Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Van Gangelen en Sierhuis hebben bedenkingen over Adolfo Gaich bij Feyenoord

Laatste update:

In de zoektocht naar een nieuwe spits is Feyenoord uitgekomen bij Adolfo Gaich, zo berichten de Argentijnse en Nederlandse tak van FOX Sports. De Rotterdammers zouden van plan zijn om zich binnenkort officieel te melden voor de twintigjarige aanvaller van San Lorenzo. Dat Feyenoord actief is op de Argentijnse markt, werd de afgelopen weken al duidelijk.

Henk Timmer en Henk van Ginkel, de zaakwaarnemers van de nieuwe trainer Jaap Stam, hebben veel contacten in Argentinië. Donderdag schreef De Telegraaf al dat president-commissaris Toon van Bodegom in Argentinië was om te kijken naar aanvaller Álvaro Barreal van Vélez Sarsfield en verdediger Marcos Senesi van San Lorenzo. Naar het schijnt is Senesi echter dus niet de enige speler van San Lorenzo die er goed op staat in De Kuip.

Gaich geldt als groot talent bij de nummer 23 van het afgelopen seizoen in Argentinië. De 1.90 meter lange spits kwam voor zijn club in totaal tot vijftien competitieduels en twee doelpunten. Leandro Alves, jounalist van het Argentijnse FOX Sports, verwacht binnenkort een 'oferta muy importante': een gewichtig bod uit Rotterdam. Jan-Joost van Gangelen, presentator van FOX Sports, zegt dat Gaich 'naar verluidt tien miljoen euro moet kosten'. "Dat lijkt me wat veel", voegt hij er evenwel aan toe.

Feyenoord zoekt vanwege de blessure van Nicolai Jörgensen naar een nieuwe spits. Dylan Vente lijkt er nog niet klaar voor om als aanvalsleider te fungeren en verder heeft Stam alleen de zeventienjarige Naoufal Bannis achter de hand. De oefenmeester koos er donderdag tegen Dinamo Tbilisi dan ook voor om Steven Berghuis op die positie te zetten. De komst van Ricky van Wolfswinkel van FC Basel lijkt van de baan vanwege blessureleed.

Kaj Sierhuis was zondagochtend in de studio van FOX Sports en had zijn bedenkingen. "Ik vind dat Dylan Vente gewoon nog een kans moet krijgen", zei de spits van FC Groningen. "Ik vind niet dat een jeugdinternational van Argentinië Onder-20 tien miljoen euro waard is. Dylan Vente is ook jeugdinternational van Oranje en ik denk niet dat hij veel minder is. Misschien heeft hij het niet heel goed gedaan in de eerste twee wedstrijden, maar die jongen heeft wel potentie."

Moet Feyenoord voor de komst van Adolfo Gaich gaan?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
11 augustus 2019 om 12:05

Neusje voor de goal? 15 wedstrijden 2 goals... Dan zijn er heel wat spelers met betere statistieken, ook op die leeftijd.

11 augustus 2019 om 12:38

Jeugdteams.... Bojan Krikic maakte er meer dan 800 in de jeugd en men dacht daarom dat hij beter was dan Messi. Vergeten wordt dat spelertjes in de jeugd het opnemen tegen leeftijdsgenoten uit de regio en soms fysieke voordelen meespelen, terwijl men bij de senioren tegen de beste ter wereld van de afgelopen 14 jaar speelt, waar fysieke voordelen grotendeels wegvallen.

Maxi Romero, de Argentijnse Genaro Zeefuik, heeft ook een onuitwisbare indruk achtergelaten in Nederland, toch?

11 augustus 2019 om 12:41

Als je kijkt naar zijn fysiek en zijn statistieken dan is meteen duidelijk waarom hij er in de jeugd op los scoort, en op het hoogste niveau niet. Deze jongen is fysiek sterker dan zijn leeftijdgenoten, en dat voordeel vervalt bij de volwassenen. Zijn statistieken bij het eerste van San Lorenzo zijn ver van indrukwekkend, en niet beter dan die van Vente bij het eerste van Feyenoord. Daarnaast is hij daar niet eens een basisspeler. Feyenoord heeft een volwaardige spits nodig die er direct staat. Niet iemand die het misschien over een paar jaar gaat maken. Dan zijn bedragen rond de 10 miljoen een veel te grote gok voor Feyenoord.

11 augustus 2019 om 13:05

Hij is ook geen eerste spits van San Lorenzo

11 augustus 2019 om 13:06

Die statistieken zeggen momenteel wel meer dan jouw analyse (dit bedoel ik overigens niet denigrerend). Ten eerste is het altijd maar weer afwachten hoe ze het hier doen, want vooralsnog is alleen Tagliafico een schot in de roos gebleken.

Bovendien is dit een speler van 20 jaar die nog niet eens redelijk wat ervaring in de Argentijnse competitie heeft en in 15 wedstrijden vooralsnog slechts 2 keer heeft gescoord. Los van het talent van die jongen ga je daar natuurlijk bij lange na geen 10 miljoen euro voor betalen.

11 augustus 2019 om 12:15

Vente nog en kans geven?

Tja heeft zat kansen gehad. Ik vind het een aardige allrounder, maar van alles net te weinig voor Feyenoord. Jammer dat zo'n jongen zich niet heeft kunnen ontwikkelen in de Kkd.

11 augustus 2019 om 12:41

Exact. Hij heeft veel minder wedstrijden op hoger niveau gehad dan talenten van PSV of Ajax op hun leeftijd, door de Kkd. Het is echt een blunder van jewelste van Feyenoord dat ze meermaals niet op de uitnodigingen in zijn gegaan. Zelfs Gravenberch heeft al veel wedstrijden op profniveau in de benen en heeft zich fysiek kunnen meten met oudere gasten. Frenkie de Jong, Matthijs de Ligt en Donny vd Beek hebben hier ook baat bij gehad. Het is gewoon een hele handige transitie.

11 augustus 2019 om 13:28

gaan we blijven herhalen dat het een blunder was? Ongeveer iedereen is het daar mee eens dus opnieuw aanhalen is zinloos

11 augustus 2019 om 13:37

Van Geel heeft telkens uitgelegd wat de overwegingen waren om het niet te doen. Ik vond dat een plausibele uitleg. Je kan je Euro maar 1 keer uitgeven.

Dat ik het jammer vind, is een tweede.

En beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald. Ik begrijp niet dat we niet alsnog instappen. Al is het 1-2 niveaus lager.

11 augustus 2019 om 12:53

En Sierhuis weet al meteen te melden dat Vente niet veel minder is.... Beetje kortzichtige reactie. Je moet wel echt 100 % overtuigd zijn wil je zoveel geld neertellen voor zo'n jonge speler... Dat kan Feyenoord zich echt niet permitteren als het een miskoop blijkt te zijn.

11 augustus 2019 om 13:08

Sierhuis kan uiteraard niet in een tv uitzending gaan zeggen dat vente gewoon niet goed genoeg is. Moet je met een korreltje zout nemen.

11 augustus 2019 om 13:26

Nee want Sierhuis begon zelf opeens over Vente. Als hij Vente echt een slechte spits vindt had hij ook niks kunnen zeggen. Dat was in dit geval ook een stuk verstandiger geweest want nu weet heel Nederland dat Kaj Sierhuis geen verstand van voetbal heeft.

"henk Timmer en Henk van Ginkel, de zaakwaarnemers van de nieuwe trainer Jaap Stam, hebben veel contacten in Argentinië. "

Dit is zo gevaarlijk, dit doet me denken aan de relatie tussen zaakwaarnemer Vlado Lemic en TD Stan Valkx bij Psv. Dat liep ook totaal uit de hand toen Lemic bij PSV op een gegeven moment bijna het technische beleid bepaalde bij de club.

11 augustus 2019 om 11:53

Timmer & v Ginkel hebben tot nu toe weinig invloed gehad op de transfers. Het zijn voorlopig Kuyt en Janssen geweest. Het gevaar zit hem eerder in dat Kuyt en Janssen die rol overnemen.

11 augustus 2019 om 12:06

Al hebben overgenomen. Naar het schijnt handelen hun de transfers af en drinkt Troost een bakkie en luisterd.

11 augustus 2019 om 13:11

Het lijkt mij toch dat de achterban hier ook niet blij mee is? Je laat het technische beleid toch niet bepalen door een onervaren Dirk Kuyt en een zaakwaarnemer?!

11 augustus 2019 om 13:43

Klopt. Al is het nu wel zo dat er meer naar jonge talenten wordt gekeken dan onder v Geel. Hopelijk komt er naarmate het seizoen vordert een bekwame TD en Eenhoorn bij en kan er een duidelijke hiërarchie ontstaan.

11 augustus 2019 om 13:10

Ik vind het veel gevaarlijker dat Rob Jansen een flinke vinger in de pap schijnt te hebben. Naar verluid stippelt hij momenteel de lijnen uit op technisch gebied en dat is nooit goed. Het is natuurlijk afwachten of dit ook daadwerkelijk klopt, maar Krabbendam zit er zelden naast als het op Feyenoord aan komt. Het kan niet zo zijn dat een grote club als Feyenoord gerund word door Kuyt en Rob Jansen. Een onervaren oud-speler en een zaakwaarnemer.

12 augustus 2019 om 10:19

@sirius

"ik vind het veel gevaarlijker dat Rob Jansen een flinke vinger in de pap schijnt te hebben. Naar verluid stippelt hij momenteel de lijnen uit op technisch gebied en dat is nooit goed."

Het gaat mij niet om de personen, die zijn wat mij betreft volstrekt irrelevant, maar om het feit dat buitenstaanders zich met het technische beleid bemoeien terwijl ze daar persoonlijke en commerciele belangen bij hebben. Kuyt is een clubman, ik twijfel er totaal niet aan dat hij het beste met Feyenoord voor heeft, maar als hij zijn oren laat hangen naar de wil van zijn zaakwaarnemer, is hij in mijn optiek niet de man die daarover zou moeten kunnen beslissen. Natuurlijk zou Feyenoord er goed aan doen om ipv de marionet van de VfF en de RvC zsm een geestelijk onafhankelijk TD aan te stellen, maar aangezien die nauw moet samenwerken met de AD, kan dat pas als die AD is aangesteld, zo dat die die aanstelling op zich kan nemen. Dat is de enige juiste volgorde.

13 augustus 2019 om 20:07

Dat is prima en dan is een tijdelijke opvolger geen slecht idee, maar nu zit je met een Troost die eigenlijk niet zoveel van die zaken weet en een zaakwaarnemer die de lijnen uitzet op technisch gebied, erg gevaarlijk. Bovendien zal dat netwerk van Kuyt ook nog niet bijzonder groot zijn waardoor je dan toch vooral afhankelijk bent van Rob Jansen. Geen enkele zaakwaarnemer hoort het technische beleid van een club uit te stippelen.

15 wedstrijden en 2 doelpunten?? En dan vraaft San Lorenzo de hoofdprijs? Ik zou het niet doen..

Gaich is in het verleden ook aan Inter gelinkt. Vooral tijdens het WK onder de 20, waar hij een heel goed toernooi speelde. Ik heb hem afgelopen seizoen meerdere keren aan het werk gezien bij San Lorenzo. Zou wat mij betreft echt een stunt zijn mocht Feyenoord hem aantrekken, want wordt ook in Argentinie gezien als een groot talent! Heeft voor zijn lengte een goede balbeheersing, is kopsterk, is met zijn sterke fysiek moeilijk van de bal af te krijgen en heeft heel veel kracht in dat rechter been van hem!

Ik las overigens ook geruchten over dat Feyenoord interesse had in Senesi? Ook dat zou een heel goede aankoop zijn! Senesi en Lisandro (ajax) ontliepen elkaar niet veel kwa niveau in de Superliga. Sterker nog, als centrale verdediger heb ik liever Senesi omdat deze meer lengte heeft! Lisandro is voetballend dan wel weer een stuk verder!

11 augustus 2019 om 11:54

Goed om te horen. En Barrael en Sensi zijn volgens mij ook wel aardige talenten. Goed om te zien dat Feyenoord zich ook op Argentijnse spelers richt.

11 augustus 2019 om 12:23

Maar Senesi en Gaich zijn wel al 20 miljoen bij elkaar, als Feyenoord de vraagprijzen betaalt. Dit zou dan ook weer gefinancierd moeten worden met externe investeerders en dat vind ik persoonlijk risicovol en daar ben ik ook zeker geen fan van.

11 augustus 2019 om 12:45

20 miljoen lijkt me wat veel. Ik denk dat je met 15 al een heel eind komt. Zeker ook omdat Senesi nog maar een één jarig contract heeft en niet van plan lijkt deze te verlengen. Naast het feit dat 15 miljoen nog steeds een hele hoop geld is voor Feyenoord, vraag ik me ook af of deze jongens van zins zijn om naar Feyenoord te komen. Wellicht helpt het mee dat jongens als Tagliafico en Lisandro hun weg naar Nederland hebben gevonden, en dat in het geval van Tagliafico dit al tot een succes is gebleken.

Sierhuis kent Vente goed van jong Oranje, zou raar zijn als hij iets anders zou zeggen dus. Voorlopig komt Vente op alle vlakken te kort om eerste, tweede of derde spits van Feyenoord te worden. Ik ken deze Argentijnse speler niet, dus kan daar niks zinnigs over zeggen, maar dat er een goede spits bij moet komen is duidelijk.

11 augustus 2019 om 12:41

Constant Ajax overal in betrekken is voor alle supporters, behalve Ajacieden, bloedirritant. Likes scoren noem je dat? Ik noem het uitten van irritatie door iedere keer Ajax te betrekken in een topic wat, voor de verandering, niet gaat om Ajax.

zoals jij hem nu beschrijft doet hij me denken aan Pelle? Als het eenzelfde soort speler is zie ik een grote kans van slagen.

11 augustus 2019 om 12:04

Hij heeft inderdaad wel wat weg van Pelle! Pelle is wat mij betreft wel echt een meester in het spelen met zijn rug naar het vijandelijke doel. Zo ver is Gaich nog lang niet. Gaich beschikt wel over een stuk meer snelheid dan Pelle, waardoor hij ook diep gestuurd kan worden Deze jongen heeft absoluut de potentie om het niveau van Pelle te doen overstijgen.

11 augustus 2019 om 12:12

Dank je voor het delen van je kennis omtrent deze jongen. Word gewaardeerd.

11 augustus 2019 om 12:16

Pelle was wel heel erg goed hoor. Heeft deze jongen zoveel potentie?? Zou geweldig zijn

11 augustus 2019 om 12:27

Van Pelle werd in zijn jonge jaren gedacht dat hij een absolute topspits zou worden. Hij heeft ook echt goede jeugd toernooien gespeeld, onder andere hier in Nederland, in een team met Chiellini en Rosina ( die zal waarschijnlijk bijna niemand hier meer kennen). Helaas is het er maar gedeeltelijk uitgekomen. Bij Feyenoord scheen hij echt geweldig te zijn geweest, maar ik volg het Nederlandse voetbal te weinig om daar echt een oordeel over te vellen. Bij Italie vond ik hem vooral een meester in het vasthouden van een bal en het afhouden van tegenstanders. Lopend met de bal aan de voet en als pure afmaker vond ik hem middelmatig. Ik denk absoluut dat Gaich beter kan worden. Misschien niet in alle aspecten, maar overall zeker. Al blijft het natuurlijk koffiedik kijken, hoe hij gaat aarden in een nieuwe omgeving, hoe hij zich daadwerkelijk verder ontwikkeld etc.

Meest opvallende wat mij betreft: de president commissaris is in Argentinie om spelers te bekijken. Volgens mij zouden daar professionals voor moeten zijn. Alsof de ceo van Philips producten ontwikkeld.

11 augustus 2019 om 12:14

Die vrienden van Feyenoord maken de dienst uit op Zuid. Zij bepalen. Sturen de algemeen directeur en technisch directeur weg. Lopen met de club te leuren bij Amerikaanse investeerders. Ik heb dit al vaker aangegeven een ongezonde situatie.

11 augustus 2019 om 12:33

Klopt ook totaal niet volgens mij. Waar heb je dit vandaan? Die Amerikaanse investeerders komen uit de koker van van Bodegom volgens alle media, de vrienden van Feyenoord hebben ook helemaal niks te winnen met die Amerikanen. Die kopen alleen de aandelen over, wat toch al ging gebeuren.

11 augustus 2019 om 12:38

Aad dat je dat niet ziet. De vrienden kunnen nu in een keer hun geld terug krijgen. Misschien met winst. Dat zou tientallen jaren duren zonder investeerders. Hoelang geleden is het geld erin gepompt door de investeerders? Ik meen dat nu na al die jaren 3 miljoen van de 40 miljoen is terugbetaald ofwel de aandelen teruggekocht.

Jorgensen zal na dit seizoen waarschijnlijk vertrekken. Als je dan Gaich en Bannis als bezetting hebt. Pfoe, heel veel talent wel.

Misschien Veldwijk als pinchhitter erbij nemen?

11 augustus 2019 om 12:04

Als je Caich haalt heb je Veldwijk al helemaal niet nodig. Vente is er ook nog steeds hé.

11 augustus 2019 om 12:13

Hij is aanwezig inderdaad en daar is momenteel alles mee gezegd.

11 augustus 2019 om 12:27

Vente telt niet mee. Veldwijk kan tenminste een voorzet erin koppen.

11 augustus 2019 om 12:42

@Angelo77
Op basis van wat vind je dit veel talent? Ik weet zeker dat 99% van de kenners hier nog nooit van deze kerel gehoord heeft en jij durft het met Gaich en Bannis aan in het seizoen 20/21? Veel Feyenoorders die ik ken zijn al ontevreden over Jorgensen en zijn blessures laat staan een onbekende Argentijn en een jongen uit de jeugd.. lijkt me niet verstandig!

11 augustus 2019 om 12:56

Bannis is een toptalent, daar bestaat geen twijfel over. Over Gaich wordt er niets anders dan positieve berichten geschreven, wat gewoon duidelijk maakt dat deze jongen heel veel talent heeft. En dan praat ik over de genuanceerde berichten.

Als Gaich dit seizoen wordt aangetrokken, kan het duidelijk worden of Feyenoord met hem, Bannis en een type Veldwijk het volgende seizoen in kan gaan.

11 augustus 2019 om 13:22

Klopt hoor van meerder mensen goede verhalen over Bannis.maar ik neem aan dat je niet een volledig seizoen met hem en Veldwijk/Gaich wil draaien. Je bent Feyenoord he geen, met alle respect, Sparta of VVV. En besef even dat een Veldwijk al een pinchitter wordt voor Sparta de komende maanden. Moet dat dan de pinchhitter voor Feyenoord worden?

11 augustus 2019 om 13:49

Ja daar heb je gelijk in. Denk dat het een beetje uit wanhoop is, aangezien ik werkelijk helemaal gestoord wordt van Vente. Gaf het laatst op VZ ook al aan, dat ik zelfs nog liever Kramer zag terugkomen, dan dat Vente weer in de basis komt. Kan je nagaan haha.

11 augustus 2019 om 13:14

Dat moet natuurlijk nog maar blijken. Die jongen heeft in feite nog niets laten zien op een relevant niveau en jeugdtoernooien zijn nauwelijks een goede graadmeter. Het is wel goed dat ze nu toch voor jongere spelers gaan die in de toekomst iets op kunnen leveren, want dat zal wel echt moeten gebeuren bij Feyenoord.

een spits van 1.90 meter lang is wel een absoluut wapen in de Eredivisie als hij ook maar enigszins een beetje kan koppen. de meeste verdedigers hier komen niet uit boven de 1.85 meter en dat zijn dan volgens mij ook meteen de langste die we hier rond hebben lopen op Botteghin en Baumgartl na

11 augustus 2019 om 12:14

Luuk de Jong scenario in de maak?

11 augustus 2019 om 12:54

@fr_jc

dat zou mooi zijn idd. die De Jong kopte ze aan de lopende band erin. als deze jongen zoals ik begrijp ook nog een beetje kan voetballen dan heeft Feyenoord een hele goede spits in huis

11 augustus 2019 om 13:16

Dan moet je wel jongens hebben met een goede voorzet in huis. Berghuis is toch meer van het schot dan van de voorzet en van de backs moet het ook niet echt komen. Narsingh is nou ook niet bepaald iemand met een geweldige voorzet in huis.

11 augustus 2019 om 13:53

Sirius

Afgelopen dondersag 10+ voorzetten in het doelgebied. Alleen stond er niemand.

13 augustus 2019 om 20:10

In feite dus gewoon 10 voorzetten die niet aankwamen. Een voorzet in het doelgebied is nou niet bepaald een goede indicatie van een goede voorzet. Zo'n doelgebied is meer dan 640 m2.

13 augustus 2019 om 20:31

Waren meer dan prima voorzetten, beter kon eigenlijk niet maar er was niemand om ze in te koppen of iets anders mee te doen helaas.

Wat een slag zal dit zijn, samen met Senesi! Denk dat Feyenoord max 20 miljoen kan neerleggen door het geld van Vilhena en St Juste en het geld wat vanuit het transfer budget al beschikbaar was.

11 augustus 2019 om 13:18

Als dat zo maar even beschikbaar was, waren ze een stuk daadkrachtiger op de transfermarkt. Alles wijst erop dat Feyenoord bij lange na geen 20 miljoen euro te besteden heeft.

Heeft Feyenoord 10miljoen ?

11 augustus 2019 om 12:39

Ja dat is ontzettend vaag. Technisch gezien zou je denken: Boëtius (4,5) Amrabat (3,5) Vilhena (9) en st. Juste (9 tot 12 minus doorverkoop Heerenveen) + Bilal (0,75) en twee miljoenen salarissen die wegvallen (van Persie en Clasie) rond de 25 tot 28 miljoen aan liquide middelen.

VVF werd schijnbaar afgekocht van deze uitgaande transfers. Maar wat nu als ze deze som op dit moment reserveren om de VVF daadwerkelijk volledig uit te kopen en dan deze aandelen tegen de huidige marktwaarde hebben verkocht aan de Amerikanen. Feyenoord is niet beursgenoteerd en kunnen op deze manier de aandelen voor meer verkopen dan ze eigenlijk waard zijn. Wellicht is er dan plotsklaps een situatie waarin je kunt uitgeven naar je begroting (of zelfs iets daarboven als je het in 3 jaar gelijk kan trekken ivm Ffp). Dan kan Feyenoord dit soort aankopen waarschijnlijk wel doen, aangezien ze kwa begroting niet zo ver van PSV afliggen.

11 augustus 2019 om 12:44

Er moet nog 37 miljoen aan de vrienden worden terugbetaald

11 augustus 2019 om 13:21

Zoals Woutersl al aangeeft heeft Feyenoord nog steeds betalingsverplichtingen en bovendien is er nog niets concreet betreft investeerders. Dan was dat al wel naar buiten gebracht en bovendien moet je bij die investeerders maar afwachten wat de tegenprestatie moet gaan worden. Zo'n Amerikaanse investeerder doet dat alleen als het hem nog meer op gaat leveren.

Het probleem bij Feyenoord is dat niets erop wijst dat ze met een goed geplande reorganisatie bezig zijn. De wanhoop druipt er vanaf, terwijl er eigenlijk helemaal niets aan de hand is. Ze zijn alleen zo bang om nog verder achterop te raken op de twee clubs erboven dat ze schijnbaar het overzicht kwijt zijn geraakt. Het zegt genoeg dat het technisch apparaat momenteel gerund word door Kuyt en Rob Jansen.

Álvaro Barreal, Marcos Senesi en Adolfo Gaich. Dit zijn de hardnekkigste namen. Daarachter worden er nog wat Argentijnse namen in de wandelgangen genoemd.

Feyenoord zal zich vast op de Argentijnse markt hebben begeven maar de vraag is wie ze serieus binnen willen hengelen. Ze gaan ze niet allemaal halen. Ik denk dan ook niet dat we er teveel aandacht aan moeten besteden, tot het echt concreet wordt.

11 augustus 2019 om 13:00

Eens. Veel geruchten maar tel de vraagprijzen bij mekaar op en je komt rond de 25 miljoen uit in totaal. Gaat Feyenoord nooit kunnen en niet willen betalen..

11 augustus 2019 om 13:21

Feyenoord moet investeren in een speler die ze echt nodig hebben aangezien ze niet bakken met geld hebben. Ajax kan spelers kopen voor veel geld en die zonder probleem op de bank zetten zoals promes of magallan. Feyenoord niet.

Bareal is niet nodig. Je hebt berghuis, Sinisterra en Narshing die op recht kunnen spelen.
Een 2de spits als Adolfo Gaich voor 8 tot 10 miljoen zou ik ook niet doen.
Feyenoord heeft een goede CV nodig dus dan zou ik het geld investeren in Senesi als die zo goed is als word beweert.

Kansloze berichten weer dit, bericht nummer zoveel dat we iemand volgen die we niet kunnen betalen .
Gaat lekker weer dit seizoen

Ik snap niet waarom Feyenoord voorlopig niet gewoon de Berghuis-variant blijft hanteren. Dat werkte toch gewoon heel goed?

Zolang Jorgensen er nog is, zie ik Feyenoord echt geen 8-10 miljoen voor een spits neerleggen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren