Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Amrabat droomt na transfer: ‘Real Madrid, Dortmund en United’

Laatste update:

Sofyan Amrabat kan niet wachten om aan de slag te gaan bij zijn nieuwe werkgever Club Brugge. De middenvelder rondde vrijdag zijn overstap van Feyenoord naar de Belgische topclub af en staat nog op dezelfde dag voor het eerst op het trainingsveld in België. Amrabat raakte in Rotterdam op een zijspoor en heeft gekozen voor een vertrek. Club Brugge telde naar verluidt tweeënhalf miljoen euro neer voor Amrabat, die dit seizoen gaat spelen in de Champions League.

Als kampioen van België heeft Club Brugge zich geplaatst voor de groepsfase van het miljardenbal. Vorig seizoen kwam Amrabat al met Feyenoord in actie in de Champions League en dit seizoen gaat hij opnieuw de strijd aan in het grootste Europese clubtoernooi. “Dat is het mooiste wat er is, als voetballer het hoogst haalbare”, zegt Amrabat in gesprek met het clubkanaal van Blauw-Zwart. "Ik hoop op Real Madrid, Dortmund en Manchester United. Spanje, Duitsland, Engeland en België. En dan gaan wij door" aldus de aankoop met een knipoog.

"Het belangrijkste is om kampioen te worden. Ik denk dat er ook een sterk team staat, dus daar gaan we vol voor”, aldus de 22-jarige Amrabat, die zich goed heeft laten informeren over Club Brugge. "Dit is een hele mooie club, die vergelijkbaar is met Feyenoord: trouwe supporters, altijd een goede sfeer... Een echte volksclub. Ik heb natuurlijk ook een gesprek gehad met de mensen van de club en ik had er meteen heel veel zin in. Er sprak veel vertrouwen uit.”

Amrabat werd een jaar geleden door Feyenoord overgenomen van FC Utrecht voor een bedrag van vier miljoen euro. In zijn eerste seizoen in Rotterdam kwam hij tot 21 competitiewedstrijden, waarvan elf als basisspeler. Amrabat maakte dit seizoen in de voorronde van de Europa League tegen Trencin (4-0 nederlaag) een tegenvallende indruk en belandde op de tribune. Het duurde niet lang voordat hij een transferverzoek indiende en uiteindelijk voor Club Brugge tekende.

Denk jij dat Sofyan Amrabat gaat slagen bij Club Brugge?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Tja hopen op 3 mooie affiches en kansloos onderuit gaan of hopen op zo slecht mogelijke tegenstanders.
het blijft een dilemma

24 augustus 2018 om 11:47

Hij gaat in ieder geval wel Europees voetbal spelen. Ik denk dat zoiets ook meespeelt. Feyenoord kan niet eens van Trencin winnen om zich te kwalificeren. Dan moet je als voetballer snel daar weggaan. Maar hij komt wel tekort voor het echte voetbal.

24 augustus 2018 om 11:56

Hij was toch zelf een van die spelers die tegen Trencin stond te schutteren, hij zou zich net als de rest zich moeten schamen voor het leveren van zo een wanprestatie.

24 augustus 2018 om 11:59

Raad eens wie er op dat middenveld speelde toen ze zich blammeerde tegen Trencin.

24 augustus 2018 om 12:00

Precies, de hoofdreden dat Feyenoord zich niet plaatste was die afgang in Slowakije, waar het middenveld met Amrabat erbij werd overlopen. Fysiek is het een topper, maar hij speelt als een blind paard. Zie ook de 0-1 bij Feyenoord-Ajax, dat was echt een ongelooflijk domme fout. En de 0-1 bij de eerste wedstrijd van Marokko op het WK (waarbij ze eigenlijk hun kansen vergooien): komt uit een oliedomme overtreding van Amrabat.

24 augustus 2018 om 12:08

Hahaha amrabat de man die het slechtst was van allemaal tegen trencin enige wat die goed kan is ze dikke reet ergens indraaien het is nog een ergere postbode fan vilhena ja die heb idd ze conclusies getrokken na ze blamerende spel tegen trencin manmanman

24 augustus 2018 om 12:17

Hij heeft CL gespeeld, hij heeft een WK gespeeld en gaat nu weer CL spelen.
Hij heeft alle keren niets bijgedragen aan de kwalificatie hiervoor.

24 augustus 2018 om 12:19

Haha hou toch op. Heb je van Beek en Nieuwkoop niet gezien die wedstrijd.

24 augustus 2018 om 12:35

@jasonrhijn: Club Brugge gaat europees spelen denk dat Ambrabat voor de breedte is gehaald en gewoon gaat banken bij Brugge. Dus volgend jaar wil hij daar ook weer weg.

24 augustus 2018 om 12:39

en hij gaat ook voor de titel spelen, mooie promotie voor Amrabat zowel financieel, als stad, als club, als spelen voor CL voetbal en titel, en speelminuten ipv bankzitten onder een coach die niemand beter maakt

Amrabat komt er, talent verloochent zich niet, als je maar niet de pech hebt coaches tegen te komen die geen enkele speler beter weten te maken

Ten Hag liet hem direct renderen en gaf hem vertrouwen, werd met Utrecht na een heel seizoen goed spel 4e... wat scheelt het niveau dan met Feyenoord??

24 augustus 2018 om 12:50

Wedden dat ie het bij Brugge ook niet gaat maken? Gaat daar ook banken, zal volgend jaar ook daar wel weer erg willen.. Binnen nu en 2 seizoenen speelt ie bij een club als Heerenveen, wat ook zijn niveau is...

24 augustus 2018 om 13:06

raad eens welke 10 andere spelers erom heen stonden toen ze zich blameerde?

en welke 11 er zich blameerde tegen promovendus De Graafschap...

24 augustus 2018 om 14:48

@utregwatcher

Omdat voetbalsupporters alleen een korte termijn geheugen hebben en bovendien nogal emotioneel zijn aangelegd. Jij slecht spelen bij mijn club? Ik jou uitschelden voor rotte waardeloze vis. Veel verder gaat het vaak niet.

Amrabat heeft bij Utrecht goed gespeeld, en bij Feyenoord niet. Hij hoort blijkbaar bij de grote groep voetballers die niet altijd en overal goed presteren. Hopelijk voor hem heeft hij met Brugge een goede keuze gemaakt en voelt hij zich daar beter thuis. Over een half jaartje weten we het vermoedelijk.

Triest dat zo jongen wordt gehaald als de speler. Voordat hij gecontracteerd werd gingen Feyenoorders vertellen dat ze Ajax hadden afgetroefd. Dat Ambrabat een groot talent is, dat hij een topper kan worden. Na een matig seizoen en een keertje banken mag hij voor de helft weg. Al die verhalen dat hij voor veel winst verkocht gaat worden kunnen de prullenbak in.

Het zal ook meespelen dat Feyenoord geen Europees speelt. Die hadden ontzettend veel moeite met een begroting club van 2 miljoen tegen Trencin. Daarin zou een speler ook een keuze kunnen maken. Het is maar net welke ambitie je zoekt. Aan de andere kant is hij mislukt maar aan de andere kant heeft wel een stap vooruit gezet. Europees spelen en weer weggaan en teken geld.

24 augustus 2018 om 11:50

Tja, je kan nooit van tevoren voorspellen hoe het loopt. We hebben inmiddels wel geleerd dat de ontwikkeling van een speler niet goed te voorspellen is. Daarom ook nog steeds altijd verbaasd dat een speler na drie half goede potten al richting een topcompetitie wordt gepraat. Dit was inderdaad wel één van de weinige spelers bij Feyenoord waar ik hoopte op wat restwaarde. Wat dat betreft is het heel mager en zie ik de toekomst heel somber tegemoet.

24 augustus 2018 om 11:55

Het is ook diep triest dat Feyenoord geen Europees voetbal haalt. Feyenoord heeft een gigantisch probleem. Alleen de kliek die daar zit wilt het niet erkennen. Hoe kan je als topclub van Nederland niet winnen van een begroting van 2 miljoen Trencin. Zelfs in een twee strijd win je geen ene keer. Als Feyenoord nu in een top talent ergens in Nederland of daar buiten interesse heeft. En Ajax of PSV meld zich zullen ze eerder naar deze clubs gaan. Ook als straks Ajax en PSV CL halen. Dan kunnen we concluderen dat beide teams iets van 35 miljoen start geld in totaal van de CL krijgen. Hierdoor loopt Feyenoord weer kilometers achter. Terwijl ze al super achterlopen op Ajax en Psv. De directeur kijkt enkel naar prijzen naar Gio. Terwijl Gio amper het team kan motiveren en naar een hoger niveau kan tillen. Wat is er van het kampioensteam over gebleven? Progressie, het hoogsthaalbare halen. Ook de ambitie spreekt de Feyenoorder amper uit. Sommige spelers zijn tevreden met Trencin kom op.

24 augustus 2018 om 12:07

De reactie na de uitschakeling was zeker van de technische staf beschamend. Bij Ajax en PSV zou er crisis zijn en keiharde woorden zijn gevallen wat een normale zaak is als je je zelf als topclub wilt zien.
En dat is precies mis met deze club. Er heerst een totaal gebrek aan topsportklimaat. Ook deze uitschakeling creëert weer een sneeuwbal effect want Feyenoord staat iternationaal totaal niet op de kaart.

24 augustus 2018 om 12:07

Het ontbreken van Europees voetbal is niet het probleem, maar één van de uittingen. Kijk naar Ajax en PSV, die gingen vorig jaar ook kansloos af in Europa, maar zie hoe tevreden de supporters van beide clubs nu zijn. Het probleem is dat ik zo'n coneback bij Feyenoord niet zie gebeuren, daarvoor zijn de fundamenten er niet. Ik heb al jaren een seizoenskaart en hou echt van de club, maar het kampioenschap kwam voor mij ook als een verassing. En het verbaast mij ook niet dat dat niet de definitieve ommekeer betekende. Daarvoor zitten de problemen te diep en is de kloof met de twee topclubs te groot.

24 augustus 2018 om 12:08

Maar dat is toch niet helemaal waar fcdc1, kijk maar naat een jaar geleden.

24 augustus 2018 om 12:20

De reacties waren vorig jaar bij de uitschakeling van Ajax en PSV toch wel even anders hoor.

24 augustus 2018 om 12:22

Ik denk dat iedereen wel kon zien dat het kampioenschap van Feyenoord kwam door een goede flow en een sterke mentaliteit. De wil om te winnen was daar en dat was ook te zien.

Ze missen een echte leider. Eentje die voorop gaat in de strijd. Die ze kan prikkelen en motiveren aangezien Gio dat duidelijk niet kan.

Overmars en Brands hebben zich de afgelopen jaren goed ontwikkeld in hun functie. Je ziet ook meteen de interesse uit het buitenland. Bij Feyenoord lijken ze niet verder te kunnen kijken dan wat oud spelers.

24 augustus 2018 om 13:09

Welke reactie kwam er dan buiten wat harde woorden? Of doel je op de koopdrift van dit seizoen? In dat geval kan ik je verzekeren dat Feyenoord diezelfde reactie niet kan geven. Onderstreept maar weer hoe ver we achterlopen.

24 augustus 2018 om 23:14

Iets van spijker op de kop geslagen.
Ik geef je groot gelijk.

24 augustus 2018 om 11:51

Wat is triest? En hoezo “de speler”? Amrabat is 22, in mijn ogen nog steeds een groot talent die een mooie carriëre tegemoet kan gaan. Hij heeft nog veel te leren, maar dat hij veel potentie heeft lijkt me duidelijk.

24 augustus 2018 om 11:52

Niet iedere Feyenoorder hoor, zoals terug valt te lezen op deze site voordat zijn komst definitief was riep ik al dat het een domme kracht is, een gehypte speler. Maar met Van Geel verbaas ik me nergens meer over, die haalt de ene na de andere miskoop voor de hoofdprijs en als het dan telkens niet goed uitpakt weet die de schijn mooi naar Gio te schuiven.

24 augustus 2018 om 11:58

Het is gewoon triest dat er zoveel geld is verpatst aan minimale aankopen. Er is letterlijk na het kampioenschap geen enkele normale aankoop gekocht. Larsson functioneert niet, Boetius functioneert niet en Amrabat functioneert niet. Het is best triest en Jan-Arie die is niet verkeerd maar geen Feyenoord materiaal. Botteghin vond ik wel goed, nu iets minder maar geen verkeerde verdediger.

24 augustus 2018 om 12:11

Wat denk je hoe ik me voel om dat allemaal te moeten aanzien? Amrabat, Kramer, Vejinovic, Bilal, Larsson, Boetius, Gustaffson, Tapia, Diks, zes miljoen voor een 24-jarige back die snel is maar oogkleppen op heeft. Ruim vier miljoen voor een St. Juste die degelijk is maar niet meer dan dat. Nee, Van Geel heeft bij de club uit de hoofdstad ook al laten zien dat die met budget miskoop na miskoop binnen haalt. Zonder budget heel erg goed gedaan, met budget een faal, maar hij mag uiteraard blijven zitten.

24 augustus 2018 om 12:31

@elfenomeno

Wordt hij niet beoordeeld of enkel op de prijzen? Prijzen is zeker een beoordeling maar dit jaar geen Europees en zowel geen verbetering in aankopen. Dat lijkt mij wel een punt van kritiek. Wilt Feyenoord aanhaken bij Ajax of Psv. Of willen ze zo en dan de beker winnen en in een seizoen dat alles lukt voor de titel gaan? Wat wilt Feyenoord precies vraag ik me af. Ook de nieuwe directeur durft dat niet hardop te zeggen.

24 augustus 2018 om 12:44

Qua prijzen niets te klagen, maar ik vind dat je de beker en de JC schaal niet in een evaluatie moet meenemen, dat zijn een paar wedstrijdjes en maar een individuele wedstrijd. De competitie en Europees is een goede graadmeter. Nou, Europees is het iedere jaar weer een deceptie en in de afgelopen drie seizoenen onder Gio natuurlijk het fantastische kampioenschap, maar die andere twee seizoenen waren beschamend met vernedering na vernedering en dit zal ook een lang seizoen worden.

Die nieuwe directeur is ook niet serieus te nemen, daar hoef je niets van te verwachten.

24 augustus 2018 om 13:39

@El Fenomeno

De Jong zei nog laatst dat een kampioenschap mogelijk is en voor de titel strijden. Vraag me dan echt af of Feyenoord zich niet in het beleid moet wisselen. Vorig jaar iets van 20 punten achter op de nummer 1. Dat is nogal een behoorlijk aantal en zelfs de 3e plek was niet in zicht. Men mag kritischer in Rotterdam zijn. Ze hebben een ontzettende grote aanhang.

24 augustus 2018 om 13:43

Er is geen topsportklimaat, iets wat een Koeman en een Kuyt ook meerdere malen hebben geroepen. Voor de wanprestatie van vorig seizoen worden Van Geel en Gio niet aangekeken, de lat ligt gewoon erg laag in de directie.

24 augustus 2018 om 14:02

Waarom is er geen topsportklimaat? Als er geen goed beleid en kritische mensen dan wordt het nooit wat. Misschien moet het bestuur eens in grijpen.

24 augustus 2018 om 14:59

Topsportklimaat is al te creã«ren door een of twee perfect gekozen mensen op de juiste plekken neer te zetten. Ik ben Ajacied maar kijk wat dat betreft met jalouzie naar Van Bommel bij Psv. Een echte winnaar waar geen enkele speler bij weg gaat komen met minder dan 100 inzet. Van Bommel trekt gewoon de kleren aan die hij lekker vindt zitten en heeft geen opsmuk nodig om die overtuiging uit te stralen (zoals bij mijn club nog weleens het geval is).

Bij Feyenoord heb je types als Gio, Wouters, Van Gastel. Vriendelijke mannen zonder die winnaarsuitstraling. Feyenoord heeft er in het recente verleden ook niet zoveel van gehad. Van Persie is een geweldige voetballer, maar geen leider zoals Van Bommel.

Wat dat betreft is het in de voetballerij slecht gesteld. Teveel groepsdieren. Bij andere sporten zie je vaker lui rondlopen die eigenlijk gewoon kl**tzakken zijn, maar die altijd tot het gaatje gaan. Ook in het hockey kennen we de documentaire over de dames die goud wonnen op de Spelen. Die zie je achter de schermen elkaar snoeihard aanpakken zodra er iemand niet scherp genoeg is. Bij het damesvolleybal hadden ze die Italiaanse trainer die de zweep erover gooide en zo het hele niveau van die ploeg enorm omhoog kreeg.

Feyenoord moet zo'n zeer aansprekende kl**tzak in gaan huren. Ze zijn dun gezaaid, maar dan moeten ze hun best maar doen.

24 augustus 2018 om 11:52

Hij kan op zich wel aardig ballen vind ik, maar de supporters hadden van te voren ook moeilijk kunnen weten dat hij de mentaliteit van een aardappel heeft. Hij is zelf net zo verantwoordelijk voor het debacle tegen Trencin, dus als niet Europees spelen nu heeft meegewogen in zijn besluit is die mentaliteit enkel nog slechter.

24 augustus 2018 om 12:15

Nog slechter.. lol. Het is gewoon logisch dat dat een factor is die mee speelt, og je nu zelf mede verantwoordelijk bent of niet.

24 augustus 2018 om 14:14

Nja ik vind het nogal zwak. Je eigen puinhoop voor een ander achterlaten. Feyenoord is een volksclub die hard werken en trouw aan de club meer waarderen dan het niveau van Messi halen, dat wist Amrabat heel goed toen hij Utrecht zo graag voor hun wilde inruilen. En nu wilt hij zo snel alweer zijn rug toekeren aan de club die hem de kans in de Nederlandse top gaf. Dan gaan ze je in Rotterdam niet missen denk ik.

24 augustus 2018 om 15:04

Maar het is niet alsof Feyenoord hem graag wil houden.

Moet hij dan blijven, terwijl Feyenoord hem kwijt wil? Zonder uitzicht op speeltijd, tegen zijn eigen zin in, omdat Feyenoord een volksclub is en hij zelf in het veld heeft gestaan tegen Trencin?

Hij zal vast accepteren dat Feyenoord hem niet gaat missen. Dit is gewoon een scheiding die beide partijen prima uit komt.

24 augustus 2018 om 18:28

Volgens mij wilde Feyenoord hem pas echt kwijt nadat hij dat transferverzoek had ingediend. Hij heeft in de eerste paar wedstrijden van het seizoen gewoon minuten gemaakt, kan me moeilijk voorstellen dat Feyenoord hem in gedachten toen al weg wilde werken. Maargoed, ik kan het mis hebben. Uiteindelijk komt het nu beide partijen zo idd het beste uit.

24 augustus 2018 om 11:54

Ik vind hem niet mislukt maar dat is mijn mening hij heeft nooit echt op zijn positie kunnen spelen. Werd altijd misbruikt op posities waar hij niet uit de voeten kan en werd ook daarop beoordeeld. Iedereen weet dat Amrabat geen rechtsback is maar uit nood werd hij daar toch neergezet en op beoordeeld. Als hij dan wel een periode goed speelde zat hij de volgende wedstrijd weer op de bank. Tegen Napoli en Manchester City toen hij als Middenvelder speelde was hij gewoon prima. Hij was een van de betere volgens mij scoorde hij zelfs uit tegen Napoli kan ik me nog herinneren.

Heeft Brugge een sterk bezet middenveld? Ik weet dat Vormer daar de man op het middenveld is, maar verder volg ik het Belgische voetbal niet. Want ja, speelt Amrabat daar binnen een jaar niet alle wedstrijden dan gaat die daar straks ook met een ongeïnteresseerde kop direct weer weg. Man wat een aanfluiting deze jongen...

24 augustus 2018 om 12:20

Vormer, Nakamba en Vanaken zijn normaal de vaste basisspelers op het middenveld. Ook Clasie wist zich niet in de basis te spelen dus Amrabat zal uit z'n pijp moeten komen.

24 augustus 2018 om 12:42

oke bedankt. Wist niet dat Nakamba daar ook speelde. Clasie speelde de eerste wedstrijden sinds zijn terugkeer bij Feyenoord ook niet zo best. Vond hem de laatste wedstrijd wel sterk spelen met diepgang naar voren. Amrabat moet dus flinke stappen gaan zetten om te slagen.

Mocht Ajax de CL halen dan hoop ik dat Club Brugge in de poule komt.

24 augustus 2018 om 11:59

Dat hoop ik niet, dan vrees ik een Nederlaag van Ajax.
Belgie wordt erg onderschat in Nederland maar zijn momenteel gewoon de 9e competitie van Europa waar Nederland 13e is en Nederland o.a. achter Tjechie en Zwitserland staat.

24 augustus 2018 om 12:05

Dat Belgie hoger sraat zegt me vrij weinig. Alleen dat ze als collectief beter presteren. Volgens mij staat Ajax hoger op de coefficientie dan Brugge, en volgens mij Psv ook

24 augustus 2018 om 12:15

Ze hebben wel gewoon een ploeg die auttomatisch geld voor de Champions league binnenkrijgt. 10 punten meer dan Nederland, en zolang ze op die plek blijven zal de competitie snel groeien want het is veel geld.
Het is te hope dat Ajax en PSV goed presteren en wij richting de 11e plaats gaan zodat we iig een vaste europa league plaats weer hebben en de mogelijkheid hebben op een vaste champions league plek.
10e plek zie ik niet gebeuren aangezien het verschil met Turkije nog te groot is.
Wil Nederland als competitie groeien dan moet Europees voetbal op 1 staan want het geld wat daar in rond gaat is gewoon nodig om te groeien.

24 augustus 2018 om 12:16

Ach, ik denk niet dat club brugge nou beter is dan Ajax of Psv. Zelfde geldt voor Anderlecht. Die 4 teams ontlopen elkaar niet veel, maar toch schat ik de kansen nog net in het voordeel van Ajax en PSV t.o.v. van club en anderlecht, laten we zeggen 55 tegen 45.

24 augustus 2018 om 12:16

Ajax wint wel van Brugge. Logisch ook, het budget is meer dan het dubbel van ons.

24 augustus 2018 om 12:22

Ik zie Club thuis wel winnen van Ajax. Men moet nu ook niet doen alsof ze Barcelona zijn he.

24 augustus 2018 om 13:43

Leuk dat ze hoger staan, maar waar is dat opgebaseerd? Brugge gaat wel de CL direct in terwijl Nederland nu voorronde moet spelen dus op dit moment doen de Belgen het gewoon beter.

24 augustus 2018 om 14:03

Op individuele prestaties. Terwijl de landcoefficienten gebaseerd zijn op alle deelnemende ploegen. Dat zegt dus veel minder over prestaties tussen die 2

24 augustus 2018 om 15:06

Het zal best, dat België onderschat wordt.

Maar als het Club Brugge niet is, dan krijg je dus een andere tegenstander. En de CL zit niet vol met slechte teams. Dus als je Club Brugge kan loten dan teken ik daar voor.

Presteert niet bij Feyenoord en maakt nog een stap vooruit ook. Goed voor mekaar maar hij zal toch wel beter moeten gaan spelen.

24 augustus 2018 om 11:57

Inderdaad. Het gaat hier veel over zijn gebrek aan wil om te knokken, maar hij maakt ondertussen wel een prima transfer naar een topclub in België. Ook als hij basisspeler was bij feyenoord was dit geen gekke move geweest. Zeker als gio geen vertrouwen in hem heeft, is het gewoon goed gedaan. Vind het ook een slimme move van Brugge, die betalen super weinig.

Als ze in een dergelijke poule terecht komen wordt het 6 wedstrijden een pak slaag krijgen. Dan speel je misschien wel tegen mooie tegenstanders, maar als je overklast wordt kan je ook niet genieten.
Lijkt me eerder dat je 1 of 2 grootmachten in je poule wil hebben en 1 mindere tegenstander, zodat je minimaal voor plek 3 kan gaan en met wat geluk voor plek 2.

24 augustus 2018 om 11:57

Onderschat België niet, ze zijn inmiddels de Nederlandse competitie voorbij en blijven steady vind ik.

24 augustus 2018 om 12:18

Vorig jaar een rampjaar maar nu ziet het er weer goed uit voor Belgie. 4 of 5 teams in europese groepsfases. Enkel Gent zal het moeilijk krijgzn in Bordeaux om zich te kwalificeren.

24 augustus 2018 om 12:22

Belgie zal voorlopig ook wel 9e blijven verwacht ik.
Nederland moet zich eerst focussen op de 11e plek want dan heb je een vaste europa league plek en ook een vaste champions league plek als de Europa league winnaar al een ticket via de competitie heeft.
En vanaf daar moet Nederland zich eerst voorbij Turkije werken.
Het lijkt dat Ajax de juiste weg is ingeslagen om Europees punten te kunnen pakken en PSV heeft Lozano weten te behouden dus die kunnen ook wel eens punten pakken. Helaas laat de rest in Nederland het vaak afweten.

24 augustus 2018 om 12:25

We hebben Oekraïne in het vizier dus de 8ste plaats is best mogelijk, afhankelijk van hoe de Oekraïnse ploegen presteren dit seizoen.

24 augustus 2018 om 12:33

Daar helpen wij graag een handje bij door Kiev naar de Europa league te sturen.

Toch apart deze transfer.. je bent bij je club niet goed genoeg en dan maak je een stap omhoog.. Amrabat gaat bij Brugge toch ook gewoon op de bank zitten??

24 augustus 2018 om 11:59

Wel een nieuwe kans en misschien meer vertrouwen van de coach. Zal niet meteen basis staan maar wel meer spelen toch?

24 augustus 2018 om 12:26

Zal zich in de ploeg moeten knokken, maar zal geregeld spelen door rotaties. Europees, de beker en dan de competitie met play-offs; het wordt een lang seizoen.

24 augustus 2018 om 15:09

@feelingood

Dat is nou precies waarmee goede scouting zich onderscheidt van slechte scouting.

Iedereen kan spelers scouten die het goed doen bij hun club. Zo haalt Feyenoord al zijn spelers.

De kunst is om spelers te vinden die een groter potentieel hebben dan ze laten zien. Een potentieel dat er bij jouw club wel uit gaat komen, omdat ze anders mogen voetballen, bijvoorbeeld. Of op een andere positie staan. Of gewoon omdat ze zich prettiger voelen bij je club. Scouts die zulke spelers kunnen vinden, die zijn hun salaris waard. Of ze dat nou doen met statistieken, of op een andere manier, dat kan me niet schelen. Sommige kunnen het, en die moet je hebben.

24 augustus 2018 om 16:45

Uhm... wellicht moet je even een poosje afwachten, voordat je dit goed gescout noemt.. laat hem eerst maar eens een deuk in een pakje boter schieten lijkt me

24 augustus 2018 om 17:00

Dat zeg ik dus niet. Ik zeg het in het algemeen. Jij vindt het een rare stap. Ik vind het een stap die past bij een scout die verder durft te kijken dan alleen goed presterende spelers. Of het uiteindelijk goed uitpakt weet nog niemand.

Ik denk dat Feyenoord nog wel eens spijt gaat krijgen van deze transfer.
Ik denk dat hij toch wel regelmatig gaat spelen in België en voor de Eredivisie is het ook een prima speler.

blij dat ie weg is. ook als hij speelde op het middenveld kon hij mij niet blij maken.
Erg overschatte speler in mijn ogen, begreep destijds niet dat hij werd gekocht terwijl er een veel betere Ayoub op het middenveld liep bij Utreg.

Krijgt van Geel nu ook een bonus voor deze verkoop? Met andere woorden, stort Martin een paar ton terug in de clubkas?

Ayoub is andere speler en positie, Amrabat en Ayoub waren bij Utrecht beide basisspelers en dus op andere posities...

GIO moet dan geld terugstorten want die maakt geen 1 speler beter... die elders het overal gewoon goed doen

en Martin krijgt toch ook geen geld als er een speler met winst verkocht wordt?

club is wel gezond en kwam van ver, dat vergeet je weer ff snel

Mooie club voor amrabat heeft toch niet echt de vertrouwen gekregen bij Feyenoord

Die Amrabat is ook niet een beetje bescheiden.
Uit de voorzichtige bewoordingen van van Bronkhorst viel de laatste dagen af te leiden dat Amrabat zich gewoon a professioneel opstelde de laatste week voor zijn vertrek.
Want hij eiste min of meer een basisplaats op en die kun je maar op één manier opeisen.
Met goed spel.
Hij droomt nu wel van mooie grote tegenstanders in de CL, maar laat hem maar eerst lukken wat hem bij Feyenoord niet is gelukt.
Een basisplaats veroveren.

Feyenoord mag het recente beleid van van Geel wel is onder de loep gaan leggen. Want dit gaat natuurlijk niet goed zo.

In principe is de achterban maar iets kleiner dan bij Ajax. De Kuip heeft ongeveer dezelfde capaciteit. Dat zou dus moeten betekenen dat Feyenoord financieel moet kunnen meekomen op het niveau van Ajax. Maar dat is gewoon echt niet zo.

Terwijl Feyenoord net als Ajax een grote jeugd opleiding heeft. Waar talentvolle jongens rondlopen. Recentelijk zijn ze nog door de jeugdopleiding gered van Faillissement. (generatie de Vrij, Martins-Indi etc. leverde toen behoorlijk wat geld op)

Dus in principe heeft Feyenoord nu al dezelfde mogelijkheden als Ajax. En toch, op dit moment doen ze gewoon niet echt mee met Ajax en Psv. En ik denk toch echt dat dit komt door een slecht aan en verkoop beleid.

Neem nou bijvoorbeeld Psv. PSV is een kleinere club dan Feyenoord (minder fans, stuk kleiner stadion) en toch doen die het structureel beter. Maar PSV koopt en verkoopt wel een stuk beter. Lozano bijv. Maar kijk ook naar recentelijk Guardado. Om wat voorbeelden te noemen.

Dat moet bij Feyenoord echt beter als ze weer willen meekomen in de top. Ik vond het aantrekken van Ayoub echt een goeie. En verder is Berghuis natuurlijk een goede transfer geweest. Maar ook die jongen gaat geen 50 miljoen meer opleveren.

24 augustus 2018 om 21:21

beetje kort door de bocht wel, stadion capaciteit zegt weinig over de financiële mogelijkheden
de club verdient namelijk amper aan een stoeltje meer of minder. het geld gaat om in de business seats en de evenementen die je in het stadion kan houden

en daarin Loopt de kuip door de leeftijd hopeloos achter op de Arena.

De eerste CL wedstrijden van Feyenoord verleden seizoen was hij ook enthousiast en speelde hij wel aardig. Volgend jaar zal hij wel weer ontevreden zijn.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren