Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Definitieve exit Coutinho op handen; transfersom daalt naar ongekende diepte’

Laatste update:

Philippe Coutinho gaat Barcelona spoedig definitief inruilen voor Aston Villa, melden Mundo Deportivo en Fabrizio Romano. De Braziliaan wordt sinds begin januari gehuurd van de Catalanen, met een optie tot koop van veertig miljoen euro. De aanstaande deal zal echter nog flink lager liggen, waardoor het miljoenenverlies van Barcelona van 70,4 procent naar op zijn grootst 89,9 procent (!) kan oplopen.

Mundo Deportivo weet van bronnen in de kleedkamer van Barcelona dat een definitieve overstap van Coutinho aanstaande is. Steven Gerrard heeft bij de clubleiding van Aston Villa persoonlijk aangestuurd op de komst van de aanvallende middenvelder. "We willen Coutinho hier", zei de trainer van the Villans afgelopen weekend nog openlijk na afloop van het duel met Burnley (1-3) winst. De 67-voudig Braziliaans international scoorde bij zijn debuut voor Aston Villa en produceerde in totaal vier goals en drie assists in de vijftien Premier League-wedstrijden waarin hij in actie kwam.

Romano voegt toe dat er de gesprekken tussen Barcelona en Aston Villa al gaande zijn. Naar verluidt kan er in Catalonië zo'n veertig miljoen euro aan salariskosten kan worden bespaard op Coutinho, die nog een contract heeft tot medio 2023. In dat verband zou Barcelona best akkoord willen gaan met een transfersom tussen de vijftien en twintig miljoen euro: in het ergste geval een verlies van liefst 89,9 procent op het aankoopbedrag van 135 miljoen.

Coutinho staat sinds januari 2018 onder contract bij Barcelona, dat hem destijds overnam van Liverpool. De 29-jarige middenvelder wist zijn prijskaartje nooit écht waar te maken en was anderhalf seizoen lang vooral acteur op het tweede plan onder Ronald Koeman. Afgelopen januari verloste Aston Villa Coutinho uit zijn lijden bij Barcelona, dat maar wat te graag af wilde van zijn astronomische salaris. De Engelsen spraken af met de huidige nummer twee van LaLiga dat ze 65 procent van de lasten zouden overnemen, die naar verluidt zo'n zestien miljoen euro op jaarbasis bedroegen.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Weer wat geld binnen en een gigantisch salaris dat weg valt. Jammer dat hij het niet heeft kunnen laten zien bij Barca, was bij Liverpool toch een heerlijke speler!

10 mei 2022 om 10:20

Van wat ik heb begrepen van de financiele geruchten gaat dat transfergeld meteen weer de deur uit om openstaande transferschulden af te lossen. Ook lekker, maar denk dus niet dat dat geld gebruikt kan worden voor nieuwe inkomende transfers. Kwijt zijn van het salaris is wel erg fijn natuurlijk.

10 mei 2022 om 10:50

Geloof ik meteen Jeroen. Al zal het voor het salarishuis alsnog wat lucht bieden.

10 mei 2022 om 10:26

Maar niet een speler die dat bedrag kon handelen en ook niet het niveau had om Iniesta/neymar doen te vergeten (werd volgens mij gezien als die speler die een van de twee moest doen vergeten). Onder andere dat geld bedrag heeft ervoor gezorgd dat Liverpool kon doorgroeien terwijl Barcelona onder het wanbeleid van Bartomeu en Abidal naar het niveau is neergedaald waar ze nu in zitten.

Ongekend dat een Countinho Barca uiteindelijk rond de 300 miljoen heeft gekost. De grootste geldverspilling aller tijden.

10 mei 2022 om 10:29

Wauw wauw en nog eens wauw. Dat is de hele begroting van Ajax denk ik zo. Dit is pas wat ze noemen weggegooid geld.

10 mei 2022 om 10:50

Ja, het blijft voorlopig opruimen van de Bartomeu ellende. Maar stap voor stap zal het beter worden financieel gezien. Sportief valt het al helemaal niet tegen dat ze alsnog 2e zijn geworden ondanks alle tegenslag. Al was de hele top van de Primera Division ondermaats dit seizoen

10 mei 2022 om 13:55

De top van de Primera Division staat anders gewoon in de Champions League finale.

11 mei 2022 om 13:58

Ja dat klopt, maar we weten allemaal hoe dat gegaan is. Laten we zo zeggen, het was niet de beste ploeg die doorging in zowel de kwart, als de halve finale..

10 mei 2022 om 10:51

Dat weet ik nog niet zo hoor..
Een Maguire heeft United dit seizoen onwijs veel punten gekost, geen CL, zijn salaris & nog eens zijn transfersom! 😝

10 mei 2022 om 11:04

Zelfs als je Maguire het mislopen van de CL individueel aanrekent (wat niet zo is) zelfs dan kost ie maar 200 miljoen max.

10 mei 2022 om 11:12

Ja, maar Maguire is nog niet weg he

Ja de besparing is leuk, maar ik zou het nog even afwachten als ik Barca was. Volgens mij zijn er meer clubs geïnteresseerd, ik dacht Newcastle. Aston Villa doet het slim door nu al een deal voor elkaar te krijgen, maar 40 milj is 40 milj. Een bod can 20 zou ik alleen accepteren als er echt geen betere deal te maken is, of t nu Aston Villa is of een andere club.

10 mei 2022 om 10:24

Zo indrukwekkend vind ik Coutinho nu ook weer niet. Zijn cijfers waren bij Bayern vele malen beter en zelfs toen wilde niemand hem binnenhengelen. Gewoon zo snel mogelijk van de hand doen. En ongelofelijk dat zelfs die 40 miljoen al te mooi om waar te zijn bleek. Het zit ons als supporters echt niet mee qua uitgaande transfers.

10 mei 2022 om 10:31

Een deal waarbij een club voor een een jarige contract 40 miljoen euro gaat betalen voor een compleet overbodige speler die een mega salaris verdient?
En als dat dan niet lukt, gaan klagen dat dat salaris doorbetaald moet worden zeker?

10 mei 2022 om 10:42

Je zou wel nog kunnen beargumenteren dat hij ook nog in beeld wil blijven voor het WK. Maar zoals je al zelf aangeeft is dat wel een hele riskante zet idd.

10 mei 2022 om 10:45

Maar hij is het probleem niet. Je moet een club vinden die echt zo gek is om een een jarig contract voor 40 miljoen euro af te kopen en dan heb je het over een peperdure voetballer die al jaren niet presteert.

ik vond het geen slechte speler voor barca, maar het transfergeld + salaris is gewoon veels te veel gebleken. verwachtingen te hoog.

voor aston villa is dit natuurlijk een geweldige aanwinst, en daar gaan ze komende 2-3 seizoenen ook van genieten.

10 mei 2022 om 10:31

Nou vind hem na 3 wedstrijden ook maar zwaar matig bij Villa..

Hopelijk wordt dit nu eindelijk het einde van 100 miljoen+ transfers. Kan iemand mij zo snel een succesverhaal voorleggen? Pogba, Neymar, Griezmann, Dembele, Coutinho, Hazard, Joao Felix... Dergelijke transfersommen leggen een zodanige druk op sommige spelers waardoor de verwachtingen gewoon niet meer reeel kunnen zijn. Maar ja, iets zegt mij dat Barca hier weer niks van zal leren en we over 1,5 jaar weer zo'n gigantische miskoop zullen hebben.

10 mei 2022 om 10:28

Lukaku en Grealish kan je ook aan het lijstje toevoegen, hoewel zij nog in hun eerst seizoen zitten. Ik moet wel zeggen dat ik Coutinho in zijn Liverpool tijd al een moment voetballer vond. Hij moest het vooral hebben van zijn vele afstandsschoten waar er af en toe één van in het doel belandde. Nooit een speler geweest die een wedstrijd kon domineren zoals Iniesta bijvoorbeeld.

10 mei 2022 om 12:28

Als ik een Lukaku koop voor 100+, moet hij in de top 3 lijst staan van topscorers.

10 mei 2022 om 13:53

Zonder context zeker.

10 mei 2022 om 15:01

Welke context.

10 mei 2022 om 10:29

Mbappe werd volgens mij voor 140 miljoen gehaald door PSG en hij heeft best wel wat goals gemaakt

10 mei 2022 om 10:39

Waar is die CL dan? Heel leuk al die goals in de ligue1, maar een speler met zo'n prijskaartje moet gewoon de CL winnen. En dit is dus wat ik bedoel met onrealistische verwachtingen. Hij zal het in mijn ogen bij PSG nooit goed genoeg kunnen doen totdat hij die CL wint.

10 mei 2022 om 10:46

Dit is echt het meest onzinnige bericht dat ik in een lange tijd heb gezien. Mbappe is een van de beste spelers ter wereld, maar omdat hij naast alle honderden goals geen CL weet te winnen is hij z’n geld niet waard? Stop gewoon, beste.

10 mei 2022 om 10:55

@ajax/barca2014 - Om de schuld bij Mbappe te leggen, is een belachelijke argument dat PSG de CL nog niet heeft gewonnen. Hij draagt PSG sinds hij is aangekomen, zowel nationaal als internationaal. Hem verwijten voor het falen van de club is onzin.

10 mei 2022 om 10:59

Kom op man, de vraag was welke dure aankoop niet tegen is gevallen. En Mbappe presteert gewoon als een dolle. Je hebt de hele ploeg nodig om de CL te winnen, niet alleen een wereldspits.

10 mei 2022 om 11:05

@ajax.barca wat een onzin, je wint niet in je uppie de CL. Mbappe heeft zn prijskaartje volledig waar gemaakt en PSG had hem nog met winst kunnen verkopen ook, dan kun je op geen enkele manier spreken van een slechte transfer.

10 mei 2022 om 11:13

Beste allen, natuurlijk is het niet enkel de schuld van Mbappe. Zijn medespelers zoals Neymar, Messi,.. zijn ook verantwoordelijk. Maar als je nu ziet hoe zo’n Benzema in zijn eentje Real naar de finale loodst of Messi Barca in zijn laatste jaren naar de kampioenschappen scoorde, dan ben ik gewoon van mening dat 1 weteldspeler zeker een heel team kan dragen.

10 mei 2022 om 11:22

@ajax/barca2014: een team dragen, uiteraard. Maar een individuele speler 'afrekenen' omdat hij de CL nog niet gewonnen heeft is natuurlijk je reinste onzin.

Zeker als de speler in kwestie (mbappe) gewoon uitstekend presteert.

10 mei 2022 om 11:30

Mbappé is dit seizoen de speler die ervoor gezorgd heeft dat PSG kampioen is geworden. Ook heeft hij gewoon de wedstrijd in Parijs beslist tegen Real Madrid en in Madrid het openingsdoelpunt gemaakt. Wat kan hij eraan doen dat Donnarumma ineens gaat lopen goochelen en daarmee mede de uitschakeling inluidt..

Ik ben zeker geen Mbappé fanboy, maar hij is al een aantal jaar de man die PSG op z’n schouders neemt en naar kampioenschappen schiet/helpt.

10 mei 2022 om 11:39

Ajax/Barca, waar is die CL dan. Is dit jouw manier van argumenteren? Mbappe is uitgegroeid tot een van de beste spelers in de wereld die het zowel nationaal als international laat zien. De Bruyne heeft ook geen CL, is dat niet een van de beste middenvelders dan?

10 mei 2022 om 13:00

Als je écht denkt dat één speler een heel team kan dragen, dan heb je er gewoon geen kaas van gegeten. Zo simpel is het.

Het kan wel zijn dat één speler het verschil maakt, maar deze heeft nog steeds een sterk team achter zich nodig. Laat dat nu net hetgeen zijn waar het bij PSG aan ontbreekt.

10 mei 2022 om 13:11

De Bruyne speelt in de PL. Toch iets anders dan de ligue1. Verder vind ik debruyne ook enorm teleusrtellen tijdens zijn interlands. Dus ik vind hem niet tot de allerbeste middenvelders horen, ondanks dat hij dat soms wel laat zien zoals in die eerste wedstrijd tegen Real. Echter was hij de wedstrijd erna rampzalig slecht en leek hij ionder de druk te bezwijken.

10 mei 2022 om 13:13

Schei toch uit man. Iedereen doet net alsof PSG koekenbakkers heeft rondlopen. Feit is gewoon dat ze meerdere Clwinnaars hebben rondlopen. De basis is er gewoon. Echter vind ik dat mannen als Mbappe, Messi en Neymar zeker verantwoordelijk mogen worden gehouden voor het mislopen van de Clbeker. Zij verdienen immers samen al minimaal 60 miljoen op jaarbasis.

10 mei 2022 om 14:47

De eerste 'mega' transfer van Cristiano naar Real (net niet de 100 mln). Beste koop van Real in de laatste 20 jaar.

10 mei 2022 om 15:14

Mbappe is net de reden dat ze telkens nog in de buurt komen. Maakt er tegen Madrid ook weer 4 waarvan 2 afgekeurd. Alles kwam van hem. Die is zijn prijskaartje dubbel en dwars waard gebleken. Dat de rest van het team slapjanussen zijn wanneer het er op aankomt kan je hem niet aanrekenen lijkt mij.

Andere succesverhalen zijn wat mij betreft duidelijk Ronaldo (net geen 100 miljoen maar met inflatie sinds 2009 wel ) en Bale. Die laatste loopt nu natuurlijk af met een sisser maar is wel geweldig geweest voor Madrid zijn eerste 4 jaar. Felix wordt volgens mij ook echt nog wel een succes.

10 mei 2022 om 10:38

Bale deed het prima. Cristiano volgens mij ook.

Het probleem zit 'm niet in het bedrag, maar in het verkeerd kopen. Op voorhand wist je al dat Griezmann en Coutinho zouden falen. Simpelweg omdat er een betere speler liep op hun positie. Dembele is (of in ieder geval was) onprofessioneel. Bij Man Utd wordt al jaren verkeerd gekocht. Dat zie je aan het gegeven dat ze al een miljard euro hebben uitgegeven en matig succes hebben geboekt.

10 mei 2022 om 10:57

Neymar deed het toch goed bij Barcelona?
Bale bij Real, Ronaldo bij Real?

10 mei 2022 om 10:59

Ronaldo was toch 'maar' 90/95 miljoen euro? Maar snap je punt wel.

Ik vind Joao Felix bij Atletico trouwens ook beter en beter worden dus die wil ik nog niet in het rijtje Griezmann, Coutinho, Hazard,... zetten.

10 mei 2022 om 11:08

Tja, ik vind niet dat Felix echt zijn prijskaartje waarmaakt eerlijk gezegd. Sowieso had ik zijn waarde nooit boven de 60 miljoen geschat. Maar ja, die dekselse clausules hè.

10 mei 2022 om 11:10

Neymar (al zullen we daar nooit echt het fijne van weten) en CR7 hebben ‘officieel’ onder de 100 miljoen gekost. Mijn persoonlijke mening is gewoon dat elke transfer boven de 100 miljoen gewoon gedoemd is om te mislukken. Het is bovendien ook niet zo dat Bale echt een super succesverhaal is. Ja hij had rendement in zijn hoogtijdagen, maar nu gooit hij er ook gewoon met de pet naar.

10 mei 2022 om 11:00

Bale kan toch wel genoemd worden vind ik. En Neymar past nu ook niet echt in het rijtje namen dat je opsomt vind ik persoonlijk.

10 mei 2022 om 11:06

222 miljoen euro? En hoeveel wedstrijden heeft hij ondertussen voor PSG gespeeld? Ja hij had blessures, maar in hoeverre worden die blessures door zijn levensstijl veroorzaakt?

10 mei 2022 om 11:21

De namen die jij opnoemt zijn geflopt (Felix is nog wat vroeg). Neymar is alles behalve geflopt bij PSG. Met wat meer geluk trapt hij hen vorig jaar naar de CL.

Mbappé mag trouwens ook nog gewoon bij de succesvolle transfers. Waarschijnlijk de meest succesvolle allemaal zelfs.

10 mei 2022 om 12:31

Voor 222 miljoen? Absolute flop.

Zonder hem wordt je ook kampioen en hij is het symbool van alles wat mis is bij PSG mbt zijn beschikbaarheid.

10 mei 2022 om 11:09

Sommige transfers snap je ook gewoon niet. Bijvoorbeeld Griezmann: rendeerde in zijn eerste periode bij Atletico het beste in een tweespitsen systeem en bij Frankrijk op de nr10. Barcelona denkt dan: dat is de ideale man om bij ons als centrumspits of als linksbuiten te spelen in onze 4-3-3..
Real net zo met Bale. Bij Tottenham echt wereldklasse over de hele linkerflank. Real denkt: wij hebben C.Ronaldo op die positie, maar Bale kan vast ook wel rechtsbuiten spelen. Je verzint het soms niet...

Verder zijn er uiteraard ook voorbeelden van spelers die ook op hun positie gewoon niet geslaagd zijn zoals eerder genoemd is.

10 mei 2022 om 11:46

Ronaldo begon ook op rechts bij United. Een goede speler moet gewoon op beide flanken kunnen spelen..

Gewoon gegokt en verloren door ons mooie Barca. Toen we hem haalden was het een logische keuze, maar helaas kan Coutinho niet omgaan met de druk die komt kijken bij een Barcelona of hij kon er niet mee omgaan dat hij niet de man was. Hij moet gewoon bij een club spelen waar hij de belangrijkste speler is en eigenlijk alles via hem gaat. Ben allang blij dat dat gigantische salaris wegvalt.

10 mei 2022 om 10:43

Het is nooit een logische keuze geweest. Absoluut nooit. Eriksen had destijds de logische keuze geweest.

10 mei 2022 om 12:03

Niet voor dat geld nee, dat ben ik het met je eens, maar hoe hij het toen bij Liverpool deed vond ik het logisch dat Barca hem haalde.

Vind ik wel beetje jammer dat er niet meer uit de kan wordt gehaald.... Oke we besparen veel salaris, maar als Aston Villa toch geïnteresseerd is en er een optie van 40 miljoen euro was kan je toch aftikken op 30 als je toch wil onderhandelen?

Tussen 15 en 20 vind ik dan weer teveel water bij de wijn doen. Dat doen we eigenlijk al jaren slecht.
Een voorbeeldje : Real Madrid verkoopt haar deadwood makkelijk voor minstens 30 miljoen euro. Bij Barça vertrekken ze ofwel door ze eindeloos te verhuren tot ze transfervrij zijn of we verkopen ze voor peanuts.

10 mei 2022 om 10:29

Met alle respect, wie gaat dat nog neertellen voor een uitgebluste vedette? Ik zou eerder een Gakpo of Madueke halen voor dat geld.

Arsenal heeft hetzelfde probleem als Barcelona, die weten zelden een speler goed te verkopen, mede vanwege de salarissen die sommige deadwood spelers daar verdienen. Wat ook verschil maakt is dat clubs weten dat Barcelona geld nodig heeft, dat is bij Real minder het geval. Dat maakt je onderhandelingspositie sterker

10 mei 2022 om 10:40

@daviddein

In je laatste alinea maak je inderdaad een heel valide punt.. Die spelers verdienen te veel waardoor niemand in ze geïnteresseerd geraakt en wij hebben inderdaad elke euro wel nodig.

De laatste speler die we echt goed hebben weten verkopen zijn André Gomes en Nelson Semedo.

10 mei 2022 om 10:33

Je verwacht echt dat Villa 30 miljoen euro gaat betalen om een een jarig contract af te kopen van een speler die mega veel salaris verdient en compleet overbodig is?
En verbaasd zijn als ie straks in august nog rondloopt in Barcelona.

10 mei 2022 om 10:42

@speedyafc

Vind het vreemd dan dat ze vorig jaar dan een koopoptie hebben afgedwongen van 40 miljoen euro. Blijkbaar vond Villa hem toch dat bedrag waard dan?

Bon, Barça moet nemen wat het krijgt denk ik want anders zitten we er inderdaad mee opgescheept.

10 mei 2022 om 12:40

Of Villa wilde Barcelona in de waan laten dat ze nog veel geld aan hem konden verdienen. Realistisch was het in ieder geval niet.

Barcelona moet gewoon van hem af, kostte wat het kost want je bespaart al zoveel aan salaris. In het eerste van Barcelona zal hij echt nooit meer spelen, er zijn zoveel betere opties tegenwoordig.

Begon geweldig maar uiteraard kan Coutinho het totaal niet laten zien over langere tijd. Weet nog na 3 wedstrijden dat iedereen hem weer zat te hypen. Middenmoot PL is waar hij thuishoort..

10 mei 2022 om 10:53

Ach, wat ik meteen na zijn transfer had voorspeld: hij gaat het de eerste 3-4 wedstrijden leuk doen en dan gaat het allemaal weer heel wat minder, een leuke flits hier en daar niet nagelaten.

Gevalletje James Rodriguez bij Everton... Onbegrijpelijk dat Aston Villa Coutinho definitief wil inlijven.

Ja dit zag iedereen wel aankomen denk ik. Je kan moeilijk doen over het verlies wat je lijdt maar er gaat geen enkele club meer dan 20 miljoen voor hem betalen. Daarnaast kan je beter zorgen dat je 20 miljoen krijgt en 40 miljoen aan salariskosten bespaard dan dat je hem volgend seizoen nog een jaar hebt rondlopen. Dit is de enige manier om van de hoge salarissen af te komen. Dit doet Barcelona wel prima lijkt lijkt mij.

Goed begin gehad bij Villa maar speelt al een tijdje niet meer de volle 90 minuten. Ik zou als Villa zijnde de koop weigeren.

10 mei 2022 om 11:23

Komop zeg.. Probeer je te zeggen dat hij niet eens bij een club als Aston Villa thuishoort? Middenmoot? Waar moet Coutinho volgens jou spelen? Degradatie kandidaten? Of gewoon met pensioen, man man man. Coutinho is op halve kracht nogsteeds beter dan bijna iedereen bij Arsenal.

10 mei 2022 om 11:27

Coutinho zal nog een tijdje zijn naam meehebben maar zal bij Arsenal bv geen meerwaarde zijn. Prima speler voor Aston Villa maar die gaan dezelfde tour op als Everton. Halen voormalige topspelers in de hoop dat zij hun oude niveau terugvinden maar dat gebeurt dan weer niet.

10 mei 2022 om 11:58

Martinelli kan hij nooit uit de basis spelen bij Arsenal en dat is zijn favoriete positie.
Er zit nog wel een goede voetballer in hem maar fysiek niet in orde en dan moet je als club zijnde met ambities niet zo'n speler halen.

10 mei 2022 om 12:36

Ja leuk dat je reageert op de naam Coutinho en niet op hij daadwerkelijk presteert. Absolute flop de afgelopen jaren en jij komt ff roepen nog steeds beter dan bijna iedereen van Arsenal.Dat hij een leuke dribbel heeft en kan schieten, ziet er leuk uit, maar wanneer heeft hij dat voor het laatst structureel laten zien?Of denk je dat Ben Arfa ook zo goed is, omdat hij zo sierlijk kan spelen. Of die St Maximin ofzo vam Newcastle, zeker ook beter dan heel Arsenal? Uiteindelijk moet je produceren, bovengenoemden doen niks anders dan leuk een balletje trappen.

Coutinho was heel goed gestart en kantelde de wedstrijd tegen Man United bijvoorbeeld maar daarna was het niets speciaals meer. Beetje zoals James bij Everton die de eerste 5 matchen knalde en daarna weinig bracht. Voor 20mil is dat een goede transfer voor Aston Villa maart zulke transfers gaan zij niet dichter bij de top 6 komen.

Dat Coutinho in een paar jaar tijd zo ver kon zakken had toch niemand kunnen voorzien. Vond dit in zijn eerste jaren een heerlijke voetballer om naar te kijken.
Heeft dit te maken met instelling, blessures of zijn er nog andere factoren die meespelen?

In Liverpool lachen ze zich nog steeds kapot om die deal. Die heeft bij hen de versterkingen mogelijk gemaakt waardoor ze weer échte top werden en serieus om de prijzen konden gaan strijden.

Soms heb je gewoon pech. Coutinho was destijds een hele logische aankoop die goed in het Barca systeem zou passen. Eeuwig zonde dat Coutinho, Dembele en Griezmann niet het niveau haalde wat werd verwacht.

1 van de vele grote miskopen die Barca heeft gedaan.

Zij hebben geluk gehad met hun gouden generatie, want zonder die gasten waa Barca niks meer dan een middenmoter.

“(…) op zijn grootst (…)”?! Kies hier gewoon voor “maximaal” @VZ. Jullie maken het jezelf vooral heel lastig met grammatica.

On: Liverpool was destijds heel blij met het geld dat ze voor Coutinho ontvingen. Ondanks dat het dé sterspeler was, hoefden ze zich niet een keer te bedenken. Dan weet je dus dat Barca toen al teveel aan hem heeft uitgegeven. Dat het nu dubbel zo hard terugkomt is zuur, maar past wel in het ‘beleid’ van het huidige Barca. Toch zonde om die club langzaamaan te zien afglijden

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren