Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Eventueel keeperscarrousel bij PSV kan mogelijk zorgen voor terugkeer van oude bekende

Laatste update:

Mocht Joël Drommel deze zomer vertrekken bij PSV, dan kan Jeroen Zoet mogelijk in beeld komen als tweede doelman bij de regerend landskampioen. Dat meldt Rik Elfrink van het Eindhovens Dagblad. De 33-jarige keeper is momenteel transfervrij na zijn vertrek bij Spezia.

Er kan deze zomer mogelijk een keeperscarrousel op gang komen bij PSV. Maandag werd namelijk bekend dat Atlético Madrid zich bij de Eindhovenaren heeft gemeld om Walter Benítez over te nemen. Het management van de doelman is in gesprek met los Rojiblancos, die naar verluidt tussen de acht en tien miljoen euro moeten betalen om hem los te weken bij PSV.

Het artikel gaat verder onder de video
Meer video's

Ook de toekomst van Drommel is nog ongewis. De keeper wil graag (meer) aan spelen toekomen bij PSV of eventueel een andere club, schrijft Elfrink. “Maar er is tot dit moment nog geen partij die aan zijn persoonlijke voorwaarden kan voldoen én hem wil halen voor de prijs die PSV in gedachten heeft.”

De PSV-watcher schrijft dat Drommel ‘voor veel Nederlandse clubs in sportief opzicht heel interessant is’, maar dat zijn salaris mogelijk een struikelblok kan vormen. Voor clubs naast Feyenoord en Ajax is het overnemen van zijn PSV-salaris namelijk ‘bijna onmogelijk’. Mocht Drommel vertrekken, dan kan Zoet mogelijk in beeld komen bij PSV als tweede keeper.

“Zoet staat zeker open voor een terugkeer naar Eindhoven en beseft volgens ingewijden dat zijn rol dan anders is dan voorheen, toen hij jarenlang eerste goalie was en met PSV in de Champions League speelde”, aldus Elfrink. Zoet kon deze zomer als eerste keeper naar Willem II en als tweede doelman naar Werder Bremen, maar tot een deal kwam het niet.

De Veendammer komt uit de jeugd van PSV, waar hij in het seizoen 2013/14 doorbrak in de hoofdmacht na een verhuurperiode bij RKC Waalwijk. Zoet zou jarenlang de vaste man onder de Eindhovense lat zijn, maar raakte onder Mark van Bommel zijn basisplaats kwijt aan Lars Unnerstall.

De keeper werd begin 2020 verhuurd aan FC Utrecht, maar die uitleenperiode duurde maar enkele maanden omdat de coronapandemie de competitie stillegde. In september 2020 vertrok Zoet definitief bij PSV, dat hij inruilde voor Spezia uit Italië. Na vier jaar en 49 duels trok hij deze zomer de deur achter zich dicht in La Spezia.

Altijd op de hoogte blijven van het belangrijkste PSV-nieuws? Word nu lid van het PSV Zone WhatsApp-kanaal!

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Ajax traint onder Farioli
Welkom terug! | PSV
Reacties

Allemaal leuk en aardig, maar de enige die Zoet linkt aan PSV, is Elfrink zelf. Even wat "ingewijden" benaderd en die geven aan dat Zoet vast wel interesse heeft. Even lekker nieuws maken dat er niet is dus.

Drommel is niveau Twente/AZ. Kan me niet voorstellen dat PSV met hem als 1e en Zoet als 2e keeper het seizoen in gaat.

9 juli 2024 om 16:07

Heb je het artikel wel gelezen? Er staat duidelijk dat Zoet, als tweede doelman, in beeld komt zodra Drommel vertrekt. Drommel zal nooit eerste keeper worden. En verder zit PSV met hem in zijn maag omdat er weinig clubs aan zijn salaris kunnen voldoen.

9 juli 2024 om 16:22

Mijn fout denk ik. Of verkeerd gelezen of het stond er eerst anders.

Zal Mark Flekken geen optie zijn?

9 juli 2024 om 16:26

Goede suggestie Henk en anders die Okoye (ex Sparta)!

9 juli 2024 om 17:22

Die zal helaas te duur zijn ben ik bang..

10 juli 2024 om 16:50

Zal een dure optie zijn . De club waar hij nu speelt heeft 13 miljoen voor hem betaald en zullen wel meer vragen, Flekken doet het daar gewoon goed. Zijn salaris zal ook niet misselijk zijn.

Zoet als 2e keeper ipv Drommel is zo slecht nog niet. Ben wel benieuwd wie PSV wil halen als eerste keeper mocht het zo ver komen

9 juli 2024 om 16:27

Verbruggen, Flekken? Ik zou.het niet weten wie eventueel Benitez zou moeten vervangen. Drommel hebben ze geprobeerd, maar bleek geen succes als 1e doelman van psv.

9 juli 2024 om 16:46

Verbruggen is gewoon onhaalbaar. Heeft al 50% van de wedstrijden gespeeld vorig seizoen in de Premier League en dit percentage zal alleen nog maar hoger worden mits hij fit blijft

9 juli 2024 om 17:00

Flekken is ook gewoon onhaalbaar. Verdient een lekker salaris bij Brentford, waar hij basisspeler is en hij net een seizoen zit. Denk niet dat hij haalbaar is voor PSV.

9 juli 2024 om 18:00

PSV heeft 30-40 miljoen liggen voor een keeper?

9 juli 2024 om 21:17

Ik zou Bizot misschien proberen. Goede leeftijd voor een keeper, sterk seizoen in Frankrijk gekeept en kan je misschien overhalen om terug te komen naar het thuisfront. Daarnaast mogelijk ook meer kans op Oranje, aangezien Koeman geen Franse competitie kijkt.

9 juli 2024 om 22:27

Unerstall terug halen?

Jeroen Zoet als tweede keeper kan ik mee leven maar mocht Benitez vertrekken dan zal PSV toch echt hoger moeten mikken dan Zoet. Ik denk dan op zijn minst aan Nick Olij maar liever nog Mark Flekken. Flekken is volgens Transfermarkt 12 miljoen waard en dus moet Benitez dan dus flink wat geld opleveren. Volgens Transfermarkt is Benitez 13 miljoen waard maar hij heeft nog maar een contract voor één jaar.

9 juli 2024 om 16:57

Flekken is een jaar geleden gekocht door Brentford voor dertien miljoen en is basisspeler in de Premier League. Heeft ook een contract tot 2027. Lijkt me onhaalbaar voor Psv.

Voor Benitez ga je niet meer dan tien miljoen vangen, met een contract voor nog maar een jaar.

Ik dacht heel even aan Okoye als een interessante optie als eerste keeper, omdat hij weg mocht bij Watford. Blijkt dat hij nu alweer bij Udinese speelt.

9 juli 2024 om 17:24

Evengoed inderdaad interessante optie.. Mocht dat onhaalbaar zijn zou ik het gokje olij ook wel aandurven

Zit der nu ook al een jaartje en PSV met CL is voor hem toch stap omhoog en Marco Silvestri hebben we goeie vervanger (keepte vorig seizoen ook nog 17 wedstrijden en daarvoor 2 seizoenen de nr 1. en Okoye keepte er 21) en als je genoeg geld bied is iedereen te koop. Okoye vind ik een interessante optie,

Drommel vind ik niet goed genoeg (zelfs niet als 2e keeper) verkopen of desnoods verhuren (om hem in de picture te brengen), bij het oefenduel met anderlecht is 3-0 aan hem te wijten, wou de aanvaller uit kappen maar mislukte waardoor anderlecht makkelijk de 3-0 kon maken. Zoet zou een prima 2e zijn en als Zoet zijn beste vorm aantikt zelfs als 1e keeper (met nadruk op als)

Olij heeft 2 seizoenen zeer goed gedaan bij Sparta en zou ik prima vervanger voor Benitez vinden.
En natuurlijk ex-psv'er Lars Unnerstall (wordt over 11 dagen 34) is fantastische keeper, als Bosz wel v.d. meevoetballende keepers maar gewoon 3 klasse beter dan Drommel en klasse beter dan Benitez

Oh ja David de Gea (33) heeft ook nog steeds geen club sinds zijn vertrek bij Manchester (dat zou een stunt wezen) en hoewel oud Kasper Schmeichel (37) is ook tranfervrij

Olij lijkt mij een prima optie voor psv. Of de Lange van de Eagles. Zoet zou ik niet doen.

Als het klopt dat de interesse van Palermo in Zoet serieus is, dan zou ik als ik hem was niet gaan banken in Eindhoven. Palermo zijn bezig aan een opmars met een sportief project om zeer snel weer in de Serie A te spelen. Lijkt mij veel interessanter om daar als eerste doelman aan de slag te gaan.

Reageer