Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Lionel Messi wederom goud waard voor alleenheersend Argentinië

Laatste update:

Argentinië heeft dinsdagnacht een 0-2 zege geboekt op Peru. In Lima was sterspeler Lionel Messi verantwoordelijk voor de twee doelpunten van la Albiceleste. Door zijn dubbelslag staat de linkspoot van Inter Miami nu op 106 interlanddoelpunten in Argentijnse dienst.

Bij Peru ontbrak Feyenoord-linksback Marcos López in de wedstrijdselectie van bondscoach Juan Reynoso. Renato Tapia, die tussen 2016 en 2020 onder contract stond bij de Rotterdamse landskampioen, mocht in de rust invallen. Voormalig FC Emmen-middenvelder Sergio Peña deed 23 minuten mee.

Bondscoach Lionel Scaloni had in zijn basiself onder meer plaats voor Messi en voormalig Ajacied Nicolás Tagliafico. Ajax-flop Lucas Ocampos moest genoegen nemen met een plek op de bank, waar hij de volledige wedstrijd bleef zitten.

In de 32ste minuut was het Messi die de score kon openen voor Argentinië. Na een snelle uitbraak via Enzo Fernández en Nicolás González was de levende legende op fraaie wijze het eindstation van een Argentijnse aanval. Doelman Pedro Gallese had geen antwoord op zijn hoge inzet in het dak van het doel: 0-1.

Tien minuten later tekende Messi al voor zijn tweede treffer van de avond. Na lang balbezit voor Argentinië ontving hij de bal van Fernández, waarna hij niet lang nadacht en toesloeg met een schot in de korte hoek: 0-2.

In het tweede bedrijf dacht Messi middels een intikker zijn hattrick te voltooien, maar zijn derde doelpunt van de avond werd op discutabele wijze afgekeurd wegens vermeend buitenspel. Door zijn twee goals staat Messi op 106 doelpunten in 178 interlands voor Argentinië.

Door de zege op Peru en nederlaag van Brazilië in Uruguay (2-0) staat Argentinië overtuigend bovenaan in de Zuid-Amerikaanse WK-kwalificatie. Met twaalf punten uit vier wedstrijden is het elftal van Scaloni de alleenheersende koploper, gevolgd door Uruguay en Brazilië, die tot dusver slechts zeven punten hebben verzameld.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Poahhhh die eerste met die lichte stuit en dan zo bekeken erin rammen. Wat een absoluut fenomeen is dit.

18 oktober 2023 om 08:07

Messi wederom fenomeen. Zoals Ronaldo het zelfde kaliber. Hebben mooie carrière gehad. Ik heb vaak genoten van beide.

19 oktober 2023 om 10:58

Het gaat over Messi, maar ons Ronnie moet er toch even bijgehaald worden.

Bizar hoe makkelijk die Argentijnen nu ook hier doorheen wandelen tot dusver. De Conmebol kwalificatie is normaal gesproken enorm zwaar, waar iedere uitwedstrijd door omstandigheden (hoogte) pittig is. Enkel Bolivia is een zwakke broeder, maar ook die zullen door de hoogte in La Paz wel wat punten gaan sprokkelen. Wat vooral knap is, is hoe Venezuela tot dusver presteert. Normaal gesproken de andere 'zwakke broeder' naast Bolivia staat nu knap gedeeltelijk 2e. Afgelopen vrijdag een knap punt in Brazilie en nu een klinkende 3-0 zege op Chili. Uruguay lijkt er ondanks het interlandpensioen van Suarez en Cavani niet minder op geworden, hebben toch wel weer een leuk elftal staan. Ben daarnaast ook erg benieuwd of Colombia zich weer kan herpakken, hebben best een behoorlijk elftal en die -3 minpunten van Ecuador kunnen aan het einde van rit ook wel eens fataal worden.

18 oktober 2023 om 08:50

Maar er plaatsen zich 6 landen en 7 heeft ook nog kans. Dus als je daar niet bij zit dan verdien je het gewoon niet. Bolivia kan je wegstrepen. 2 landen onder je houden moet dan te doen zijn voor colombia, equador

18 oktober 2023 om 09:28

Voorheen waren het 4 vd 10 landen die zich plaatsten en de nr.5 speelde een play-off. Dit hebben ze nu voor het eerst dat de top6 zich kwalificeert. En idd alsnog moet je als Argentinië, Brazilië en Uruguay gewoon bij de top4 (nu dus top6) zitten.

18 oktober 2023 om 09:42

Ah, thanks dat wist ik niet. Vond het altijd al balen dat er altijd wel een mooi voetballand daar het mis zou lopen bij slechts 4 van de 10. Buiten Bolivia heeft ieder land daar wel leuke spelers en bloedfanatieke fans. Gaat net als in 2014 weer een mooi WK worden met veel Latijns Amerikanen op de tribunes

18 oktober 2023 om 10:51

Ja klopt in zuid amerika is het elke wedstrijd een kolkende strijd en publiek. Zelfs landen als Venezuela en Peru zijn echt geen zekere 3 punten. Colombia vind ik wel jammer, die hebben echt een mindere generatie. Equador en Uruguay hebben daarentegen wel weer leuke jongere spelers. Zo'n uruguay heeft in elke linie topspelers (araujo, gimenez, valverde, ugarte, nunez), en vechten hoef je ze niet te leren

Geef Messi van die nutteloze Nations league potjes en hij had er inmiddels al 200 gemaakt voor Argentinië. Of hoe zou het zijn als Messi landen zoals Curaçao of Aruba Standaard in de WK kwalificatie krijgt?
Waarschijnlijk had Messi dan al tussen de 200 en 250 doelpunten gemaakt voor Argentinië zonder te overdrijven. Argentinië speelt elk jaar een kwalificatie tegen de sterkste landen van zuid Amerika. Die landen zouden standaard meespelen hier op elk EK.

18 oktober 2023 om 07:52

De laatste keer dat Argentinië tegen een zeer zwak Europees land (Estland) moest voetballen, schoot hij er met gemak 5 in. Dat soort potjes zijn een garantie voor het maken van doelpunten. Zelfs Lukaku heeft inmiddels meer interlandgoals gemaakt dan Pelé.

18 oktober 2023 om 08:53

Lukaku heeft er ook meer gemaakt dan Cruyff en van Basten samen. Heeft natuurlijk ook met de tijd te maken en de hoeveelheid interlands die je tegenwoordig speelt.

18 oktober 2023 om 07:52

Inderdaad of als er oefenwedstrijden waren tegen Jong teams en regio teams had die er wellicht 500 gemaakt! Fenomeen is Messi. Zuid-Amerika bestaat niet uit zoveel landen. Met de sterkte in de breedte vind ik lastig in te schatten. Op wk's komen alleen Brazilië en Argentinië ver.

18 oktober 2023 om 07:54

Football_life. Je weet dat Argentinië ipv de Nation league gewoon oefenwedstrijd speelt tegen landen als Estland, Jamaica, VAE, Honduras en Curaçao? Dat is alleen al in dit jaar en vorig jaar geweest. De Nation league maakt het juist lastiger, omdat je dan in de poule zit bij tegenstanders van je eigen niveau. Dus je bent een beetje te over enthousiast als je het mij vraagt

18 oktober 2023 om 08:03

Ducktaildo, je kan ongeveer op één hand tellen hoeveel wedstrijden dat zijn geweest de afgelopen twee/drie jaar, dat snap je toch?

18 oktober 2023 om 08:38

Dit jaar speelde Argentinië tegen Panama, Curaçao, Australië, Indonesië, Ecuador, Bolivia, Paraguay en Peru. Ik weet niet hoeveel vingers jij hebt op één hand, Mick00, maar dat wordt vrij lastig als je de laatste 'twee/drie jaar' gaat bekijken.

18 oktober 2023 om 08:45

Messi speelt niet jaarlijks tegen die kleine landen zoals de landen in Europa allemaal doen, Messi speelt ook oefenwedstrijden tegen Brazilië, Spanje, Portugal, Frankrijk, Duitsland terwijll de landen in europa officiële wedstrijden spelen tegen Litouwen, Albanië, Faroe Island Cyprus, Hongarije, Liechtenstein en al die kleine landen

18 oktober 2023 om 08:47

@DVCer

Waarom heb je ecuador en peru in dat rijtje staan? Wanhopig ofzo?

18 oktober 2023 om 08:49

Australië, Paraguay en Peru zijn geen slecehte voetballanden. En bij Ecuador of Bolivia heb je ntauurlijk ook te maken met de hoogte

18 oktober 2023 om 08:57

De Nations League is een slecht voorbeeld ja, maar kijk gewoon naar de kwalificatiewedstrijden. Portugal speelt normaal tegen 1 redelijk land in de kwalificatie (een Servië/oektraïne), maar vooral ook landen als Liechtenstein, Letland, Moldavië. Er is geen ontkennen aan dat de Zuid-Amerikaanse kwalificatie gewoon echt een heel stuk moeilijker is. Er is 1 zwakkere tegenstander doorgaans, en zelfs die is niet van het niveau Liechtenstein of Malta.

18 oktober 2023 om 09:04

Dus ik moet een wedstrijd op het wk tegen Australië gelijkstellen aan een oefenwedstrijd tegen Curaçao? En datzelfde Ecuador dat op het wk Nederland met de rug tegen de muur plantte?

18 oktober 2023 om 12:05

@origami,

Waarom ze in dat rijtje staan? Wat kan ik er aan doen dat Argentiniã« daar tegen heeft gespeeld. Ik noem gewoon alle tegenstanders op. Vreemde reactie van je.

18 oktober 2023 om 12:08

@mick00

Het gaat hierbij om een vriendschappelijke wedstrijd tegen Australië he, het WK was vorig jaar.

18 oktober 2023 om 12:52

Dan nogmaals, moet ik dan het niveau van Australië gelijkstellen aan pak hem beet Malta, Luxemburg of Gibraltar?

18 oktober 2023 om 13:36

Nee, zeg ik toch ook niet? Jij geeft alleen aan dat tegenstanders van dat formaat in de afgelopen twee/drie jaar op één hand te tellen zijn. Dat is simpelweg niet waar. Dat is het enige waar ik op reageer.

Waar haal je überhaupt ineens Malta, Gibraltar en Luxemburg vandaan? Ducktaildo geeft aan dat Argentinië ipv nations league tegen landen als Estland, Jamaica, VAE, Honduras en Curaçao speelt. Daar is niet aangelogen en heeft niets te maken met Gibraltar etc.

18 oktober 2023 om 14:22

Je snapt natuurlijk prima dat de eerste reactie ging over de vergelijking met wedstrijden tegen voetbaldwergen binnen Europa. Jij komt aanzetten met Australië, Ecuador en Peru. Vind het sowieso een beetje kinderachtig dat ik dit nog moet gaan verklaren ook, je begreep het waarschijnlijk de eerste keer ook wel

18 oktober 2023 om 14:59

Nee, jij zegt gewoon iets wat niet waar is, want in de afgelopen 2/3 jaar komt het aantal matige landen waar Argentinië tegen heeft gespeeld op een hoge aantal dan op één hand te tellen is.

Tuurlijk komt Ronaldo met Portugal over het algemeen slechtere tegenstanders tegen, maar we moeten niet doen alsof Messi die nooit of zelden tegenkomt.

Goed, laten we het hierbij houden, dit komt uiteindelijk allemaal voort uit iemand die de Nations League als volkomen verkeerd voorbeeld aandraagt. De huidige kwalificatie cyclus van Ronaldo was een veel sterker voorbeeld geweest.

18 oktober 2023 om 07:56

Ze spelen ook elk jaar kwalificatie tegen de zwakste landen van zuid amerika. Ik ben met je eens dat bolivia geen gibraltar is, maar ook in ZA zijn er ploegen waartegen hij er 3/4 kan maken

18 oktober 2023 om 07:59

Zoals..? In de huidige kwalificatie is er op Bolivia, en eventueel Peru, na geen zwak land.

18 oktober 2023 om 11:53

Nou, paraguay, venezuela en ecuador zouden niet door de gemiddelde ek kwalificatie komen. Dat zijn geen lichtensteins of gibraltars, maar ook geen landen waar argentinie niet 4-5 keer tegen kan scoren.

18 oktober 2023 om 18:59



Ik schat Ecuador wel wat hoger in dan een Polen of een SA, of zelfs een Denenmarken, denk dat ze gelijkwaardig zijn aan Denenmarken. Ecuador zou met vlag en wimpel eerste worden in de poule waar bijvoorbeeld Portugal nu in zit, en er zijn natuurlijk zwaardere poules in deze kwalificatie, maar dat laat ook direct zien hoe scheef het allemaal wel niet is, Engeland, Italie en Oekraine zitten allemaal bij elkaar die zijn allemaal top25 fifa ranking, terwijl Portugal de enige ploeg is in hun poule die top 50 is, want Slowakeije is 48ste,

18 oktober 2023 om 08:38

Argentinië heeft afgelopen jaar gespeeld tegen Curaçao, Panama, Indonesië, Jamaica, Honduras, Estland en de UAE. Allemaal in de afgelopen 15 maanden. De nations league is juist tegen sterkere landen dus snap niet dat je dat als voorbeeld aanhaalt.

18 oktober 2023 om 08:44

De Nations League is een slecht voorbeeld. Maar met de Europese kwalificatie zou hij veel meer scoren. Juist nu er geoefend wordt tegen dit soort teams zie je zijn rendement alleen maar toenemen.

18 oktober 2023 om 08:55

Dat kwam ook omdat ze de titel wilden vieren. Als jij om de 2 jaar een groot toernooi hebt als Europees land. Dan heb je in elke poule sws 3 hele matige landen. Dus 6 wedstrijden cadeau. Stel Messi had voor Spanje gekozen en van zijn 18de tot 36 jarige leeftijd kwalificatie gespeeld. Dan maak je 9/10 toernooien mee. Dat is evenveel kwalificaties. Is al 60 interlands aan troep goals. Daarnaast heb je nog nations League, oefenpotjes, voorbereidingspotjes grote toernooien en de toernooien zelf. Dat is niet te vergelijken met een Zuid Amerikaans land.

18 oktober 2023 om 09:23

Was bijna allemaal voor het WK dus met je titel vieren, klopt geen zak van. Argentinië speelt net zoveel nutteloze potjes aangezien zij gewoon meer oefeninterlands spelen..

18 oktober 2023 om 19:02

Telburg013

Al die landen die je benoemt zijn allemaal hoger op de Fifa Ranling dan die dwerg landen waar tegen Portugal jaar in jaar uit tegen speelt. Maar het feit dat je die moet aanhalen om je punt te maken zegt toch alles?? Het zegt namelijk dat als Messi jaar in jaar uit zou spelen tegen deze landen iets wat Ronaldo bijvoorbeeld al 17+ jaar doet hij een veel hoger doelpuntenaantal zou hebben dan hij nu heeft, stel je voor Messi in 2012 waarin Argentinië toen ook nog eens op zijn top was zou spelen tegen dit soort landen in de kwalificatie, dan zou Messi er 3 gemiddeld hebben gemaakt.

18 oktober 2023 om 19:04

@tilburg013

Probeer jezelf dat nu maar wijs te maken, Messi scoort 5x tegen Brazilie in een oefenwedstrijd maar dat is natuurlijk niet te vergelijken met scoren in een offiële wedstrijd tegen een Litouwen of een andere slecht land in Europa.

18 oktober 2023 om 08:44

De Nations League is juist tegen de toplanden. En de meeste zitten gewoon in poule A. Je bedoelt volgens mij de kwalificatieronde van het WK. Daar spelen de meeste Europese landen inderdaad tegen zwakke landen zoals Kazachstan, Estland, Gibraltar etc.

Dit maakt je wekker zetten het toch waard. Laatste wedstrijdjes meepikken heren, doe het nu het nog kan!

18 oktober 2023 om 08:57

Of gewoon uitslapen en later de samenvatting/doelpunten op Voetbalzone snel kijken terwijl je op toilet zit, opblijven of wekker zetten is me iets teveel van het goede.

18 oktober 2023 om 09:17

Ieder z’n ding he.

18 oktober 2023 om 19:07

Fc-Legend

In de samenvatting zit die actie van Messi niet waar die 1 speler van Peru helemaal dol draait, daar zitten alleen de momenten in dat tot doelgevaar lijdt. Ik wil alles live zien van Messi mits het kan (ivm werk) en zelfs daarin probeer ik te schuiven in mijn slaap zodat ik het toch live kan zien zoals ook vannacht.

18 oktober 2023 om 16:48

Ik mag er niet aandenken als die kleine grote meneer er definitief mee stopt. Voetbal zal nooit meer hetzelfde zijn, dat is het nu al niet meer. Messi heeft de lat zo hoog gelegd, dat het voor mij zelf moeilijker is geworden om te genieten van de nieuwe generatie spelers.

Het mooiste is niet eens de twee goals, maar de heerlijke lichaamsschijnbewegingen waarmee hij voor rust even drie man voorbij dribbelt. Alsof de tijd stilgestaan heeft.

18 oktober 2023 om 15:51

Haha inderdaad die actie aan de zijlijn zou hier als highlight moeten staan niet normaal man

Wat een wedstrijd en wat een goal van het geitje zeg. Hij dribbelde weer alsof hij 18 was. In de laatste 8 wedstrijden ook weer de 0 gehouden door Argentinië. Ze staan nu eerste in de poule omdat Brazilië heeft verloren van Uruguay. Ze lijken in dit tempo volgend jaar weer te gaan jagen op de Copa America, heerlijk. Afsluiten met nóg een Copa America lijkt toch een droomscenario. Al zeiden we dat ook bij de eerste Copa America en het WK.

18 oktober 2023 om 08:18

Het blijft een enge baas, die goals ook, zo simpel. En doet zoveel meer. Dan hoor je men roepen ja Haaland moet de Balon dor winnen boven Messi. Lol wat een onzin zeg! En dat zeg ik als RM fan. Messi staat boven Haaland als 'beste voetballer' afgelopen seizoen, zeker met de WK winst erbij.

18 oktober 2023 om 08:25

De ballon do'r gaat over het hele seizoen, niet over wie is het beste op het WK. Wil jij zeggen dat Messi fenomenaal was bij PSG?

18 oktober 2023 om 08:31

Ik denk ook dat als Mbappe een jaar zoals Haaland had gedraait, je er dan eerder vrede mee zou hebben dat Mbappe hem boven Messi zou winnen. Want ondanks dat Haaland een fenomeen is, vind ik het echt niet de beste voetballer ter wereld. Daarvoor is hij veel te afhankelijk van zijn teamgenoten. Het is echt een gruwelijke afmaker, maar hij zal niet tussen 3 man door dribbelen, een panna uitdelen, en de bal met veel gevoel over de keeper stiften om maar een voorbeeld te noemen.

18 oktober 2023 om 08:32

Mocht Ronaldo bij psg gezeten hebben, hij had er nog minder van gebakken dan bij united onder ten hag

18 oktober 2023 om 09:29

@Arends Messi vorig seizoen, gehele seizoen 54 games en 57 goals/assists! Niet genoeg?

Oh nee want ja Messi maatstaven zijn natuurlijk anders. Die moet ouderwetse Messi cijfers halen anders is ie niet goed geweest uhm. 😑

18 oktober 2023 om 10:04

@Arends, de bondscoaches aanvoerders en 1 journalist van de top 100 landen van de fifa stemmen.... Als daar het leeuwendeel van beslist dat ze Messi inderdaad de beste vonden doet jou en mijn mening er helemaal niet toe. En zeker niet de maatstaf beslissen en dat als feit verkondigen.

18 oktober 2023 om 10:53

@socio leuk alles bij elkaar optellen.
Messi:

Wedstrijden: 54
Doelpunten: 32
Assists: 25.

Leuk het bij elkaar optellen, dan lijkt het wat indrukwekkender als dat het is. Mbappe heeft zelfs betere statistieken als Messi

Haaland:

Wedstrijden:53
Goals: 52
Assists: 9

Vind ik Haaland zijn statistieken indrukwekkender. En hij is door zijn statistieken gewoon giga belangrijk voor City. Zulke statistieken heeft hij trouwens ook bij Dortmund.

Messi was fantastisch, maar is nu gewoon een stuk minder, net als Ronaldo dat is.

18 oktober 2023 om 10:54

@sociomasia iedereen weet wel dat de ballon do'r gewoon bullshit is. Er is de laatste jaren alleen maar naar Messi en Ronaldo gekeken, terwijl Lewandowski ook 1 jaar fenomenaal was en het verdiende, maar het toch niet kreeg.

18 oktober 2023 om 17:21

Als je objectief kijkt "beste voetballer in de wereld" dan kan het toch überhaupt nooit Haaland worden? Belangrijkste speler zeker maar beste voetballer toch niet? Jij probeerd met statistieken de beste speler aan te wijzen, kijk dan aub ook naar dribbels, keypasses etc etc...

18 oktober 2023 om 18:00

@Arends Je hebt er duidelijk geen kaas van gegeten zo te zien. Want je uiteenzetting bewijst alleen maar het tegendeel haha.

Dit laat zien dat Haaland een absolute goalscorer is, ja en nou daar heb je de best striker award voor.

Maar beste voetballer zijn is toch wat anders en de stats van Messi laten dat toch zien want hij scoort niet alleen veel maar geeft ook veel assists. Oftewel is een goalscorer en een spelmaker, doet dus veel meer dan dat. Zagen we op het Wk hoe hij een Gvardiol doldraaide en vervolgens een assists afleverde. Dat zijn indiciaties voor een beste voetballer en dat is Haaland niet. Die is meer een tap in merchant die gevoed moet worden anders kan ie niet veel. Nja oke een hele unieke goalmachine prima.

18 oktober 2023 om 18:01

Haaland scoorde ontzettend veel goals, maar vaak waren dat niet de beslissende. In de league waren ze te afhankelijk van Arsenal die een vormdip moest hebben. Als Haaland geen aanvoer krijgt is hij gewoon echt een stuk minder. Wie giga belangrijk waren voor City waren toch echt Gunogan en Rodri.

Voor zijn land laat hij ook echt niets zien. Stel City had Messi gehaald in plaats van Haaland dan waren ze net zo goed, of wellicht beter en zeker veelzijdiger.

Afgelopen wedstrijd zag je weereens dat wanneer een degelijke verdediger Haaland uit het spel zet er niks meer van hem over is.

18 oktober 2023 om 19:11

Arends

Wat roep jij nu weer allemaal, Lewandowski verdienden hem natuurlijk in 2020 en de FIFA zou dat met terugwerkende kracht alsnog moeten uitdelen, maar in 2021 won Messi hem toch ook gewoon tereccht, het was dat Lewandowski aan het eind van dat jaar als een gek begon te scoren, maar toen de prijzen werden verdeeld zat hij daar niet bij (op de bundesliga die Bayern elk jaar wint). Messi wint de Copa als beste speler, meeste goals meeste assists, maar omdat het Messi is moet hij wel iets uitzondelijks doen voor hij hem verdiend.

18 oktober 2023 om 19:26

Galapago, vind persoonlijk Messi by far de beste voetballer die ik ooit heb gezien. Maar je doet Haaland hiermee tekort, ik ben er van overtuigd dat City nooit de treble had gewonnen wanneer Messi er ipv Haaland had gespeeld. City had gewoon de behoefte aan een echte into the box spits. Creativiteit was er al genoeg, vind überhaupt de vergelijking Haaland-Messi belachelijk.

Pffff, dat eerste doelpunt is technisch zo goed uitgevoerd. Hij sprint, de bal komt er vervolgens heel hard aan waardoor hij zijn schotkracht, vol in de ren, nog moet bijstellen en natuurlijk ook nog eens goed moet plaatsen. Ieder andere speler schiet de bal hoog over het doel. Waanzinnig.

18 oktober 2023 om 09:02

Plus ook nog eens een lastige stuit in die bal die hard aankomt. Absoluut fenomeen!

Stel je voor hij mocht elke kwalificatie ronde spelen tegen landen uit Europa, elk jaar lang voor 17+ jaar. Dan had die wel een goal of 40 meer gehad.

18 oktober 2023 om 10:34

Ja, vind ik ook. En vergeet ook niet dat Messi doorgaans niet als spits speelt he. Zulke cijfers.. wauw.

Een Arabische commentator had dit ooit gezegd na een doelpunt van Messi:

"Witness him Pele.
Acknowledge him Maradona.
Talk about him Cruyff.
Force them to admit Platini.
Preach the truth Zizou.
Isn't he the best.
Isn't he spectacular.
Isn't he the greatest.
Isn't he a man of history."

En dit was toen hij nog 24 jaar was. Nu is hij ondertussen 36 jaar en heeft hij nog niet zo lang geleden een WK gewonnen. Wat een carrière heeft hij gehad tot nu! De statistieken en prijzen spreken voor zich, maar wat het meest van allemaal spreekt zijn zijn voeten.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren