Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Sneijder ontkent matchfixing: ‘Ik kan erom lachen, maar het is onzin’

Laatste update:

In Turkije is het doelpunt van Wesley Sneijder tegen Gençlerbirligi nog steeds het gesprek van de dag. De Nederlander maakte namens Galatasaray het enige doelpunt in de wedstrijd en daardoor zette Galatasaray een reuzenstap richting de landstitel. Er wordt gesproken van matchfixing, omdat keeper Ferhat Kaplan zijn hand in lijkt te trekken. Onzin, vindt Sneijder.

/

“Ik kan er wel om lachen, maar het is natuurlijk onzin”, laat Sneijder weten aan Metro. Volgens de Nederlander ziet de keeper er inderdaad niet goed uit, maar hij wijst ook op een filmpje op Youtube. Daar zegt iemand dat de bal de keeper al voorbij is en dat de doelman zijn val wil breken. Dat noemt Sneijder ‘een logisch verhaal’.

Met nog twee wedstrijden te spelen heeft Galatasaray een voorsprong van drie punten om Fenerbahçe. Als Galatasaray zondag de kraker tegen Besiktas wint, is het vrijwel zeker kampioen. In de laatste wedstrijd is Rizespor, de ex-club van de voorzitter van Galatasaray, de tegenstander. “Daar wordt wel over gesproken. Ze zijn hier nogal van de complottheorieën. Maar het is natuurlijk onzin”, reageert Sneijder.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

De mensen die daarover praten moeten eerst naar zichzelf kijken (fenerliler omkoopschandaal 2011 en Besiktas Turkse beker finale tegen Ibb)

21 mei 2015 om 14:37

we hoeven er niet over te praten... de beelden zeggen genoeg... vraag behalve gs fans elk willekeurig persoon hier maar naar en je krijgt je antwoord al

21 mei 2015 om 15:11

Je ziet heel veel keepers stilstaan als ze op verkeerde been staan. Als deze keeper ook bleef stilstaan en niet sprong was er niks aan de hand toch? Omdat hij op de verkeerde been stond.

Maar deze keeper neemt nog de moeite om te springen. Onzin allemaal. Heb je de hele wedstrijd gezien? De keeper heeft hele goeie safes gedaan. Je ziet 1 beeld en zegt is dit is genoeg.. Van de ander kant kan je zien dat de bal erin was en dat hij daarna zijn arm inhoud. Dus pure onzin dit allemaal wat er gezegt word ..

En hierbij ook naar Alle bjk en fener suporters die dit ook roepen.. Goedzo dat jullie het doen . De Turkse compititie heeft al een sleche naam gekregen door FB en jullie gaan maar door. Dit allemaal door Hebzucht

21 mei 2015 om 18:23

Nou hier is zo'n niet-GS supporter.
Als je echter kijkt waar die bal is op het moment dat hij z'n arm weer intrekt hoef je inderdaad niet verder te discussiëren. En nu weer gewoon normaal doen met z'n allen.

21 mei 2015 om 18:49

Nog een niet-GS supporter hier, ik snap niet goed hoe je dit zo snel op matchfixing kunt gooien, op deze manier hebben wel heel veel blunders met matchfixing te maken. Arrogante opmerking dit..

21 mei 2015 om 18:57

Hier een buitenstaander. Dit moment is toch op zijn minst dubieus te noemen. Dit ziet er niet natuurlijk uit. Ik zeg niet dat het matchfixing is, maar een serieus onderzoek is dit toch wel waard lijkt me. Dit is geen 'blunder' zoals andere blunders zo lijkt het.

21 mei 2015 om 14:40

Ja, hallo-koekoek. Laten we gewoon vaststellen dat de Turkse competitie gewoon bol staat van de matchfixing. Dat is geen verwijt, dat is een constatering. Niet perse omdat de ene club de andere club omkoopt, maar ook omdat het gewoon ontzettend eenvoudig is om in Turkije geld in te zetten op je eigen wedstrijden.

21 mei 2015 om 15:34

Ten eerste : Ik heb niet gescholden of vind je Bullshit een scheldwoord ?

Ten 2de: Wat heeft drinken hier mee te maken.

Ten 3de : Als je over feiten wilt praten, ga dan eerst onderzoeken.

En dan bedoel ik niet alleen de toeristische gedeelte van Turkijke maar ook oosten enz.

En als laatste, mijn zonders zijn voor mij en van iedereen voor zich zelf, wat bemoei jij ermee? Wie ben jij?

21 mei 2015 om 15:35

@hoppa

Wat heeft Efes en Islam nou hiermee te maken? Juist, helemaal niks dus. En hoe weet jij dat de Turkse bol staat van matchfixing? Heb jij dit toevallig meegemaakt? Je zegt tegen andere dat ze inhoudelijk moeten reageren, maar jouw reacties zijn nou ook niet al te slim..

21 mei 2015 om 16:48

@Hoppa!

Hoe weet jij dat..??!!
Zeker van de media..? Mensen as jij die alles van de media geloven en daar ook nog op zegge "constatering"..... ken ik alleen maar zeggen.

Get a life loser...

21 mei 2015 om 15:11

Laat me niet lachen aub. BJK heeft na de penalties gewonnen. Waarom zou er sprake zijn van omkoopschandaal?

21 mei 2015 om 15:23

Ik geloof niet dat het matchfixing is maar die keeper laat de bal wel echt bewust doorgaan.

21 mei 2015 om 17:13

Op het moment dat deze keeper zijn hand terug trekt, is de bal al gepasseert. Echter... Deze keeper gaat vanaf het begin niet vol voor de bal. De bal was houdbaar.
Ik ken de reden hiervoor niet, omdat ik de keeper niet ken en heb de wedstrijd ook niet gezien. Maar deze keeper moet of (licht) geblesseerd zijn geweest of... Wie zal het zeggen...

21 mei 2015 om 17:21

De objectieve Nederlander geeft hier zelfs aan dat de keeper niet genoeg zen best lijkt te doen. De subjectiviteit en de ongeloof van de gs fans hier zegt zoveel. Telkens refereren naar 2011 waar Fener en BJK nu onschuldig lijken te zijn want notabene de aanklagers zitten nu vast voor het samenstellen van vals bewijs onder andere. En de bekerfinale waar jij over praat was een mooie wedstrijd wat elke kant kon opgaan. Uiteindelijk wint BJK dmv strafschoppen.
Noem een specifiek moment uit die wedstrijd waar je kan zeggen; kijk met die situatie/speler klopt iets niet. Noem er 1 en ik noem er ten minste 3 op uit deze wedstrijd. İk zeg niet dat er is omgekocht maar het ziet er wel zo uit helaas.

21 mei 2015 om 19:19

Klopt dat hebben die clubs gedaan!! Ma is gala zo onschuldig? Ja he 😉

Alsof Sneijder weet of die keeper is omgekocht. Zal niet de eerste keer zijn in Turkije. Ik geloof trouwens niet dat dit door Galatasaray is gedaan hoor. Maar het zo prima kunnen dat de gokmaffia erachter zit.

21 mei 2015 om 17:58

Het is toch logisch dat degene die m scoort van de hoed en de tand weet. Niet dus... Sneijder kan dat wel roepen maar het is nergens op gebaseerd.

21 mei 2015 om 17:59

Tand = rand

Die keeper wordt voor de rest van zijn leven hiermee achtervolgd. Dat is gewoon jammer. Maar ik snap nog steeds niet waarom hij zo naar een bal duikt.

21 mei 2015 om 14:42

@forzafener

Heb je deze gezien? : https://www.youtube.com/watch?v=lzqa3ykrij8, hier wordt het uitgelegd

21 mei 2015 om 14:51

Ik heb het voorbij zien komen maar heb het niet bekeken. Dat hoeft namelijk niet. Hoe je het wendt of keert, deze bal is (naar mijn mening) houdbaar. Maar ik zeg niet dat er matchfixing is. Dat heb ik nooit gezegd. Het enige waar ophef over was, is dat ik zei dat er wel naar naar omkoping gewezen zou zijn als dit bij een Fener wedstrijd gebeurde. Ik ben nog steeds van mening dat ik hierbij niets verkeerds heb gezegd. Volkan Demirel krijgt een zelfde soort goal tegen van Cardozo tegen Benfica 2 seizoenen terug. Heeft Volkan zijn eigen club nu verkocht terwijl ze met een halve voet in de finale van de Europa League stonden? Ilhan Cavcav geeft zijn voorkeur aan over wie er kampioen moet worden en Ferhat maakt deze halve duik. Gaat men doordenken? Ja.

21 mei 2015 om 16:44

Haa daar hebben we die situatie weer. Het lijkt mij gewoon dat fb fans en bjk fans beide jaloers zijn dat gs momenteel goede papieren heeft voor de 4de ster .. Ik bedoel met andere woorden pak dan je punten uit de wedstrijden waar het moest en kon nu is alles makkelijk natuurlijk om het naar gs te schuiven hahahahha is gewoon lachwekkend idd. Kiskananlar catlasin !!!

21 mei 2015 om 14:47

Zijn manier van duiken is zeker vaag, maar dan nog zou hij die bal nooit kunnen redden. Al waren zijn armen nog een 10cm langer. Hij stond gewoon helemaal verkeerd.

Een keeper heeft altijd een favoriete kant waar die graag naar duikt. Als jeje zwakke hoek niet (goed) traint, zal je altijd als een piguin naar die bal duiken zoals met Ferhat het geval was.

Turkse keepers bakken er gewoon niks van. Na Rustu is er geen een doelman gekomen die een klein beetje in zijn buurt komt.

21 mei 2015 om 14:53

Er zijn genoeg talentvolle keepers in Turkije. Het is onzin om Rustu hierbij als positief voorbeeld te geven. Hij heeft genoeg blunders gemaakt, maar werd wel een topkeeper. Ook de rest mag fouten maken. Alleen is bij deze fout de hele context eromheen belangrijk. En ik dacht dat jij mij een misselijk mannetje vond? Is je mening inmiddels veranderd?

21 mei 2015 om 14:57

Haha mensen zijn barcelona vergeten Rustu ging na drie wedstrijden terug naar constantinopel

21 mei 2015 om 15:08

Je hebt het nog steeds over een fout, die bal had hij nooit gestopt dus was dit ook geen blunder. Als je bedoelt een blunder in de zin van zijn manier van duiken, dan geef ik je gelijk.

Die Ferhat straalde niks uit, je zag dat al bij die grote fout vlak voor rust. Zijn manier van uitkomen was al lachwekkend. Die goal zou en moest gewoon komen, de druk werd te veel.

Rustu was een topkeeper, reken hem niet af op zijn laatste jaren. Er kan (nog) niemand tippen aan hem. Die o zo talentvolle keepers in Turkije weten niet eens hoe je een man bij de eerste paal moet zetten. Ze stralen geen vertrouwen uit. Onur is enige die vertrouwen geeft, maar die ook alweer een jaar uit de roulatie.

Je reactie was misselijkmakend op dat moment. Ik ken jou niet, ik weet niet hoe jij in elkaar zit. Je deelt vaak een sneer uit, maar misschien is dat jou manier van discusseren. Ik heb niks met-tegen jou.

21 mei 2015 om 15:09

Het is nog altijd Istanbul. En als Rustu een eerlijke kans had gekregen zoals een Valdes, dan zou hij een prima keeper zijn geweest daar. Want een De Gea werd natuurlijk niet als miskoop bestempeld toch? In zijn eerste seizoen.

21 mei 2015 om 15:14

Je praat echt de grootste onzin over mij. Je kent me niet, maar toch zeg je dat ik vaak een sneer uitdeel? Spreek je jezelf niet ontzettend tegen hier? Ga je maar beter verdiepen in een persoon voordat je oordeeld. Want jij komt met je mening over mij op basis van 1 topic. Ik deel geen sneer uit, en als ik dat wel doe en je hebt hier last van, dan zou je de halve vz bevolking moeten aanspreken. Over Rustu ben ik het met je eens. Over Onur weer niet. Maar een keepers discussie ga ik graag prive met je aan, aangezien we hier nu erg afwijken van het onderwerp.

21 mei 2015 om 15:24

Topkeeper is een groot woord. Hij keepte wel fantastisch op het WK in 2002.

21 mei 2015 om 17:26

Hij doet gwn alsof hij naar de bal gaat en probeert te duiken naar die bal maar hij doet geen mallemoer. Als een keeper duikt dan strekt hij zijn arm vol richting de bal.
Dit is een profkeeper die 24/7 met voetbal bezig is. 6 dagen trainen 1x een wedstrijd spelen. Lijkt me ridicuul om te zeggen dat het zen zwakke hoek is.

21 mei 2015 om 18:09

Kemalsunal, je account is een weekje oud, ik weet niet of je daarvoor ook de reacties las, maar volgens mij gaat dat niet ver terug. Forzafener is een van de weinigen die nooit een sneer uitdeelt. Enige wat misselijkmakend is zijn jouw vooroordelen en leugens die je verspreidt over een ander. Bah.

De vraag is wel, waarom pakt die keeper die bal niet gewoon? Zo moeilijk was die bal niet, ik ken keepers in de reserve 6e klasse die deze bal pakken en niet hun hand terug trekken?

als je alleen dit gif ziet dan zijn er nogal vraagtekens maar menig mens zoekt de gehele positie op en ziet dat het gewoon ligt aan de klasse van Sneijder, hij doet alsof hij de lange hoek kiest en de keeper anticipeert dat ook en dan schiet Sneijder de korte hoek en is de keeper kansloos. En wat nog meer kansloos is dat mensen de gehele seizoen niet zoveel zijn ingegaan op meerdere dubieuze posities maar dat ze uitgerekend nu Galatasaray zo goed als zeker kampioen is beschuldigen van omkoping. Maar laat het eerst onderzocht worden en dan als het wel waar is dan kunnen we allemaal spreken over wat er gebeurt is in plaats van domweg roepen matchfixing.

21 mei 2015 om 14:44

Wat het zo dubieus maakt, zijn de uitspraken van de Genclerbirligi voorzitter vooraf. Als hij een Fener supporter was en hij zegt hetzelfde over Fenerbahce, dan zouden Gs en Bjk fans nu roepen dat Fener aan matchfixing deed. Ik bekijk de zaak objectief, maar zelfs ik vind dat deze bal gewoon houdbaar is. Als hij deze niet houd, dan ga je automatisch afvragen waarom hij in de eerste helft over die ene bal heen maaide. Etc en etc. Maar voor rivalen is het heel makkelijk om iemand te beschuldigen van matchfixing. Het is het klimaat waarin we leven sinds enkelen jaren. De oorzaken en de hoofdpersonen zijn bekend.

21 mei 2015 om 14:55

Maar de probleem is dat jullie ermee gepakt zijn FB!! Galatasaray had zelfs moeite met Sneijder te betalen whoTheF gaan ze omkopen dan?? Of was dat onzin dat ze als club een bedrag van 8000lira omgerekend 2500€ schuld hebben aan een restaurantketen. En mensen praten over omkopen. GS heeft niet eens de
Geld om een normale spits te kopen. Moet je die Yilmaz zien mist ballen voor een lege goal nemand praat erover dat hij omgekocht is haha

21 mei 2015 om 14:56

Daar heb je ook gelijk in. Jammer genoeg doen ze dit constant in Turkije en het hoort natuurlijk niet. Als dit een Fenerbahce wedstrijd was of welke wedstrijd dan ook dan zou ik ook mijn vraagtekens zetten. Maar er zijn meerdere posities gedurende het seizoen dat ook aandacht moeten krijgen maar je ziet gewoon dat er nu pas nadat Galatasaray zo goed als zeker kampioen zijn ze worden beschuldigd terwijl je over het gehele seizoen nog meer van zulke aparte posities kunt vinden. Maar laat ze het maar onderzoeken en als het echt heeft plaatsgevonden wat ik niet van uit ga dan mogen ze er ook voor boeten.

Ik ben blij dat je nog steeds objectief blijft na alle kritiek die je hebt gekregen de afgelopen dagen . Je bent nog steeds 1 van de meest objectieve Turkse leden die er zijn, keep it up!!

21 mei 2015 om 15:24

Mijn beste, clubs als Besiktas, Fenerbahce en Galatasaray worden gekraakt als er succes in zicht is. Er zijn altijd haters die klaar staan om met modder te gooien. Geloof me, als Fenerbahce supporter ga je door de diepste dalen en krijg je van alles naar je hoofd geslingerd. Waar succes is, is afgunst, jaloezie en haat. Het ergste is dat zelfs volwassen mannen in Turkse talkshows meedoen aan deze tandem van moddergooien. Als ik niet objectief blijf, dan verlies ik mijn controle. Als ik te sentimenteel wordt, dan maakt fanatisme mij blind. Er zijn belangrijkere zaken op de wereld dan voetbaloorlog. Ik ben blij dat jij niet verblind bent door woede en frustratie. Klasse en respect.

Jahoor, nog een topic. Doen we al die discussies nog even dunnetjes over. Ze moeten het nog steeds zelf doen... Zondag maar tegeb bjk zien

Ah hou op met die onzin. Alsof Sneijder enige idee heeft wat er achter de schermen gebeurt. Er zijn duizenden illegale gokbureaus, als er iemand is omgekocht zal alleen de keeper er van af weten.

Hoe dichterbij Galatasaray bij de titel komt hoe meer onzin de wereld in word gegooid. Er mag van alles gezegd worden, maar wij verdienen het meest.

Ik hoop dat Gala geen fouten maakt, nog 2 speelrondes te gaan.

21 mei 2015 om 14:41

Er hoeft niet eens sprake te zijn van omkoping. Misschien heeft de keeper wel gewoon geld ingezet op deze wedstrijd en beïnvloed hij zo zijn eigen weddenschap.

21 mei 2015 om 17:28

En waarom zouden jullie het meest 'verdienen'?

Tja, Sneijder weet er natuurlijk niets van en gaat het dan ook ontkennen. Het ziet er in ieder geval wel zeer verdacht uit, en omkoping is een wereldwijd iets. Alleen in Nederland komt het natuurlijk niet voor...

ik heb dit gezien natuurlijk ga die dit ontkennen?

Maar ik vond die misser nog opvallender ''zogenaamd stappen' ter wel er al 2 mensen bijna op de zijnlijn staan'.

Sneijder gaat natuurlijk niet zeggen dat ze het hebben omgekocht, beelden laten wat anders zien.

Achja zo ver ik weet word er genoeg omgekocht in Turkije dus niks verrassend.

Nee tuurlijk gaat Sneijder bekennen dat hier sprake is van match-fixing.
Niet dat hij er iets mee heeft te maken hoor. De keeper laat gewoon bewust die bal langs zich gaan.
Als hij lopend naar de bal ging kon hij deze bal gewoon aannemen!''

Maar als men zo kampioen wilt worden door dit soort belachelijke doelpunten vind ik het oké.
Degene die nu met maar Fener dit maar Fener dat. Dat doet er niet toe.

Ik hoop serieus dat Besiktas Gala verslaat. Ze zien er zwak uit, maar als Gala al 4 wedstrijden op rij 1-0 wint dan komt er een pot waar het misgaat. Gisteren verloren van Sivas en dit weekend van Gala.

21 mei 2015 om 15:17

Hopelijk broer, dan zou mijn droom uitkomen. Bilic speelt met zijn sterkste opstelling aankomende zondag

21 mei 2015 om 16:32

Bilic is toch al weg of gaat hij na het einde van het seizoen weg?

21 mei 2015 om 16:34

Einde van het seizoen

21 mei 2015 om 17:29

İPV Bilic mag het bestuur uitgezwaaid worden van mij.

21 mei 2015 om 16:56

Haagse Koerd.. van Sivas verliezen is nie erg want mede daardoor zit gs in de finale van de beker . Dat zegt genoeg weet je en het feit dat ze nu dubbel kunnen pakken maakt alles mooier !! Bjk en fb hebben het aan hun zelf te danken hoor. Scheids dit scheids dat ok ze maken grote fouten tegen de top 3 van istanbul maar hey in de wedstrijd moet je je kansen benutten thats it.

Sneijder kan ook moeilijk zeggen dat er wellicht wel sprake is van matchfixing want anders krijgt hij zowat heel Turkije over zich heen. matchfixing is een wereldwijd probleem in de sport dus ook in Turkije kan dit gewoon voorkomen ookal wil Sneijder en co ons anders doen geloven.

De laatste weken volg ik de Super lig niet meer door dit soort matchfixing gebeurtenissen. Ik wil gewoon dat het seizoen zo snel mogelijk afloopt. Hoop dat Bjk met een wonder komt en op de 2de plek eindigt. Op naar volgend seizoen met onze nieuwe thuisbasis en play-off Europa.

Ik denk totaal niet dat er matchfixing is..en niet omdat ik voor galatasaray ben. Heb boven ook een reactie geplaats.

Heel vaak zie je keepers stilstaan en niet meer duiken naar de bal als ze op verkeerde beenstaan.
Als deze keeper stil bleef staan was er helemaal niks aan de hand. Hij probeert nog te duiken.

Hij houdt idd zijn arm in, maar via andere beelden zie je dat de bal er al ingerold was.

Ik gelooof totaal niet dat galatasaray de keeper heeft omgekocht, want hij speelde buiten gewoon een goeie wedstrijd met goeie reddingen.

Galatasaray - Real madrid. De vrijtrap van ronaldo komt recht op de keeper Eray af. hij springt maar wat en bal gaat tussen zijn handen de doel in. Is dat dan ook Matchfixing? No way man!

Pure zwart maken van de Turkse lig.. En voor al mijn Hemsolar (landgenoten) die het ook allemaal roepen. 1 woord voor hun : Goedzo .

1 Inschattings fout
2 onhoudbaar verkeerde been.

21 mei 2015 om 15:25

Goedzo is eigenlijk goed zo en is dus 2 woorden. maar ik snap je wel.

21 mei 2015 om 16:31

Niet zo bijdehand doen he, Forzafener.

21 mei 2015 om 16:38

Hey Bunyooooo jou naam is ook verkeerd gespeld. Just saying.

21 mei 2015 om 17:13

Ja zeker, door jou. Jij hebt 5 o's geschreven, het zijn er 6.

21 mei 2015 om 17:32

Busted...

21 mei 2015 om 15:28

Mijn beste, de keeper is absoluut niet op zijn verkeerde been.. Indien je interesse hebt heb ik fotos van achter het doel vandaan waar je heel duidelijk ziet dat hij niet op verkeerde been staat.

21 mei 2015 om 15:49

Hoe denk jy over de positie van umut bulut waarbij 2/3 verdedigers zomaar opeens weglopen en hij een 100 kans mist?

21 mei 2015 om 15:52

Wilt dat zeggen dat er dan matchfixing is?? of dat de spelers geen inzicht hebben.

Kun jij mij eens vertellen hoevaak Barcelona spelers zich laten vallen en een vrijtrap meekrijgen terwijl het een schwalbe was. Is dit ook matchfixing?

Als we gaan onderzoeken laten we dan even alle wedstrijden onderzoeken..

Niet iedereen is even goed kom op mensen

De goal van sneijder tegen volkan.. hij keek maar wat naar de bal. waarom springt hij niet ?? Is daar ook matchfixing echt waar man.. grappig sommige mensen..

21 mei 2015 om 16:46

Zie je mij ergens iets zeggen over matchfixing? Ik vraag jou gewoon iets simpels omdat ik me af vraag hoe jy daar over denkt. Je moet je niet gelijk aangevallen voelen. Ik wil je wel nog iets duidelijk maken of je dit gaat geloven of niet. In Turkije word er niemand eerlijk kampioen. Als jy gelooft dat alleen fener en besiktas sike hebben gedaan tot nu toe stop dan met turks voetbal kijken want je kijkt voor niks dan.

21 mei 2015 om 17:32

Objectiviteit is weer eens ver te zoeken. Die spelers kunnen dat toch ook gewoon bewust doen om hem te laten scoren? Maar die Umut bakt er niet zo veel van dus moest blijkbaar de keeper nog van pas komen.

21 mei 2015 om 18:08

Ik kan je garanderen dat als dit bij fener was gebeurt dat iedereen zou praten over matchfixing en aziz dit aziz dat. Mij zal je nooit over zoiets horen omdat ik weet dat er elk jaar weer dingen gebeuren in de Turkse league. Het is gewoon een kwestie van je ogen openen en je gekleurde bril afzetten.

21 mei 2015 om 18:29

İk geef je groot gelijk. Objectief zijn en die gekleurde brillen afzetten.

22 mei 2015 om 10:30

Zie je mij jou beschuldigen dat je hebt gezegt dat er matchfixing is? Ik stel een vraag terug en verwacht dan ook jou antwoord ...

Weetje wat ik Jammer vind, dat mensen zijn eigen meningen als feiten zien.
Ik geloof ook niet dat Fenerbahce en Besiktas sike hebben gedaan kerel.

Want er is toch geld zat in Turkijke en dan bedoel ik niet alleen de 4 grote teams.
1ste en de 2de lig van Turkijke zit geld zat.. Geloof mij maar de spelers in de 2de lig van Turkije verdienen meer dan 1ste lig van Nederland.

Dus matchfixing?? no way menn.. Zolang er geen bewijzen zijn geloof ik er niet in nee.. .

Turkije is momenteel heel goed bezig, dan heb ik het niet alleen over voetbal.
Sommige mensen(landen) kunnen er niet tegen.

Dus kom met feiten aub

22 mei 2015 om 13:28

Broer turkije is ook heel goed bezig maar als jy durft te zeggen dat turkije goed bezig is met voetbal dan stoppen wij met praten. Want ik weet niet of je het merkt maar we worden steeds slechter en slechter met voetbal. Het is niet dat de clubs slecht bezig zijn ofzo de turkse voetbal mentaliteit slaat nergens op. Zolang dat niet veranderd zullen onze teams pak slaag krijgen van teams als anderlecht of club brugge. En zeg nou zelf dat is toch werkelijk schandalig voor teams waar de slechts betaalde voetballer even veel verdient als de best betaalde van anderlecht of club brugge?

Mag ik iedereen eraan herinneren dat Korcan ( Keeper van Sivasspor ) om een blunder in de wedstrijd tegen Fenerbahce ( waar onze eigen keeper Volkan ook blundert ) 7(!!) maanden heeft vastgezeten ?

Mag ik iedereen eraan herinneren, en vooral aan de fans die zeggen dat er is omgekocht in 2011 , dat er geen enkele beelden zijn als we dat zien hierboven in het filmpje ?

Volgen jullie social media ? Dan weten jullie dat dat filmpje van Spanje tot aan Colombia, van Nederland tot aan Rusland door diverse mediagroepen gedeeld is als matchfixing ?

Tuurlijk ga je dit ontkennen Wes, jij bent toch niet de gene die is omgekocht.. De keeper van Gencler blijkbaar wel.

Korcan heeft 7 maanden (!!!) vastgezeten omdat zijn zusje een Mini-cooper zou hebben gekregen van de president van Fenerbahce ( alsof je als profvoetballer je zelf laten omkopen voor een mini -,- .. Zeg dan Mercedes amg ofzo ) zou hebben gekregen, waarna blijkt dat Korcan niet eens een zusje heeft..

Als er omkoping is geweest in Turkije is dit het grootste voorbeeld.. Wij hebben geen beelden als dit gezien in 2011.

Mvg.

21 mei 2015 om 15:36

Jij hebt helemaal nergens verstand van. Harde feiten tegenover een zielige duikje van een doelman. Hou oud ben jij? Weet je wel wat inspanningskracht is? Wedstrijdpremies? Telefoongesprekken? Weet je dat Amg een grondopeter is waar alleen mannen in gezien willen worden. Weetje waarom alle leuke dames in zo'n mini rijden?

Broertje, hef je account op. Luister naar je broer. Er komt alleen onzin teksten uit jou...

21 mei 2015 om 15:40

Broertje , broer ? Ik zou wel een line willen droppen nu, maar ik hou me in.. Als je goed nadenkt weetje wat ik zou willen zeggen.

Hoe kan een vrouw in een mini gezien willen worden, als de vrouw in 1e instantie niet bestraat mijn kleine vriend ?

21 mei 2015 om 17:35

İn Turkije is een mercedes of een bmw de shit Als je daarin rijd dan ben je iemand van status hier. De vrouwen kicken om in zon auto rond te rijden geloof me nou maar want ik leef hier al 2 jaar.

Mensen kom op, keeper zat totaal verkeerd. Die corner goal van Torje tegen besiktas? Stel die werd gemaakt door Gs, zou er dan ook omkoping enz geroepen worden? Weet et bijna zeker.

Word wakker man. Je ziet duidelijk dat hij zijn arm strekt en hem daarna weer intrekt. Grote clubs zoals zoals Gala hebben geld dus ze kunnen dit makkelijk voor elkaar krijgen. Die 3 punten waren cruciaal zoals ze hierboven zeggen. Echt ongelooflijk dit. Competitie zou veel spannender zijn als dit soort dingen nooit gebeuren. En wat een flut scheidsen hebben wij tog.

21 mei 2015 om 16:49

Je volgt het waarschijnlijk niet meer omdat je club is afgehaakt in de titelrace

21 mei 2015 om 16:51

Nee, door de omkoopschandalen en het feit dat elke scheidsrechter van ons punten steelt. Hele dure.

22 mei 2015 om 07:29

Het is een feit dat die spelers van Besiktas niet voor de volle 100% een wedstrijd willen winnen. Ze spelen de laatste tijd als zoutzakken. Als je dat als reden aangeeft voor het niet willen kijken van de resterende wedstrijden begrijp ik het nog wel. Matchfixing? Scheidsrechters? Smoesjes.

22 mei 2015 om 09:16

Ik neem aan dat je de wedstrijden van bjk niet kijkt. Dus niet lullen. En smoesjes? Iedereen behalve de gala supporters weten dat de keeper met opzet de bal heeft laten rollen. Als we nou een eerlijke competitie hadden was het nu nog spannend

Niet veel praten, maar bekijk deze video maar is even. Mijn dank aan de maker.

https://www.youtube.com/watch?v=lzqa3ykrij8

22 mei 2015 om 12:09

Video is niet beschikbaar,
Onze excuses. Wat stond er eigenlijk in dan ?

Ik als Kayserispor supporter moet eerlijk toegeven dat er geen match fixing is plaats gevonden. Door dit kan je echt niet zeggen dat er omkoping heeft plaats gevonden hou op mensen!. Maarja ik gun Galatasaray sowieso de 4e ster. Galatasaray vind ik de mooiste club uit Turkije.

21 mei 2015 om 18:13

Je bent Kayserispor supporter, maar je vindt GS de mooiste club uit Turkije? Waarom ben je dan Kayserispor supporter? Als je had geroepen dat je voor CHP bent, zou je nog geloofwaardiger klinken.

21 mei 2015 om 19:27

Hij is stiekem een gala supporter

@gangstarr

Broer wat een reacties een en al komedy

Doelpunt van Torje tegen Besiktas dan?guvenc heeft ook matchfixing gedaan? :D

21 mei 2015 om 17:37

Door die 2 situaties te vergelijken moet je wel een imbeciel voor zijn.

21 mei 2015 om 17:48

Guvenc had die bal zo uit kunnen stompen -_-
Imbeciel diyene bak rahatsiz seni

hoe weet sneijder dit nou? weet je, match fixing kan maar met 1 speler gedaan worden en zonder dat er clubs bij getrokken zijn... als ze die keeper een miljoen geven voor deze actie dan is iedereen blij. galatasaray wint, de keeper krijgt 1miljoen, en de weddende mensen verdienen miljoenen zo niet miljarden aan 1 'actie'.

Als de keeper het niet express heeft gedaan, dan is die wel heel erg lomp. Hij kan meteen werken aan zijn reflexen en duiken. Snap ook niet waarom men Dahlin, keeper van Zweden heeft weggedaan voor deze clown. Laat dan een ervaren doelman als Kose spelen, dit schiet ook niet op zo.

21 mei 2015 om 17:17

De keepers in Turkije, op Muslera na, zijn eigenlijk behoorlijk slecht. Het grappige is alleen dat aanvallers in Turkije nog slechter zijn in afmaken.

21 mei 2015 om 17:28

Ik vind Babacan ook best wel goed, maar daarna zijn ze heel slecht. Laten we eerlijk zijn als de keeper Ferhat, deze schuiver niet kan tegenhouden. Dan kan die beter stoppen. Beter voor Gencler, maar ook beter voor zichzelf. Sneijder raakt de bal niet eens hard of in de hoek en toch gaat die op een merkwaardige manier erin. Onze spitsen zijn inderdaad om te huilen, zegt genoeg dat Burak de beste spits is van Turkije op dit moment. (Al 5 jaar eigenlijk)

21 mei 2015 om 19:05

Duidelijk is dat jij niks afweet van hoe moeilijk het is om een doelman te zijn. Ik heb tien jaar gekeept. Sneijder schiet tussen! de benen van een verdediger voor dat die bal de doel ingaat. Dus om het kort te maken de doelman ziet de bal veelste laat om nog in actie te komen. Als je de beelden goed analyseert maakt hij eerst een beweging naar links, broer geloof me die bal is niet te stoppen.

Omdat jij en vele andere onderbuik gevoelens hebben bij elke nipte overwinning van Gala hoef niet te betekenen dat spelers hun carriere moeten beeindigen

21 mei 2015 om 19:22

Vriend je bent hier pas een week en je beschuldigd hier alle Fenerliler van haat of hekel tegenover je club. Of dat ze geen verstand hebben van het spelletje. Gezien je reacties hierboven tegenover Forza. Het is de bedoeling dat je hier gaat discussieren over de wedstrijden. Niet elke keer met de vingers wijzen. Niet iedereen heeft dezelfde meningen als jullie. Er is hier al ééntje die denkt dat die Pablo Escobar is. En eentje die ikide bir op mijn profiel schrijft....

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren