Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Mourinho twijfelt door activiteit bij concurrentie

Laatste update:

Een reeks van kleine aanvaringen tussen José Mourinho en Roman Abramovich lag in 2007 aan de basis van de breuk tussen de Portugese coach en Chelsea, maar van oud zeer is absoluut geen sprake. Mourinho keerde in de zomer van 2013 terug op Stamford Bridge en kan het weer prima vinden met zijn baas. "Er zijn geen problemen meer", zegt hij op Sky Sports.

/

"Ook in mijn eerste periode bij Chelsea was de relatie met Abramovich erg goed", beweert de oefenmeester. "Op professioneel vlak was er zo nu en dan wat onenigheid over bepaalde zaken. Op dit moment is dat niet aan de orde." Mourinho veroverde afgelopen seizoen de landstitel en functioneert daarmee naar volle tevredenheid.

Of Chelsea ook komend seizoen de grootste kanshebber is, waagt The Special One te betwijfelen. "Arsenal is een fantastische club met geweldige spelers en Liverpool heeft fantastisch ingekocht. Manchester City heeft een selectie om van te watertanden, en bovendien hebben zij de afgelopen jaren twee keer de Premier League gewonnen. Manchester United heeft alles: historie, kwaliteit en geld om te investeren."

Wie is jouw topfavoriet voor de titel?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

"arsenal is een fantastische club" - José Mourinho.

Stiekem is hij een Gooner :D

4 augustus 2015 om 16:41

Gunner, maar leuk geprobeerd!

4 augustus 2015 om 16:45

Wat? Sinds wanneer speelt Mourinho voor Arsenal? Dat is namelijk een gunner.

4 augustus 2015 om 16:46

Je weet dat Gooner ook gewoon een correcte term is voor een Arsenal supporter toch?

4 augustus 2015 om 17:05

Noh een gooner is een hooligan

4 augustus 2015 om 17:54

Gooner = supporter & Gunner = speler, maar toch leuk geprobeerd!

4 augustus 2015 om 18:24

Gooner is gewoon inderdaad een Arsenal supporter

4 augustus 2015 om 19:03

Nice try, but you failed

4 augustus 2015 om 19:34

Oei, nu sta je voor schut.

4 augustus 2015 om 22:01

Balen man

4 augustus 2015 om 23:52

Gunner of gooner, who cares?
Het zijn beide marginalen.

Dit maakt voor mij de PL ook zo mooi. Er zijn altijd wel vier of vijf titelkandidaten. Vorig jaar niet dan, maar over het algemeen wel. Wordt in ieder geval een mooi jaar om te volgen, hoop dat van Gaal ook aan kan sluiten, de druk op hem zal weer flink hoog zijn, maar dat is ie daar altijd.

4 augustus 2015 om 15:58

Owja joh?
Wanneer was het voor het laatst dat Arsenal of Liverpool kampioen is geworden?
Zoveel titel kandidaten maar toch altijd de zelfde winnaars...

4 augustus 2015 om 16:03

Liverpool was heel dichtbij in 2009 en Steven Gerrard heeft het zelf weggegeven aan City vorig seizoen na die slipincident. Als de technische staf bij Liverpool beter inkopen dan zijn ze titelkandidaat

4 augustus 2015 om 16:03

Liverpool was pas nog 2de geworden en liep net de titel mis. Dan ben je toch gewoon titelkandidaat?

4 augustus 2015 om 16:12

Tja als Ramos niet in de laatste minuut scoorde dan had Real nog steeds maar 9 keer de C.L gewonnen....
Als als als helaas heb je daar niks aan.
Dit jaar gaat het weer tussen de clubs uit Manchester en Chelsea let maar op.

4 augustus 2015 om 16:17

Es bo moss je hebt mijn plaatje gekiert.

4 augustus 2015 om 16:47

@footy daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ondanks dat je gelijk hebt dat er daar te veel slechte transfers zijn geweest met name vorige zomer, zie je ook regelmatig dat spelers niet naar Liverpool toe willen komen. Spelers als Higuain, Dzeko, Jovetic, Jackson en zelfs Depay hebben geen trek in Liverpool. Daarom is het prima dat ze Benteke en Firmino hebben kunnen halen.
Hoop ook dat Markovic en Lallana weer aan de praat krijgen!

4 augustus 2015 om 17:22

Maar omdat je de titel niet wint wil dat nog niet zeggen dat je geen titelkandidaat bent. Liverpool die hem op een haar na mist dat lijkt me toch gewoon wel een kandidaat. Engeland heeft nou eenmaal de breedste top in Europa, dat uiteindelijk maar 3 ploegen de titel winnen de laatste jaren doet daar helemaal niets aan af

4 augustus 2015 om 16:15

Hoop weer eens op Arsenal. Hoop dat ze nog een top spits halen (bijv. Benzema) en dan zij in mijn ogen rijp voor de titel. Hoop dat zij aankomend jaar met oogstrelend voetbalzoals wij gewend zijn van Wenger kunnen triomferen. Wel hoop ik dat ze zakelijk de (top) wedstrijden kunnen aanpakken wanneer dit nodig is. Sanchez, Santi, Ozil, Cech etc en hopelijk nog Benzema. Met een dergelijk selectie moet het gewoon mogelijk zijn in mijn optiek

4 augustus 2015 om 16:27

Er zijn veel top wedstrijden in de pl maar veel titelkandidaten? Nee dat niet.
Er is een sterke top 6 maar het zijn elk seizoen 2 teams soms 3 die echt om de titel strijden.

City 2x?? Kan me alleen een keer herinneren of vergis ik me nu? Toen met de goal van aguero en de assist van ballotelli in extremis...
Mourinho dekt zich trouwens altijd in met deze verhalen over andere clubs.

4 augustus 2015 om 15:53

Vorig seizoen toen liverpool tweede werd eindigde city als eerste

4 augustus 2015 om 15:55

@zizou86 Ben je nu al vergeten dat Steven Gerrard uitgleed en zo de titel uit z'n handen liet vallen??

4 augustus 2015 om 16:12

@Footy

Ja klopt, helemaal correct footy, hoe kan ik dat indd vergeten zijn. Super pijnlijk moment voor de Liverpool legende, wat gunde ik het Liverpool zo dat seizoen.
Blijkbaar gelijk dat hele kampioenschap van City ergens weg gestopt...
Zielloze ploeg dat City trouwens. Wie is er nou fan of heeft sympathie voor die sjeiken club, buiten de locals dan.. Zelfs de City spelers zelf zijn stiekem fan van een andere club volgens mij!

4 augustus 2015 om 15:53

In 2014 werden ze ook kampioen onder Pellegrini

4 augustus 2015 om 15:55

2014? Door laat afhaken van Liverpool ging City alsnog er vandoor met de titel.. Jij bent een echte PL kenner of niet?

Ik hoop toch op LvG met een hoofdrol voor Depay.

4 augustus 2015 om 15:57

Ja dus niet.. Depay is daar nog veel te onervaren voor. De beste jongen heeft 1x de titel met PSV gewonnen en nog nooit CL niveau gespeeld, iets wat je haast wekelijks speelt in Engeland. Depay is een prima voetballer met hoog potentie maar nog geen leider die Manchester United de Premier League laat winnen.

4 augustus 2015 om 16:02

Hopen mag altijd toch, ik ben een neutrale fan in de PL maar nu met Van Gaal, Blind en Depay ben ik toch een beetje voor United aankomend seizoen.

4 augustus 2015 om 16:05

Dus omdat hij geen ervaring heeft mag je er niet op hopen?

4 augustus 2015 om 16:08

Depay zal al blij mogen zijn wanneer die vaak minuten maakt en om en bij de 8 goals gaat maken.

Elke (sub)topclub in de premier league heeft een betere winger in huis.

4 augustus 2015 om 16:21

Is Chadli beter dan Depay denk je?

4 augustus 2015 om 17:45

Ik denk dat hij objectief bekeken wel de betere speler is momenteel. Hij was ook uitblinker in de eredivisie en is premier league proven (11 goals en 5 assists vorig seizoen).

Alleen is hij wel 5 jaar ouder. Daardoor zal Depay hoogstwaarschijnlijk een mooiere carrière maken en als het allemaal even meezit zelfs een europese topspeler worden.

Depay heeft dus meer potentieel, maar chadli is vandaag nog de betere speler.

4 augustus 2015 om 17:45

Ja dat denk ik wel

4 augustus 2015 om 18:13

Depay zou het idd gewoon goed gedaan hebben met 8 goals, maar ik denk dat hij er wel 12 tot 15 gaat maken. Die jongen oogt zo relaxed en speelt met vertrouwen. Dus ik denk dat hij zijn kansen gaat pakken.

4 augustus 2015 om 18:22

Topgear drukt het hier goed uit.

Depay heeft een groter potentieel, maar Chadli is nu effectief nog beter. Net als Hazard, Willian, Navas, Nasri, Sterling, Sanchez, Walcott, Oxlade-Chamberlain..

4 augustus 2015 om 18:36

Leuk rijtje! Maat wat stelt die nasri nou voor dan? Voegt 9 van de 10 wedstrijden helemaal niks toe.

4 augustus 2015 om 18:39

Dat Nasri niet even goed is als Hazard of Sanchez ga ik mee akkoord. Dat hij niet alles uit z'n carrière gehaald heeft ook.

Maar we gaan toch niet doen alsof hij niks voorstelt? Nasri is en blijft gewoon een topspeler, dat besef je ook wel.

4 augustus 2015 om 18:48

Nee sorry. Wat maakt hem volgens jou top? Zijn luie houding? Zijn "goede" efficiëntie? Hij speelt bij city maar waarom is mij echt een raadsel. Ze leggen niet voor niets 70 mil. Voor een speler op zijn positie neer. Hij gaat weinig spelen dit jaar.

Hahaa LvG gaat helemaal niks winnen.
Het gaat weer tussen chelsea en Man City en kort daarachter Arsenal. Man Utd gaat strijden met Lvpool/ Tottenham om 4de plek

4 augustus 2015 om 15:58

Hahaa, grappig man

4 augustus 2015 om 16:24

Waarom zou united niet meedoen. Tweede helft van het seizoen vorig jaar en de nieuwe aankopen, dat zou toch genoeg moeten zijn om mee te doen. Selectie is sterk, alleen achterhoede niet je van het.

Ik denk dat Chelsea vooral in staat is heel stabiel te spelen en ook de punten te pakken als het niet overhoudt. Ze hebben gewoon een stabiele basis, alleen de goals komen lastig als Costa er niet is. Maar als Falcao weer redelijk kan terugkeren dan hebben ze een goede back up. Ik zie Chelsea dan ook als favoriet voor de titel. Liverpool kan wel verrassen dit seizoen denk ik, ik zie ze zomaar tweede worden. Arsenal en United strijden denk ik om de derde plek en City gaat denk ik tegenvallen, veel zal afhangen van de goals en vorm van Aguero. De rest is beduidend minder: Tottenham, Everton, Southampton, Swansea, Newcastle.

4 augustus 2015 om 16:05

Loic Remy had vorig jaar een hoog doelpunten gemiddelde. Presteerde uitstekend toen Diego Costa niet kon spelen.

Mourinho is duidelijk de beste coach ooit.
Kampioen geworden in Portugal,Italië, Spanje en Engeland.
Hij weet bijna altijd wat hij doet en laat zijn stempel achter
Was hij vorige jaar de trainer van United dan zou United dit jaar al kampioen worden.

4 augustus 2015 om 16:09

tja...dat het een hele goede coach is is duidelijk.
Maar hij is wel de slechtst presterende Real coach over een periode van 3 jaar of langer.

Daarnaast krijgt hij wereldselecties als die van real en chelsea maar niet echt aan het voetballen, het blijft vooral reactie voetbal.

Dus voor mij zeker niet de beste coach ooit. Er zijn tal van coaches die de geschiedenis in zijn gegaan omdat ze iets verandert hebben aan het voetbal/ iets toe hebben gevoegd, wiens teams en speelwijze voor altijd geroemd zullen worden.

Dat lukt mourinho niet. Maar dat het absoluut top is hoeveel prijzen hij pakt is duidelijk.

4 augustus 2015 om 16:20

Dat geval over Real geeft al aan hoe goed Mourinho is.
Iedereen ziet die avontuur als mislukt voor Mourinho maar dit heeft Mourinho gedaan:
Kampioen geworden met Real met een record aantal punten in een dominante Barca periode 3 keer de halve finale bereikt met heel veel ongeluk uitgeschakeld in de halve finales en dat terwijl Real voor Mourinho een aantal jaren niet eens verder dan de kwart finales kwam.
En Real is nu weer een machine daarvoor was Real bagger Lyon en Monaco speelde Real weg.
Ik weet zeker dat als Mourinho niet werd ontslagen hij met Real La decima zou pakken meschien wel de treble..
Maar ja Perez wou zo nodig Casillas beschermen en dit is de resultaat.

4 augustus 2015 om 17:44

Je geeft de omschrijving van de ideale coach in jou ogen... misschien zit ie helemaal niet te wachten op mooi voetbal... hij heeft altijd op resultaat gespeeld en daar de nodige successen mee behaald..! Dat in jou optiek een team met mooi voetbal de prijzen moet pakken doet er niet toe vind ik... hij wordt inmers binnengehaald om prijzen te pakken en dit is zijn aanpak en hoeft niet per definitie reactievoetbal genoemd te worden maar eerder een tactiek/werkwijze

4 augustus 2015 om 18:44

Het resultaat is dat la decima is gepakt! Met dat resultaat kun je het niet echt een slechte beslissing noemen. En na 3 jaar Mourinho is het gewoon tijd voor verversing. En een recordaantal punten in Spanje is tegenwoordig niet meer zo moeilijk. 2x van barca winnen en 2 x van athletico ben je al bijna verzekerd van van 38 overwinningen.

5 augustus 2015 om 09:09

@el Casa je kunt het wel mooi vertellen. Geen enkele coach pakt in 3 jaar tijd bij Real zo weinig prijzen, maar volgens jou was het toch fantastisch.

Mourinho gaat weg bij chelsea...en chelsea wint eindelijk de Cl
mourinho gaat weg bij Real en real wint gelijk de Cl.

4 augustus 2015 om 16:17

Ja en nee. Neem SAF als voorbeeld: Die heeft het voor elkaar gekregen om meer dan 20 jaar prijzen te winnen met dezelfde club. Dat is veel moeilijker dan twee of drie jaar prijzen winnen met een club en dan naar een volgende club en daar prijzen winnen. En welke spelers zijn er nou echt beter geworden onder Mourinho? Ik kan er weinig noemen. SAF is en blijft de beste coach van de laatste 30 jaar, daarvoor kan ik niet oordelen omdat ik daar simpelweg te weinig over weet.

4 augustus 2015 om 16:24

Zou Saf ook de C.l kunnen winnen met Southampton van Koeman?
Ik vond de Fc Porto van Mourinho namelijk van ongeveer het zelfde niveau als Southampton van Koeman..
Ik denk het niet alleen the special one zou zoiets krankzinnig kunnen doen.

4 augustus 2015 om 16:34

Nee, Mourinho is een expert in het maximale uit een selectie halen. En dat Porto was ook geen verkeerd team hoor, toch echt wel redelijke namen zaten erbij.

4 augustus 2015 om 16:44

Eigenlijk waren alleen Deco en R.Carvalho toppers Victor Baia was ook geweldig maar maakte ook veel blunders.

4 augustus 2015 om 16:51

Valente, Bosingwa, Ferreira, Costinha, Maniche, Conceicao, ook allemaal gewoon goede spelers. Misschien niet zo bekend, maar dat zegt weinig. Ljungberg was ook niet bekend voordat hij naar Arsenal ging. Ivanovic ook niet voor hij naar Chelsea ging, en nu overduidelijk wel.

t gaat zeker spannender worden dan afgelopen jaar, maar ik zie liverpool toch echt niet serieus mee doen.
Maar wie weet zit ik er naast

4 augustus 2015 om 16:13

Ben het met je eens hoor. Snap überhaupt niet waarom hij Liverpool opnoemt. De andere vier ploegen zijn veel verder dan Liverpool. Die zullen gewoon weer 5e eindigen.

Het begint er steeds vaker op te lijken dat Mourinho niks tegen Arsenal als club heeft maar enkel alleen tegen Wenger, haha!
Mourinho weet zelf harstikke goed dat Chelsea nog steeds de beste en meest georganiseerde selectie heeft. Weinig last van blessures en goed gedrillde spelers, ze doen iets heel erg goed bij Chelsea moet ik toegeven

4 augustus 2015 om 16:22

Mourinho moet begrijpen dat Arsenal gerund word door Wenger.

Mourinho weet ook dat zijn bank krap is. Hij kan ook niet meer zoveel uitgeven als vroeger omdat Chelsea zelfvoorzienend wilt zijn zonder Abramovich. Tot nu toe doet hij het goed. Volgend seizoen kan het een ander verhaal zijn.

4 augustus 2015 om 16:24

Wel een vrij smalle selectie. Je hebt een bank met Begovic, Zouma, Ramires, Mikel, Cuadrado, Remy en Falcao, en de rest zijn spelers als Marin, Moses, Chalobah, Romeu, Loftus-Cheek, Traore en Piazon, of die Chelsea nou verder gaan helpen? Stel dat Ivanovic of Azpiliqueta wegvalt, wie moet je daar dan zetten? Dan kom je uit bij Jay Dasilva, een jeugdspeler. Zou leuk zijn, maar of dat echt breed genoeg is? De selectie is met 18 volwaardige spelers aan de krappe kant. En dan reken ik beperkte spelers als Mikel mee als volwaardig. Qua bank is Chelsea de minste van de topploegen. Arsenal heeft een bank met Ospina, Debuchy, Gabriel, Chambers, Gibbs, Flamini, Arteta, Wilshere, Rosicky, Oxlade, Walcott, Welbeck en Campbell. United heeft spelers als Valdes, Romero, Jones, Evans, Valencia, Blind, Herrera, Carrick, Fellaini, Januzaj, Chicharito en Wilson. City heeft Willy, Sagna, Mangala, Kolarov, Delph, Fernando, Nasri en Bony. Daarmee vergeleken is de spoeling bij Chelsea toch vrij dun.

4 augustus 2015 om 17:07

Klopt, maar ik las dat ze bezig waren met Rahman (?).. Schijnt een back te zijn voor achter/naast Ivanovic dus dat hebben ze zelf zo te zien ook in de gaten.. Ik hoop dat de competitie dit jaar gewoon weer spannend wordt met 3/4, het liefst meer, ploegen die echt om plek 1 strijden! De wedstrijd van gisteren bewees dat Arsenal serieus is, en van Chelsea verwacht ik ook gewoon dat ze meedoen, ondanks dat ik Falcao toch een onnodige en misschien niet zo slimme aankoop vind.. United ben ik het meest benieuwd naar, want die zullen voor het eerst in 2 jaar weer echt serieus worden genomen (want ondanks dat ze het toch goed deden vind ik Fellaini op het middenveld gewoon niet United waardig.. sorry), en City zal zich moeten bewijzen, maar ik denk dat die nog wel 1 à 2 grote aankopen gaan doen.. En ja, Liverpool verwacht ik eerlijk gezegd weer niet heel veel van, want zonder echte wereldklasse spelers denk ik niet dat ze een kans maken

4 augustus 2015 om 17:10

Maar toch zijn we nog niet in de problemen gekomen door onze smalle selectie er zijn nauwelijks blessures en doordat veel spelers multifunctioneel zijn kunnen die weer de plaats van elkaar overnemen.

4 augustus 2015 om 18:24

@stravven

Er wordt nog een linksback gehaald, Rahman van Augsburg is naar verluid de grootste kandidaat om Luis te komen vervangen. Daarnaast roteert Mourinho weinig en zijn er maar heel weinig blessures geweest sinds zijn komst om een of andere reden, dus een smalle selectie hoeft in dat opzicht geen probleem te vormen alleen misschien later in het seizoen wanneer spelers wat oververmoeid raken en hun vorm verliezen. Dan wil je wel andere spelers hebben die het gemis grotendeels kunnen opvangen van steunpilaren zoals JT, Cesc, Hazard, Costa, etc.

Trouwens je kan best overdrijven want zo sterk is de bank van Arsenal nou ook weer niet, het is dat veel spelers die met elkaar concurreren voor een positie niet ver af van elkaar zitten qua niveau. De backs en aanvallende middenveld zijn hier een groot voorbeeld van.

4 augustus 2015 om 19:07

Het ligt er maar aan wat jij niet zo sterk noemt. Ik noem een bank met Debuchy, Gabriel, Ospina, Rosicky, Oxlade, Walcott en Welbeck toch wel echt een sterke bank.

En de selectie van Chelsea is wel wat smaller geworden door het vertrek van Luis. En blessures gaan echt wel komen hoor, bij Costa sowieso, en Remy heeft me nog niet kunnen overtuigen, en bij Falcao moet ik het ook nog maar zien.

4 augustus 2015 om 19:55

@stravven

Voor Arsenal begrippen misschien wel ja, want spelers zoals Gibbs, Debuchy, Gabriel en Welbeck kunnen zo definitief de plekken innemen van respectievelijk Monreal, Bellerin, Mertesacker en Giroud zodra een van hun in een mindere vormen raken / langdurig geblesseerd zijn. Dan nog merk je niet dat Arsenal hier aan kwalitieit wint noch verliest omdat alles zo dicht bij elkaar in de buurt zit wat betreft de spelers die om de desbetreffende posities concurreren.

Chelsea heeft een goede basiself, maar ze hebben een te smalle selectie om op alle fronten mee te doen. Bij een blessure achterin kan Chelsea zwaar in de problemen komen.
Arsenal en United hebben een veel bredere selectie, wat ze mogelijk de titel kan bezorgen.. maar de transferperiode duurt helaas nog 4 weken.

4 augustus 2015 om 16:24

De publieke opinie denkt nog steeds jammer genoeg dat Arsenal een smalle selectie heeft. Op de vleugels, middenveld en centrale verdediging hebben we de juiste kwaliteit en kwantiteit. Alleen in de spits is het nog maar gissen en een CVM erbij kan geen kwaad.

4 augustus 2015 om 18:28

Dacht iedereen ook vorig seizoen toen Chelsea er met de titel weg rende en nagenoeg dezelfde selectie had als nu.

Ik zie alleen City, United en Chelsea als favoriet. Arsenal heeft nog een topper als Cavani nodig en Liverpool komt denk ik nog te kort. Als Liverpool mee zou doen om de titel zou ik het heel verassend vinden. Ik schat een Everton bijvoorbeeld nog hoger in op dit moment.

Everton hoger dan Liverpool? Komop man...
Ook ik als Liverpool fan zie ons nu niet meedoen om de titel, wel denk ik dat we een degelijke kans maken om in de top 4 te geraken, al zal veel afhangen van Blessures in de aanval.
Indien iedereen fit hebben we imo aanvallend meer en betere opties dan bvb bij City en Arsenal, alleen ons centraal duo vind ik dan weer een pak minder, maar dat was ook zo in het seizoen toen we 2es eindigden.

4 augustus 2015 om 16:38

Beter dan Arsenal? Ja, jullie spitsen zijn beter, maar achter de spitsen is Arsenal toch echt beter. Alexis, Ozil, Oxlade en Cazorla schat ik toch hoger in dan Firmino, Coutinho, Ibe en Lallana.

En beter dan City? Aguero, Silva, Sterling, Bony, Navas, Nasri, dat doet ook niet onder voor Benteke, Sturridge, Firmino, Coutinho, Ibe en Lallana.

Meer opties wel ja, maar of spelers als Ings, Origi, Balotelli en Borini het nou echt gaan doen? Ings wil ik nog wel geloven, maar de rest?

4 augustus 2015 om 16:52

@shoguna Nou ik schat persoonlijk op de sleutelposities Barkley-Lukaku hoger in dan Coutinho-Benteke.

4 augustus 2015 om 18:06

Betere opties dan Arsenal en City

Liverpool heeft 2 bijna topsitsen: Sturridge en Benteke. Arsenal heeft die ook met Giroud en Welbeck. City heeft een topspits Aguero en een bijna topspits Bony.

Arsenal en City hebben daar omheen spelers als Sanchez, Ozil, Sterling en Silva. Liverpool heeft Firmino en Coutinho. Het verschil lijkt me duidelijk.

Stoke gaat dit jaat boven de Purs eindigen, Stoke heeft buiten Kane en Eriksen een betere selectie dan de Spurs.

4 augustus 2015 om 16:55

Je bent vast aan het trollen maar om even op serieus in te gaan, ook Stoke zijn hun sterkhouders verloren met Asmir Begovic, Robert Huth en Steven Nzonzi.

4 augustus 2015 om 19:08

Huth was geen sterkhouder meer, die was vanaf januari al aan Leicester verhuurd. Ze hebben Wollscheid voor hem in de plek.

6 augustus 2015 om 16:33

Dan nog zie ik ploegen als Everton, Swansea en Southampton meer potentie hebben om boven Spurs te eindigen dan Stoke City. Kom nou zeg, het zijn een stelletje houthakkers(met Shawcross en Adams als grote boeven) die thuisduels goed presteren meer niet.

Chelsea Manchester city Manchester United Arsenal
en Liverpool zijn allemaal titelkandidaat al denk ik dat Liverpool
het minste kans heeft van de top 5
Word weer een mooi seizoen !

Dit is typich een Mourinho uitspraak "de anderen zijn heel goed" zodat hij zelf straks kan zeggen dat het allemaal aan hem ligt dat ze kampioen worden

Volgens mij is City kansloos. Sterspelers zijn oud (kompany, Touré, ...). En ze hebben geen wereldtoppers ingekocht. (Ze moesten zich nu eenmaal focussen op engelse spelers).

Liverpool, Arsenal en Manchester United zie ik wel strijden om de titel hoewel Chelsea voor mij weer met de titel gaat lopen.

Het is wel een slimme techniek van Mourinho om de druk op zijn ploeg wat weg te nemen.

Dat maakt de premier league ook zo leuk. Zoveel teams die vechten voor de titel. In geen enkel andere land is het zo spannend. Daardoor zijn die tv rechten ook zo gigantisch gestegen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren