Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Benzema redt Real tegen Shamrock Rovers

Laatste update:

Real Madrid heeft vooralsnog niet kunnen voldoen aan de hoge verwachtingen die iedereen na de miljoenentransfers van de club had. De ploeg van Manuel Pellegrini wist tegen Shamrock Rovers, de nummer twee van Ierland, pas in de slotfase afstand te nemen: 1-0. Karin Benzema zorgde voor het klasseverschil. Pellegrini, die nog niet over de deelnemers aan de Confederations Cup kan beschikken, stuurde in totaal twintig spelers het veld in. Arjen Robben was lichtgeblesseerd en zat aan de kant.

In de eerste helft werd duidelijk dat de spelers van Real Madrid nog wedstrijdritme ontberen. Op een schot van Marcelo na werd de doelman van Shamrock amper op proef gesteld, terwijl de Ieren zo nu en dan voor licht gevaar zorgden. Cristiano Ronaldo speelde vanaf rechts en viel op door enkele technische hoogstandjes. De Portugees mocht zich van zijn ploeggenoten over de vrije trappen ontfermen. Het handelsmerk van Ronaldo resulteerde echter niet in een openingsdoelpunt.

Na de hervatting koos Pellegrini ervoor om negen spelers te wisselen. Rafael van der Vaart, Wesley Sneijder en Royston Drenthe maakten hun opwachting en lieten van zich spreken. Van der Vaart was dicht bij een treffer. Zijn omhaal werd echter met een knappe redding gekeerd. Een als voorzet bedoelde inzet van Drenthe ging rakelings langs het doel van Shamrock Rovers. Benzema, die eerder de paal had getroffen, zorgde in de slotfase na een dieptepass van Gabriel Heinze voor de winnende treffer.


Opstellingen eerste helft: Dudek; Torres, Metzelder, Pepe, Marcelo; Lass, Gago, Guti; Raúl, Higuaín en Cristiano Ronaldo.

Opstellingen tweede helft: Dudek; Salgado, Garay, Heinze, Drenthe; Sneijder, Lass, Parejo, Van der Vaart; Benzema en Negredo.



Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

volgens my was dat geluk

20 juli 2009 om 23:10

Het heeft niets te maken met geluk.

Ik had wel meer verwacht van Real. Maarjah dat komt vast nog wel ze moeten nog eventjes leren samenspelen dan komt alles wel vanzelf. Van Der Vaart speelde wel goed. Hoop Dat Pellegrini hem vaker laat spelen.

En Zoals altijd is Robben weer eventjes licht geblesseerd

Casillas
Ramos
Pepe
Metzelder
Marcelo
C.Ronaldo
Kaka
Vaart/Ro
Lass/Sne
Benzema
Raul
20 juli 2009 om 23:14

Laat Robben maar naar Tottenham gaan en zet voortaan maar vd Vaart op links. Hij heeft vanavond wel weer laten zien dat hij erbij hoort. Kan me wel vinden in jouw opstelling. Hoewel Garay van mij erin mag blijven, Cristiano in plaats van Raul en Sneijder op rechts.

20 juli 2009 om 23:27

Dit is helemaal geen geluk, dit is nog maar hun eerste oefenwedstrijd, of verwacht je dat ze meteen met 0-11 winnen?

21 juli 2009 om 11:48

Als je de wedstrijd had gekeken kom je wel gegelijk op de conclusie dat het geluk was.. En wat speelde Real slecht!!! En tegen Shamrock Rovers vind ik 6-0 wel een minimale uitdaging.

21 juli 2009 om 00:26

Ze spelen ook zonder leider. Ik heb Raul nou ook nooit echt een leider gevonden. Ik bedoel dus iemand als Terry, Cocu, Zidane, Del Piero, ...etc. etc. Voor zo een jonge ploeg als real is dat gewoon belangrijk. Al is het 'm maar om de uitstraling op het veld. Het is nu dan kijken hoe Ro , Kaka en Benzema gaan voetballen zonder die leiders. Zij hadden altijd leiders om zich heen waar ze mee speelde. Het wordt dalijk een soort van 2e Arsenal of Ajax, jong en fris zonder prijzen.

21 juli 2009 om 09:33

@njc1987 02.26, ook al is het laat,, Lezen!!!

Pellegrini, die nog niet over de deelnemers aan de Confederations Cup kan beschikken, stuurde in totaal twintig spelers het veld in.

20 juli 2009 om 23:19

Wat jij zegt kan wel. Maar je verwacht toch niet dat Raul op de bank gaat zitten? En ik vind Ronaldo wel gevaarlijker aan de rechter kan als hoe ik het heb gezet.

Real Kan wel weer serieus gaan meestrijden in de Cl en niet weer telkens in de laatste 16 uitgeschakeld worden.

----------------raul--benzema------------
Rob/vaart--------kaka--------c.ronaldo
-----------------lass/sneijder
Marcelo----------------------------ramos
------------pepe-----metz/garay
-------------------casillas-----------

20 juli 2009 om 23:29

ik zie Cr toch het liefst op links naar binnen snijden en die bal erin rammen

20 juli 2009 om 23:55

Metzelder vervangen door aankoop albial?

21 juli 2009 om 02:26

geen raul albiol??

21 juli 2009 om 14:39

Ik snap mensen niet die al meteen verwachten dat Real optimaal moet presteren..

Het gaat zeker een aantal weken duren voordat Real daadwerkelijk de tactiek van Pellegrini optimaal kan uitvoeren.

Geduld wordt beloond

Gelukkig toch nog met 1-0 gewonnen maar wat speelden C.ronaldo matig de enige die nog een beetje voor dreiging zorgden waren Benzema en nog 1 of 2 anderen. Shamrock was ook een paar keer dichtbij een doelpunt voor de rest niks bijzonders over deze wedstrijd, alhoewel Van der Vaart wel dichtbij een omhaaldoelpunt van 5 meter afstand was.

20 juli 2009 om 23:07

Van der Vaart speelde vrij goed en mischien wel de gevaarlijkste man van de 2e helft. Heb met Spaans commentaar geluisterd, en ze waren vrij enthousiast over Rafael. Wesley weinig gezien. Hoop niet dat we in de 2e helft Real Madrid B hebben gezien.

20 juli 2009 om 23:14

Kan jij dan spaans verstaan?

Ik heb wel vertrouwen in dat Real Madrid de Primera Devision wint. Maar de Cl word nog wel lastig.

Real heeft wel een speler nodig die sterk is. Iemand die naast Lass kan staan. Als Xabi nou maar kwam

20 juli 2009 om 23:24

Si Senor!
"bla bla bla van der vaart, bla bla bla bla van der vaart, el crack, van der vaart, muy tecnico, bla bla".

Lijkt me duidelijk

21 juli 2009 om 02:27

el crack is btje onduidelijk nog Bille?? haha

nee maar inderdaad is van der vaart technisch goed.

21 juli 2009 om 11:14

@mike1981

Hahaha ik moest echt lachen om je reactie, mooi gezegd!

Dit was nog maar de eerste wedstrijd, we kunnen echt nog niks zeggen. Ik bljf erbij dat er teveel klasse zit om te falen...

had wel wat meer verwacht maarja..

Van der Vaart, Benzema, Negredo, Parejo, Lassana Diarra en Marcelo waren geweldig. De rest was vrij matig...

@kurdbarca
nope geen geluk mooie goal

Schande, ook al moeten ze nog wennen deze ploeg moet je gewoon met 3-0 of 5-0 oprollen als je zulke spelers in je team hebt.

barca hoeft dit jaar niet te vresen voor real madrid. barca gaat het dit jaar gwn weer maken net als vorig jaar madrid moet nog eerst leren hoe ze met elkaar moeten omgaan en dat kan hoop tijd innemen

20 juli 2009 om 23:04

Trek maar conclusies na de eerste wedstrijd in het voorbereidend seizoen.
Real heeft nog geen enkele minuut met de hele selectie/basisopstelling getraind laat staan gespeeld. Van voorbarige conclusies gesproken ...

20 juli 2009 om 23:05

en dat kun je meteen opmaken na 1 oefenwedstrijd. Je hebt je mening wel heel snel klaar

21 juli 2009 om 13:07

Na een (oefen!)wedstrijd beweer jij al dat we dit jaar geen last zullen krijgen van Real? Ik denk dat Barça toch nog wel last gaat krijgen van Real. Ze hebben een ijzersterk team, maar dat heeft Barça ook. En Barça heeft het voordeel dat ze al heel goed ingespeeld zijn.

schaamtelijk optreden van Real!!!

20 juli 2009 om 23:13

hoezo ze hebben toch gewonnen?

En dan nog de groep was niet compleet de coach beschikt niet over de internationals die meededen aan de confederation cup.
Het is maar een oefenwedstrijd deze zijn bedoelt om te kijken wat de beste formatie is zeg maar ''expirimenteren''

Vrij nutteloos om nu te doen alsof je waarde moet hechten aan de eerste wedstrijden in de voorbereiding.

20 juli 2009 om 23:02

Dank u, dit is dan ook volstrekt belachelijk ...

20 juli 2009 om 23:03

Ja, idd want het is ten 1ste; pas de eerste wedstrijd dat R.madrid met de nieuwe team start, en ten 2e ze misten oa; Kaká, Casillas, Albiol en Sergio Ramos maar hoop dat ze volgende keer gewoon met een dikke score van 4-0 winnen..

20 juli 2009 om 23:09

Ja deze wedstrijden zijn er vooral om wedstrijdritme te krijgen, aan elkaar te wennen (nog niet eens zozeer op voetballend gebied, daar heb je de trainingen voor) en voor de trainer te bekijken met welke spelers hij door wil en welke niet.
Arsenal speelde een paar dagen terug 2-2, Man Utd won diezelfde dag nipt met 2-3 en vandaag speelde Milan 2-2. Allemaal tegen minder geachte tegenstanders, moeten we daar ook maar onze conclusies uit trekken? Juventus bleef ook op een gelijkspel steken, waar Liverpool zelfs verloor.

Onzinnig dus.

20 juli 2009 om 23:11

Correctie: Man Utd won met 2-3...

20 juli 2009 om 23:13

Je hebt gelijk Lamer, mijn fout, maar dat verandert mijn punt natuurlijk niet hehe!

20 juli 2009 om 23:04

I rest my case....

Dit is de eerste wedstrijd die ze spelen met 2x 45 minuten een andere opstelling zowat....

wat een geweldige wedstrijd zeg!!
ik heb echt diep respect gekregen voor shamrock...
dat publiek alleen al ging tekeer als ronaldo de bal naast schoot geweldig!!
had het ze echt gegund dat ze nog ff 3 minuten die 0-0 vast zouden houden.
en voor een geweldige stunt zouden zorgen.
al hebben ze ook nu al voor een geweldige stunt gezorgd door het ''grote madrid'' maar op 1-0 te houden.
prachtig shamrock!!!!

21 juli 2009 om 00:51

Jij snapt er werkelijk helemaal niks van he? Als je alleen al kijkt na de overige uitslagen van de overige wereldclubs dan zegt het toch al genoeg dat de eerste wedstrijd tegen een laaggeklasseerde club toch vrij weinig, tot helemaal niks zegt. Het blijkt maar weer dat jij voor Barcelona bent en Real alle ongeluk van de wereld toewenst. Het jammere is dat jij niet het vermogen hebt om dit objectief te bestuderen. Real wint nipt. Arsenal speelt gelijk. Manu wint nipt, Liverpool verliest. En jij kunt hieruit conclusies trekken. Het laat alleen maar zien hoe kortzichtig en subjectief jij hierna kijkt.

schaamtelijk? mensen begrijpen hier dus niks van voetbal ze moet nog een ingespeeld team zijn ze moeten elkaar begrijpen dat moet nog komen toch goed van benzema wie heeft die goal wil hem wel zien .

20 juli 2009 om 23:10

plaats eerst een reactie in abn aub, ik moet dit 4 keer lezen voor ik het begrijp.
on topic: denk dat real heel snel een team moet worden. Deze selectie ( lees: Pellegrini ) kan zich 0,0 misstappen veroorloven. Dan breekt de pleuris uit, met alle gevolgen van dien.

21 juli 2009 om 16:26

mensen snappen inderdaad niks van voetbal... jij ook niet
real ingespeeld ? laat me niet lachen. als real is ingespeeld en worden ze kampioen. ontslaan ze de trainer en gaan ze allemaal spelers kopen en dit doen ze al jaren elke keer nieuwe spelers kopen. het raakt nooit op elkaar in gespeeld

maarja schandalig..

maa ze winnen wel belagrijker.. als je alles met 1-0 wint word je toch kampioen??
maar toch heb ik liever Barca

wel slechte uitslag natuurlijk van real maar wel zoveel haters van ronaldo en real ?

20 juli 2009 om 23:06

weet ik niet ronaldo werd bijna de gehele wedstrijd uitgefloten.
maar het is natuurlijk altijd mooi als je een wedstrijd verwacht dat real madrid met 10-0 gaat winnen en je gewoon een paar bikkels op het veld ziet staan die real madrid tot de 87e min op 0-0 houden

Barnett 2 - 2 Arsenal
los Angeles Galaxy 2 - 2 Ac Milan
malaysian Xi 0 - 2 Manchester U.
lincoln C. 2 - 3 Arsenal
seattle 0 - 2 Chelsea
orlando 2 - 0 Man City
rapid Vienna 1 - 0 Liverpool

mochten jullie ook maar enige conclusie aan deze uitslag durven te verbinden....


off: zelf ben ik zeker geen Real fan, maar het is wel leuk om niet al die Real Haters te zien reageren...

barnett - Arsenal bijvoorbeeld? Wat is Barnett? kan je dat eten?...
wel vreemd dan niemand dan weer met kritieken komt..

20 juli 2009 om 23:13

Barnet schrijf je met één T en hun spelen in de League Two, toch wel hoger dan de Ierse competitie.

20 juli 2009 om 23:20

Je hebt wel altijd iets te zeggen in die Engelse topics. Barnett is maar een zwak ploegje, maar dit zegt helemaal niks over Arsenal of de rest van de andere ploegen, oefenwedstrijden dienen om te 'oefenen', om andere vertrouwen te geven en om iedereen aan het werk te zien.

20 juli 2009 om 23:23

Barnet schrijf je met één T en zij ( en niet hun ) spelen in de League Two, moet het zijn, als we toch gaan mierenneuken.

En dat het hoger is dan de Ierse competitie daar weet jij natuurlijk alles van af...

21 juli 2009 om 00:19

Ja, en jij weet natuurlijk alles van Barnet af? Tuurlijk....

Grappig dat mensen nu al conlcusies trekken na de aller eerste wedstrijd van Real je snapt toch wel dat niemand nog op elkaar is ingespeeld en sommige begrijpen elkaar nog niet eens. Real heeft het spel bepaald had 73% balbezit alleen weinig gecreerd en daar werk je als team naartoe in de voorbereiding volgens mij

20 juli 2009 om 23:14

Ze hadden in beide helften zat individuele klasse om iets te creëren. Dit heeft niks te maken met het team. Zeker niet tegen een tegenstander zoals deze.
De spelers van Shamrock staan natuurlijk wel met 200% inzet in het veld. Dat verhoogd wel de moeilijkheidsgraad.

Mijn mening: de score had best hoger mogen uitvallen. We moeten de spelertjes van Real niet in bescherming gaan nemen.

seppemadridrista@,
dat bedoel ik dus precies maar ik zeg toch veel mensen begrijpen niet veel van voetbal.

elleboogje@,
hij heeft gelijk kijk naar die uitslagen zie je ac-milan en liverpool zo voor kampioenschap nee maar zijn nog eerste wedstrijden dus moet iedereen nog wennen!

Heerlijk om de strijdlust van Shamrock Rovers te mogen ervaren! Zij kunnen erg trots zijn op dit resultaat. Het verliep allemaal erg stroef aan de kant van de Koninklijken; wel speelden ze ontzettend mooi combinatievoetbal (wat soms leek op de manier waarop Barca speelt) alleen onbrak het aan de kwaliteit van de eindpass. Benzema heeft mij erg verrast; wat een fysiek sterke en technische speler met een fantastisch schot. Zijn goal en ook zijn schot op de paal waren van pure klasse. Ook van der Vaart vond ik een van de beteren van het veld; ik snap niet dat Real hem kwijt wil? Ronaldo en ook Gago vielen erg tegen, Ronaldo was bij United toch een vrijere rol gewend en je merkt dat hij zich niet erg op zijn gemak voelt aan de rechter zijlijn. Het is wat voorbarig om nu al conclusies te trekken na 1 wedstrijd, maar hetgeen wat ze mij vanavond hebben laten zien was niet echt top.

Maar de klasse van Benzema moet wel ff gemeld worden hoor... die jongen heeft geen enkele fout gemaakt en bij elke aanname lag de bal stil voor zijn voet. En vandaag weer bevestigd van der vaart een klassespeler te zijn, in ieder geval een klasse hoger dan sneijder naar mijn inzien. Sneijder altijd al overschat gevonden, nooit het niveau gehaald bij real dat hij bij Oranje haalt.

20 juli 2009 om 23:15

Benzema is ook een klasse apart, ben meer jaloers op het feit dat jullie hem hebben aangetrokken dan Cr9.

20 juli 2009 om 23:19

Wel heeft Sneijder alweer bijna 3 maanden niet gespeeld. Dus gun hem nog ff de tijd....maar ik begin ook een voorkeur voor van der vaart te krijgen. Het is gewoon een mooie voetballer om naar hem te kijken!

21 juli 2009 om 06:57

Sneyder is een heel goede spele..maar mist dat ene beetje voor Real. Van de Vaart is een uitzonderlijk talent die in vorm voor niemand bij Real hoeft onder te doen.

Dit zegt helemaal niks, eerste oefenduel nog maar. Barça won die vorig jaar wel met 1-6 van Hibernian, maar dit is off topic . Real moet nog ingespeeld geraken, en dit kan zelfs een jaar duren voor dat ze goed ingespeeld op mekaar zijn. Realsocio zei het al eens, je moet niet te veel verwachten van Madrid dit jaar. Een titel hoogstens, maar daar zullen ze hun borst voor nat moeten maken, Barça en Real zullen dit jaar een onderlinge harde strijd voeren om de titel. Leuk voor Benzema dat die zijn eerste scoort! Ik denk dat Real zo zal moeten spelen. In doel , overduidelek Casillas. Rechtsachter Ramos, Centraal Pepe en Albiol , Linksachter Marcelo aangezien ik Heinze echt zwak vind. Gago en Lass centraal in het middenveld, die hebben vorig seizoen op de terugronde bewezen dat ze complementair zijn. Rechtsmidden Cristiano, Links Robben , en Kaka in steun van Benzema.

Casillas
Sergio Ramos
Pepe
Albiol
Marcelo
C.Ronaldo
Lass
Gago
Robben
Kaka
Benzema

ik word een beetje moe van al het Real Madrid nieuws, zeker nu ik zie dat er in dit topic de gehele opstelling (zowel eerste als tweede helft) van Real wordt benoemd. Terwijl ik dat eerlijk gezegd bij Nederlandse clubs en oefenwedstrijden nog nooit heb aangetroffen hier. Waardoor ik elke keer weer naar de sites van de desbetreffende clubs moet. Beetje jammer...|

On: zo'n oefenwedstrijd zegt natuurlijk nog niets, dit is volgens mij (één van) de eerste ofenwedstrijd voor madrid. Dit gasten spelen allemaal nog op maximaal 50% van hun kunnen, en de helft is er niet bij.
Ik zie Real echt wel mee strijden om het kampioenschap aankomend seizoen, sterker nog: eerlijk gezegd vermoed ik dat ze kampioen worden! Ondanks de uitslag van vandaag...

Wat was het heerlijk om Madrid op het veld te zien het liep wat stroef maar ow wat geniete ik als Ronaldo een hakje deed wat een uitstraling heeft die man. Iedereen die hier een zegje doet over Real drama enzo neem ik niet serieus. Ik heb de wedstrijd gezien en die andere ploeg stond telkens met 7 man op de 16. Ronaldo ging de mensen voorbij alsof het pionnen waren en nog zeggen ze hier dat Ronaldo niet goed speelde. Dit is de eerste 'wedstrijd' van het seizoen hoe durf je hier de conclusie te trekken dat het seizoen niet gaat lukken. Maarja 26 july ga ik weer genieten het kan alleen nog maar beter gaan worden Hala Madrid!!! Overigens vind ik dat voetbalzone real toch wel altijd in een hatelijk licht probeert te duwen. Als liverpool van vienna verliest word er helemaal niets gemeld en hier besteden ze er gewoon een hele post aan. Al zou het 6-0 zijn geworden dan nog stond hier iets negatiefs op voetbalzone dat vind ik zo jammer.

Nou nou, Az had ook niet gewonnen van Club Brugge.. Waarom beginnen jullie daar niet over. Koeman is toch de verlosser!

Wat zou dat of Real met 1-0 wint, ze kunnen inderdaad meer goals maken, maar waarom niet? Het is nog niet compleet. Wacht maar gewoon af tot het seizoen begint. Misschien zie je wel meer goals van Real en dat zal je verbazen.

Wat Barca 10 zei klopt helemaal. Eerst zag ik nog een paar barca fans zeggen: Real moet nog 2 jaar inspelen voordat het pas een echt team wordt. En wat doen jullie nou... 1-0!! wat een belammerde score.. Moet vele male beter kunnen met al jullie record aankopen.

Ik weet niet wat jullie allemaal nog van plan zijn om te zeggen. Maar zeg wel iets zinnigs..

Ok het is wel voorbereiding maar serieus, ik heb shamrock vorig jaar gevolgt en dat niveau is vergelijkbaar met de hoofdklasse amateurs in Nederland. Daar moet Madrid zelfs in de eerste wedstrijd met 10-0 van winnen...

21 juli 2009 om 07:03

Nou nou nou nou, een beetje minder uit de hoogte mag ook wel hoor, ajax492. The Hoops zijn qua kwaliteit wel degelijk minder dan de Galacticos, maar om nu te beweren dat ze vergelijkbaar zijn met amateur hoofdklasse.... Shamrock Rovers zou redelijk mee kunnen doen in de Jupiler league, zoniet mee kunnen draaien in de onderste regionen van de eredivisie.

21 juli 2009 om 09:37

Ik denk eerlijk gezegt dat de top van de hoofdklasse amateurs in Nl ook makkelijk mee kunnen met de jupiler league hoor. En Shamrock is echt niks beter dan de nederlandse amateurs. En daarnaast is het wel Real madrid die dan tegen "een jupiler team" speelt, dus 0-1 is gewoon slecht ondanks dat het voorbereiding is.

ff kijken.....
- 2 diarra's
- sneijder
- robben
- marcelo
- guti
- Raul Gonzales Blanco
- Rvn
- Van der Vaart
- Gago
- Ramos
- Pepe
- Drenthe
- Cristiano
- Kaka
- Benzema
- Abiol
- wat ik verder vergeten ben.

vraagje aan Real fans wat betalen die gekken van het bestuur (of koningshuis) deze maanden aan salarissen daar in die stad?
Ze weten toch ook wel dat het qua voetbal nooit zoals Da Real Deal zal worden???

22 juli 2009 om 00:49

Dit is nou in my opinion toch zo een domme opmerking van een gefrusteerde successupporter van een voetbalclub uit de regio Cataloniã« omdat Real Madrid meer geld heeft en slagvaardiger is op de transfermarkt.

Om te beginnen: Voorafgaand aan het seizoen (2008-2009) is er door het bestuur 10 miljoen opzij gezet voor winstpremies, terwijl er aan het eind van het seizoen gebleken is dat er voor 40 miljoen is uitgekeerd. Een verlies van in totaal 30 miljoen!!!!! De grap zit hem in het feit dat het bestuur dus weinig vertrouwen erin had 'begin vorig seizoen en dus ook niet had verwacht dat ze 40 miljoen zouden moeten uitkeren.

Laat ik nu is ff gaan kijken?

wat zou nou een Valdes of Puyol of Milito of Pique of Dani Alves of Abidal of Yaya Youre of Xavi of Iniesta of Messi (12 miljoen per jaar verdient hij momenteel en met het oog op dat hij heel zijn leven daar zal blijven voetballen in dat clubje in Cataloniã«, dus nog zo een 10 jaar ongeveer gaat ze dit alleen voor deze ene speler 120 miljoen euro kosten alleen al aan salaris over 10 jaar genomen, dus exclusief prmies dergelijke. Waar gaan ze dit aan terug verdienen, want Messi is op commercieã«l gebied niet te verkopen!!! Misschien een contractje bij Nike, maar meer ook niet! Maargoed omgerekend verdient hij dus €32.876 per dag !!! Met €1000 kun je een heel bedrijf oprichten in een willekeurig land dat door Unicef wordt gesteund dus waar hebben we het nou over??? Dat Unicef logo op dat roodblauw gestreepte shirtje van jullie stelt ook al dus helemaal niks voor. Om nog ff verder te gaan wat zouden de exorbitante salarissen van Henry en Eto'o al wel niet zijn???!!!

en wat dan nog te denken van die bankspelers als Keita, Gudjohnsson, Busquets, Hleb, Marquez, Caceres geblesseerd of wat dan ook je betaalt er gewoon voor!!!!!!!!

Dus vraagje nu aan die heetgebakerde hoofden uit Cataloniã« wat betalen jullie wel niet per maand aan salarissen?????

weet iemand welke nummer Benzema heeft ?

20 juli 2009 om 23:31

Heeft nog geen nummer

on: Ik maak me geen zorgen om real, meerdere topclubs winnen nipt in de oefenduels. Wel apart dat Real met een minder ogend elftal (na de rust), toch wint.

20 juli 2009 om 23:32

19

Ik verbaas me dat Pelligrini nog niet ontslagen is. Goed gespeeld van de Ieren.

En gelijk op de eerste foto zie je een Vallende Ronaldo, dat wordt nog leuk dit seizoen

21 juli 2009 om 09:58

Deze vallende Ronaldo ging 4 man voorbij en daarna werd hij neergelegd. Ronaldo is de beste dribbelaar ooit!!

21 juli 2009 om 10:45

@ bowiej

Heb je ooit gehoord van ene Messi?

Ronaldo kan heel goed dribbellen zijn acties zijn onvolgbaar, maar de beste dribbelaar ooit?

Maradona, Pele, Messi(zeker over een paar jaar), Garrincha
waren van andere orde hoor

21 juli 2009 om 12:22

C.ronaldo is een nogal overschatte voetballer vind ik! Kaká heeft minder gekost maar vind ik een veel betere aankoop van Real!

20 juli 2009 om 23:53

Is nog op vakantie, net zoals Casillas en Kaka, die ook op de Confederations cup aanwezig waren.

Ik vind dat de discussies tussen de Real supporters en de Barca supporters toch wel stilletjes mag stoppen. Op elk artikel waarin Real Madrid verschijnt beginnen de Barca supporters te provoceren van komend seizoen wordt het alweer 2-6 en worden we weer kampioen en omgekeerd beginnen de Real Madrid fans de Barca fans uit te dagen. Wacht toch eens gewoon tot de competitie en als jullie toch willen ruzie maken doe dat dan op een plek waar neutrale leden geen last van hebben.

On topic: Uit deze wedstrijd kan je natuurlijk niets vaststellen. Ronaldo is op vakantie geweest en heeft totaal geen ritme. Zijn dodelijke vrije trappen waren vandaag lachwekkend, waarschijnlijk heeft hij al een tijdje niet meer geoefend. Verder had hij enkele mooie bewegingen in huis maar voor de rest was het een matige partij van de Portugees. Als hij eens matig speelt beginnen de meeste mensen hem al af te schilderen dat hij geen topvoetballer is. Als hij dat niet was dan had hij niet zoveel individuelen prijzen gewonnen. De enige speler die mij vandaag echt opviel was Benzema die erg actief was en bovendien Real Madrid de 1-0 overwinning bezorgde. Mochten ze beter op elkaar zijn ingespeelt en langer en intensiever trainen dan zullen ze het daar wel maken bij Real Madrid

Slecht resultaat van Shamrock. Had verwacht dat ze zouden winnen want ze zijn al een stuk verder in de voorbereiding dan Real. En al die aankopen uit de top van het amateurvoetbal in Ierland konden het ook nog niet brengen deze wedstrijd, zonde . Onzinnige discussie, het is oefenvoetbal en de uitslag is voor de statistieken. Denk wel dat Shamrock hoge ogen gaat gooien dit jaar .

dit zegt niks b elftal

dit boeid me niet


Wat maakt het nou uit dat ze slechts met 0-1 hebben gewonnen? Het is toch een oefenpot? Maak je niet druk hierom, dit team staat in de competitie gewoon weer op. Dat hoop ik overigens niet, de koopwoede heeft voor mij een soort afkeer tegen Real veroorzaakt.

Als robben volgende keer weer meedoet ben ik benieuwd hoe real gaat spelen. 2 wereldspelers op de flanken ( robben en ronaldo ). En als cassilias dadelijk weer op het doel staat en sergio ramos er weer is dan ben ik benieuwd hoe real speelt. Dit was niet de beste opstelling van real omdet er spelers niet waren of gebleseerd waren volgende wedstrijd kunnen we pas echt zien of real weer mooi en goed voetbal gaat spelen.

Real heeft de 0 gehouden. Met alleen maar spelers met aanvallende intenties vind ik dat al heel wat !

Ieren zijn gewoon goed en ijzersterk

Wat een onzin allemaal zeg, geef dit team alsjeblieft de tijd. Ik hoop dat als ze dit jaar niet kampioen worden ze niet in paniek raken en gewoon doorgaan op dezelfde voet. Ze hebben nu een jong getalenteerd team, maar dit heeft Barca ook dus word het heel spannend. Je kan kijken naar Barca en Real en het aantal sterren vergelijken maar komt er op neer dat er in de basis voor beide clubs allemaal dik betaalde vedettes spelen. Nu Real in de zomerstop in een keer 3 Topaankopen doet is het opeens niet goed.. Dat kan ik niet begrijpen, ik denk dat elke club die deze mogelijkheid zou hebben hetzelfde zou hebben gedaan. Vooral Kaka en Ronaldo bedoel ik dan, vooral als je er financiel niet op achteruit gaat. Zonde van het shirt van dit jaar die is wel lelijk maargoed.

na de 1ste oefenwedstrijd conclusies trekken over hoe goed of slecht een speler heeft gespeeld is wat overdreven of niet?

Als er iets over Real zijn er altijd weer veel mensen die hatelijke opmerkingen moeten geven, arsenal speelt gelijk tegen Barnet, Man city en Liverlpool verliezen tegen een onbekende club, Real wint van de 22 voudig kampioen van Ierland en Real zit in een vormcrisis, overigens vond ik van der Vaart, Benzema en Sneijder de uitblinkers van vandaag: prachtige combinaties door Raf en Wes

21 juli 2009 om 07:47

Iedereen,nou ja...veel mensen zien Real graag op hun bek gaan na die buitenproportionele aankopen.
Net zo graag dat ze graag Chelsea toen op hun bek zagen gaan.
Dus als er maar een negatief puntje aan het licht kan komen word daar meteen een vergrootglas op gelegd.
Telegraaf journalistiek noemen we dat in Rotterdam.

21 juli 2009 om 10:03

Waarom zou je Real nou op hun bek zien willen gaan ? Ik heb gister genoten hoe makelijk ronaldo alles wel niet deed. Telkens hoge ballen gewoon voor zichzelf stil leggen met het hoofd en telkens als hij aan de bal was werd er wel een hakje ( een goede ) gedaan. Niks heeft hij fout gedaan alleen jammer dat die vrije trap ver langs ging xd Ronaldo werd uitgefloten door die supporters daar terwijl Ronaldo hun trakteerde op hoogstandjes erg jammer was dat. Een ploeg als deze kan je moeilijk bespelen je zag overduidelijk dat sommige spelers nog heel veel ritme ontbreken (higuain, Raul, Guti, Gago) sneijder en Van der vaart handelde heel snel als ze de bal hadden maar Van Der Vaart gaf ook bijna de 1-0 cadeau. Daarnaast vond ik dat talentje in de tweede helft die lass volgens mij verving wel qua speelstijl op xabi alonso lijken en parejo deed het ook uitstekend. Metzelder vond ik zeer onvertrouwd overkomen Pepe moest een paar keer zijn fouten rechtzetten. 26 July volgende madrid wedstrijd ik kijk ernaar uit !

21 juli 2009 om 11:21

@bowiej

Kan je me vertellen hoe ik die wedstrijden kan kijken aub?

21 juli 2009 om 15:01

http://www.youtube.com/watch?v=zhec. hier is een samenvatting als die andere erop komt 26 july drop ik wel een site!!!

Huntelaar zijn jammer geoeg niet eens bij de selectie. Het is dan ook weer duidelijk waar hij in de rangorde zit.

Ik zal even een objectieve samenvatting van deze wedstrijd geven.

Van de zes Nederlanders die bij Real onder contract staan, begon er geen enkele in de basisopstelling. Klaas-jan Huntelaar behoort sowieso niet tot de selectie; Royston Drenthe, Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart speelden de gehele tweede helft mee; en Ruud van Nistelrooy en Arjen Robben kwamen niet in actie.

Van de nieuwe topaankopen verscheen Cristiano Ronaldo aan de aftrap en kwam Karim Benzema de tweede helft binnen de lijnen. Raúl Albiol en Kaká waren nog niet van de partij, net als de Spaanse internationals van Real. Bij afwezigheid van Iker Casillas verdedigde Jerzy Dudek het doel tegen Shamrock.

De Poolse keeper moest zowaar een aantal keren handelend optreden tegen de Ierse semi-profs. Álvaro Negredo haalde zelfs nog een bal van de doellijn. Daar stond tegenover dat Benzema aan de andere zijde de paal raakte en Van der Vaart enkele keren gevaarlijk was.

Pas in de 86ste minuut maakte Real het verschil, Gabriel Heinze stond met een lange pass aan de basis van de het eerste doelpunt van Benzema in het shirt van Real. De Franse international was de Ierse verdediging te snel af en rondde beheerst af.

21 juli 2009 om 17:33

@lexmessi10,

goede samenvatting en dat ook nog van een barca fan, zo zie ik het graag, ga zo door!

Hoe kun je al na deze wedstrijd zeggen dat Real er dees seizoen niets van zal bakken; ik heb een goed Real gezien maar nog geen top wat normaal is. 20 spelers mochten aantreden met weinig automatismen, ik geef dees ploeg maximum een paar maanden en ze spelen alles kapot. Dan is dees opstelling volgens mij het beste, op de bank heb je dan te kiezen uit een Raul,higuain,ruud,diarra,torres,garay,drenthe,,par. en een Van der Vaart. Voor al de rest is een vertrek het beste optie, in mijn ogen geen plaats voor Heinze,javi Garcia,salgado,sneijder,huntelaar en Negredo(kunnen wel veel geld opleveren),waarom Sneijder weg? heel simpel, er lopen er teveel rond, Lass,guti en Gago zijn onaantastbaar, Van Der Vaart vind ik ietsje beter en kan in mijn ogen meer bijbrengen op aanvallend en creatief vlak, das een keuze, M;diarra is een goede doublure voor Lass, Parejo is eigen jeugd en nog vrij jong en getalenteerd, en Sneijder kan veel geld opleveren.
Van de spitsen mogen Raul ,ruud, Higuain, Benzema met elkaar concurreren, 4 is meer dan genoeg zeker als je weet dat je nog een Kaka, Cr en Robben op da veld gaan staan. Zo kom aan een goede kern van 25man topspelers.
Als Real mits een paar weken met hetzelfde type-elftal kan blijven spelen, zal er geen houden aan zijn,vrees ik. Benzema heeft mij enorm geimponeerd -, die jongen straalt van klasse en heeft een enorme potentieel en abnormaal veel talent , hij gaat het zeker maken daar, gago en lass waren top,je zag dat ze zijn ingespeeld op elkaar, Ronaldo liep soms verloren maar da komt wel goe, je zag dat hij regelmatig wat van zijn talent etalleerde,geef hem nog een beetje tijd en hij zal Madrid doen ontploffen, als de basisverdediging er is, zal de defensie nog sterker zijn dan vandaag en dan nog een Kaka op niveau van Ac erbij en geloof mij beste mensen, Real wordt de schrik van europa. De kern is goe breed en niet door kwantiteit maar kwaliteit, je hebt 4a 5 topspitsen daar rondlopen, op het middenveld heb je bekan de beste middenvelders samenverzameld(van De Vaart,kaka,lass,sneijder,gago,guti...)makeert alleen Gerard,iniesta en Xavi, verdedigend is Real mss niet gewapend met pure rasechte verdedigers maar een Pepe en Albiol centraal met San Iker in de goal zou Real in principe zich niet al teveel zorgen moeten maken ,als Ramos of ne Marcelo hun momenten nog beter zouden uitkiezen om mee op te rukken,dan komt da wel goe, ne Lass voor de verdediging is van goudwaarde, in mijn ogen de enige onmisbare pion in dit Real.
Vandaag zagen we een enorm hoog percentage balbezit van Real, Pellegrini heeft duidelijk voor het tik en tak voetbal geopteerd met veel baltoetsen en het monopoliseren van de bal , veel geduld en op het goede moment toeslaan. Barca zal niet domineren als vorig jaar,dat weet ik zeker. Wacht maar af over een paar maanden gaat iedereen het Real van Perez de hemel inprijzen. Beste voetballiefhebber ,er komt echt prachtig,mooi voetbal aan en Neen, niet het voetbal van Barca maar dat van Los Galacticos!

Casillas
S.Ramos
Pepe
Albiol of ga
rcelo of D
Robben of Va
Lass
Gago of Snei
C.Ronaldo
Kaka
Benzema
21 juli 2009 om 12:35

Liep ronaldo soms verloren ...? Volgens sportkrant Marca was hij de beste man van de 1e helft.

zo zie je maar een elftal kan je niet kopen en elf vedetten in een team wordt nooit een team je moet werkers hebben en die heeft madrid niet meer allemaal volgevreten vedetten ben benieuwd dit jaar

Je kan geen team hebben zonder een paar stofzuigers, dus helaas zal Real niet aansluiten bij de top uit Engeland en Barcelona straks in de Cl.

Shamrock Rovers, altijd lastig.

21 juli 2009 om 10:05

Lass is een perfecte stofzuiger....

1-0 winnen van Shamrock Rovers is nou bepaald geen goed resultaat van Real Madrid. Of de Ieren hebben het gewoon heel goed gedaan.

haha 1-0 maar barcelona wordt volgend jaar gwn weer kampioen want meneer perez wil toch alleen maar aanvallers ze moeten eerst eens fatsoenlijke verdigers halen uizondering van albiol als je kaka en ronaldo kan consateren dan moet je toch ook vidic,terry en clichy kunnen halen hoeveel staan ze eigelijk in de schulden? ze moeten ook nog een stofzuiger halen zo iemand als senna michien lass komt ook gwn te kort leuke speler voor portsmout maar meer ook niet

Viel tegen..zeker eerste helft, maarja kan je verwachten als je geen nederlanders opsteld Wel hoog tempo!
man of the match; R.vd Vaart. Als je die laat gaan, kom je er dit seizoen niet denk.
Jammer dat Kaka niet speelde. Drenthe deed het redelijk. Benzema moet nog wennen.

Stek.
Ramos
Pepe
Heinze
Marcelo
CR
Kaka
Lass
vd Vaart
Raul
Benzema

Van der Vaart was echt geweldig in de tijd dat hij speelde. Hij speelde vrijwel foutloos, en liet af en toe prachtige acties en hoogstandjes zien! Vooral de omhaal die hij liet zien was fabuleus. Hij verdient zeker een plaats in de basis, net als Sneijder. Van Nistelrooy en Benzema moeten toch het spitsenduo gaan vormen in mijn ogen. Raãºl gisteren niet overtuigend. Marcelo was sterk in de eerste helft, en onderschepte veel ballen, net als Drenthe trouwens. Dan komt de opstelling op het volgende neer:

ramos - Pepe - Albiol - Marcelo
ronaldo - Sneijder - Kakã¡ - Van der Vaart
benzema - Van Nistelrooy

off: Real Madrid heeft Esteban Granero vastgelegd.

netjes! vond parejo en sneijder heel overtuigend spelen op het middenveld!
mijn voorkeur gaat dan ook uit naar de jonge parejo dan gago!

ze moeten inkomen bonafide50. waarschijnlijk zal de tweede wedstreid niet anders worden want dan komtt albiol en kaka nog erbij. hebbe ze granero gehaald killdragon, dat is wel een aardige, rond de 21, 22 of 23jaar zou ook knnen. speelde bij getafe en uit de jeugd van barca. het is een middevelder. zou hij kans make, denk t wel

benzema was super, parejo en sneijder deden het idd niet slecht! gago kan het zoals altijd niet waarmaken, te voorzichtig..guti en raul waren ook nergens, en negredo vond ik helemaal niet goed, die gaat wss binnen een paar dagen weg.hopelijk komt xabi alonso om wat diepte in het spel te zorgen, wat lange pasen geven

beste opstelling volgens mij is:

-----------van Nistelrooy--benzema---------
Vdvaart--------kaka--------c.ronaldo---
-----------------lass/sneijder-----
Marcelo----------------------------ramos
------------pepe-----metz/garay
-------------------casillas-----------

Benzema speelde trouwens met rugnummer 19, en hij speelde erg goed. Sneijder speelde trouwens wat magertjes hij is zeker niet op zijn top. Zeker vergeleken met de pure voetballer Van der Vaart, speelde erg technisch en gevaarlijk ... Marcelo speelde ook wel goed ... Bij Ronaldo mislukte daarentegen elke bal.

Wat een onzin reacties . Ik ben totaal geen fan van Real. Maar dat dit schandalig is? Hallo! Als andere clubs zo mager winnen is het altijd: oefenduel, maakt niet uit. Maar bij Real is dat anders? Nee, dit was ook gewoon een oefenpot.

ont: Mooi dat Benzema gescoort heeft, hoop dat hij beter speelt dan afgelopen seizoen.

Een week getraind met je huidige team en nu al verwachten ze dat Real over zijn tegenstander gaat walsen!

Daarbij ook nog een aantal spelers die overbodig zijn en de trainingen moeilijker maken! Zeker als je bijna 35 man op het veld opwarmrondjes moet laten lopen!

Neen deze match was puur om elkaar te leren kennen en wat wedstrijdritme terug te krijgen!

Trouwens Benzema en Lass waren gisteren magistraal! Benzema heeft echt een zware knal in de benen! Van der Vaart deed in de 2e helft aardig mee en bewees Pellegrini dat hij echt moet blijven!

weet iemand met welk rugnummer Benzema nu speelde?

ow 19, zie het hierboven al

Mooi goal van benzena trouwens
maar had meer verwacht van real

Het Was wel een mooien goal van benzema dat moet ik toegeven we mijn complimenten aan de iren

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren