Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Schmidt kraakhelder: ‘Ik zie zijn potentie niet zoals die in theorie is’

Laatste update:

Het is nog niet duidelijk of Eran Zahavi in actie komt voor PSV tegen Heracles Almelo. De Eindhovenaren hopen dat de aanvaller, overgekomen van Guangzhou R&F, zondag speelgerechtigd is. Trainer Roger Schmidt laat vrijdag verder aan onder meer het Eindhovens Dagblad weten dat er nog geen duidelijkheid is over de ernst van de blessure van Maximiliano Romero. Bovendien geeft de Duitse coach aan dat Jorrit Hendrix een vertrek overweegt.

Romero viel donderdag bij het duel met NS Mura (1-5 winst) in de derde voorronde van de Europa League al na tien minuten uit vanwege een knieblessure. Schmidt geeft aan dat de Argentijnse aanvaller op dit moment in het ziekenhuis wordt onderzocht. De Duitser vertelt daarnaast dat PSV rekening houdt met een vertrek van Hendrix, die donderdag al niet bij de wedstrijdselectie zat. De middenvelder werd eerder gelinkt aan onder andere het Italiaanse Spezia.

Eerste training ZAHAVI | INSIDE TRAINING

Schmidt gaat vrijdag ook in op de reserverol van Mohamed Ihattaren, die tegen NS Mura op de bank bleef. "Hij is een groot talent, maar ik moet de beste elf kiezen voor een wedstrijd. We moeten hem nog verder ontwikkelen. Hij is pas achttien jaar, we kunnen niet doen alsof hij al heel veel ervaring heeft", citeert Voetbal International. "Ik heb veel aandacht voor hem en hij wordt hier hoog aangeschreven, maar ik zie zijn potentie niet zoals die in theorie is. Waar hij over vier jaar kan staan en wat hij kan bereiken. We zijn PSV, we moeten voor de titel gaan en Europees meedoen. Dan moet ik de beste elf opstellen. Ihattaren krijgt geen speciale behandeling."

PSV heeft overigens Maxime Delanghe definitief overgeheveld naar de A-selectie, zo meldt de Eindhovense club via de officiële kanalen. De doelman traint voortaan bij de spelersgroep van Schmidt en speelt zijn wedstrijden in Jong PSV. "Maxime heeft zich in de voorbije weken uitstekend gepresenteerd en is toe aan deze volgende stap", laat technisch manager John de Jong weten op de clubsite.

De jeugdinternational van België tekende eerder dit jaar een vernieuwde verbintenis en ligt vast tot medio 2023. "Maxime maakt een goede ontwikkeling door en daar belonen we hem voor", aldus De Jong. "Het is een groot talent en we gaan de weerstand dit seizoen verhogen door hem in de Keuken Kampioen Divisie te laten spelen en bij de A-selectie te laten trainen. We proberen hem zo stap voor stap klaar te stomen voor het grote werk."

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

" (...) maar ik zie zijn potentie niet zoals die in theorie is", dat is een vreemde zin. Niet helemaal lekker vertaald neem ik aan? Maar ik denk wel dat ik weet wat hij bedoelt. Op het moment maakt hij zijn potentie (of ieder geval de potentie die hem sinds zijn debuut is toegeschreven) niet waar. Daar kun je het moeilijk mee oneens zijn.

25 september 2020 om 16:04

Inderdaad. Wat bedoelt Schmidt hiermee? En wat is in godsnaam potentie in theorie, en het verschil met praktijk? Zeg dan gewoon dat ihattaren er helemaal niets van kan.

25 september 2020 om 16:08

Hij bedoeld dat hij op dit moment niet de potentie in ihattaran ziet, zoals in Nederland wordt gezegd (wereldtop), maar dat kan dus veranderen in de toekomst.

25 september 2020 om 16:08

Niet zo moeilijk, hij zegt dat hij Mo beoordeelt op zijn huidige kwaliteiten, wat ie op dit moment laat zien. Hij beoordeelt hem niet op basis van hoe goed hij heel misschien kan worden in de toekomst

25 september 2020 om 17:11

Inderdaad skjkeumorf.... Effe hierover. Mootje met zn RS6 ik hoop dat ie dit 'harter hund' gedrag van Rooooger Schmidt een beetje gaat trekken. Wat ik bedoel is. Mootje Ihatarren is natuurlijk 1 vd grootste talenten van PSV en NL. Mootje moet het wel laten zien en het niet te vroeg, te hoog in het koppie krijgen. Dat wil 'der Roger' natuurlijk op zn keihard Duits effe laten zien. Hoop dat het werkt en PSV na een halfjaar-jaar een betere volwassener speler heeft. Maar..kan ook dat Mootje meer het type is van een arm eromheen en dat ie hier niet beter door gaat spelen. Ik bedoel als topspeler moet je ergens tegen kunnen, maar de huidige generatie komt anders tot volwassenheid dan vroeger. Keihard publiekelijk aanvallen wordt niet meer gewaardeerd. Dan komt er ook nog vaak snel een zaakwaarnemer langs met een contract bij Juventus voor 3miljoen bruto per jaar.....en wordt die weg gekozen ipv slikken en harder worden.

25 september 2020 om 17:29

Die r6 gun ik hem wel. Dit seizoen moet mootje doorpakken. Voetbal is niet alleen ziek veel talent alleen. Er zijn genoeg voorbeelden bij psv geweest die dat bewijzen.

25 september 2020 om 16:04

@Est-1913, niet helemaal een vreemde zin. Schmidt erkent de potentie wel van Ihatarran maar geeft aan dat potentie niet zijn huidige kwaliteit is. Schmidt moet prijzen winnen en vind dat de beste spelers meoten spelen. En niet degene met de meeste potentie. Wil Ihatarran spelen? Dan zal hij zijn potentie om moeten zetten in kwaliteit. Laten we ook eerlijk wezen, Ihatarran heeft al zeker 20 wedstrijden niets meer laten zien.

25 september 2020 om 16:07

Zo zie ik hem ook; als een ernstige waarschuwing aan het adres van Ihattaren. Hij moet echt aan de bak en niet alleen op zijn talent en status als publiekslieveling en kind van de club teren

25 september 2020 om 16:09

Ik denk inderdaad dat wat Schmidt bedoelt, neerkomt op wat jij zegt. Maar "theoretische potentie" is een vreemde uitdrukking, zoals mentalist zegt.

25 september 2020 om 16:10

D Bergkamp, dat dacht ik ook. Potentie zat,talent in overvloed maar je moet er wel het juiste mee doen. Mauro maakt veel vuile meters, meer een teamspeler , Mo niet. Nogmaals weergaloos talent, maar veel te vroeg op een voetstuk geplaatst. Ook door mij.

25 september 2020 om 16:47

@NJfromVOL, vind het wel een verfrissing een coach met zo een uitstraling. Geen voorkeur behandeling maar gewoon rechtlijnig en helder. Iets wat ik in TD Overmars ook altijd waardeer. Geen gelul, gewoon helder.

25 september 2020 om 17:08

@db.ik zei dat zojuist in een andere topic ook al.raar dat we wat we zo normaal vinden als verfrissend bestempelen, omdat we het bijna niet tegenkomen (in de voetballerij). Dat zou toch gewoon de norm moeten zijn.

25 september 2020 om 17:11

@NJfromVOL, helaas wel... zou dit ook normaal vinden alleen is dat het niet..

25 september 2020 om 16:05

Blijkbaar heeft hij van te voren veel goede verhalen gehoord over Ihattaren maar komt dat er nog niet uit onder hem op de trainingen. Iets grover gezegd, hij vindt Mo tering slecht terwijl 90% van nl wel zijn potentie heeft gezien

25 september 2020 om 16:06

lijkt me duidelijk, hij komt gewoon tekort en Schmidt is duidelijk hierin.

25 september 2020 om 16:47

Denk dat theoretische potentie vooral de kwaliteit van de voetjes is, intrinsiek heeft hij vlagen van een uitstekend niveau laten zien dus is er theoretische potentie. Als je daadwerkelijk een potentiële wereldtopper wil zijn moet er ook een stukje mentaliteit en mentale weerbaarheid bij zijn, zonder die eigenschappen ben je in het moderne voetbal niet zo veel waard.

25 september 2020 om 16:53

Matig knip en plak werk van Voetbalzone. Hij zegt dat potentie voor hem is wat een speler in de 90min op het veld laat zien en niet wat hij op papier zou kunnen laten zien of wat ie over 4 jaar zal laten zien.

25 september 2020 om 17:15

Of een gevalletje Johan Cruyff “Als ik had gewild dat je het zou begrijpen had ik het wel beter uitgelegd”

25 september 2020 om 17:15

Of een gevalletje Johan Cruyff “Als ik had gewild dat je het zou begrijpen had ik het wel beter uitgelegd”

25 september 2020 om 19:28

Als ik het goed begrepen heb uit de persco zei hij: ik ga niet af op de potentie zoals die in theorie is maar wat ik op het veld zie. Verkeerde vertaling dus.

25 september 2020 om 20:51

Mensen bij PSV zie in Ihattaren een grote speler voor de toekomst. Ik denk dat Schmidt bedoeld dat hij Ihattaren nu niet ziet spelen als iemand die een hele groet speler kan worden, kortom, hij maakt weinig indruk.

Schmidt heeft hier absoluut een punt imo. Hopelijk kan PSV met nog 1 of 2 gerichte aankopen serieus mee doen om de titel. Positief dat niemand een voorrangsbehandeling krijgt, is ook wel eens anders geweest.

25 september 2020 om 16:18

Wat een verademing deze coach. Hij ziet wel de potentie van Ihattaren, maar als je op dit moment het niet laat zien, sta je er terecht naast. Ook fair ten opzichte van je concurenten bij psv. Hier wordt mo alleen maar sterker van, als hij het signaal goed oppikt.

25 september 2020 om 16:29

Inderdaad. Schmidt doet het wat dat betreft voortreffelijk. Nu is het wachten op het moment dat de analisten, Derksen en co en Valentijn gaan roepen dat Schmidt aan kapitaalvernietiging doet en er geruchten komen dat een Raiola-achtige manager een transfer wil forceren. Zo voorspelbaar allemaal.

25 september 2020 om 16:33

En als hij het signaal niet oppikt dan gaat het ook nooit een talent worden die zijn belofte inlost. Als 17 jarig jochie enorm belangrijk gemaakt door MvB en dat heeft misschien iets teveel met zijn ego gedaan. Schmidt is inderdaad een verademing als het op de spelersgroep aankomt, wie niet presteert ligt er gewoon uit. Hij is zeer duidelijk op 0 begonnen met de spelersgroep en dat zie je aan ervaren krachten die zonder pardon naar de bank zijn verwezen (unnerstal, Viergever) en aan de spelers die hij nu de kans geeft (teze, Boscagli en Mauro Jr.).

25 september 2020 om 16:49

@RomBomCu, in dat opzicht is de vergelijking met VD Beek goed te trekken. Die werd er ook naast gezet omdat hij er niet hard genoeg aan werkte. Die pakte het positief op en je ziet waar die is gekomen.

25 september 2020 om 17:27

@inti hij ziet helemaal geen potentie in itaharan en zeker niet de potentie die anderen hem toeschrijven. Dat zegt hij tenminste letterlijk. Mo had ook een stijgende lijn te pakken maar die lijn is eerder naar beneden gegaan dus vind het niet zo raar wat de trainer hier zegt. Als je de mo van nu ziet haalt niet nooit de wereld subtop maar als hij de stijgende lijn zou kunnen vinden kan dat nig veranderen. Een topper zal het helaas niet worden.

25 september 2020 om 17:38

@d-bergkamp, hij werd ernaast gezet omdat hij niet fit was. Zijn drive zorgde juist voor problemen. Hij ging namelijk destijds mee met het nederlands elftal terwijl hij al klachten had. Waren zelfs onbenullige oefenpotjes

Dit kan wel echt twee kanten op. Of Ihattaren pikt het op zoals bijvoorbeeld Donny Vd Beek toen hij aan de kant werd gezet en maakt zichzelf onmisbaar voor de basiself. Of Ihattaren gaat lopen mopperen, wilt weg met alle gevolgen van dien. Ik hoop voor psv op het eerste scenario, anders mag Ihattaren altijd naar Ajax komen.

25 september 2020 om 16:03

Met die Raiola weet je het nooit. Ik denk dat Mo op op zich wel graag vecht voor zijn plek maar met zo'n zakenwaarnemer zie ik hem ook wel in de winter bij Lazio tekenen haha.

25 september 2020 om 16:11

Anderzijds houdt raiola malen vooralsnog wel bij PSV..

25 september 2020 om 17:01

Raiola is echt geen domme man. Die weet zelf ook wel dat Ihattaren meer geld gaat opleveren (dus ook voor hem) met nog een paar jaar Psv. Niet zoals bij Labyad en Bakkali die ergens op een 2e plan terecht kwamen.

En zo hoort het ook. Waarom zou je een jongen van 18 anders gaan behandelen omdat hij meer talent heeft. Mo heeft vorig seizoen met veel dingen moeten hendelen voor een jochie van 17. Het is goed dat hij nu een coach krijgt die hem hard laat werken voor zijn plek en hem discipline aan leert. Ik verwacht dat Mo langzaam weer bij de vast 11 gaat toe groeien. Ik maak me nog geen zorgen.

Wat kan ik zeggen? ik ben het enorm eens met Roger. Ik krijg links en rechts wel eens te horen dat ik niet goed wijs ben als ik zeg dat Mo een beetje teveel wordt gehyped. Ik zie wel dat die jongen een goede bal kan raken, zeker voor zijn leeftijd. Maar wat heeft het tot nu toe effectief opgeleverd? Een handvol assists? Een paar doelpuntjes? Maar in het gehele spel zie ik echt weinig toegevoegde waarde. Van Bommel maakte hem heel belangrijk en dat heeft Psv, maar ook Mo zelf niet geholpen. Nu hoop ik wel dat Schmidt de juiste snaar raakt. Dat Mo het strijdvaardig oppakt, ipv de vedette gaat uithangen die weg wil bij gebrek aan respect voor zijn talent. Als dat lukt, gaan we echt van m genieten.

Ik probeer echt niet te veroordelen ofzo, maar waarom lijkt het of Marokkanen nooit de echte top kunnen halen? Ze hebben zo ongelooflijk veel talent. Op pleintjes, in het zaalvoetbal, bij de amateurteams zijn ze altijd de beste. Zodra er echt gewerkt moet worden haken ze bijna altijd af.

25 september 2020 om 16:06

hoeveel nederlanders halen de echte top? Of beter gezegd; wat noem jij dan echte top?

25 september 2020 om 16:09

Ziyech is wel een aangename uitzondering, maar het klopt wel dat veel jongens met Marokkaanse roots gehyped worden en het niet waarmaken. Aissati, Afellay, Maher, Tannane, om er maar een paar te noemen. Je hebt dus echter ook gasten als Ziyech, maar ook Boulahrouz die er alles uit heeft gehaald. Of Mazraoui. Dat vind ik geen geweldenaar, maar hij heeft wel mentaliteit

25 september 2020 om 16:28

Affelay boularouz ziyech en el hamdoui Mazroui idrissi en Tannene zijn hele grote talenten of geweest hoor. Tannane komt er wel ooit al is het op z’n 30ste want die ken echt voetballen en Affelay had de wereldtop ook kunnen halen als hij als back speelde zoals onder Hiddink en geen blessures had gekregen. El hamdoui zijn carrière heeft de Boer verwoest maar je hebt wel gelijk Marrokkaanse roots, ze worden meestal wel heel erg overschat.

25 september 2020 om 21:08

Affelay heeft toch gwn bij barca gespeeld en deed het goed totdat de blessures kwamen.

26 september 2020 om 12:07

Hij mocht af en toe even meedoen ja

25 september 2020 om 16:10

zaalvoetbal en pleintjes voetbal is toch heel wat anders dan op het veld. In de zaal en op pleintjes gaat het om trucjes, op t veld om functionele techniek, tactiek en inzicht. Dus dat je die 2 dingen bij elkaar haalt, gaat voor mij niet op.

25 september 2020 om 16:12

Hoezo Marokkanen? Mo is toch gewoon een Nederlandse jongen? Of geldt het alleen als hij wel de top haalt. Wat een onzin. Hoezo kom je hier nu eigenlijk mee? Omdat de coach iets verwacht van Mo en omdat hij rustig hem wil inbrengen?

25 september 2020 om 16:58

Persoonlijk groepeer ik in dit geval op accent. Iemand met een dergelijk buitenlands (straat)accent is voor mij geen gewone Nederlander, maar een Marokkaanse Nederlander. Als ie voor een keurig Nederlands accent had gekozen, zou ik hem een Nederlander hebben gevonden. Ik heb zelf een duidelijk Limburgs accent (en dat wil ik ook niet veranderen), dus ik vind het ook logisch als mensen mij in de eerste plaats als Limburger beschouwen, ipv Nederlander.

25 september 2020 om 17:14

Wat is dit nou voor onzin? Je bent toch in eerste plaats toch gewoon een Nederlander? Of vinden jullie daar in het zuiden niet dat je bij Nederland hoort? En accent? Dus iedereen met een accent is geen Nederland, nou en blij inderdaad dat je in limburg zit..

25 september 2020 om 17:37

@barcalover123, dat groeperen op accent is natuurlijk belachelijk maar in de eerste plaats Limburger voelen is niet zo raar. Je ziet dat ook bij Friezen en Amsterdammers. Heeft niets met daar in het zuiden te maken. Ook veel allochtonen voelen zich eerder Amsterdammer/rotterdammer dan Nederlander/surinamer/marokkaan etc

25 september 2020 om 17:54

Primetime, dat zei Soufiane Touzani zelfs letterlijk op tv gisteren. In Marokko wordt hij als Nederlander gezien, in Nederland als Marokkaan. In Rotterdam wordt hij gezien als Rotterdammer, dus zo definieert hij zichzelf liever. Topgozer trouwens, Touzani

25 september 2020 om 18:53

Volgens mij mist mo toch echt een velletje om een echte nederlander te kunnen zijn

25 september 2020 om 19:34

Beetje vreemde redenering. Ik heb ook Marokkaanse roots en heb nagenoeg geen accent maar kan hem wel opzetten. Ook praat ik NL met een Fries accent omdat ik uit FRL kom. Wat ben ik nu volgens jouw formule?on topic: Mo is een talent met een goed koppie. Maar de overmatige aandacht van de afgelopen weken (looking at you VZ) kan nog wel eens funest voor hem worden. Gun hem wat tijd joh. Vind het soms wel gemeen dat veel mensen alleen die RS6 opnoemen en 'mogelijke mentaliteitsproblemen' als het nu over hem gaat.feit is dat dat vaker gebeurd bij NL-Marokkaanse spelers, mede omdat ze veel karakter hebben. Maar ook wanneer zij geen 'mentaliteitsproblemen' hebben wordt dat eraan vastgeplakt (mahi, Idrissi, Maher etc.). Dan heb je ook gelijk (deels) je antwoord waarom het moeilijker is om een toptalent te worden. Fijne avond mannen.

25 september 2020 om 19:43

@hupvddonk, Heb je wel eens Andre Ooijer zijn accent wel eens gehoord? Of Robin van Persie? Je maakt jezelf erg belachelijk.

25 september 2020 om 19:48

Tuurlijk zijn we voor de wet Nederlands. Maar ik voel me op sommige vlakken meer verbonden met Belgen / Duitsers in de grensregio dan met de randstad...

25 september 2020 om 16:16

Op pleintjes en zaalvoetbal gaat het vooral om techniek. Daar blinken de meeste Marokkanen in uit. Mja als je een lichtgewicht als Assaiti bent wordt het wel lastig. Een vrij a typische Marokkaan die het vooral van zijn fysiek als Fellaini moet hebben doet het wel goed. Ik denk dat het gebrek aan fysiek in combi met wat meer egoïstischer spel het lastig maakt. Dan heb je Neymar kwaliteit nodig. Jammer want persoonlijk heb ik niet superveel op met teamplay en zie ik liever wat meer egoïstischere spelers. Die spelers die het liefst de bal in een keer doorspelen vind ik verschrikkelijk.

25 september 2020 om 16:30

Moet je misschien nieuwe sport zoeken hahah. Voetbal is tenslotte een teamspel, het is prima om 1 of 2 egotjes te hebben maar stel je voor dat zelfs je keeper of centrum verdedigers acties willen maken.

25 september 2020 om 16:42

@barcalover123, oh die spelers hoeven van mij ook geen acties te maken. Van een goeie tackle kan ik echt wel genieten. Het gezamenlijk op buitenspel stappen vind ik trouwens ook zo verschrikkelijk iets. Maar spelers als Klaassen heb ik echt totaal niks mee.

25 september 2020 om 17:13

Ik snap wat je bedoelt. Ik vind van die bruikbare spelers die 30km lopen en elke bal maar katsen ook 10 keer niks. geef mij maar een Neymar die even de bloed onder de nagels van de verdedigers haalt met zn trucjes. Spelers als Klaassen, Rakitci of een van Beek vind ik 10 keer niks. Zijn spelers die je wel nodig hebt maar het is echt niks aan om naar te kijken.

25 september 2020 om 18:42

Schaar Rakitic even niet in hetzelfde rijtje als vd Beek of Klaassen. Of je moet pas 2 jaar voetbal volgen, dan heb je volkomen gelijk. Bij Sevilla was Raket-ic namelijk een aanvallend ingestelde speler met creativiteit.

25 september 2020 om 17:15

Even serieus die jongen is 18 en heeft het afgelopen jaar alles meegemaakt. Doorgebroken, belangrijk gemaakt, vader overleden en international geworden na een moeilijke beslissing. Dat allemaal op die leeftijd, het is gewoon een kind hè. Maar ik voorzie wel serieuze problemen voor hem met deze trainer. Er is niet echt een geschikte plek voor hem.

Hoezo ik zie zijn potentie niet zoals die in theorie is. Potentie is toch een min of meer theoretisch begrip? Ziet ie de potentie niet of komen de potentiële kwaliteiten er niet uit? Iemand context?

25 september 2020 om 16:13

het zal het 2e zijn. HIj weet/heeft gehoord/ziet dat hij potentie heeft, dat hij eigenlijk heel goed zou moeten kunnen voetballen, maar dat laat hij op dit moment niet zien. Hij haalt niet het niveau wat hij zou moeten/kunnen halen.

Vorig jaar kon Ihattaren een vrije rol krijgen, omdat de rest van het team vooral uit doorsnee bestond dat op schadebeperking was gericht. Nu is hij een radar in een afgestemd geheel en wordt er ook op andere vlakken het nodige van hem verwacht. In Nederland hebben we Ihattaren op een torenhoog voetstuk geplaatst; het is uitstekend dat Schmidt wél kritisch blijft en oog heeft voor de tekortkomingen waar die jongen aan moet werken. De vraag is alleen hoe hij hiermee omgaat. Omarmt hij de feedback dan neemt Schmidt hem naar een hoger niveau, zo niet dan staat niets hem in de weg een nieuwe Aissati of Bakkali te worden...

Oftewel, hij vindt Ihattaren geen groot talent en ziet voor hem momenteel geen plek in de basis weggelegd. Ben je mooi mee. Volgens mij past Ihattaren gewoon niet bij het spel van Schmidt in plaats van dat het talent er niet is. Iedereen ziet dat hij bulkt van de klasse.

25 september 2020 om 17:22

Hoezo zou Mo niet passen vraag ik me dan af als een Mauro wel past. Mauro is toch ook niet echt een buitenspeler toch?

25 september 2020 om 17:40

Mauro doet wat van hem gevraagd wordt. Denk dat Ihattaren nog moet wennen aan de intensiteit.

25 september 2020 om 18:07

Denk dat Mauro zich in de handen knijpt dat hij een kans krijgt en daarom het loopvoetbal voor lief neemt. Vind Ihattaren stukken beter als het puur op voetbal aankomt.

25 september 2020 om 19:03

Maurootje is ook wel goed he. Beide prima spelers, alleen de één heeft hard moeten werken voor de kans bij Psv en bij de ander is het aan komen waaien. (en daar zal nu de knop om moeten)

Misschien heel gemeen en het zal nooit gebeuren, maar wat zou ik het leker vinden als Mo zou worden gekaapt door Ajax. Shmidt heeft ergens gelijk, maar zo'n gozer is ook van systemen en minder van systemen om je spelers heen bouwen heb ik het idee. Mo bij Ajax zou voor mij geweldig zijn, het talent spat ervan af man, dat ziet iedereen toch wel?

25 september 2020 om 18:34

Ihattaran is meer dan welkom bij Ajax. Bij PSV was hij vorige seizoen met 'slechts' 17 jaar dé man van het veld die de kar moest trekken. Onbegonnen werk wanneer je als talent pas net komt kijken. Geen wonder dat hij nu wat meer worstelt aangezien zijn rol is aangepast. Bij Ajax hoef je het elftal niet in je eentje te sturen en word je automatisch gecorrigeerd door de wat meer ervaren spelers zoals een Tadic.

Schmidt heeft het beste voor met PSV én Ihatarren. Niemand kan ontkennen dat hij een vakman is. Heeft hij in mkiddels al katen zien. Ik ben een groot fan van Mo maar ik denk dat Schmidt gelijk heeft om hem op dit moment te passeren.
Ik hoop dat Mo het oppakt en zijn potentie weer in wedstrijden laat zien.

De zin is correct, maar de punt aan het eind van de zin niet. dat is allesdan luidt de zin:"maar ik zie zijn potentie niet zoals die in theorie is, waar hij over vier jaar kan staan en wat hij kan bereiken"oftewel hij twijfelt of Ihataren over vier jaar wel zo hoog zal spelen als menigeen denkt.persoonlijkdenk ik dat Ihataren heel heel erg ver kan komen, mits hij de juiste begeleiding/trainer heeft en kan trainen met toppers

Als ik Ihatarren was, zou ik zsm aansturen op een vertrek. Schmidt ziet het overduidelijk niet in hem zitten. En een jaar op de bank is killing voor zijn ontwikkeling.

Uit de mond van Schmidt zelf over Ihatarren " aan de bal kan ik hem niks meer leren"kortom hij hoeft Mo niet te vertellen wat hij met doen met de bal, maar wel zonder bal en daar komt het aan op discipline en arbeid en daar kan en moet Mo nog in groeien.ik hoop dat Mo dat oppikt anders zal hij niet zal hij niet worden opgepikt door de echte topclubsdeze situatie doet me denken aan de situatie rond Maher destijds bij Psv, groot talent maar ja.wat denken van Aissati, Bakalli, Laybad allemaal grote talenten bij PSV die meer potentie hebben of hadden dan waar ze nu spelen

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren