wil verkopen en dan kan jordania willen wat hij wilt maar blijft vitesse gewoon van chelsea

Als Jordania de macht terug wil bij Vitesse,waarom heeft hij dan investeerders nodig? Deze man is toch multimiljonair?

7 april 2014 om 21:43

Precies, dat vraag ik mij ook af. Snap trouwens ook niet waarom hij in 1x zoveel met Vitesse bezig is?

7 april 2014 om 21:46

In 1x zoveel met vitesse bezig is? Hij heeft er bijna 4 jaar gewerkt man haha

7 april 2014 om 21:49

Hij is toch van de club gaan houden(blijkt) en het feit dat zijn zoontje in de jeugd van Vitesse speelt zal ook wel meewegen.

7 april 2014 om 22:18

Ja, inderdaad..Zat er zo'n kleine 4 jaar, maar doet alsof die een man van de club is. Enige waar het hem om te doen is is z'n eergevoel. Hij is aan de kant gezet en wil zich revancheren. Die man kende tot 4 jaar terug Vitesse alleen van teletekst.

Hoe makkelijk kun je een "held" worden in Arnhem.

7 april 2014 om 23:20

Hij heeft Vitesse van de ondergang gered dus logisch dat hij in Arnhem toegejuigd wordt. Hoop dat het hem lukt de aandelen te werven op de een of andere manier, zodat Vitesse weer een onafhankelijke voetbalclub wordt die niet afhankelijk is van de wensen van Chelsea.

8 april 2014 om 08:16

Hij heeft in de jaren '90 ook stage gelopen bij Vitesse.

8 april 2014 om 13:32

Had die zijn klep open moeten trekken toen die zelf daar aan het roer stond. Dit is natrappen omdat je zelf aan de kant gezet bent. Deze kerel geeft niets om Vitesse, alleen om zijn ego/eer.

Nu komt die aan met zielige verhalen over hoe het ging bij Vitesse, terwijl die zelf vrolijk aan het roer stond. Had toen je ballen getoond in de media en de beerput opengetrokken. Dan ben je pas een echte vent.

7 april 2014 om 21:44

De man is inderdaad multimiljonair maar dan heb je nog niet genoeg geld een hele club te kopen. Dat kost ietsje meer :P

7 april 2014 om 22:17

Oh? Wie zegt dat hij multimiljonair is dan? Heb je een bron want dat is die niet. Die Russen die er nu zitten hebben altijd al alles betaald.

Jordania was slechts een stroman, meer niet.

7 april 2014 om 21:52

dacht ik ook al, maar alles beter als chelsea die het daar voor het zeggen heeft want het is gewoon te gek voor woorden. Vitesse word gewoon gebruikt door chelsea, tis niet te geloven.

Jordania heeft in zijn jaartjes bij Vitesse echt een geel-zwart hart gekregen! Ik zou het niet verkeerd vinden als hij weer de voorzitter van Vitesse zou worden

Leuk zo'n geldschieter! Moet je niet willen als voetbalclub en dus ook niet als supporter, hoe aantrekkelijk het ook klinkt. Ik hoor het Ted van Leeuwen nog zeggen: Hij heeft een zwart geel hart, hij is één van ons

ja, hij is multimiljonair, maar een paar miljoen is niet genoeg jammer genoeg. hij gaat volgende week in gesprek met de knvb alles vertelt over chelsea. het doel is dat chelsea afstand zal doen en dat hij zo makkelijker de aandelen kan terugkopen.

7 april 2014 om 21:41

Ik hoop ook dat de knvb chelsea eruitschopt op een of andere manier, dan kan jordania het makkelijk overnemen en écht iets goeds neerzetten, en aub onze clubmensen in ere herstellen

Wat is nou precies de reden geweest van zijn vertrek ?

Geloof er niets van. Denk niet dat dit allemaal in het belang van Vitesse is.

7 april 2014 om 21:43

In het belang van wie dan wel? En waarom?

Hoeveel geld zal vitesse nodig hebben om het doel van Jordania te bereiken? En welke gek gaat al dat geld opbrengen?
Je hebt minstens een begroting van 50 miljoen per jaar nodig. Per jaar! De inkomsten zijn circa 12 miljoen. Chelsea ben je kwijt. Welke gekken gaat een paar honderd miljoen investeren??

7 april 2014 om 22:07

Waarom zou je 50 miljoen nodig hebben? FC Twente en AZ werden kampioen met een begroting van 30-35 miljoen.

7 april 2014 om 22:13

Die hadden een heel andere financiële huishouding.

7 april 2014 om 22:16

Uitzonderingen bevestigen de regel. Feyenoord lukt het al 15 jaar niet om kampioen te worden met een begroting van 40 miljoen of zoiets? Ajax heeft een begroting van circa 90 miljoen en PSV van 60 miljoen. Hoe je het wendt of keert, geld is bepalend.

8 april 2014 om 00:47

Ajax een begroting van 90 miljoen? Mochten ze willen

Ajax heeft een begroting van 65 miljoen (vorig jaar 63) en PSV van 63 miljoen (vorig jaar 60).

Vraag me niet waarom, maar ik heb ook echt sterk het idee dat die het niet allemaal voor Vitesse doet? Heb het idee dat die z'n "macht" moet tonen. Snap sowieso ook niet waarom hij in 1x zich zo "verbonden" voelt met Vitesse.

Misschien dat de Vitesse fans me dit kunnen uitleggen?

7 april 2014 om 21:58

Mijn grote vraag is eigenlijk waarom hij zo openlijk de strijd aangaat met Chelsea en dus met twee zakenlui die als ik het goed heb, veel machtiger zijn dan hem in Rusland. Dat zou niet verstandig zijn lijkt mij, maar ik kan er ook niet veel over zeggen omdat ik mij daarin niet heb verdiept.
Ik weet wel dat het vaak zo is dat als je in Rusland verkeerd in het keelgat schiet bij bepaalde andere individuen, en die indivduen hebben macht, dat er vaak retaliaties komen. En dat zal Jordania toch ook niet willen riskeren?
Of zit er toch weer wat diepers achter????

7 april 2014 om 22:02

Macht tonen bij een weinigzeggende nederlandse club, en vervolgens je leven en geld in vitesse steken lijkt me sterk zinder je enigzins verbonden te voelen. En hij heeft al meerdere malen aangegeven zich verbonden te voelen met de club in meerdere interviews maar VZ publiceerd dat gek genoeg nooit

7 april 2014 om 22:32

D.srna

Dit is niet in een keer. Hij is in de jaren van de club gaan houden. Dat hij beslissingen nam in het belang van de club is juist de reden dat Chelsea hem eruit heeft gegooid.

Die gaat vroeg of laat terugkomen. En dan gooit hij er 15 of 20 miljoen tegenaan en koopt hij een kampioensteam. Echt goed dat zo iemand onze competitie komt versterken.

7 april 2014 om 21:52

Ik denk niet dat hij dat gaat doen. Hij heeft flink geinvesteerd in de jeugdopleiding en complex van de club en ik hoop dat de jeugd ook zijn nieuwe beleid gaat vormen. Uiteraard zullen er vast wel een paar miljoenen over de toonbank gaan maar een heel kampioensteam, nee.

7 april 2014 om 21:53

Knap om voor 15/20 miljoen een kampioensteam op de been te krijgen. Gewoon een grote zooi daar bij Vitesse. Hoop voor de fans dat er na jaren weer wat rust terug kan komen en een normale leiding. Te triest voor woorden wat er nu allemaal gebeurd daar.

7 april 2014 om 22:20

Met 15/20 miljoen kampioen? Kun jij aub PSV dan betere aanbevelingen doen? Wij redden het daar blijkbaar niet mee, voor de zevende keer op rij ;-)

Edit: Dit was een reactie op Remco1981 uiteraard

Als vitesse supporter heb ik dit punt van de laatste tijd, zo objectief mogenlijk proberen te volgen.
Maar waar beiden partijen ongetwijfelt niet zuiver op de korrel zijn.
Heb ik nog het meest het vertrouwen in merab jordania.
Die beste man zal,vast niet voor niks proberen de club voor zich terug te winnen. Dat komt op mij in ieder geval over als iemand met een hart voor de club.
En denk zelf dat je daarmee altijd beter af bent.

Ben erg benieuwd hoe dit hele verhaal afloopt.

7 april 2014 om 21:56

Objectief neem ik aan?

On: waarom heeft Jordania zijn aandelen in Vitesse in eerste instantie verkocht? Dat snap ik niet

7 april 2014 om 22:04

gedwongen, met in zijn achterhoofd al dit plan.
overigens waren de aandelen niet echt van hem, maar van chelsea en jordania was meer een stroman.

Dus Jordabia wordt nu gezien als de grote verlosser?

7 april 2014 om 22:08

Wij zijn in arnhem gek op mensen met een Karel Aalbers achtig verlangen naar macht!!

8 april 2014 om 08:22

Haha ik zat er ook aan te denken. Misschien moeten ze samen eens om tafel gaan

7 april 2014 om 22:22

Citaat Jordania in VI vanavond: " gaf van Ginkel gratis weg aan Chelsea" Ajax had al 7 miljoen pal daarvoor geboden.

Jordania danste dus ook naar de pijpen van Chelsea.

Ik hoor een echo: dit klinkt exact als Karel Aalbers destijds!

7 april 2014 om 22:46

Dat is wat ook als eerste weer in mijn opkwam.... Karel Albers met zijn NUON vrienden, de belangrijkste reden waarom en buiten Arnhem zo'n antipatie tegen Vitesse is gekomen en sinds dat moment Vitesse als Vite$$e wordt geschreven. Hopelijk loopt dit verhaal anders af als destijds met Karel toen zijn zeepbel knapte

8 april 2014 om 03:18

Hier ook zo. Karel Aalbers 2.0... Eerst de club in de problemen brengen, eruit geschopt worden en dan wanhopig proberen terug te komen via investeerders. Het is wachten op een oplichter die via een persconferentie de komst van niet bestaande investeerders wil aankondigen.

Dit is nauwelijks nog te volgen. Denk dat Jordania niet vermogend genoeg is om deze actie te voltooien.
Vraag me af wat er mis is met de huidige eigenaar en de link naar London!

7 april 2014 om 22:23

Jordania zelf niet maar hij zal ook nog wel hier en daar wat andere rijke Russen kennen die hij mischien kan gaan gebruiken als financieers. Vraag het me af wie daar nu trek in heeft maargoed.

Ik denk dat als Merab zoveel achterban had, dan had hij al wel een fatsoenlijke sponsor gehad. En wat gaan de heren investeerders dan doen moet het gat in de begroting en al die Euro's die geïnvesteerd zijn. Hij zal toch ook met Chigerinsky in de clinch liggen aangezien die nu groot-aandeelhouder is bij Vitesse. Chelsea zal zich zorgen maken over haar naam nu Jordania beide clubs door de stront gaat halen. Ik krijg hier weer een Aalbers gevoel van. Hoe lang voordat de aandelen van de hand gaan....naar. Die de Wit is ook een smerige leugenaar trouwens. Kortom het weer ouderwets genieten bij de plaatselijke FC.

Ik vond het nogal opvallend dat hij van de een op de andere dag zn aandelen verkocht. Nu is dan dus wel duidelijk dat Jordania zelf niet zo ontzettend rijk is als gedacht. Abramovich heeft Vitesse gekocht en Jordania was enkel een uithangbord, daarna werd ie dus opstandig net zoals nu en heeft Abramovich hem eruit geknikkerd en die nieuwe erin gegooid die Chrygrinskiy ofzo.

Vitesse red het niet zonder eigenaar maar denk dat die Jordania een betere is voor vitesse dan als speeltje van chelsea. Hoop dan ook voor de fans dat Jordania terug komt die wel iets met de club heeft.

7 april 2014 om 23:55

sweque, Jordania heeft er nooit een geheim van gemaakt dat Tsjigirinski zijn belangrijkste financiële partner was en hem financieel ondersteunde. Volgens mij is het wel duidelijk dat Abramovich de eigenaar van Vitesse is. Het zal lastig worden voor Jordania om nog een rol van betekenis te spelen bij Vitesse nu Abramovich een nieuwe zetbaas gevonden heeft in Tsjigirinski. Ik vond het nogal opvallend dat Fred Rutten er na 1 seizoen de brui aan gaf en op dit moment zwijgt als het graf. Eigenlijk is het heel eenvoudig, Jordania werd als zetbaas neer gezet bij Vitesse en wilde in Arnhem iets moois neer zetten. Toen zijn ambities verder gingen dan de wensen van Abramovich werd hij terug gefloten. Vanaf het begin was het al duidelijk dat Vitesse het speeltje was van Abramovich. Jordania schikte zich aanvankelijk in zijn rol als zetbaas en ging er waarschijnlijk van uit hij zelfstandig mocht handelen bij Vitesse. Wat Jordania siert is dat hij zich niet als vazal weg laat zetten door Abramovich en de handschoen niet in de ring gooit, persoonlijk denk ik ook dat Vitesse beter af is met Jordania.

8 april 2014 om 20:06

Oh dat wist ik nog niet, had tot voor kort nog nooit over die chygrinskiy gehoord. Maar ik dacht dat toen Jordania de boel overnam, de knvb de zaak onderzocht en stelde dat het allemaal wel verdacht was maar dat Jordania wel al dat vermogen had.
De waarheid zit er misschien wel tussenin, zeker is dat het een vage constructie is.

En het gekke is dat die club toch potentie heeft... Blijft een aparte club dat Vitesse

Tja Jordania heeft inmiddels een Vitessehart gekregen, maar denk dat zijn 'jordaniahart' groter is. Hij had het grappend al over een standbeeld van hem op papendal.

Ik weet niet met wie je beter af bent. Ik vind het niet leuk dat Chelsea de lakens uitdeelt, maar vegrijp wel dat ze op een gegeven moment zeggen: even rustig aan, je hoeft niet per se kampioen te worden. Denk dat Jordania wil bewijzen zijn 'project' af te kunnen maken. En ook al zal Jordania het goed bedoelen, ik denk dat hij de club alleen maar verder in de problemen zal brengen. Hij is teruggefloten en dat is niet zo gek. Op een gegeven moment kun je niet blijven doorpakken en moet je een pas op de plaats zetten. Als men Aalbers in 1998 had teruggefloten, dan waren we nooit zo in de problemen gekomen.

Als hij terug komt moet hij het snel kampioen worden uit zijn hoofd zetten en gewoon een mooie stabiele topclub gaan bouwen, waar het jeugdbeleid (op lange termijn) de boventoon voert.

Jordania heeft er eigenlijk een financiële puinhoop van gemaakt met hoofdzakelijk het geld van anderen. Een beginnend trainer aangetrokken (ferrer) die werkelijk volstrekt incapabel was, een eindeloze rij spelers aangetrokken die helemaal niets toevoegden. Maar hij heeft gaandeweg wel een echte band met Vitesse gekregen, iets wat je van de huidige bestuurders niet kan zeggen. Hij heeft bovendien het mooiste trainingscomplex van Nederland neergezet. Het gepraat in de pers en dan vooral in de Telegraaf en AD dat Vitesse geen kampioen mag worden slaat werkelijk helemaal nergens op. Als het erom gaat dat de huurlingen van Chelsea altijd zouden moeten spelen kun je heel eenvoudig nakijken in de basisopstellingen van de afgelopen seizoenen dat de trainers Vdbrom, Rutten en Bosz volledig autonoom zelf de opstelling bepaalden en met grote regelmaat Chelsea huurlingen op de bank gezet hebben. Dit seizoen bijvoorbeeld Piazon, Kakuta (die daarom weg ging) en Traore, en een aantal wedstrijden ook Van Aanholt. Wat wel waar is dat een kampioenschap geen prioriteit heeft voor Chelsea, en waarom zouden ze ook. Dat is wel iets héél anders als geen kampioen Mogen worden.

Vrees dat dit het begin is van een zeer diepe beerput. Als het waar is dat Chelsea wilde voorkomen dat Vitesse kampioen zou worden, dan zullen er ook wel weddenschappen gesloten zijn op "verliespartijen" van Vitesse (matchfixing). Knvb kan niet anders dan dit tot op de bodem onderzoeken.

Zie bovenstaande post van mij, hoe zie je voor je dat Chelsea iets wilde voorkomen ? Op welke wijze ?

Vitesse is inmiddels de rijkste club van Nederland geworden als je kijkt naar de connecties van dit moment. Chigirinsky..... Abramovich en Jordania hebben uiteraard ook nog een kleine rol en natuurlijk Chelsea met wie Peter Bosz zijn spel overlegt is is de grote man Mourinho. Dit zegt genoeg.

11 april 2014 om 13:47

En wat wil je hiermee zeggen..? Het geld mogen ze niet/nauwelijks uitgeven en krijgen waarschijnlijk een straf opgelegd als ze weer dik verlies lijden. Wees er maar trots op! Wat een rijke club zeg.....

11 april 2014 om 13:49

en dan zoekt jordania nog investeerders om vitesse over te nemen en dan hebben we ook nog de vrienden van vitesse en de gemeente arnhem. Daarnaast staat chigirinsky voor 18 maanden nadat er eventueel een stekker uit zou gaan nog garant. Genoeg poen om op terug te vallen dus, maar met ffp telt dat helaas niet, alleen als we het via een sponsor weten te sluizen bv kunnen we die regels omzeilen.

Jordiana lijkt me wel een goede gozer zoveel over hebben voor alleen een voetbalclub dan moet je wel het hart op de juiste plaats hebben. Ik hoop als hij de club opkoopt dat hij de connecties tussen vitesse en chelsea verbreekt. Ik zie dit zeker als een lichtpuntje

Het is en blijft modder gooien over en weer. Volgens mij is dit uiteindelijk toch behoorlijk schadelijk voor Vitesse. Maar het blijft de gemoederen ook bezig houden.....

Het was natuurlijk altijd al een erg sterk verhaal dat Vitesse geen kampioen zou mogen worden.
Ik ben benieuwd of we er ooit achter komen wat de waarheid is in deze situatie.

Áls er ooit duidelijk wordt dat het inderdaad zo is dat Vitesse een dergelijke beperking opgelegd is, moet dat naar mijn idee leiden tot extreme sancties, om het in de toekomst te voorkomen. De sportiviteit en het streven naar het allerhoogste moeten altijd(!) het belangrijkste zijn.

Is het nu nog niet klaar? De media hebben het hele gebeuren lekker opgeklopt en ze lopen elkaar allemaal lekker achterna te blaten. Ben onderhand wel klaar met die soap. Wacht lekker het onderzoek van de knvb af en ga dan weer allemaal artikeltjes plaatsen over wat Tedje, Pietje en co ervan vinden.

11 april 2014 om 14:10

Klaar met die soap? Dan ben je supporter van de verkeerde club. Daar is het dag en nacht 1 grote soap. Utopia is er niks bij.

En het onderzoek van de Knvb? Daar komt niks uit. Alles is goed geregeld op papier, gebeurt allemaal achter gesloten deuren.

11 april 2014 om 14:31

Nee hoor, ik houd wel van een beetje drama. Maar bij dit verhaal heb ik het idee dat het een storm in een glas water is. Alleen blijft de media het maar uitkauwen. Daar ben ik nu wel klaar mee. Op naar de volgende aflevering.

11 april 2014 om 17:20

Dit blijft ze denk ik achtervolgen. Alles wat daar nu gebeurt in de toekomst wat in verband kan gebracht worden met Chelsea ligt onder een vergrootglas.

11 april 2014 om 17:53

Het zij zo, het boeit ook niet wat er buiten Arnhem en omstreken gedacht of geschreven wordt.

ook ik heb een heel dubbel gevoel bij de situatie waar vitesse in zit.
dat jordania er alles aan zal doen om terug te keren bij vitesse dat geloof ik ook,maar ik ben bang dat hij zijn pogingen zal moeten staken als hij erachter komt dat de financien een te groot struikelblok blijken te zijn.
daarnaast zal hij ook de huidige tekorten die er zijn ook nog moeten bekostigen.
voor mij staat in in ieder geval vast dat deze situatie met vitesse nu heel veel overeenkomsten vertoont met de periode karel aalbers.
karel heeft in zijn periode bij vitesse heel lang voor vitesse begrippen heel veel geld uitgegeven wat er eingenlijk niet was,met als gevolg dat vitesse en haar supporters ongeveer 12 jaar in de financiele ellende hebben gezeten.
ook nu zou het dus met de terugkeer van jordania bij vitesse dezelfde kant op kunnen gaan met alle negatieve gevolgen van dien.
daarbij moeten we niet vergeten dat chelsea accoord moet gaan met de overname,met als gevolg dat wij geen enkele huurling meer gaan krijgen van chelsea.
er is dan geen enkele reden om die samenwerking dan te handhaven.
wat ik persoonlijk wel weet dat de huidige directieleden van vitesse niet capabel genoeg blijken te zijn en dus naar huis gestuurd gaan worden als blijkt dat jordania en zijn investeerders de overname toch voor elkaar krijgen.
om je eigen broek op te houden zullen er hele harde noten gekraakt moeten worden,maar ik zal een aantal spelers zoals atsu,traore toch wel erg gaan missen.
ps:zonder de samenwerking en de financien kunnen we de intentie's van kampioen worden wel in de prullenbak gooien.

Van Leeuwen ontkent weliswaar dat Vitesse geen kampioen MAG worden, maar tegelijkertijd bevestigt hij wel dat Vitesse primair een opleidingsclub voor Chelsea is en dat de resultaten die Vitesse zelf haalt dus niet zo heel belangrijk zijn. Natuurlijk zal Chelsea het fijn vinden als Vitesse hoog eindigt en Europees speelt, want dat is voor het opleiden en ervaring laten opdoen van de spelers alleen maar gunstig. Maar uiteindelijk gaat het vooral om de opleiding en zijn de resultaten van secundair belang. Een beetje vergelijkbaar met de competitie voor 2e elftallen dus.

Ondanks de sportieve successen en de goede spelers die ze hierdoor hebben rondlopen zou ik daar als supporter toch niet erg blij van worden. Een beetje Excelsior/feyenoord verhaal van een paar jaar terug, maar dan op een hoger niveau.

11 april 2014 om 16:44

Hoge bomen vangen veel wind !

Deze hele soap is begonnen bij de Telegraaf. Voor de wedstrijd tegen Ajax.
Alles wordt nu weer ontkracht . moddergooien noemen ze dit. Iets wat jij wel zal herkennen met de huidige chaos bij Nec.

Media smult hiervan en maken gretig gebruik om hun bladen te vullen. Dus het is gewoon genieten in Arnhem van de spelers die er nu lopen. En we zijn tenslotte wel wat gewend.
Dus geniet jij dan maar van dat dramatische elftal van jullie met al even zo dramatische bestuur.
Zelfs het Snor hoopt dat jullie gaan verpieteren in de JL. Ik sluit mij daar volledig bij aan.

bij de NOS riep hij nog heel wat anders.... wat een soap dit

Respectloos om deze man, die zoveel heeft geïnvesteerd, zomaar aan de kant te zetten. Zelfs het nieuwe trainingscentrum staat er dankzij hem. Dit is echt erg, zo met iemand omgaan.

11 april 2014 om 15:47

Maar heeft Jordania wel zoveel geïnvesteerd? Volgens de berichten is het vanaf het begin die Rus al geweest en was Jordania een stroman.

Het is een slimme man !
Door hem stond Viteese tijdig op de 1ste plaats !
Vitesse heeft hem nodig !

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren