Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Controverse in Engeland: ‘Vrouwen zouden niet over mannenvoetbal mogen praten’

Laatste update:

Joey Barton heeft zich de woede op de hals gehaald met een vrouwonvriendelijke tirade op sociale media. De voormalig middenvelder van onder meer Manchester City en Tottenham Hotspur lijkt zich te ergeren aan het aantal vrouwelijke presentatoren en commentatoren dat woensdag verslag deed op Amazon Prime over de Premier League.

Amazon Prime besteedde woensdag aandacht aan zes Premier League-wedstrijden, waarbij vrouwelijke presentatoren en commentatoren een prominente rol speelden. In een bizarre tirade op X liet Barton zich vervolgens gaan.

"Vrouwen zouden niet met enige autoriteit iets mogen zeggen over het mannenvoetbal. Kom op, ik ben serieus. Het is een compleet andere sport. Wij mannen zullen de dingen altijd anders zien dan vrouwen.”

“Het vrouwenvoetbal zit in de lift en dat is fantastisch om te zien, maar ik kan vrouwen die over mannenvoetbal praten niet serieus nemen. Vrouwen hebben hun eigen Premier League en Champions League… Alsjeblieft, laat ze wedstrijden uit deze competities becommentariëren."

Barton kreeg vervolgens veel kritiek op X vanwege zijn opvallende tirade, maar bleef bij zijn standpunt: “Elke man die luistert naar vrouwelijke commentatoren of vrouwelijke presentatoren moet zichzelf laten nakijken. Ik blijf bij alles wat ik heb gezegd over vrouwen die het mannenvoetbal becommentariëren.”

“Het is hetzelfde als ik ga praten over breien of over netbal, dat zijn dingen waar ik geen verstand van heb. Sommige mannelijke commentatoren en presentatoren zijn al erg, maar nu zijn we te ver gegaan. Je kunt nu geen wedstrijd meer kijken zonder deze onzin te horen. Elke man die iets anders zegt, is een clown.”

Barton zorgde in het verleden al veelvuldig voor de nodige controverse. Na een bewogen voetbalcarriére ging hij in 2018 aan de slag als manager bij Fleetwood. Barton zit momenteel zonder werk, nadat hij in oktober van dit jaar door Bristol Rovers, dat eveneens actief is in de Engelse League One, op straat werd gezet.


Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Joey Barton heeft men immers nooit kunnen betrappen op het beschikken over meer dan twee hersencellen. ... waarvan eentje dood is en die andere zich niet heel lekker voelt. Die man is in 1970 blijven hangen ergens. Wat een idioot.Als je ook kijkt naar de onzin die vele mannelijke pundits uitkramen, waarvan velen op het hoogste podium geacteerd hebben, daar doen veel van die dames echt niet voor onder.

7 december 2023 om 12:26

Precies, zo heb ik Marco van Basten recent meer onzin uit horen kramen dan bijv. Fresia of Helene. Maar goed, who the f*ck is Joey Barton?

7 december 2023 om 12:43

dat jij frescia en helene wel kent en Joey Barton niet, zegt misschien genoeg over jouw reactie.. Het is zijn mening, gedurfd in deze tijd maar laat die man zijn eigen mening hebben. Dat andere er anders in staan ala..

7 december 2023 om 13:13

Laat Tilburgajax lekker zijn eigen mening hebben dan.

7 december 2023 om 12:40

Laten we Joey Barton dan vanaf nu ook maar alleen wedstrijden tussen PL middenmotors en alles onder dat niveau analyseren want alles daarboven is een dan voor hem ook 'een andere sport' aangezien hij nooit op dat hogere niveau gespeeld heeft.

Man man man, wat een onzin...

7 december 2023 om 12:46

Tsja, als het andersom was gebeurd, dan was er veel minder tot geen controverse in de media geweest. Wellicht werd het zelfs toegejuicht!

7 december 2023 om 14:34

Waarom verzinnen jullie dingen die niet gebeuren om een punt te maken? 'Als het andersom was'. Maar is het andersom? Nee. Dit wordt zo vaak gedaan. Barton was altijd al een enorme klootzak, en dat blijkt hij nog steeds te zijn. Kan je inderdaad alleen imaginaire situaties tegenoverzetten, want met daadwerkelijke argumenten valt dit niet te verdedigen wat Barton zegt. Barton zelf zou dan alleen de vechtpartij in de lokale pub mogen becommentariëren, beroepsidioot die hij is.

7 december 2023 om 17:17

'imaginaire situaties'?

Je hoeft alleen maar termen zoals 'mannenvoetbal en vrouwenvoetbal' te googlen of Duckgoto'en en je zien alleen maar tegenstrijdige berichten die ten gunste gaat naar vrouwen.

Het ene resultaat zegt dat 'vrouwenvoetbal iets heel anders is dan mannenvoetbal', gevolgd met een ander bericht dat 'mannen eens moeten kijken en leren van vrouwenvoetbal omdat dit zoveel beter is want blablabla', gevolgd met 'mannen kunnen niets over een vrouwensport zeggen want het is iets heel anders dan mannnensport', etc etc etc.

Mijn punt blijft staan. Dit staat los van een 'joey Barton' die een vrouwonvriendelijke tirade zou hebben gezegd.
Men moet eens stoppen met twee maten te meten. Totdat dit verandert, blijf je dit soort reacties krijgen.

7 december 2023 om 18:47

Het enige relevante voorbeeld dat echt vergelijkbaar is, is een vrouwelijke analist of voetballer die zou hebben gezegd dat mannen niets mogen zeggen over vrouwenvoetbal. Ik ken daar geen voorbeeld van. En als er wel zo'n vrouw zou zijn, weet je wat dan? Dan zou ik het ook met haar oneens zijn. Dat is precies mijn punt. Zij zou dan een misandriene mannenhaatster zijn en zou net als Joey Barton iets volkomen idioot heben gezegd. Punt is, dat is niet gebeurd, en dit artikel gaat er zeker niet over. Dus ja, je komt nu met imaginaire voorbeelden die alleen maar aan zouden tonen dat Barton inderdaad een lul is omdat het andersom ook idioot is. Het is een soort fake whataboutism. Oftewel, je gaat niet in op argumenten waarom Barton wel of geen gelijk heeft, maar verlegt de aandacht naar een ander, niet bestaand, probleem zodat je geen argumenten hóeft te geven.

7 december 2023 om 12:49




Laten we eerlijk zijn, allemaal goed en aardig maar toch kijkt elke man 1000x eerder naar Van Basten dan naar een vrouwelijke analist. Of Van Basten nou onzin uitkraamt of niet, er staat daar wel iemand met allure. Niemand maakt mij wijs dat men eerder naar een vrouwelijke analist zal luisteren dan naar iemand als Van Basten. Ja we zeggen wel het omgekeerde maar we doen gewoon wat we altijd al doen. Kom nou, beetje eerlijk mensen.

En degenen die beweren dat Helene Hendriks ook goed kan becommentariã£â«ren houdt zichzelf voor de gek. Wij als mannen weten nl dondersgoed waarom we graag naar haar luisteren (kijken).

Barton heeft hier wel een punt maar hij had het iets vriendelijker over kunnen brengen imo.





7 december 2023 om 12:55

@caykurrizespor:

Volledig oneens.

Als ik een Van der Vaart hoor zeggen dat Gravenberch beter is dan Bellingham... Tja, dan mag het VdV zijn, dat is simpelweg een idiote uitspraak. Stel je voor dat een vrouwelijke analiste dat zou zeggen? Ze zou met de grond gelijk gemaakt worden. En VdV kan vrolijk verder gaan...

Daarnaast vind ik bv Imke Courtois (belgische analiste voor Sporza) een verademing om naar luisteren. DIe geeft heldere, duidelijke analyses, to the point. Als je dat dan vergelijkt met bv de onzin die een Jan Mulder soms uitkraamt... en die laatste is dan een man en zou het dus, volgens jou, beter moeten weten?

Een goeie analist zijn heeft niets met geslacht of 'bekendheid' te maken maar alles met hoe je het spelletje snapt. En er zijn best wel wat vrouwen die voetbal even goed kunnen analyseren als mannen.

7 december 2023 om 12:57

Ik kijk liever naar iemand die zinnige dingen zegt dan iemand van allure. Erger me steeds meer aan de linkerkant van de tafel van Rondo. Overigens is de vergelijking met Fresia en Helene Hendriks mank, die zijn namelijk geen analisten. In Nederland hebben we eigenlijk alleen Stentler als vrouwelijke analist, maar die schuift zelden aan bij talkshows en die stukjes tussendoor bij de NOS zijn sowieso te kort voor een beetje diepgang.

7 december 2023 om 13:19

Thenry, dat zal wel wat jij zegt maar ik versta de helft niet van wat die Belgen zeggen, man of vrouw daar gelaten.

7 december 2023 om 15:55

Imke Courtois vind ik wel een heel slecht voorbeeld persoonlijk. Die heb ik over de jaren nog nooit op een originele analyse kunnen betrappen. Dat is ofwel onzin ofwel iemand anders papegaaien. Die is ook de studio binnengerold op basis van haar uiterlijk destijds en blijven zitten voor de diversiteit in de jaren daarop.

7 december 2023 om 16:31

Dat ligt eraan. Als ik iemand in mijn ogen iets zinnigs hoor zeggen, dan luister ik daar gewoon naar. Dan interesseert het me eigenlijk niet of het Kwakman, Van Basten, Stentler of Hoogdijk is bij wijze van spreken. Hetzelfde geldt uiteraard ook voor het tegenovergestelde.

7 december 2023 om 19:04

@real8madrid

De meeste mannen ook niet. Zijn zij binnengerold op basis van man zijn en voorgetrokken worden aangezien 99% man is?

Ik hoop dat je begrijpt dat die statement kant noch wal slaat.

Ah, dit zijn dus dingen waar je je zorgen over maakt wanneer je stinkend rijk bent. Must be nice.

7 december 2023 om 15:01

Dit heeft niets met vermogen te maken maar met een gebrek aan hersencapaciteit

Lulkoek. De enige manier waarop dit steekhoudend zou moeten zijn, is wanneer hij aangeeft dat enkel oud-profs erover mogen praten.

En dan willen we natuurlijk ook geen type Kwakman zien of horen bij CL-wedstrijden of Oranje.

Daarbij, hoe simpel dat vrouwke ook is van zijn filmpje, ik heb Sergio Ramos ook tijdens de KO-fase van de CL horen zeggen dat ie het jammer vond geen drie punten mee naar huis te hebben genomen.
Dus zelfs het niveau is niet zaligmakend.

Kortom: achterlijk gejank, van Barton.

7 december 2023 om 13:03

Wel grappig dat je een valide punt wil maken maar dan je complete post onderuit haalt door 'dat vrouwke' te gebruiken wat nogal kleinerend eruit ziet. Zeg dan 'die vrouw' of dat meisje.

Vraag me trouwens wel af of je zo'n insta-post serieus moet nemen als journalistiek.

7 december 2023 om 14:19

Er is niks denigrerends, badinerend of kleinerend aan het woord vrouwke, zwets niet zo slap. Het enige waar het iets over zegt is dat duidelijk is in welke provincie Almogaver lange tijd heeft doorgebracht.

7 december 2023 om 15:46

Vrouwke is zeker wel denigrerend dus westend zwetst niet slap. Hij heeft gewoon legit een punt

7 december 2023 om 16:21

Ja, die provincie waar Almogaver dus duidelijk veel tijd heeft doorgebracht is niet Overijssel, dus ik neem het oordeel van iemand uit die provincie ook niet heel serieus als het over Brabants taalgebruik gaat.

7 december 2023 om 18:11

Heeft helemaal geen donder te maken met wat jij beweert. Misseva88 heeft het bij het juiste eind. Heb het leeuwendeel van mijn leven in Brabant gewoond. Ironisch genoeg wil jij het verbeteren met "dat meisje", terwijl ze duidelijk volwassen is. Dat zou ik dan weer als kleinerend hebben ervaren.

Pfff…wat een ouderwetse kerel. Alsof we zo verwend worden met de mannelijke commentatoren en analisten. Haha.

Zolang er nog heel veel mannelijke analisten en commentatoren zijn die zelf vooral hun eigen onderbuik gevoel meenemen aan de tv-tafel, juich ik gewoon toe als er een vrouw zit die echt een objectieve analyse doet. En als ze daar niet in slaagt, dan zit ze toch gewoon op het niveau van de meeste mannen?

Barton is natuurlijk een volslagen idioot en zegt dit met 0,0 nuance. Veel te kort door de bocht en veel te overdreven.

Maaarrrrrrr wat ik wel hoop is dat we niet op analistenvlak niet gaan doorslaan in inclusiviteit. Nou is de de voetbalwereld zo'n beetje de meest conservatieve die er bestaat, maar ik moet er inderdaad niet aan denken dat bij elke programma een Leone Stentler aanschuift.

Je moet uiteindelijk gewoon voor de beste gaan en niet voor zoveel mogelijk diversiteit. Zo vind ik die kleinere vrouw van ESPN wel erg goed (even haar naam vergeten). Maar Alan Shearer vervangen voor een willekeurige vrouw zou natuurlijk van de zotte zijn.

7 december 2023 om 14:38

Doorslaan in inclusiviteit? Een grote meerderheid van de analisten zijn gewoon voormalig profvoetballers.

7 december 2023 om 15:04

Goed lezen kerel. Ik zeg nergens dat het al zo is. Sterker nog, letterlijk 1 zin later benadruk ik de conservatieve houding van de voetballerij.

Goh, Joey Barton heeft zijn mond open getrokken en er is iets doms naar buiten gekomen? Je verwacht het niet! Barton neemt weer een heel typisch en overdreven standpunt in om maar lekker schokkend over te komen en het nieuws te halen.. Er zijn er een aantal in Engeland die daar hun beroep van gemaakt hebben. Lekker kort door de bocht, lekker ondoordacht en lekker simpel de meest infantiele troep de wereld in slingeren onder de noemer: "het is toch zo?!".. De Wilders van het voetbal..

7 december 2023 om 12:25

Tsja, de Wilders van het voetbal. Wat ze gemeen hebben is het waanidee dat bij velen anderen ook leeft: als je iets denkt, moet je dat ook zeggen, want dat is zo lekker eerlijk en authentiek.. Zum kotsen.



Ergens heeft hij een punt. Ik heb maar heel weinig vrouwen zinnig over voetbal horen praten. Als ze goed zijn prima maar moet geen modeverschijnsel worden.

7 december 2023 om 13:15

Je moet eens van je zolderkamer komen en met vrouwen praten.

7 december 2023 om 14:17

Hetzelfde kan je ook over de mannen zeggen hoor. Dat het over het algemeen een door mannen gedomineerde sport is betekent niet dat mannen automatisch ook iets zinnigs er over te melden hebben. Al die zogenaamde analisten op TV zijn het levende voorbeeld. Maar omdat het mannen zijn wordt het soort van geslikt, zodra het vrouwen zijn die dezelfde onzin verkondigen dan wordt hun geslacht erbij gehaald. Dat is dus de kern van het hele probleem hier.

Zelfs een van Nederlandse grootse voetballers Van Basten kraamt wel eens onzin uit zoals dat geval met het stoppen van betaald voetbal om supporters geweld te stoppen.




7 december 2023 om 19:13

@repelsteel

Ergens heeft hij gewoon totaal geen punt en dat je 62 likes hebt gekregen zegt zoveel.

Zoals hier al werd aangegeven zijn de meeste mannelijke analisten ook dramatisch maar als zij onzin spreken benadrukt niemand dat het mannen zijn.

Dat noem je dus discriminatie. Hij heeft helemaal geen gelijk. Dat jij ook nooit een vrouw iets zinnigs over voetbal hebt horen zeggen ligt dan ook eerder aan jouw omgeving, want ik ken dan weer meer dan genoeg vrouwen die een stuk zinniger klinken dan de meesten op voetbalzone hier bijvoorbeeld.

Vooropgesteld, influencers horen bij de eerste groep die naar Mars geschoten wordt te zitten.
Verder is Barton een schoenzool.

7 december 2023 om 12:42

Ben je gek? Als Mars de toekomstige uitvlucht is, laat de influencers dan liever hier achter op deze afstervende bol.

7 december 2023 om 13:12

Dat maken wij toch niet meer mee amigo, dan heb ik ze liever nu al weg 😁

Haha. Dan zie je die titel en denk je: Welk figuur zegt nou zoiets!? En dan klik je... Joey Barton. En ineens ben je niet zo verbaasd meer. Waar hij is, is een controverse nooit ver weg.

7 december 2023 om 14:37

De controverse niet, de hersencellen wel. Mijn god wat een onsympathieke man is dat zeg. 100% wife beater

7 december 2023 om 14:40

Ik dacht, laat ik even Googelen 'Joey Barton domestic violence' en ja hoor, hij zou zijn vrouw op de grond hebben geduwd en hebben getrapt terwijl ze daar lag. De vrouw werd als een onbetrouwbare getuige gezien dus hij is niet veroordeeld. Maar we weten allemaal wat daar gebeurd is. Joey had weer eens te veel gezopen. Net als toen hij deze Tweets verstuurde. En dan zitten er hier nog VZers ja en amen te knikken bij deze woorden van deze randdebiel ook.

7 december 2023 om 16:00

"deze idioot zegt iets seksistisch, enige mogelijke conclusie is dat ie vrouwen mishandelt."

Ben jij wel helemaal lekker in de bovenkamer? Smakeloos zeg.

7 december 2023 om 16:47

"Zijn vrouw zegt het dus dat is het sowieso wel waar".

Je hebt mensen rondlopen met hele enge gedachtes.

7 december 2023 om 17:15

@AZE/CHE 4 EVER nou, wat een enge gedachte zeg. Snel, sluit LeidseHood op! Als je dit al "hele enge gedachtes' vindt.. Niet alle seksisten slaan vrouwen, maar bij Joey Barton is het praktisch 1 + 1 = 2. Zoek wat meer informatie over die imbeciel zou ik zeggen. Walgelijk persoon.

7 december 2023 om 17:23

Real8madrid als je denkt dat ik mijn wife beater comment alleen op deze opmerking van Barton baseer, zit je ernaast. Je kent Joey Barton toch? Gewelddadig, agressief, dronken, en nu komt daar vrouwenhaat bij. Dat is de optelsom die ik maakte en ik zeg zelf toch: oke laat ik het even Googelen en ja hoor. Haha enorm smakeloos van me he. Dat er een grote kans is dat een gewelddadige alcoholist die dit soort shit zegt over vrouwen waarschijnlijk ook daadwerkelijk gewelddadig is tegen vrouwen lijkt me logica, niet smakeloos. Hoe zie jij dat?

7 december 2023 om 17:27

AZE/CHE 4 EVER, degene met enge gedachtes is Joey Barton. Alhoewel, gedachtes, die man zijn vuige rotzooi verdient de term gedachtes niet. Die gast is nooit nuchter geweest, waarschijnlijk zelfs als foetus niet. Mooi wel hoe er een moraalpolitie zich vormt rondom kritiek op Joey Barton.

7 december 2023 om 17:30

Het is inderdaad heel eng ja als je mensen zonder bewijst de kt van alles te mogen beschuldigen. Vandaaf is hij een wife beater, morgen een pedofiel en verkrachter. Met dit soort beschuldigingen die geen enkel bewijs hebben kan je levens kapot maken.

7 december 2023 om 17:35

Hahaha inderdaad @aze/che 4 Ever. Mensen willen nuance inbrengen en worden meteen gezien als 'Barton-defenders' en seksisten.

Kom dan gaan we gelijk Benjamin Mendy opsluiten! Want hoewel hij vrij is gesproken, hadden getuigen wel gezegd dat hij wel schuldig is!
Kom dan gaan we gelijk Kevin Spacey opsluiten! Want hoewel hij vrij is gesproken, hadden getuigen ook gezegd dat hij wel schuldig is!
Etc.

7 december 2023 om 18:05

Ik zeg nergens dat jullie seksisten zijn he. Dat verzin je.

Ik zeg ook nergens dat hij een pedofiel is. Dat verzinnen jullie ook.

Ik zeg ook nergens dat we hem moeten opsluiten. En ik heb het ook niet over Mendy of Spacey. Ook dat verzinnen jullie.

Het is lastig om te beargumenteren hoe ik het niet eens ben met dingen die ik niet heb gezegd. Dus houd het aub bij datgene wat ik wel zeg: Joey Barton is een gewelddadige dronken agressieve idioot die met deze opmerkingen over vrouwen laat zien een vrouwenhater te zijn. Op basis daarvan zeg ik, wife beater. Zonder enig bewijs, dus ik ga even Googelen, dat is wel zo netjes, en wat blijkt? Hij is aangeklaagd voor het schoppen van zijn vrouw. Nouuuuu wat een toeval! Nooit gedacht. Haha joh ik ben geen rechter, en ik kan ook niet goed rekenen, maar mijn optelsom is wel vrij simpel ja. Dat heeft niks met schuldig of onschuldig te maken, maar met een niet onderbouwd gevoel op VZ. Als je dat niet oke vindt, prima, snap ik best hoor, maar verzin dan niet allerlei dingen die ik niet zeg. En doe ook niet alsof Joey Barton een normale, leuke man is.

7 december 2023 om 18:33

Neit willen dat allerlei dingen verzonnen worden, maar zelf wel verzinnen dat iemand een wife beater is en verzinnen dat Barton door ons een leuke man gevonden wordt. Maar ja je Google research is wel sterk, bijna net zo sterk als de conclusie van een plus een is twee.

7 december 2023 om 18:40

Allright jullie doen niet alsof hij normaal is, dat klopt. Maar ik zie ook nergens enige erkenning dat hij bewezen gewelddadig, agressief en alcoholist is, wat voor mijn wife beater gok nogal wat uitmaakt he. Eindstand gooi ik er zonder enige kennis en onderbouwing in dat ik denk dat hij z'n vrouw mept en blijkt hij daarvoor ook te zijn aangeklaagd. Die gok was dus niet zo vreemd. Jullie vinden dat echt verschrikkelijk en schieten good old Joey te hulp met verzonnen dingen die ik nooit heb gezegd en, vooruit, het terechte punt dat je zoiets niet zomaar kan zeggen zonder bewijs. Wat ik wel doe, want who cares. Goeie samenvatting?

ik ben geen voorstander van "cancelen" of "cancel cultuur"... maar voor deze absolute clown maak ik graag een uitzondering. Wat die allemaal heeft uitgevreten tijdens en na zijn carriere als voetballer is niet om over naar huis te schrijven.
Totaal niet serieus te nemen en verder ook gewoon een hele vervelende, nare en geweldadige vent.

En voor de mensen die misschien nog iets jonger zijn en barton niet kennen, google maar eens naar wat hij allemaal gedaan heeft.. o.a. een ploeggenoot aangevallen waarvoor hij 4 maanden schorsing en ontslag heeft gekregen, maar ook gevangenis straf voor een geweldsincident (in een nachtclub vgm).

7 december 2023 om 14:42

Volgens zijn eigen logica mogen alleen mensen die ergens verstand van hebben zich ermee bemoeien. Ironisch. Deze guy is zo ontzettend achterlijk inderdaad.

Ik verbaas me er niet over dat dit uit de mond van Joey Barton komt. Ontzettend talentvolle speler, maar vooral bezig met zaken naast het veld tijdens zijn carrière als speler. En gaat zo te zien nog lekker door nu hij trainer is (desondanks alweer een maand zonder club).

Die hele tijdlijn van die gast staat vol walgelijke dingen richting vrouwen. Wie stopt die man

7 december 2023 om 13:06

Zo lang hij een podium blijft krijgen bij zowel de premier league totaan het niveau voetbalzone blijft er markt voor bestaan. We zitten nu eenmaal in een periode waarin iedereen alles MOET zeggen en als je irrelevant dreigt te worden moet je vooral hele extreme dingen roepen.

Kijk hij maakt een verkeerde analyse. Ja mannenvoetbal en vrouwenvoetbal zijn verschillend in niveau en allerlei andere zaken. Maar dat wil niet zeggen dat Piet thuis op de bank het automatisch beter weet dan Bettie.

Als hij een punt wil maken dat steeds meer vrouwen een platform krijgen om onzin te verkondigen puur het feit omdat ze vrouw zijn, mag je hier wel een statement van maken. Maar om nou alle vrouwen neer te zetten als een stelletje onbenullen gaat ook wat ver.

Kwestie van gewenning toch? Ik keek vroeger F1 met Olaf Mol, het Nederlands Elftal met Jack van Gelder en Feyenoord met Jan Dirk Schouten. Zoals dat gaat zijn die allemaal op den duur vertrokken en ik moet zeggen dat de nieuwkomers in de eerste seizoenen verschrikkelijk waren. Kon er echt niet aan wennen, tot het wel weer normaal wordt. Zo is het toch ook bij dit soort programma's. Je bent de mannenstem gewend dus een vrouwenstem moet je aan wennen. Bij een Hendriks wen je daar ook op den duur aan. Dus geef het tijd.

Grappig! Voetbalzone plaats een artikel dat waarmee het een discussie wil uitlokken over mannen versus vrouwen voetbal. Als ik dan een aantal andere vergelijkingen tussen groepen mensen aanhaal dan wordt de reactie verwijderd omdat het een discussie uit zou lokken tussen deze groepen mensen.

Plaats DAN DIT Artikel Niet!

Reageer

Je mag reageren vanaf niveau 3.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren