Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Real Madrid denkt aan meer transfers: ‘Willen ons altijd versterken’

Laatste update:

Real Madrid trok deze zomer al ongeveer 110 miljoen euro uit voor de komst van James Rodríguez en Toni Kroos, maar de supporters van de Champions League-winnaar kunnen mogelijk nog meer vuurwerk verwachten. Dat zegt voorzitter Florentino Pérez donderdag in een vraaggesprek met AS.

/

De zakenman investeerde sinds zijn rentree als president van Real in 2009 al de lieve som van 718 miljoen aan nieuwe spelers. Hij sluit evenwel niet uit dat hij in de huidige transferperiode nog eens de portemonnee zal trekken: “Tot de laatste dag kan je wat doen, kopen en verkopen. We willen ons altijd versterken en verbeteren”, aldus Pérez.

“Je kan tot eind augustus nog spelers aan de selectie toevoegen en er kunnen ook nog spelers weggaan. Dat is nooit anders geweest.” Het absolute record van Real ligt in het kalenderjaar 2009, toen men alleen al voor Klaas-Jan Huntelaar, Lassana Diarra, Xabi Alonso, Kaká, Karim Benzema en Cristiano Ronaldo 280 miljoen op tafel legde. Keylor Navas lijkt in ieder geval nog naar Santiago Bernabéu te komen; de Costa Ricaanse doelman van Levante kost naar verluidt tien miljoen euro.


Heeft Real Madrid volgens jou de sterkste selectie van Spanje?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
24 juli 2014 om 18:50

In before een speech dat Real netjes zijn schuld afbetaald en amper schuld heeft omdat zij dat zeggen

24 juli 2014 om 19:02

Zorg jij nou maar dat de spelers en directie van barcelona netjes hun betalingen afhandelen en hun belasting betalen, schijnt moeilijk te zijn voor sommigen

24 juli 2014 om 19:07

Is goed, ik zal het regelen

24 juli 2014 om 19:18

@catalonia. Ik heb het gehad met je hypocriete reacties op real madrid. Jouw clubbie heeft meer schulden en al meer uitgegeven. 100 milj. Voor een walgelijke duiker. Bijna 100 milj. Voor een bijtgrage zot,25 milj. Voor rakitic,15 milj. Voor hallilovic een broekventje en dan nog even 20 milj. Voor een 30 jarige met knieklachten. En nog iets je beweerde vorig jaar een heel jaar lang dat messi enkel zo slecht speelde omdat die zich aan t sparen was voor het wk. Haha om wandelkampioen te worden hoef je je niet een heel jaar te sparen. Kroos en james die hebben pas een wk gespeeld. En al die salarisvehogingen voor een zwak presterende messi zijn ook echt wel te rechtvaardigen.

24 juli 2014 om 19:18

Real betaalt zijn schuld netjes af. Real heeft amper schuld.
Real heeft 10 Cl's (europacup).

24 juli 2014 om 19:19

Ja, stel je eens voor dat iemand met feiten aan komt, we zien veel liever loze populistische uitspraken..

Ik hoop overigens dat deze uitspraak niet betekent dat we Falcao of een andere dure spits kunnen verwachten.

24 juli 2014 om 19:24

Feiten De werkelijkheid is louter illusie maar wel een hardnekkige

24 juli 2014 om 19:37

Ja, feiten. Wat is daar zo moeilijk aan te begrijpen? Ik snap dat je liever hoort dat Real miljarden schuld heeft, de kredietcrisis heeft veroorzaakt en wat nog meer, maar echt objectief is het niet.

24 juli 2014 om 19:43

Barca's bedrag van Neymar was ook een feit tot de beerput open ging, ik vind het behoorlijk naïef als je denkt dat de cijfers die real voorlegt ook echt precies kloppen en er niet mee gesjoemeld is. Dat maakt het irritant dat het constant aangehaald wordt om koopziek gedrag mee t rechtvaardigen.

24 juli 2014 om 20:09

Het wordt niet aangehaald om het koopgedrag te rechtvaardigen, maar om aan te tonen dat argumenten over 'monsterlijke schuld' niet kloppen.

Overigens is de schuld ook niet 90 miljoen. Je moet een beetje tussen de regels van jaarverslagen kunnen lezen. Doordat sommige clubs er mee akkoord gaan om bedragen voor spelers gespreid te ontvangen zijn die spelers niet afbetaald, maar ook niet te vinden onder schuld. Dit is overigens zo bij vele clubs.

Ook 'kloppen' de cijfers wel gewoon. De jaarverslagen worden netjes (verplicht) nagelopen door de audit-tak van Ernst & Young.

24 juli 2014 om 21:46

@crmariaisco ben barca fan, maar je reactie is hilarisch en klopt helemaal, aankoopbeleid trok op niets, er bestaan genoeg jongere verdedigers die beter zijn, boateng, hummels, marquinhos, vermaelen.. had liever cavani, aguero, reus of dergelijke gezien ipv suarez, en de jeugdopleiding produceert echt genoeg talent waardoor zo'n belachelijke transfers overbodig zijn, denk maar aan rafinha, dongou, deulofeu, montoya, bartra en roberto, mooi trouwens wat de jeugdopleiding van real gepresteerd heeft, fernandez en varane zijn sublieme spelers, chapeau!

25 juli 2014 om 00:08

Die spaanse clubs maken er een potje van. Ze worden gefinancierd door hun banken terwijl ze de kleine ondernemer in de kou laten staan. Wij ondersteunen weer hun banken. Het moet niet gekker worden, ze verzieken de sport. In Engeland zijn dat verwende miljardairs die zich vervelen en met miljoenen smijten. Je moet je club naar aan hen willen verkopen. Ben blij dat dat hier niet gebeurt en ja, ik weet van ADO Den Haag. Zouden de supporters daar blij mee zijn?

25 juli 2014 om 02:14

@crmariaisco

Hahah jij bent echt grappig. Laat hem lekker zo reageren als ik de gros van de leden hier zie reageren op hoe slecht Barcelona wel niet is met hun beleid en dat ze er in jullie ogen niks van kunnen moet ik altijd lachen. Hun hebben vorig jaar hun slechtste seizoen gehad sinds Pep begon bij Barcelona. En nog spelen ze voor het kampioenschap mee. Winnen ze gewoon 2x van Madrid (met Ronaldo erbij) en verliezen ze van Madrid (copa del rey, zonder Ronaldo erbij) dus hou jij je nu maar ook lekker bezig met jou eigen club en je eigen heldje..

Jij haalt Messi erbij?? En iedereen klaagt over zijn wandelgedrag is dat een trend aan het worden? je doet me een beetje denken aan een dier die in een kudde loopt.... Je praat 99% van de mensen na die er ook niks van begrijpen. Hij stond in de finale en jaa dat was 75% op het conto van Messi. Dat ze de finale niet winnen lag niet aan Messi alleen maar aan het feit dat ze de kansen die ze hebben gekregen niet hebben benut. ik walg echt van mensen zoals jij

25 juli 2014 om 09:07

@19messi33

Hij heeft het ook niet daarover (2e deel van je reactie). Hij zegt dat catalonia zei dat Messi zich volgens hem zogenaamd spaarde voor het wk, maar alsnog weinig liet zien. Natuurlijk was hij belangerijk met zijn goals en assist, maar hij wandelt ook gewoon teveel. Je hoeft niet de ''kudde'' te volgen om dit te weten, als je gewoon een beetje Argentinie hebt gekeken, dan zie je dat ook gewoon. Ook was Messi gewoon onscherp. Zie die enorme kans tegen Belgie als voorbeeld.

En hoezo haal je Ronaldo erbij als je de wedstrijden van Barca en Real vergelijkt? Is Real Madrid alleen Ronaldo? Hij heeft het in zijn reactie niet eens over Ronaldo gehad...

25 juli 2014 om 12:48

Messi heeft alleen in zijn eerste jaar veel gelopen omdat dat hoord eop zijn positie ( Rechts buiten ) daarna heeft hij nooit veel gelopen. En als er continue 4 man om hem heen staat kan hij niet zoveel doen en dan nog laat hij zien hoe goed hij is wandelend brengt hij Argentinie naar de finale en scoort in dit seizoen meer dan 40 keer ja in zijn mindere seizoen zelfs. Hij en Ronaldo staan boven de rest punt uit. Maar qua club heeft ronaldo het op dit moment makkelijker er zijn meer scorende spelers daar en meer kracht vandaar aankoop Suarez die gelukkig ook zo lekker ego is en de druk bij Messi gaat afnemen.

24 juli 2014 om 18:51

Zegt de man die fan is van Chelsea, hoe hypocriet.

24 juli 2014 om 19:04

Wat is hier hypocriet aan dan? Heeft Chelsea schulden dan?

24 juli 2014 om 19:10

Alsof je daar trots op moet zijn. Zonder Abramovic was Chelsea helemaal niks.

24 juli 2014 om 19:12

Het is meer dat Chelsea door velen ook als een walgelijk koopclubje gezien wordt die onnodige transfers maakt, al doen ze het tegenwoordig wel een stuk beter dan toen Abramovic er net zat.

24 juli 2014 om 19:25

chelsea behoort niet eens tot een voetbalclub

24 juli 2014 om 20:13

Wat is het dan wel? een rugby vereniging?

24 juli 2014 om 20:48

Aldus een Barcelona fan die het over onnodige transfers heeft. Waarom koopt Barca Suarez voor een fortuin terwijl die pas in November mag spelen en jullie een hele nieuwe verdediging op Alba na kunnen gebruiken

24 juli 2014 om 21:11

De beste teams zijn Bayern en Arsenal. Zonder enige twijfel. Geen geldschieters of van die gigantische schulden.

24 juli 2014 om 21:46

Omdat het bestuur vol idioten zit Marre123.

24 juli 2014 om 21:53

@Arsenallz klopt zeker, maar alsof real nog maar iets voorstelde zonder geldschieter, 100miljo ongev voor cr7, zelfde ongev voor bale, dan heb je nog bale, modric, alonso,illaramendi, nu nog james... ik een gedeelte van de geschiedenis van real, veel mooie prijzen, maar plots ging het minder dus men steekt een bom geld in real, zelfde oorzaak van het succes afgelopen jaar.

25 juli 2014 om 00:29

Lampard21

Misschien komt dat omdat wij wel goed voetbal laten zien en niet met iedereen op de eigen 16 aan het verdedigen zijn. Aangezien Chelsea werkelijk waar saai is om te zien snap ik ook wel dat jullie wat goedkoper zijn

24 juli 2014 om 18:51

Zegt een Chelsea supporter, de dag dat jullie Abramovich vertrekt bestaan jullie zelfs ni meer. Real Madrid heeft 90 M euro schulden en binnen een tweetal jaar zijn we zelfs helemaal schuldenvrij

24 juli 2014 om 19:03

Chelsea, Real, een pot nat, ik word er niet warm of koud van.

24 juli 2014 om 19:12

Real Madrid heeft wel meer schulden dan 90 miljoen mijn vriend.

24 juli 2014 om 19:21

90 miljoen schuld en nog wat gespreide betalingen voor sommige spelers die daar niet onder vallen. Veel meer is het niet.

24 juli 2014 om 19:41

90 miljoen schuld, maar de uiteindelijke schuld bij de banken is astronomisch hoog. Real is wel hard op weg om dat ook weg te werken, maar ik weet niet of dat ooit zal lukken, als je ook nog eens jaarlijks circa 100 miljoen euro uitgeeft aan spelers. Dat zeg ik als madridista

24 juli 2014 om 22:02

@Raulista, 90 miljo? naief dat je dat gelooft, onlangs las ik nog dat het 400 was, als je ruime tijd geen grote prijzen wintga je me niet wijsmaken dat je met transfers van bijna 100 miljo geen berg schulden hebt, geld komt niet uit de lucht vallen, maar ik ben niet anti-real ofzo, liverpool, barca, chelsea.. zullen niet/niet veel beter zijn.

24 juli 2014 om 21:02

Wat maak jij je druk is het jou geld

24 juli 2014 om 21:54

Waarschijnlijk gaan er wel een paar spelers weg. Voor Isco was veel interesse oa Liverpool en Milan . Di maria wordt gelinkt aan Psg. Er zullen nog wel wat grote mannen weggaan. 60 miljoen Di maria en 30-40 miljoen Isco en de inkomsten en uitgaven zijn zo goed als gelijk.

Als Real ook ff Lahm en Alaba haalt kan je meteen stoppen met voetballen en Real alle prijzen in handen geven. Serieus ff wat zou real nog moeten kopen.

24 juli 2014 om 18:59

Allemaal sterspelers zorgen er niet automatisch voor dat je prijzen wint. Collectief voetballen is de sleutel tot succes.

Ik zou nog wat meer toppers halen zodat zij ook op de tribune kunnen zitten. Iedereen blij.

Als Real zou ik enkel nog Casillas verkopen en een goede vervanger (2de keeper) halen en misschien nog een vervanger van Pepe/marcelo.

24 juli 2014 om 19:00

Vervanger van Pepe? Varane. Vervanger van Marcelo? Coentrao. Ik zie niet echt het nut daar van in.

Blijkbaar komt nog wel Navas, een transfer die ik ook niet echt begrijp.

24 juli 2014 om 19:17

Gaat Iker zeker weten weg? En wat gebeurd er met Lopez?

24 juli 2014 om 19:21

@ Isco

Iker schijnt rond te zijn met Arsenal, hij heeft een niet te weigeren aanbod gekregen. Naar het schijnt tekent hij één dezer dagen een contract in Londen. Bron: Sport.

24 juli 2014 om 19:41

Iker moet niet weg.... jammer. Navas is al aangetrokken dus een nieuwe doelman hoeft niet gehaald te worden.

24 juli 2014 om 19:55

@isco

Coentrao is nooit een zekerheid geweest, nu opeens wel? Ik zou nog altijd 1 goede verdediger, liefst een back, halen die er over een paar jaar (1 à 2) staat.

Er mag nog wel een tweede spits bij maar daarna wordt het weer kopen om te kopen wat onnodig is.

Laten we het niet wéér met z'n allen hebben over de enorme bedragen die Real Madrid betaald, en hoe schandalig dat is. Real Madrid is een club met een gigantisch goed beleid, sinds Perez daar weer aan de macht is. Die man is één van de beste zakenmensen ter wereld. Het is een bedrijf en mag dus schulden hebben. Vergeet ook niet dat het de afgelopen jaren gigantisch veel schuld heeft afgelost.

Een spits lijkt me niet geheel overbodig, nu Morata echt weg is. Alleen Benzema is niet genoeg om een heel seizoen mee te doen, hij heeft ook af en toe rust nodig. Echter moet het wel een spits zijn die ook genoegen kan nemen met een plek op de bank, voor meerdere wedstrijden.

24 juli 2014 om 19:02

En welke spits had je dan voor ogen? Hij moet namelijk en goed genoeg zijn voor real (stel Benz raakt geblesseerd) en dus op de bank plaats willen nemen..

24 juli 2014 om 19:26

Dat is een goede vraag. Ik zou gaan voor een ervaren spits, die nog een mooie uitdaging wilt bij een grote club. Wellicht een speler als Adebayor, die enorm gemotiveerd speelde. Iemand als Eto'o of Drogba, en anders iemand als Chicharito

24 juli 2014 om 19:43

Dempsey zou ik nemen, technisch goede speler die ook (kop)sterk is.

24 juli 2014 om 19:47

Die spelers vind ik dus juist totaal niet passen bij een club als Real. Falcao is een geweldige spits die het niveau makkelijk aankan en heel kopsterk is. Als Real ook Falcao binnenkrijgt en een goede teamspirit erin weet te werken zijn ze naar mijn idee zo goed als onverslaanbaar.

24 juli 2014 om 20:33

Misschien is Falcao teveel een solist. En ik zie hem ook niet snel in een tactisch keurslijf spelen zoals Benzema en Ronaldo deden tegen Bayern bijvoorbeeld.

24 juli 2014 om 21:57

Zou het na al die jaren bij Atletico te hebben gespeeld ?

24 juli 2014 om 21:57

Edin Dzeko !! of misschien Tevez ofzo.

24 juli 2014 om 22:01

Dzeko blijft liever bij City waar hij meer speeltijd krijgt denk ik.

24 juli 2014 om 19:05

Goed beleid, vind jij elke keer maar opnieuw sterren kopen goed beleid? Het start van de scheve transfermarkt komt door het goede beleid van jouw club? 720 miljoen in 5 jaar tijd, wat neer komt op 144 miljoen per jaar? Dat Real dit kan veroorloven is waar, draaien mega veel omzet maar waar komt goed beleid? Ik weet niet of elk jaar een paar nieuwe sterren kopen goed beleid is,vorig jaar zo een 70 miljoen aan 2 spelers die gewoon weer op de bank belanden volgend seizoen bijvoorbeeld?

24 juli 2014 om 19:16

@ Ajaxcunian,

Goed beleid is wellicht niet goed beschreven, heb je gelijk in. Ik bedoel eigenlijk ook niet te zeggen dat ik tevreden ben met de wijze waarop Perez handelt, verre van. Maar wat ik probeer te zeggen is dat het gewoon een bedrijf is, gericht op winst, zoals ieder bedrijf uiteindelijk. Het is alleen een beetje vreemd dat dat bij een voetbalclub zo duidelijk naar voren komt, maar dit komt natuurlijk door de zakenman Perez. Zakelijk is er namelijk geen speld tussen te krijgen, al lijken velen dat hier vaak niet te begrijpen.

De aankopen zijn niet altijd succesvol, maar het gebeurd echt maar weinig dat een speler verkocht wordt met verlies, vrijwel niet. Wel gebeurd het veel dat spelers gekocht worden voor relatief weinig geld, en vervolgens voor veel meer geld vertrekken. Ongeacht of ze nou sportief veel bijgedragen hebben voor de club of niet.

24 juli 2014 om 19:18

Real is verschrikkelijk rijk op een eerlijke manier, dus op dat gebied mag er niet geklaagd worden inderdaad.

24 juli 2014 om 18:59

Waarom? Alsof wij in Nederland iets merken als bijvoorbeeld Heineken voor een paar miljoen investeert? Het is gewoon een beurs genoteerd bedrijf, dat winst wilt maken, en dat ook nog eens voortreffelijk doet.

Spanje is een gigantisch groot land, waarbij de inwoners het mogelijk maken voor de clubs om zoveel geld uit te geven, zij betalen immers de tickets, seizoenskaarten, merchandising producten et cetera.

25 juli 2014 om 02:07

Winterburn, jongetje, ga nou geen domme dingen roepen en anderen betichten van een gebrek aan algemene ontwikkeling.

Nederlandse bijstandsmoeder paar 100 euro minder? Spanje failliet? Real Madrid geeft Spaans belastinggeld uit? Please, get a life!

Real Madrid heeft een omzet van een half miljard. Ze lenen wel eens wat bij een bank, maar niet per definitie van een Spaanse bank, en betalen keurig op tijd.

DE Spaanse bankencrisis had net als de rest van de crisis te maken met de onroerend goed-bubbel (honderden miljarden), niet met voetbalclubs. Je arme Nederlandse bijstandsmoedertje zal er echt geen eurootje minder door krijgen.

En volgens jou kan Real Madrid, een private onderneming, zomaar een greep in de staatskas doen? Wtf?

Ik woon al een tijdje in Spanje, en hoewel het gros van de Spanjaarden Real boven Barcelona verkiest, is mijn clubje hier Malaga (lekker dichtbij). Maar Real kost helemaal niemand een stuiver, die redden zichzelf prima.

Geef Real Madrid eens ongelijk. Ze hebben geld, macht en zijn voor vele spelers sportief gezien een grote uitdaging (en droom). De spelers willen het zelf en Real Madrid is bereid om het gevraagde bedrag te betalen, ik zie het probleem niet?

Dit is toch gewoon niet leuk meer. Succes kopen, zo kan ik het ook. Prachtige spelers hoor daar in Madrid maar ik krijg toch een vieze smaak in mn mond van Real. Kan er niet van genieten als de CL winnen, hoe mooi t voetbal ook is, ik kan geen sympathie opbrengen voor deze schaamteloos arrogante koopclub.

Real doet er goed aan meer te kopen de selectie is nog lang niet goed genoeg

Real Madrid is nu een club die niet meer te stoppen is met de beste spelers ter wereld. Dit danken we aan de geweldige clubpresident Pèrez echt een geweldige zakenman die alleen het aller beste wil met Real Madrid een betere is er niet!! We zijn zelfs bijna schuldenvrij

24 juli 2014 om 19:13

Goede username

Real Madrid moet Ibrahimovic halen leuke 2e spits zal zeker zijn minuten maken.
Oke ik maak een grap zie je het al voor je komt Zlatan het veld op in 70ste minuut hahahaha.

Maar even serieus de Tomas is nog niet ready als 2e spits.
Kan Ghames ook in de spits spelen ?.

24 juli 2014 om 19:13

Of gewoon Ronaldo centraal als het moet.

24 juli 2014 om 19:23

Vaak geprobeerd en bijna altijd mislukt Ronaldo centraal.

24 juli 2014 om 19:25

Ja dat is wel zo, hij kan niet met 2 verdedigers om zich heen uit de voeten en met de rug naar het doel ook niet.
Zal er toch nog wel 1 bij komen dan.

24 juli 2014 om 19:15

Juist niet, is verschrikkelijk als die ego's weer eens naar binnen trekken om te schieten, wingers spelen normaal in dienst van de spits bij Real is het andersom.

24 juli 2014 om 19:20

Moet je nagaan hoeveel kansen hij zou krijgen als er dienende wingers waren?
Dat hij niet alles scoort maakt hem niet belabberd.

24 juli 2014 om 19:23

Voetballend is Benzema 5x beter dan Falcao, met Falcao gaan de prestaties van Bale en Ronaldo zeer erg achteruit.

24 juli 2014 om 19:23

Typisch weer een Barca fanboy Als je 2 van zulke geweldige Buitenspelers hebt moet je de Sp gwn voor hun laten spelen

24 juli 2014 om 19:27

Misschien even wat bijles nemen voor begrijpend lezen

24 juli 2014 om 19:29

Het team speelt helemaal in dienst van Ronaldo, denk je dat hij 10 kansen krijgt per wedstrijd voor zijn doelpuntje allemaal doordat hij zelf kansen creëert? het zijn afstandsschoten, vrije trappen, pingels en positionering waarbij zijn teamgenoten hem kansen geven.

24 juli 2014 om 19:41

Hij heeft niemand nodig? Zagen we zeker op het WK.

24 juli 2014 om 19:44

Precies wat Ajaxcunian zegt, op het wk liet de ploeg hem stikken toch en raakte hij geen bal, typisch voor iemand die niemand heeft.

24 juli 2014 om 19:53

Laag van jou, Ronaldo was verre van 100% fit en moest zijn momenten uitkiezen ..

24 juli 2014 om 19:54

Tegen Zweden liet de ploeg hem ook stikken, en scoorde hij een hattrick. Ronaldo was duidelijk niet in vorm en geblesseerd op het WK, dat verklaart zijn wanprestatie.

24 juli 2014 om 20:04

Als hij in die flutgroep gewoon presteerde hadden ze niet eens tegen Zweden gehoeven. Snap niet waarom dat steeds genegeerd wordt.
Het is alsof Uruguay met hakken over de sloot 5e wordt in Zuid- Amerika en dan met een uitblinkende Suarez Jordanië verslaat waarna we een jaar lang die onzin moeten horen dat hij hen persoonlijk naar het wk schoot, toppunt van de waarheid verdraaien zodat het gunstig uitkomt voor hun grote held.
Presteert hij ondermaats dan was hij niet fit, waarom niet gewoon toegeven dat het ook een mens is met goede en slechte dagen en een afhankelijke voetballer?

24 juli 2014 om 20:24

Precies, altijd zo makkelijk, speelt Ronaldo slecht dan was hij niet fit.

Real Madrid, Psg, Manchester City, Chelsea, Manu, Barcelona, Bayern.. waarom niet een CL oprichten speciaal voor deze koopclubjes (ook het gezonde Bayern reken ik hieronder omdat die ook steeds de concurrentie leegkopen, lees Bvb) en de rest van de clubs lekker in een ander CL stoppen. Maken onze NL clubs ook weer eens kans om ver te komen.

Het voetbal wordt echt keihard verkracht momenteel... dit is toch gewoon niet leuk meer. En maar trots zijn op het feit dat je de 10e CL gewonnen hebt. Tsja.. ben het respect voor deze club compleet verloren.

24 juli 2014 om 20:04

Dat komt nog wel, ik blijf erbij dat we een Europese supercompetitie krijgen over een aantal jaar.

24 juli 2014 om 20:28

United is net zo gezond eigenlijk, de schuld dat United heeft, heeft niks te maken met ongezond beleid voeren oid, komt gewoon door de overname. United maakt per jaar volgens mij meer winst dan Bayern bijvoorbeeld.

24 juli 2014 om 21:27

Indien alle topclubs uit de CL gaan, wat is het nut dan van het winnen van dat wat over blijft vraag ik mij af? Indien je gewoon een toernooi voor subtop wilt dan is dat er al: de europa league.

Keepers:
Casillas
Diego Lopez
Navas

Daar hoeft niemand bij.

Verdedigers:
Carvajal
Arbeloa
Pepe
Varane
Ramos
Nacho
Marcelo
Coentrao

Als niemand vertrekt hoeft er ook niemand te komen. Arbeloa gaat misschien weg en dan is een nieuwe rechtsback wel nuttig. Nacho kan ook rechtsback spelen, overal in de verdediging eigenlijk, dus veel zorgen hoeven ze niet te maken.

Middenvelders:
Xabi Alonso
Illaramendi
Modric
Isco
Kroos
James
Di Maria
Khedira

Waarschijnlijk vertrekken Di Maria en Khedira. Dan zullen Alonso, Modric en Kroos/james in de basis staan en zijn er mooi drie vervangers. Daar hoeft niemand bij.

Aanval:

Bale
Jese
Benzema
Ronaldo

Het zou ook kunnen dat James als aanvaller gaat spelen, vleugelspelers genoeg dus, maar slechts één centrumspits. Daar moet iemand bij, misschien wel een tweede én een derde spits. Ik zie Dempsey graag komen, hij past perfect in het profiel. De spits van Real moet namelijk meevoetballen en rekening houden met Ronaldo die vaak in de spits opduikt.

James, Kroos, Bale of Ronaldo zullen doorgaans drie posities bezetten dus moet er één banken. Dat lijkt raar dus sluit ik niet uit dat Ronaldo zelfs verkocht wordt omdat hij misschien graag terugkeert naar de Premier League. De Champions League is gewonnen dus Ronaldo hoeft niets meer te bewijzen bij Real. Anderzijds zal hij het waarschijnlijk wel zien zitten om in zo'n sterk team te spelen aangezien zijn honger naar succes niet te stillen is. Mocht Ronaldo verkocht worden dan blijft Di Maria misschien wel.

Real moet alleen goeie rechtsback halen vond carvajal uitstekend dit seizoen maar als hij uitvalt is het toch wel magertjes op rechtsback

Verder alleen een vm halen voor op de bank als khedira vertrekt di Maria mag weg nu James is gehaald en dan heb je ook nog isco

Coentrao, Khedira, Di Maria en Isco vertrekken. Morata is al voor de hoofdprijs verkocht. Er zullen zeker nog wel aankopen komen bij Madrid.

Pff Real heeft nu wel een heel sterk team daar hoeft niemand meer bij. alleen ik denk dat ze in het ideale team wel heel erg en misschien wel te aanvallend spelen.

Haal aub geen spits Jese komt weer terug en die gaat het dit seizoen laten zien.

Navas
Carvajal
Varane
Ramos
Marcelo
Kroos
Modric
Bale
James
Ronaldo
Jese

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren