Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Schuldbewuste Overmars bezorgt Ajax alsnog veel nieuwe deals’

Laatste update:

Verschillende talenten bij Ajax lijken alsnog een nieuw contract te gaan tekenen, meldt Ajax Showtime. Directeur voetbalzaken Marc Overmars kwam er eerder niet uit met Sontje Hansen, Naci Ünüvar, Kenneth Taylor, Brian Brobbey en de broers Jurriën en Quinten Timber over een nieuwe verbintenis, maar nu zou Ajax alsnog enkele deals gaan sluiten.

In juni liet Overmars nog weten dat de talenten geduld moeten hebben inzake hun kansen bij Ajax. "Als ze goed genoeg zijn, dan zijn wij de eerste die ze bij de selectie nemen en een kans geven. De jeugd hoeft zich niet bang uit te spreken over of ze wel kansen krijgen, die komen er absoluut wel. Ik proef altijd wel een beetje ongeduld, maar dan geef ik altijd aan dat Frenkie de Jong en Donny van de Beek ook in Jong Ajax hebben gevoetbald, dertig á veertig wedstrijden. Dat moeten die gasten ook doen."

Aad de Mos blikt vooruit op nieuw Eredivisie-seizoen: 'Ajax wordt niet zomaar kampioen'

Ajax Showtime geeft zondag aan dat het juist Overmars is die deze week een belangrijke stap zette in de onderhandelingen met de talenten. De verschillende partijen kwamen nader tot elkaar, zo klinkt het. De genoemde jongelingen zouden 'stuk voor stuk' vrede hebben met een rol in Jong Ajax als het seizoen weer begint. Ook het perspectief van meetrainen bij Ajax 1 helpt de zaak op gang.

Naar verluidt staan de neuzen weer dezelfde kant op. 'Bij alle partijen is de intentie uitgesproken om te verlengen, allemaal willen ze nog steeds dolgraag in de ArenA spelen. Alleen Brian Brobbey moet met zijn nieuwe zaakwaarnemer Mino Raiola nog om tafel met Overmars, die zich deze week schuldbewust heeft opgesteld over de manier van handelen in de afgelopen maanden.'

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Snap die jonge jongens niet. Geduld is een schone zaak , ben je net 16 en je verwacht al dat je zomaar in Ajax 1 komt. Word eerst eens bepalend in Onder 19 , dan in Jong Ajax om daarna de stap naar Ajax 1 te zetten.

12 juli 2020 om 09:38

Ja, in theorie klinkt dat allemaal héél erg leuk. Echter de praktijk werkt anders, voor iedereen overigens. Je wilt toch weten wat de (toekomst)plannen zijn met jou als individu? Ze hadden nu alleen ‘digitaal’ contact gehad over een contractverlenging. Hier zat ook direct het aanbod bij. Echter de jongens willen weten wat het bijbehorende perspectief is, wat de plannen met ze zijn etc. Niks mis mee, toch? Sterker nog, het getuigt van ambitie. Ze eisen echt geen basisplek bij Ajax 1 hoor.

12 juli 2020 om 09:38

Dat zal vast met de verlenging van het contract te maken hebben. Om zo een beetje de druk op te voeren. Maar ik verwacht dat Overmars daar wel grip op p heeft.

12 juli 2020 om 09:39

Met de beperkte informatie oordeel je nu over die situatie. Ze verwachten niet dat ze er al bij zitten, maar een perspectief. Er zijn zat gasten die niet weten waar ze staan en als er dan genoeg interesse is dan is het niet gek om te vragen wat de club met je van plan is. Een club wil spelers met zo min mogelijk te bieden binden en de spelers willen zoveel mogelijk zekerheid. Begrijpelijk toch?

12 juli 2020 om 09:40

Ja man, kijk naar Davy Klaassen, die bleef tot zijn 24e ofzo bij Ajax...

12 juli 2020 om 09:43

Wat is het punt dat je wilt maken? Gaat hier om jonge spelers die geduldige moeten zijn en zelf een plekje moeten afdwingen in het eerste in plaats van zo'n plekje in hun schoot geworpen willen krijgen.

12 juli 2020 om 09:51

Zouden je ouders en jij niet willen weten welk perspectief je hebt? Het lijkt mij handig want dan kan je handelen. Het lijkt heel erg alsof de mensen hier de toekomst van hun zestienjarige zoon gewoon zouden laten afhangen van de club. Dat zou ik als ouder nooit doen. Zo krijg je een 25-jarig kind zonder opleiding, zonder werkervaring en zonder geld.

12 juli 2020 om 09:57

@Adrian11, dat er een duidelijk perspectief moet zijn is helder en altijd goed, maar uiteindelijk moet je het zelf ook wel afdwingen.

12 juli 2020 om 10:03

Niet door af te wachten. Dit soort dingen moeten in een professionele omgeving gewoon op papier staan. Ik snap dat men de club erg sympathiek vindt, maar als je weet hoe het gaat met die gasten dan denk je er anders over.

12 juli 2020 om 10:03

Niet door af te wachten. Dit soort dingen moeten in een professionele omgeving gewoon op papier staan. Ik snap dat men de club erg sympathiek vindt, maar als je weet hoe het gaat met die gasten dan denk je er anders over.

12 juli 2020 om 11:05

@Adrian11, ik zeg toch dat spelers het moeten afdwingen? Dat lijkt mij het tegenovergestelde van afwachten.. Daarbij kan je van alles op papier zetten en als club allemaal beloftes doen, maar als de spelers niet presteren houd dat ook op. Ook het tegenovergestelde is waar, als je een heel traject uitstippelt en de speler beter presteert gaat het sneller.

12 juli 2020 om 12:11

@devisser en diezelfde Klaassen bleek vervolgens tekort te komen voor een Engelse middenmoter en speelt nu bij een Duitse degradatiekandidaat dus dat lange verblijf in de Eredivisie zegt ook niet altijd wat. verder vind ik wel dat je alleen maar op jonge leeftijd naar het buitenland moet verkassen als je een talent bent van het kaliber Hazard, Mbappe, Cristiano Ronaldo, De Bruyne, Pogba, Varane etc. op die leeftijd. zoniet kan je idd beter bij Ajax blijven want dan ga je het daar niet redden op jonge leeftijd

12 juli 2020 om 09:45

@droadnagel: naar het schijnt, ging het ook helemaal niet om tijd in het 1e, maar om vaker met het 1e mee te trainen (en niet altijd). Deze jongens lijken te begrijpen dat ze niet zomaar in het 1e komen.

12 juli 2020 om 10:46

Precies. Ga eerst presteren, dan komen de talenten die goed genoeg zijn vanzelf boven drijven. En anders gewoon weg als je denkt nu al in beeld te zijn voor het eerste

12 juli 2020 om 11:29

Klopt Groninger als je goed genoeg bent maakt leeftijd niet uit. Ik ben al wat ouder en bij Ajax was altijd de tendens dat er altijd wel een 17 jarige bij het eerste zat die met regelmaat speelde. Rijkaard (17), v Basten (17) Bergkamp (17), Seedorf (16), v/d Vaart (17), Witsche (17) etc etc. Die lijst is zo lang. Misschien dat het tegenwoordig moeilijker is om door te breken bij Ajax, dat het niveau hoger ligt maar ik heb de indruk dat de gemiddelde leeftijd bij debutanten hoger ligt dan vroeger.

12 juli 2020 om 11:37

Nu weet ik niet of Richairo Zivkovic zo'n geweldig voorbeeld is, zijn doorbraak is misschien wat vroeger gekomen dan uiteindelijk goed voor hem is gebleken. En bij Sepp van den Berg is het ook nog maar afwachten of zijn overstap naar Liverpool nou zo'n geweldige move gaat zijn.

12 juli 2020 om 12:09

De Ligt, Kluivert en Gravenberch hadden de afgelopen seizoenen nog vrij vaak een basisplaats op die leeftijd. Unuvar, Van de Beek, Timber en Hansen hun debuut op 16/17, maar die speelden niet regelmatig op die leeftijd. Dest en Dolberg waren 18 toen ze basisplek hadden. Gebeurt nog steeds vrij vaak. Dat spelers op 16, 17, 18 bij het eerst zitten, maar het is natuurlijk lastiger nu Tadic, Promes en Blind op je positie staan ipv Younes, Van der Hoorn en Serero.

12 juli 2020 om 12:23

Onzin. Zivkovic maakte het nergens waar. Veel talent maar met de verkeerde instelling.

12 juli 2020 om 18:18

Als Ünüvar zijn potentie waarmaakt zal die gewoon zijn plek afdwingen in het eerste elftal op den duur, ongeacht of Promes blijft of niet. Als je een groter talent bent dan De Jong of De Ligt speel je gewoon hoor.

12 juli 2020 om 11:03

Bro je volgt hun niet he, ze zijn allang bepalend in onder 19 en jong het is niet gek om naar persepctief te vragen. Vele hier vergeten dat dit gewoon werk is, contract afspraken niet veel anders gaan dan jij met je baas hebt alleen krijgen zij meer geld en waarschijnlijk meer respect ;p

12 juli 2020 om 11:34

Als je goed genoeg bent ben je ook oud genoeg. Van die jongens is Brobbey nu al Ajax 1 materiaal. Hij is de beste pure nummer 9 van zijn lichting in Europa. Wat mij betreft is hij nu al beter dan Traore. Dus die moet sowieso aansluiten. Unuvar is ook klaar voor Ajax 1. Die kan dit seizoen van 10 minuten naar 60 minuten speeltijd per wedstrijd gaan. Hansen kan naar minimaal 30 minuten speeltijd gaan. Taylor kan in Jong Ajax spelen. Is weer zo een speler die overhyped is maar geen Ajax 1 materiaal. Yuri Regeer is vele malen beter. Daar moet Ajax in investeren. Verder blijft er behoefte aan een maar liever twee goeie middenvelders die er meteen staan. We hebben echt een lachwekkend middenveld.

12 juli 2020 om 12:02

Brian Brobby is 18. Je noemt hem de beste van zijn lichting. Zie je Greenwood en Haaland dan als spelers uit een andere lichting? Greenwood is ook 18 en Haaland 19

12 juli 2020 om 12:13

Ik denk dat hij bedoeld 2002, zelfs dan ben ik het zeker niet met hem eens daar niet van.

12 juli 2020 om 12:19

@gloryunited Haaland is lichting 2000 en Brobbey lichting 2002. Afgezien van het feit dat Greenwood lichting 2001 is is hij ook niet een pure nummer 9. Brobbey is de beste pure nummer 9 van zijn lichting (2002) in Europa. Laten we daar trots op zijn en die jongen met wat meer respect behandelen.

12 juli 2020 om 12:20

@wolterx En wie vind jij beter als pure nummer 9 in de lichting 2002?

12 juli 2020 om 12:47

Greenwood komt uit oktober 2001 en Brobbey uit februari 2002. Daar zit maar 4 maanden tussen. Beide komen uit de lichting 2001/2002. Lichtingen worden in het algemeen per seizoen gerekend en niet per kalender jaar. Anders zou speler A die geboren is op 31 december 2001 uit een andere lichting komen dan speler B die op 1 januari 2002 geboren is. Terwijl ze waarschijnlijk altijd in dezelfde lichtingsploegen geplaatst zullen worden. Daarnaast is Greenwood zelfs als niet pure nummer 9 nog steeds een veel betere afmaker dan Brobbey

12 juli 2020 om 13:30

Zegt toch al heel veel dat je Brobbey met de absolute wereldtop moet vergelijken om mogelijk betere spelers te vinden? Dat geeft al aan wat voor talent het is. En laten we afwachten hoe Brobbey zich gaat ontwikkelen in het eerste als hij hetzelfde vertrouwen krijgt dat bijvoorbeeld Greenwood krijgt bij Manu. Want Brobbey stak er bij Jong Ajax werkelijk met kop en schouders bovenuit.

12 juli 2020 om 15:45

Jong Ajax speelt tegen Telstar en Den Bosch. Dat is een heel ander niveau dan de BPL

12 juli 2020 om 17:06

Ik zou Brobbey met gesloten beurzen direct ruilen voor namen als Esposito, Kaio Jorge, Parrott en Adeyemi al is die laatste niet per se een pure nummer 9. En vind hem vergelijkbaar met iemand als Fabio Silva imo. Vind Brobbey een te beperkte afmaker, zit weinig variatie in. Zou bij Salzburg bijvoorbeeld wel gewoon 25x scoren in een seizoen, daar niet van. Heb bij Brobbey zelfde als bij Boadu al vind ik die 2e nog wel iets betere afmaker terwijl Brobbey fysiek weer meer aan de tafel brengt maar missen gewoon nog te veel kansen.

12 juli 2020 om 14:57

Zo simpel is het droadnagel. Zorg dat je onbetwiste speler word op jou positie. En zolang dat nog niet het geval is speel je met Jong. Talent moet je omzetten in kwaliteit. Dat zijn hun zorgen. Je speelt bij Ajax. De club die bekend staat om zijn talenten. Wat voor haast is er dan? Laat je voeten spreken. Al die talenten komen pas kijken bij het prof gebeuren. Geen één van hun steekt er met kop en schouders bovenuit, dat ten Hag hem wel moet opstellen anders kijkt de buitenwereld raar op.

Schuldbewust? Overmars gaf toen al aan dat men op een later moment weer verder in gesprek ging. Niks mis mee en als die talenten nu wel gaan verlengen heeft zijn boodschap hopelijk het gewenste effect gehad; talenten beseffen dat ze niet zomaar een vrijbrief krijgen richting een basisplaats in het eerste, maar eerst hun waarde moeten bewijzen in onder 19 en Jong.

12 juli 2020 om 10:03

Van wat ik mee heb gekregen is dit wel heel slecht aangepakt, door Corona waren gesprekken moeilijker en dachten ze zonder die gesprekken direct al een aanbieding te kunnen doen. Dat is door vrijwel alle spelers direct afgewezen en willen om tafel met de club, wat logisch is als je langdurig wilt tekenen. Je kan niet verwachten dat spelers voor meerdere jaren gaan tekenen zonder dat je met spelers, ouders en management om tafel gaat. Loop ze door het traject, spelen met Jong Ajax, YL spelen met de o19, 2x per week trainen met het eerste bijvoorbeeld. Praat met ze over welke positie ze zich op moeten richten en wat het plan van de club is voor die positie. Dat is geen vrijbrief naar het eerste maar wel een gesprek over de toekomst van spelers. In geval van Brobbey bijvoorbeeld, hij heeft minimaal 3 spitsen voor zich. Dan praat je met hem over wat je gaat doen met Traore, spreek je uit dat Huntelaar na dit jaar echt klaar is en zeg je hem dat hij zich in Jong Ajax moet laten zien en dat hij op trainingskampen met Ajax 1 mee zal gaan. Zo'n dingen zijn belangrijk, dat het tijdens Coronatijd lastiger was begrijp ik maar dit had anders aangepakt moeten worden. Het is knap om zo'n groot deel van de talenten, sommige die vanaf jongste jeugd (Brobbey, Hansen Gravenberch, Ünüvar en Taylor bijvoorbeeld) hier al spelen, die in sommige gevallen uitgesproken Ajacied zijn "ontevreden" te krijgen.

12 juli 2020 om 11:25

Des te mooier vind ik het dat Overmars zich hierna kwetsbaar opstelt en er van geleerd lijkt te hebben. Dat hij dit doet is indirect ook een teken dat hij veel vertrouwen heeft in deze jongens, anders zou je je wat killer op stellen en het niet zo boeien.

12 juli 2020 om 15:46

Helemaal mee eens! Overmars en Ten Hag moeten niet de people kant vergeten.
Met de waarschijnlijke vertrekkende spelers komen er meer kansen verwacht ik. Ten minste - het is ook aan Ajax om transparant te zijn over de status en progressie van de jeugd spelers over het wel of niet aantrekken van nieuwe spelers

Nee Marc!

Frenkie werd niet door Bosz opgesteld in Ajax 1, het was Marcel Keizer die Frenkie liet debuteren.

En dit was nadat fans al maanden riepen, hoe kan de beste speler van Ajax in het 2e spelen!

Zelfs de mensen die elke dag met hem werktte hebben hem onderschat, want het duurde veel te lang!

Zelfde geldt voor Traore, als je die jongen nu weer achter Tadic en Huntelaar zet dan is dat ook klaar...

12 juli 2020 om 09:42

Traore was Huntelaar vorig seizoen al voorbij aan het gaan. Dat zal alleen maar meer worden.

12 juli 2020 om 10:11

Veranderd niets aan de situatie dat frenkie eerst gewoon in jongajax heeft gespeeld toch? En keizer heeft De Jong niet laten debuteren, dat was Bosz. Onder Keizer was De Jong ook niet onomstreden en werd die ook een tijdje buiten de selectie gehouden na een verliespartij. De Jong was pas in de laatste maand van keizer de speler die hij niet meer eruit haalde of wissel zette, na kritiek van heeel veel mensen. Was volgens mij zelfs een van de redenen dat hij uiteindelijk toch eruit moest, omdat er geen enkele vorm van logica in zijn beleid zat.

12 juli 2020 om 10:39

Onder Keizer speelde Frenkie basis als linker centrale verdediger.

12 juli 2020 om 10:33

Volgens mij liet Bosz Frenkie wel debuteren. Deed ie niet mee tegen Panathinaikos thuis met de vele Ajax talenten van destijds?

12 juli 2020 om 12:20

Ja dat zou best kunnen, maar onder Bosz was De Jong nooit zeker van een plek, onder Keizer was dit wel zo!

12 juli 2020 om 12:25

Bosz kon Frenkie ook niet opstellen, hij was bijna een heel seizoen geblesseerd geweest.

Het wordt tijd dat Ajax weer eens een Dennis Bergkamp, Patrick Kluivert of Marco van basten aanhaalt of opleid... wanneer is de laatste keer geweest dat Ajax een spits heeft die wekelijks 1 of 2 keer scoort? Is er tussen die talenten eentje te vinden die dat kan?

12 juli 2020 om 10:14

Brobbey scoort veel en heeft in mijn beleving alle kwaliteiten, maar dat zei ik ook over Castillion...

12 juli 2020 om 10:30

Ik blijf van mening dat Brobby veel aan zijn fysiek heeft te danken, een aspect dat straks op het hoogste niveau minder effect sorteert

12 juli 2020 om 10:33

Dat is het bijzondere aan Brobbey; zijn fysiek is een wapen, maar juist voetballend is hij sterk. Speelt er goed in de combinatie, zijn snelheid en fysiek zijn extra wapens. Als hij eens toont hoe hij fysiek is dan is het ook indrukwekkend, ook gewoon tegen volwassen profs en dat vind ik bijzonder.

12 juli 2020 om 10:42

Brobbey doet veel op fysiek maar betwijfel op dit punt of dat weg gaat vallen, hij is gewoon simpelweg veel sterker dan gemiddelde speler. Als je Heitinga over hem hoorde 16 jaar, 91kg met laag vetpercentage (hij is volgensmij 183cm, dat is bizar) en loopt de 30m in 3,7 seconde. Dat is simpelweg niet iets dat zomaar weg gaat vallen, zeker in Nederland niet. Maar hij moet serieus aan zijn afwerken gaan werken, mist relatief veel kansen (In o19 had hij er serieus 50 kunnen scoren maar eindigde rond de 40) en dan vooral met zwakke been en meer variatie in manier van afwerken. Het is veelal binnenkantwreef en hard. Zelden plaatsen, stiftje of langs de doelman. Als Brobbey cm of 10 groter was geweest was het een hele gevaarlijke aanvaller met zijn fysiek. Hij doet niet veel onder fysiek voor zijn broer Luckassen en die was voor Eredivisie fysiek sterk.

12 juli 2020 om 15:50

Wolterx: het is echt altijd een plezier je reacties te lezen! Als het over de Ajax jeugd gaat kijk ik altijd uit naar je input!
Re Brobbey is je verhaal goed onderbouwt en helpt hopelijk bij het kortzichtige beeld weghalen dat hij geen Ajax 1 materiaal is omdat hij nu wel en dan niet fysiek voordeel heeft..
Kun je mss inzicht geven in hoever volgens jou de jeugdspelers zijn tenopzichte van een vaste plaats in de selectie en wellicht 1ste reserve / basis?

12 juli 2020 om 17:41

Ik denk dat allemaal muv Jurriën Timber nog minimaal half jaar Jong Ajax nodig hebben, meeste nog heel het seizoen. Ze pieken soms wel naar benodigde niveau, zo piekt Ünüvar zelfs in KKD enorm hoog en is hij statistisch (wel weinig wedstrijden) echt bizar met enorm veel defensieve acties (hij werkt echt enorm hard en zet goed druk na balverlies, vergelijkbaar met Ziyech) maar haalt absurde cijfers met passing naar 16 maar geef hem even de tijd om aan profvoetbal te wennen in Jong Ajax, hij is net 17 geworden en heeft half jaar amper gespeeld door Corona. Die kan wel serieuze gooi gaan doen naar basisplaats na komend seizoen, tweede seizoenshelft al ruiken aan Ajax 1. Brobbey is vergelijkbaar met Traore van de zomer, gaat gewoon goed scoren in KKD en druk opvoeren bij Ajax 1. Hansen en Taylor zullen baat hebben bij nog wedstrijd of 25-30 in de KKD, Salah-Eddine staat pas op 1 dus die kan nog wel heel seizoen daar rondlopen. Spelers als Ekkelenkamp, Danilo, Pierie en in mindere mate de doelmannen zou ik niet meer in de KKD laten spelen en verhuren.

12 juli 2020 om 10:15

Dank voor de tip, ik zal het doorgeven aan Marc. Serieus: ik denk dat ze daar echt wel naar zoeken maar wereldspitsen zijn natuurlijk schaars. En elke club is er naar op zoek dus de concurrentie is moordend.

12 juli 2020 om 11:07

En dan noem je Van Basten? Dan telt Dolberg ook mee en is het nog niet zo heel lang geleden.

12 juli 2020 om 11:27

Dat komt omdat men bij Ajax meer gefixeerd is op de 10, door Ko Adriaanse. Die komen toch regelmatig voorbij. Overigens was Bergkamp geen spits, maar ook een 10.

12 juli 2020 om 12:42

In het begin zelfs vaak rechtsbuiten.

Gelukkig het gezonde verstand gaat zegevieren. Ik ben vooral heel benieuwd naar Unuvar - Rensch - Hansen in Ajax 1. Van hen verwacht Ik heel veel. We gaan he5 deze week wel zien bij wie de champagne ontkurkt wordt !!

12 juli 2020 om 11:30

Ik ben ook benieuwd naar Salah-Eddine en Regeer. Maar ook Gravenberch en de Timbers kunnen nog stappen maken...

Ik snap die jongens wel. Je zaakwaarnemer is alles. Als je net met eentje zit die toch iets meer om t geld geeft dan om je toekomst, moet je een beste ruggengraat hebben om niet verleid te worden. Maar als je ook maar een beetje degelijke waarnemer hebt die niet voor t geld is, moet je bij Ajax blijven. Daar zijn de omstandigheden tot je 24e echt optimaal

Ik neem aan dat Ajax duidelijk heft uitgelegd wat de plannen met deze jongens zijn , wat er kan gebeuren en wat er van hen verwacht wordt. Ik kan me niet voorstellen dat deze jonge gasten denken dat de in het buitenland meer kans hebben om in het eerste te komen dan bij Ajax.

Overmars treedt wel vaker eigenzinnig en solistisch op. En dat komt Ajax niet altijd ten goede. Ik krijg steeds meer de indruk dat hij in alle hem als TD aangaande zaken, zijn zin doordrukt. Het kan toch niet zo zijn dat de hele scouting blind is geweest bij het aantrekken van bepaalde spelers? B.v. een Magallan of Pierie? Is dat wel zo, is het probleem nog groter. Voor wat betreft de jeugdcontracten, is daarover een oordeel vellen hetzelfde als je wagen op glad ijs. Er gebeurt tegenwoordig zo veel achter de schermen - zaakwaarnemers, loerende grootmachten - dat je maar moet afwachten of je je grootste talenten binnenboord kunt houden. Misschien dat de Uefa/fifa maar eens moet gaan werken met quota, niet meer dan zo veel jeugdspelers onder contract. En schimmige constructies - het stallen van spelers elders d.m.v, zogeheten samenwerkingsverbanden - verbieden. Zo hebben financieel minder sterke clubs ook kans hun kroonjuweeltjes te behouden. Al houd je natuurlijk nooit de aantrekkingskracht van de grote clubs tegen.

De kop boven dit artikelen is een uitspraak van......als je het interview met Overmars gezien hebt dan denk ik dat je kan concluderen dat dit precies in lijn zit met datgene wat hij zelf ook aangaf. Een aantal talenten wilden graag met Overmars aan tafel. Dit kon niet plaatsvinden door de Corona perikelen. Overmars gaaf aan dat zodra het weer mogelijk was hij dit gesprek aan zou gaan....nu hebben ze wel aan tafel gezeten en zie hier de oplossing. Dus geen gedachte verandering of insteek maar gewoon in lijn met datgene wat Overmars al had aangegeven. Dus lawaai om niets.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren