Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Manchester City wacht af: ‘Hij moet doen wat voor zijn toekomst goed is’

Laatste update:

James Milner heeft volgens verschillende tabloids besloten om na dit seizoen te vertrekken bij Manchester City, maar volgens Manuel Pellegrini zijn er nog geen knopen doorgehakt. Ook over de toekomst van Yaya Touré is nog geen duidelijkheid, zo vertelt de manager aan Sky Sports.

/

“We bekijken na dit seizoen wat het beste voor de club en speler is. James moet net als Yaya doen wat hij denkt dat hij voor zijn toekomst moet doen, dat is helemaal aan hem. Hij heeft de club gevraagd of hij na het seizoen pas een beslissing mag nemen. Hij doet dat op het juiste moment”, aldus Pellegrini. De 29-jarige Milner heeft een aflopend contract in de Eastlands, maar kan dus bijtekenen.

Afgelopen dinsdag meldden enkele Engelse media dat de Engels international bij een nieuw contract maximaal 225.000 euro per week kan verdienen. Dat zou uitkomen op 11,7 miljoen euro per jaar en in vier jaar tijd dus op niet minder dan 46,8 miljoen euro. Op social media werd met verbazing gereageerd op die berichtgeving: “225.000 euro per week voor Milner: de voetbalwereld is helemaal gek geworden”, schreef een voetballiefhebber op Twitter.

De ex-speler van onder meer Aston Villa schijnt in de belangstelling van clubs als Liverpool, Arsenal, Everton, Villa, AS Roma, Internazionale, AC Milan, Napoli en Valencia te staan. Zijn drie jaar oudere collega Touré is in beeld bij Internazionale en vicevoorzitter Javier Zanetti zei woensdag dat de kans op een transfer van de Ivoriaan relatief groot is: “We zijn nu zo ver dat we denken dat we het kunnen afronden”, sprak de Argentijn.

Denk jij dat Yaya Touré en James Milner bij Manchester City blijven?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Touré en Milner hebben veel betekent voor City. Het waren prachtige jaren. Maar ze zijn niet onmisbaar als er nieuwe versterkingen gehaald worden.

Ik blijf het zeggen: Moutinho moet komen. Die verzet veel meer verdedigend werk dan Touré. Het wordt wel moeilijk om een aantal goals te scoren van dezelfde orde, maar hij is aanvallend wel wereldtop denk ik.

Met Milner ga je de Champions League natuurlijk niet winnen. Er moet een speler komen die wel van dat kaliber is. Marco Reus. Wie anders? Sterling is niet van dat niveau.

23 mei 2015 om 01:22

Moutinho is een topper en zeker een aanwinst voor Manchester City. Ik vind het jammer dat hij niet eerder voor een topclub heeft getekend in die categorie. Hij is nu geloof ik al 29 jaar. Die gaat niet lang meer top spelen.

23 mei 2015 om 13:57

29 is niet zo oud, de meeste spelers kunnen dan nog wel 5 jaar mee. Bovendien denk ik dat Moutinho langer mee kan, hij oogt zo fit vind ik. Nu weten we niet zeker of dat tot een langere carrière zal leiden, maar ik denk het ook omdat hij een technische speler is.

23 mei 2015 om 03:38

Ik was het lang met je eens dat Reus een fantastische aanwinst zou zijn. Maar inmiddels weet ik dat niet meer zo zeker. City heeft een vrij oud team , gemiddeld 28 meen ik. Om Moutinho te halen die 28 is en Reus die ook 26 is. Weet ik niet of we hier goed aan gaan doen. Ik ben van mening dat City een nieuwe generatie spelers nodig heeft. En eerlijk is eerlijk. Alleen Hart , Kompany , Silva en Aguero zijn goed genoeg om de Cl te winnen. Wil niet zeggen dat we 6 top aankopen moeten doen. Kijk maar naar andere teams. Die hebben ook geen 11 spelers van wereldniveua. Maar wel een aantal sleutelspelers.

Ondanks dat Aguero , Silva en Hart fenomenaal zijn dit seizoen. Zie je gewoon dat het niet genoeg is. City kan daarom voor een paar top aankopen gaan. Maar dan is het een kwestie van tijd dat City hetzelfde probleem heeft. Ik hoop persoonlijk dat City gaat voor een nieuwe generatie spelers. Spelers die het niveau aankunnen en nog kunnen doorgroeien. Of Sterling de juiste persoon is daar heb ik mijn twijfels over. Als hij 30 a 40 miljoen koste dan zou het een goeie aankoop kunnen zijn. Maar 60 a 70 miljoen slaat natuurlijk nergens op. Ik heb liever dat we Bernardo Silva en Kondogbia halen van Monaco. Die wellicht voor hetzelfde geld op te halen zijn. Het zijn ook spelers die door kunnen groeien tot de top. En voor de breedte is Konopylanka ( ster speler van Dnipro ) eventueel nog transfervrij. Wat ook niet verkeerd zou zijn. Ook hebben we met Barker , Lopes en Kelechi nog 3 talenten die zeer bruikbaar zouden kunnen zijn.

Wij zijn over het algemeen ontzettend verwend geweest in de afgelopen 4 jaar. En dit jaar was minder. Maar het zal City denk ik goed doen. Om volgend seizoen een nieuwe generatie op te bouwen. Wellicht dat de titel winnen moeilijk word. Maar als City de nieuwe generatie kan in werken voor de winter. Dan zou een Fa cup kwart/halve finale Cl zeker niet ondenkbaar zijn. Het landskampioenschap zal erg lastig worden.

23 mei 2015 om 08:53

Sorry hoor, maar op dit moment 4 spelers die goed genoeg zijn en dan denk je dat ze met 7 nieuwe spelers even kwart/halve finale CL halen? FIFA is nog realistischer...

23 mei 2015 om 14:21

Natuurlijk is verjongen belangrijk. Maar het moet niet ten koste gaan van het komende seizoen. Prijzen winnen en vooral presteren in de Champions League lijkt mij het belangrijkst.

Denk echt dat als je genoegen neemt met Bernardo Silva en Kondogbia in plaats van Reus en Moutinho dat je dan kiest voor een soort overgangsseizoen en je gedag kan zeggen tegen de doelstellingen. Ben trouwens wel van mening dat Bernardo Silva een heerlijke speler is, maar schat hem nog niet zo hoog in dat hij Man City sterker maakt.

Hetzelfde geldt als je Barker, Lopes en Kelechi voor de leeuwen gooit. Vind wel dat zij (en andere talenten) af en toe hun minuten moeten maken in het eerste. Dus geen Nasri ofzo laten invallen dan, die kan je ook wel verkopen (of is hij homegrown... zucht). Konoplyanka kopen heeft dan ook geen zin want dan maken de talenten dus geen minuten. Ook vind ik hem niet goed genoeg, dan zie ik nog liever Yarmolenko maar die vind ik meer een versterking voor Tottenham bijvoorbeeld.

Sterling komt eigenlijk ook alleen maar voor homegrown, want hij is ook niet goed genoeg. Zie jij hem al beslissend zijn tegen Bayern of Barcelona?
Als ik een lijstje van spelers moet maken die wel goed genoeg zijn voor die positie:
Bale, Ronaldo, Messi, Suarez, Neymar, Robben, Reus, Di Maria, Hazard en Alexis.
Dan is alleen Reus haalbaar. Misschien Robben ook maar die is veel ouder.

Het kampioenschap en succes in de Champions League moeten prioriteit hebben, de rest zijn (belangrijke) bijzaken. Je kan niet voor de FA Cup gaan, één slechte wedstrijd en je bent weg. En er kan van alles gebeuren, zelfs tegen teams uit lagere divisies. Bovendien is de FA Cup niet belangrijk vergeleken met de PL en de Cl.

Haal Wilshere maar voor homegrown trouwens, voor de bank. Talentjes spelen toch niet centraal op het middenveld dus die staat hij niet in de weg.

Tenslotte, kijk naar Real, Barca en Bayern: die hebben toch overal kwaliteit, niet slechts een aantal sleutelspelers?
Vind trouwens dat je het lijstje sleutelspelers van Man City uit mag breiden met Zabaleta en Kolarov. Fernando en Bony komen daar ook wel bij denk ik. Tel daar Otamendi, Moutinho en Reus bij op en je hebt 11 sleutelspelers.

23 mei 2015 om 17:48

Ik zeg ook niet dat we perseé moeten verjongen ten koste van kwaliteit. Aangezien Kondogbia en Silva niet meer dan 40 miljoen samen kosten denk ik zo. Dus dan is er nog budget om een top speler te gaan halen.

Wat betreft Sterling heb ik net als jou mijn twijfels over. Ik vind hem alles behalve goed. En we moeten niet vergeten dat hij echt niet beter gaat spelen naast Aguero. Aangezien Aguero een speler die toch vaak voor eigen succes gaat ( en terecht ).
Dus of Sterling voor ons goed genoeg is daar heb ik ook mijn twijfels over.

Wat betreft Wilshere zou een absolute no go moeten zijn. Hij speelt niet eens in het 1ste van Arsenal. En heeft een vervelende driftige houding. Ook stak hij vorig jaar de middelvinger op naar de City fans. Ik noemde eerder Konopylanka. Maar ik was bijna vergeten dat Alex Song ook transfervrij is deze zomer. Die ook nog is aan de home grown regel voldoet. En Song in vorm is echt een fantastische speler.

De spelers die jij noemt als potentiele topspelers zijn toch ook spelers die groten deels vanuit het niets ontdekt zijn. Zoiets moeten wij ook weer hebben. Ik bedoel wie had gedacht dat Suarez van Groningen nu bij Barca zou spelen. Of denk aan Reus. Wat een leuk spelertje bij Gladbach was. Zo lopen er nu ook spelers rond die uiteindelijk kunnen doorbreken. En eerlijk is eerlijk. Met Silva , Kompany , Hart en Aguero hebben wij eigenlijk al 4 van die spelers. Wat niemand had verwacht dat die zo goed zouden kunnen worden.

Overigens noemde ik spelers als Barker , Lopes en Kelechi op als 2de keus he. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat die 3 een basisplaats krijgen. Ik denk wel dat ze in de kleinere wedstrijden en ook in de bekerwedstrijden. Zeker een aanwinst voor City zouden kunnen zijn. Als Jovetic of Dzeko vertrekt zie ik Kelechi die plek zo invullen. Om 4 spitsen te hebben van top niveau terwijl we er maar 1 of 2 gebruiken. Is natuurlijk ook overdreven. Zeker omdat we de focus op het defensie en middenveld moeten leggen voor het aankomende seizoen.

Om ten slotte te reageren op de sleutelspelers. Ik vraag mij echt af wat je in Fernando ziet. Ik blijf hem vrij beperkt vinden. Kolarov ben ik wel een groot fan van. Maar het is wel een speler die niet normaal kan spelen. Of hij is 1 van de beste linksbacks ter wereld. Of hij bakt er helemaal niets van. Zabaleta vond ik dit seizoen ook tegenvallen. Was vorig seizoen zoveel beter en bepalender dan nu. Heeft dit seizoen toch erg veel fouten gemaakt. En wat betreft Bony. Die is hier nog maar net. Het is moeilijk te beoordelen of hij bepalende speler gaat worden. En als je eventueel Moutinho erbij haalt. Hoe wil je gaan spelen dan? Want je noemt Fernando al als bepalende speler en we hebben Toure en Fernandinho ook nog. Ik vraag mij af of je dan niet teveel middenvelders hebt die gaan spelen. Ben wel benieuwd naar je opstelling hoe je het voor je ziet.

23 mei 2015 om 21:09

Hmm ja, die middelvinger kunnen we hem best vergeven maar als Wilshere zelf niet wil dan wordt het moeilijk. Ik vind hem wel goed genoeg hoor. Dat hij niet altijd in de basis staat bij Arsenal komt gewoon omdat het krioelt van de creatieve middenvelders daar.

Song, ja dat is best een goede optie eigenlijk. Speelt een sterk seizoen bij West Ham en is een technische speler die ook even bij Barcelona gespeeld heeft. Bovendien een echte controleur dus een goede concurrent voor Fernando aangezien Fernandinho eigenlijk geen controleur maar een box-to-box speler is.

Mwah was wel duidelijk dat Suarez snel een stap zou maken, veruit de beste bij Groningen. Bij Ajax bleef hij maar scoren en bij Liverpool was hij ook meteen goed bezig. Reus stak er bij Gladbach toch ook met kop en schouders bovenuit geloof ik? Hart was al een megatalent bij Birmingham, Kompany volgde ik niet in Duitsland dus dat weet ik niet, Silva viel mij in 2008 al heel erg op tijdens het EK (toen werd hij mijn favoriete speler), en Agüero zat ook al bij dat team dat in Nederland het jeugd WK won.

Ja die talentjes zou ik ook niet in de basis zetten. Misschien soms.
Dzeko en Jovetic moeten gewoon weg he. Als FFP blijft is het financieel ook nodig.

Fernando begon dit seizoen goed. En later viel hij me ook echt in positieve zin op. Hij heeft inderdaad slechte wedstrijden gehad maar niet zo dramatisch als Mangala. Behalve controlerend werk droeg hij ook verrassend veel bij aan de aanval trouwens.
Kolarov zakt wel eens door de ondergrens inderdaad. Hij heeft een concurrent nodig, maar niet Clichy die gewoon te slecht is. Hoop dat Coentrao haalbaar is, anders zit ik te denken aan Caceres die weinig speelt bij Juventus.
Bony gaat steeds beter spelen, hoop hem morgen in de basis te zien want hij kan achter Agüero erg goed meevoetballen.

Moutinho zou ik sowieso halen, Wilshere alleen als Touré vertrekt. Lampard gaat sowieso weg dus een middenvelder is gewoon nodig. Fernandinho is zoals gezegd geen controleur, daarom noem ik Fernando een sleutelspeler. Het was eigenlijk bizar hoe goed Touré en Fernandinho het deden vorig seizoen, dat kwam denk ik omdat we zo aanvallend speelden. De aanval was onze verdediging. Pressie compenseert ook veel.

Dit zou bijvoorbeeld een basisopstelling kunnen zijn:
Als Touré niet vertrekt dan zet je die op de plek van Fernandinho.

Hart
Zabaleta
Kompany
Mangala
Kolarov
Fernandinho
Fernando
Moutinho
Silva
Agüero
Reus
23 mei 2015 om 21:59

Otamendi moet trouwens in de basis op de plek van Mangala.

Maar morgen hoop ik City zo te zien spelen:
Silva naar rechts bij balverlies, Fernando inzakken en Mangala pakt de linkerflank op tot Kolarov terug is.

Hart
Zabaleta
Kompany
Mangala
Kolarov
Fernando
Touré
Fernandinho
Silva
Agüero
Bony
23 mei 2015 om 23:11

Nja wat heb je liever een transfervrije speler die misschien ietsjes minder is. Of een talent dat iets beter is. Maar wel een vervelende houding kan hebben en minimaal 30 miljoen moet kosten. Ik zou het eerlijk gezegd wel weten hoor.

Maar dat van Suarez. Zou jij echt hebben gedacht toen hij bij Ajax en Groningen zat dat hij het niveau van Barca aan zou kunnen? Het is toch wel een wereld van verschil hoor. En natuurlijk hebben de spelers die ik noemde al dingen laten zien dat ze het aan zouden kunnen. Aguero was immers het grote talent van Atletico. Maar om het uiteindelijk waar te maken. Is toch iets wat zelden gebeurd. Zeker omdat het verhuizing van Engeland naar Spanje of andersom zeker niet altijd soepel gaat. Het is toch wel een wereld van verschil.

Wat mij betreft mogen Dzeko en Jovetic ook weg. FFP of niet. Vind dat Dzeko dit seizoen wel erg nadrukkelijk aangaf dat het hem niets kon schelen. En Jovetic is vaker geblesseerd geweest dan dat je iets aan hebt. En we zitten misschien ook nog met Negredo. Ik kan mij niet voorstellen dat Valencia ruim 30 miljoen neerlegt voor hem. Aangezien hij bijna niet speelde.

Probleem wat ik heb met Fernando is zijn reactie snelheid. Real Madrid speelt meestal zonder een defensieve middenvelder. Die hebben daar Modric of Kroos voor. En als die de bal hebben. Dan weten ze binnen 2 seconden een oplossing te bedenken. Bij Fernando is het toch eerst rustig kijken en vaak weer een stap terug. Wat weer vaak resulteert in balverlies omdat Demichellis en Kompany ook niet bepaald een oplossing hebben. 1 van die 2 komt weer met een hoge bal en weg balbezit. Enige oplossing is om Silva te laten inzakken zodat het spel draaiende gehouden kan worden.

Wat ik wel opmerkelijk vind is dat je Clichy te slecht vind. Om vervolgens met Caceres en Coentrao te komen. Caceares is overal mislukt en Coentrao word bijna uitgekotst in Madrid. Hoewel ik Clichy een zeer matige renpaard vind. Denk ik dat de 2 namen waar jij mee komt City niet beter maakt. Dus daar zou ik toch naar een ander alternatief kijken. Al vrees ik dat Clichy weer een seizoen blijft.

Op het middenveld gaan we inderdaad wel iemand nodig hebben. Maar zoals ik al eerder zei denk ik dat Song de beste oplossing is. Kost niets en bruikbaar. En wellicht moet er nog iemand bij komen. Want ook Milner vertrekt waarschijnlijk. En misschien Yaya ook.

Kijkend naar je opstelling mis ik toch wel Bony eigenlijk. Omdat je Bony toch wel bestempeld als belangerijk. Voor de rest kan ik mij best aardig vinden in je opstelling. Ik zat overigens zelf aan dit te denken.

Hart
Zaba
Kompany
Otamendi??
Kolarov
Pogba
Silva
Fernandinho
Reus
Aguero
Bony
24 mei 2015 om 16:13

Ik krijg steeds geen mailtje dat jij hier op mij gerageerd hebt, zie het daarom nu pas.

Toen Suarez bij Ajax zat sloot ik het niet uit hoor dat hij het niveau van Barca aan kon. En dat doe ik ook niet voor de jeugdspelers waar we het nu over hebben. Maar dat betekent niet dat ze er werkelijk komen. Je kan het zowel optimistisch als pessimistisch benaderen, maar realistisch beschouwd neem je gewoon een gok.

Negredo zijn contract loopt deze zomer af hoor, althans volgens Transfermarkt.

Je bedoelt dat Fernando teveel ballen terug speelt op de verdedigers? Misschien, maar een type Kroos of Modric tackelt niet zo goed als hij. Dan moet je Fernandinho dus controlerend opstellen maar die zal verdedigend steekjes laten vallen. Ik vond Fernando echt goede bijdrages leveren in aanvallend opzicht hoor, ik zou me niet teveel zorgen maken over hem.

Het klopt wel dat Caceres niet de gedroomde linksback hoort te zijn. Maar vergeleken met Clichy is hij een slager die niet zo teleur zal stellen als Clichy deed.
Coentrao vind ik een topverdediger hoor. Uitgekotst bij Real? Hopelijk voor City, maar denk dat ze hem wel waarderen na jaren van bewezen diensten.

Bony zou ik veel laten spelen hoor. Maar je kan niet altijd met 2 spitsen spelen.

In jouw opstelling mis ik trouwens een controleur. Bedoel je met Pogba op die plek dat hij als een Pirlo moet spelen? Vind hem veel te veel drive naar voren hebben daarvoor.

23 mei 2015 om 09:35

@Geert VS ik denk dat moutinho een top aankoop zou zijn maar die is ook al op leeftijd ze kunnen beter voor 55 miljoen pogba proberen te halen. Of voor 70 mil

23 mei 2015 om 13:58

Pogba is ook goed hoor, maar idd wel erg duur. Meer dan 50 miljoen euro zou ik niet betalen als Moutinho voor minder dan 30 is op te halen.

23 mei 2015 om 10:15

Gewoon Bale nemen City !!

23 mei 2015 om 13:59

Bale zou geweldig zijn, maar wel heel erg duur. Maar denk dat Real hem sowieso niet wil laten gaan.

Man o man wie wil James Milner nou in hemelsnaam in zijn elftal en hem daar ook nog voor betalen? Heb hem een paar wedstrijden zien spelen waarvan ik niet zeker wist of het voetbal of comedy capers was. Voor hem 100 betere, goedkopere vervangers.

23 mei 2015 om 00:56

Ik persoonlijk vind milner 1 van de meest onderschatte spelers.. Het loopwerk dat hij verricht zal city zeker missen. Ik denk dat hik voor veel ploegen van goede waarde zal zijn dus weet niet waarop jij je mening baseert..

23 mei 2015 om 01:08

Hij is gewoon niet goed genoeg voor City. Je moet Immers dan wel geweldig vinden. Hij loopt alleen maar. De Milner van NL.

23 mei 2015 om 02:20

Onzin, was zeker de eerste seizoenhelft toen ze aguero moesten missen erg goed. In de spits he, op een positie waar hij niet thuishoort deed hij het gewoon heel degelijk. Hij verdient meer respect naar mijn mening. Hij is geen Xavi of een Modric met een fantastische pass of actie ,maar geeft 200% en geeft de ballen af wanneer dat moet. Milner is geen baltovenaar, maar een goede centrale middenvelder die verdedigend en aanvallend echt veel werk verzet. Altijd van die napraters of die mensen die alleen fifa spelen en nooit voetbal kijken ach ach

23 mei 2015 om 09:38

@arsenalman. Ik ken milner ook alleen van fifa maar daar is het ook een loopfenomeen. Heb hem wel is cl zien spelen maar hij viel nou niet 1,2,3 op

23 mei 2015 om 10:43

Inderdaad, de betere versie van kuyt vind ik hem. Die spelers worden door veel mensen niet gewaardeerd.

23 mei 2015 om 21:54

Dat is prima , daar is ook niks mis mee. Je hoeft hem ook niet goed te kennen. Het probleem is dat mensen hem dan alleen zien tegen Barcelona tegen , met Ronaldo, de beste speler ter wereld, en omdat hij dan daar een panna krijgt is hij gelijk zegt. Zolang mensen hem niet zien spelen en er niks over zeggen vind ik het prima. Echter zijn mensen hier zulke napraters, kijken ze geen wedstrijden maar weten ze wel alles over de spelers

23 mei 2015 om 12:35

Bij een ploeg als Liverpool zou Milner een onbetwiste basisspeler zijn. Milner is best decent, maar geen absolute wereldtop. Zwaar overdreven reactie van je

Goede speler maar 11 miljoen per jaar? City heeft geld teveel blijkbaar. Met die 11 miljoen prr jaar kan je de beste middenvelders ter wereld halen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren