Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

In de wandelgangen: Ajax dreigt 'fenomeen' te verliezen aan Arsenal

Laatste update:
/
João Cancelo heeft zich in de kijker gespeeld bij Manchester United. De club van manager Louis van Gaal is op zoek naar een nieuwe rechterverdediger en de naam van de twintigjarige Portugees wordt nu dus ook genoemd. De jeugdinternational speelt dit seizoen op huurbasis bij Valencia, maar is nog tot 2018 eigendom van Sporting Portugal. In het contract van Cancelo staat een gelimiteerde transfersom van dertig miljoen euro. (Daily Mirror)
/
Asier Illarramendi heeft het moeilijk bij Real Madrid, maar de middenvelder is nog niet van plan de handdoek in de ring te gooien. “Ik heb gewoon een contract en ik ben gelukkig. Het klopt dat ik veel moeite had om me aan te passen, maar ik ben blij in de stad Madrid en ik heb goed contact met mijn teamgenoten. Natuurlijk wil ik bij deze club blijven”, zegt de man die voor meer dan dertig miljoen euro werd gekocht van Real Sociedad. (Daily Star)
/
Arsenal meldt zich binnenkort mogelijk bij Ajax. De Londenaren hebben verregaande belangstelling voor Donyell Malen en hoeven alleen een opleidingsvergoeding voor de zestienjarige aanvaller van de B1 te betalen. Malen worden in de Engelse media 'dezelfde kwaliteiten als Thierry Henry' toegedicht. Zaakwaarnemer Mino Raiola noemde Malen eerder in een interview met La Stampa nog ‘een fenomeen’. (Daily Star)
/
Clément Grenier staat voor een overstap naar de Bundesliga. De 24-jarige middenvelder heeft bij Olympique Lyon een verbintenis tot medio 2016 en hij zal komende zomer dus moeten vertrekken of verlengen. Het lijkt dat eerste te worden, want Bayer Leverkusen heeft een bod van circa acht miljoen euro gedaan. Eerder toonden Newcastle United en Torino al interesse in Grenier. (BILD)
/
Southampton voegt zich bij het rijtje belangstellenden voor Fabian Schär. De 23-jarige centrale verdediger wordt gezien als een mogelijke opvolger van Toby Alderweireld, die vrijwel zeker terugkeert naar Atlético Madrid. Het contract van de Zwitser loopt na komend seizoen af en daarom lijkt FC Basel hem in de zomer te moeten verkopen. Ook Bayern München, Arsenal, West Ham United en Internazionale volgen Schär. (Daily Mirror)
Donyell Malen kan beter bij Ajax blijven

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hoop dat Ajax hem kan behouden, had altijd een hoge pet op van Justin Kluivert maar deze jongen heeft hem verdreven maar de flank/bank. Hij heeft eigenlijk alles wel maar moet nog leren om veel zuiniger om te gaan met kansen, hij creëert op bijzondere manieren kansen voor zichzelf en scoort ze dan ook om vervolgens een simpele 1 op 1 te missen.

25 april 2015 om 09:52

Justin Kluivert is ook een jaar eerder doorgeschoven naar de B1 dus dat is niet zo heel gek

25 april 2015 om 10:06

Nee hoor, Justin begon het seizoen bij de B2, Malen bij de B1. Zijn van dezelfde lichting. Oftewel, Malen was vanaf dag 1 doorgeschoven, Justin kwam enkele weken/maanden later er ook bij..

25 april 2015 om 16:12

En in deze gebruikt Ajax te weinig geld om deze jongens te behouden. Het verschil tussen Ajax en Barcelona is nu meteen duidelijk. Laten we het nu eens eens zijn over het feit dat geld een enorme drive is voor jonge voetballers. Ze worden helemaal gek gemaakt door bijv. deze jongen zijn zaakwaarnemer. Een visie zoals Cruijff voor ogen heeft zoals bij Barcelona zal bij Ajax nooit en te nimmer succesvol zijn. Ik vraag mij af waar en wanneer er bij Ajax het besef ontstaat dat er toch echt een andere koers gevaren moet worden, voordat Ajax zich daadwerkelijk tot de Europese subtop kan benoemen. Als 16 jarig Europees toptalent laat je je wegkopen door Arsenal, City, Barcelona etc.... maar de nederlandse erdedivisie komt toch echt op de 5e plaats.

25 april 2015 om 10:07

Justin speelt zelf het liefst vanaf links, dat had niet zoveel met Donyell te maken..

26 april 2015 om 00:51

Normaal niet nee. Al heeft Donyell ook wel eens op links gestaan. Gisteren bijvoorbeeld, en die week daarvoor ook.

25 april 2015 om 11:57

Aan de andere kant: Hij gaat niet naar City of Chelsea waar hij totaal geen kans zal gaan krijgen. Als een jeugdspeler naar Arsenal, United of Liverpool gaat is er zeker wel een mogelijkheid dat ze een serieuze kans krijgen.

25 april 2015 om 14:06

Weet ik niet zo zeker hoor, bij Ajax heeft hij gewoon meer kans om groot te worden.

Bij Arsenal kan het net zo goed de volgende Benik Afobe worden, de nieuwe Henry lijkt me sterk, dat is bijna niet te evenaren. Hij lijkt me niet veel beter dan Stephy Mavididi, Chuba Akpom of Alex Iwobi, en die zijn allemaal onder de 20.

Trouwens, valt het iemand van de Arsenal jeugd-volgers het ook op dat sinds Frans de Kat daar de manager is van de Under 18's, het niveau bergafwaarts is gegaan? Dat team is echt een lachertje momenteel en verliest eigenlijk van iedereen.. Er zijn een paar talenten die zich nog individueel kunnen onderscheiden in dat team zoals Reiss Nelson vorige week, maar voor de rest irriteer ik me er mateloos aan. Daarnaast komt hij altijd met slap commentaar na de wedstrijd zo van: it was a difficult game, 4 under 16 players playing, difficult weather conditions...

Koekje van eigen deeg. Ajax shopt ook véél bij NL-se BVO's en noemt dat vervolgens 'eigen jeugd'. Daar gaat het voetbal aan kapot.

25 april 2015 om 09:16

gelukkig gaan steeds meer mensen dat ook zien . die peanuts van de opleidingsvergoedingen moeten met een factor 20 verhoogd worden .

25 april 2015 om 10:08

Dat kun je vergeten, die vergoedingen worden zelfs verlaagd vanaf aankomende zomer..

25 april 2015 om 11:07

Factor 20? Opleidingsvergoedingen kunnen 5% van de transfersom bedragen, een factor 20 zou bepalen dat 100% van de transfersom overgemaakt moet worden.

25 april 2015 om 12:09

ok , dat is misschien een beetje overdreven maar factor 10 moet kunnen . het kan natuurlijk niet zo zijn dat alle ploegen aan het opleiden zijn voor de zogenaamde top-ploegen en daar maar een grijpstuiver voor betaald krijgen .

25 april 2015 om 09:18

Elke prof club haalt spelers weg bij andere clubs, je kan ze moeilijk zelf kweken in een laboratorium.

25 april 2015 om 09:29

Klopt, maar jank dan niet met z'n allen dat er weer één naar City, Chelsea of Arsenal gaat. Ik hoor hier namelijk ook niemand klagen dat er weer een spelertje van FC Bal op het dak is weggehaald door Top Oss.

25 april 2015 om 09:29

maar het kan niet zo zijn dat een ploeg als bijv ajax voor een paar euro een speler ergens weg haalt en vervolgens met miljoenen winst verkoopt en daar indirect ook nog eens lof voor ontvangt . zo weet je tot in lengte van dagen wie de top 5 blijft . dit is het bewust klein houden van de andere ploegen .

25 april 2015 om 09:34

Haha je hebt helemaal gelijk het is hypocriet, iedere club zijn spelers elders op wat voor leeftijd dan ook.
Hoop dat hij bij Ajax blijft en daar voor zijn kansen gaat, aangezien tzt dat hij een doorbraak zal moeten maken Wenger hoog waarschijnlijk al weg is.

25 april 2015 om 09:44

Ik zie hier maar een iemand janken... Bij Ajax doen ze het in ieder geval niet. Toptalenten komen er elke dag weer bij. Ze zijn zo vervangbaar. Het enige wat interessant is is hoeveel kans zo'n talent heeft bij zijn club. Sommige clubs werken gewoon niet met ze. Andere clubs juist veel, maar daar gaat het weer ten koste van de prestaties. Ajax wil jeugdspelers juist als middel voor topprestaties gebruiken.

25 april 2015 om 09:57

het lijkt me toch langzaam duidelijk aan het worden dat je het zo niet gaat redden . dit is geen incident .

25 april 2015 om 10:50

Mja het is iets voor mensen met een lange adem :D

25 april 2015 om 11:01

Klopt, maar je kunt wel een 'herenakkoord' overeenkomen. Onder de 18 jaar niet shoppen bij andere BVO's. Nu moeten kleine clubs tieners contracten aanbieden terwijl ze er eigenlijk geen geld voor hebben. Puur om zgn. topclub af te houden.

Ajax komt er nu zelf achter. Later komen ze erachter dat de NL competitie steeds zwakker wordt. Dordrecht werkt met een begroting van 4 miljoen tegenover 100 miljoen van Ajax. Ajax krijgt 10x zoveel tv-gelden. En maar klagen over het niveau....

Gevolg is ook zichtbaar in de CL: telkens dezelfde clubs: Barca, Bayern, Real etc. Spannend hoor....

25 april 2015 om 11:53

dord draait met een begroting van 2 miljoen , excelsior 2,5 miljoen . ajax krijgt ongeveer 15 x het bedrag van wat dord krijgt van de tv-gelden . zo weet je natuurlijk wel zeker dat de top 5 ook de top 5 blijft . hoezo competitie-vervalsing ?

25 april 2015 om 12:46

Diekertjedap, wat een onzin. Dordrecht krijgt 1,6 miljoen aan televisiegelden over dit seizoen (excelsior ook). Ajax krijgt 8,6 miljoen. Dat is net iets meer dan 5x zoveel. De televisiegelden worden verdeeld naar percentages en afhankelijk van de plek in het voorgaande jaar. De eerste 5 plekken krijgen 50% en de rest krijgt 50%. Verder is de kans groot dat als Ajax, PSV en Feyenoord de rechten los hadden verkocht, dat ze meer hadden binnengehaald en de rest minder. Vandaar dat de percentages oneerlijk overkomen, maar in principe hebben de topclubs water bij de wijn moeten doen. Ook in de Jupiler League werkt het zo en daar hebben ze er pas geleden nog over mochten stemmen en werd dit principe als beste gekozen.

25 april 2015 om 12:48

Ik snap niet dat je überhaupt die vergelijking maakt, want het gaat erom dat die voetballers bij een amateurclub "nooit" maar dan ook echt nooit de kans zullen krijgen om prof te worden. Het gaat over mogelijk hun toekomstige droombaan.
Dat is dan ook heel wat anders dan wanneer je van profclub naar nog grotere profclub gaat in het buitenland, om dus vervolgens je sociale leven achter je te laten en de kans op een doorbraak in het profvoetbal verkleint.

25 april 2015 om 13:01

Cancelo is eigendom van Benfica dacht ik.

25 april 2015 om 18:16

De kans van slagen bij een topclub is ook niet heel groot...

25 april 2015 om 18:17

Wordt hierdoor de competitie in zijn geheel sterker. Nee en dat is zorgelijk.

25 april 2015 om 09:46

Zo gaat het toch al twee decenia inmiddels. Weet jij nog wie ermee begon? Wiens deeg is het dan eigenlijk? Maakt het wat uit? Er is geen enkele professionele club die zijn poppetjes vanaf het nulpunt opleidt.

25 april 2015 om 10:34

Het is wel een beetje een scheve vergelijking. Veranderen van club binnen je geboorteland of naar het buitenland voor je 16e

25 april 2015 om 12:55

Naar het buitenland voor je 16e hoef niet per se een slechte stap te zijn, maar dan moet het wel een club zijn die jonge jongens een kans biedt. Arsenal doet dat redelijk, maar ook daar heb je vrijwel geen kans om door te breken, doordat ze zoveel spelers halen en er maar enkelen doorkomen. Manchester City en Chelsea zijn helemaal nutteloos wat dat betreft. Als je dan toch naar Engeland gaat, dan lijkt een club als Southampton me ideaal. Daar krijgen jeugdspelers echt de kans. Everton, West Bromwich Albion en Swansea laten ook regelmatig wat jeugdspelers aan de bak komen.

Maar de echte toppers in Engeland die laten niet het volume doorstromen zoals dat in Nederland gebeurt bij bijvoorbeeld Ajax en Feyenoord.

25 april 2015 om 12:43

Gast hoe kan je dat oprecht denken, het is absoluut niet goed voor het voetbal als super talenten tijdens hun jeugd op een pauper veldje met een matige trainer blijven staan, dan wanneer ze naar een professionele club kunnen waar ze goed begeleid worden.
Het is alleen wel (in de meeste gevallen) wat minder voor je carriere en vooral voor je persoonlijke leven, om meteen naar een Europese topclub te gaan, waar de kans op een doorbraak nihil is.

Raiola..... Ik zou die man helemaal niet meer binnen de poort laten als ik Ajax was. Spelers die met hem als zaakwaarnemer afkomen geen enkel contract meer geven. Bah.

25 april 2015 om 09:16

En weet je wie ook niet? Raiola..

25 april 2015 om 09:16

dat moeten de rest van de ploegen in nl met de scouts van ajax ook doen .

25 april 2015 om 09:32

Scouts kunnen nu eenmasl niet geweigerd worden net als de rest van de bezoekers zolang ze zich gedragen van welke club dan ook.
En ben dat gezeur over Ajax scouts ook wel zat er lopen er net zoveel van de andere clubs.
Maar als je kan kiezen tussen clubs zal de meerderheid gewoon voor Ajax kiezen.
Wat ook het slimste is want als je de opleiding helemaal doorloopt heb je zo'n 80% kans op een profcarrière.
Hoger dan bij welke andere Nederlandse club.( met profcarrière bedoel ik niet altijd de top.)
On: het zou natuurlijk zonde zijn als dit talent vertrekt maar dat soort dingen is natuurlijk nuet tegen te houden.
Als hij dan toch naar het buitenland gaat is Arsenal toch ook wel een club waar talent een kans krijgt.
Al is het wel op een iets latere leeftijd maar dat is logisch.

25 april 2015 om 10:22

Zaakwaarnemers kunnen ook niet geweigerd worden, net als scouts.. Het kiezen van een zaakwaarnemer is het recht van een speler, niet van de club. Als een club een speler wilt, heb je gewoon te dealen met de zaakwaarnemer die híj meeneemt. Net zoals wanneer jij voor een vakbond kiest.. Jouw werkgever bepaald niet voor jou welke vakbond jij kiest, dat is jóuw keus.

Raiola gedraagt zich ook normaal als hij op de Toekomst is, dus kun je hem ook niet weigeren.. Daarnaast heeft Raiola gewoon mannetjes bij de club rondlopen (zelfs iemand die werkzaam is bij Ajax!) dus als Raiola een speler wilt, kunnen ze ook buiten de Toekomst afspreken.. Het weren van Raiola op de Toekomst schiet dus geen klote op. Buiten het feit dat Raiola gewoon een advocaat in de arm kan nemen en een zaak aan kan spannen tegen de club. Dat wint hij met 2 vuisten in z'n reet nog zolang Ajax geen gegronde reden heeft om hem te weigeren.. Hem weigeren omdat hij z'n lastige onderhandelingsparter is, is natuurlijk geen reden om iemand toegang te ontzeggen..

VZ. Cancelo is eigendom.va benfica niet van sporting

Ik ken Donyell Malen niet nog nooit zien spelen. Maar daar zal het ook wel bij blijven denk ik als hij naar Arsenal gaat. Waarom moeten die Engelse clubs zoals Arsenal, Chelsea, Man. City, Man. Utd, en Liverpool altijd grabbelen in onze jeugdopleidingen hebben ze zelf niet van zulke spelers daar rond lopen. Want volgens mij is het alleen maar voor de heb dat dit soort spelers willen aantrekken. Deze jongen is nu 17 en als het echt een fenomeen is dan zou hij in principe over 2, 3 misschien 4 jaar in het eerste moeten spelen van Ajax. Dus laat deze jonkies gewoon bij hun clubs waar ze nu spelen. Want 9 van 10 spelers mislukt daar bij zo'n Europese topclub.

25 april 2015 om 09:28

spelers hebben het vrije recht te kiezen voor hun eigen toekomst. Wat het beste is voor een speler wordt bepaald door de eigen keuze, familie en adviesgevers. Some komen spelers naar Ajax, soms gaan ze weg. Part of the game.
Als alles goed was in de opleiding, dan waren er ook geen speculaties. Ik denk dat deze jongen blijft. Als hij daadwerkelijk zo goed is, dan maakt hij in 2016 zijn eerste minuten.

25 april 2015 om 09:34

Hij heeft niet voor niets Raiola als zaakwaarnemer

25 april 2015 om 09:36

En daT is een goede keuze als je financieel onafhankelijk wilt worden.

25 april 2015 om 12:57

Ultimatefreak83, echter als je nog meer geld wil verdienen, dan kun je beter bij hem opstappen en jezelf de kans geven jezelf tot een topper te ontwikkelen, zodat je 15 jaar lang miljoenen kan verdienen in plaats van 3 of 4 jaar lang.

25 april 2015 om 09:32

Als hij echt een fenomeen is zou hij nu al bij de eerste selectie zitten.

25 april 2015 om 12:45

Hij speelt vandaag met de A2 mee wat toch een scorend aardig ploegje is.( wel niet in de beste vorm )
Nunnely en deze jongen , misschien Kluivert, zijn de enige 2 aanvallers van de B die ik minuten zie maken bij ajax. Allebei kunnen van niets iets maken, wel missen ze nog te veel ze zijn niet geslepen genoeg. Met wat geluk speelt deze jongen nog wat minuten in de A1 komende tijd, net als De Ligt en Eiting.

25 april 2015 om 10:52

Nee laat hem maar gaan, is een raiola klant, weg met die gasten!

Eigenlijk zou men internationale transfers onder de 18 jaar moeten verbieden. Zou ook in het nadeel van Ajax zijn, maar het is wel een zegen voor het voetbal.

En ook wat Helen Lovejoy van The Simpsons zegt:

" Won't somebody please think of the children!"

youtu.be/
Qh2s
W
S
V
Rrmo

25 april 2015 om 09:42

Je moet gewoon vanaf je 16e een contract tekenen klaar. Wat maakt het nou uit. Als je weg wilt dan wil je gewoon weg.

25 april 2015 om 10:03

Omdat het niet goed is voor het welzijn van een kind om op je 16 of jonger van land te veranderen.

Het is soms onvermijdelijk, maar als je het kan vermijden, dan doe je dat.

Helaas. Ouders hebben wel eens meer euro tekens in hun ogen en denken alleen maar aan happy day scenario's.

Ze staan er niet bij stil dat hun spruit onderweg misschien wel zijn been breekt, of gewoon niet goed genoeg blijkt te zijn. Dan komen ze terug, veelal ongeschoold of toch minstens laagopgeleid en mogen ze de rest van hun leven ergens fantastisch werk gaan doen aan een lopende band of zo.

Voor elke voetballer die het haalt, zijn er veel meer die nooit prof zullen worden. Maar daar staat men niet bij stil, dat gaat hun kind niet overkomen, da's iets voor de anderen. Echt waar.

25 april 2015 om 10:14

We hebben deze discussie al eens eerder gevoerd, het is absoluut niet slecht voor een kind om van land te veranderen.
Ik heb voor mn 18de in Belgie, Duitsland en Frankrijk gewoond.
Sprak op mn 10 al Duits Frans en Engels.
Je leert andere culturen kennen, talen spreken, je overal aante passen, mensenkennis enz.
Allemaal dingen die je niet op een school kunt leren, daarnaast leren ze je in de landen ook rekenen etc.

Het is iets anders dat zulke jongen nooit een echte kans gaan krijgen, terwijl die hier een stuk hoger ligt.

25 april 2015 om 10:48

@ iedereen komt, het is ook niet zo dat zodra een Engelse club interesse in een speler heeft, dat die speler per direct z'n koffers móet pakken. Jij hoeft ook niet élke baan die jij aangeboden krijgt te accepteren. Mensen hier zijn er soms al zeker van dat Malen vertrokken is puur omdat Arsenal zich gaat melden bij Ajax. In the end heeft Donyell, samen met z'n ouders, de laatste stem hierin, zíj moeten namelijk die handtekeningen zetten.

Daarnaast heb ik je al vaker uitgelegd dat dit valt onder de Sjengen afspraken. Daarin is opgenomen dat men vanaf hun 16e levensjaar vrij is hun diensten aan te bieden in élk land die de Sjengenovereenkomst heeft getekend, Engeland én Nederland (en België ook btw) hebben die overeenkomst getekend, dus moet men zeiken op hun eigen regering, niet op een voetbalforum. Jij bent Belg, ga lekker in Brussel een protest opstarten! Stem op een partij die zich heeft voorgenomen om zich uit de Sjengenobereenkomst terug te trekken (als die uberhaupt bestaan). Desnoods begin je zélf een politieke partij met dat punt op de agenda.. Daar bereik je veel meer mee dan steeds hier hetzelfde riedeltje af te draaien. Een betere wereld begint bij jezelf, als je iets veranderd wilt zien, bereik je niets door op je kont te blijven zitten..

Daarnaast ben ik het volkomen met Albertino eens, een verandering van omgeving hoeft helemaal niet schadelijk te zijn voor een kind, een kind is in Engeland niet opeens dommer dan in Nederland, dus kan hij zowel in Nederland als in Engeland het onderwijs volgen die hij wilt en aankan. Dat zo'n kind (met z'n ouders) kiest om lager opgeleid te worden omdat hij daardoor zich beter kan ontwikkelen als voetballer, is hún keus. Dat jij die keus voor jouw kinderen níet prefereert is jouw keus, maar laat de rest vd wereld in z'n waarde en laat die hun eigen keuzes maken. Jij hebt ook niet dé wijsheid in pacht, je doet alleen wel alsof je die wél hebt..

25 april 2015 om 11:52

Tuurlijk joh, voordat ik 18 was heb ik in Wales, London en Nederland gewoond, heb ik totaal geen last mee gehad. Ja, dat ik Nederlands moest leren.

25 april 2015 om 09:46

Niet om het een of ander maar. Dan ben je 45 jaar werk je op een Universiteit in Antwerpen en dan kijk je nog naar The Simpsons. Oké. Maar als je dat leuk vind moet je dat gewoon blijven doen. Ik hou je niet tegen. Maar met dat eerste stukje ben ik het volledig met je eens maar misschien zou je dan de leeftijd kunnen verhogen naar 20 jaar. Dus dan mag je niet voor 20e verjaardag benaderd worden door andere clubs tenzij de huidige club zelf toestemming geeft om te onderhandelen met een andere club.

25 april 2015 om 09:57

Afca_babel,

Sinds wanneer is The Simpsons iets voor laagopgeleide kinderen? Beetje kortzichtig wel.

Volgens mij is het een serie die iedereen aanspreekt. Er zit toegankelijke slapstick in en slimme dubbele bodems. Het werkt met lagen, de dingen die ik geestig vind aan The Simpson, begrijpen mijn kinderen nog niet.

Nou neen, op je 18 ben je volwassen voor de wet. En dan moet je het maar zelf uitzoeken. Zoals alle andere mensen.

Bovendien als ze tot hun 18 in het land moeten blijven, dan zijn ze ook een stuk verstandiger en begrijpen ze beter dat je niet altijd voor de 'quick buck' moet kiezen, waardoor een aantal wel tot zijn 20 a 21 hier blijft.

25 april 2015 om 11:55

Maar daar heb je een itsie pitsie little detail. Ouders kunnen verhuizen. Ik ben Welsh, maar heb vanaf mijn 12e tot 20e in Nederland gewoond, dat zou volgens jou logica ook niet kunnen. Want toen ik 12 was voetbalde ik in Engeland bij een clubje, en in Nederland bij een andere club, dat zou in jou manier van werken niet kunnen.

Een positief puntje:blind kon ook naar Arsenal. Het hangt er van af of de spele zelf wil. Laat ze er maar de nadruk op leggen dat iedereen mislukt, en naar Bouy wijzen. Meer kun je niet doen helaas.

Leuk talent maar met Raiola ben ik hem liever kwijt dan rijk. Liever de energie in andere talenten steken, bedankt voor de opleidingsvergoeding Arsenal en voor het wegnemen van een stuk ellende (raiola klant).

We vinden wel iemand die het ook waard is vanuit ajax perspectief om in te investeren.

Dus elk toptalent die met raiola in zee gaat moet maar vertrekken? Lekker dan. Dan blijft alleen de middelmaat over.

Dat zo'n jongen bij ajax is komen voetballem betekent niet meteen dat ajax hem bezit ofzo zonder contract heb je geen positie

Gewoon afscheid nemen van alle spelers die deze zaakwaarnemer hebben.. Ben je gelijk af van deze onzin..

Wij hadden bij NEC vroeger Barazite. Die ging ook als 16jarige naar Arsenal. Hij heeft een wedstrijd bij Arsenal gespeeld, een oefenwedstrijd en hij scoorde ook nog. Toen begon het grote afzakken, Salzburg, ergens in Frankrijk. Nu is hij niet goed genoeg meer voor de basis van Fcutrecht.
Denk aan Ebecilio, nu niet goed gegnoeg meer voor Twente.
Kijk, het is zo zonde van het talent. Bouy was een groter talent dan Klaassen. Klaassen is nu international, Bouy zal dat nooit meer halen.
Ik denk ook dat dit ten koste gaat van het Nederlands elftal. Wij hebben nu al nauwelijks toppers meer voor Oranje. Al deze talenten sneuvelen bij grote clubs. Er is er geen een die het gered heeft.

Natuurlijk haalt Ajax ook wel eens spelers uit het buitenland. Maar Eriksen, Boilesen en Fischer zijn wel international geworden!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren