Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Live meepraten in de TOTO KNVB Beker: Feyenoord - FC Groningen

Laatste update:

Feyenoord en FC Groningen gaan donderdagavond uitmaken wie de tegenstander wordt van NEC in de strijd om de TOTO KNVB Beker. Beide ploegen trappen vanaf 20.00 uur af in De Kuip, het duel is live te zien bij ESPN. Meepraten over Feyenoord - FC Groningen kan onderaan dit topic.

Opstelling Feyenoord: Wellenreuther; Geertruida, Beelen, Hancko, López; Wieffer, Timber, Stengs; Minteh, Ueda, Paixão.

Opstelling FC Groningen: Jurjus; Bacuna, Rente, Peersman, Määttä; Hove, Duarte, Valente, Schreuders; Postema, Van Bergen.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Als AZ fan zeg ik: go Feyenoord!

Wordt een walk-over voor de Rotterdammers.

29 februari 2024 om 20:34

Dat lijkt me op basis van het eerste half uur niet het geval. Wordt gewoon hard werken voor Feyenoord vanavond om de finale te bereiken.

29 februari 2024 om 20:43

Tegen al mijn verwachtingen in! Wat blijft voetbal toch een mooie sport.

29 februari 2024 om 21:32

Je verwacht het niet inderdaad. Feyenoord speelde wel erg gezapig voor rust ook moet ik zeggen. Slot heeft ze wel even ingefluisterd dat dit de halve finale van de beker is lijkt het. Na rust zit er wel wat meer pit in in ieder geval.

29 februari 2024 om 20:43

Mwoah….

Opzich staat er voor een ploeg buiten de top 10 eredivisie bij Groningen een prima elftal, behalve die 2 spitsen natuurlijk. Dat kan niet eens in de 2de divisie.Dit gaat een makkie worden voor Feyenoord, Feyenoord is een maatje te groot. Tel daarbij op dat je totaal geen stootkracht voorin hebt.

Zou wel echt heerlijk zijn voor de finale als Groningen hier vandaag wint!

Al verwacht ik uiteraard dat Feyenoord vandaga makkelijk wint

Hopen op minuten voor Slory, al verwacht ik niet dat dit gaat gebeuren tenzij we bij de rust met 7-0 voor staan.

29 februari 2024 om 20:53

Die prognose kan dus de vuilnisbak in

Fijne wedstrijd Groningers! Dat de beste ploeg mag winnen.

Toch zie ik Groningen nog wel stunten en het Feyenoord moeilijk gaan maken . We hebben gekkere dingen gezien tijdens de beker..

Realistisch gezien moet Feyenoord eroverheen walsen.

Op voorhand zeg je dit moet Feyenoord makkelijk winnen, echter kan ik de laatste makkelijke overwinning niet meer herrineren eigenlijk

Wat een schitterende supportersacties van beide kanten zeg!

Come on FC Groningen! Hopelijk vandaag een verassing

Die netten blijven echt bloed irritant

Lopez 3 ballen gehad alle 3 ingeleverd

Feyenoord begint zwak zeg.

29 februari 2024 om 20:12

Je weet dat Trauner geblesseerd is?

Prachtige spandoeken van beide kanten voorafgaand de wedstrijd trouwens zeg!

29 februari 2024 om 20:13

Gelijkenissen kunnen geen toeval zijn toch? Vraag me het verhaal af.

29 februari 2024 om 20:15

Dat moet wel afgesproken zijn inderdaad.

29 februari 2024 om 20:25

Beide groepen haken in op de sfeeractie van de z-side tijdens de vorige bekerwedstrijd tegen Fortuna.

29 februari 2024 om 20:47

De Z-side lanceerde een sfeeractie tegen Fortuna over Rock de Braziliaan, een Groningse zeerover eeuwen terug (leip figuur mocht je van geschiedenis houden). De club heeft dat thema vervolgens overgenomen. Feyenoord haakt er echt prachtig op in! Heerlijk werk van beide supportersgroepen.

Groningen fans hoor je er bovenuit prachtig

7 minuten bezig. Lopes alleen maar balverlies.

Die ueda oogt toch vaak best houterig

29 februari 2024 om 20:19

Hij mag dan misschien weinig bruikbare ballen krijgen en weinig minuten hebben gemaakt. Hij doet zelf ook echt niks om er voor te zorgen dat hij wél aanspeelbaar is en heeft in die weinige minuten ook nog niks bijzonders laten zien. Ik heb er een hard hoofd in eerlijk gezegd.

29 februari 2024 om 20:21

Ja het valt niet mee. Ik vond in het begin dat hij wat misbruikt werd en weinig tijd kreeg . Maar het lijkt erop dat dat een reden had. Het enige dat hij kan is een kop duel winnen lijkt het.

29 februari 2024 om 20:23

Het is echt bijzonder matig tot nu toe. Ook wel wat vroeg om die jongen helemaal af te schrijven natuurlijk. Maar het lijkt me geen type spits die bij dit Feyenoord past.

Het gelooft begint te groeien.... paaaaalooooo

Groningen toch al 3 x erg gevaarlijk in 10 minuten

Wordt een zware avond voor Feyenoord op deze manier. Goed schot op de paal van die Groninger.

Holy shit ik hoop dat dit sparen voor PSV is want waar the fuck zit ik naar te kijken

29 februari 2024 om 20:20

Jij typt het ik dacht precies hetzelfde. Er zit geen gang in

Gelukkig geen penalty, zoiets wil ik niet krijgen

scheids zegt hij was op de rug. Waarom zegt de VAR niet dat hij wel op de arm was??

29 februari 2024 om 20:22

Maakt het uit? Te weinig voor een penalty

29 februari 2024 om 20:26

ja dat maakt uit! Als de scheids zegt op de arm maar ik vind het geen penal is dat nogal anders dan dat de scheids zegt geen penal want hij was op de rug. Dat impliceert dat hij in die situatie het wellicht wel een penal vond als het op de arm was.

29 februari 2024 om 20:27

Daarnaast lijkt het me vrij normaal dat de VAR gewoon zegt wat ze zien.

29 februari 2024 om 20:30

Wellicht geven ze aan dat het tegen de arm was maar te weinig voor een penalty?

Groningen doet leuk mee.. mooi om te zien

29 februari 2024 om 21:18

Hopelijk een verlenging 😉 met Feyenoord als winnaar. Scheelt weer voor zondag (zeker nu Veerman twijfelgeval is).

Kan iemand mij vertellen of die Ueda ooit al eens iets goed heeft gedaan . Wat een dramatische aankoop is dat zeg

Groningen gaat er vol voor. Feyenoord moet echt wakker worden

Hoor de supporters van Groningen regelmatig. Mooi om te zien!

29 februari 2024 om 20:25

* mooi om te horen ;-)

Ook wel even een compliment naar Groningen! Zijn de bovenliggende partij in de Kuip de eerste 20 minuten.

Die Duarte is dreigender dan onze spelers

29 februari 2024 om 20:30

Speelt lekker inderdaad. Mooi om te zien!

Ueda is geen spits die de bal moet krijgen met de goal in zijn rug.
Die moet het laatste station zijn in een aanval als afmaker.
Past niet in de stijl van Feyenoord zo lijkt het!

29 februari 2024 om 20:35

Ueda was bij cercle best een goede counterspits

Als wij nu de finale niet halen, en we worden met hangen en wurgen 2e, kunnen we toch stellen van een teleurstellend seizoen?

29 februari 2024 om 20:30

Ik kan vooral stellen, dat ik niet kan wachten tot dit seizoen voorbij is.

29 februari 2024 om 20:33

Onder verwachting, maar de verwachtingen waren misschien iets te hoog?
Ik vind Stengs goed hoor, maar de vechtlust van Kokcu en Szymanski en het drukzetten dat mis ik enorm. Daarnaast speel je nu met Beelen, Lopez, Ueda, Minteh, Wellenreuther.
Nou doen Wellenreuther en Beelen het heel goed, begrijp me niet verkeerd.
Maar met 5 bankzitters in het veld ga je de kritieke grens over.
Als het er 2 a 3 zijn blijft de groep intact en tevens dus de patronen, sfeer, etc.
Dit Feyenoord is gewoon minder goed....

29 februari 2024 om 20:43

Dat is het verschil met vorig jaar, je krijgt de oh zo slechte stengs die continu verkeerd loopt, alleen tegen de kleine ploegen productief is, elk duel vermijdt en constant aan de zijkanten komt waardoor er geen ruimte meer is voor onze buitenspelers. Voor szymanski. Timber vervangt kokcu meer dan behoren.

Feyenoord weet dat het de halve finale beker is? Ze spelen alsof het een oefenpotje is. Zelfs de spelers dat normaliter 100% geven, geven nu niet thuis.

29 februari 2024 om 20:29

Ik reed met veel te hoge snelheid naar huis om dit te zien.

Groningen durft echt te voetballen, zou Marciano hem al knijpen?

29 februari 2024 om 20:31

Hahaha! Die was wel heel stellig he! Als Duarte die eerste bal niet op de paal had geschoten was het zweet zeker uitgebroken!

Live meepraten doet het weer eens niet?

Dat was ook echt een behoorlijke mogelijkheid voor Feyenoord hoor. Zwak ingeschoten.

Poah wat staat die Maatta weer verschrikkelijk slecht te spelen. Zou me niets verbazen als dat funest gaat worden!

Tot nu toe gaat het mooi gelijk op, hopen dat het een leuke wedstrijd wordt!

Lijkt echt helemaal nergens op wat we laten zien. Groningen is gewoon gevaarlijker.

Als zo doorgaat is Ueda ook een miljoenen miskoop. Wat een verschrikkelijk slechte basis techniek.

29 februari 2024 om 20:32

Jullie hebben geluk dat onze spitsen 10 kansen nodig hebben! Feyenoord speelt heel slordig inderdaad... maar de lappe hap van Maatta zal nog wel door Minteh worden afgestraft!

Als wij nu de finale niet halen, en we worden met hangen en wurgen 2e, kunnen we toch stellen van een teleurstellend seizoen?

29 februari 2024 om 20:36

Dat zou toch wel enigszins teleurstellend zijn ja. Als je wil ruilen: hangen en wurgen voor een 5e plek en uitgeschakeld worden door amateurs in de beker. Enfin, ik dwaal af

29 februari 2024 om 20:39

Zelfspot is de beste remedie he 😄

29 februari 2024 om 21:06

Maar we worden niet met hangen en wurgen 2e maar gewoon vrij simpel. Los daarvan heb je gelijk

Beetje klaar met die opbouw op deze manier.
Graag meer tempo en directer naar de goal.
Desnoods vaker de lange bal

29 februari 2024 om 20:34

Die spelen ze al best vaak deze wedstrijd, maar dat leverde niks op!

29 februari 2024 om 20:36

Tempo mag wel omhoog ja. Amateurs

Feyenoord valt wel echt (weer) tegen. Ik zie ze nog wel winnen, maar dit lijkt niks op het team van een paar maand geleden of vorig seizoen.
.

En daar is de 0-1. Ik gun het Groning wel tot nu toe

29 februari 2024 om 20:35

En 0-1!

Terechte voorsprong.
Belachelijk dat Slot de ploeg zover laat inzakken

Verdiende voorsprong van Groningen. Doen het goed!

Come on Groningen!!!!!

Daar kon je op wachten...

Meer dan terecht. Groningen is de betere. Hopelijk gaan ze nu voetballen maar het lijkt echt nergens op.

Groningen speelt sterk en dat is leuk om te zien.
Spel van Feyenoord is slecht.
Maar Groningen heeft rust gepakt voor de wedstrijd van het jaar.
Feyenoord speelde in dezelfde tijd een soort van finales in de El.

Ondertussen 0-1.
Voor de wedstrijd goed!
Schieten uit de 2e lijn, dat doet Feyenoord echt bijna nooit

waarom zakken we zonder in? Waar is dat jagen tegenwoordig?

Gewoon verdiend. Wat een slappe hap bij ons.

Hoe krijg je zo’n bal niet op goal? Pleur die Lopez eruit man, kan er niets van.

Lekker op de pantoffel?
Ik vind het schandalig dat een prof in die situatie zo over schiet....

Wat gaat de scheidsrechter straks doen? Gaat hij een speler van groningen rood geven of krijgt feyenoord een penalty of zal de scheids straks minimaal 10 minuten extra tijd geven.

29 februari 2024 om 20:39

Ga ergens anders provoceren, sneu figuur

29 februari 2024 om 20:41

Hij heeft gewoon gelijk, feyenoord heeft de scheids in de eigen kuip vaak mee, dat zal jij toch niet gaan ontkennen?

29 februari 2024 om 20:45

Onzin maar jij laat je opnaaien. Zelf nadenken en kijken endan ook graag de keren dat we de laatste 1,5 jaar benadeeld zijn meenemen in je overwegingen

29 februari 2024 om 20:57

In de kuip benadeeld? Laat me niet lachen!

29 februari 2024 om 20:59

We spelen om de week ook uit he

29 februari 2024 om 21:07

Maar in de beker spelen jullie niet uit, toch? Voor wat betreft de bekerwedstrijden in eigen huis de afgelopen 5 jaar is de arbitrage met Feyenoord geen enkele keer een ongelukkig huwelijk geweest.

29 februari 2024 om 20:40

Wat een mega onzin opmerking.
Als dat zo zou werken kregen ze wel een penal voor die bal op de arm.

29 februari 2024 om 20:41

Niet zo miepen joh

29 februari 2024 om 20:41

Vorig jaar moest er onterecht rood aan te pas komen...

29 februari 2024 om 20:43

Misschien moet je je username veranderen naar fc jankbal.

Commentator ziet ook alleen maar slechte dingen van Feyenoord, ziet een bal op de elleboog (wat ik geen penalty vond hoor) aan voor een bal op de rug. In de herhaling zie je dat Ueda gewoon neergehaald wordt, maar hij twijfelt nog of de bal gespeeld wordt.

Blij met de afgunst zullen we maar zeggen.

29 februari 2024 om 21:46

Zo wel goed poepie?

Pfff Ueda wordt er even uitgelopen door een verdediger.
O dat was wel gewoon een overtreding....

Gaan wij dan nog 2 goals maken en hoe? Het lukt de laatste weken al niet om er meer dan 1 te maken al dan niet met geluk

Zet Stengs maar definitief op de bank. Die jongen voegt echt werkelijk waar helemaal niks meer toe....

29 februari 2024 om 20:45

Daar vraag ik al maanden om

Eerst 5 keer zeuren om het weg draaien van Breelen en nu raakt de verdediger van Groningen de bal... wat duidelijk niet zo was. Ik snap de frustratie van stengs hier wel

29 februari 2024 om 20:55

Ik zou ook gefrustreerd zijn als ik geen bal fatsoenlijk raak. Wellicht heeft Stengs daar wat last van?

Lekker Stengs. Ga toch voetballen man. Uberhaupt mij een raadsel waarom hij speelt.

29 februari 2024 om 20:40

Niet mee eens, speelt gewoon redelijk.

29 februari 2024 om 20:47

Had dat schot moeten blokken, is altijd te laat vermijdt elk duel en loopt continu de buitenspelers in de weg.

Zou wel gerechtigheid zijn als Feyenoord eruit ligt, iedereen weet ongetwijfeld waarom.

29 februari 2024 om 20:41

Omdat Feyenoord al 3 flink sterke tegenstanders tegen is gekomen?

29 februari 2024 om 20:43

Nee, omdat het bepaald niet tegenzat tegen PSV.

29 februari 2024 om 20:45

Ah dus als PSV een pingel had gekregen had die sowieso gezeten? En dan waren zij 100% zeker doorgegaan? Of hoe werkt dat precies bij een penalty?

29 februari 2024 om 20:55

Je vergeet even dat het dan ook rood voor wiefer zou zijn. En ja, dan had psv zeker gewonnen.

29 februari 2024 om 20:41

Gerechtigheid is wanneer NEC dankzij een onterechte rode kaart de finale wint in de Kuip.

29 februari 2024 om 20:46

Dan moeten wij volgend jaar nog 2 penaltys en 2 rode kaarten voor Propper krijgen

29 februari 2024 om 20:50

Geen idee wat Twente ermee te maken heeft en waarom je de onterechte pingel van jullie dit jaar in de Kuip daarbij vergeet..Maar volgens was het vorig jaar NEC in de beker, en is dat de enige andere club die er ook nog in zit toch?Maar oke.. ik begrijp je frustratie vanavond. Dikke knuffel voor jou!

29 februari 2024 om 20:52

Omdat jij een beetje bijdehand overkomt met je opmerking kaatst hij hem terug omdat je voor Twente bent, snapje wel toch?

29 februari 2024 om 20:54

Echt ja? Is dat het niveau? Hahaha!
Jongens, ik ben vanavond zelfs voor Feyenoord, ook omdat het goed is voor de Europese tickets. Wat zit het toch diep bij jullie, lol

29 februari 2024 om 20:55

Wat heeft de wedstrijd tegen NEC ermee te maken?

29 februari 2024 om 21:01

Dat heeft alles met gerechtigheid te maken. Of ben je die gestolen beketpot vorig jaar vergeten?

29 februari 2024 om 21:08

Dan zijn mijn voorbeelden ook prima, qua gerechtigheid

29 februari 2024 om 21:12

Dan heeft zijn opmerking over Twente toch ook te maken met gerechtigheid? Als je uitdeelt moet je ook kunnen incasseren .

29 februari 2024 om 21:55

Maar dan moet er ook onterecht een doelpunt voor NEC afgekeurd worden, net zoals vorig jaar eentje van Feyenoord, was dan wel competitie maar alsnog.

1 maart 2024 om 13:06

Kinders, stil maar weer. Niveautje kleuterklas dit, want jij zegt dit, dus dan mag ik lekker ook wat zeggen...

Man man man, wees blij dat ik in een goede bui ben en geen zin heb om bans uit te delen. Grow up, kweek iets van eelt op jullie ziel en kap met deze onzin!

29 februari 2024 om 20:43

Traantjes nog steeds niet gedroogd?
Inmiddels hebben jullie zelf al 2 dubieuze penaltys meegekregen, in de CL en tegen Heracles

29 februari 2024 om 20:45

Neuh, CL kun je over discussieren, Heracles hadden we ongetwijfeld ook zonder penalty gewonnen. Nu jij weet over de dubieuze beslissingen ten gunste van Feyenoord in de Kuip.

29 februari 2024 om 20:45

Nog steeds aan het janken? Grow up

29 februari 2024 om 20:43

9 jaar geleden.... gaat het al kriebelen?!

29 februari 2024 om 20:55

Haha al een tijdje sinds excelsior uit

Rente raakt volgens mij weinig bal, maar was natuurlijk niet hard. Maar de frustratie overtreding van Stengs is dan wel jammer

29 februari 2024 om 20:43

Was ook terecht geel.

Hier wordt het tactisch meesterbrein Slot toch gewoon overklast door Lukkien! Het drukzetten van Groningen is prima en Duarte telkens de vrije man, die overduidelijk instructies heeft gekregen om vaak op doel te schieten.

29 februari 2024 om 20:45

Ja verrassend dit. Benieuwd of Slot het om kan zetten.
Nu weet ik niet of het ligt aan de gekozen techniek of dat het gewoon komt door het gebrek aan inzet bij de spelers...

Ik gun het Groningen wel. De Feyenoord spelers zijn onterecht arrogant tov Groningen.
Er wordt overduidelijk te makkelijk over gedacht.
Supporters mogen dat doen. De spelers en de staf echter moeten 100% geven.

Kom op nou Feyenoord! Al is het alleen al voor de Europese plaatsing van de nummer 4-5

@VZ, waarom is live meepraten zo slecht tegenwoordig?

En Feyenoord, tja. Altijd als ik hoop dat ze winnen, verliezen ze. Geertruida en Beelen ogen wel kwetsbaar.

29 februari 2024 om 20:46

Als ik kijk naar de nederlagen dan denk ik dat je dat niet vaak hoopt.
In Europa en 2 wedstrijden in de Eredivisie per jaar ofzo :P

29 februari 2024 om 20:53

Ik hoop op winst Europees en als het beter is voor twente. Feyenoord zit vaak een plekje boven Twente, dus vaak hoop ik er inderdaad niet op haha.

Je bent de speelbal van Groningen. Dit elftal moet zich de ogen uit de kop schamen. Ze krijgen stuk voor stuk allemaal een dikke onvoldoende.

Wat een slechte pass van Minteh zeg

Miggi ben je er ook? Tis niet best he

Schop die Stengs nou niet de wedstrijd uit. Hij is de slechtste man bij Feyenoord!

Terechte voorsprong Groningen. Laten ook zien in de eredivisie te horen.

Määtä op linksback blijft kwetsbaar. Gelukkig kan Minteh er ook niet veel van, maar het oogt wel heel dreigend steeds.

29 februari 2024 om 20:55

Prins net zo kwetsbaar toch?

29 februari 2024 om 21:38

Klopt hoor! Het is altijd billenknijpen als de tegenstander over rechts aanvalt (links voor ons).

Ueda is ook niet best he

Minteh alles op snelheid, bal komt bij Stengs. Snelheid eruit, nog eens kappen…. Hoop echt dat hij er met de rust eruit gaat. Voegt 0,0 toe de laatste weken.

29 februari 2024 om 20:50

Stengs werd dubbel gedekt, Minteh kiest daar de verkeerde man uit om aan te spelen.

29 februari 2024 om 20:54

Minteh doet tenminste wel z’n best en is de meest dreigende aanvaller. Ze leveren ook heel veel ballen bij hem in.

Op Wellenreuter na mag iedereen gewisseld worden.

Het is bar en bar slecht, maar de laatste minuten zakt Groningen erg ver terug.
Als de 2e helft ook zo gaat, denk ik dat Feyenoord wel wint.
Maar de schaamte spelen ze sowieso niet meer weg :D

29 februari 2024 om 20:56

Tegen de meeste teams zou ik je gelijk geven maar Feyenoord heeft het meestal erg lastig tegen teams die inzakken.

29 februari 2024 om 21:00

Ja dat is wel zo, maar als Groningen zo ver als ze de laatste 5 minuten deden inzakt valt er wel een balletje in denk ik. Of verwacht jij van niet?

29 februari 2024 om 21:02

Ik wou net zeggen. Daar ligt niet de kracht van Feyenoord om te scoren tegen een inzakkend team. Sowieso scoren we slecht

29 februari 2024 om 21:10

Zeker, maar hoeveel wedstrijden scoren ze niet tegen zulke teams?
Juist ja, toch valt er met heel wat moeite toch altijd wel een balletje in.

Grensrechter staat er bovenop en denkt: ach laat gaan... 😅

29 februari 2024 om 20:51

Is niet raar hoor in de kuip.

29 februari 2024 om 20:54

Die denkt denkt het is bijna rust en ik moet nog 45 minuten met een horde chagrijnigen in mn nek.

Haha, gewoon een overtreding van Lopes. Hoe dan?

29 februari 2024 om 20:52

Waarschijnlijk denken ze, laten we hem geen geel geven, straks wisselt Slot hem nog. Gaat net lekker met de man dat nog niets goed heeft gedaan.

29 februari 2024 om 21:06

Ja, goed dat je dat nu ziet, maar ik je comment niet zag bij die overtreding op Ueda

Heeft er ooit een journalist Slot gevraagd waarom Minteh zo vaak de voorkeur krijgt?

29 februari 2024 om 20:52

Ja en Slot zegt het vaak vooraf ook zo ook vandaag.
Minteh scoort 2x en speelde goed, dus hij speelt en Ivanusec niet.

29 februari 2024 om 21:00

Oh speelde hij goed? Wel een verassing dat hij nu niet goed speelt, is normaal zo goed dat je niet om hem heen kan.

29 februari 2024 om 21:01

Dat is wat Slot zei. Ik vond het zelf niet goed.
Maar iemand die 2x scoort en 3punten voor je wint verdiend een basisplek lijkt me.

Waardeloos dat live meepraten op deze manier

Ik zie nu een bal op de arm en 2 slidings (1 van Feyenoord en 1 van Groningen) die op de man zijn, maar alles wordt weggewuifd en de VAR zegt niks? Vreemd.

Is er geen VAR bij deze wedstrijd??

Groningen verdient voor en Feyenoord gaat door waar het gebleven is. Er is echt weinig van die ploeg over.

29 februari 2024 om 20:55

Dat is wel erg dramatisch.
Het spel is al een tijdje niet zo best.
Maar ik snap het wel.
Uit de CL, nipt verliezen van Roma, PSV met een mega voorsprong en een nummer 3 op flinke achterstand.
Beetje een hopeloze situatie soort van en de druk is er af...
Ze staan wel op een puntenaantal waarmee je vrijwel elke jaar kampioen wordt.
Naar mijn weten staan ze heel dik 2e en spelen ze volgend jaar weer Cl.
Dus ja, het goede voetbal is compleet weg al een maand of wat, maar de resultaten zijn gewoon redelijk goed.

29 februari 2024 om 21:08

Resultaten zijn inderdaad het enige positieve nog,maar het veldspel is echt dramatisch.

Waarom fluiten scheidsrechters in de Kuip altijd raar. Beide kanten op hoor, hoor maar het lijkt wel dat ze soms geforceerd iets wel fluiten en de andere keer geforceerd niet fluiten. Blijft iets bizars!

Matig Feyenoord. Voorin lukt niets en Stengs is weer eens verstoppertje aan het spelen. Ueda is ook gewoon heel slecht. En de twee buitenspelers zijn ook niet veel. Wordt nog wat tweede helft.

Ondanks dat iedereen van te voren aangeeft van niet onderschatten, denk ik toch dat FC Groningen behoorlijk onderschat wordt. Ik denk niet dat FC Groningen onder doet aan de onderkant van de Eredivisie ploegen, zoals bijvoorbeeld RKC, Excelsior of Volendam. Verder denk ik ook dat FC Groningen nu beter is dan het FC Groningen van vorig jaar. Hoewel ik ze aanvallend niet heel sterk vind, zijn ze verdedigend wel erg sterk. Dat blijkt ook wel aan het aantal tegengoals wat ze tegen krijgen. Niet alleen in de keuken kampioen divisie, maar ook in de beker.

29 februari 2024 om 20:59

Ten opzichte van vorig jaar zijn er een aantal spelers die wél willen lopen. Vorig seizoen was bijzonder slecht met bijvoorbeeld een van Gelderen. Dit jaar veel spelers die herkenbaar zijn voor het publiek, en gewoon hard werken! Begin dit seizoen was zwak, maar de laatste maanden is duidelijk waar Groningen tot in staat is.

29 februari 2024 om 21:04

Helemaal mee eens. Die kunnen zeker weer mee in de eredivisie

29 februari 2024 om 20:55

Minteh vind ik dreigend spelen. Dat balletje gaat een keer goed vallen.

Groningen doet het slim om gewoon de lange val te spelen, Feyenoord kan op deze wijze niet vroeg druk zetten en op de helft van Groningen de bal veroveren en zo toeslaan.

29 februari 2024 om 20:59

Feyenoord zet juist geen druk en Groningen gaf juist veel druk

Man, wat een droevig niveau om naar te kijken. Beide ploegen kunnen de bal niet in de ploeg houden, kluitjesvoetbal, iedere bal stuitert. Hopelijk tweede helft wat beter.

29 februari 2024 om 20:58

Nou doe je Groningen wel wat tekort vind ik.
Die spelen gewoon heel goed voor hun doen.

Hoe durf je zo voor de dag te komen. Het is verdikkeme de enige kans die je als club nog hebt op een prijs......

29 februari 2024 om 21:06

Daarom zei ik al, als je dit ook verkwanseld dan is het seizoen ook gewoon mislukt

Wat is Feyenoord bizar slecht. Zit echt helemaal niks bij, geen strijd niks.

Gewoon verdiend 0-1 achter.

Wissel aub Wieffer en Stengs in de rust.

Wieffer zit er totaal niet in en zit de laatste tijd gewoon duidelijk in het rood.

Stengs gaat weer verder waar hij de laatste weken gebleven is.

29 februari 2024 om 20:57

Helemaal mee eens, Slot wacht te lang.

29 februari 2024 om 21:00

Wieffer moet meer werk leveren doordat Stengs juist zijn werk jiet doet. Bij aanvang van het seizoen 23/24 al aangekaart Stengs is gwn een middenmoter spelers. Leuk voor ploegen zoals AZ en FcTwente maar voegt niets toe aan de top. Zerrouki idem, Minteh idem (gelukkig gehuurd en om eerlijk te zijn, is hij enige dreigende deze wedstrijd). Te veel middenmaat, on te beseffen dat Szymanski de pannen van t dak speels in Turkije. Feyenoord had gwn diep moeten gaan voor hem.

29 februari 2024 om 21:02

Te kort door de bocht om het alleen daar aan op te hangen.
In balbezit zie ik Wiefer te veel tijd nemen en veel ballen inleveren terwijl Stengs zich aanbied en/of loopacties maakt.

29 februari 2024 om 21:02

Natuurlijk moet Wieffer meer werk leveren. Stengs is echt een hele luie voetballer.

Alleen had vandaag prima Zerrouki kunnen spelen. Zondag was Wieffer al niet in normale doen en donderdag kon hij schijnbaar niet eens zijn shirt meer uittrekken. Maar vandaag weer lekker opstellen en zondag psv uit…..

29 februari 2024 om 21:03

Nee Stengs wordt nu gebruikt in een tactiek die niet werkt.
Feyenoord blijft op eigen helft hangen. Schuif op naar de tegenstander zijn helft, ga zelf voetballen en Stengs is goud waard. Daarbij heeft Stengs in 33 wedstrijden al een beter rendement dan Szymanski in het hele seizoen en was Szymanski vorig jaar ook regelmatig onzichtbaar

29 februari 2024 om 21:06

Ja Slot wacht echt te lang, dat is echt zn achilleshiel

29 februari 2024 om 21:07

Jup, jij snapt het beter dan de meesten hier.

29 februari 2024 om 21:25

Jij ook

Sinds Slot is afgestapt van het vroegtijdig jagen is afgestapt en inzakt lijkt het helemaal nergens mee op.
De matigste ploegen worden gevaarlijk tegen Feyenoord doordat we op eigen helft blijven hangen.
Vorige jaar, en psv nu ook, stonden we 70% van de wedstrijd op de helft van de tegenstander

Geen zorgen boys, Nieuwkoop komt erin.

Ik vind ons uitstekend spelen. Kwestie van tijd tot we het omdraaien 🤣

29 februari 2024 om 21:02

Dat is vrij gebruikelijk in de rust. Straks van rechts naar links.



Poeh, Minteh is gewoon je beste man. Dat zegt genoeg...

En wat een armoede is Lopez ten op zichte van Hartman zeg. Pijn aan de ogen.

1 voordeel: de zielige kinderachtige inhoudsloze reacties over dat Feyenoord altijd bevoordeeld wordt kunnen de prullenbak in na die overduidelijke handsbal van Groningen waar de var niet eens naar kijkt

Het blijft toch opmerkelijk. De vleugels zijn, op papier, beter bezet dan vorig jaar. Je verwacht ook dat een Paixao bijvoorbeeld een stap zou hebben gemaakt. Daarnaast zou je verwachten dat een Ivanusec een dragende speler zou zijn. Szymanski wordt enorm gemist, Gimenez is niet meer in vorm en Danilo lijkt (hoe gek het ook klinkt) echt een betere spits dan Ueda.

Er lijkt vooral te veel geld uitgeven aan spelers die óf niet nodig waren ( een Zerrouki bijvoorbeeld) óf niet in het spel van Feyenoord passen (ofwel het niveau niet hebben) zoals Ueda en Ivanusec. Dat is toch even 25 miljoen euro verkeerd besteed zo lijkt het.

Terechte voorsprong Groningen. Laten ook zien in de eredivisie te horen.

Wat een ongelooflijk tamme boel bij Feyenoord, zeker zonder bal. Middenvelders en aanvallers lopen niet mee met hun man, verdedigers niet doortastend. Aan de bal ook matig en een paar keer klungelig ingeleverd, met name door Wieffer, Geert en Lopez. Er hoeft nog niks aan de hand te zijn, maar dan moeten er wel twee tandjes erbij.

29 februari 2024 om 21:09

Die doet het echt niet zo slecht als sommige beweren. En Ivanusec d'r bij. Je zult verbaasd staan

29 februari 2024 om 21:17

Nieuwkoop is 1 groot drama. Ivanusec had gewoon basis moeten staan. Beste buitenspeler die we hebben

Stengs bied zich veel aan en krijgt vaak de bal.
Doet hij er iets goeds mee? Nee dat valt reuze mee.
Maar verstoppertje spelen? Dat is echt onzin.
Hij is niet zo slecht als iedereen nu doet voorkomen.
Het is ook geen mega topper, maar hij is wel de man van de assists.
We zullen zien of hij en anderen gaan opstaan.
Ik vind Stengs beter dan verwacht, maar een echte topper is het niet.
Dat wist je vooraf wel lijkt me..

En Stengs gaat verder waar hij gebleven was. Traag, laconiek en doen alsof je de vedette bent terwijl je de status van basisspeler eigenlijk niet eens verdiend.

29 februari 2024 om 21:12

Wat een onzin, zo'n lichaamshouding heeft hij ook als hij goed speelt en hard werkt.

Die Minteh kan echt geen bal goed afgeven . En nu dit schot.. om te janken

Die ueda kan er echt helemaal geen kl*te van!

29 februari 2024 om 21:15

Alles doet die fout hahahaa wat een drama speler

Bij elke uittrap dat fluiten , echt vervelend zeg. Wat is er met het veld gebeurd? Ligt er slecht bij

29 februari 2024 om 21:16

Heb jij een 20k tv want bij op de 4k ziet het er gewoon uit zoals je kunt verwachten bij dit weer

29 februari 2024 om 21:17

Bij elke uittrap dat tijdrekken, echt vervelend zeg.
Heel de week geregend en nu met 22 man erop, valt best mee dat veld

29 februari 2024 om 21:26

Het word erger gemaakt , hij rekt niet. Veld ligt er normaal beter bij. Maar idd een week geregend

Ueda moeten ze echt alleen aanspelen binnen 10 meter van de goal met zn neus naar de goal.
Man man het is niet best.

He he van eigen helft af

Groningen gaat stunten denk ik echt. Dit Feyenoord heeft het echt helemaal niet.

Stengs wil de bal er in wandelen?

29 februari 2024 om 21:15

Denk juist dat Feyenoord het rechttrekt. Nu ze weer een beetje van eigen helft af gaan

29 februari 2024 om 21:23

Dan mogen ze wel aan de bak nu.

Haha strengs.. schiet of , nog beter, speel af.

Zet Stengs alsjeblieft op de bank....

29 februari 2024 om 21:20

Nee gewoon laten staan, zeker als we opschuiven naar hun helft

29 februari 2024 om 21:26

hahahaha

Minteh is een blind paard. Tegelijkertijd ook veruit de dreigendste Feyenoord aanvaller op het veld.

Wieffer speelt ook erg zwak. Niet van hem gewend!

29 februari 2024 om 21:21

Wieffer idd matig, maar even serieus denk je dat we dit nog gaan winnen?

29 februari 2024 om 21:23

Hancko. Echt als je verdedigers meer scoren dan je aanvallers. Hahaha

Eindelijk. Sauer en Slory nu erin op de vleugels. Minteh in de spits, Ivanusec op 10 en Ueda en Stengs eruit.

29 februari 2024 om 21:25

Zooo, die moet er snel weer uit

29 februari 2024 om 21:25

Je wil Sauer inbrengen en meteen weer eruit halen?

29 februari 2024 om 21:32

Bedoel Ueda

Geweldige bal van Stengs. Totaal geen fan van als speler, maar kan met dit soort acties toch wedstrijden beslissen.

Graag haal ik hier mijn gelijk over het feit dat Stengs gewoon top is als we opschuiven naar de helft van de tegenstander. Dank u dank u

29 februari 2024 om 21:26

Omdat hij nu een goede assist geeft? Hij speelt de hele wedstrijd als een drol! Maar volgens mij ben je wel zo'n type die graag zijn gelijk wil halen...

29 februari 2024 om 21:29

Ik zeg dat hij er niks aan kan doen dat hij matig is als Feyenoord op eigen helft blijft hangen.

29 februari 2024 om 21:31

Nou hij geeft een goede voorzet….
Na weken van niks presteren,
Poeh poeh.

Omdat je het zo graag wil horen. Je hebt gelijk hoor…….

Een bal over 3 meter naar je medespeler spelen, iemand passeren of een duel aangaan heeft niks met tactiek te maken.

Dit was een echte Hancko™

Minteh dribbelt leuk, maar letterlijk elke bal is achter de man of te hard....

Zat eraan te komen... wel erg jammer
Hoopte dat Groningen die 0-1 kon volhouden

Mooie assist van Stengs, Groningen na de rust niks meer in te brengen, was wachten op de 1-1. Wel frappant dat we weer via een verdediger moeten scoren.

Aub geen verlenging, gasten zitten er al flink doorheen, verlenging is wel het laatste waar je op zit te wachten momenteel met PSV dit weekend op het programma.

29 februari 2024 om 21:26

Nou nou wachten op de 1-1 op de eerste kans in de 2de helft weinig kansen gezien toch?

Groningen vecht er echt wel voor, maar wat zijn hun super slordig voorin

29 februari 2024 om 21:27

Dat komt vooral omdat de twee voorhoede spelers niet van een KKD niveau zijn. Laat staan een eredivisie niveau. Hun werklust is goed maar ze kunnen er in vergelijking met de rest geen hout van

Perfecte assist van Stengs.

Heeft Feyenoord nog een andere spits op de bank zitten? Die Ueda kan echt niet. Ik begin me af te vragen of hij ook uit de dekking kan komen?

29 februari 2024 om 21:26

En die heeft 3x zoveel gekost dan Giminez

29 februari 2024 om 21:28

Overdrijven is ook een vak. Een derde meer.

29 februari 2024 om 21:27

Nee, maar Geertruida zou het wel kunnen denk ik Alleen hebben we ook geen verdedigers meer

Toch bizar hoe gevaarlijk spelers als hancko en geertruida aanvallen zijn en hoe matig de aanvallers zelf zijn

29 februari 2024 om 21:33

Schokkend zou ik zeggen. De hele voorzijde is ruk

29 februari 2024 om 21:34

Als de tegenstander inzakt en alles vast staat is het ook wel weer logisch dat een verdediger een keer erdoor komt en scoort.

29 februari 2024 om 21:40

Alleen is het niet "een" keer maar vaker dan de spits. En niet alleen vandaag

Beelen moet blijven staan. Als je zo weinig fouten maakt en ook zo goed speelt, moet je blijven staan.
Voegt ook snelheid toe aan de verdediging.

Wieffer dram tit, ga gewoon voetballen man

Heeft Minteh een voorzet al bij iemand in een Feyenoord shirt gekregen? Ik doel dan op het veld, niet iemand op de 2e ring.

29 februari 2024 om 21:41

Zo veel dreiging, maar zo weinig rendement.

Ik ben nu al trots op mijn clubbie. Groningen gaat dit niet volhouden en Feyenoord wint met 3_1.

29 februari 2024 om 21:40

En terecht hoor. Maar voor 3-1 moet ie eerst nog twee keer tussen de palen, en dat zie ik niet gebeuren, hooguit als het verlengen wordt.

Kan iemand me vertellen waar ik naar zit te kijken?

29 februari 2024 om 21:39

Halve finale KNVB beker. Spelende teams zijn Feyenoord (in rood-wit) en Groningen (zwart wit).

29 februari 2024 om 21:44

Dit is dus het leven van een fan die een degradatieteam support. Holy shit wat een armoe

29 februari 2024 om 21:40

Jullie winnen wel hoor! Komt wel goed heb geduld... Groningen bakt er voorin toch ook niks van

29 februari 2024 om 21:41

Geduld.. We spelen straks alweer tegen PSV!

29 februari 2024 om 21:42

Groningen legt een behoorlijk verrassende pot voetbal op de mat. Zou er niet raar van opkijken als er zo een 2e Groningse goal valt. Feyenoord bijzonder matig!

“Minteh krijgt de bal niet bij Ueda”. Ja dat had je al 40x deze wedstrijd kunnen zeggen. Hij krijgt hem tot nu toe niet 1x bij iemand.

29 februari 2024 om 21:43

Toch nog steeds dreigend. Helaas

Oei ueda weer een slechte beurt gemaakt. Denk dat voornamelijk de wissels vandaag gaan zorgen voor de uitslag, maar feyenoord mag hopen dat psv een slechte dag heeft zondag

Waarom Timber eruit en niet Wieffer die er duidelijk doorheen zit? Waarom weer Zerrouki - Wieffer? Waarom niet Milambo of Slory erin?

Zucht.

29 februari 2024 om 21:44

Jammer hè, een kleurloze combinatie! Mijn voorkeur is Milambo I.p.v. Zerrouki

29 februari 2024 om 21:44

Slot en jeugdspelers brengen is sowieso niet echt een combi natuurlijk. Wat dat betreft vraag je je wel eens af waarom hij daar zo schijterig in is.

Het ding met Minteh is gewoon als hij voetballend Wat beter zou zijn dan zou hij echt een speler zijn waarvoor je naar het stadion komt maar oh oh oh wat heeft hij weinig spelinzicht en maakt hij vaak de verkeerde keuze zeg

29 februari 2024 om 21:44

Deze wedstrijd is zijn passnauwkeurigheid misschien 5%
Ongekend!

Bizar veel slidings deze wedstrijd

Toch bizar hoe bizar weinig Ueda toevoegt aan het spel

29 februari 2024 om 21:44

Tjongejonge en zijn vervanger scoort binnen 2 minute, autsj

Feyenoord heeft echt wel een goed team, maar wat de commentator ook al zegt... Er zit geen echte versterking op de bank... In de breedste is de selectie niet sterk genoeg

Minteh speelt onmogelijke ballen steeds.
Actie, rennen, nog een actie, o ja ik moet spelen!
En dan speelt ie een pauper bal naar iemand die het niet verwacht.
Ik kan me niet heugen ooit een speler te hebben gezien die lettelijk alle passes verprutst!

Toch wel fijn iemand in de punt van de aanval die loopt waar hij moet lopen!

Jaaaa heerlijke bal Ivanusec

Aaah zuur... 83ste minuut ook. Zonde, zonde!
Het dan op zijn minst nog op verlenging gehoopt.

LINGRRRRRR

Ivanusec guyssss. Ik zei het jullie hier gaan we zo erg van genieten

En de vervanger Lingr scoort.

29 februari 2024 om 21:46

Door n voor zet van Ivanusec. Treurig Slot dat de bankzitters het moeten beslissen

Haha Lingr houd je shirt toch aan...

Au, en dan scoort lingr ook nog gelijk

29 februari 2024 om 21:47

Heb wel een beetje met Ueda te doen, dit is echt een perfect afgemeten voorzet, daar had Minteh er al 10 van kunnen geven maar heeft hij er geen een gehad

Ivanusec er niet meer uithalen , laat keer op keer zijn kwaliteiten zien

29 februari 2024 om 21:47

Keer op keer? Dat klinkt alsof het al maanden lekker loopt bij hem. Tot nu toe is het toch gewoon moeizaam met af en toe een uitschieter?

29 februari 2024 om 21:51

Dat zeker niet maar de laatste wedstrijden is het voldoende wat hij laat zien, de rest bakt er niet zo veel van

29 februari 2024 om 21:53

Tja, de buitenspelers van Feyenoord zijn wat dat betreft gekmakend.

Dit is wel een lekker goal van Lingr.

Oké dit is dus de nieuwe 2e spits lijkt me?!
Ueda gaan we niet meer zien voorlopig.

29 februari 2024 om 21:47

Hoop het ja

Weer die gekke Lingr, als die invalt in het laatste kwartier heeft hij altijd twee levensgrote kansen. Heerlijk.

Spitsje hoor die lingr

Goede bal van Zerrouki, lekker

Scoor je tegen een club uit de kkd ... shirt uit, en ereronde alsof je feyenoord naar de kwartfinale schiet in de uefacup 🤣🤣🤣

29 februari 2024 om 21:48

Lekker voor zo'n jongen. Ik denk dat jij de context niet snapt

29 februari 2024 om 21:50

Schiet ze naar de finale van KNVB huillie huillie

29 februari 2024 om 21:50

Beleving heet dat.....

29 februari 2024 om 21:52

Zien we jouw clubje in de finale?

29 februari 2024 om 22:30

Ja die zie je

29 februari 2024 om 22:33

Toch jammer... vroeger veel sympathie voor feyenoord maar de reacties van supporters hier hebben steeds vaker de lading van de club waar ze in Rotterdam zo een hekel aan hebben...

Ooh Feyenoord staat weer voor aan het stadion te zien, nu kunnen hun wel weer sfeer maken... Het geweldige Legioen

29 februari 2024 om 21:49

Haha droevige reactie zeg.

29 februari 2024 om 21:50

Zwaar voor je man. Ik leef met je mee.

29 februari 2024 om 21:50

In Twente zal het vanavond wel rustiger zijn denk ik.

29 februari 2024 om 21:51

Jij zou je ploeg aanmoedigen bij dat vertoonde spel.
Ze mogen blij zijn dat er dan niet gefloten wordt.
Maar je hebt gelijk, bij Twente, daar zit pas echt geweldig publiek!

Er blijkt ook Feyenoord publiek te zitten in de Kuip

Waarom stelt Slot Ivanusec en Lingr niet gewoon op?
Ze zijn echt overduidelijk beter dan Paixao en Ueda.
Vooral Ivanusec snap ik niet.
Als je die gast laat staan ben je beter af dan al die wissels op de flanken.

Vroeger zag je nog weleens zo'n prachtig torso als iemand zijn shirt uittrok na het juichen, nu zie je zo'n lelijke zwarte sport-bh die de statistieken bijhoudt, toch jammer.

29 februari 2024 om 21:50

Is dat echt daarvoor? Ik vind het zo verwijfd. Die deed ik niet aan haha

29 februari 2024 om 21:50

Haha eens. Hou je shirt dan maar gewoon aan.

Lingr is echt beter als spits dan Ueda. Echt niet best.

Zondag Lingr maar in de spits

29 februari 2024 om 21:53




Dat gaat niet helpen zondag is het Revanche dag.



Haaha wat doet die Minteh dan? Sliep hij?

29 februari 2024 om 21:52

Moesten er allebei in hoor

29 februari 2024 om 21:54

Mwah wellicht, maar de reactie van minteh en zijn poging waren echt schandalig slecht

Minteh…. Die vent is echt een ramp.

Jemig wat een kans voor Minteh. Veel te laconiek!

Die beenklem lijkt me toch rood? Niet dat het uit maakt, maar ik ben wel benieuwd naar de regels.

29 februari 2024 om 21:54

Is toch n kut overtreding.

Alleen daarvoor moet je hem al vanavond nog terugsturen naar Newcastle.

Arme Stengs, dat word een hele lange blessure. Gore overdtreding overigens, heel groot risico je tegenstander te blesseren zo. Is gewoon diep rood voor die smeerlap

Ziet er niet best uit als je naar Stengs kijkt. Die is er lang uit.

29 februari 2024 om 21:57

Gun niemand een blessure, maar ben blij dat hij voorlopig niet meer kan spelen. Nu hopen dat slot niet weer voor zerrouki, timber, wieffer gaat maarbgewoon milambo of lingr de kans geeft

29 februari 2024 om 21:59

gast. raar.

Minteh man man. Zo'n speler is echt een aanslag op je geduld.
Het is het echt het type speler waar ik niet van houd.
Ze verprutsen 50 ballen en zijn helemaal de man wanneer ze dan scoren, omdat ze wel alle ballen opeisen/krijgen.

29 februari 2024 om 21:55

Ik houd er wel van.
Veel dreiging, hard werken.
Ongepolijst en ook vaak onbegrepen

29 februari 2024 om 21:58

0 rendement. Ik vind het verschrikkelijk.
Zo zijn we allemaal verschillend

Ziet er ernstig uit voor Stengs hopelijk valt het mee

Dit is toch gewoon een rode kaart?

De VAR was weer eens aan het slapen...

Einde seizoen Stengs, 100%. Misschien zelfs einde kalenderjaar.

Hoe is dat geen rood? Maakt voor de wedstrijd niks uit, maar dit moet je hard bestraffen. Belachelijk om zo in te komen.

Var?! Donkerrood iemand zo ernstig proberen te blesseren

Smerige overtreding, nog een blessure kan er wel weer bij.

29 februari 2024 om 21:57

Zag er niet goed uit. Hopelijk niets gebroken

Jezus, dat is toch rood? Een schaar met twee benen? Waar is de VAR?

Belachelijke overtreding. Onkunde van die lomperik waarschijnlijk, maar toch.

Bijzonder ook dat ie geen geel krijgt.

29 februari 2024 om 21:57

Maak daar maar rood van, schaartackle van achter met nul intentie voor de bal. Smeerlap zeg

Jammer voor Stengs, onbegrijpelijk das toch gewoon gele kaart...

29 februari 2024 om 21:57

Droeftoeter, ga lekker bekerwedstrijd van Twente kijken

Hoe kan de var hier niet voor ingrijpen?

Dit moet toch gewoon dik rood zijn?..

Pfffff ziet er niet best uit voor Stengs. Hopelijk valt het mee.

Ging ook nergens over die overtreding.

Ja doei! Feyenoord staat voor? Dan zijn 7 minuten niet nodig

Kruisbandje stuk vrees ik.

7 minuten hoeft vandaag niet hoor.. we staan voor

Peersman compenseert zijn onkunde met een enorm lelijke tackle. Zoiets hoort niet op de sportvelden thuis

29 februari 2024 om 21:58

Peersman maakt iets te vaak dit soort overtredingen, om het nog onkunde te noemen. Dit is gewoon bewust.

29 februari 2024 om 21:59

Ik zeg niet dat de tackle onkunde is maar dat hij zijn onkunde compenseert met zo'n tackle. Ik geloof ook dat die bewust is.

Wel fijn dat je ongestraft het seizoen van mensen mag beïndigen.

Pff, stelletje lompe houthakkers

Zullen we lekker stoppen voordat Groningen iedereen het ziekenhuis in trapt?

He hoezo fluit hij nu al af dan?

Daar gaat het EK voor Stengs. Wat een debiel die Peersman. Volgens mij kan hij nog gewoon geschorst worden. Wedstrijdje of 4 lijkt me prima

29 februari 2024 om 22:03

EK? Dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. Dat Stengs met deze vorm geselecteerd wordt. Wel ongelooflijk domme overtreding, schorsing is op zijn plek

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren