Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Moreno komt als geroepen, ik denk dat hij zijn plek bij PSV verliest'

Laatste update:

PSV-trainer Phillip Cocu gaf vorig seizoen het vertrouwen aan Jeffrey Bruma en Karim Rekik in het centrum van de defensie, waardoor Nicolas Isimat-Mirin doorgaans genoegen moest nemen met een reserverol. Het lijkt erop dat de Fransman nu opnieuw op de bank zal moeten plaatsnemen.

/

De van Manchester City gehuurde Rekik heeft de overstap gemaakt naar Olympique Marseille en de afgelopen weken werd Isimat-Mirin centraal achterin gekoppeld aan Bruma. PSV rondde in het weekend echter de komst van Héctor Moreno af en de linkspoot van Espanyol zal waarschijnlijk niet lang nodig hebben om zich in het elftal van Cocu te spelen.

“Hopelijk is Moreno zaterdag tegen sc Heerenveen al van de partij. Ik denk dat Isimat-Mirin zijn plek in de basis verliest, alhoewel hij niet onverdienstelijk speelde”, vertelt René van de Kerkhof aan Omroep Brabant. Volgens de oud-topvoetballer komt Moreno 'als geroepen'. Tweelingbroer Willy is eveneens van mening dat de verdediging nog niet top is. “Achterin worden nog wat foutjes gemaakt. Je ziet wat slordigheidjes bij de backs en dat kan ze weleens opbreken.”

Denk je dat Nicolas Isimat-Mirin zijn basisplaats verliest?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ze hebben niet altijd gelijk maar deze keer wel. Echt super versterking die als geroepen komt!
isimat deed het vorig jaar ook prima als back up, zal dit jaar weer zo moeten helaas voor hem

17 augustus 2015 om 13:33

Ik zou Isimat helemaal niet wissel zetten. Is in mijn ogen echt beter dan Bruma. Ik zou het zo doen:

Basis: Willems - Moreno - Isimat - Arias
Bank: Poulsen - Hendrix - Bruma - Brenet
Tribune: Koch, Hermansson, Alberto, de Wijs

17 augustus 2015 om 13:44

Ik lees altijd van links naar rechts. Of zet je de tegenstander aan "jouw kant"? Als je een opstelling maakt zie je het toch zo:

Team tegenstander:
Keeper
Verdediging
Middenveld
Aanval
-------- middenlijn --------
Aanval
Middenveld
Verdediging
Keeper
Team Psv

Dan staat Willems gewoon linksback.

17 augustus 2015 om 14:25

nou ja een beetje doordenken je weet toch wel wat hij bedoeld

17 augustus 2015 om 14:28

Al kan Cocu hem zo rechtsback zetten. Doet ie met Brenet ook wat volslagen idioot is als je Poulsen hebt.

17 augustus 2015 om 15:24

Koch en de Wijs zijn beter dan Bruma man.

17 augustus 2015 om 16:37

over het algemeen worden spelers van rechts naar links opgenoemd maar gezien de spelers die je selecteert weet iedereen wat je bedoeld.

17 augustus 2015 om 15:18

Waarom mag Bruma blijven staan?

17 augustus 2015 om 16:40

Ik denk dat als moreno naast hem staat bij beter uit de verf komt.
Bruma is een harde mandekker, hij is alleen niet zo slim.

Isimat idem naar mijn idee maar kan het misschien beter zelf oplossen dan bruma.

Moreno is een linkspoot dus al zouden ze even goed zijn, krijgt hij alsnog de voorkeur.

17 augustus 2015 om 13:44

Ik zie dat je voor sampdoria bent even een hele andere vraag want edgar barreto speelt nu bij jullie hoe word er over hem gedacht in italie en verwacht je dat hij gaat spelen bij jullie?

17 augustus 2015 om 14:58

Zeker. Hij heeft al redelijk naam in Italië. Bruikbare speler voor de subtop.

Met Willems en Moreno erbij staat er toch zeker voor Eredivisie-begrippen een topverdediging. Of het voor de CL voldoende is vraag ik me af, maar ik heb goede hoop. Met Moreno en Bruma staat er in ieder geval een centraal duo dat niet alles persé voetballend op wil lossen, zeker in Europa gaat dat stukje no-nonsense verdedigen nog wel van pas komen.

Ik vind persoonlijk isimat beter dan bruma.. Ik denk dat je met Moreno en isimat een beesten verdediging hebt

17 augustus 2015 om 13:27

Dat denk ik nou ook!

17 augustus 2015 om 13:31

Ben het helemaal met je eens. Bruma is te zwak om in de basis te beginnen en al helemaal als je Moreno en Isimat in de selectie hebt.

17 augustus 2015 om 13:40

Agree

17 augustus 2015 om 13:53

Inderdaad! bruma is goede back-up, alleen komt hij op mij over als een lompe niet bedachtzame verdediger. maakt soms domme fouten, ook is hij weinig voetballend en denk ik dat nu met moreno en isimat psv het beste team van de eredivisie heeft. en ook meer kans op overleven in Europa, misschien niet in de CL maar in de EL zie ik ze nog best ver komen..

Ik ben geen psv fan, maar ik vind Bruma helemaal niets.. Ik vind dat hij soms teveel fouten maakt en teveel onnodige gele kaarten pakt. Al helemaal met Rekik naast hem vorig jaar.

Moreno is toch wel echt een absolute top verdediger voor in de Eredivisie. Ziet er goed uit nu met: Willems-Moreno-Bruma-Arias. Ook een pluspuntje is dat je nu een Linksbenige en Rechtsbenige centrale verdedigers hebt.

Ik vond isimat gister goed spelen. Vindt het een betrouwbare verdediger, misschien wel beter dan Bruma. Het probleem ligt inderdaad bij de backs. Arias is goed, maar Brenet maakt echt te veel fouten.

17 augustus 2015 om 13:30

Dat komt omdat Brenet een rechtsback is en Willems is bijna topfit, en Poulsen is er ook nog dan staat er een toepverdediging.

17 augustus 2015 om 14:03

Volgens mij hebben jullie willems nog ? En backup daarvoor poulsen

17 augustus 2015 om 14:48

Bruma liet gisteren een betere indruk op mij achter dan Isi. Waar isi de bal roekeloos weg trapte bouwde Bruma goed op

Waarom al die hoge verwachtingen?
Moreno komt van Az en speelt nu bij een middenmoter in Spanje die overigens niet eens europees voetbal speelt.
Hij is geblesseerd geweest en blessuregevoelig.
Gewoon een matige speler die het zeker in de CL niet gaat bijbenen. Toppers komen niet meer naar de eredivisie.

17 augustus 2015 om 13:28

Hij komt van AZ dat toem kampioen geworden is. Toch wel een belangrijk detail. Zeker een toegevoegde waarde

17 augustus 2015 om 14:14

Vergeet je er even niet bij te vertellen dat in het jaar dat AZ kampioen werd, hij géén basisspeler was! Heeft heeft dat seizoen slechts 15 keer het veld mogen betreden. Kampioen zijn ze dus zeker niet door hem geworden.

17 augustus 2015 om 15:39

Vergeet jij er niet bij te vertellen dat hij 107 dagen geblesseerd is geweest! en dus daardoor niet alles gespeeld heeft

17 augustus 2015 om 18:05

wat niet wegneemt wat Fachten zegt die dus gewoon een punt heeft!

17 augustus 2015 om 13:48

Moreno werd voor zijn blessure (die hij vorig jaar tijdens het wk tegen Nederland opliep) hevig in verband gebracht met (sub)topclubs, zoals Valencia, Juventus en Barcelona. Bovendien heeft Rik Elfrink (doorgaands goed geinformeerde bron) getweet dat Moreno er goed opstaat bij de Engelse teams (premier league teams....). Zelfs na zijn blessure zonder ook maar een wedstrijd te hebben gespeeld was Fiorentina geinteresseerd. En het is logisch dat topclubs als Juve, Valencia en Barca een speler die een jaar geen wedstrijd gespeeld heeft gaan kopen. En je argument van toppers die niet meer naar de eredivisie komen slaat natuurlijk nergens op. Er kan altijd een uitzondering zijn (guardado en Pereiro, maar Pereiro moet nog blijken).

17 augustus 2015 om 14:16

Maar hebben ze hem ook daadwerkelijk gekocht?

Dat clubs interesse hebben is niet gek. Mexico speelde een aardig WK. Maar welke waarde kun je daar aan hechten? Martins Indi speelde ook een prima WK. Verdiende een toptransfer. Maar zou hij PSV veel beter maken?

17 augustus 2015 om 14:32

man kom op hoor Martins Indi mag Moreno zijn veters niet eens strikken. waar Moreno zich perfect staande hield bij Espanyol kan Indi het totaal niet bijbenen in Portugal

17 augustus 2015 om 14:58

Perfect staande houden bij de nummer 13/14 uit Spanje is ook wat anders dan bij de nummer 1/2 uit Portugal. Dat is hetzelfde wanneer je een verdediger van Cambuur vergelijkt met een verdediger van Ajax. Gewoon niet doen.


17 augustus 2015 om 18:04

Inderdaad. Je staande houden in de verdediging van de nummer 1 uit Portugal is vele male makkelijker dan wanneer je elke week spelers als Ronaldo en Messi tegenkomt. Je ontkracht je eigen argument zowat zelf.

18 augustus 2015 om 10:22

Wat is dit nou voor onzin. Dus elke verdediger die zich bij een laag geplaatste club goed staande weet te houden, zou goed genoeg zijn voor een topclub?

Wanneer een verdediger bij Heracles goed speelt, dan is hij toch zeker niet automatisch van hetzelfde niveau als een verdediger van Ajax, PSV of Feyenoord!!

17 augustus 2015 om 14:29

Nou ja heb jij onder een steen gelegen. Voor PSV is Moreno gewoon goed. die man is international speelde al eerder een WK en Copa is in dat team onomstreden basisspeler. Komt bij dat de spaanse competitie 100 keer beter is dan de nederlandse competitie en hij door zijn ervaring in het buitenland en zijn interland wedstrijden een belangrijke rol kan spelen in de Cl.
Vind hem wel zeker een topper voor Psv. Ajax haalt ook een topper in huis maar laat hem nooit spelen Heitinga best zonde hoor

17 augustus 2015 om 14:36

De competitie is niet 100 x beter, de bovenste clubs zijn 100 x beter

Bruma heeft het goed gedaan de eerste 2 wedstrijden van het seizoen. Sowiezo staat het redelijk stabiel bij PSV want zowel tegen ADO als tegen Groningen gaven ze nauwelijks een kans weg. Met Moreno erbij heb je gewoon een goed duo achterin staan. Zeker niet perfect, maar denk wel het beste centrale duo van de eredivisie.

Zelfs een kapotte klok is twee keer per dag bij de tijd.

De linksbenige Moreno heeft uitstekende opbouwende kwaliteiten en had in 2014-2015 na Ramos en Pepe de meeste onderscheppingen van de Liga. Bruma - Moreno wordt dan ook een gouden koppel. Als reserves voor die posities heeft Cocu de beschikking over Isimat-Mirin en het enorme talent Suently Alberto (vergelijkbaar met Riedewald).

17 augustus 2015 om 13:40

Helemaal met je eens, alleen op dat laatste stuk na. Alberto is echt niet zo talentvol als Riedewald, jammer genoeg. Heeft zich afgelopen jaar wel sterk ontwikkeld, bovendien een goede voorbereiding meegemaakt. Hopelijk trekt hij die lijn door dit jaar.

17 augustus 2015 om 13:57

Als verdedigers vind ik ze vergelijkbaar, al kan Riedewald ook prima uit de voeten op het middenveld. Alberto is een pure verdediger, maar in die rol enorm fel. Lang maar atletisch. Houdt ondanks zijn jeugdige leeftijd rust als er druk op de verdediging wordt gezet. Is ijzersterk als mandekker. Prima dus om in de luwte van Moreno uit te groeien tot volwaardige centrale verdediger van Psv.

17 augustus 2015 om 13:41

Moreno kan dus goed opbouwen? Dat vroeg ik me namelijk al een tijdje af. Moet eerlijk bekennen dat ik hem niet wekelijks heb zien spelen. Ik hoop in ieder geval dat hij echt zo goed is als mensen hier doen geloven.

Sowieso zouden clubs wel eens wat meer tijd en aandacht aan de verdediging mogen besteden. Waarom verdedigers zoveel goedkoper zijn dan aanvallers is mij echt een raadsel. 10 Leuke aanvallende talentjes kan ik zo opnoemen. 10 Goede verdedigers wordt al een stuk moeilijker. Wanneer je een solide verdediging hebt, sta je in mijn ogen al met 1-0 voor.

17 augustus 2015 om 13:52

Op youtube staan filmpjes van Moreno van wedstrijden waar Alle balcontacten en duels worden weergegeven, dus niet alleen de goede dingen. Dit geeft (een klein beetje) een beeld van wat je van Moreno kan verwachten.

17 augustus 2015 om 15:33

Een speler van 27 jaar is altijd een aanwinst in de Eredivisie. Daarom dat feyenoord en Ado dit seizoen het ook goed gaan doen. Guardado is niet zo een geweldige speler, het is maar dat hij wekelijks tegen jonge kerels speelt en vooral een fysieke voorsprong op zn tegenstanders heeft. Als je 3 spelers zoals guardado qua leeftijd en kwaliteit kan aantrekken dan word ADO zelfs kampioen. Dat zegt meer over ons competitie dan over de spelers. ADO die is al goed bezig met zo een volwassen team en je zult de resultaten aan het eind van de seizoen zien.

17 augustus 2015 om 17:07

Bedankt, heb zojuist even gekeken en dat ziet er meer dan prima uit. Ben normaal niet zo van de filmpjes waarin iemand 3 trucjes doet, maar hier kun je inderdaad meer uit halen. Hij lijkt erg rustig aan de bal met een prachtige pass vooruit. Als hij naast verdedigen ook nog af en toe Lestienne of Narsingh wegstuurt dan ben ik behoorlijk tevreden.

Dus omdat de backs foutjes maken komt deze centrale middenvelder als geroepen. Ja joh. Geen speld tussen te krijgen.

Ik wil het nog allemaal wel eens zien met Moreno. Vond hem in zijn AZ tijd zeker niet de beste verdediger op de Nederlandse velden. Heeft de afgelopen jaren bij de nummer 13 van Spanje gespeeld. Op basis van wat maakt hij PSV dan sterker? Viergever was ook dé verdediger bij AZ. We weten allemaal dat hij het niveau van de Nederlandse top niet aankan.

Als laatste. Moreno is al sinds het WK niet meer fit. Gebroken onderbeen en operatie aan voet. Ik denk echt dat dit een groot fiasco wordt.

17 augustus 2015 om 14:07

Ik denk dat je gelijk zal gaan krijgen. Echter eerst zien dan geloven.
Moreno kan prima meedraaien in de Eredivisie echter in de CL is het een heel ander verhaal. Denk dat PSV weinig potten kan gaan breken.

17 augustus 2015 om 14:10

Hij zal vast en zeker probleemloos mee gaan draaien in de eredivisie. Maar dat zal het centrale duo dat er nu staat ook doen. Daarvoor hoef je niet een dure man uit Mexico te halen.

Persoonlijk had ik gekozen voor een CV die ook daadwerkelijk ervaring heeft met Europees voetbal, de taal spreekt en niet al ruim een jaar geblesseerd is.

17 augustus 2015 om 15:22

Jan Vertonghen en Toby Alderweireld zijn niet haalbaar.

Het schijnt dat Moreno een aardig woordje Nederlands kon/kan. Hij is het Nederlandse voetbal gewend, en heeft veel ervaring opgedaan in Spanje door te spelen tegen de beste voetballers ter wereld. Als hij fit blijft, zie ik hem van grote waarde worden voor Psv.

17 augustus 2015 om 18:09

Wat een bullshit. De huidige verdediging is meer dan waardeloos. 5 Minuten naar Psv kijken en je hebt dat door. Er zit totaal geen opbouw in deze centrale verdedigers. Niet een beetje, gewoon helemaal niks.

Ik zeg niet dat Moreno ineens de verlosser is, maar slechter dan nu kan het haast niet. Moreno heeft 4 jaar ervaring in de Spaanse competitie. Dat is echt meer dan genoeg voor de eredivisie. De spits van Willem 2 zal toch wel wat minder zijn dan die van Barca.

18 augustus 2015 om 10:27

Volgens mij zijn ze met deze verdediging kampioen geworden. Dus zo heel waardeloos zal het niet zijn. Daarbij, wanneer er geen opbouw is van achteruit, kan dat ook bij de middenvelders liggen. Elke verdediger kan namelijk de bal over 10 meter bij iemand die vrij staat in de voeten spelen. Maar wanneer er niemand vrij staat, er geen vooractie wordt gemaakt, de buitenspelers niet in beweging zijn etc. etc. Dan wordt het voor elke verdediger moeilijk op te bouwen.

De spits van Willem !! zal inderdaad minder zijn dan de spits van Barca. Alleen heeft hij altijd verloren van Barca met grote cijfers en heeft in die wedstrijden de bal niet eens gehad. Dus ja. Wat een ervaring heb je dan? Ervaren in achter je tegenstander aanrennen ja.

17 augustus 2015 om 18:32

@Fachten

Hij zal zijn bijdrage aan PSV ongetwijfeld leveren. Ik ben het met je eens dat hij door sommige PSV fans nogal wordt gehyped. We moeten niet verwachten dat hij een Kompany of Ramos is, maar voor de Eredivisie is hij meer dan voldoende.

En vergelijk je nu serieus Viergever met Moreno? Viergever mag zijn veters niet eens strikken. Moreno is echt wel een klasse of 2 à 3 beter. Hij heeft het niet alleen bij AZ laten zien maar ook bij Espanyol en de Mexicaanse selectie i.t.t. Viergever.

Iedereen was toch helemaal lyrisch over Isimat? Of heb ik dit nou verkeerd meegekregen?

17 augustus 2015 om 18:11

Dit heb je inderdaad verkeerd meegekregen. Men was lyrisch over zijn zangkwaliteiten. Verder deed hij het goed als rechter centrale verdediger naast Rekik. Rekik had nog iets van een opbouw in zich. Isi heeft dat niet en dat valt nu behoorlijk op naast die lompe Bruma.

17 augustus 2015 om 18:57

Bedankt voor de duiding Ja een Rekik of een Bruma naast je is toch wel een heel verschil.

Ik zou eerder Bruma eruit halen ipv isimat. Ik vind hem veel beter, Bruma kan er echt niks van het verbaast me nog steeds dat hij voor het nederlands elftal wordt opgeroepen

voor eredivisie begrippen heeft Psv nu met Moreno een van de beste cv van Nederland maar Europees gezien kom je met deze verdediging denk ik nog wel wat te kort

Ik zou bruma erin laten. Je hebt isimat dan als back up indien er nog zoveel fouten worden gemaakt in de verdediging. Isimat speelt er pas 1 jaar en heeft toen goed gespeelt als wisselspeler, maar ik zie hem dat nog niet gelijk een seizoen lang doen.

Yess , we hebben hem . Welkom Hector in de voetbalhoofdstad van Nederland . Viva Mexico. Als je het zo goed doet als onze Matador Andres dan krijg je ook zon sfeeractie. Hopelijk kan hij zaterdag al meedoen.

Isimat en Bruma zijn allebei rechtsbenig. Moreno links.
In de huidige opstelling met Isimat en Bruma samen staat Isimat links dus op zijn slechte kant.
Als je Bruma met Isimat gaat vergelijken moet je dus wel rekening mee houden dat Isimat een handicap heeft en Bruma niet. Ik zou zeggen beste duo is Moreno - Isimat.

Met Arias Bruma Moreno en Willems staat er op papier toch een hele aardige verdediging.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren