Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Feyenoord doet eerste bod op zesvoudig international van Zuid-Korea’

Laatste update:

Feyenoord heeft een eerste bod uitgebracht op de Zuid-Koreaan Kang-In Lee, zo schrijft Marca. Technisch directeur Frank Arnesen is naar verluidt zeer gecharmeerd van de 21-jarige middenvelder van Real Mallorca, die eerder dit jaar al in de belangstelling van Feyenoord stond.

Lee beschikt bij Mallorca nog over een contract tot medio 2025, maar wordt door trainer Javier Aguirre en de technische leiding niet beschouwd als een bepalende speler waardoor de club openstaat voor een transfer. Marca maakte in april al melding van de interesse van Feyenoord in Lee. Twee maanden later lijken de Rotterdammers daadwerkelijk concreet te worden.

Lee kwam in augustus 2021 transfervrij over van Valencia. Hij had 44 wedstrijden in LaLiga gespeeld voor Valencia, maar had geen toekomst bij de club. Real Mallorca legde Lee vervolgens voor vier seizoenen vast. Dit seizoen kwam hij tot 29 wedstrijden in LaLiga, waarin hij goed was voor 3 goals en één assist. Hij speelde voor Mallorca als aanvallende middenvelder, linksbuiten en rechtsbuiten, maar was met vijftien invalbeurten zoals gezegd niet omstreden in de ploeg.

De journalist Matteo Moretto berichtte afgelopen maand dat PSV zich eveneens wil versterken met Lee. De middenvelder wist zich met Mallorca knap te handhaven in LaLiga en hoopt zich in de kijker te spelen bij de bondscoach van Zuid-Korea met het oog op het WK in Qatar. Hij kwam tot dusver zesmaal in actie voor de nationale ploeg en ziet Real Mallorca als een goede basis om daar in beeld te blijven. De laatste keer dat de middenvelder in actie kwam namens het Aziatische land was in november 2019 tijdens de WK-kwalificatiewedstrijd tegen Libanon.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Deze jongen moet Feyenoord niet aan beginnen, heel zwak in de duels en veel te inconsistent en laat vaak z'n koppie hangen.

23 juni 2022 om 13:48

Haha je kent 'm niet eens man.

23 juni 2022 om 13:53

Toch grappig dat hij 1 weekje op de site nodig heeft gehad om iedereen te laten weten dat hij maar wat bazelt

23 juni 2022 om 13:56

Devon ik denk dat jij de gene bent die ‘m niet kent want ziyechrihanna heeft volkomen gelijk..

23 juni 2022 om 13:58

Devon, jij kent 'm niet deze jongen heeft bij Valencia en Mallorca gespeeld en heb hem vaak genoeg gezien, vraag anders een Valencia supporter wat ie van hem vind en 99% dat hij hetzelfde zegt als ik en waarom was hij dan niet onomstreden zoals in het artikel staar als hij zo constant en goed is, hij speelt bij een degradatiekandidaat in Spanje en er werd een speler van 37 opgesteld ipv hem.

23 juni 2022 om 14:22

In Spanje waarderen ze spelers op leeftijd wat meer dan hier, hetzelfde als in Italië. Die leeftijd zegt helemaal niks.

23 juni 2022 om 15:14

Deze speler “kan ik nie”
Iemand een idee of dit een goede aankoop kan zijn?

23 juni 2022 om 15:15

Commercieel wel interessant. Heeft psv met Park en Lee destijds ook slim gedaan.

23 juni 2022 om 15:48

En Feyenoord met Chun Soo Lee ook. Oh nee, wacht..

23 juni 2022 om 16:00

Toch een beetje een speler die stagneert in zijn ontwikkeling. 2 a 3 jaar terug werd hem een hele grote toekomst voorspeld. Was destijds ook een mega talent op Fifa en FM voor wat het waard is. Voor een acceptabel bedrag zou je toch denken dat dit een gokje waard is, al heeft hij het nog nergens echt laten zien tot nu toe.

23 juni 2022 om 13:54

Hoe kom je daarbij? Is juist iemand die niet bang is voor de duels, en voetballend ook prima. Is alleen wel veel als invaller gebruikt door Mallorca, maar voetballen kan deze jongen zeker wel. Voor de breedte zeker goed, als Feyenoord hem kan oppikken voor een relatief laag bedrag heb je er zeker een prima speler bij.

23 juni 2022 om 15:44

Verwacht tussen de 7 en 10 miljoen om hem te krijgen. Hij is inderdaad niet bang voor duels, maar vaak nog een beetje druistig. En de 'geen toekomst bij Valencia' komt vooral omdat hij eieren voor zijn geld heeft gekozen en Mallorca gekozen om zijn carrière een nieuwe boost te geven

Dit zou wel een goede aanwinst zijn voor Feyenoord. Heeft bij Valencia aangetoond potentie te hebben, maar is daarna teruggezakt. Nog altijd maar 21-jaar en gezien zijn nationaliteit commercieel interessant. Dit zou voor Feyenoord een goede investering zijn , verwacht dat je hem voor tussen de 4 en 6 miljoen kan halen.

23 juni 2022 om 13:50

Maar als je bij Mallorca niet goed genoeg bent en weg mag, wat moet Feyenoord er dan mee buitenom de commcerciele kant?

23 juni 2022 om 13:54

Hij heeft wel talent alleen bij Mallorca komt het er niet uit. Maar ook een speler als Kubo die qua niveau makkelijk zou moeten meekomen bij Mallorca, heeft het daar lastig gehad. Zou wellicht aan het systeem kunnen liggen.

23 juni 2022 om 13:55

Is gewoon een goede speler maar Mallorca een hele zwakke selectie. Mogen van geluk spreken dat ze erin zijn gebleven. Bij Feyenoord is natuurlijk totaal anders. 9 van de 10x ben je de betere ploeg. Bij Mallorca stond hij vaak op eigen helft te verdedigen

23 juni 2022 om 15:39

Ligt eraan misschien werd bij daar niet goed benut op zijn kwaliteiten. Er zijn spelers die het heel goed doen bij aanvallend ingestelde teams en minder bij verdedigende teams. Bij Mallorca steeds invallen een paar minuten met een achterstand lijkt me ook lastig..

Veel spelers hebben uitstekend gefunctioneerd in de Eredivisie maar daarbuiten niet.. ik heb hem niet zien spelen maar hou moet wel wat kunnen lijkt me..

23 juni 2022 om 15:41

Van wat ik gelezen heb is dat Mallorca geld nodig heeft en zij Lee hebben geïdentificeerd als speler die 'makkelijk' verkocht kan worden voor een mooi bedrag. Verder heeft hij ook Covid gehad en daar misschien wat last van gehad. Hele technische speler die alleen wat meer rust in zijn hoofd moet krijgen. Afgelopen nacht gedroomd dat hij naar PSV komt haha. Maar zou mooi zijn om hem in NL te zien

23 juni 2022 om 18:49

Frenkie de Jong zat bij Willem 2, bij degradatie nood op de bank, volgens mij speelde Braber indertijd op zijn positie 😂. Degradatie kandidaten doen nog weleens gekke dingen

23 juni 2022 om 20:14

Een talent (nog niet bewezen op het niveau) op de proef stellen in zo'n fase is wellicht ook niet heel verstandig. Al snapten samen met mij veel Willem II'ers niet dat hij niet meer minuten kreeg. Desalniettemin kan het inderdaad goed uitpakken, zo ook met deze jongen.

23 juni 2022 om 16:04

Men denkt altijd maar dat iedere Aziaat commercieel interessant is, maar denk je nou echt dat half Korea straks in een Feyenoord shirt van Lee 's nachts de wekker zet voor de topper tegen RKC?

Het is echt niet zo dat een Aziatische speler per definitie interessanter is qua marketing. Dat is net zo'n dooddoener als denken dat je iedere transfer er binnen een week uit hebt met shirtverkoop...

Lee & Park onder Hiddink haalden de halve finale van het WK en de CL, ja dan letten de mensen wel op ja. Vervolgens gaan die 2 ook nog eens naar United & Spurs, dán wordt het idd interessant.

PSV, Ajax en Feyenoord doen goeie zaken tegenwoordig, allemaal spelers halen die de club (mogelijk) vooruit helpen. Ook de manier hoe Oranje tegenwoordig voetbalt en hoe Ajax en Feyenoord presteert de laatste jaren, is zeker goed. Ik spreek weleens mensen uit het buitenland en die zeggen dat Nederlandse clubs en voetbalteams heel verzorgd en netjes voetballen in vergelijking met andere culturen. Spelers uit Nederland zijn technisch goed en qua fysiek kunnen ze vaak ook makkelijk mee.

23 juni 2022 om 13:55

Eens. We doen weleens neerbuigend over de Eredivisie, maar zo slecht is het hier niet. Ajax en Feyenoord laten zich Europees zien maar ook een Vitesse en AZ doen het prima. Vitesse knikkerde bijna AS Roma eruit bv en ging door in een poule met Tottenham en Rennes. De top van Nederland wordt steeds sterker, als we zo doorbouwen en een constante top 4 kunnen hebben in Europa moet Portugal zich ook op lange termijn ernstige zorgen maken.

23 juni 2022 om 14:25

Ook een beetje overdreven natuurlijk. De enige reden dat Feyenoord, Vitesse en Az het goed deden om er een 3de competitie kwam. Verder heeft spurs 5 wedstrijden gespeeld en tegen Vitesse ook met b elftal. Denk dat Nederland overschat wordt. Portugal inhalen zal echt heel lastig worden. Schat Portugal namelijk hoger in dan Nederland. Benfica en Porto presteren Europees ook beter en leveren ook meer topspelers af.

23 juni 2022 om 14:47

Ach, laat onze competitie maar overschat zijn, het is leuker dan naar die vreemdelingen legioenen te kijken dat de Premier League heet, Engeland zo'n groot voetballand maar Engelse wereldspelers of legendes zijn er amper te vinden nu en in het verleden

23 juni 2022 om 14:53

@arsenal

Als we het feitelijk proberen te houden, dan zien we dat Nederland Portugal gewoon al ingehaald heeft. Wij staan 6, zij 7. Met ruim twee hele punten verschil. Dat die derde competitie er is, is een feit, maar die is er ook voor Portugal, en Nederland heeft de punten gepakt en Portugal niet. Dus leuk dat jij Portugal hoger in schat, maar de feiten, over 5 jaar gemeten, plaatsen Nederland boven Portugal.

23 juni 2022 om 13:55

@erodinho Eens. Ik woon zelf in het Verenigd Koninkrijk en als ik in een pub een wedstrijd kijk, worden mensen altijd enthousiast wanneer ik vertel dat ik uit Nederland kom. Uiteraard over de drie clubs die jij noemt, maar ook regelmatig over bijvoorbeeld een FC Groningen.

23 juni 2022 om 14:04

Zou je een voorbeeld kunnen geven over wat er bijvoorbeeld gezegd wordt over FC Groningen? Ben nu wel nieuwsgierig

23 juni 2022 om 14:08

Tullius, mooi om te horen! Maar over Groningen, ja? Niet denigrerend bedoeld maar dat is hetzelfde als ze over Portugal praten en dan bijvoorbeeld praten over Maritimo.

23 juni 2022 om 14:23

Groningen heeft wel gewoon spelers als Suarez, Robben, Van Dijk voortgebracht in principe. Die drie zijn in allen grote namen, waarbij zeker Van Dijk en Suarez vrij recent in Engeland tot de beste spelers behoorden. Onderschat Groningen niet bij buitenlandse kenners, zeker Engeland. Dan vergeet ik nu nog een Tadic en Kostic.

23 juni 2022 om 14:26

Best een logische link ja als je het zo uitlegt!

23 juni 2022 om 14:56

@tifo123 Zoals @ajaxf1 hieronder aangeeft, gaat het vaak om spelers die in het verleden bij Groningen onder contract gestaan hebben. Met name Virgil inderdaad, wat ook logisch is gezien zijn huidige status. Bovendien woon ik in Schotland en heeft hij bij Celtic gespeeld, dus is er nog die extra connectie. Het gave vond ik wel dat mensen de Nederlandse clubs zijn gaan volgen doordat ze fan zijn van een bepaalde speler die er gespeeld heeft, ook al had de betreffende speler de club al verlaten op dat moment. Ik sprak bijvoorbeeld een keer uitgebreid met iemand in een pub die om die reden Groningen intensief volgt en een echte supporter is, zelfs al twee keer afgereisd om een wedstrijd te bezoeken!

23 juni 2022 om 14:57

@ajaxf1 Klopt helemaal!

23 juni 2022 om 15:02

@Deenb Ik denk dat je daarmee onderschat hoe positief het Nederlands voetbal op de kaart staat. Men heeft zeker een wat geromantiseerd beeld ervan en zullen niet allemaal wekelijks de Eredivisie volgen, maar clubs als Groningen, Twente of Vitesse zijn wel een stuk bekender. Als ik met iemand praat over het Nederlandse voetbal, zegt letterlijk iedereen dat ze fan zijn van ‘onze’ speelstijl. Dat heb ik niet vaak over Portugese teams gehoord, maar ook het sentiment bij bijvoorbeeld Ligue 1 is heel anders.

23 juni 2022 om 14:01

Europees laat Feyenoord niet zoveel zien hoor (naast dit jaar in de eCL). Niveau hoger en ze liggen met de groepsfase eruit, als ze zich al plaatsen. Wel zijn ze op goede weg terug, met slot, het spel en de aankopen.

23 juni 2022 om 15:25

We zijn al gekwalificeerd voor europa leauge dus je praat al onzin

23 juni 2022 om 14:15

Ja dat is leuk om te horen. Maar zo heeft elk land zijn kwaliteiten waar die bekend om staan: Duitsland inzet en conditie. Italië verdedigend uitstekend georganiseerd. Zuid Amerikaans landen: technisch sterk. En ga zo maar door..

23 juni 2022 om 15:14

@seenter Je hebt wel gelijk natuurlijk, maar over de Nederlandse speelstijl is men in het buitenland over het algemeen enorm enthousiast, terwijl ze dat minder zijn bij bijvoorbeeld de Duitse of Italiaanse stijl die jij beschrijft.

23 juni 2022 om 18:03

Dit zijn allemaal achterhaalde voetbal stereotypes. Vindt je nou echt dat wij technisch goed voetbal spelen in dit land? En Duitsland inzet en conditie? Ja toen nog in 1990. Nu hebben ze juist technisch vaardige spelers. De meeste west Europese landen spelen beter technisch verzorgd voetbal dan Nederland.

23 juni 2022 om 15:04

Je vergeet bijkans het belangrijkste, eerlijk en aanvallend voetbal. Geen overtredingen en vuil spel. Laten we dat zo houden (ook al levert dat geen prijzen op).

23 juni 2022 om 17:58

Je maakt het voor de andere clubs wel mooier dan dat het is. Over Ajax heb je gelijk, maar PSV? nee PSV is nog altijd gewoon aan het stuntelen in Europa, heeft heel weinig rendement gehaald uit de peper dure aankopen, en de grootste talenten weten ze nog altijd niet goed te begeleiden. En Feyenoord doet het nu even een jaar leuk, maar hoe was hiervoor? Juist, de ene naar de andere verkeerde keuze.

Ajax heeft het niveau in zijn eentje opgetrokken in dit land en ons (voor de zoveelste keer weer) op de kaart gezet. Dat zeg ik al neutrale voetbalfan.

"dit seizoen kwam hij tot 29 wedstrijden in Laliga, waarvan hij goed was voor 3 goals en één assist.." In de statistieken staat 30 wedstrijden verder nog wat nummers zonder headers. Maar een middenvelder hoeft niet afgerekend te worden op zijn goals, maar 1 assist in 29/30 wedstrijden is niet bepaald riant.

23 juni 2022 om 13:49

Ja waarvan 10/15 als invaller, vertekende statistieken

23 juni 2022 om 13:55

En Mallorca maakt nog minder dan een doelpunt per wedstrijd.

23 juni 2022 om 13:55

Tja en dat zegt weer dat hij niet goed genoeg bevonden is voor de basis van Mallorca. Ben echt benieuwd opmaat deze jongen is gescout met zo weinig basis plaatsen.

23 juni 2022 om 14:06

Misschien gescout in de wedstrijden van het nationale elftal van Zuid-Korea

23 juni 2022 om 14:24

Zou kunnen, wel al zo'n 3 jaar geleden. Neem aan dat ze hem tussendoor dan ook blijven scouten om te zien of hij zich ontwikkelt.

23 juni 2022 om 14:52

Feyenoord baseert hun aankopen tegenwoordig ook veel op data. Wellicht dat hij op sommige vlakken, die zij interessant vinden, hoog scoort.

23 juni 2022 om 14:51

Ligt bij dit type spelers ook vaak aan speelstijl en rol waarin ze moeten opereren natuurlijk. In een wat aanvallendere ploeg, minder defensieve taken en wat meer vrijheid in balbezit ben ik ervan overtuigd dat deze jongen in de eredivisie menig verdediger een poepie laat ruiken.

Hij kan zeker voetballen maar heeft een mentaliteit van 0,0 dat zou je niet denken van Zuid-Koreanen. Veel te slap, laat het teveel lopen en als het niet loopt is hij 1 van de eerste die verzaakt.. weet niet of we hier aan moeten beginnen, zie in hem geen speler die in het systeem van Slot past.

23 juni 2022 om 14:31

Eigenlijk word Ziyech hierboven dus onterecht afgezeken en had hij gewoon gelijk als ik af ga op jou post. Gelijk voor trol en van alles uitgemaakt worden terwijl hij gewoon de waarheid zegt. Mooi is dat 😂
Wil natuurlijk niet zeggen dat hij bij Feyenoord niet kan slagen..

23 juni 2022 om 14:33

Een stilstaande klok geeft twee keer per dag de juiste tijd aan.

Zeer benieuwd of Feyenoord een speler van Real Mallorca binnen kan hengelen. Ken heel de speler niet, dus kan er weinig van zeggen. Maar leuk om eens een onbekende naam te lezen ipv spelers van Vitesse, Heerenveen of oud-Ajacieden

Zo wat ik lees over hem zal het een versterking zijn voor Feyenoord. Denk echt dat Feyenoord mee gaat doen om de titel, niet naar aanleiding van deze ene speler natuurlijk maar wel omdat Slot een erg goede trainer is.

23 juni 2022 om 14:12

Vind ik heel positief. Ten eerste moeten we zien hoe Feyenoord er dadelijk uitziet op 1 september. Zij hebben de minst gevulde portemonnee momenteel en enkele topspelers staan op de nominatie om verkocht te worden. Slot is een goede trainer maar er komt ook geluk bij kijken, als Feyenoord volgend seizoen wel die blessures heeft die ze dit seizoen nauwelijks hadden dan scheelt dat nogal wat punten denk ik.

23 juni 2022 om 14:32

Begreep van afgelopen jaar dat de spelers van Feyenoord juist erg fit waren door Slot zijn trainingen en data. Hij kan er natuurlijk niet voor zorgen dat er niemand blessures krijgt maar hij zorgt er wel voor dat ze fit zijn. Wanneer ze een paar spelers verkopen hebben ze ook weer geld om opnieuw te investeren. Daarbij is de opleiding ook wel iets waar ze nieuwe spelers uit kunnen halen. Ik ben zelf niet zo op de hoogte welke talenten ze hebben.

23 juni 2022 om 15:43

Varkenoord doet het goed

Ik lees hier dat hij een slechte mentaliteit heeft maar is dat echt zo en waarop gebaseerd? Mijn beeld van het Zuid Koreaanse voetbal is een vecht machine die het gebrek aan tactiek met discipline wegpoetsen.

23 juni 2022 om 15:44

Zijn vaak armere gezinnen uit zuid korea met een mega mentaliteit



Het is leuk dat Frank Arnesen van hem is gecharmeerd maar wat vindt Arne Slot hiervan? Op basis van welke kwaliteiten vind jij dat het een zeer groot talent is?

23 juni 2022 om 14:22

Slot heeft niks met deze speler. Daarom gaat Arnesen hem proberen te halen.

23 juni 2022 om 14:41

Wat heb je er dan aan? 33 wedstrijden, 1 goal 3 assists. 6 miljoen? Ik zeg #next

23 juni 2022 om 14:44

Je zou een goede scout zijn

23 juni 2022 om 15:58

Of ze allemaal arm zijn weet ik niet maar normaal gesproken zit het met hun mentaliteit wel goed, daarom snap ik ook het niet dat meerdere mensen hier aangegeven dat hij geen goede mentaliteit heeft. Ben wel benieuwd of daar voorbeelden van zijn.

Bij spelers die Feyenoord vaak zal halen of heeft gehaald de laatste paar jaar kun je vaak twijfels hebben omdat ze het nog niet helemaal hebben laten zien of een dip hebben na een transfer. Maar dit is logisch gezien de financiële mogelijkheden in Rotterdam. De talenten uit de eredivisie zijn vaak al onhaalbaar. Feyenoord moet vaak dus gokken. Deze speler past perfect in dat profiel en met wat geluk is het een succes en kan Feyenoord er wat aan verdienen.

Alleen al vanwege de marketing kant van dit verhaal zou je hem moeten halen. Dat verdien je wel terug met de aandacht en geld die het binnenbrengt vanuit Zuid Korea.
Denk dat hij fysiek tekort komt in Spanje, maar in Nederland zou dat een minder groot probleem moeten zijn.

was volgens transfermarkt 2 jaar geleden 20 mil waard. zegt natuurlijk niet alles maar talent heeft die dus wel. vraag me af waarom het zo snel bergafwaarts met hem is gegaan.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren