Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Botteghin wil per se naar Feyenoord: 'Alles is mooi aan die club'

Laatste update:

Eric Botteghin wil deze zomer per se naar Feyenoord overstappen. De Rotterdamse club meldde zich een week geleden officieel bij FC Groningen, maar de noorderlingen hanteren vooralsnog de hoofdprijs voor de 27-jarige verdediger uit Brazilië. Botteghin hoopt dat de clubs tot een vergelijk komen, en het liefst zo snel mogelijk.

Botteghin ziet een overstap naar Rotterdam helemaal zitten. "Feyenoord is één van de grootste clubs van Nederland”, benadrukt de verdediger donderdag in gesprek met De Telegraaf. "Alles is mooi aan Feyenoord. Ik kan daar elke twee weken voor 50.000 man spelen, de hele historie is prachtig en de club heeft elk jaar de kans om kampioen te worden. Ik vind dat het een heel mooie stap zou zijn. Financieel, maar vooral sportief.”

FC Groningen deed steunpilaren als Tjaronn Chery en Maikel Kieftenbeld al van de hand en ziet het eigenlijk niet zitten om ook Botteghin uit te zwaaien. Twee clubs uit de Championship kregen ook al nul op het rekest. "Ik moet afwachten", erkent Botteghin, die niet bang is voor de concurrentiestrijd in De Kuip. "Sinds ik naar Nederland kwam wilde ik het maximale uit mijn carrière en mezelf halen. Dat kan op die manier. Concurrentie hoort bij elke grote club en is alleen maar mooi."

Denk jij dat Eric Botteghin deze zomer naar Feyenoord zal overstappen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Voor aanvang van het seizoen heeft iedere club kans om kampioen te worden.
Verder is Feyenoord natuurlijk wel een mooie club met het mooiste stadion van Nederland.

Tja eric, ook fc utrecht maakt ieder jaar kans op de titel maar pakt em nooit on: goede aanwinst voor Feyenoord, ervaring en een sterke vent achterin.

Is zeker een versterking voor feyenoord. Voor hem kan je wel geld op tafel gooien.

30 juli 2015 om 07:15

Tsja... ik vraag het me af. Hij zal toch reservespeler zijn in eerste instantie. Hoeveel moet je daar voor willen uitgeven?

30 juli 2015 om 07:18

Botteghin speelt een Kongolo in deze vorm heel makkelijk uit de basis!

30 juli 2015 om 07:18

Reserve? Why? Hij met v beek in het centrum, kongolo lb en kan nelom op t bankie.

30 juli 2015 om 07:20

Ik ben het met je eens hoor, maar Kongolo is pertinent tegen het spelen op de linksback positie als je VI mag geloven. Zou dan een transfer serieus willen overwegen. Beetje het Martins Indi verhaal, die daar ook doodongelukkig van werd.

30 juli 2015 om 07:28

Dat zegt Martijn Krabbendam van VI ja. De man die sinds een tijd al geen ingangen meer in het Maasgebouw heeft en alleen maar met aannames komt. Niet al te serieus nemen die vent. Daarbij, als Kongolo niet tegen concurrentie kan is het misschien maar beter dat ie een andere baan zoekt. Speelt al bijna een jaar ronduit zwak.

30 juli 2015 om 07:39

Dan moet hij maar moven ja, niemand is groter dan de club, behalve zlatan dan, althans dat zouden zijn woorden zijn.

30 juli 2015 om 07:49

Dan moeten we met twee rechtspoten centraal spelen en wat doen we dan met vd Heijden? Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren als hij komt..

30 juli 2015 om 08:06

Dat vind ik inderdaad ook een beetje vreemd. Vd Heijden is gratis en zou je kunnen halen voor de bank/concurrentie. Maar voor botteghin betaal je een transfersom en ik heb het vermoeden dat hij ook niet voor een auto van de club met tankpas komt spelen. Dus die haal je voor de basis. Maar ik ben van mening dat van Beek onbetwist basisspeler is.

30 juli 2015 om 11:28

Van Beek is zeker basis! Kongolo is een twijfel. Ik zie hem persoonlijk het liefst als linksback. Heijden op 6 en Vejinovic en Toornsta als twee 'tienen'..

30 juli 2015 om 16:09

Kunnen we v Beek af en toe weer op rechtsback posteren. Deed ie niet heel onaardig tijdens zijn debuutseizoen. Alles beter dan Wilkshire iig, Rickie is geen RB

Hij is 27 jaar. Groningen moet 'm gewoon verkopen, nu het kan. Gaat niet meer in waarde stijgen en misschien kan Feijnoord een afgedankt talent in de deal betrekken. Win win situatie lijkt me.

30 juli 2015 om 07:18

Ze mogen Immers wel hebben. Toch een van de meest begaafde talenten die het vooralsnog alleen nog niet helemaal heeft laten zien, maar iedereen kan zijn ongelimiteerde potentie zien. Misschien dat ze bij Groningen deze deze ruwe diamant weten te slijpen!

30 juli 2015 om 09:42

Hahahaha daadwerkelijk al je woorden zijn grappig

30 juli 2015 om 11:05

Mwah, Immers is welkom. Hij is niet enorm goed, maar wel iemand die vanaf het middenveld tussen de 10 - 15 goals per jaar maakt. Want op de Leeuw na, hebben we geen doelpuntenmakers.

30 juli 2015 om 12:38

Dat zou een goede ruil zijn want Immers is zeker goed genoeg voor Groningen.
Alleen denk ik at hij wil blijven of naar het buitenland wil

30 juli 2015 om 10:11

Groningen/nijland spelen dit echt slim. Zij willen botteghin echt wel verkopen. Gratis de deur uit is echt geen optie. Maar ze overtuigen wel bijna iedereen ervan en halen zo het maximale transferbedrsg op, let maar op.

30 juli 2015 om 12:39

Nu hij zelf graag wil al het echt wel doorgaan maar dat Groningen er een goed prijs voor wil is ook logisch. Zal wel 2 a 3 miljoen worden.

Zal best,ik wil ook graag dit seizoen een representatief Grunn zien.Uit eindelijk zal hij toch wel gaan , zo werkt dat altijd.Jammer dat je hele as waarschijnlijk verdwijnt ...komt niet ten goede aan je prestaties.

30 juli 2015 om 07:30

Dat is het lot van een club als FC Groningen helaas. Dit zie je bij al dat soort clubs die een jaartje boven zichzelf uitstijgen

30 juli 2015 om 07:34

Waarna Feyenoord, PSV en Ajax weer van hun beste spelers beroofd wordt door een grotere (lees: rijkere) club in het buitenland. Zo is de voedselketen in de voetbalwereld. Niks nieuws onder de zon.

Dit houd Groningen niet meer tegen,"welkom in Rotterdam"

Ja das een gelopen zaak voor FC Groningen. Speler wil weg, dus nu nog een goede prijs proberen te krijgen.

Belangrijke factor achterin geweest, maar idd wordt 28 jaar en straks krijg "niets" meer voor hem.
Voor een goed bedrag verkopen, talenten genoeg in NL en buitenland die heel goed kunnen verdedigen.

Waarom hem niet meteen gehaald ipv slapjanus Van der Heijden ?

Feyenoord wil Botteghin, Botteghin wil naar Feyenoord. Nou dan is het wel een bekeken zaak. En daarbij kan Groningen een redelijke transfersom wel laten lopen ??

30 juli 2015 om 07:31

Vd Heijden is linksbenig.

30 juli 2015 om 07:32

En tevens transfervrij en van de juiste leeftijdscategorie. Dat was gewoon een buitenkansje.

30 juli 2015 om 07:49

Allemaal waar, en toch heeft Fcbogarde ook een punt: dit is wel een echte verdediger, daar waar Van der Heijden beetje een mooiweerverdediger is die vooral lekker wil voetballen. Then again: als je pressie wil spelen en behoorlijk ver naar voren dan zou Botteghin wel eens een verkeerde keus kunnen zijn, aangezien hij niet heel wendbaar of snel is. Maar het belangrijkste bezwaar is als je de ontwikkeling van talenten als Van Beek en Kongolo in de weg gaat staan met korte termijn politiek. Hij komt wel voor de bank en de concurrentie en niet voor de basis.

Dat alles gezegd hebbende, het is natuurlijk wel mooi wat hij zegt over Feyenoord. Maar laten we niet vergeten dat hij ook stond te springen voor Groningen toen hij geschorst was voor de beker (terecht natuurlijk). Een beetje opportunisme is hem niet vreemd, schat ik zo in.

30 juli 2015 om 07:53

Zou vd Heijden op 6 kunnen spelen en Vejinovic op 10 in een systeem met twee aanvallende middenvelders? Dan zou je vd Heijden, Toornstra en Vejinovic spelen. Ik denk wel dat hij(vejinovic) dat kan. Van der Heijden is van origine een 6.

Als je dan met van Beek en Botteghin centraal speelt en Kongolo op linksback, heb je een aardig fundement, denk ik.

30 juli 2015 om 08:48

@ kevinvermaat

Dat is mogelijk maar ik zie het niet gebeuren. Vd Heijden gaf heel duidelijk in een interview aan dat hij moet focussen op een plek centraal in de verdediging.

Het zou mij niet verbazen als we in een 3-5-2 formatie gaan spelen. Dat zou gelijk ook het aantal middenvelders die we momenteel hebben verklaren.

30 juli 2015 om 14:36

Precies wat ik dacht. Veijnovic op 10 zou echt fantastisch zijn. Daar heeft hij voorheen ook altijd gespeeld en met zijn inzicht en pass gaat dat elke wedstrijd een stortbui aan kansen opleveren!

30 juli 2015 om 09:12

Omdat zowel Mathijsen als Boulahrouz een opvolger nodig hebben. Van der Heijden was gratis.

Als Feyenoord ook nog eens Bothegin aantrekt dan heeft het zich wel heel sterk ingekocht. Het is natuurlijk de vraag hoe het verlies van Clasie wordt opgevangen, maar de aankopen zijn volgens mij echt een versterking. Achilleshiel blijven de backs, maar het zou zomaar een heel mooi jaar voor Feyenoord kunnen worden. Er zit iig heel veel power in dit team en met Boetïus, Başaçıkoğlu en Vilhena heb je ook nog eens veel creativiteit. Het zal moeilijk worden Feyenoord te verslaan.

Ik hoop maar dat waar twee honden om een been vechten Ajax er met de schaal tussendoor floept. Want na de tweede helft van gisteren zal dat echt door het floepen moeten gebeuren.

30 juli 2015 om 07:34

Ajax handhaaft zich altijd wel. Kijk naar afgelopen seizoen. Dat je met zulk materiaal tweede wordt is een godswonder. Het is wellicht saai voetbal maar wel effectief.

30 juli 2015 om 08:05

Nou gister na de eerste helft had ik er alle vertrouwen in en eigenlijk nog wel, want er zit veel potentie in de groep. Maar het is jong, wisselvallig en kwetsbaar en dat zag je in de tweede helft. Het komt vast wel goed met Ajax en ze zullen zeker meestrijden, maar als ik de power bekijk die Feyenoord nu heeft zie ik Feyenoord niet zo veel punten morsen. PSV is op zich wel een vraagteken. Ik weet niet hoe ik ze moet inschatten wat betreft de aankopen. Depay en Wijnaldum zijn dan wel vertrokken, maar dat hoeft niet te betekenen dat ze daardoor verzwakt zijn. En als ze verzwakt zijn dan zal het nog wel meevallen, want afgelopen seizoen waren ze gewoon oppermachtig. Ik denk dat PSV nog steeds de gevaarlijkste aanval heeft, maar een niet zo sterk cv. Feyenoord heeft wilskracht, power en creativiteit, maar zwakke backs. Ajax heeft een zeer sterke as en eindelijk een rechtsback die echt goed is; Dijks lijkt mij betrouwbaar. Maar vooral ook jeugdig.

30 juli 2015 om 08:02

Klopt. Maar 1e helft was echt prima van Ajax. Hebben altijd meer kans dan Feyenoord. Ik zie PSV dit keer als outsider. Ben niet onder de indruk na het verlies van de beste spelers. Feyenoord zal indien het kampioen wil worden ook die potten tegen Ajax moeten winnen. Dat gebeurd te weinig ook al zijn ze beter. Verder zakt Feyenoord te vaak door een ondergrens waar Ajax dan nog steeds punten pakt.

30 juli 2015 om 08:09

Ben ik het op zich met je eens, zoals je hierboven kan lezen. Maar ik denk dat de aankopen die Feyenoord heeft gedaan wel eens kan maken dat ze wat minder vaak door de ondergrens zakken. Denk ook niet dat GvB Kazim tegen Ajax gaat opstellen en dat is nadelig voor Ajax :D

30 juli 2015 om 10:22

De achilleshiel blijft nu de spitspositie.

Karsdorp is een redelijke back, Nelom eruit, Kongolo erin. Als laatstgenoemde moeilijk gaat doen, gewf je Woudenberg een kans. Een jongen met potentie die ook wel eens wat meer verdiend (in de zin van speeltijd).

Als Botteghin komt zit de verdediging echt wel dik in orde, middenveld was al prima, genoeg buitenspelers met talent, alleen de spits nog.

Kazim is 3x niks, Te vrede is 4x niks, met Achahbar win je de oorlog niet en Kuyt is ook niet de ideale spits, althans; hij gaat er geen 20 maken.

Dus komt er maar in met 'n nieuwe van Geel.

30 juli 2015 om 12:42

Karsdorp gaat het wel redden als rechtsback en desnoods kan van Beek ook rechtsback.
Linksback zal nog wel iemand bij moeten komen of Woudenberg moet nu gaan doorbreken want Nelom komt echt te kort.

Worden we alleen maar sterker van. Echter niet meer als 3 miljoen uitgeven. Ik lees dat mevrouw Kongolo niet op de back wil spelen, maar alleen in het centrum en anders weg wilt. Dan maar gelijk doorpakken als dit waar is. Vriendjes JPB en Tonny mogen mee. Vond ze geweldige talenten, maar na afgelopen jaar twijfel ik of het talent er uit gaat komen. Had ze liever alle 3 tot in de lengte van jaren in de Kuip gezien, maar vind ze op dit moment simpelweg niet goed genoeg voor de basis 11.

30 juli 2015 om 07:37

Ik vind 1,5 miljoen al veel voor een speler van bijna 28 en met een grote kans dat hij op de bank beland.
Het lijkt me een beleid van onnodig geld uitgeven. Je hebt backs nodig en voorin kwaliteit!

30 juli 2015 om 07:47

Ik geloof wel dat Botteghin op dit moment beter is dan onze beide cv's im eerlijk te zijn.

30 juli 2015 om 08:50

Ik zou ook niet meer betalen dan 1-1.5 miljoen.

30 juli 2015 om 10:46

Voor dat geld krijg je hem niet. Denk dat er minstens 2.5m op tafel moet komen om onze beste en enig overgebleven steunpilaar te laten vertrekken. Dit was vorig seizoen mijn favoriete speler bij de FC en voor een miljoen gaan ze hem gewoon nog een jaar houden.

30 juli 2015 om 10:14

Dan moet Ajax zich direct melden, Kongolo is nu al de beste CV van de eredivisie in mijn ogen.

30 juli 2015 om 11:21

Dat is van beek. Kongolo is zwaar onder de maat sinds t wk.

30 juli 2015 om 12:43

Kongolo had een dipje maar die komt er ook wel.
Maar concurrentie is altijd goed dat zie je ook nu van Beek geblesseerd is.

Snap dit niet zo goed eigenlijk. Straks heb je dan 4 cv's en je kan dr maar 2 opstellen wat betekend dat er 2 ontevreden gaan worden wat weer voor hoop onrust zal zorgen. Ik moet ook nog maar zien of botteghin met veel ruimte in zijn rug kan spelen. Beter halen ze een nieuwe linksback en evt een rechtback dan kan karsdorp gewoon op 10 spelen waar hij hoort.

30 juli 2015 om 07:32

Een club die mee wenst te doen om de prijzen moet alle posities gewoon dubbel bezet hebben met kwalitatief goede spelers. 4 centrale verdedigers is helemaal niet zo gek. Karsdorp zal geen 10 gaan spelen, daar heeft Feyenoord al genoeg opties voor. Bovendien doet Karsdorp het meer dan prima op die positie. Was tegen Southampton een van de weinige die regelmatig wat goeds liet zien. Lekker laten staan!

30 juli 2015 om 07:57

Nou heb liever dat ze een talent een kans geven dan( niet Dammers). Bovendien is er geen enkele nederlandse club die 4 gelijkwaardige cv's heeft. Misschien Ajax maar daar is ook echt vd Hoorn de slechtste vd 4. Wat de 10 positie betreft daar hebben ze Immers voor daar ga ik al niks meer over zeggen. En Toornstra is hopeloos uit vorm en heeft bij feyenoord nog geen goede wedstrijd gespeeld op 10. En Vilhena heeft vorig seizoen ook niks laten zien. En ja Karsdorp was 1 van weinige lichtpuntjes tegen s'hampton op de rechtback moet je nagaan hoe goed die jongen op 10 is, want dat is zijn positie en is zelfs vorig jaar nog uitgeroepen tot beste talent van alle jeugdteams in Nederland.

30 juli 2015 om 11:03

"nou heb liever dat ze een talent een kans geven dan( niet Dammers). "

Dat talent zal er nu nog niet zijn anders had dat talent wel de kans gekregen i.p.v. Dammers.

30 juli 2015 om 12:44

e zijn 2 goede talenten voor die positie (vd Meer en Knoesters) maar die zijn nog te jong en Dammers is er ook nog niet klaar voor.

30 juli 2015 om 07:40

Amen! En dan nog iemand met kwaliteit voor in de spits.
Ik vind dit weer zo'n amateuristische zet van van Geel. Een hoop geld wat naar mijn mening veel beter besteed had kunnen en moeten worden.

Ja! Dit zou verschrikkelijk goed nieuws zijn voor Feyenoord! Hoop dat 'ie komt.

Jammer dat psv niet met hem aan de haal ging. Maar snap het aan de andere kant ook wel. Leuke verdediger. Maar als je op je 27ste nog bij groningen speelt snap ik de twijfel wel, toch zou ik hem halen.

En uiteindelijk laat Groningen hem voor een fooi gaan opbde laatste dag. Zou toch wel zo'n 1,5 tot 2 miljoen op moeten leveren. Benieuwd wat Feyenoord geboden heeft.

Ik Kan me heel goed voorstellen dat Botthegin deze stap wil maken.
Voor zijn idee is dit,het maximale uit mn carriere halen,de ultieme mogelijkheid.
En inderdaad,hij heeft nog een contract voor een jaar bij Groningen.
Waardoor hij wellicht nog redelijk geld oplevert voor de club.
Ik zou zeggen Groningen:neem het risico!

Een mokerslag voor Groningen maar als de speler zelf graag weg wil, moet Nijland er het maximale proberen uit halen en snel een vervanger gaan zoeken. Dit is nu eenmaal het lot van een subtopper.
Het is alleen waardeloos dat dit nog allemaal kan zo kort voor het begin van de eerste wedstrijden. Moeten ze echt een keer iets aan gaan doen!!

De prijzenkast is ook mooi.....opgeruimd.

30 juli 2015 om 08:37

Er staat tenminste wel een europa cup in van deze eeuw

30 juli 2015 om 09:03

En een Knvb beker, dacht ik

Botteghin zou goed passen in het team en goed dat Kongolo eventueel vuur aan de schenen gelegd krijgt. Wil hij een grote speler worden moet hij niet weglopen en gewoon deze strijd aan.

Zonde dat FC Groningen (en Vitesse) zoveel steunende spelers aan het verliezen is, dat is geen goede voorbode voor Nederlands voetbal in Europees coëfficiëntie lijst.

30 juli 2015 om 09:04

Dit gebeurt altijd, presteer je goed, dan word je leeg gekocht.
Voorbeelden zat.

30 juli 2015 om 10:48

Tot nu toe krijgen we gelukkig wel normale bedragen voor onze spelers. Allemaal met nog een jaar contract of gelimiteerde afkoopsom. Botteghin zou ik wel erg vinden als die weg gaat, meer dan Chery (met Rusnak hebben we al een opvolger). In Botteghin zag ik een toekomstige aanvoerder.

Nou, het spel is op de wagen. Van Geel biedt niet al te hoog, Botteghin laat weten per se naar Feyenoord te willen, eens zien of hij zondag nog speelt om de Johan fruitschaal. Daarnaast benieuwd of de zeurpieten nu eens zwijgen over Van Geel, Feyenoord heeft zijn defensie straks enorm versterkt voor minder geld dan vorig jaar met Boulah en Mathijsen. Vejinovic voor weinig, Gustafson viel te overzien, Kuijt terug, kazim voor niets, weer ruimte voor jeugdspelers en de talentvolle Sleegers weer terug. Als dit team eenmaal op gang komt aanvallend, en daarvoor herbergt het in mijn ogen zeker genoeg talent, dan lijkt het me een moeilijk te verslaan team. Geen Europese verplichtingen, de competitie kan weleens een mooie worden met een top drie die elkaar kan uitdagen.

30 juli 2015 om 09:37

En als Van Geel middelmaat zoals Nelom, Immers, Kazim en Te Vrede weet te verkopen + een paar spelers zoals Dammers en Nieuwkoop weet te verhuren dan heeft hij het geweldig gedaan.

Helaas moet hij ook Boëtius en Vilhena proberen te verkopen aangezien beide talenten niet willen verlengen. Hierdoor krijgt Gio wel de ruimte en mogelijkheden om type spelers te halen die perfect in zijn formatie passen.

Ik mag hopen dat dit niet doorgaat... Dan kun je als een malle opzoek gaan naar vervangers.

30 juli 2015 om 10:49

Zitten we weer met Kappelhof en Lindgren achterin. De een kan er niks van en de ander wordt snel oud. Goede centrale verdedigers zijn schaars tegenwoordig.

Lekker twee rechtspoten achterin en terug naar de basis. Met van Beek en Botteghin heb je gewoon twee no-nonsense verdedigers die de boel achterin neer moeten zetten. Niet dat gezeik zoals tegen Soton.

Waarom zoveel geld uitgeven als je al drie prima CVs hebt? Ik zou een LB halen als ik Feyenoord was.

30 juli 2015 om 10:06

Feyenoord heeft daar Lucas Woudenberg. Die jongen maakt een goede ontwikkeling door. Nelom komt te kort idd.

Nee he!!!! Die moet je nu wel laten gaan als dit daadwerkelijk zijn woorden zijn. Ergens kan ik mij dat natuurlijk wel voorstellen, maar als Grunn supporter baal ik hier natuurlijk als een stekker van! Waarom komt Feyenoord verdorie niet eerder, kan mij niet voorstellen dat ze er nu pas achter komen dat Botteghin een kanjer is. Ik zou echt niet weten wie Grunn nu nog moet halen als vervanger van ongeveer zijn kaliber. Of ziet Kongolo het zitten om hier een jaartje te ballen:-) Die is toch niet blij als Botteghin komt?

Och...het huilie huilie dwars doen gaat beginnen.....

30 juli 2015 om 10:04

Morgan, leg uit!

30 juli 2015 om 10:43

nee. probeer er zelf maar achter te komen

30 juli 2015 om 10:46

Grote kerel!

30 juli 2015 om 10:50

Nu maar hopen dat Botteghin niet met Suarez en Bruno Silva belt om advies in te winnen...

Vind het een hele goede verdediger! Ben benieuwd of Groningen hem kan behouden, hij wil zelf weg en als die moet blijven is dat meestal niet goed voor de motivatie.
We hebben Kongolo en van Beek, jonge talenten, maar wil je echt bovenin mee kunnen draaien, heb je gewoon vrijwel overal dubbele bezetting nodig. Krijg je ook concurrentie en dan heb je kans dat het niveau omhoog gaat. Zou mooi zijn als Feyenoord weer eens een sterke bank achter de hand heeft en dan ook serieuze concurrentie op meerdere posities heeft. Dat heb ik jaren lang gemist.

Hoop dat Botteghin komt! Kan het niveau makkelijk aan denk ik.

Zou een aderlating zijn voor Groningen. Groningen moet echt nog iets doen op de tranfermarkt om de transfers op te vangen, wel al een goed begin met het halen van Drost.

Maar ik snap niet waarom ze opzoek zijn naar een cv, daar hebben ze volgensmij genoeg kwaliteit. ze kunnen een aanvaller beter gebruiken!

30 juli 2015 om 14:02

Als cv's hebben we een Kappelhof die er niks van kan, een Laan die te dik is, een Bakker die elk jaar een blessure heeft en Lindgren, een middenvelder.

nu nog een goede spits . welkom in rotterdam eric . immers vilehna jp tevrede nelom weg daar goede vervangers voor halen . . we kunnen dit jaar een goed seizoen hebben. misschien dammers verhuren aan een club als nec en nieuwkoop ook. mocht kongolo janken dat hij op lb moet spelen hm dan maar verkopen en nuytinck halen van anderlecht

Feyenoord krijgt een probleem als Botteghin gehaald wordt. Kongolo dreigt met een vertrek als Botteghin gehaald wordt.

Ik zie in Botteghin zeker een versterking. Qua verdedigers is dit een welkome versterking. Juist door concurrentie stuw je kwaliteit en laat je meer het talent spreken. Voor hem die stap omhoog en met zijn leeftijd is dit zeker okay voor zijn ontwikkeling. Wellicht een mooie aanzet voor een stap buiten Nederland.

Die zou Feyenoord echt sterker maken.

Mocht dit door gaan dan gaat Reijnen of Vriends naar Groningen. Hans Nijland is vanochtend gesignaleerd bij het Cambuurstadion. Mocht dat gerucht waar zijn dan is het een simpele op tel som.

30 juli 2015 om 14:05

Zouden ze een aanwinst zijn voor Groningen? Ik heb namelijk geen beeld bij bijde heren.

30 juli 2015 om 16:35

Vriends durf ik niets over te zeggen. Reijnen zeer zeker

Superaankoop! Nu nog een linksback en spits (echte kwaliteitsinjecties voor de basis) dan doet Feyenoord weer mee voor de eerste 3 plekken)!

Hahn / Vermeer / Miazek

Karsdorp / Wilkshere
Van Beek / Botteghin
Kongolo / Van der Heijden
Aankoop / Woudenberg

Vejinovic / EL Ahmadi / Verdonk
Toornstra / Schuurman
Vilhena / Gustafson

Kuyt / Basacikoglu / Manu
Aankoop / Achabar / Kazim
Boetius / Sleegers / Manu

Aankopen: Spits / Linksback
Verhuren: Lopes Cabral / Gronsveld / Nieuwkoop / Dammers
Verlengen: Kongolo / Vilhena / Boetius
Verkopen: Immers / Nelom / Te Vrede

Woudenberg / Dammers / Lopes Cabral moeten echt progressie laten zien anders is dit het laatste seizoen.

Wilkshere / Vermeer / Kazim mogen dit seizoen nog blijven maar zie ik liever volgend seizoen ook vertrekken.

Zodra Botteghin binnen is zal Feyenoord nog snel zoeken naar een linksback en van al het geld dat er over is zal er nog een spits gekocht worden. Mochten er nog spelers vertrekken dan zal dit bedrag alleen maar oplopen waardoor de mogelijkheden voor een betere spits steeds groter worden. Ze zullen het nu nog met opties als Kramer moeten doen waarschijnlijk maar met de juiste transfers kunnen we misschien nog wel opzoek naar een kwalitatief betere spits.

Gewoon ruilen tegen Nelom en Immers.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren