Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'De Champions League komt de komende jaren zeker bij deze club'

Laatste update:

André Villas-Boas weet dat iedereen bij Chelsea eigenlijk nog maar één ding wil: de Champions League winnen. Jaren geleden, in 2003, vestigde Roman Abramovich zich in Londen, met als doel Chelsea naar de wereldtop te loodsen. Sindsdien wonnen the Blues drie landstitels, drie FA Cups en drie Carling Cups, maar de grote Europese trofee ontbreekt nog.

/

De voorbije seizoenen wisten José Mourinho, Avram Grant, Luiz Felipe Scolari, Guus Hiddink en Carlo Ancelotti allen niet de Cup met de grote oren naar Stamford Bridge te brengen. Grant was in 2008 dichtbij, maar toen werd de finale verloren van Manchester United. Nu staat André Villas-Boas voor de groep en hij weet zeker dat het hem wél gaat lukken. “De komende jaren komt die prijs zeker een keer bij deze club terecht”, zegt de Portugese trainer vanuit Maleisië, waar Chelsea momenteel verblijft voor een tournee.

“Chelsea heeft al in een paar halve finales gestaan en ook in de finale. Ik zie niet in waarom we 'm niet zouden kunnen winnen.” De voormalig protégé van Mourinho laat ook weten dat hij bijna klaar is met het beoordelen van de huidige selectie. “Zodra we de markt opgaan, weten we wat voor type spelers we willen. Hopelijk kunnen we de deals afsluiten die we willen. Tijdens deze tournee zet ik al mijn 26 spelers in; als het afgelopen is, maak ik mijn keuzes.”

Chelsea wint binnen vijf jaar de Champions League

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Die ene penalty, die ene penalty. Ongelofelijk eigenlijk.

Ik hoop dat het Villas-boas lukt, maar met de aanwezigheid van Barcelona, United én Madrid heb ik er een hard hoofd in. Maar kansloos is Chelsea niet.

18 juli 2011 om 14:54

Pff, hou op. We moeten vooruit denken, niet pijnlijke momenten van vroeger er bij halen.

Ik had laatst nog een stuk gelezen over Villas-boas, waarbij hij alle kampioensfoto's uit de hal had gehaald omdat hij wil dat iederen gefocused is op het seizoen en niet telkens droomt over de betere tijden.

18 juli 2011 om 15:01

Dat wilt niet zeggen dat je als team mag dromen naar de championsleague, ik vind het nergens op slaan om de kampioensfotos weg te halen het gaat om de motivatie en dromen is goed. Daarnaast is het dus belangrijk om dromen tot realiteit te brengen.

18 juli 2011 om 15:20

Ik zeg nergens dat het erg is om te dromen van een champions league, Chelsea doet mee aan de CL dit seizoen dus daar zijn ze ook zeker op gefocused. AVB wil gewoon dat de spelers 100 procent gefocused zijn op de CL, EPL en FA cup en niet terug denken aan overwiningen van jaren terug.

19 juli 2011 om 01:34

Met het laten zien van kampioensfoto's laat je de spelers toch juist terugdenken aan overwinningen (van de concurrent)/ verloren wedstrijden (van jezelf) ?
We moeten inderdaad ons focussen op dit seizoen, maar als het verleden de selectie daarmee kan motiveren, is het zeker niet slecht om terug te kijken.

18 juli 2011 om 15:01

persoonlijk hoop ik dat het nog jaren en jaren duurt voordat Chelsea de CL wint. Een club dat allen zo kan presteren dankzij 1 man. Een club zonde echt (prijs) historie, nu zullen alle Chelsea liefhebbers wel gelijk over Real en Man City etc gaan beginnen Maar het gaat nu over Chelsea.

18 juli 2011 om 15:25

Waarom hoop je dat dan precies?? want uit jouw stukje tekst kan ik t niet halen. Onderbouw het eens.!

18 juli 2011 om 16:05

Iedereen die mega rijk is kan een club kopen, en dan met geld gaan gooien om zo spelers te kopen. Maar wat is de waarde van het succes dan. Vroeg af laat is het geld op en valt een club compleet naar beneden. De club is gewoon afhankelijk in alles van de rijke eigenaar. Als je met al dat geld een prijs pakt vind ik er weinig waarde aan zitten. Zo'n club heeft/had weinig historie omdat het anders al een topclub was. (barca eigen jeugd, Ajax 95 eigen jeugd etc etc) dat is veel knapper en daar hecht ik waarde aan, niet kopen om zo een keer de CL te winnen. Dat is wat Man City , Chelsea PSG en Malaga proberen Slecht voor het voetbal en je krijgt er een hoop nep (succes) supporters bij.

19 juli 2011 om 01:40

Nou het geld op is niet helemaal juist, want ik heb vernomen dat Abramovic een potje heeft gemaakt met geld dat voor de club is, zelfs als hij weg zou gaan. Daarbij is de kans dat hij weggaat 0,00001 en heeft hij nog miljarden, dus zijn geld gaat ook niet snel op. Tot slot is het de bedoeling dat Chelsea vanaf volgend jaar op eigen benen kan staan en het dan ook begint met het aflossen van de leningen.
Overigens snap ik je punt wel hoor, ik vind het persoonlijk erg jammer dat door toedoen van onder andere mijn club, de transfermarkt nu verpest is. Echter ben ik zelf ook wel heel blij met de transformatie die Chelsea heeft beleefd, want het is nou eenmaal fijn als je club meer kans gaat maken op het winnen van prijzen. (was al fan voor Roman)

Ze moeten echt nog een creatieve middenvelder halen die ervoor zorgt dat torres en drogba of eventueel een andere spits de kansen krijgt en ze kan afmaken! Dan hebben ze denk ik een kans voor de CL

18 juli 2011 om 19:17

aan welke creatieve middevelder denk je dan? lampard is niet mis vind ik.

18 juli 2011 om 20:00

Lampard is zeker niet mis,, maar jammer genoeg iets aan de oude kant en bij hem merk je ook al dat die steeds blessuregevoeliger wordt erbij gerekend dat Essien ook blessuregevoelig is hou je eigenlijk niemand meer over..

Zelf dacht ik aan Modric die nog jong is en een geweldige pass in de voeten heeft

dit jaar zou het wel eens kunnen lukken' als Modric of een andere middenvelder komt. en een Winger zie ik het positief in voor Chelsea.' Chelsea haalde bijna altijd de Halve finales. ( behalve de laatse 2 jaar ). maar nu raken ze hopelijk tot in de finale & verder.. Als Chelsea de CL wint ben ik dol gelukkig.

Hier geloof ik in, als Chelsea nog 2 a 3 aankopen doet is dit zeker mogelijk. Chelsea mist nog een echte creatieve middenvelder en een rechtsback en een echte snelle voorhoede speler, zoals Nani.
Dat is het belangrijkste verschil tussen Man U en Chelsea, de flanken. Bij man U zijn deze levensgevaarlijk.

18 juli 2011 om 22:38

Ik denk dat ze bij Inter, Snijder en Maicon kunnen weg halen voor een goed bedrag. En voor de snelle aanvaller kunnen ze misschien met Drogba en Torres samen voorin goed uit komen denk ik. Drogba als de snelle aanaller dan he.

18 juli 2011 om 22:41

Daar ben ik het met jou eens, ik heb dit al eens voorgesteld op voetbalzone, maar de mensen waren het toen niet met me eens. Met deze 2 versterkingen zou het een team zijn dat zeker op alle fronten mee zou strijden. Zie opstelling.
Jammer dat Essien gebleseerd is anders zou deze Ramires vervangen.

Cech
Maicon
Luiz
Terry
Cole
Lampard
Ramires
Sneijder
Malouda
Torres
Drogba
18 juli 2011 om 23:51

ik zou toch voor 4-3-2-1. en op rechtsback gewoon Ivanovic halen of een jonge talentvolle rechtsback. Als ze niemand voor de '10' halen zou ik met benayoun spelen daar. Is echt een goede speler vind ik die veel creativiteit en voetbal kan brengen, wat voor velen mist nu bij chelsea. dit is mijn chelsea zonder aankopen en een fitte Essien anders zou ik Mikel daar zetten of Ramires en dan Zhirkov op Ramires z'n plek

p.cech
b.ivanovic
j.terry
d.luiz
a.cole
ramires
essien(mikel
f.lampard
j.Benayoun
f. Torres
D. Drogba

Als er geinvesteerd blijft worden komt het vanzelf wel een keer ja, maar dan moet of Villas-boas een hele tijd blijven zitten of er moeten goede keuzes gemaakt worden op trainersgebied, en daarin faalt Chelsea nog wel eens (het aanstellen van Scolari, het ontslag van Ancelotti)

Ik heb alle vertrouwen in deze coach en stiekem hoop ik dat Chelsea de cup met de grote oren wint, alleen al omdat het hem dan wel is gelukt en zijn meester Mourinho niet.

het moet zeker kunnen, niets is onmogelijk en ze zijn inderdaad een aantal keer dichtbij geweest. Als het dadelijk echt gaat lopen is Chelsea een fantastisch team. Ik ben het wel eens met Croboy95, met een echte goede creatieve middenvelder hebben ze iemand die de spitsen perfect in stelling kan brengen. Als Chelsea een geoliede machine wordt, is het echt een fantastisch team en is niets onmogelijk.

Chelsea is niet kansloos maar het wordt, zoals eigenlijk elk jaar, weer heel spannend. Barcelona, Man Utd, AC Milan, Real, Chelsea,man City(inter en Bayern willen wraak). Het wordt heel spannend. Toch zet ik mijn geld op Barcelona.

Ik zie het ook wel gebeuren maar dan zal Barcelona, Real Madrid en Manchester United een slechte dag hebben en daarnaast hebben we ook nog gevaarlijke outsiders zoals Bayern Munchen, Inter Milan en AC Milan. Ik zie het wel gebeuren in de aankomende 6 jaar.

Chelsea zou de CL zeker kunnen winnen. Ze hebben een goede selectie, die met een aantal goede aankopen uistekend genoemd mag worden in mijn ogen. Naar mijn mening is dat de rechtsback positie, een opvolger voor Essien, een creatieve controlerende middenvelder ( waarschijnlijk Modric) en een spits/flankspeler. Daarnaast hebben ze een succestrainer, die bij Porto heeft laten zien een uitstekende trainer te zijn. Chelsea is in mijn ogen een van de grootste kanshebbers, maar er liggen natuurlijk meer kapers op de kust.

Het doet nog steeds pijn: het jaar 2008, waarbij Terry uitgleed. Echt, ik kan het nog niet geloven: we waren er zo dichtbij! Ik zal ook dat doelpunt van Iniesta in de laatste minuut nooit meer vergeten. Deze momenten doen nog steeds pijn. Telkens waren we er zo dichtbij. De afgelopen twee jaar kwamen we niet verder dan de kwartfinale en dat mag eigenlijk niet.

Het is mogelijk dit seizoen, maar ik acht die kans op dit moment klein. Man. Utd, Barca en Real Madrid zijn op dit moment verder. Als Chelsea geen versterkingen koopt, zullen ze de CL dit seizoen niet winnen denk ik. Chelsea heeft absoluut een creatieve middenvelder nodig, zodat spitsen (torres en Drogba) meer kansen krijgen. Een winger kan Chelsea opzich ook gebruiken, maar prioriteit is op dit moment een creatieve middenvelder. Als Chelsea die koopt, acht ik hun wel in staat om dit seizoen de CL te winnen. Ik heb er wel vertrouwen in dat deze versterking (en) nog komen..

18 juli 2011 om 15:42

Ik heb zo intens genoten van de momenten die jij nu noemt. Chelsea werd bijna beloond voor de miljoenen euro's die zij over de balk hadden gesmeten om succes te behalen. De misser was heel lullig voor Terry, de enige echte Chelseaspeler in de basiself. Maar voor de club zelf vond ik het totaal niet jammer. Vooral de treffer van Iniesta in de allerlaatste minuut zal ik me blijven herinneren, ik was zo blij als een kind.

De afgelopen twee jaar kwam Chelsea niet verder dan de kwartfinale en ik vind dat niet meer dan terecht. Internationaal hebben ze moeite om iets te creeeren en oogt het totaal niet spectaculair. Bijna inspiratieloos zelfs.. Ik ben geen fan van Real Madrid, maar als ik de wedstrijden tegen Barcelona buiten beschouwing laat, vind ik het best leuk om naar ze te kijken. Lekker snel en aanvallend, er gebeurt tenminste iets!

Als Chelsea twee creatieve spelers weet te halen, dan zie ik ze nog wel ver komen, maar op dit moment komen ze voor mij pas na Barca, Real, Manchester United, Arsenal en Bayern Munchen. Ze moeten zelfs oppassen dat Manchester City ze komend jaar niet voorbij streeft.

LET OP: ik heb het hier over de prestaties in de CL. Ik meld het maar even voor de mensen die me er straks op willen wijzen dat Chelsea boven Man city en Arsenal is geeindigd.

18 juli 2011 om 19:30

Vergeet ff het moment dat de bal via de rug van Ferdinand en via Vidic voor de voeten van Lampard komt en dan gleid Vd Sar ook nog eens uit!

Toch vind ik Chelsea altijd zo sterk. heel constant, en soms wat uitglijders.
en dat helaas vaak op het verkeerde moment.
het moet ze toch een keer lukken hoor.
we gaan een interessant Cl-seizoen in!!

Hoe lang roepen ze al bij Chelsea dat de cup met de grote oren daar komt!
En die rus maar investeren!
Eerst maar is zie dan pas geloven.

ik gun deze club geen Cl....enkel en alleen al vanwege hun arrogantie ...wij zijn de beste my ass
tot voor de komst van hun russische suikeroom hadden ze een palmares zo leeg als mijn bankrekening .... en wie nog niks bewezen heeft moet zwijgen , hun history is te schrijven op 1 post it ....

18 juli 2011 om 19:25

Hoezo zijn ze arrogant?
Ik vind ze trouwens ook niets onder doen qua selectie vergeleken met de andere topclubs.

18 juli 2011 om 19:41

sinds abramovich de club overnam proef ik een bepaalde arrogantie en ik heb nooit sympathie gehad voor clubs die enkel kopen en nooit aan opleiden denken dus daarom mijn reactie maar die is persoonlijk

Het doet pijn wat er is gebeurd in het verleden maar het maakt het des te mooier als we hem ooit dan toch gaan winnen. Andre Villas Boas is de juiste man en met een goede creatieve middenvelder en een goede winger erbij + een Torres in vorm maken we zeker een grote kans. Aan de verdediging onder leiding van Terry gaat het zeker niet liggen.

Ooit komt die dag waar ik nu al jaren van droom. En als die dag volgend jaar komt dan ben ik erbij in Munchen!

18 juli 2011 om 15:21

We gaan dit jaar de CL ook niet winnen. We missen een strijder, iemand die gewoon duidelijk een streept trekt van hier en niet verder. We hebben een speler type nodig zoals Suarez met de absolute wil om te winnen, die winnaarsmentaliteit.

Dit seizoen zie ik het helaas weer somber in. We hebben sowieso een type Robinho / Suarez nodig en op het middenveld onze leider, helemaal nu Essien is weggevallen.

Schweini , wanneer kloppen ze bij Bayern aan ? Met hem erbij zullen we ongetwijfeld 100x beter spelen.

18 juli 2011 om 15:37

Jij bent echt de weg kwijt man. Kijk jij wel eens Chelsea? Waar haal je het vandaan dat wij geen strijder hebben of spelers zonder winnaarsmentaliteit. Kijk Terry eens in wedstrijden dat het minder gaat, hij jaagt iedereen op, dribbelt zelf vanaf de verdediging helemaal naar het vijandelijk doel. Ik kan wel tientallen andere voorbeelden noemen.

Spelers als Terry/drogba/cech zijn juist voorbeelden van winnaarsmentaliteit en leiderschap/strijders. Dikke onzin wat je uitkraamt.

18 juli 2011 om 15:43

De weg kwijt ? Ik heb elke wedstrijd van Chelsea gevolgd dus doe mij alsjeblieft niet voorkomen als een idioot die niet weet waar die over praat.

Ik heb die passie die Suarez elke wedstrijd uitstraalt afgelopen seizoen vaak genoeg mist met die zogenaamde strijders zoals Drogba.

Terry is geen aanvaller ? Verdedigend 1 van de beste maar daar heb je niks aan als je aanvallers nodig hebt die vuur moeten spuwen. Voor Cech geld hetzelfde.

Ik ben na vorig seizoen echt niet bli met het vertoonde spel en het ontbrak me aan de uitstraling strijd en passie.

Als jij tevreden ermee bent prima, maar doe mij niet af als dorpsgek die aan de drugs is. Heb van Chelsea elk seconde gevolgd die er was. En dit is mijn conclusie. Als je het er niet mee eens bent prima, maar blijf wel netjes tegen over mij. Vind ik wel zo fijn (:

18 juli 2011 om 15:59

Drogba had de helft van het seizoen malaria. En die hele mentaliteit van Chelsea vorig seizoen kwam vooral door Ancelotti, dat zagen we zelfs af en toe in het eerste jaar onder Ancelotti, de 'we-doen-dit-wel-even-mentaliteit'. Het brak vorig seizoen zeker aan passie en strijd, maar dat ligt echt niet alleen aan de spelers, wat ontzettend kortzichtig denk jij nu. Hoe zat het dan de jaren er voor?!

Die spelers die ik opgenoemd heb staan juist bekend om hun leiderschapskwaliteiten, winnaarsmentaliteit en passie. Dat we een seizoen minder spelen betekent niet dat die spelers die kwaliteiten ineens niet meer hebben. Zo ontzettend narrow minded doe je nu.

En natuurlijk is Terry geen aanvaller, wat ik er mee bedoel is dat hij in veel wedstrijden genoeg had van het laconieke gedrag van sommige Chelsea spelers. Hij jaagde ze aan, ging constant vooruit om de andere spelers wakker te schudden en ze duidelijk te maken dat ze vooruit moeten denken in plaats van die ballen naar links en rechts

18 juli 2011 om 16:07

Ik ben niet kortzichtig, het is toch schandalig dat je als speler afhankelijk bent van je instelling ? Dus als je straks na AVB weer een trainer heeft met zo'n mentaliteit dan gaan ze weer zo dramatisch spelen ?

En ja dat weet ik maar die spelers trekken de kar niet zoals ik Suarez zie doen. Gewoon vuur spuwen, van je afbijten en doorgaan tot het einde. Dat heb ik vorig seizoen gemist. Dan mag ik toch wel een speler willen die tenminste zichzelf constant oppept en daarin het team meeneemt ?

Op basis van vorig seizoen heb ik vastgesteld dat de spelers zich heel makkelijk lieten overlopen. En ik wil een speler hebben die een grens trekt als dat gebeurt. Direct, gewoon.

Ja maar Terry is een verdediger die kwaliteiten die Terry heeft zou Lampard moeten doen. Of een Ramires. Maar juist daar kwam het niet vandaan. Daarom wil ik ook zo'n speler als aanvallende middenvelder of gewoon op de flank.

Constante factor die gewoon elke wedstrijd elke seconde geeft tot de scheids fluit. Dat heb ik vorig seizoen gemist en ik wil AVB niet teveel vertrouwen geven en teveel op hem leunen. Misschien gaat het allemaal tegenvallen en is hij na 3 maanden weer werkloos.

En over Ancelotti, je kan niet alles op hem afschuiven. Ja hij was echt superslecht ( had ik allang geconcludeerd) maar als speler moet je jezelf sowieso kunnen motiveren. Dat is topsport. Dat ze dat niet hebben gedaan baart me alleen maar meer zorgen.

18 juli 2011 om 18:14

@the_bison & Drogba#!

Ik snap jullie allebei wel. Ik ben het er zeker mee eens dat Chelsea vorig jaar met weinig passie speelde maar ik ben ook zeker van mening dat dit grotendeels aan de trainer lag. Onder Scolari ging het precies zo en toen Guus Hiddink datzelfde jaar nog kwam was iedereen ineens wel weer fanatiek.
Natuurlijk hoort een team zichzelf te kunnen motiveren maar dat doet even niet ter zake. Het gaat erom dat ik er zeker in geloof dat het team volgend jaar veel gemotiveerder is.

We kunnen nou nog zeker niet zeggen dat we niet meedoen om de CL titel. Als we deze transferperiode Modric kopen en daarnaast nog een Alexis Sanchez halen dan maken we echt wel een kans. Voor de rechterkant hebben we Sturridge en als Torres dit jaar wel zijn goede vorm laat zien dan ziet het er heel anders uit.

Met deze opstelling winnen we de Champions League:

David Luiz als RB omdat ik hem toch wat te onoplettend vindt als CB. Modric en Lampard die de lijnen uitzetten. Mikel als pure anchorman, Sturridge ala Robben (naar binnen komend met links) op de rechterflank, Torres/drogba als spits en Alexis Sanchez met zijn Messi-dribbels op links.

Dit team heeft één van de beste keepers ter wereld. Een fantastisch centraal duo, twee goede aanvallende backs. Een fysiek blok (mikel), Lampard en Modric als spelverdelers, twee vleugelspelers met lef en scorend vermogen en één van de beste spitsen ter wereld (mits in vorm)

Cech
David Luiz
Terry
Ivanovic
A.Cole
Modric
Mikel
Lampard
Sturridge
Torres/Drog
A. Sanchez
18 juli 2011 om 18:41

Niks aan toe te voegen. Kan me helemaal vinden in je reactie ;d

Nog 1 puntje,

Verwachten we niet teveel van Andre Villas Boas. Die overschatting heeft ons vorig jaar veel gekost, en het is niet goed gekomen. Moeten we dit jaar niet hem de tijd geven om te puzzelen en uitproberen en dan volgend jaar er 100% voor gaan.

Dit seizoen ook wel begrijp me niet verkeerd maar denk dat we teveel van hem verwachten..

18 juli 2011 om 19:04

Dan moet er 80 miljoen bij en dan nog win je met dit elftal volgens mij niet eens de pl, laat staan de cl. Ik vind ivanovic en mikel niet bijzonderen sturridge is geweldig maar nog niet klaar voor basis denk ik. Iig niet als je dat soort prijzen wilt winnen. Bovendien wordt drogba oud en is torres al jaren uit vorm.

18 juli 2011 om 19:15

Ben het helemaal met je eens !. maar Alleen A.sanchez word moeilijk. dan denkik eerder dat we Aguero gaan halen'. want Sanchez wil echt dolgraag naar Barca.. verder heeft villas-boas gezegt Sturrdige nog een jaar te verhuren of misschien te verkopen'. dan maar voor Taarabt gaan ?.

18 juli 2011 om 19:15

Volgens mij is die gozer echt een wonderkind. Ik hoop alleen dat Roman hem de tijd geeft maar deze trainer heeft alles wat een trainer moet hebben.

Hij is een:

-peoplesmanager. (hij staat erom bekend dat hij alles in de gaten heeft en precies weet hoe hij bij iemand de gevoelige snaar raakt)
-tactische geniaal (toen die klein was hield hij al schriften bij met tactische beslissingen die van belachelijk hoog niveau waren.)
-uitstraling (hij straalt gigantisch veel uit. Wat dat betreft lijkt hij op Mourinho. Het is echt een 'mannetje' en dat hoort ook gewoon als trainer van Chelsea.
-speelt aanvallend en geeft de jeugd de kans (hij speelt aanvallend en geeft jongere spelers de kans. Precies wat Roman en alle Chelsea fans willen)
-leeftijd (het is een jonge trainer en heeft de toekomst. Leeftijd is slechts een statistiek maar zit vooral gewoon in je karakter)

Villas-boas heeft alles wat een moderne trainer moet hebben. Ik heb veel over hem uitgezocht en volgens mij is het echt een absoluut wonderkind. Hij heeft alles wat Mourinho had maar het verschil is dat hij een trainer is die een club ook echt opbouwt. Hij speelt offensief voetbal en geeft de jeugd de kans. Andre Villas Boas staat erom bekend dat hij alles weet, het is een warme persoonlijkheid die perfect in de groep ligt maar hij heeft ook de leiderscapaciteiten om boven de groep te staan. Villas Boas is in potentie de meeste complete trainer ter wereld en als Roman hem de kans gaat geven dan gaan wij echt wel die CL beker winnen.

18 juli 2011 om 19:20

Hmm oke, ja ik heb hem ook onderworpen aan een volledig onderzoek van mezelf alleen ik ben echt bang voor die overschatting. Vorig seizoen heeft ons dat 60 miljoen gekost + de title en beker en Cl.

Dus ik waak er nu voor, was behoorlijk gefrustreerd namelijk.

Maar goed we gaan het zien toch, dit seizoen moeten we minimaal 1 seizoen een prijs winnen.

Wat vind je trouwens van Mceachran ? Ik vind hem de opvolger van Lampard. Dat snotjong is pas 17/18 jaar oud en nu al belachelijk goed. Wat een inzicht en techniek. Echt een fijne speler als je weet wat ik bedoel..

18 juli 2011 om 22:02

Filip_chelsea hoe kom je er nu bij

- David Luiz rechtsback, terwijl die als CB uitstekend is. Bij Chelsea heeft hij nog geen half jaar gespeeld dus geef hem nog wat tijd om te groeien.
- Sturridge moet toch weg ?

18 juli 2011 om 22:16

Onoplettendheid op de rechtervleugel is even erg als in het centrum van de verdediging.

David Luiz heeft nog maar een paar maand in de Premier League gespeeld. In de portugese league speelt verdedigen een veel minder grote rol, daar moet je zo snel mogelijk de bal veroveren en direct omschakelen naar de aanval. Daarom speelt hij ook altijd zo aanvallend en wil hij meteen mee doen met elke aanval. Dit zag je ook vaak bij Carvalho (al was hij veel meer geconcentreerd/oplettend). Hij moet zich gewoon nog even aanpassen aan de Premier League en zijn nieuwe team.

Ik ben het helemaal eens met je opstelling maar ik zie toch liever Ivanovic op rechts en Luiz in het centrum. Ivanovic is aanvallend niet de beste, maar als je goede vleugel spelers hebt aan de rechterkant, heb je ook geen aanvallende back nodig. Liever een verdedigend blok achterin dan een gatenkaas.

18 juli 2011 om 22:40

@flip_chelsea

Sturridge is nog niet klaar.
Terry moet vanaf de linker kant, dan moet Ivanovic maar rechts centraal.
Drogba heeft in mijn ogen, met alle respect, geen CL kampioenswaardig niveau.
Torres is al lang uit vorm en ik vrees dat hij ook dit seizoen niet in vorm komt.
Aguëro is dan een goede aankoop, die kan ook in de spits.
Heel misschien is Robben los te weken bij Bayern.
Alleen dan kunnen ze de CL winnen, anders denk ik niet.
Maar Villas Boas is zo geniaal, die kan het misschien ook zonder deze spelers.

19 juli 2011 om 01:57

@flip

Helemaal eens met die opstelling, ik denk dat ie onhaalbaar is gezien het feit dat Sanchez al zo goed als zeker naar Barcelona gaat, maar hij is zeker wel een speler die veel kan toevoegen aan ons team. Ik zou dan wel graag zien dat de wingers de instructie krijgen om van kant te wisselen zo nu en dan (dat deden ze tegen Portsmouth ook, dus verwacht dat, dat wel goed komt)
Ook lijkt het erop dat AVB inderdaad Ivanovic centraal wilt gebruiken en dat juich ik enorm toe, hij is centraal een beer en kan net zo goed als Vidic zijn daar. Luiz mag van mij vervangen worden door Bosingwa, maar dat ligt eraan wie er beter presteert.

Tot slot; ik snap wel wat Drogba# bedoelt, het is vrij vreemd dat de motivatie van professionele spelers als die van Chelsea afhangt van de trainer. Ik vind het dan ook verbazingwekkend dat Ramires geroemd wordt om zijn geweldige kwaliteit: strijdlust... Iets wat eigenlijk vanzelfsprekend moet zijn. Ik denk dat als AVB de ploeg weer kan motiveren, deze kwaliteit van hem minder opvallend zal zijn en hij bij meerderen in waardering zal dalen.

19 juli 2011 om 07:36

@edenhazard @the_bison @tom12 @lampardcfc

Tja, ik vind dat je als centrale verdediger toch net nog even wat waakzamer moet zijn dan als rechts of linksback. Maar je hebt zeker gelijk dat Luiz misschien gewoon nog wat meer moet wennen aan de PL. En tja, met goede vleugels heb je geen opkomende backs nodig, maar met een creatief middenveld heb je ook niet zozeer een inschuivende centrumverdediger nodig. Het is maar hoe je het ziet haha.

En John Terry speelt inderdaad linkscentraal. Was een foutje van me Alexis Sanchez wordt lastig om te halen maar hij geniet echt mijn voorkeur. Ik vind hem veel beter passen dan Neymar. Alexis Sanchez doet mij met zijn acties echt denken aan Messi. Daarnaast is hij ook de stugge Italiaanse competitie gewend terwijl Neymar alleen in het speelparadijs Brazilie heeft gespeeld.

In mijn optiek zou deze opstelling het dodelijkst zijn, Ramires is toch te licht als pure anchorman en Essien is helaas geblesseerd. Mikel was vorig seizoen aan het begin erg goed tot dat heel Chelsea in een dip kwam. Ik geloof wel in Mikel als stofzuiger. En Torres moet inderdaad in vorm komen daarom heb ik ook Torres/drogba staan.

Alle grote ploegen hebben de cup de laatste 10 jaar al eens gewonnen alleen Chelsea nog niet, dus word echt hoog tijd anders werkt zoiets wel door hoor. Real, Barca, United, Milan, Inter hebben alleen gewonnen de laatste 10 jaar en je mist hier duidelijk Chelsea tussen.

Het is nu of nooit, want het is dan nog de vraag of ze nog Europees gaan spelen over 3 jaar tijd. 80% van de inkomen gaat naar het uitbetalen van loon. Ze boeken al jaren verlies en ik denk niet dat ze het snel kunnen omkeren. Ze hebben al een beperkte stadion, merchandising staan ze zelfs achter Arsenal (1. Manchester; 2. Liverpool; 3. Arsenal; 4. Chelsea).

Op dit moment is Chelsea zogezegd schuldenvrij, maar er zit veel meer verhaal achter en dat Abramovich ongeveer 750 miljoen pond heeft uitgeleend aan Chelsea om hun schuldenvrij te maken (ja, uitgeleend en niet geïnvesteerd. Hij heeft alle recht om het terug te vragen), maakt het schandalig!

Ik hoop van harte dat men dit streng gaat aanpakken. Maar zolang Fifa en Uefa hun zakken kunnen vullen, mogen deze ploegen het voetbal kapot maken.

Het wordt lastig maar het is zeker mogelijk voor Chelsea. Ik hoop niet dat ze hem winnen, maar als ik Villas-boas was zou ik stoppen met van die hoge verwachtingen scheppen rondom hemzelf als trainer, nu verwacht iedereen veel van hem en kan het alleen maar tegenvallen.

Dit seizoen word helemaal niks. Geen creatieve buitenspeler aangezien Drogba met Torres in de spits mag gaan staan, Malouda zal worden opgesteld dat gaat ook nog. Maar dan heb je een gat op de andere flank.

Middenveld heb je Ramires, hele diepe zucht, gevolgd door Mikel, en normaliter Essien maarja geblesseerd.

Haal verdomme schweinsteiger , Kalou Anelka en Ramires mogen weg, stuur ze naar duitsland 15/20 miljoen erbij en kom terug met hem. Eerlijke deal toch ?

Dan hebben we tenminste nog een kampioenswaardig elftal.

18 juli 2011 om 15:40

Onbegrijpelijk dat Kalou weg mag...een van de weinige spelers die je eventueel nog op de flanken kan neer zetten! En daarbij heeft Chelsea met Drogba en Torres twee wereldspitsen in huis. Torres kan t voetballen en dan met name het scoren niet plotseling verleerd zijn. Die gaat vanzelf weer draaien. Misschien moeten ze zich wel richten op één hele goede nr.10 en dan 4-4-2 gaan spelen met een ruit. Flankspelers hoeven niet zo duur te zijn, als ze maar longinhoud hebben en een aardige voorzet, dat is meer dan voldoende in een 4-4-2.

18 juli 2011 om 15:45

Kalou voegt niks toe aan de selectie. Hij is te nochelant en heeft geen uitstraling, strijd of passie. Dat mis ik , hij is te makkelijk in de aanval en verdedigend. Net als Anelka.

En ja ben het met je eens over de flankspeler en opstelling
maar Boas gaat dit niet willen. Hij wilt 4-3-3 spelen.

18 juli 2011 om 16:03

Sturridge is nu al 5x beter dan Kalou. Kalou moet weg, kan het niveau niet aan. Dribbelt gewoon op de man, altijd egoistisch, en afmaken kan hij al helemaal niet.

18 juli 2011 om 16:04

Over Kalou en Anelka ben ik het eens' maar Ramires ?. Ramires speelt de laatste tijd echt goed. en ookal word hij heel misschien geen basisspeler dan is hij perfect voor op de bank'. en we moeten modric halen .. maar als dat niet lukt. gewoon Anelka + 15 Miljoen voor Schweini dat is voldoende' dan nog een winger ( Hulk-aguero-taarabt ) en je bent klaar'.

18 juli 2011 om 16:09

Ben zo klaar met Ramires. Heeft echt mij totaal niet kunnen overtuigen vorig seizoen. Hij moest er staan, zovaak kreeg hij het vertrouwen maar hij betaalde het gewoon nooit uit.

Ja precies, Chelsea-fc9 zullen we een gooi doen naar de functie trainer van Chelsea ? Zie ik wel zitten...

18 juli 2011 om 16:13

haha zou ik ook wel zien zitten ;'p. over Ramires ja soms lijkt hij inderdaad wel een klungel' maar soms komt het er echt uit'.. zoals zijn goal tegen City' dat was echt zo prachtig.' Verdedigend is hij zeker niet sterk.' maar dat was zijn taak niet als Essien er was.. maarja nu Essien er niet meer is 6 maand'. en ze Modric halen' zullen Modric - Lampard - Mikel wel op het veld staan'. wie heb jij liever ? Taarabt - Aguero of Hulk ? ;'p.

18 juli 2011 om 16:23

Ja oke maar toch. Hij mag zich eerst gaan bewijzen met invalbeurten voordat ik hem een basisplaats ga geven. Hij heeft het bij mij gewoon helemaal verpest. Denilson heeft ooit tegen Liverpool ook 4 gescoord meen ik mij te herinneren en die is ook helemaal afgezakt. Dus 1 mooi doelpunt maakt een heel slecht seizoen bij mij niet goed.

En ik heb liever Hulk. Taarabt is een onzekere factor, hij heeft echt goed gepresteerd maar dit is absoluut topniveau waar je geen tijd hebt om te wennen daaraan. Aguero is een spaanse voetballer en ik weet niet of hij in het systeem van Chelsea gaat passen.

Hulk zie ik dan ook graag komen samen met Schweini. Suarez is ook welkom.

18 juli 2011 om 16:26

de enige man van Arsenal dat ooit 4 keer tegen Liverpool scoorde was Arshavin'. dus zul je hem wel bedoelen ;'d. Ramires zal denkik ook wel op de bank komen te staan' zeker omdat we nog een Middenvelder gaan aantrekken'. ik heb ook liever Hulk. maar die kost zoveel ?. dus zou ik voor Aguero toch gaan' die heeft aangegeven zeker niet voor het geld gaan te kiezen'. en het gaat tussen City en Chelsea.

18 juli 2011 om 16:32

Oh dan was het Arshavin foutje, maar ik denk dat je me punt wel snapt. En ja daar ben ik zo blij om, en met Mceachran hebben we de vervanger van Lampard al binnen. Essien kan nog lang mee net als Mikel dus met een beetje geluk gaat ie zijn minuten elders maken.

En dat is wel zo ja en we hebben aan Torres al zoveel uitgegeven -__-''
Maar als Aguero echt niet voor het geld gaat, dan zal hij voor Chelsea kiezen.

Die strijden elk jaar om alle prijzen mee en hij is verzekerd van een basisplaats.

18 juli 2011 om 16:36

dit zou mijn droomopstelling zijn'. en het kan wel zo worden' ik lees juist dat Chelsea een bod van 10 miljoen + Drogba op Modric gaat doen' zou tottenham dit wel aannemen ? ik denk het wel. en dit is mijn opstelling ;

Cech
ivanovic
Luiz
Terry
A.Cole
Mod/Schweini
Essien/Mikel
Lampard
Aguero
Torres
Sturr/Maloud
18 juli 2011 om 16:40

Bij Chelsea zal Aguero ook nog wel een heleboel gaan verdienen, lijkt me zo. Ik denk overigens dat Aguero een uistekende aanwinst voor jullie zal zijn. Hij kan in de spits of vanaf de flanken spelen, is erg creatief, neusje voor de goal en ook van afstand en kan goed combineren. Tja, 45 miljoen is een hoop geld, maar hij is net zo goed in mijn ogen als Anelka en Kalou bij elkaar. Als je hen nog weet te slijten, zal het helemaal een topdeal zijn.

18 juli 2011 om 16:50

@chelsea-fc9

Ik denk het ook, alleen ik zie Drogba toch een boegbeeld voor Chelsea neit graag vetrekken. Vergeet niet dat het grote talent Lukaku naar Chelsea wilt mede door Drogba. Als deze nu weg gaat word die kans aanzienlijk kleiner.

Ook zou ik het minachting vinden naar Drogba. Beter doen ze Kalou en Anelka erbij. Misschien zelfs alleen Anelka.

Maar je opstelling is ook mijn droomopstelling voor Chelsea. Wat voor team zou dat zijn. Geweldig gewoon..

18 juli 2011 om 16:52

@tim10rooney

Ja inderdaad. Kan ie gewoon lekker rond banjeren in de 16. Dat is ook wat we nodig hebben. Tim10rooney ondanks je voorkeur voor Man United moet ik je toch wel een compliment geven met je visie op Chelsea.

Maar 1 ding nog Anelka + Kalou = veeeeeeeeeeeeeeel minder dan Aguero

Aguero heeft de instelling alleen van deze samen en dan 100miljoen x meer(a)

Voor de rest heb je helemaal gelijk :D

18 juli 2011 om 16:53

inderdaad' en het is raar dat hij dat meteen zegt ' na dat hij wist dat Chelsea en City intressen in hem hebben'.. dus ik hoop en denk dat hij bedoeld dat hij dan voor Chelsea kiest. verder is Chelsea bezig met Vidal. goede keus ?.

18 juli 2011 om 16:56

Ja. maar we hebben Torres nu al ?. dus Drogba zal niet veel spelen in een 4-3-3. ik vind Drogba nog altijd een topspits. maar de voorkeur gaat nu naar torres.. verder wil Tottenham alleen Drogba in de deal betrekken niemand anders. mijn opstelling is om van water te tanden. ;p in totaal is dat maar 55 miljoen + Drogba ?. niet veel toch ?. en anders haal je Vidal . dan is dat 60 miljoen. zonder dat drogba vertrekt.

18 juli 2011 om 17:51

Vidal is een versterking voor ieder team. En wij kunnen wel op de centrale en linksback positie versterking gebruiken aangezien de rest niet van topniveau is.

60 miljoen voor deze zomer, dan moeten we of CL halen of titel winnen + FA cup anders is het niet waard vind ik..

18 juli 2011 om 17:56

Ja kan eventueel Vidal (15miljoen) + Aguero (45miljoen) halen. maar dan heb je niet echt een creatieve speler?. of vergis ik me ? is Vidal creatief ?. ik denk eerder dat we voor Modric gaan'. ik heb graag Taarabt of Bale. jonge kerels die snel en technish zijn.

18 juli 2011 om 18:18

Je wou toch niet zeggen dat Chelsea weer met geld moet strooien .... 60 miljoen voor deze zomer hallo hey... met 20 of 30 mlljoen moet je het ook wel redden hoor. Clubs als Chelsea maken voetbal kapot door met zulke bedragen te gooien.

18 juli 2011 om 18:19

Bale zou ik ook wel willen zien schitteren :O Alleen vind je hem niet beetje overschat, bedoel hij speelde wel de wedstrijden van zijn leven afgelopen seizoen.

En wat een snelheid zeg, ze hebben Usain Bolt in die jongen gegooid met voetbal talent. Ongelooflijk.

Maar Bale die laat Tottenham helemaal niet gaan, dan nog liever Modric voor de hoofdprijs verkopen.

Maar als ik moet kiezen tussen Bale of Taarabt kies ik voor Taarabt, wat goedkoper en je kan hem nog vormen en kneden. Alleen hij moet het niveau wel aankunnen.

18 juli 2011 om 18:22

@glory-ajax

Ja Barcelona Madrid Milan Bayern City doen niet anders.

45 Miljoen voor Neymar 35 Miljoen voor Sanchez ? 30/40 Miljoen voor Fabregas.

Het zijn achterlijke bedragen maar helaas word de sport steeds populairder en dat betekent meer inkomsten, en meer inkomsten betekent meer geld.

Alhoewel City & Chelsea zich geen zorgen hoeven te maken daarover.

Ben het met je eens en heb er ooit al eens een CE over geschreven. Bekijk hm eens

18 juli 2011 om 18:24

20-30 miljoen ? ben je serieus ? daar kun je hooguit alleen Vidal mee halen ? is dat dan genoeg ?. nee ik denk het niet. als Sanchez alleen al 10 miljoen meer kost. haal je het daar zeker niet mee. Chelsea is niet PSV of Ajax..

18 juli 2011 om 18:26

Ja inderdaad' maar zeg nooit nooit ? 50 miljoen + Drogba en je hebt ze allebij. daar ben ik van overtuigd. en dan heb je een team dat niet meer te kloppen is. dan koop je nog Taarabt voor 10 miljoen. en je hebt een dribbelaar' maar dat zal Chelsea wel nooit doen ;D Dus houd het maar Op Aguero en Modric/vidal. ;'D

18 juli 2011 om 18:33

@chelsea-fc9

Ja helemaal gelijk, omg als wij daar het technische beleiden zou kunnen bepalen hadden we allang een wereldteam neergezet dat sowieso voor de komende 6 jaar samen zou spelen. Zou zelfs de bank hetzelfde houden.

Maar als ik eerlijk ben hou ik Didier Drogba gewoon liever. Doe dan maar Anelka en Kalou weg + 35 miljoen voor Modric en Bale. En mogen ze Ramires voor 2 seizoenen huren. Hebben ze hun vervanger voor Modric ook gelijk toch haha.

Maar inderdaad Modric en Aguero lijken de meest logische opties.

18 juli 2011 om 18:46

jou zou ik daar inderdaad wel willen ;'D in totaal betaal je maar 55 miljoen + Drogba ( spijtig genoeg ) voor Aguero en Modric' dan geef je niet echt zoveel uit.. en is Chelsea klaar voor de CL en de tittel'. Kalou en Anelka mogen weg' die brengen niets meer. als aanvallers ; Drogba - Torres - Sturrdige - Malouda - Aguero en dan nog eventueel Taarabt. is perfect. maar ik denk dat Drogba vertrekt. spijtig genoeg.

18 juli 2011 om 18:58

Ja k denk het ook en ik had nog wel gehoopt dat Didier Drogba samen met Terry Lampard voor de groep zou staan. Drogba spitsentrainer, Terry verdediging en Lampard voor het middenveld.

Had het ooit in verleden met enkele Chelsea supporters erover wat voor geweldig beleid gebaar zou dat zijn naar hun toe en voor de nieuwe spelers.

Die mogen dan met de levende legendes werken

En inderdaad die aanval is gewoon dodelijk. Hebben we in 1 klap wel ontzettend veel techniek binnen gecombineerd met fysiekheid. Als we Essien dan weer terug krijgen is het nog beter.

1 woord

Damn

18 juli 2011 om 19:04

zou egt mooi zijn die 3 allemaal voor de groep bij chelsea. chelsea moet mee doen voor de CL; en met deze aanvallers is dat niet anders dan logish ;'D

18 juli 2011 om 19:08

Mja voor dit seizoen vlak ik ze nog even uit. Vind AVB moet zijn eerst maar ff puzzelen, zie het maar als een oefenjaar. Focus maar op de titel en Fa cup, die cup met de grote oren komt er na wel.

De jeugd laten proeven en werken aan nieuw stadion.

Die CL moet gewonnen worden wanneer de hele club er klaar voor is en dat zijn we nog niet...

18 juli 2011 om 19:12

inderdaad. we waren er 3 jaar na elkaar altijd dicht bij ( buiten vorige 2 seizoenen ). na een tijdje komt die Cup met de grote oren wel eens (a) gewoon een beetje wachten. de Tittel en de Fa.cup moet wel lukken..

18 juli 2011 om 19:22

Ja sowieso. Gewoon vanaf dag 1 elke club wegblazen net zoals in het succesvolle seizoen van Ancelotti.

In iedergeval een prijs met status. En in dit geval is dat de CL maar daar zijn we kansloos. En dan hou je de titel en beker over. Nu is het voor de titel verdomd moeilijk, gezien City Spurs Man United Arsenal Liverpool mee doen.

FA cup lijkt meest haalbaar, maar goed. Neemt niet weg dat je de rest niet moet proberen binnen te halen.

18 juli 2011 om 19:28

ik zie als enige en echte concurent alleen maar de clubs uit manchester. Arsenal gaat sterkhouders kwijd geraken. en Liverpool is er nog niet klaar voor. dus alleen de clubs uit manchester zie ik alleen als Concurentie.

18 juli 2011 om 22:49

Sorry, maar ik ben het totaal niet met je eens.
Ramires is nog altijd van hoog niveau.
Aan Schweinsteiger heb je helemaal niets!
Je hebt het centrum Essien-lampard, en dat is gewoon van hoog niveau.
Sturridge moet zijn kans krijgen, als er, met alle respect, niets beters is te halen.
A.sanchez is een topper, en ik zou dan ook proberen hem te halen.
Dan heb je een goed elftal, maar Aguëro is ook handig voor in de aanval, en dan kunnen Torres en Drogba met elkaar concurreren.

Cech
Luís
Ivanovic
Terry
A.Cole
Sturridge
Essien
Lampard
A.Sanchez
Drogba
Torres

Chelsea zal ook komend jaar een prima selectie op de been kunnen brengen waarmee ze zeker in Engeland weer mee zullen doen om de prijzen. Ik acht United op dit moment wel nog steeds een stuk sterker, maar in een tournooi als de CL kan Chelsea best over wtee duels van United winnen. 2x gelijkspelen kan al genoeg zijn. Echter denk ik wel dat Real Madrid en met name Barcelona ook komend seizoen nog veel te sterk zijn voor dit Chelsea. De CL winst zal er nog niet inzitten, maar een mooi tournooi spelen zie ik met wat lotingsfortuin best gebeuren.

Nou dan zal hij nog flink moeten inkopen, ik schat een Barca, Real Madrid en ook Manu sterker en ik hoop dat Porto het huidige team bij elkaar houdt want die zijn echt niet minder dan een Chelsea, Bayern en zeker niet Manchester City. Ik wil Villas-boas nog wel zien bij Chelsea, want bij Fc Porto had hij gewoon een uitstekende selectie tot zijn beschikking, Chelsea begint een beetje vergane glorie te worden Terry,lampard,drogba etc,. Persoonlijk hoop ik dat Chelsea nooit de CL wint en hetzelfde geldt voor City. Als op een gegeven moment die'' suikeroompjes'' hun speelgoedjes zat zijn dan wil ik deze clubs nog wel zien.

Soms heb jij dat beetje geluk nodig om de CL te winnen, kijk maar naar naar de finale in Moskou gleed Terry niet uit hadden ze de CL en was de carrière van Avram Grant ook anders verlopen als hoe die nu is.

Chelsea mist Speler die een beetje creaviteit hebben'. en een dribbel in de voeten. bij Real madrid is dat ( Cristiano ronaldo - DI maria ) Kaka kan er ook nog bij.. maar is geen aanvaller'. bij Barcelona is dat ( Messi - Pedro ). David villa kan er ook nog bij'. Bij united is dat ( Nani en Young' ) . bij Arsenal ( Arshavin-walcott en eventueel nasri ). en Chelsea ? die hebben geen spelers als Ronaldo - Messi - Di maria ofzo'. daarom zou ik voor Taarabt-aguero of Neymar/hulk gaan. iemand die voorbij een speler kan gaan' en dan een perfecte voorzet kan geven'

Ik denk dat Villa-boas wel een speler of twee gaat kopen,chelsea wilt natuurlijk weer mee doen in de CL en niet elke keer door United eruit te moeten gaan of Barca in extra tijd.ze gaan ervoor heb ik zo'n gevoel,maar ze kunnen tegenstand verwachten van Arsenal,man city,liverpool,united en Tottenham,dat is zeker.dit wordt de moeilijkste seizoen ooit denk ik want ieder club is of stuk versterkt met spelers of langer samen en meer ervaren,het kan alle kanten opgaan.

Een seizoen is enorm lang, dus als we over voetbalseizoenen praten, is 5 jaar niks. Als je begrijpt wat ik bedoel, tuurlijk is het lang, maar het gaat best allemaal snel. Wat ik duidelijk wil maken is ...
Het zal niet lang meer duren voordat Chelsea de Champions League wint. Ze hebben een geweldige team met ontzettende goede spelers die het sinds de komst van Abramovich uitstekend hebben gedaan.
3 Landstitels, 3 F.a. Cups & 3 League Cups. 9 Prijzen & de Champions League zou wel mooi op de 10e kunnen vallen.
Chelsea doet elk jaar mee om de Champions League, zoals United, Barca, Real, Inter, Bayern & Milaan dat doen. Alleen zitten er favorieten tussen maar dit wil niet zeggen dat ze geen kans maken.
Chelsea is een grote club met pontentie & die club snakt naar de Cup met groten ooren. & terecht aangezien dat de enigste prijs is wat ze missen.
Met Villas-boas kan die droom in vervulling gaan. Hij heeft met Porto een ijzersterk seizoen gehad & heeft het naar behoren gedaan. Porto is simpel Kampioen geworden. Porto heeft de Europa Lague gewonnen!

Mensen ... Maak je klaar ... ! Elk jaar is elk competitie spannend, maar er is altijd 1 spannender dan de ander, & ik denk dat dit 1 van de spannendste jaar wordt die wij hebben meegemaakt! Zeker in Spanje maar voor Engeland ... ! Ik kijk er naar uit ...

Ergens hoop ik dat Chelsea de CL nooit wint onder iemand als Roman Abramovic.

18 juli 2011 om 18:18

Je doet net alsof Abramovich een misdadiger is. Misschien moet je je eens verdiepen in zijn historie voor je zoiets idioots zegt...

19 juli 2011 om 00:56

Ik geloof niet dat hij helemaal zuiver is.

19 juli 2011 om 10:35

Een Rus met veel geld is volgens de vooroordelen standaard niet zuiver. Een eigenaar ziet een club standaard als speeltje etc. etc. Ik ken alle vooroordelen.

Abramovich is zonder zijn ouders opgegroeit, kwam uit het niets en heeft veel bereikt. Hij geeft veel geld aan Rusland om arme mensen te helpen en hij heeft een boek geschreven over zijn liefde Chelsea. Allemaal feiten die deze vooroordelen ontkrachten maarja, mensen gaan liever uit van vooroordelen.

Ik denk zeker dat Chelsea een goede kans maakt. Dat ze vorig jaar onder Ancelotti ontzettend wegzakten neemt voor mij niet weg dat ze de kwaliteit hebben om te spelen zoals het begin van vorig seizoen.

Mits Torres in vorm raakt en ze een creatieve en tevens controlerende middenvelder ophalen doen ze voor mij niet of nauwelijks onder voor United. Natuurlijk speelt Manchester veel beter als team maar Chelsea heeft vaak genoeg aangetoond dit ook uitstekend te kunnen.

Het is altijd moeilijk om te bepalen wie de CL zal winnen. De vier grote favorieten zijn Barcelona, Real Madrid, Manchester United en Chelsea. Maar goed, als deze ploegen elkaar al vroeg in het toernooi tegenkomen of een van de vier een slechte dag heeft kan het er plotseling compleet anders uit zien. Aan de kwaliteiten van de vier teams zal het mijns inziens niet liggen, het zijn de vier beste ploegen ter wereld. Outsiders zijn AC Milan, Internazionale, Arsenal (mits ze de transferperiode overleven) en wellicht Manchester City en Bayern Munchen.

Wat me overigens opvalt is dat Villas-boas een vrij gedurfde en zelfverzekerde houding aanneemt. Het is niet negatief bedoeld overigens. Eerst gaf hij aan een middenvelder te willen ondanks dat het bestuur van Chelsea dat niet zag zitten en nu zegt hij dit. Valt me op aangezien ik hem niet goed kende en hij op mij mysterieus en bescheiden over kwam. Dat is in principe ook meer logisch wanneer je als 33-jarige trainer bij Chelsea arriveert en alles nog moet laten zien. Maar goed, niets mis met zijn uitspraken.

Destijds met Hiddink zag ik nog altijd als hun grootste kans, maar helaas ze zijn het niet geworden.
Naar mijn mening waren ze toen overigens wel het beste team van het toernooi.
Veel beter dan het uiteindelijk winnende team Barcelona dat jaar.

Nou Boas, is dan te hopen dat Madrid en Barcelona een stuk minder worden, want anders zie ik het voor geen enkele club gebeuren.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren