Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Van Halst: ‘Hij zal het eerste aanspreekpunt zijn de komende transferperiode’

Laatste update:

Kelvin de Lang is tijdens de winterse transferperiode verantwoordelijk voor de aan- en verkopen bij Ajax, zo laat de tijdelijke algemeen directeur Jan van Halst weten in een interview op de clubkanalen. De hoofdscout van Ajax, die afgelopen zomer overkwam van Manchester City, krijgt de zware taak om de Amsterdamse selectie meer in balans te brengen. Mede door de gezondheid van Klaas Jan Huntelaar is De Lang gevraagd om de rol van technisch directeur tijdelijk in te vullen.

In het interview spreekt Van Halst kort over Huntelaar. “Hij heeft even rust nodig en dat gunnen we hem ook.” Vervolgens begint de interim-directeur over De Lang. “We hebben Kelvin de Lang gevraagd, de hoofd scouting, of hij op interim-basis die rol wil overnemen. Hij gaat dat coördineren met een team om zich heen richting de eerstvolgende transferperiode. Er zijn meerdere mensen van de Toekomst die zich daarbij aansluiten. Ik houd daarvan: karakterspelers staan juist in deze tijd op.”

Door de tijdelijke aanstelling van De Lang is er meer duidelijkheid, zo stelt Van Halst. “De Lang zal het eerste aanspreekpunt zijn de komende transferperiode. Hij maakt daarbij gebruik van alle kennis binnen de club en van de mensen die hier voor de lange termijn zijn. Dat is belangrijk, want er worden beslissingen genomen die langdurig effect hebben op Ajax.”

Van Halst heeft er vertrouwen in dat het goed gaat komen met Ajax. “Ik merk dat er mensen met karakter opstaan en dat moet tot resultaat gaan leiden. Enige bescheidenheid siert ons op dit moment extern, maar intern nooit.” De Lang (42) ligt bij Ajax als hoofdscout vast tot medio 2027. Ook de verbintenis van Huntelaar (40), die momenteel kampt met een burn-out, loopt die zomer af.

Lastige periode
Van Halst gaat ook in op zijn eigen situatie. De interim-directeur geeft aan dat het een lastige periode is. “Het is intensief en heftig af en toe. De club heeft mij gevraagd om de periode tot aan mijn opvolger te overbruggen. Daar heb ik mee ingestemd en ik wist dat het uitdagend was.”

“Het is iets uitdagender geworden dan gedacht”, gaat de eerlijke Van Halst verder. “Er wordt in deze periode veel gezegd en geschreven. Dat begrijp, maar ik bepaal zelf wat ik toelaat. Dat zorgt ervoor dat ik rustig in mijn hoofd ben.”

Van Halst concludeert dat het behouden van die rust belangrijk is. “Dat is belangrijk om de juiste beslissingen te maken en met de juiste mensen te praten die over de lange termijn gaan. We moeten koel zijn in het hoofd en warm in het hart. Het gaat om mensen en dat mogen we niet vergeten. Iedereen voelt de pijn bij Ajax en daar moeten we ook aandacht aan blijven geven.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hoezo krijgt hij de taak de selectie in balans te brengen? Je gaat toch niet weer een lichtgewicht de sleutel geven van het transferbeleid? Ze doen er verstandig aan hem even op de winkel te laten passen maar geen enkele bevoegdheid te geven voor transfers van boven de 5 a 10 miljoen.

31 oktober 2023 om 07:04

Het probleem is dat Kelvin geen TD Ervaring heeft alleen een hele goeie scout.

31 oktober 2023 om 07:12

Op basis van wat is hij precies een hele goede scout? Als hij Forbs betitelt als zeer talentvol en er maximaal 19 miljoen euro voor Forbs wordt uitgetrokken durf ik dit ernstig in twijfel te trekken.

31 oktober 2023 om 07:12

Gelukkig heeft Alex Kroes met ongeveer elke TD van Europa wel een keer aan tafel gezeten. En de definitieve invulling van de TD rol zal natuurlijk ook in volledig overleg met hem gaan. Snap wel dat ze nu niet nog snel even iemand anders aan gaan stellen.

31 oktober 2023 om 07:21

En hoezo is dat zeer twijfelachtig te noemen? Jij denkt dat Ajax Forbs niet voor meer dan 19 miljoen krijgt verkocht? Wij krijgen zelfs Bassey verkocht voor 23 miljoen en Daramy voor 16 miljoen.

31 oktober 2023 om 07:24

Kelvin de Lange was niet betrokken bij de aankoop van Forbs.

31 oktober 2023 om 07:30

Ajaxfollower. Als Ajax op hetzelfde niveau blijft acteren en volgend jaar geen Europees voetbal speelt, dan krijg je Forbs nooit verkocht voor meer dan 19 miljoen euro. Ajax kan niet eeuwig blijven teren op de succesvolle champion league campagne. Zonder noemenswaardige prestaties zakken de spelers ook gewoon in waarde. Zo'n bassey had nog een Europa league finale achter zijn naam staan, wat heeft deze Forbs?

31 oktober 2023 om 07:31

Fossen. Er is wel degelijk naar zijn mening gevraagd. Hij had dan toch gewoon moeten zeggen dat deze speler Ajax niet direct beter gaat maken?

31 oktober 2023 om 07:56

Ajaxfollower Geen CL, belabberd seizoen en eigenlijk alleen Frenkie die het echt consistent goed blijft doen in het buitenland. De tijd dat ze 5 miljoen kregen voor een keukentrapje komt wel aan z’n eind.

31 oktober 2023 om 08:07

En hoe weet jij wat hij heeft gezegd dan?

31 oktober 2023 om 08:19

Snap het, de wens is de vader van de gedachte. Maar denk je nu dat Ajax na twee slechte jaren meteen al haar krediet verschoten heeft?
Snap het dat je even geniet van de neergang van Ajax. Maar ik volg Ajax al erg lang en heb meerdere van dit soort periodes meegemaakt en ze zijn altijd als een Feniks uit de as herrezen.
En ook nu heb ik goede hoop dat Ajax volgens seizoen gewoon weer meedoet, Mark my words.

31 oktober 2023 om 08:24

@Ducktaildo, misschien was dat ook niet de vraag aan De Lang. Misschien heeft hij een scoutingsverslag ingeleverd met daarin dat dit een heel talentvolle speler is en op de vraag of hij een goede backup voor Bergwijn is heeft hij ja gezegd.

31 oktober 2023 om 08:29

@Eindtovenaar. De tijden van 50,80 en 100 miljoen zullen voorlopig voorbij zijn. Maar Sinnestera en Madueke gingen ook voor behoorlijke bedragen weg. Een goede Europa League campagne kan ook wonderen doen. En daarnaast is de kans dat Ajax CL speelt in de 5 jaar dat Forbs onder contract staat ook niet ondenkbaar. Zeker als Nederland de twee vaste plaatsen en de voorronde vast weet te houden.

31 oktober 2023 om 08:31

Je bent niet zomaar een scout voor City hoor. Man heeft oog voor jeugdspelers niet voor mensen voor het 1e elftal.

31 oktober 2023 om 08:31

Het mooie is wel dat er in al die reacties nog geen antwoord is gegeven op basis van wat hij nu zo een “hele goede” scout is.

31 oktober 2023 om 08:43

@Lierse1997. Alsof men dat hier kan beoordelen en beargumenteren. Zelfde geldt de andere kant op, dat hij dat niet zou zijn. Als je bij ManC en Ajax werkt dan ben je echt geen koekenbakker, lijkt me. Hoewel het feit dat hij nu bij Ajax werkt niet per definitie alles meer zegt gezien de afgelopen twee jaar.

31 oktober 2023 om 08:54

Kan jij beargumenteren waarom hij dat niet is?

31 oktober 2023 om 08:55

Het klopt simpelweg niet wat je zegt, mislintat heeft geïnformeerd bij Kelvin over deze transfer, meer niet.

31 oktober 2023 om 09:20

Dat is ook wel makkelijk. Het zelf niet kunnen en dan maar naar het tegengestelde vragen.

Ik zeg dan ook niet dat het een heel slechte scout is trouwens. Maar waarom het een heel goede zou zijn, geen idee.

31 oktober 2023 om 12:49

Ik heb ook geen idee Lierse, de beste man was verantwoordelijk voor de toestroom van jeugd uit de Benelux. Wie van die gasten is er doorgebroken voor Man City? 0.

31 oktober 2023 om 13:49

Ik vind die 19 miljoen nogal irrelevant als je de kunde van De Lange wil beoordelen. Het geld dat er voor betaald werd is niet zijn pakkie aan, maar van die TD met een gat in z'n hand.

31 oktober 2023 om 16:23

@ducktaildo....hij is niet betrokken geweest bij de komst van Forbs. Dat heeft ie zelf nog gezegd ook. En die gaat Ajax weer meer dan 19 miljoen opleveren. Let maar op. Wat zijn we goed in jonge jongens afschrijven. Behalve als ze uit eigen jeugd komen.

31 oktober 2023 om 21:52

Mislintat heeft de Lang wel gevraagd naar Forbs en vond hem een leuk talten (volgens de Lang zelf) maar hij is verder niet betrokken geweest bij zijn transfer.

Overigens denk ik dat hij die transfersom nog best eens terug kan gaan verdienen, of in ieder geval een flink deel daarvan, zelfs als hij mislukt. Hij heeft de homegrown status en dan is elke speler die een bal kan raken al snel een optie voor clubs uit de PL of de championship.

de Lang kan een speler natuurlijk best goed vinden of aanbevelen maar hij had met de transfersom niets te maken. Of hij hem ook 19 miljoen waard vond weten we niet.

31 oktober 2023 om 14:34

"kelvin de Lang is tijdens de winterse transferperiode verantwoordelijk voor de aan- en verkopen bij Ajax, zo laat de tijdelijke algemeen directeur Jan van Halst weten in een interview op de clubkanalen".

Wat hier beweerd wordt kan helemaal niet omdat het in strijd is met de wet. In wetgeving staat duidelijk dat de verantwoordelijkheden en bevoegdheden van een beursgenoteerd bedrijf exclusief zijn voorbehouden aan de directie en daar maakt Lang geen deel van uit. En dat gaat hij ook niet doen omdat daar een AVA voor nodig is, die er volgende maand inderdaad gaat komen, maar waar uitsluitend de benoeming van Blind Van Praag en Van Wijk als nieuwe commissarissen op de agenda staat. En niet die van Lang. Wat VZ hier beweert klopt helemaal niet, Van Halst heeft helemaal niet gezegd dat Lang verantwoordelijk wordt voor de aankopen omdat hij dat niet kan zeggen omdat het simpelweg niet mogelijk is. Hij heeft gezegd dat Lang "het eerste aanspreekpunt gaat worden" en dan heb je het niet over eindbeslissing over maar over coördinatie van het proces. Een transfer is bij Ajax een directiebesluit en zo'n besluit kan dan ook uitsluitend door een directie genomen worden. En dus is niet Lang maar Van Halst als enige voetbalman in de directie in eerste lijn verantwoordelijk voor komende transfers.

31 oktober 2023 om 22:29

Wat een onzin. Iedereen die werkt bij een beursgenoteerd bedrijf heeft verantwoordelijkheden en bevoegdheden, niet alleen de directie. Alsof alleen een directie beslissingen neemt. Een directie kan best beslissingsbevoegdheid naar management lagen onder hen of zelfs medewerkers delegeren. In het geval er tekenbevoegdheid vereist kunnen ze dat zowel intern oplossen door iemand al dan niet tijdelijk of tot een bepaald bedrag tekenbevoegdheid te geven, bijvoorbeeld voor contracten tot bepaalde bedragen en om het formeel extern te regelen kun je ook gewoon een volmacht later registreren bij de KVK, volgens mij is een mailtje daarvoor genoeg, en zeker geen AVA of Bava.

De beslissing hoeft dus niet door de directie genomen te worden. Net zoals er bij andere grote bedrijven genoeg beslissingen niet door de directie genomen worden. (die zouden knetter gek worden als ze iedere pen, wc rol of lunch moeten goedkeuren, er zit immers formeel geen verschil tussen een contract voor een miljoenen aankoop of een kopje koffie dat wordt gekocht op kosten van de zaak tijdens een bedrijfsuitje). Het enige waar ze niet aan gaan ontkomen is dat volgens de statuten elke transfer met een waarde van meer dan een miljoen langs de RVC moet.

Van Halst gaat het trouwens zeker niet doen, want die is, itt de andere directie leden niet tekenbevoegd op dit moment en een bevoegdheid die je niet hebt kun je ook niet delegeren. Dat is in ieder geval in diverse media naar buiten gekomen, om het zeker te weten zou je even bij de KVK moeten checken. Dan worden het dus sowieso Geelen, Hendriks en Lenderink die moeten tekenen of De Lange die bevoegdheid geven.

Nou ga er maar aan staan. B garnituur en jeugd. 2 a 3 goede aankopen en ajax doet weer leuk mee hoogstwaarschijnlijk.

31 oktober 2023 om 07:48

Dus de hele selectie is B garnituur en jeugd, maar vervolgens zeg je wel dat ze met 2 of 3 aankopen al weer leuk meedoen? Daar lijkt me toch wel iets meer voor nodig?

31 oktober 2023 om 08:22

Misschien even eerlijk naar de top van Nederland op dit moment kijken.
Ajax is diep gevallen daardoor valt het minder op dat PSV en Feyenoord bijvoorbeeld het ook helemaal niet zo super doen. In de eredivisie diet PSV het fantastisch, maar Europees blijkt maar weer dat het niveau in Nederland na een paar goede jaren weer dalende is.
Snap dat veel mensen even genieten van de slechte stand van Ajax, maar als je echt om de eredivisie geeft snap je ook dat dit nooit goed is voor het Nederlandse voetbal.

Het is goed dat er duidelijkheid is. In hoeverre hij de juiste persoon is is natuurlijk wel de vraag. Volgens mij heeft hij totaal geen ervaring in deze functie. Maar ik snap ook wel dat het lastig is om nu op korte termijn een nieuwe TD aan kunnen trekken en daarnaast moet er ook een klik zijn met de nieuwe AD.

Even een vraag aan de Ajax fans: Ik volg de jeugd van Ajax niet zo maar zitten er in Amsterdam nog goede talenten aan te komen?

31 oktober 2023 om 07:10

Silvano Vos en Jorrel Hato zouden in normale Ajax-elftallen talenten zijn die eraan komen. Helaas moeten die nu al vaak spelen. Verder zijn Mika Godts en Misehouy wel grote talenten, maar deze lichting valt tegen verder.

31 oktober 2023 om 07:18

4 talentvolle spelers en dan vergeet je Kalakoh en Hlysson nog.Als die 6 jongens aansluiten bij de selectie en kunnen doorgroeien naar een vaste waarde in Ajax 1 dan is het toch top?

31 oktober 2023 om 07:25

Zeg je nou serieus dat deze lichting tegenvalt? Misehouy, Hato, Vos, Kalokoh, Amo, Gooijer allemaal potentie voor Ajax 1. En dat is echt heel veel.

31 oktober 2023 om 07:37

Ja, vooral omdat dit spelers zijn uit verschillende lichtingen. Van dit lijstje zie ik er maximaal 2 een vaste waarde worden

31 oktober 2023 om 10:13

@suarez
Hoe gaat het met de ontwikkeling van Mika Godts ? hij brak vorig seizoen na zijn transfer al heel snel door, maar ik heb het gevoel dat hij nu minder nadrukkelijk aan de deur rammelt. ik zie hem (in de samenvattingen en het schakelprogramma voor mijn gevoel ook minder voorbij komen. Waarbij ik ook besef dat Jong Ajax het de eerste wedstrijden wel heel erg lastig heeft gehad en dat het nu weer beter begint te lopen.

31 oktober 2023 om 10:59

Maximaal 2? Hato is nu al een vaste basisspeler en Vos zit er ook al dicht tegenaan, die maakt al de nodige minuten. Dan zie jij dus Misehouy, Kalokoh, Van Axel-Dongen en Gooijer geen van allen een waarde gaan/kunnen zijn voor Ajax 1?

Op zich prima, hield zich bij City ook bezig met welke spelers wel of niet zouden moeten komen, maar ik weet niet of hij ervaring heeft met tegelijkertijd aan de uitgaves denken. Daarbij was hij bij City 1 van het team, nu hoofdverantwoordelijke. En komt er nog eens bij dat bij City niet echt gelet hoeft te worden op de uitgaves, bij Ajax des te meer..

Dit is toch de scout die Forbs naar binnen heeft gehaald voor maximaal 19 miljoen euro? Dat belooft dan nog wat. Zit je straks met allemaal onervaren dure krachten die het niveau (nog) niet aan kunnen. Kom je gewoon van de regen in de drup.

31 oktober 2023 om 07:14

Nee dat is vanaf het begin al ontkracht door de man zelf. Niet alles geloven wat de Telegraaf je voorschotelt.

31 oktober 2023 om 07:19

Er is wel degelijk naar zijn mening gevraagd, en als dat luidt dat hij zeer talentvol is en dit op het veld laat zien? Dribbelt constant met zijn gezicht naar beneden en zijn 1e aaname is ook niet bepaald top. Dan vraag ik mij af wat er precies talentvol aan hem is. Hij moet echt heel veel compenseren met zijn snelheid, want voetballend heeft die gewoon echt veel problemen. Ik zou gewoon veel meer verwachten van zo'n bedrag.

31 oktober 2023 om 07:26

Een speler kan toch prima heel talentvol zijn maar tegelijk nog niet klaar zijn om de stap van amateurvoetbal naar Ajax 1 te maken? Forbs had in de jeugd uitstekende cijfers. Dan kan elke blinde nog zien dat ie op z'n minst talentvol is. Dat het er dan nu niet helemaal uitkomt doet daar niks aan af. Het was Mislintat die hem aantrok en dat geld betaalde.

31 oktober 2023 om 07:26

Wil je nou zeggen dat Forbs niet talentvol is? Volgens mij speelt Forbs gewoon goed bij Ajax voor iemand die niet eens op z’n favoriete positie speelt. 75 G/A in 45 wedstrijden PL2 is niet talentvol?

31 oktober 2023 om 07:34

Fossen. Er zit een verschil tussen 'talentvol' en 'heel talentvol'. Dat Forbs een getalenteerde voetballer is dat geloof ik zeker (heb het zelf verkeerd verwoord), anders kom je überhaupt nooit in het betaald voetbal terecht, mar heel talentvol? Dat weet die heel goed te verbergen. Maar als het zo'n geweldige scout blijkt te zijn, dan had hij toch kunnen zien dat dit allemaal veel te vroeg zou zijn voor Forbs? Dan het hij Ajax toch van betere informatie kunnen voorzien dan te roepen 'hij is heel talentvol'?

31 oktober 2023 om 07:14

Forbs is in potentie een prima speler. Heeft al best wat laten zien. In dit zwalkende Ajax mag je niet verwachten dat een 19jarige de boel bij de hand neemt

31 oktober 2023 om 07:15

Nee, daar had hij nog niks mee te maken. Maar los daarvan geef Forbs nog even wat tijd, evenals De Lang. Laatstgenoemde heeft een uitstekende reputatie vanuit z’n werk bij City

31 oktober 2023 om 13:46

Lijkt me niet dat een scout zelf geld uitgeeft. Ome Sven stond er om bekend in elk geval niet te weinig te betalen.

Ajax moet weer een type Tadic halen. Dat is echt broodnodig. En kijken of je misschien vdBeek terug kan halen, half jaar huren desnoods ook prima voor Ajax.

31 oktober 2023 om 07:20

Vd Beek lijkt mij prima inderdaad, in elke linie 1 dragende speler heb je gewoon nodig.

Achterin moet er dus ook een leider komen (Tagliafico) want Sutalo kan het niet.

31 oktober 2023 om 10:15

Tadic was niet alleen een echte leider maar ook een goede voetballer met een geweldige mentaliteit. Ik zie in Donny werkelijk geen enkele wijze in de buurt komen van ook maar 1 van deze kwaliteiten.

31 oktober 2023 om 07:41

vdbeek heeft al 3 jaar niets gepresteerd mede door blessure leed. Ik zie bovendien totaal geen leiderschapskwaliteiten bij hem. Het is een speler die heel druk is om zelf weer op niveau te komen en ik denk dat zo'n twijfelgeval het laatste is wat Ajax nodig heeft.

31 oktober 2023 om 08:15

Van de Beek terug halen zou echt triest zijn; Ajax moet geen vrijbrief worden voor spelers die faliekant mislukken in het buitenland en dan maar terug kunnen gaan naar Ajax, indirect plakt Ajax zichzelf toe dat het middelmaat is in het topvoetbal. Spelers die faliekant mislukken moet je links laten liggen. Die gaan een zwalkend Ajax ook niet verder brengen als de speler in kwestie ook zwalkt. En daarbij, al moet ik zeggen dat dit nu niet meer denkbaar is, maar ooit had Ajax toch het doel om de Europese clubs het moeilijk te maken? Dat lukt niet als je de middelmaat haalt van die clubs. Van De Beek,Neres,Ekkelenkamp, voor de eredivisie leuk, maar brengt je niet verder

Wat een blunder van formaat weer. Juist nu er drastisch ingegrepen moet worden en de schade moet worden beperkt door miskopen nog voor een zo hoog mogelijk bedrag van de hand te doen. In misschien wel de belangrijkste periode op het gebied van transfers een lichtgewicht de leiding geven. Ik vrees dat het nog even aanklooien blijft bij Ajax.

31 oktober 2023 om 08:09

Hoeveel belangstelling denk je dat er voor die miskopen zal zijn. Ik denk dat het zwaar tegen gaat vallen en dat een zo hoog mogelijk bedrag al helemaal een sprookje blijkt te zijn. Bovendien verdienen die spelers waarschijnlijk ook nog eens flink dus die zullen niet staan te springen om te vertrekken.

Hij die hoogstpersoonlijk verantwoordelijk is geweest voor het weggooien van ruim 20 miljoen aan Forbs, in zijn ogen een wereldtalent maar in werkelijkheid niet meer dan een veredelde eerste divisie spelertje, mag van de winter dus nog meer middelmaat naar Amsterdam halen…

Deze nobody had in het kielzog van Mislintat moeten vertrekken

31 oktober 2023 om 10:35

Mislintat heeft Forbs gehaald en het was niet ruim 20 miljoen maar 14 miljoen.

31 oktober 2023 om 13:12

Met bonussen 19 miljoen

31 oktober 2023 om 10:40

Kelvin de lange is niet hoogstpersoonlijk verantwoordelijk geweest voor Forbs. Dus aangezien het begin van je betoog onzin is zullen we ook maar niet op de rest reageren.

31 oktober 2023 om 13:17

Hij heeft Forbs er doorheen gedrukt bij Mislintat en daarna trots en hoog van de toren geblazen hoe goed Forbs is en dat hij hem heeft aanbevolen bla bla.

Als iemand zo vol kan zijn van een amateurspeler (en van zichzelf) betwijfel ik of hij überhaupt geschikt is voor de functie van hoofdscout en, in dit geval, geschikt is om de komende transferperiode het aan en verkoopbeleid te mogen uitvoeren

31 oktober 2023 om 13:42

Hij heeft forbs er helemaal niet doorheen gedrukt. Waar haal je die onzin vandaan? De Lange heeft zelf aangegeven dat er alleen naar zijn mening is gevraagd. Dit was toen de transfer al zo goed als rond was.

31 oktober 2023 om 16:27

Raubaht........wat dacht je. Ik verzin zelf maar een verhaal? Hij heeft helemaal niets te maken met de komst van Forbs. Dat had je ook kunnen weten als je had opgelet.

Wat een ongelooflijk eenzijdige en domme reacties lees ik. Mensen beoordelen de Lange terwijl ze geen idee hebben van zijn prestaties. Dit is voor één transferwindow. Hij doet het niet alleen maar krijgt wel de verantwoordelijkheid, iemand moet die positie krijgen toch? Geef de beste man een kans. Het is je hoofdscout, als je daar al 0,0 vertrouwen in hebt. Heeft het schijnbaar prima gedaan bij City. Ik zou het niet weten, heb daar de kennis ook niet van. Maar dat afkraken op basis van wat? Forbs is een talentvolle voetballer, die jongen is 19 en daarbij was het niet eens de lange die de call maakte om hem te halen. Op welke manier wil je dan je club steunen?

31 oktober 2023 om 16:25

Echt he. Niet te filmen. Tis ook nooit goed. Die jongen gaat de leiding krijgen maar werkt samen met anderen. Dat is wat mij betreft voorlopig een prima keuze voor de komende periode.

Een ongeschikte interim directeur die een interim aanstelt zonder ervaring als TD. Van 't Schip is ook nog eens een interim zonder aantoonbare resultaten in clubverband.. Wat een ellende zeg bij Ajax.

Jawel joh, de club is net verpest door een ex-scout en door zijn aankopen staan we nu lager dan ooit. De oplossing van Jan van Halst? We proberen het nog een keer!

31 oktober 2023 om 10:41

Jij denkt serieus dat dit soort beslissingen door van Halst worden genomen?

31 oktober 2023 om 16:24

Van halst beslist niets. Dat is alleen een spreekpop voor de buhne.

1 november 2023 om 10:56

Nou ja, ik vind het ergens een geruststellende gedachte dat die onbenul het beslist en er binnen de club niet nog meer mensen rondlopen die dit een goed idee vinden..

Ik heb niet direct het idee dat heel veel teams zitten wachten op iemand van Ajax op dit moment dus voor uitgaande transfers zal hij het vrij rustig krijgen. Wellicht een club uit Saudi Arabië die iets in Bergwijn ziet? Inkomende transfers lijken me niet logisch aangezien er geen Champions League geld naar Amsterdam komt in de nabije toekomst.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren