Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Feyenoord kent mogelijke tegenstanders in Champions League

Laatste update:

Feyenoord eindigde in het afgelopen seizoen als tweede in de Eredivisie en mag daardoor gaan proberen om zich via twee voorrondes te kwalificeren voor de groepsfase van de Champions League. De Rotterdammers stromen in de derde voorronde in en kennen inmiddels bijna alle ploegen tegen wie zij zouden kunnen loten. Zenit Sint-Petersburg is de zwaarst denkbare tegenstander.

/

De ploeg van André Villas-Boas greep net naast de Russische landstitel en moet nu dus de voorrondes in. Andere mogelijke tegenstanders voor Feyenoord zijn Lille (Frankrijk), FC Kopenhagen (Denemarken) en Standard Luik (België). Dat meldt Voetbal International. De mogelijke vijfde tegenstander is nog onbekend, omdat het nog niet duidelijk is wie er kampioen wordt op Cyprus.

AEL Limassol had zaterdag aan een punt voldoende om de titel te pakken, maar de wedstrijd tegen APOEL Nicosia liep uit de hand omdat aanhangers van de thuisploeg met vuurwerk gooiden. De kans is aanwezig dat APOEL een reglementaire 3-0 overwinning toegewezen zal krijgen en in dit geval zal deze ploeg kampioen worden. Mocht dat inderdaad gebeuren, dan komt AEL Limassol in dezelfde pot als Feyenoord terecht en zal het Turkse Besiktas de vijfde mogelijke tegenstander zijn.

Denk je dat Feyenoord de groepsfase van de Champions League kan bereiken?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Als ze deze niet kunnen pakken hebben ze niets te zoeken op dit niveau.

19 mei 2014 om 07:07

Zenit of Lille kan je gewoon vergeten. Ook tegen Besiktas met die heksenketel moet ik niet aan denken dat je daar met een Clasie, de Vrij en dat soort jongens rondloopt. Nee, Feyenoord zal het zwaar genoeg krijgen. Ik hoop gewoon op Kopenhagen ofzo, dan kan je gewoon met een goede dag doorgaan. Maar dat zeg ik, als je Zenit loot dan zie ik het somber in. Witsel, Hulk, ga zo maar door ben je gewoon niet tegen opgewassen als Feyenoord zijnde.

19 mei 2014 om 07:44

Twente won ook gewoon van Zenit.
Dan zou Feyenoord dat ook moeten kunnen.

Ze zijn in elk geval niet kansloos om Europees voetbal te halen.
Zou toch een schande zijn als het ze weer niet lukt.....

19 mei 2014 om 07:48

FC Twente won van Zenit toen Hulk en Witsel etc. er nog niet speelden.

19 mei 2014 om 09:16

Standard Luik moet kunnen. Maar dan heb je een nr 10 nodig dat scoort !
Geen Immers dat komt met werklust en kansen niet afmaakt.

Ik hoop dat ze Ziyech halen.

Misschien ziet Fred Rutten het ook in R. Drenthe. Wat ervaring mag ook wel.

19 mei 2014 om 09:37

Wat een onzin zeg alsof alles afhangt van een scorende nr 10. Je hebt meerdere spelers nodig die een goal kunnen maken in de CL . Immers heeft ook een scorendvermogen en staat zijn mannetje.

19 mei 2014 om 10:21

Nee hou die maar in Engeland. Wilnis er niet bij hebben, vervelend mannetje. Heeft niemand wat aan

19 mei 2014 om 12:44

Alsof Immers niet scoort? Immers zijn rendement is misschien laag, maar hij is ontzettend nuttig op het middenveld. Dus we hoeven niet per se een scorende 10 te hebben.

Waarom trouwens Drenthe halen? Die relnicht hoef ik niet bij Feyenoord. Dan tien keer liever Ziyech of Toornstra.

Standard Luik kunnen we inderdaad ook wel hebben. Maar om te zeggen dat Twente 'ook heeft gewonnen van Zenit', damn, toen was Zenit heel anders. Dit is een team die je niet zo makkelijk verslaat hoor.

Zenit heeft gewoon wat te zoeken in de Champions League met die spelers.

Als we nou mazzel hebben en deze ronde overleven, dan hebben we sowieso Europees voetbal. Dat moet het doel zijn van Feyenoord. Iedere ronde na deze is meegenomen.

19 mei 2014 om 13:39

Hopen dat ze tegen Luik moeten dan. Luik moeten ze aan kunnen en Kopenhagen misschien ook wel.

19 mei 2014 om 13:57

Ik neem aan dat feyenoord met het grootste gemak deze ronde door komt (anders hebben ze zeeeeeeer weinig te zoeken in de Cl). De ronde erna vliegen ze eruit en gaan ze Europa League in.

Dat zou het beste zijn voor de competitie ook. Al snap ik de rotterdammers die hopen door te gaan naar Cl.

Maar als je het als algehele liefhebber breder bekijkt (zoals ik dat doe), gaat feyenoord 0,0 punten voor onze comp bij elkaar spelen in de champions league en zijn ze normaalgesproken Europees uitgevoetbald voor de kerst.

In de europa league kunnen ze misschien nog een potje winnen en/of gelijk spelen, waardoor zowel de club feyenoord als onze competitie nog een paar puntjes krijgen.
En heeeel misschien overwinteren ze dan zelf europees (moet je niet gek van opkijken kan zomaar een keer).

Daarbij komt nog dat je in de EL en in de CL net zoveel punten verdient.
Dus voor zowel Feyenoord als onze competitie zou Europa League voetbal mogelijk moeten zijn. Maar neem niet aan dat de feyenoordsupporters hier dat zullen begrijpen.
Op een enkele na met een neutralere, realistische kijk.

En als ik dan deze clubjes voorbij zie komen, lijkt het mij zeeeeer haalbaar voor feyenoord om weereens een keertje Europa League te kunnen spelen.

Ik gun feyenoord en al haar supporters het beste, maar dat komt goed, deze ene ronde moeten ze door kunnen komen! lijkt mij

19 mei 2014 om 07:07

Zenit is gewoon heel sterk hoor, dus als ze niet doorgaan is dat niet heel raar!

19 mei 2014 om 07:40

Je leest niet wat er staat; als ze hier niet van kunnen winnen, kunnen ze het niveau gewoon niet aan. Dit zijn de minste ploegen van de champion league zo ongeveer.

19 mei 2014 om 08:47

Jouw opmerking is precies te de reden waarom Feyenoord het niet gaan halen. Waar is die bluf? Wat nou Zenit of Lille beide clubs zijn gewoon te verslaan. Ze zijn gaan Barcelona of Madrid. Je moet geen ontzag hebben voor je tegenstanders. Ik mis dat wel een beetje bij dit huidige Feyenoord.

19 mei 2014 om 07:08

Van wie zie jij Feyenoord wel ff winnen ?
Misschien die gasten uit Cyprus, bovendien
volgt er na nog een ronde

19 mei 2014 om 07:10

Tja, tegen Zenith is geen een Nederlandse club goed genoeg. Mochten ze Lille of Besiktas of een van die andere loten, moeten ze inderdaad de eindronde kunnen halen.

19 mei 2014 om 07:32

Besiktas en Lille zouden met gemak van Feyenoord, vooral nu de sterhouders van Feyenoord (Pelle en Janmaat) weggaan.

19 mei 2014 om 08:17

Waar gaan zij heen dan? Even afwachten maar. Transfermarkt is nog niet open.

19 mei 2014 om 08:22

Als Feyenoord ze niet kan verslaan, heeft Feyenoord er niks te zoeken. Dit zijn de slechtste/minst goede ploegen van de CL.

19 mei 2014 om 09:36

ik denk dat er in NL niemand is die via de voorronde CL de poulefase haalt. en van deze teams zou iedere NL ploeg het moeilijk hebben. ik hoop gewoon dat wij 1 van de 2 wedstrijden het super doen!

19 mei 2014 om 11:59

@ Handdoek

Daarom won FC Twente ook van Zenith die toen des tijd ook veel beter geacht werden, in 2010 lukte het Ajax om door de voorronden van de Champions League te komen. Sorry, maar ik vind dit een beetje populistische gepraat omdat het niveau in de competitie vaak ondermaats is. De afgelopen jaren hebben Nederlandse ploegen genoeg goede wedstrijden gespeeld, als Nederlandse ploegen geconcentreerd spelen en zich niet zomaar opzij laten zetten kunnen we het veel ploegen moeilijk maken.

Nu moet ik eerlijk zijn en ik zie Feyenoord dit seizoen niet lukken, alleen ben ik het er niet mee eens dat Nederlandse clubs dit niet meer zou lukken. FC Twente is daar o.a. een bewijs van toen men in hun goede periode zaten, en sinds Ajax weer Champions League speelt zitten ze altijd dichtbij de tweede ronde. Dus er is gewoon wel het een en ander mogelijk, een goed uitgebalanceerde selectie, de juiste instelling en wat geluk.

19 mei 2014 om 12:50

Kom jij ook nog even met dat slappe gelul over Twente tegen Zenit. Twente speelde toen met Nacer Chadli, Theo Janssen en Luuk de Jong onder andere in de basis. Dat waren spelers die behoorlijk konden voetballen. Daarentegen stond Zenit met bijvoorbeeld Lazovic en Danny in de spits. Daar staan nu spelers als Hulk, Kerzhakov etc. Nogal een verschil.

Verdediging van Zenit: Lombaerts, Criscito, Anyukov. Dat zijn gelouterde spelers hoor.

Ik vind het onzin om te denken dat Zenit even een ploeg is die we kunnen verslaan. Daar spelen meer internationals dan bij Feyenoord en dat zegt op dit moment een hoop

Je praat ook over drie, vier jaar terug. Daarna is het geen club meer gelukt om door die voorrondes te komen. Ajax is een ploeg die dichtbij een tweede ronde zit door jaren ervaring. Feyenoord heeft die ervaring niet. Daarom hoop ik dat er een paar meegaan naar het WK en zodoende ervaring op doen. Maar dan krijgen we het volgende probleem, iedereen die meegaat naar het WK wilt waarschijnlijk weg bij Feyenoord. Kunnen we weer opnieuw beginnen en met een gehavend elftal de voorrondes in. Want die gasten die terugkomen hebben ook recht op vakantie en zijn er waarschijnlijk niet bij in de eerste ronde.

19 mei 2014 om 16:16

@ Martyn7

Je moet mijn reactie iets beter lezen, want ik weet wel zeker dat jij dit niet gedaan hebt aangezien jij denkt dat ik dit Feyenoord het wel zie doen. Ik zeg ook duidelijk dat ik dit Feyenoord het niet zie halen. Alleen ben ik het er niet mee eens dat een Nederlandse club de voorronde niet zou kunnen overleven of dat een ploeg als Zenith niet verslagen zou kunnen worden. So what dat het vier jaar terug was, toen werd er namelijk precies hetzelfde gezegd als nu; dat een Nederlands club niets maar kan klaarspelen, iets wat gewoon klinkklare onzin is.

Het probleem wat jij schetst bij Feyenoord klopt ook, maar dan lijkt het mij dat er of er iets in de club niet goed ziet of dat er iets fout zit in de karakters van de spelers van Feyenoord. De meeste spelers bij Ajax gaan pas weg wanneer zij een sterktehouder zijn in de competitie, Ajax ook goed vertegenwoordigd hebben in 1 van de 2 Europese club tournooien en daar bovenop ook nog eens goed presteren tegen degelijke tot goede tegenstanders met hun nationale selecties. Hoe komt het dat spelers van Ajax wel bereid zijn om iets meer geduld op te brengen ?

Nu heb ik daar geen direct antwoord op wat dat is, maar als ik naar andere spelers bij Nederlandse clubs kijk is dit in mijn ogen "the missing link" omdat ze allemaal naar een paar goede wedstrijden (met weinig tot geen) goede internationale ervaring allemaal denken dat ze een hoger niveau aankunnen, met als gevolg dat ze op een enkele uitzondering na (bony, Vlaar) allemaal falen wanneer ze de volgende stap maken. Je zou toch denken dat spelers dat eens zouden inzien, wat dat betreft kunnen veel spelers een voorbeeld nemen aan Kostic van FC Groningen.

Overigens hoop ik ook dat jij het met mij eens bent dat een wereldkampioenschap er niet is als voornaamste bron om internationale ervaring op te doen, ongeacht van welke club een speler afkomstig is. In zekere zin vind ik het van zulke spelers ook behoorlijk egoistisch, omdat als je realistisch nadenkt ook hun zouden moeten weten dat je zonder solide internationale ervaring de kans klein is dat je van toegewoegde waarde bent, maar eerder een risico factor en daarmee je land tekort doet. Al snap ik anderzijds wel weer dat ze alles aangrijpen om maar aan internationale ervaring te komen. Ik vind echt dat spelers echt realistischer moeten worden wanneer men kijkt naar hun eigen ontwikkeling en hoever zij daarin in zijn in een bepaald moment.

Van Zenit verliezen is geen schande, de rest moet je van kunnen winnen anders heb je er toch niks te zoeken

19 mei 2014 om 10:19

Onzin. Lille kopenhagen besiktas daar heeft iedere nederlandse ploeg het lastig tegen.

19 mei 2014 om 13:00

Lastig wellicht, maar kom op dat moet je gewoon redden als nr 2. Feyenoord heeft nederland al paar keer teleurgesteld en er uit gaan tegen een kopenhagen is gewoon slecht! Ze hebben wat te bewijzen iig.

Hoop voor feyenoord op luik kopenhagen of lille.
Niet zo lang rijzen en kan je hebben.

Maar ja met het geluk wat we in nederland hebben zal het petersbursburg worden.

19 mei 2014 om 09:01

Van Lille verlies je gewoon hoor als je al van Kuban verliest.

19 mei 2014 om 09:14

Als Feyenoord zo speelt als tegen Kuban dan wel ja..
Maar als Feyenoord zo speelt als tegen Dinamo Kiev dan weer niet!

19 mei 2014 om 09:52

lille is een sterk elftal uit een sterke competitie. Feyenoord zal in die pot zeker de underdog zijn. Ik denk dat Standard en Kopenhagen de twee meest haalbare lotingen zijn. Voor de fans zijn deze drie teams sowieso het beste, allemaal goed bereisbaar.

19 mei 2014 om 11:01

Reizen

Zou me niets verbazen als ze inderdaad naar Sint Petersburg moeten. Feyenoord kennende zal het echter toch niet veel uit maken tegen wie ze moeten spelen, ze zullen het ongetwijfeld toch wel weer verpesten Vooral als straks jongens als De Vrij, Martins Indi en Janmaat echt vertrekken.

Dat hebben ze ook niet. Zenit verliest elke Nederlandse club van. Kopenhagen, Besiktas, Lille gaat Feyenoord ook niet door. Cyprus en Standard Luik moeten ze kunnen hebben.

19 mei 2014 om 11:01

Hoezo verliest elke nederlandse club van zenit? ik denk dat ajax, az , psv en twente wel thuis tenminste van hun kan winnen twente deed het 3 jaar geleden nog

19 mei 2014 om 18:17

Waarom denk je dat AZ, PSV en Twente thuis wel kunnen winnen maar Feyenoord niet?

19 mei 2014 om 18:24

omdat feijenoord in Europa vaak niet goed presteert, ik denk dat ze niet met de druk om kunnen gaan.

Allemaal sterke tegenstanders, dan maar hopen dat ze standard Luik of fc Kopenhagen treffen.

Maar in play-offs kom je toch ploegen als Arsenal tegen? De derde voorronde redden ze wel, maar de play-offs overleven wordt lastig.

19 mei 2014 om 07:21

Dacht dat in de premier league de eerste 4 ploegen (dus ook Arsenal) zich rechtstreeks plaatsen voor groepsfase

19 mei 2014 om 07:25

dan dacht je dat verkeerd

19 mei 2014 om 07:27

De vierde plek in Engeland geeft volgens mij recht op vierde voorronde cl.

19 mei 2014 om 07:32

Die stromen een ronde daarna weer in.
Totaal achterlijk en oneerlijk systeem.

19 mei 2014 om 07:33

In de playoffs komen de nr4 van eng, spa & dui erbij plus de nr3 van ita & portugal

19 mei 2014 om 08:41

Wat is er oneerlijk wve? Dat Arsenal een ronde later inschuift, heeft te maken met Europese prestaties in de afgelopen jaren.

19 mei 2014 om 11:08

Niet met de Europese prestaties van Arsenal maar met de Europese prestaties van alle Engelse Clubs bij elkaar.

19 mei 2014 om 16:33

@ de10

Oneerlijk in de zin van dat alles behalve de nummer 1 van een land niets te zoeken heeft in een tournooi dat de naam Champions League draagt. Geef mij maar het Europa Cup 1 systeem, dan kun je pas echt spreken van een Champions League. De Uefa kan de naam beter veranderen in de " Money League" of in de "favouring The Bigger European Leagues Tournament".

Het is te hopen dat Kopenhagen, Standard Luil of die Cypriotische club uit de koker komt rollen.

De vele Feyenoorders in de WK-selectie kan wel een behoorlijk probleem worden...

19 mei 2014 om 07:23

Wel nee joh Fcbogarde, geen enkel probleem, die jongens zijn heel snel weer thuis

19 mei 2014 om 12:54

Die hebben daarna alsnog recht op drie weken vakantie. Dat betekent dat zij sowieso tot half / eind juli op vakantie zijn, afhankelijk van de prestaties van het NL elftal. We spelen sowieso tot 23 juni, dan is de laatste poule wedstrijd tegen Chili.

Laten we zeggen dat ze er dan uit liggen, dan hebben zij vakantie tot 14 juli ongeveer. De derde voorronde is 29 juli, dus twee weken om die spelers weer helemaal op niveau te halen. Nu moet dat in principe geen probleem zijn, maar er worden ook veel gesprekken gevoerd met spelers om contractverlenging of transfers.

Voor Feyenoord is het dus te hopen dat het NL elftal in de poule fase eruit ligt. Iedere ronde verder zijn we sowieso zuur.

Goeie poll ook: Denk je dat Feyenoord de groepsfase van de champions league kan bereiken.

Ze spelen voorrondes dus ja! ze kunnen het bereiken, of het ook lukt is een 2e.

On: denk dat zenit een maatje te groot is, de andere ploegen moeten te doen Zijn, alhoewel je Kopenhagen en Lille ook niet mag onderschatten.

Het is te hopen voor Feyenoord dat ze de selectie een beetje bij elkaar houden. Anders zie ik het somber voor ze in

Wordt er hier gewoon random gelood of weer op basis van die ranglijst van de UEFA?

Hoop op Kopenhagen, Standard en in mindere op die club uit Cyprus. De laatste jaren gezien dat clubs uit het oostblok vaaj het eindstation zijn voor Nederlandse clubs. Als Lille niet helemaal wordt leeggekocht denk ik dat hun ook erg sterk zullen zijn, je wordt niet zomaar 3de in Frankrijk.

19 mei 2014 om 08:12

Voor de CL is deze ronde niet zo interessant, dat is pas de volgende. Deze ronde bepaald dat de winnaar in ieder geval de groepsfase EL speelt. De verliezer gaat naar de play-off EL.

19 mei 2014 om 08:38

Ja, dat snap ik. Bedoelde eigenlijk moeten de beste drie op de uefa-ranglijst tegen de slechste drie op de uefa-ranglijst of wordt er tussen die ploegen willekeurig geloot wie er tegen elkaar moet?

19 mei 2014 om 08:54

In gewikkeld verhaal want 2 ploegen uit het zelfde land tegen elkaar gaat ook niet. Je krijgt een soort ratjetoe van 6 club's die tegen elkaar kunnen loten. De volgende ronde met beschermde teams, een soort gelijk geval met dien verstande dat er dan dus wel een plaatsings lijst wordt gehanteerd. Zo trof PSV in de 2e ronde AC Milan en Twente Benfica en Arsenal. De eerste ronde is leuk, maar meer ook niet.

19 mei 2014 om 09:06

@herthabsc, elke loting bij de Uefa gebeurd op basis van de ranglijst, deze dus ook. Feyenoord zit bij de 5 ongeplaatste ploegen en kan dus de in dit artikel vermelde 5 hoger geplaatste ploegen loten.

Ik hou mn hart vast..
Heb toch liever psv in cl, feynoord heeft totaal geen ervaring en tegen krasnodar gingen ze eruit in EL..

19 mei 2014 om 08:57

PSV heeft anders ook niet bijster goed gepresteerd in de EL.

19 mei 2014 om 10:34

Dit jaar niet, normaal lukt psv dat wel aardig

Al moet ik wel zeggen dat feynoord deze clubs kan hebben, buiten lille en Zenit om

DIt bericht is onaf na de derde ronde mag Feyenoord nog even de vierde voorronde spelen tegen deze tegenstanders als ze het overleven! Deze zijn ook al bekend namelijk:

- Arsenal
- Bilbao
- FC Porto
- Napoli
- Leverkusen.

19 mei 2014 om 08:50

Eitje, we geven ze voetballes!

19 mei 2014 om 08:56

Hopelijk spelen ze dan tegen Arsenal. Krijg je toch beetje een CL gevoel.

19 mei 2014 om 09:54

Tegen FC Porto of Napoli niet? Die zijn niet veel minder hoor. Maar ok, Arsenal is nog steeds een grote naam natuurlijk.

19 mei 2014 om 10:22

Leverkusen mag er ook wel wezen. Ach ik denk dat al die 5 teams enorm sterk zijn. Zijn allemaal aan elkaar gewaagd waarin Arsenal de grootste naam is ja.

19 mei 2014 om 12:27

Hoop dan liever toch op Bilbao hoor. Geld is fijner voor Feyenoord op dit moment dan een leuke match.

19 mei 2014 om 13:36

@ Legio

Nu onderschat je Bilbao toch wel enorm hoor, wil weer niet de pessimist uithangen maar denk dat er geen een Nederlandse club het in een rechtstreeks duel gaat winnen van Bilbao.

Je wordt in het land waar het meest technische voetbal wordt gespeeld niet zomaar (edit: 3de = 4de ) 3de hoor.
Ze zijn dit seizoen ontzettend sterk bezig, en voorlopig ziet het er na uit dat ze al hun sterkhouders gaan behouden

Het is voor hun als team puur bestaande uit Basken een enorme eer om uit te mogen komen in de CL, en ze zullen dan ook top op het bot gemotiveerd zijn. Ook draait er van hun team volgens mij niemand een WK, dus ze zullen goed uitgerust en voorbereid aan de voorrondes beginnen.

Indien Nederland een redelijk tot goed WK zal spelen, zie ik zo 3 á 4 sterkhouders van Feyenoord vertrekken, ook zullen de jongens die de Nederlandse eer hoog moeten houden, niet echt goede rust kunnen pakken deze zomer. En daar komt ook nog bij kijken dat jullie midden in een trainer wissel zitten, waarbij je ook nooit weet hoe dat uitpakt.

Jullie doel zou moeten zijn om in ieder geval de eerste voorrondes te pakken, zodat jullie mogen uitkomen in de EL, en dan mag je jezelf al flink op de borst kloppen in mijn ogen

19 mei 2014 om 12:00

Bilbao is nog niet zeker, als Zenit de voorronde doorkomt dan wordt het Zenit ipv Bilbao

19 mei 2014 om 12:55

Bilbao is gewoon zeker. Ik weet niet waarom Zenit hier belangrijk is? Iedere site, inclusief de Uefa site zelf, vermeldt dat Bilbao in de laatste ronde staat.

19 mei 2014 om 13:15

Bilbao wordt ongeplaatste club als Zenit doorgaat. Dan kan Feyenoord niet tegen Bilbao loten (moet je ook niet willen)

19 mei 2014 om 20:43

Niet zeker als mogelijke tegenstander voor Feyenoord in de laatste ronde. Wanneer Zenit de ronde ervoor wint zijn zij geplaatst en niet Bilbao.

Hooop voor ze op Luik. Daar zijn ze gelijkwaardig aan, maar t word zwaar.. Ik denk dat ze in potentie wel de beste spelers hebben van bijna alle clubs in t rijtje.. Maar de ervariging in dit soort wedstrijden ontbreekt gewoon en dat geld voor alle nl clubs..

Tegen zenit en lille zijn ze al bijna kansloos. Ik vind kopenhagen toch wel sterker dan feijenoord, al kan feijenoord ze op een Goede dag wel in de kuip hebben. Standard luik vind ik wel gelijk aan feijenoord dus als pelle nog niet weg is maken ze daar wel een goede kans. Apoel Nicosa kan ik niet goed inschatten ze zijn wel een goed team dat heel onverspelbaar is, want ze kwamen in de kwartfinale van de CL 2 of 3 jaar geleden, maar als feijenoord in een goed doen is moeten hun wel te pakken zijn , al is feijenoord helaas in de CL niet vaak in goede doen.

19 mei 2014 om 10:34

Ze kunnen niet tegen een club uit Cyprus loten.

19 mei 2014 om 10:59

wrm kan dat niet?

Zenit of Lille zijn gevaarlijke tegenstanders, maar geen enkele tegenstander is onoverkomelijk. Om weer op dat niveau mee te gaan doen zul je toch een keer moeten stunten tegen een iets sterkere of gelijkwaardige tegenstander. We zullen wel gaan zien of dat dit jaar wel eindelijk gaat lukken, of dat Feyenoord toch echt zal moeten wachten op meer financiële mogelijkheden en daarmee ook een sterker elftal. Standard Luik zou ideaal zijn, lekker dichtbij en een ploeg die echt te pakken is.

Dit wordt uiteraard een kansloze missie voor Feyenoord. Alleen tegen Luik zal er wat te halen zijn, maar clubs zoals Zenith zijn gewoon vijf klasse beter.

Rotterdammers zijn voor niemand bang, mouwen opstropen , werklust laten zien en klaren die handel. Maak niet uit of het Turken, Russen Grieken of Fransen zijn. Klaren die handel!!!!

19 mei 2014 om 11:13

En toen was je wakker

betere spits halen pelle gaat toch

Deze voorronde liggen er kansen voor Feyenoord.

Echter, in de laatste kwalificatieronde tref je vrijwel altijd een tegenstander waartegen je 8 van de 10 keer niet doorgaat.

19 mei 2014 om 13:04

Nouja vooral door feyenoords dramatische resultaten van de laatste jaren. Ajax en psv maken kans om niet geplaatste teams te treffen, dan is het verhaal heel anders

Gelukkig hoeven ze niet tegen Kuban Krasnodar. Altijd lastig 😜

Laat het maar Luik of Kopenhagen worden,maar het zullen wel die russen of fransen worden

van Zenith en Besiktas winnen is het niet mogelijk, ze zijn namelijk veel sterker, bij overige tegenstanders maakt feyenoord degelijk kans

Feyenoord moet hopen dat de volgende tegenstander in de EL geen moeilijke wordt, want anders eindigt het seizoen Europees alweer!!!! na 2 vCL en 2 vEL wedstrijdjes

19 mei 2014 om 17:19

Hebben we in ieder geval weer vier mooie wedstrijden gehad, wij hebben gewoon de pech dat we altijd ongeplaatst zijn bij de loting. PSV loten veel makkelijker met een Zulte, als we telkens zo sterk blijven loten wordt het ook lastig om punten te pakken voor een geplaatste status.

19 mei 2014 om 17:27

Kuban Krasnodar is gewoon 8ste geeindigd in Rusland. Notabene onder nietszeggende clubs als Rostov en hun nog onbekendere stadsgenoot Fc Krasnodar!

Dat jullie door jullie ongeplaatste status misschien eruit moeten tegen clubs als Ac Milan,tottenham,valencia of Inter in de EL of tegen Zenit en Lille in de CL vind niemand erg, maar dat jullie tegen middelmaat als Praag en Krasnodar en Gent nooit weten te winnen(met een NL-elftal kern dat al 3/4 jaar samenspeelt in de Kuip) is gewoon zielig en maakt jullie in het buitenland een klein Nederlands clubje.

19 mei 2014 om 18:11

Die ploegen waren op dat moment allemaal gelijkwaardig aan ons.
Gent was denk ik zelfs beter toen kwamen we echt met een slecht elftal aan, Praag en Kiev speelde tegen zonder Pelle en nog een aantal bepalende spelers.
Krasnodar waren we zeker wel beter en hadden we natuurlijk gewoon moeten winnen, was ook zeker geen slechte ploeg hoor. In Rusland heb je genoeg goede ploegen, Anzhi gedegradeerd en kwamen ook nog door de poule heen in de Europa League.

Vind besiktas in Europa over het algemeen minder dan Galatasaray en Fenerbahçe. Denk dat dat nog de gunstigste loting is. Kopenhagen en Luik zijn stug en defensief ingesteld. Turkse clubs lopen tegen Nederlandse clubs tactisch toch vaak achter de feiten aan.

19 mei 2014 om 23:56

Top clubs uit Turkije zijn veel sterker en hebben grotere budget, ze gaan allemaal weer een hoop goede spelers binnen halen, je komt met je Feyenoord die begin van het seizoen in 4e ronden van EU league uitgeschakeld is door fc kuban, volgens mij schatten jullie Feyenoord te hoog in

21 mei 2014 om 13:06

Nee hoor. Misschien schat jij de Turkse clubs wel te hoog in. Dat kan ook. Op de een of andere manier hebben Turkse clubs het vaak erg moeilijk tegen Nederlandse clubs. Misschien ligt onze speelstijl hun wel niet zo.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren