Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Feyenoord wil Luis Sinisterra al na één seizoen terughalen naar De Kuip

Laatste update:

Feyenoord werkt aan de terugkeer van Luis Sinisterra, zo meldt de doorgaans goed ingevoerde clubwatcher 1908.nl maandagochtend. De 24-jarige vleugelspits moet gehuurd worden van Leeds United, dat afgelopen seizoen degradeerde uit de Premier League. Sinisterra staat pas een jaar onder contract in Engeland. Leeds betaalde vorige zomer nog 25 miljoen euro voor hem aan Feyenoord.

Sinisterra ontbrak zaterdag al in de wedstrijdselectie van Leeds. Volgens de officiële lezing was dat vanwege blessureleed. De kans bestaat dat de daadwerkelijke reden onderhandelingen over een transfer waren. Feyenoord wil zijn voormalige smaakmaker dolgraag terug naar Rotterdam-Zuid halen.

De Rotterdammers mikken op een huurdeal, hetzelfde als ze met Oussama Idrissi voor ogen hadden. Laatstgenoemde verving Sinisterra afgelopen seizoen en deed dat naar behoren. Feyenoord schat Sinisterra echter hoger in dan Idrissi. De Colombiaan werd vorig jaar nog de uitgaande recordtransfer (een record dat inmiddels op naam staat van de naar Benfica vertrokken Orkun Kökçü).

Sinisterra kende een wisselvallig debuutseizoen bij Leeds. Hij schommelde tussen bank en basis en ontbrak veelal vanwege blessureproblemen. In totaal kwam hij tot 22 duels, waarin hij 7 keer scoorde en eenmaal aangever was. Zijn contract op Elland Road loopt nog door tot medio 2027. Feyenoord werkt naast Sinisterra ook nog aan de komst van Luka Ivanusec. De linksbuiten van Dinamo Zagreb maakt naar verluidt de overstap voor zo'n 8 tot 10 miljoen euro.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dat zou een hele goede zet zijn van Feyenoord. Een zet die ze de titel kan opleveren mits hij fit is.

14 augustus 2023 om 11:08

Maar wat is het idee dan als ook Ivanusec komt en je Paixao etc hebt ? Wie gaat er banken ? Ivanusec op 10 en stengs op rechts? Zou het opvallend vinden maar wel een aanwinst voor Feyenoord.

14 augustus 2023 om 11:11

Sini gimenez paixao
Ivanusec
Stengs wieffer
wordt het dan denk ik.

14 augustus 2023 om 11:15

Stengs naast wieffer in een dubbele pivot? Teveel fifa gespeeld?

14 augustus 2023 om 11:19

Stengs heeft bij Antwerp ook vaak op 8 gespeeld.

14 augustus 2023 om 11:19

Of jij volgt te weinig voetbal Real_amsterdam, Stengs heeft namelijk vorig jaar continue op 8 gevoetbald bij Antwerp. En als ik de Belgische kenners van VZ mag geloven zeker niet onverdienstelijk.

14 augustus 2023 om 11:21

Stengs is gehaald voor het middenveld als het goed is.
Dus dan heb je
Sini Gimenez Paixao
Ivanusec
Stengs wieffer

14 augustus 2023 om 11:24

Stengs heeft 9 wedstrijden op centraal midden gespeeld, t.o.v. 22 wedstrijden op andere posities. Hierbij horen 9 wedstrijden op rechtsbuiten en 7 op aanvallend middenveld.

Daarnaast, volg je te weinig voetbal als je Royal Antwerp niet wekelijks ziet spelen?

14 augustus 2023 om 11:28

Dus ruim 40% van zijn wedstrijden op 8. Dan is een opmerking als 'teveel Fifa gespeeld' ietwat overdreven, niet?

14 augustus 2023 om 11:29



Hij heeft dus kennelijk meer dan 15 wedstrijden op het middenveld gespeeld en dat dus erg verdienstelijk ingevuld. Overigens ging het er meer om dat hij maar wat roept over teveel FIFA spelen terwijl Stengs dus wel degelijk als 8 opgesteld kan worden maar goed.

14 augustus 2023 om 11:32

Maar wij hebben de afgelopen wedstrijden toch al gezien dat Feyenoord Stengs totaal niet nodig heeft op de positie van centrale middenvelder naast Wieffer. Veel te slap in de duels en veel te nonchalant voor die positie.

14 augustus 2023 om 11:33

Paixao is wel echt in alles een stuk beter dan stengs hoor. Fijnere dribbel, sneller, goed schot, voorzet en energie. Die gaat niet meer banken. Zou schandalig zijn. Denk dat stengs op 10 het moet uitvechten dan met ivanusec ALS die komt

14 augustus 2023 om 11:36

We missen juist een stuk creativiteit op 8. Ik mis, zoals je zegt, inderdaad een stuk pit bij Stengs voor die positie, maar wellicht vult hij dat juist prima in. Er is maar één manier om daar achter te komen.

14 augustus 2023 om 12:06

Ik hoorde Aad De Mos opperen Ueda op 10 achter Gimenez en Stengs rechtsbuiten.

14 augustus 2023 om 12:36

IpPepino

Als ze zo gaan spelen wordt het 1 gatenkaas denk ik.

14 augustus 2023 om 12:45

@repuiztav, ruim 40%?? 9 van de 31 wedstrijden dat is 29%. Niet ruim 40%.

14 augustus 2023 om 13:10

Scherp, verkeerd gelezen! Ik dacht 9 van de 22 wedstrijden.

14 augustus 2023 om 11:11

Het lijkt mij dat dit betekend dat Ivanusec misschien minder zeker is dan het lijkt? Waarom zou je Idrissi en Sinisterra polsen? Overigens is de wens hier de vader van de gedachte. Als Ajacied zie ik hem liever niet naar Feyenoord komen.

14 augustus 2023 om 11:16

Idrissi gaat niet door als Sini komt

14 augustus 2023 om 11:19

Of ze zien bij Feyenoord toch een 10 in hem. Daar was ie niet op zn best bij Zagreb maar zou wel kunnen kloppen met de nieuwe rol van Hartman die ook meer inverted speelt dan vorig seizoen. Dan heb je aan een naar binnen trekkende ivanusec niet zo veel. 2 seizoenen Slot heeft ons iig geleerd dat de ideale samenstelling pas ergens halverwege het seizoen duidelijk wordt.

14 augustus 2023 om 11:43

Dan zou Ivanusec inderdaad naar 10 gaan. Volgens de berichten zou alles met club en speler rond zijn, maar ik geloof het pas als hij in een rood-wit shirt aan de aftrap staat (Ivanusec)

14 augustus 2023 om 11:49

Sini in een minder goed Feyenoord was direct betrokken bij 37 goals in 49 wedstrijden terwijl Idrissi in een dominanter Feyenoord 15 keer direct betrokken was bij een doelpunt in 38 wedstrijden. Lijkt me duidelijk dat de interesse in Idrissi dus de ijskast in kan (thank god) als de mogelijkheid bestaat dat Sini terug zou kunnen komen.

14 augustus 2023 om 11:14

Eens maar door dit soort berichten vraag ik mij af of Ivanusec nog komt. 1908 zei gister dat hij met Feyenoord rond was maar in tussen zie ik wel meerdere transfergeruchten terwijl je met in ieder geval Paixao een basisspeler al hebt. Sini, Idrissi, Ivanusec en/of evt Stengs kan je lastig laten banken terwijl het grootverdieners zijn.

14 augustus 2023 om 11:19

Stengs kan ook op 8 spelen, waar je nu een probleem lijkt te hebben. Ivanusec dan op 10, Sini op links en Paixao op rechts. Zou in dat geval wel afscheid nemen van Alireza en/of Dilrosun.

14 augustus 2023 om 11:23

Idrissi gaat dan waarschijnlijk niet door he.

14 augustus 2023 om 11:24

Ivanusec staat los van sinni.

14 augustus 2023 om 11:31

Zeker weten, dan kan Alireza het helemaal schudden sinistera -- Giminez --Stengs, goede vooroede en daarachter Ivanusec op 10

14 augustus 2023 om 11:53

Paixao op de bank??

Nou dat gaat toch niet gebeuren schat ik zo in. Zie de meerwaarde voor Leeds niet in. Kunnen hem goed gebruiken om de weg naar de PL weer in te slaan.

14 augustus 2023 om 11:10

Ah oké want? Tot 31 aug is het allemaal afwachten toch? Bij iedere club. Men roept bij iedere naam maar wat. Ik zie het allemaal pas zodra Sini z'n Feyenoord shirt weer aanheeft..of niet

14 augustus 2023 om 11:14

Ik geloof dat ik de want al aardig had toegelicht maar in het kader: ‘alles kan tot 31 aug gebeuren’ hoop ik ook dat Ajax Frenkie terughaalt!

14 augustus 2023 om 11:18

Want Leeds heeft vorig jaar een aanzienlijke som geld neergeteld, begon laatst gewoon in de basis en had vorig jaar last van blessureleed, maar was daarbuiten volgens mij doorgaans buitenspeler. Transfermarkt geeft aan dat hij 13 keer basisspeler was, 6 keer is ingevallen en slechts eenmaal niet is ingevallen. 12 wedstrijden gemist door blessures.

Lijkt mij dat Leeds niet staat te springen om hem dan te verhuren. Zou mij enorm verbazen in ieder geval.

14 augustus 2023 om 11:25

Klopt natuurlijk, maar het schijnt dat Sinisterra (en ook Gnonto) het niet zien zitten om in de championship te spelen en weg willen. Dat was volgens mij ook de reden dat hij niet bij de selectie zat afgelopen weekend.

14 augustus 2023 om 11:26

Dan heeft de club alsnog wat te willen. Als Leeds liever een som geld ziet, wat ik me kan voorstellen, dan worden het pittige onderhandelingen. Ik zou het trouwens een geweldige stunt vinden. Dan kunnen we Jody Bernal ook weer van stal halen.

14 augustus 2023 om 11:32

Het is altijd afwachten. Echter kunnen mensen nog wel een mening hebben en ik deel die van Eredivisieajax. Het is gewoon niet waarschijnlijk dat Leeds een dergelijke constructie ziet zitten. Ze dreigen nog aanvallers kwijt te raken. De basisspelers zijn immers aantrekkelijk voor Premier League clubs en ze zijn nu goedkoper op te halen. Ze hebben Sinisterra nodig. Maar goed, je weet nooit hoe het uitpakt.

14 augustus 2023 om 11:39

Ik heb toch altijd wel moeite dat een speler, die zelf is gedegradeerd, zichzelf te goed vind om te spelen in een lagere klasse. Blijkbaar horen Sinisterra en ook Gnonto momenteel gewoon in de Championship. Anders hadden ze wel genoeg punten bij elkaar gesprokkeld. Een jaar spelen tegen degradatie en dan eisen dat je champions league wilt, zo werkt het natuurlijk niet.

14 augustus 2023 om 11:41

Leeds heeft er alleen wat aan als ze vrijwel zeker zijn van zichzelf dat ze volgend jaar weer Premier League spelen. Als Sinisterra weigert te spelen in de Championship, maar wel wil terugkeren als ze premier league spelen. Kan je dat proberen.

Moet je wel afvragen of die speler ooit weer wordt geaccepteerd door de supporters als jeje club zo laat zitten. Maar dat ter zijde.

14 augustus 2023 om 11:43

Dus dan hoort Pepi ook in de KKD? Wat een drogreden.

14 augustus 2023 om 11:48

Vind ik over het algemeen een slecht argument. Er zijn meerdere argumenten te bedenken waarom een ploeg uiteindelijk degradeert en waarom niet elke speler mee hoeft te delen in de malaise...

14 augustus 2023 om 11:50

Ja in principe hoort Pepi daar dan ook. Het is niet dat hij het verschil heeft gemaakt, maar zit nu toch ook 'gewoon' op de bank.

14 augustus 2023 om 11:54

Pepi scoorde 12 keer voor de nummer laatst, aan hem heeft het dan niet zozeer gelegen lijkt me dan toch? Als de verdediging verschrikkelijk is, of wie dan ook kan je de spits toch niets aanrekenen?

14 augustus 2023 om 11:58

Ah dus Sinnisterra wil niet voetballen in de Championship. Nou dat Leeds 25 miljoen euro voor hem betaalde doet er dan toch niet toe, dan mag hij vast wel verhuurd worden aan een club van zijn eigen keuze.

Waarbij hij dan natuurlijk niet teveel aan huur moet kosten en verder zal Feyenoord ook niet het hele salaris willen overnemen, want 3,8 miljoen euro aan jaarsalaris is wel veel natuurlijk.

Denk dat Leeds dat vast wel gaat doen

14 augustus 2023 om 12:01

Tja EredivisieAjax zo kan ik het ook. Ik reageer op je zin 'ik zie het niet gebeuren' zonder verdere uitleg want de rest stond er nog niet. Dus je past je post aan en kom je met zo'n reactie. Doeeii

14 augustus 2023 om 12:37

Het salarishuis bij Leeds kan wel een factor zijn. Ze hebben Rodrigo ook voor een habbekrats naar de zandbak laten vertrekken, want die was grootverdiener. Verder hebben ze met Harrisson en James al twee dure buitenspelers op de payroll en met Gnonto en Summerville twee minder dure. En Helder Costa hebben ze ook weer terug volgens mij. Dus als ze het salaris van een dure buitenspeler kunnen uitsparen zullen ze dat zeker doen. En dan houden ze Harrison waarschijnlijk liever dan Sini. En James zal niet heel veel interesse voor zijn.

14 augustus 2023 om 13:19

@PirloTes Je hebt gelijk. Ik had mijn reactie aangepast. Nou dacht ik wel al 5 minuten voordat jij reageerde, vandaar ook mijn reactie. Excuus.

14 augustus 2023 om 13:45

Haha oké helder EredivisieAjax. Je hebt ook direct gelijk gekregen want het gaat ook niet meer gebeuren gezien de max aantal verhuuropties waar Leeds al aan zit, hoop dat je geen verdere nadelige voorspellingen doet over Feyenoord😉

14 augustus 2023 om 11:19

Want Sinisterra heeft als speler met een marktwaarde van 22 miljoen euro in de Championship zin om op te draven tegen Sheffield Wednesday en Plymouith? Kan met Feyenoord de CL in waarna Leeds hem volgend jaar kan gebruiken in de Premier League of bij een goed seizoen zijn investering terug kan verdienen. Win-win situatie.

14 augustus 2023 om 11:35

Je geeft het toch zelf al aan?! Z'n marktwaarde ligt hoog en Leeds heeft hem dit seizoen hard nodig. Zo'n win-win situatie is het dus niet. Het gaat er niet eens heel erg om of Sinisterra het ziet zitten of de CL-wedstrijden van Feyenoord, maar of Leeds uberhaupt overweegt om hem te verhuren. Dat is gewoon niet waarschijnlijk.

14 augustus 2023 om 11:47

Wat is er mis met opdraven tegen Sheffield Wednesday? Nu ben ik toch even op mn pik getrapt hoor haha. De Championship is een prachtige competitie met grote clubs waaronder Wednesday, en dus nu ook Leeds. De competitie is misschien wel mooier dan de PL in mijn ogen omdat het echt onvoorspelbaar is. Je hebt bijna geen echte uitschieters. Toch hoop ik dat Feyenoord Sinisterra terug haalt, dus daar zitten we weer op 1 lijn.

14 augustus 2023 om 11:52

Het is geen win-win voor Leeds. Lijkt me dat ze, als er al spelers mogen vertrekken, deze spelers niet gaan verhuren. Van welk geld halen ze vervangers om gelijk weer in de Premier League terug te keren? Vanuit Sinisterra zou ik het volledig begrijpen, maar als Leeds zijnde zou ik hier nooit akkoord mee gaan.

14 augustus 2023 om 11:52

Het het idee dat jij en Eredivisieajax een beetje bang zijn dat het Feyenoord lukt om Sinisterra te halen en maar blijven hameren in dit topic dat het niet waarschijnlijk is.

Leeds mist door de degradatie ontzettend veel inkomsten wat het had bij het Premier League voetbal. Er moet bezuinigd worden op zowel salaris als inkomsten gegenereerd worden doormiddel van verkoop. De topspelers (met hogere salarissen) hebben weinig trek in een avontuur op een lager niveau en zullen ofwel minder gemotiveerd zijn of willen spelen op een hoger niveau.

Doormiddel van een tijdelijke verhuurperiode zal Leeds deels verlost zijn van het salaris van Sinisterra en zal hij zijn hoge marktwaarde behouden of hoger maken tijdens zijn uitleenperiode waarin die onder andere furore kan maken in de CL. Door een seizoen lang te spelen (wellicht niet top) verliest Sinisterra zijn waarde en eventueel ook inkomsten voor Leeds.

14 augustus 2023 om 11:54

Haha sorry! De competitie en de clubs qua grootte en geschiedenis zijn geweldig, zeker met je eens! Ik neem aan dat je snapt wat ik bedoel dat dit niet de ideale competitie is voor Sinisterra om zijn oude niveau te behalen.

14 augustus 2023 om 12:19

Helemaal niks mis met Wednesday, wat een geweldige club is het. Maar de PL fans hebben helaas niet meer een idee van hoe groot die club is. Zelfs Brighton, Brentford, Bournemouth en Luton zijn bekendere clubs geworden😢 Maar als Roversfan zijnde geen straf om jullie weer te ontmoeten in de Championship 😁

14 augustus 2023 om 12:32

Nee dat snap ik op dit moment helemaal, met dit beleid (lees: al 20 jaar geen enkel beleid) is het geen straf om Wednesday tegen te komen. Het is al een wonder dat we gepromoveerd zijn vorig seizoen, als je kijkt waar we dit seizoen mee bezig zijn. Nu zijn we nog maar 2 wedstrijden bezig, maar qua aankopen is het een ratjetoe en is er geen enkele lijn in te ontdekken. Maar bedankt voor je compliment. En idd de PL staat bol van de kleinere clubs, die WEL beleid voeren, of heel veel geld te besteden hebben.

14 augustus 2023 om 12:39

Hoe hard hebben ze hem nodig met Harrison, James, Summerville, Gnonto en Helder Costa ook als opties voor de vleugels?

14 augustus 2023 om 11:37

Feyenoord praat met Leeds over een overgang. Dit is de berichtgeving: "de hernieuwde belangstelling is afgelopen weekend tot stand gekomen. Sinisterra ontbrak in de selectie van Leeds United in het uitduel bij Birmingham City. De speler zou volgens de officiële lezing 'geblesseerd' zijn.

Daniel Farke, de trainer van Leeds, verklaarde zich nader over de afwezigheid van zijn speler: "sinisterra is niet beschikbaar. Er komt nog een tijd dat we over zijn situatie gaan praten. Ik vel geen oordelen en ik ga er nu niks meer over vertellen."

Er is op zijn minst rook. Of er ook vuur komt zal de toekomst uitwijzen.

14 augustus 2023 om 12:01

Uiteraard is er rook. Er zal ook vast wel vuur gaan komen maar dan komen altijd de details.

25 miljoen euro was een aardig hoog transferbedrag. Dan zal Leeds echt wel een huursom eisen.

Verder verdiend hij nu 3,8 miljoen euro aan salaris. Dat zal Leeds bij verhuur niet gaan betalen dus dan zou Feyenoord dat moeten ophoesten. Dat is best veel geld.

Krijg je uiteindelijk de hamvraag, is Feyenoord echt bereidt om meer dan 5 miljoen euro af te tikken om hem een jaartje te huren?

14 augustus 2023 om 12:11

Terechte vragen, maar ik denk dat ze wel zien dat je het met dit middenveld niet gaat redden. De komst van Sinisterra (of eerder Idrissi) geeft de mogelijkheid met Ivanusec (als hij idd komt) te schuiven.

Dan los je veel op. Het verschil tussen plek 2 en 3 is meer dan 5 mln waard.

14 augustus 2023 om 12:26

De speler kan zelf heel graag willen en water bij de wijn willen doen qua salaris, en wellicht drukt zijn salaris behoorlijk op de begroting bij Leeds in de Championship. Bovendien kan de speler zich laten zien in de CL en daar zijn waarde verhogen voor Leeds. Er zijn heus wel redenen te bedenken waarom dit best interessant kan zijn voor Leeds, maar er zitten wel behoorlijk wat mitsen en maren aan vast. Ik ga in ieder geval nergens vanuit.

14 augustus 2023 om 14:16

Ik zie Leeds niet promoveren dit seizoen. Die gaan het zwaar krijgen met concurrentie ala Leicester, Ipswich, Saints Middlesbrough, Millwall, Norwich, die allen in mijn ogen betere selectie hebben.Dus het zou zomaar eens kunnen dat hij wel naar Feyenoord gaat..

Dit zou een geweldige optie zijn. Veel beter dan een Idrissi. Met hem en Ivanusec erbij staat het toch weer beter al moet er op het middenveld nog wel wat creativiteit bij..

14 augustus 2023 om 11:31

Mocht dit rondkomen, dan zie ik het wel goedkomen.

Ik zag dat Stengs ook op 8 kan. Sini Gimenez Paixao en 10 ivanusec.

Je hebt ivanusec nu toch? Je gaat toch niet 1 van beide laten banken

14 augustus 2023 om 11:05

Die transfer is nog niet rond toch?

14 augustus 2023 om 11:10

Er ligt een persoonlijk akkoord en er is ook al een principe akkoord met de club! Ivanusec komt na het tweeluik tegen Athene(?) in de CL naar Rotterdam toe voor de medische keuring.

14 augustus 2023 om 11:11

Nee maar wel mondeling akkoord zover ik weet, ik zou het ook raar vinden of je moet Ivanusec op 10 zetten?

14 augustus 2023 om 11:20

Ivanusec zou op 10 kunnen, maar hij is pas echt goed gaan spelen toen die op linksbuiten kwam. Eigemlijk kan je dan beter een echte 10 halen

14 augustus 2023 om 11:06

Wellicht dat Ivanusec dan op 10 gaat spelen en dan Stengs of Paixao op rechts. Ik kan me niet voorstellen dat Ivanusec of Sinisterra gaat banken.

14 augustus 2023 om 11:13

Ivanusec is voor de 8/10. Sinisterra (of anders Idrissi) voor links met Paixao op rechts. Dus zou het zeker toejuichen.

14 augustus 2023 om 11:06

die wordt voor 10 gehaald.

14 augustus 2023 om 11:24

Ivanusec kan als 7, 8 en 10 uit de voeten.

14 augustus 2023 om 11:33

Toch als je kijkt naar zijn statistiekek rendeert die het beste op de linksbuiten, de plek van sini. Nu moet je gaan schuiven en zou je beter een natuurlijke 10 kunnen halen

14 augustus 2023 om 11:37

Klopt, maar het spel van Feyenoord is wel zo dat er tussen de 7, 10 en 11 veel gerouleerd wordt in de wedstrijd. Dat houdt het dynamisch. Het is niet zo dat Ivanusec nooit op links uit komt als hij als 10 opgesteld wordt.

Zou een prima optie zijn voor beide! Aanwinst voor Feyenoord en Sinisterra gaat de CL in, wat ie in mijn inziens bij geen een andere club in een van de top 5 competities gaat vinden.

14 augustus 2023 om 11:06

En wat heeft Leeds er aan ?

14 augustus 2023 om 11:08

Ja, niet veel denk ik zo. Deze jongen is gewoon basisspeler dacht ik zo? Aangezien Leeds 60 wedstrijden moet spelen, gaat hij daar wel zijn minuten maken.

14 augustus 2023 om 11:11

Leeds heeft wel een bizarre selectie (qua namen en individuen) voor de Championship. Maar dat lijkt er in de eerste 2 wedstrijden (en het vorige seizoen) niet uit te komen.

14 augustus 2023 om 11:16

Als hij het een jaar goed doet bij feyenoord en in de CL kunnen hun hem met dikke winst verkopen.
Ligt een beetje aan wat hoe sinisterra een overgang pusht natuurlijk.

14 augustus 2023 om 11:21

Met beide bedoelde ik Feyenoord en Sinisterra. Leeds heeft er inderdaad vrij weinig aan behalve dat hij zich wellicht nóg verder ontwikkelt door de CL wedstrijden, waardoor zijn waarde omhoog schiet en je weer een betere speler volgend jaar in je selectie hebt.

14 augustus 2023 om 11:35

Die 6 wedstrijden CL zal niet ineens zijn marktwaarde enorm verhogen. Hoop dat ik het mis heb, maar op basis van afgelopen wedstrijden zie ik Feye niet optimaal presteren in de CL.

14 augustus 2023 om 11:43

Denk eerder dat als Sinisterra absoluut niet wil spelen in de championship, en Leeds ervan overtuigd is dat ze volgend jaar weer Premier League spelen, een verhuur wel zorgt dat hij volgend jaar weer terug is. Vraag me in dat geval alleen af of de supporters hem dan ooit nog gaan accepteren.

14 augustus 2023 om 11:53

Leeds heeft een fout gemaakt door Farke als trainer te nemen. Die heeft er bij Norwich uiteindelijk een potje van gemaakt. Vaak spelers de hand boven het hoofd gehouden die niet rendeerde. Daarnaast een vrij vasthoudende trainer die ondanks dat het niet loopt blijft vasthoudend aan tactiek en opstelling.

Neem aan dat er mogelijkheden gezien worden dan? Als hij zijn premier league salaris wilt houden of leeds wilt niet meebetalen eraan is t kansloos toch?

14 augustus 2023 om 12:02

Leeds zal echt niet gaan meebetalen. Zij willen niet van hem af, hij schijnt zelf niet zoveel zin in de Championship te hebben. Dus als Feyenoord hem wil huren zullen ze zijn salaris moeten betalen plus een additionele huurvergoeding.

Reken maar op minimaal 5 miljoen euro aan kosten oor een jaartje huren mocht het echt doorgaan.

14 augustus 2023 om 12:19

@speedyafc

Tja, een niet-willende speler op een podium in de CL zetten bij de landskampioen van Nederland om er een mooi bedrag aan over te houden klinkt wat mij betreft niet als een heel slecht idee.

14 augustus 2023 om 12:35

Dat zou een gunstig scenario voor Feyenoord zijn. Denk dat championship de stap naar premier league terug makkelijker maakt ook voor Sini. Maar is absoluut het proberen waard direct een van de beste in de eredivisie.

Lijkt er zo toch op dat Ivanusec niet gaat komen. Ben zelf niet zo’n voorstander van huren (zonder koop) ga ervan uit dat leeds hem in ieder geval niet voor 8mln weer de deur uit doet.

14 augustus 2023 om 11:06

Ivanusec is al rond. Hij komt waarschijnlijk voor de positie 10 en Sinisterra linksbuiten

14 augustus 2023 om 11:10

Lijkt me een heel mooie voorhoede met paixao op rechts. Idrissi (gerucht) en jahanbaksh als backup.. Walemark en dilrosun zou ik dan verhuren aan een eredivisie club.. blijft wel jammer dat dit huur is wat andere jongens dan wel weer in de weg zit.. maar wellicht is dit een uitzondering enigszins toch..

14 augustus 2023 om 11:24

Als Sini komt dan zo Paixao idd naar rechts gaan. Idrissi zal dan niet door gaan. Dilrosun mag verkocht worden en Walemark idd worden verhuurd.

Dit zorgt er idd wel voor dat er minder kans is voor ons talentje Sauer, maar in de CL heb je echt wel het niveau van Sinisterra nodig om iets van betekenis te zijn.

14 augustus 2023 om 11:37

Niveau Sinistera? Is een speler van het tweede niveau in Engeland. Begreep onlangs op diverse fora dat spelers van een tweede niveau nooit iets kunnen zijn (behalve als ze uit de kkd komen).

14 augustus 2023 om 11:54

Dat zijn team is gedegradeerd wilt niet zeggen dat Sinisterra van dat niveau is. Gnonto, Summerville en Harrison zijn echt wel van een PL niveau

14 augustus 2023 om 12:13

Dus spelers op het tweede niveau kunnen best een hoger niveau hebben? Eens hoor, maar dat is niet bepaald de tendens die afgelopen tijd op fora heerst als het om een andere club gaat.

14 augustus 2023 om 12:29

Ik neem aan dat je doelt op Medic en Ajax? In die zin is het toch niet heel gek dat er bij Sini een andere tendens heerst? De gemiddelde voetbalzone-volger herinnert zich Sinisterra als een fantastische flankspeler, bewezen in de eredivisie en record-verkoop van Feyenoord.

Niemand kende Medic en St. Pauli is inderdaad niet zo'n aansprekende naam nee. Zit een wezenlijk verschil in, maar wel een leuke poging om het weer ongefundeerd over Ajax te laten gaan.

Wordt zo wel veel he. Teveel spelers geeft ook onrust, en blokkeert kansen voor jeugd.

Hoeveel aanvallers wil Feyenoord hebben? Komt die guy van dinamo toch niet?

14 augustus 2023 om 11:07

Is een akkoord met Dinamo en met hem zelf, denk het dus wel. maar wordt door slot meer als aanvallende middenvelder gezien als ik het goed begrijp

14 augustus 2023 om 11:07

Zeker wel, zowel club als speler (update van vanochtend op FR) zijn akkoord met Feyenoord. Ivanusec is voor op 10 positie.

14 augustus 2023 om 11:09

Op zich kan het prima. Sines-Gimenez-Paixao-Stengs-Ivanusec op 10-Wieffer.

Wordt gezellig druk op de vleugels als ze ook dichtbij Ivanusec en Idrissi zijn

14 augustus 2023 om 11:13

Zal geen idrissi EN sini worden. En onze Kroatische vriend kan ook op 10

14 augustus 2023 om 12:40

Vooruit, 1 van de 2 dan. Dan heb je daarnaast nog Paixao, Stengs en Jahanbakhsh en Dilrosun die mogen vertrekken maar er echter nog steeds zijn. Ohja, laten we Walemark niet vergeten. Zijn er dus 7, je mist er nog 1 om te kunnen afwisselen met klaverjassen. Is het niet handiger om eerst spelers te lozen om over te gaan tot nieuwe vleugelspeler?

Bizar als dit zou lukken natuurlijk maar waarom zou Leeds hier in godsnaam aan meewerken? edit: je zou wel ff een teampje hebben staan dan hoor pfff

14 augustus 2023 om 11:07

Omdat PL clubs doorgaans geen tot slecht beleid voeren haha.

14 augustus 2023 om 11:10

Ze zijn gedegradeerd, dus wellicht daarom. Kan het me alsnog niet voorstellen, hij verdient veel meer dan wij kunnen betalen.

14 augustus 2023 om 11:41

Ivanusec speelt zijn beste wedstrijden niet op 10… Wieffer laat het ook nog niet zien dit seizoen en Stengs word ik op het moment ook niet warm van. Om dan te ‘stellen’ dat er een goed team staat, met zoveel onzekerheid over je middenveld… Het enige waar Feye echt op kan bouwen (imo) is een zeer sterke verdediging.

Hoeveel buitenspelers willen we hebben? Pure kapitaalvernietiging van de spelers die we hebben, laat staan van de talenten die tussen wal en schip vallen.

14 augustus 2023 om 11:48

They took our jobs!

Bijlow, Nieuwkoop, Geertruida, Hartman, Wieffer, Timber, Stengs maakt de basis van afgelopen zondag naar 7. Zerrouki heeft volgens mij een dubbele nationaliteit. En mocht je Sinisterra hebben, gaat dat ten koste van een buitenlander in de voorhoede. PSV had er, als vergelijking, maar 5....

14 augustus 2023 om 14:27

Site laat zich niet aanpassen. Boel blijft vastlopen.

Maar ik las dus klaarblijkelijk 'buitenlanders' in plaats van 'buitenspelers' wat de reactie van nylad compleet logisch maakt.

Jaaaa! Dit zijn ze ! heel blij met dit!

Waarom zou leeds dat willen? Denk ook dat die gozer daar aardig wat verdiend....

Ik ben doorgaans geen fan van huren, maar als je eerst 25 miljoen aan hem hebt verdiend en dan alsnog gewoon gebruik van hem kan maken - is het vrij geniaal natuurlijk haha.

14 augustus 2023 om 12:08

Ik denk dat Leeds toch ook wel een aardige huursom wil opstrijken… interessant gerucht, maar ik geloof het pas als Sini weer met een Feyenoord shirt om de schouders staat!

Wat zou ik hiermee blij mee zijn, echter kan het ook een aanwinst zijn voor de ziekenboeg afgaande op afgelopen seizoen.

is afgelopen seizoen veel geblesseerd geweest helaas... en in de minuten die hij heeft gehad, heeft hij het best wel aardig gedaan. Lijkt mij niet dat Leeds hem laat vertrekken, al begrijp ik wel dat hij zelf hier wel oren naar heeft, en liever bij Feyenoord speelt dan in de championship. Dit zou toch wel een stuntje zijn van Feyenoord hoor!

Een speler uit de championship halen, wat een wanbeleid…… kuch….

Goede zet als dit lukt. Kent de speelstijl en heeft vlieguren gemaakt in Engeland.

14 augustus 2023 om 12:28

Nee een speler halen die Europese finales heeft gehaald en zich ruimschoots bewezen heeft op het hoogste nivo

Alle spelers daar 60% salaris moeten inleveren na de degradatie. Daarom heeft Feyenoord een klein kansje om dit voor elkaar te krijgen. Hij is ook veel geblesseerd geweest dus misschien een reden om aan een verhuurperiode mee te denken.

Als dit lukt, zou echt geweldig zijn!

zou me toch ff een teampje zijn hoor

Bijlow
Geertruida
Trauner
Hancko
Hartman
Stengs
Wieffer
Ivanusec
Paixao
Gimenez
Sinisterra

He he dat is een hele goede beslissing hopelijk gaat t ook lukken. Vond t al vreemd dat Feyenoord geen moeite gedaan had om hem te behouden.

14 augustus 2023 om 12:03

Ze hadden 25 miljoen redenen om hem niet te behouden...

Benieuwd hoeveel hij gedaald is in waarde na 1 seizoen PL.
Meestal stijgen spelers in waarde en ik denk niet dat Feyenoord meer dan 25 mln gaat betalen voor hem laat staan meer dan 20.

14 augustus 2023 om 11:20

Gaat om een huurdeal

14 augustus 2023 om 11:59

Pfff, het is Maandag, gewoon overheen gelezen
Zal een goede versterking zijn om voor die heilige 1e en 2e plaats te strijden.

Dat zou absurd geweldig zijn haha. Sinisterra - Gimenez - Paixao en op 10 Ivanusec. Dan ziet de wereld er weer compleet anders uit. Laat het zo zijn!

En weer een transfergerucht…lekker bezig

14 augustus 2023 om 11:40

Precies, tot nu toe al veel mooie namen voorbij zien komen om vervolgens blij worden gemaakt met een Stengs etc.

Van den Belt, Beelen, Stengs, Nieuwkoop, Wellenreuther, Lamprou, Zerrouki en nu interesse in Idrissi en Sinisterra. Wanneer van Geel met deze spelers was gekomen was VZ ontploft met opmerkingen over schouten met het bord op schoot. Feyenoord heeft vorig jaar goed ingekocht op de transfermarkt maar ik vind het dit seizoen allemaal niet overtuigend. Sinisterra zou natuurlijk wel een goede zet zijn.

14 augustus 2023 om 11:21

Als je Sinistera kan halen moet je natuurlijk nooit twijfelen. Ook al is het een huurdeal

14 augustus 2023 om 11:39

Zullen we conclusies aan het einde van het seizoen trekken of in ieder geval als het winterstop is? De competitie is net 1 speelronde onderweg.

Yesss. Sini op links, Ivanusec op 10 en Zerrouki naar de bank. Win-win

Dit zou heel gaaf zijn. Ik ben dan wel benieuwd welke vleugelspeler mag vertrekken. Dilrosun en Ali staan dan toch bovenaan.

Sini en Tagliafico terug in Eredivisie. Schouten en Lang naar PSV 2 ervaren spelers Europees gezien, het niveau gaat alleen omhoog. Dan is Ajax ook nog bezig met een spits die de Championship vorig seizoen aan gort schoot en Sutalo gewoon een kroatisch international

14 augustus 2023 om 11:44

Geen idee waarom die Championship speler in je rijtje staat. Piepen schoot de Championship ook aan gort maar was toch ook niet echt een geweldige speler in Nederland

14 augustus 2023 om 12:50

Sini komt toch ook uit de Championship ? Daarom denk ik

Mmm erg onrustig. Houdt dit in dat die Kroaat dan niet komt. Beide linksbuitens toch? Ze hebben een middenvelder nodig.

Sinisterra, Idrissi, Ivanusec, Dilrosun, Jahanbaksh, Paixao.. Dat zijn wel erg veel buitenspelers bij Feyenoord! Moordende concurrentie.. Ervan uitgaande dat zowel Idrissi als Sinesterra terug zou komen maar het zou wel één van de twee zijn!

14 augustus 2023 om 11:39

Dilrosun wordt bij clubs aangeboden, zelfs Minteh krijgt nu de voorkeur boven hem. En Idrissi lijkt me dan niet door te gaan als Sini komt.

Hier had ik het gister in het stadion nog over met de mensen die naast mij zaten.
We missen echt een type Sinisterra een speler die uit het niets iets kan creeren en erg balvast is.

14 augustus 2023 om 11:41

Hij moest er even inkomen, maar Paixao heeft dat nu ook wel hoor. Ik zag hem gisteren weer wat heerlijke acties maken. Met Sini en Paixao op de flanken, is het smullen geblazen.

14 augustus 2023 om 11:45

Klopt al is Paixao nog lang niet zo balvast. Sini kon een bal op zijn borst aannemen en vanuit daar nog naar het midden dribbelen om vervolgens de rechtsbuiten in stelling te brengen.

Ik denk dat dit bij een gerucht blijft omdat ik niet zie wat Leeds United te winnen heeft bij een huurdeal met Feyenoord. Persoonlijk vind ik Sinisterra overigens niet heel bijzonder en heeft Feyenoord een goede deal bereikt met zijn transfer vorig jaar voor liefst 25 miljoen, zeker nu Sinisterra inmiddels ook nog redelijk blessuregevoelig is gebleken.

Heel veel geblesseerd geweest afgelopen seizoen, is het risico dan niet te groot om zo'n dure speler terug te halen. Het probleem zit veel groter op de 8 positie, hier hebben wij gewoon niemand voor. Zelfs zou ik stiekem toch opteren of Gini niet gewoon terug wil komen naar Feyenoord en daar kan spelen als de loper.

Als dit mogelijk is moet je dat natuurlijk altijd doen. Fantastische speler die zich bij Feyenoord al bewezen heeft als een absolute topper en bekend is met het spelsysteem èn niet meer hoeft te wennen aan Nederlane

Ik begrijp niks meer van het aankoop/huur beleid van Feyenoord.Sinisterra huren en Ivanusec kopen. Stengs gekocht, en Zerrouki. Terwijl we Timber en Wieffer hebben. Ze halen teveel van hetzelfde. Er moet creativiteit en loopvermogen (box to box) op het middenveld komen. Volgens mij heeft Feyenoord genoeg opties op de vleugels. Gaan ze daar nog spelers van verkopen? Dilrosun en Jahanbakhsk drukken aardig op de salarishuishouding als ze niet spelen. En toch vind ik het een goeie zet om Sinisterra terug te halen, 25M vangen en alsnog blijven gebruiken. Ik denk alleen dat er ook een aantal weg moeten. En dan denk ik met name aan Dilrosun en eventueel Jahanbakhsk, hoewel die nog wel regelmatig speelt. Walemark loopt er ook nog rond, kan die anders niet verhuurd worden?

Zie dit echt niet gebeuren, heeft blijkbaar geen degradatieclausule net zoals Gnonto die ook gewoon niet weg mag maar wel weg wil.

Wat een speler,

19/20 had hij 5 doelpunten in 21 wedstrijden,
20/21 had hij 3 doelpunten in 20 wedstrijden
21/22 had hij 12 doelpunten in 30 wedstrijden.

Totaal geen superovertuigende cijfers,

22/23 maakte hij er 5 in 19 PL duels.

Met deze cijfers moet je niet zoveel praten, en gewoon even en jaartje CS gaan meedraaien, want beter ben je gewoon simpelweg niet.

14 augustus 2023 om 12:37



19/20 5 doelpunten en 4 assists in 21 wedstrijden (waarvan 21 basis) als 20-jarige
20/21 3 doelpunten en 5 assists in 20 wedstrijden (waarvan 13 basis) als 21-jarige
21/22 12 doelpunten en 7 assists in 30 wedstrijden (waarvan 29 basis) als 22-jarige

Debuutseizoen in de PL 5 doelpunten in 19 wedstrijden (waarvan 13 in de basis) met 175 min per goal, hoe zijn dat slechte cijfers?

Zonder enkel selectieve statistieken klopt je negatieve plaatje niet zo hã©?

Sinisterra kan prima mee op PL-niveau en zeker in de Eredivisie zou dit gewoon een top-aanwinst zijn voor iedere ploeg.


14 augustus 2023 om 14:31

@john West,

Zelfs zoals jij het er neer zet zijn het gewoon magere cijfers.

Ik zou hem zeker niet bij mijn club hoeven te zien hoor.

Dat zou me toch een stunt zijn. Uiteraard zou dit geweldig zijn voor Feyenoord!

En weer gebeurt hetzelfde bij Feyenoord. Ik had eindelijk goede hoop dat nu er geld is, er eindelijk een keer doorgepakt ging worden. Bij het begin van de transferperiode werd er nog gepraat over spelers van 10+ miljoen, en we eindigen met Nieuwkoopjes en Stengsjes.. Het is ongelooflijk. Er was geen geld voor Szymanski, maar je haalt wel 2 spelers die bijna net zo duur zijn als een Szymanski..

Lachwekkend ook hoe mede supporters de komst van Nieuwkoop aan het toejuichen waren. ''kind van de club'', ''hij is flink verbeterd''! Hoe is iemand flink verbeterd in een mindere competitie dan de Eredivisie? Beetje wild rennen en vliegen hebben we geen reet aan.

Nu lekker tot eind augustus wachten op Ivanusec, en het zou me niks verbazen als Dinamo ineens de stekker eruit trekt...kansloze poging om Sini te huren, wat toch niet gaat gebeuren, want wat heeft Leeds daar nou aan te winnen?

Lekker pure armoede zoals Alireza en Dilrosun houden. Helemaal zo een Alireza, dan zeggen supporters, ja maar hij werkt zo hard en ligt goed in de groep.. Ja? Dus, win je daar wedstrijden mee? Daarnaast pakt hij een dik salaris.. Je wilt toch een topclub zijn? Neem dan een voorbeeld aan Ajax, die gewoon hun aanvoerder ''eruit trapt''..

Nog 2 weekjes te gaan om een linksbuiten, rechtsbuiten, een nummer 10, en een directe vervanger voor Kokcu te vinden, succes!

14 augustus 2023 om 12:40

Heeft Alireza je iets aangedaan? Iedere comment onder een Feyenoord-artikel steek je een hele tirade over hem af.

14 augustus 2023 om 13:00

Het is gewoon een matige speler die het van hard werken moet hebben, en daarbij een miljoenensalaris verdiend. Is verder een prima gozer, maar zulke spelers moet je gewoon lozen als je vooruit wilt.

De beste man loopt gewoon 1 op 3 in de PL. Zeker een toevoeging, alleen wilt hij zelf?

Bizar wat er de laatste 2 jaar allemaal gekocht en verkocht is bij Feyenoord. Ergens terecht dat de waarde op het veld hoort te staan maar echt alles wordt momenteel wel gekocht. VdBelt,Zerouki,Nieuwkoop,Stengs,Alireza had je beter jeugdspelers voor kunnen inpassen. Komen in mijn ogen allemaal flink te kort. Feyenoord heeft een goede opleiding en ik kan me niet voorstellen dat ze niet 4 beter hebben dan deze dissonanten. Het verlies van Kokcu is groot. Creativiteit is 0. Dat gaat nog wat worden in de cl.

14 augustus 2023 om 13:13

Wel wat vroeg om nu al zulke conclusies te trekken over de nieuwe aankopen.

14 augustus 2023 om 13:52

Nieuwkoop komt letterlijk uit de eigen jeugd

Ik zit eigenlijk ook nog te wachten op een aanvallende middenvelder, nu lopen er 3 vergelijkbare middenvelders,en Wieffer staat niet op z,n normale plek waar die heel erg mee worstelt.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren