Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Derksen verrast Genee: Vandaag Inside kon sensationele transfer maken

Laatste update:

Johan Derksen vertelt maandagavond dat hij met Wilfred Genee en René van der Gijp een aanbieding van de Publieke Omroep heeft gekregen. Tijdens de rentree van het programma Vandaag Inside lijkt de analyticus zijn mond voorbij te praten, want Genee reageert enigszins verbaasd op de mededeling van zijn collega. “Ik denk niet dat de Publieke Omroep dit fijn vindt”, stelt de presentator.

“Ik ben immuun voor wat de media over meldt, maar ik werd er wel uitgeschopt bij iedere instantie waar ik bij betrokken was”, vertelt Derksen, terugblikkend op de afgelopen periode waarin Vandaag Inside was gestopt. “Ik werd overal gecanceld. Al ben ik daar nog niet eens van geschrokken. Waar ik wel van geschrokken ben is dat mensen, waarvan ik dacht dat het vrienden waren, reageerden op wat hysterische types op social media.”

“Wij wandelen altijd langs de afgrond, we zijn in de afgrond gedonderd en we kruipen er nu weer uit en gaan verder”, concludeert Genee. Derksen: “Oh jazeker, we gaan gewoon verder. Wat ik ook een reden vond om verder te gaan is dat je op een positie zit dat je echt geen kant meer op kunt. Ik dupeerde jullie als het programma op zou houden. Er werd mij ook gezegd dat er gezinnen met studerende kinderen werkloos zouden worden. Daarnaast kreeg ik iedere dag cadeau’s, berichten en hartverscheurende berichten van fans.”

Van der Gijp lijkt aan te geven dat hij kon leven met een vertrek van Derksen. “Ach Johan, je moet toch een keer ophouden. Je bent 74! Stop je niet dit jaar, dan zou je volgend jaar wel stoppen.” Derksen: “René, we hadden nog een fantastische aanbieding van de Publieke Omroep, want zij wilden nog jaren met ons door.” De onthulling wordt met verbazing aangehoord door Genee. “Ik denk niet dat de Publieke Omroep het fijn vindt dat je dit nu aan het vertellen bent, maar goed: dat moet je zelf weten.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

En dit is dus precies wat Johan wilde aankaarten met zijn (nogal slechte) anekdote: hypocrisie ten top in Nederland!

Dit zal toch wel over Powned gaan lijkt me? Een andere omroep zie ik dit niet doen.

16 mei 2022 om 22:40

Ongehoord Nederland?

16 mei 2022 om 22:47

Haha nou mag aannemen dat ze daar niet op in zouden gaan. Ongehoord Nederland.. wat een abominabele zender is dat zeg. Zelden zo'n treurig niveau gezien. En dat in een landschap met zenders als Sbs6.

16 mei 2022 om 22:48

Karskens heeft in april gezegd dat Derksen niet langer welkom is bij Ongehoord Nederland.

16 mei 2022 om 23:04

Daar zou Derksen nooit aan mee werken. Die walgt van die types

17 mei 2022 om 08:17

Wat is je graadmeter Vandaag Inside? XD

17 mei 2022 om 06:49

Of omroep Max

17 mei 2022 om 08:06

BNN zou het ook kunnen zijn.

17 mei 2022 om 08:33

VI naar BNNVARA? Dat lijkt me volstrekt kansloos.

17 mei 2022 om 10:33

Dat valt wel mee. Die meneer van die linkse Vara website mocht ook aanblijven na zijn meetoo schandaal.

Misschien moet Johan een programma beginnen ergens op een conservatief confederate channel in Texas. Dat is meer zijn doelgroep.

16 mei 2022 om 23:02

Beter dat dan deze woke gedoe

17 mei 2022 om 02:51

Ik weet zeker dat jij nog nooit van het woord “woke cultuur” had gehoord, voordat Derksen het destijds had benoemd. Hetzelfde geldt voor “cancelcultuur.”
Sindsdien heeft iedereen het erover. Zo zie je maar wat voor invloed Derksen op tokkies heeft. Het woord tokkies gebruiken zij nooit. Omdat zijn achterban vooral tokkies zijn.

17 mei 2022 om 06:29

Over cancelcultuur wordt al wel langer gesproken. Met toen die radio 10 presentator werd lastig gevallen door fans van die Koreaanse popgroep, omdat hij gezegd had dat hij het nieuwe nummer wat minder vond dat de vorige hits. Hij hoorde ze liever in het Koreaans dan Engels en vond ze verder gewoon goed.

Maar nee, hij moest gecanceld worden door alle fans van die popgroep, door nooit meer naar radio 10 luisteren. Waarbij ze zelf het woord cancelen gebruiken om trending te worden.



17 mei 2022 om 07:17

Aha jij maakt nu ongeveer een miljoen mensen uit voor Tokkies. De familie Tokkie waar het woord op gebaseerd is heeft al meerdere malen verzocht hun naam niet meer negatief te gebruiken. Niet erg woke van je.

17 mei 2022 om 09:44

Iedereen weet wat een woke of cancelcultuur is. Voor de situatie Derksen wilden ze o.a. een Dave Chapelle ook al cancelen om wat grappen over travestieten

17 mei 2022 om 09:50

Iedereen in jouw cirkeltje wellicht. De cancelcultuur bestaat niet. Het is een buzzword, geïntroduceerd door alt-right bewegingen om volgers te werven. Gevaarlijke terminologie, dat is wat het is.

17 mei 2022 om 09:52

mvbfan, ben het met je eens. Alleen het gebruik van het woord tokkies en daarmee het willen wegzetten van een groep mensen als minderwaardig/minder intelligent zoals jij nu doet, is net zo gevaarlijk en polariserend als andersom. Kap ermee.

17 mei 2022 om 10:35

Alt right bestaat juist niet. Typisch woke om een grote groep mensen een labeltje op te plakken omdat ze anders denken over de wereld.

17 mei 2022 om 11:11

Mever mind. Ik gaf aan dacht aan iemand die kritiek geeft en daarbij, tussen neus en lippen door, even generaliseert. Excuus.

17 mei 2022 om 18:09

@speedyafc, en typisch alt-right om een grote groep mensen een labeltje op te plakken omdat zíj anders denken over de wereld...zo kunnen we nog wel even doorgaan. Ik identificeer me totaal niet met whatever woke ook moge zijn. Ik ben een mens, ik maak fouten, stel mijn mening bij en probeer zoveel mogelijk te leren en voortschrijdend inzicht te tonen.

Als alt-right overigens niet bestaat: er zijn zat mensen die zelf claimen bij alt-right te horen. Ik heb dat niet zelf verzonnen ofzo..

16 mei 2022 om 23:03

Misschien moet jij je minder laten leiden door de “werkelijkheid” die media en politiek je voorspiegelt.. Lekker weer alle Texanen over een kam scheren.. Niet letterlijk maar toch ook weer wel..

16 mei 2022 om 23:30

Dat is jou mening idd. Ik ben blij dat ze terug zijn. Mag nog harder en nog meer tegen dat woke gedoe aangaan.

17 mei 2022 om 00:05

Nou ja........
Heb net op 1 gekeken.
Was een vrouw die beweerde dat iedereen bij VI belacheiljk word gemaakt behalve heteroseksuele blanke mannen.
Daarna kwam er een meid aan het woord die vertelde over orgasme ongelijkheid om vervolgens een conclusie te trekken dat we meer met elkaar moeten praten.....
Te genant voor woorden.
Dus misschien zou het andere uiterste wel een goed tegengewicht geven.

17 mei 2022 om 09:26

Volgens mij is Louis van Gaal een heteroseksuele blanke man. Die vrouw bij op1 kijkt dus het hele programma niet want ik kan een legio van dit soort voorbeelden geven dat iedereen op de hak wordt genomen.

17 mei 2022 om 09:54

Heteroseksuele witte* man.

Hoezo meid, en niet gewoon vrouw? Dat is net zo denigrerend als wanneer Derksen & co het hebben over 'dat meisje', of dat 'wijf'. Ze zeggen ook nooit 'dat jochie of jongetje'. Is gewoon denigrerend naar vrouwen toe, hoe je het ook wendt of keert.

17 mei 2022 om 10:54

Nee hoor, jij ziet alleen wat je wilt zien. Meid is prima voor een jonge dame.

17 mei 2022 om 11:57

Jelle, wees eens niet aangevallen namens andere mensen. Meid is gewoon prima als het over een jonge vrouw gaat.

Mvg,
Een meid.

17 mei 2022 om 11:58

Jochie heb ik zo vaak gehoord van hen. Mannetje ook, evenals jongetje.

Nee Jelle, je hebt hier absoluut geen punt

Met meid is volgens mij ook niets mis. Maar goed, misschien heb ik een of andere beweging gemist die hier een probleem van maakt

17 mei 2022 om 13:24

Kijk dat is nou woke. Blanke man moet ineens witte man worden. Reden: blank klinkt te positief.

17 mei 2022 om 18:10

Jongedame klinkt als een stuk netter vind ik.

17 mei 2022 om 18:11

Ik voel me niet aangevallen, ik zeg alleen iets over waar ik anders over denk. Mag dat niet meer? Of word ik nu 'gecanceld'?

17 mei 2022 om 18:12

Ik hoor anders vrijwel nooit jochie, mannetje of jongetje. En ik kijk elke, maar dan ook elke dag. Meisje of vrouwtje hoor ik daarentegen erg vaak.

17 mei 2022 om 18:13

@speedyafc dat heeft weer niks met woke zijn te maken, waar ik me overigens niet eens mee identificeer. Het gebruik van het woord blank straalt superioriteit uit en slaat bovendien nergens op. Want hoe ga je het in een discussie hebben over blank, zwart, rood, geel, wit? Blank is geen kleur. Blank impliceert reinheid. Term is ontstaan in de Gouden Eeuw, omdat superioriteit tegenover zwarte slaven te impliceren. Check je geschiedenisboekje ff.

17 mei 2022 om 18:42

Denk dat het niet heel veel uitmaakt wat je zegt, maar vooral op welke manier. We moeten gewoon met respect met elkaar omgaan.
Ik werk bijvoorbeeld in een volkswijk in Utrecht. Daar is iemand van 70 een 'jochie' en een oudere dame nog een meisie. Dat kan dan gewoon en is totaal niet respectloos.

Ik vind wel dat je te veel kijkt naar verschillen en daar wel veel de nadruk op legt. Dat vind ik wel jammer, want naar mijn mening gaan we in Nederland respectvol met elkaar om. We hoeven hier echt niet van die Amerikaanse taferelen na te spelen als BLM. Dat is ook niet helemaal eerlijk. Dat er problemen zijn met discriminatie in de samenleving is evident. Maar laten we het bij de problemen houden en daar oplossingen voor vinden in plaats van elkaar pietlullig de maat nemen met "foute woorden", daar lossen we echt helemaal niks mee op. Sterker nog, het is gewoon een stap achteruit.

17 mei 2022 om 19:20

@superman123, ben zeker met je eens dat we met respect met elkaar moeten omgaan. Ik woon zelf ook in Utrecht, en daar is het idd heel normaal om dat te zeggen tegen elkaar. Maar de manier waarop die jij zelf aandraagt, is precies hetgeen waar ik me bij Derksen aan stoor. Het is gewoon denigrerend. Want nadat hij 'meisje' of iets anders heeft gezegd, volgt vrijwel altijd iets negatiefs. Wanneer hij is positiefs wil zeggen, heeft hij het steevast over 'topwijf'. Dit gaat ongeveer elke aflevering zo.

In Nederland gaan we over het algemeen respectvoller met elkaar om dan in de VS, dat ben ik ook met je eens. Maar zolang er in Nederland nog institutioneel racisme bestaat, wat evident is zoals je zelf zegt, moet er gestreden worden voor gelijke rechten. En probeer mensen die bij BLM-protesten over de schreef gaan ook te begrijpen, al is dat moeilijk: als na al die jaren sinds het afschaffen van de slavernij nog steeds ongelijke behandeling plaatsvindt, dan zou ik het ook een keer zat zijn en over de schreef gaan. Voor ons als witte mensen die totaal geen last hebben van uitsluiting etc., is dat nauwelijks voor te stellen. Ik probeer het toch te doen, en in ieder geval niet te veroordelen. Wie zijn wij om te bepalen hoe degenen die last hebben van discriminatie zich moeten gedragen?

17 mei 2022 om 19:40

Ik denk dat het voor een jongen die gediscrimineerd wordt dat heel vernederend kan voelen.
In mijn geval kan ik het me wel voorstellen omdat ik op een middelbare school zat waarbij blanke kinderen in de minderheid waren.
Wij hadden 5 blanke Nederlanders en 15 Nederlandse kinderen met een migratie achtergrond in de klas. Vanuit de migratie groep was er veel afgunst naar de blanke Nederlanders. Het was normaal om uitgescholden te worden voor 'kk Nederlanders' of "kk Kaaskop'. Ik heb klasgenoten geslagen zien worden op de gang voor geen reden. Bij de kantine stond er wel een ouderejaars bij de ingang blanke jongens tikkies te geven op hun achterhoofd.
Ik kon me nog wel redden, maar veel andere jongens werden echt gepest en gediscrimineerd.

We hebben problemen in deze samenleving en ik begrijp de problemen vanuit de jongens met een migratie achtergrond, maar ook andersom. Dus om conflicten te voorkomen moeten we eerdere kijken naar waarom het misloopt in plaats van alleen maar roepen dat er discriminatie is.

17 mei 2022 om 20:56

Het discrimineren van witte kinderen is niet hetzelfde als de discriminatie van zwarte kinderen. Ik hoop dat je dat begrijpt. Jij of je voorouders zijn vroeger niet als slaaf gebruikt en hebben geen last van institutionele discriminatie en racisme zoals dat wanneer je solliciteert op basis van je huidskleur of achternaam wordt geweigerd. Zwarten hebben dat wel.

DUs hoe vervelend ook, dat valt niet te vergelijken en dat is deels de reden waarom wij witte mannen ons niet echt kunnen voorstellen hoe het is om als zwarte gediscrimineerd te worden.

17 mei 2022 om 21:08

Discriminatie op naam of huidskleur bij het werkzoeken is 1 van de problemen inderdaad. Dat is iets waar ik geen last van heb.
Uit het beste onderzoek kwam dat Noord-Afrikanen het meeste gediscrimineerd werden. Vgm (paar jaar geleden dat ik die studie heb gelezen) lag dat cijfer rond de 30. Zitten ook een paar slechte studies tussen, waar meneer Paternotte wel eens mee zwaait met een N(aantal) vier keer kleiner.
Daar zouden we wat aan moeten doen. Anoniem soliciteren lijkt me de eerste stap.
Quota's op bijvoorbeeld publieke functies is goed zoals agent oid.
Maar met quota's moet je wel oppassen natuurlijk dat je niet doorslaat.

Maar dit is wel symptoom bestrijding. We moeten ook gaan kijken hoe we de concurrentie positie in de samenleving van jongeren met een migratie achtergrond kunnen verbeteren ten opzichte van jongeren zonder migratie achtergrond. Hier zal op lange termijn de grootste winst te behalen zijn.

Natuurlijk is het voor die jongens klote dat ze met de nek worden aangekeken en een extra horde over moeten om succesvol te worden.
Maar we kunnen niet alleen maar blijven kijken naar de blanke man. Dat is gewoon niet eerlijk.

17 mei 2022 om 22:09

Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn! Mooie reactie.

17 mei 2022 om 18:24

Dan begrijp je niks van zijn doelgroep. Ik stem progressief, maar ben blij met een persoon als Derksen die nog als een van de weinige zegt wat ie vindt. Ik ben het niet altijd met hem eens, maar ben erg blij dat ie weer terug is.

Als je ergens niet vrijuit mag spreken dan is het wel bij de publieke omroep. Mij een raadsel wat dat trio bij dat woke clubje van de politieke omroep te zoeken zou moeten hebben.

16 mei 2022 om 22:49

Jij kijkt vast niet vaak Ongehoord Nieuws of wel.

16 mei 2022 om 23:05

Zegt me eerlijk gezegd vrij weinig inderdaad.

Ik kijk sowieso weinig tv

17 mei 2022 om 03:17

Bij Ongehoord Nieuws kan je je ook niet vrij uitspreken hoor. Ga daar maar eens zeggen dat je het zittende kabinet uitstekend vindt en dat vaccins gewoon werken. Sterkte ermee!

17 mei 2022 om 08:36

Je kijkt sowieso weinig tv maar weet wel te melden dat ze bij de NPO niet vrijuit mogen spreken, lachwekkend.

17 mei 2022 om 08:57

Bongiorno. Dat is natuurlijk onzin wat je vertelt. Laatst zat Ab Osterhaus er gewoon om in discussie te gaan over corona. Was gewoon een faire discussie. Dus je praat een beetje onzin.

17 mei 2022 om 10:37

Net zo lachwekkend als het VPRO voorstel om autogordels te photoshoppen in een docu als blijkt dat mevr. Kaag zich niet aan de verkeerswet houdt.

17 mei 2022 om 12:04

Is wel een aanrader hoor, Ongehoord Nieuws is het enige programma waar mensen de waarheid in pacht hebben en er echt kritisch wordt gekeken. Daarom is het draaiboek van gasten dat ze uitnodigen altijd een zeer divers palet van ideologieën, achtergronden en standpunten. Zo heb je bijvoorbeeld soms Thierry Baudet en dan weer iemand anders van FVD.

Al die radio shows etc hebben hem volgens mij ook alleen maar bedankt omdat men bang was voor de publieke opinie als men hem door liet gaan. Lekker hypocriet, iedereen heeft wel iets op zijn kerfstok. Dat was nu net wat hij met zijn 'slechte' voorbeeld verhaal wilde laten blijken.

17 mei 2022 om 00:28

Als je vind dat iemand in jouw huis zich als een ontzettende eikel gedraagt, en je zet hem de deur uit, dan doe jij dat ook omdat je bang bent voor de publieke opinie?

En ik dacht dat hij al ging stoppen na z'n aflopende contract met Talpa na die Akwasi-rel. Weer een illusie armer...

17 mei 2022 om 08:09

Dan dacht je verkeerd.

Sowieso is er geen enkele reden geweest destijds om te stoppen.

Dat men wen grapje niet kan waarderen is niet de schuld van Derksen.

Dit moet haast wel ongehoord nederland zijn geweest en ik zou het nog hebben toegejuicht ook. Ongehoord Nederland is de enige omroep binnen de Npo waar je nog een eigen mening mag hebben

16 mei 2022 om 23:10

Ik krijg accuut hoofdpijn als ik die vent al zie 's middags direct na het journaal. Treurig 'nieuws' waarbij meningen gelijk staan feiten. Beetje de nederlandse light versie van fox news

16 mei 2022 om 23:19

Ik zie bij programma's als Nieuwsuur etc. anders zat mensen voorbij komen die een eigen, afwijkende mening hebben hoor.

"ik werd overal gecanceld".

Nee Johan, dat heet ontslagen worden en/of een werkgever hebben die niet geassocieerd wil worden met verkrachting of aanranding, geen idee wat er echt is gebeurd. Regardless, dat dus.

Ik vind het heel bijzonder dat dit soort shit dat al decennia gebeurt nu ineens 'cancellen' heet, wat een bullshit.

16 mei 2022 om 23:30

Boycotten zou ik het eerder noemen. Want de kijker ontsloeg hem immers niet.

16 mei 2022 om 23:36

De kijker heeft een werkrelatie met deze man, zijn werkgever wel. Of het nou Talpa of een van die radiostations is. Die hebben een maatschappelijke verantwoordelijk én een verantwoordelijkheid naar zichzelf en hun collega's om niet geassocieerd te willen worden met dit soort gebeurtenissen/personen. IMO volstrekt logisch en niks te maken met cancellen.

17 mei 2022 om 00:42

Ja dat heet dus tegenwoordig gecancelled worden jannes

17 mei 2022 om 09:56

Nee, cancellen impliceert iets anders. Namelijk dat je letterlijk gesproken wordt geannuleerd door de samenleving en nergens meer aan de bak komt. Noem mij meer dan 1 voorbeeld van mensen die echt gecanceld zijn? Gaat je niet lukken. Iedereen is binnen de kortste keren weer aan het werk. De muziek van Ali en Marco B staat gewoon op Spotify, Youtube. Niks cancellen. Gewoon werkgevers die niet geassocieerd willen worden met wangedrag. Heel simpel.

17 mei 2022 om 12:20

Iemand die echte gecanceld is, is Kaj van der Ree. Daar begon het allemaal mee in Nederland.

17 mei 2022 om 18:16

Kaj van der Ree heeft zich schuldig gemaakt aan grensoverschrijdend gedrag jegens minderjarige meisjes. Heeft dat ook zelf toegegeven. Daardoor willen niet veel mensen meer met hem werken. Nogmaals, dat is niet cancellen. Dat zijn werkgevers niet geassocieerd willen worden met iemand die dat soort dingen doet. Ik ben zelf werkgever geweest en ik zou exact hetzelfde doen. Je moet aan de naam van je bedrijf denken.

Van der Ree is overigens allang weer aan het werk hoor...dus wat nou 'gecanceld'?

17 mei 2022 om 06:49

Maar je zegt het toch zelf al je hebt geen idee wat er echt gebeurt is dus hij werd overal ontslagen om een anekdote waarvan niemand weet wat waar is er zijn nu twee soorten verhalen. Alleen het ene verhaal blijft nu eenmaal hangen want ja daar kan je die man op aanpakken. En dus werd hij al veroordeelt zonder dat er ook maar iets van bewijs was of het klopte of niet. Typisch deze tijd. Goed dat ze toch doorgaan zeker voor die mensen die meteen moord en brand roepen en zelf net zo hypocriet zijn maar doen alsof ze een heilig boontje zijn. Ben ook benieuwd of de sponsors straks weer terug gaan komen net als de vorige keer na die Akwasi rel toen ze meteen weggingen maar een paar maanden later weer terug waren.

17 mei 2022 om 08:09

De publieke opinie bemoeit zich te veel ermee en daarmee ook de media. Dat we domme mensen in ons land hebben weten we ook zogenaamde meelopers. Net als akwazie rel, Johan heeft gelijk dat ie op de Dam haat aan het zaaien was maar daar kon je zien dat er nog meer dommere mensen bijstonden en die racisme goedkeurde wat hij allemaal zei. En als je Johan hoort praten moet je het nooit serieus nemen. En de mensen die praten moeten zich afvragen of ze vandaag inside hebben gezien of alleen maar stukjes lezen zoals Kaag dat deed. Als je ins en out niet weet moeten mensen stil blijven want hiermee beschadig je de persoon in kwestie. Maar gisteren weer leuk gekeken.

17 mei 2022 om 10:41

Klopt, alleen Johan zelf weet wat er echt is gebeurd. Maar, hij heeft het wel op TV zo gezegd, en dat is ook wat zijn werkgevers hebben gehoord. Dan onderneem je daar actie op.

Daarbij, als het eerste verhaal verzonnen is (dat hij die vrouw gepenetreerd heeft), dan vind ik dat ook behoorlijk kwalijk. Een verhaal over overschrijdend gedrag aandikken. Dan is er ook iets niet helemaal goed met je hoor.

Mooi toch. Voor de 50e x gestopt en allemaal stoere kreten van "het is nu definitief klaar" en een weekje later zitten ze er gewoon weer. Het is bijna genant hoe dom iemand moet zinn dat ze hier nog voor vallen. En ze zullen er nog tig keer voor vallen, dat is nog t meest trieste...

17 mei 2022 om 00:07

Wie valt hier voor dan? Waar heb je het allemaal over. De meeste mensen vinden het programma gewoon leuk en nemen Johan met een flinke korrel zout.

17 mei 2022 om 08:13

Al zou hij nog 5000x stoppen en terugkomen?

So what?

Wie benadeelt hij daarmee, dan noem je hem maar hypocriet.

Je trekt een conclusie die je niet eens kunt trekken.

17 mei 2022 om 08:24

SBS misten cijfers anders hadden ze dit niet toegelaten. Als SBS gewoon goede programma's had dan was vandaag inside nooit terug gekomen. Dus wie heeft er hier gelijk Talpa met grote mond of de mensen die naar deze programma zitten te kijken .

17 mei 2022 om 09:24

Er kijken dagelijks meer dan 800.000 mensen naar. Als je dat vergelijkt met andere programma's is dat uitstekend. Ik zou niet weten waarom SBS het niet zou laten terugkeren op tv. Er is zoveel te kiezen op tv dat ieder zn eigen programma kan uitkiezen. Er er kiezen een hoop mensen voor VI.

17 mei 2022 om 09:24

Er kijken dagelijks meer dan 800.000 mensen naar. Als je dat vergelijkt met andere programma's is dat uitstekend. Ik zou niet weten waarom SBS het niet zou laten terugkeren op tv. Er is zoveel te kiezen op tv dat ieder zn eigen programma kan uitkiezen. Er er kiezen een hoop mensen voor VI.

17 mei 2022 om 10:42

En dan nog durven te zeggen "ze mogen Alles over mij zeggen, ik heb er schijt aan". Om vervolgens in dezelfde zin bijna te zeggen hoe erg hij het wel niet vond wat Kaag over hem zei. Tegenstrijdigheid ten top.

Zou de ultieme wraak zijn, npo1 ipv khalid & sophie, derksen & co. Hypocrisie ten top van npo, maar kijkcijfers zouden ze wel krijgen. Nav dit zal talpa ook wel gedacht hebben, bliksem, concurrent loopt met onze jonfens ervandoor....

17 mei 2022 om 03:00

Zij mogen de veters nog niet strikken van Lubach! Ook niet met kijkcijfers. Alleen is het seizoen voorbij.
Een beetje over vanalles een mening hebben en iedereen voor schut zetten zonder onderbouwing. Lekker makkelijk hoor. Zo’n Gijp, wat brengt hij nou? Daar had ik ook kunnen zitten.
Wel leuk dat zij nooit hebben aangedurfd om Arjen Lubach belachelijk te maken.
Omdat ze weten dat hij (met onderbouwing) hun helemaal de grond in boort. Al vaker gedaan.
En voor iemand die zegt dikke huid te creeëren in dit land, jankt hij wel heel snel (Derksen), wanneer hij kritiek krijgt.
En hij gebruikte ook vaak zat het woord “camerageil” bij vele andere mensen bij andere talkshows, maar over zichzelf, ho maar.

17 mei 2022 om 10:43

Precies dat mvbfan, precies dat. Zelf alles zeggen, maar zelf incasseren ho maar. Gijp kan inderdaad echt niet in een talkshow die serieus pretendeert te zijn. Over voetbal en kantinepraat kan je hem uren achter elkaar bekijken, maar dit gaat gewoon niet. Die man voegt niks toe en valt zwaar door de mand (of misschien had ik gewoon een te hoge pet van hem op, kan ook).

Derksen is de koning van het slachtoffer zijn. Het janken zonder over te komen als een jankbal. Hij vertolkt daarbij een belangrijke functie want er zijn met toch veel slachtoffers die hier lekker op gaan. Slachtoffers van de woke maatschappij noemen ze zich. Alles wat niet in hun wereldbeeld past is woke en stom. Het gejammer en iedereen is tegen ons creëert een sterk groepsgevoel met als motto: ‘je mag tegenwoordig niet eens meer…’, en vroeger was alles beter. De ironie is dat deze groep gigantisch is, bij elkaar zeker 4 miljoen Nederlanders. We hebben dus 4 miljoen jankende slachtoffers zoals Derksen die denken dat ze niet bij de samenleving horen. Get over it! Je mag hier doen wat je wil en mensen mogen er wat van vinden. Je mag gecanceld worden en je mag daarover janken, maar dat janken erover vind ik het zieligste. Wees geen slachtoffer van woke maar maak je eigen cultuur. Heb ballen en ga wat doen ipv zielig achter je laptopje zeuren over de woke cultuur. Zoek lekker mensen op die hetzelfde denken als jou en ga samen vissen of een biertje drinken. En zoek mensen op die anders denken en ga lekker vissen en een biertje drinken. Maar stop met je slachtoffer zijn.

Haha, publieke omroep. dat is dan waarschijnlijk Ongehoord Nederland, de Nederlandse OAN, wappiekanaal pur sang. Geloof best dat ze daar Derksen tot het einde der tijden zouden willen hebben.

17 mei 2022 om 12:31

Juist niet. Derksen heeft een hekel aan wappies en heeft ze al meerdere malen afgezeken. Hoezo zouden die dan Derksen willen hebben.

De grootste hypocriet van Nederland
Jankend weglopen en daarna met smoesje en op hangende pootje weer op tv komen

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren