Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘PSV moet alsnog vrezen voor snel vertrek van Steven Bergwijn'

Laatste update:

PSV dreigt Steven Bergwijn donderdag nog kwijt te raken, zo melden The Sun en de Daily Mail. Everton zoekt namelijk nog naar een vleugelaanvaller en was nadrukkelijk geïnteresseerd in Wilfried Zaha. Het blijkt echter onmogelijk om een overeenkomst te vinden met Crystal Palace, waardoor director of football Marcel Brands heeft besloten om de aandacht richting Steven Bergwijn te verleggen.

Everton onderhandelde de afgelopen tijd intensief met Crystal Palace over Zaha. The Toffees zagen echter drie aanbiedingen voor de vleugelaanvaller geweigerd worden, waardoor men nu besloten heeft om een alternatief te zoeken. Met de naderende transferdeadline begint de tijd te dringen voor Everton, dat er ook niet in slaagde om Alex Iwobi voor een bedrag van 34 miljoen euro los te weken bij Arsenal.

Om die reden is Brands van plan om contact op te nemen met zijn oude werkgever. Bergwijn wordt de laatste tijd voornamelijk in verband gebracht met Sevilla, dat volgens de laatste berichten van Estadio Deportivo een verbeterd bod van dertig miljoen heeft uitgebracht. Het Eindhovens Dagblad en The Athletic wisten donderdagochtend tevens melding te maken van een vergeefse poging van Watford om Bergwijn naar Engeland te halen.

Bergwijn zou geen interesse gehad hebben om bij Watford aan de slag te gaan. Volgens berichten uit Spanje wil de vleugelaanvaller wel graag naar Sevilla verkassen en met de Spaanse club zou er zelfs een persoonlijk akkoord bestaan over een vijfjarig contract. Everton zou op de laatste dag van de Engelse transferwindow de zaken nog overhoop kunnen gooien. Het is voorlopig onduidelijk met welk bedrag the Toffees van plan zouden zijn om zich in Eindhoven te melden.

Zie jij Steven Bergwijn naar Everton vertrekken?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Als het maar Heul Veul is dan is het goed..!

Maar liever blijft ie gewoon!

En anders laten we Ferry gewoon ff bellen?!

8 augustus 2019 om 11:44

Vervelende is dat je ook weer heel veel gaat betalen voor een fatsoenlijke opvolger, buiten het feit dat je binnen het transferwindow nog iemand moet vinden terwijl de compeititie al doorgaat. Succes.

8 augustus 2019 om 11:47

Ze hebben bij Psv toch al talentvolle opvolgers in huis? Ik zou een stuk meer met Gakpo gaan spelen .

8 augustus 2019 om 11:52

Alleen is Gakpo niet echt een rechtsbuiten. Hij heeft een hele goede indraaiende voorzet en scorend vermogen maar als rechtsbuiten komen die kwaliteiten toch minder tot zijn recht. Verder heeft PSV ook nog Abouklahl die daar kan spelen maar dat is nou niet echt de speler met de meeste ervaring. Als ik PSV was dan zou ik het gewoon proberen bij AZ om Stengs op te halen omdat hij toch een type is die diepgaande spelers makkelijk weg zou kunnen sturen.

8 augustus 2019 om 11:53

Je hebt helemaal gelijk psv hoeft niet perse een opvolger binnen te halen, daar ze al beschikken over gakpo, Lozano, malen, bruma plus meerdere jeugdige talenten voor de flanken

8 augustus 2019 om 11:54

Opvolger? Aanval kan dan gewoon worden bruma-lammers/malen- malen/gakpo. Er zal dan wel een extra middenvelder a la van Ginkel moeten komen voor op het middenveld maar als je bergwijn 40 miljoen + Lozano 40 miljoen verkoopt is er genoeg geld om het middenveld te versterken.

8 augustus 2019 om 12:05

@memphis, volgens mij heeft Stengs vorig seizoen zijn contract verlengd. Dus ik denk dat AZ de hoofdprijs voor hem zal vragen.

8 augustus 2019 om 12:18

PSV speelt langzamerhand alleen maar met talenten. Waar Ajax op de PSV tour is (ervaren spelers halen) slaat PSV door in de oude Ajax modus (veel jonge talenten). Ondanks dat Bergwijn ook nog jong is, is hij wel 1 van de ervarene spelers.

8 augustus 2019 om 12:19

@rombomcu als je bergwijn en lozano verkoopt dan hark je wellicht zo'n 60 miljoen binnen, en dat is leuk natuurlijk. maar je verliest ook de volledige voorhoede in 1 transferwindow(incl. luuk) en 90van je doelpunten productie.

ik zeg succes om dat even op te vangen, zelfs met een flinke zak geld is dat niet zo heel eenvoudig.

8 augustus 2019 om 12:26

@kyle66,

Ja dat wordt dan inderdaad minimaal 15 miljoen waarschijnlijk. Maar PSV is ook van plan veel uit te geven want ze hebben niets voor niets interesse in Jahanbaksh en Berghuis. Dit zie ik alleen gebeuren wanneer Bergwijn en Lozano vertrekken want dan is er waarschijnlijk toch een miljoen of 75-80 binnengekomen als je de berichten van de afgelopen weken mag geloven.

8 augustus 2019 om 13:09

Janssen.
Dat is een beetje overdreven lijkt me. Welke talenten staan er allemaal in bij Psv dan? Ik tel er afgelopen weekend met Malen maar 1 die definitief een basisplaats deze zomer heeft verkregen.

8 augustus 2019 om 13:23

Zeggen dat hij overdrijft maar zelf dan zo'n overdreven antwoord geven. Wat een Grap! PSV heeft met Rosario, Dumfries, Ihatarren, Malen, Gakpo, Bergwijn, Lammers, Abouklahl etc. echt wel talentvolle jongens in de selectie.verder een rare conclusie dat je alleen een talent kan zijn als je dit seizoen pas een vaste basisplaats hebt. PSV heeft de zaakjes prima op orde.

8 augustus 2019 om 13:28

Je kan er niet omheen dat bij PSV enorm veel jonge, onervaren gasten veel minuten (gaan) maken. Malen, Lammers, Rosario, Gakpo, Sadilek. En Rosario, Luckassen, Dumfries, Lozano, Bruma, Gutierez staan ook nog aan het begin van hun carriere.

Alleen Zoet en Viergever zou ik ervaren kunnen noemen.

8 augustus 2019 om 13:29

@inkemontana
Waarom kijk je alleen naar talenten die sinds afgelopen zomer een basisplaats hebben gekregen? Rosario, Zoet, Sadilek, Bergwijn en Malen zijn allemaal uit de jeugdopleiding van PSV en stonden in de basis tegen Twente.
Bij Ajax trouwens Dolberg, vd Beek, Blind, Veltman en Onana. Van beide clubs dus ongeveer de helft van de basisopstellingen uit de jeugd. Ook bij beide clubs zit er veel jeugd bij de selectie dus dit is een goed teken lijkt me

8 augustus 2019 om 13:51

Wat moet PSV anders ? ze hebben niet het geld wat Overmars wel heeft,en voor PSV is het 100 keer moeilijker om spelers aan zich te binden dan bij Ajax.
Als 2e club in een kleine eredivisie kan je amper stappen meer maken.

8 augustus 2019 om 14:15

@memphisdepay

"als ik PSV was dan zou ik het gewoon proberen bij AZ om Stengs op te halen omdat hij toch een type is die diepgaande spelers makkelijk weg zou kunnen sturen. "

Kansloze missie. Stengs heeft een 4 jarig contract en heeft bij de contractverlenging van 3 maanden geleden met AZ de afspraak gemaakt dat hij nog minimaal een jaar blijft. Met die afspraak heeft AZ een ijzersterke onderhandelingspositie en kan in principe vragen wat het wil. Daarnaast heeft AZ net Til verkocht voor 18 miljoen waaruit is maar weer eens is gebleken dat AZ tegenwoordig ook de hoofdprijs vraagt voor haar spelers. En die meestal ook krijgt. Stengs wordt veel hoger aan geslagen en voor hem zal dan ook een veel hoger bedrag op tafel moeten komen. Stengs is net zo onhaalbaar voor PSV als Bergwijn voor Ajax. .

8 augustus 2019 om 12:47

PSV maakt geen ontwikkeling door, sterker nog ik vind ze steeds slechter spelen naarmate het seizoen vordert. Ik heb sterk het gevoel dat Van Bommel keuzes maakt op basis van wie hij vriendelijk vindt. Zoals een Afellay die is dan captain, maar op basis van wat? Laat Bergwijn het worden. Daarnaast is de verdediging gewoon bagger als wat. Naast Dumfries heb je niemand die echt in de buurt komt van een acceptabel niveau. Feyenoord heeft naar mijn inziens het best ingekocht met spelers als Narsingh, Karsdorp (gehuurd), Fer, en die gast van Engeland. Ja dan heb je bijna vier potentiele basisspelers. Bij PSV zie ik alleen Bruma als potentiele, daarnaast is het allemaal meuk of moet het nog ervaring opdoen. Enige lichtpunten bij PSV zijn Bergwijn, Malen en Dumfries, de rest is gewoon stil gaan staan in hun ontwikkeling of zelfs slechter geworden.

8 augustus 2019 om 13:03

Erodinho laat me niet lachen Feyenoord het beste ingekocht..al die spelers hadden bij PSV en Ajax gewoon wisselgestaan.psv heeft nog geen een keer met de beoogde verdediging gespeeld dus hoe kan je nu al oordelen dat hij bagger is.

8 augustus 2019 om 13:42

Karsdorp is beter dan Dumfries. Fer beter dan Hendriks. Johnston of Baumgartl is afwachten wie er beter is. Bruma of Narsingh is ook afwachten.

8 augustus 2019 om 13:42

Karsdorp is beter dan Dumfries. Fer beter dan Hendriks.

8 augustus 2019 om 13:42

Karsdorp is beter dan Dumfries. Fer beter dan Hendriks.

8 augustus 2019 om 13:56

Karsdorp WAS beter.. Fer WAS beter. De rest is afwachten. Trouwens nee, Narsingh is zeker niet beter dan Bruma.

8 augustus 2019 om 14:19

erodinho

"psv maakt geen ontwikkeling door, sterker nog ik vind ze steeds slechter spelen naarmate het seizoen vordert."

Je kunt pas ontwikkeling door maken als iedereen beschikbaar en wedstrijdfit is. En dat is bij PSV nog niet het geval en hetzelfde geldt voor Ajax. Je kunt pas een objectief oordeel over Ajax en PSV geven als we een paar wedstrijden onderweg zijn en iedereen wedstrijd fit is. En de transfermarkt dicht is en de selecties definitief vorm hebben gekregen.

8 augustus 2019 om 15:14

@erwin

karsdorp is zijn plek in oranje kwijt aan dumfries. Hendriks staat er niet in bij Psv, dus beetje rare vergelijking. Baumgartl heeft meer dan 80 duels in de Buli gespeeld, zelfs Stevie Wonder ziet dat die op dit moment beter is dan Jonston.

Ik weet ook niet waarom ik hap op je onzin bericht. Waarschijnlijk door verveling.

8 augustus 2019 om 15:08

Die Engelsen betalen altijd veel voor een speler.
Die zijn niet zo beroerd om een bod van 40 miljoen te doen.
Iedere club krijgt daar jaarlijks 200 miljoen aan televisiegelden per jaar.
Absurd natuurlijk tegenwoordig en daarom kunnen ze zich veel permitteren.
Door het hoge televisie gelden zijn de bedragen op de gehele transfermarkt behoorlijk omhoog gegaan.
Wat 20 jaar geleden 20 miljoen was is nu in verhouding 100 miljoen.
Ajax heeft veel geld met de Champions league verdiend, maar kan aan geen enkele premier league club tippen qua begroting.
Het houdt niet op niet vanzelf.
Als PSV zijnde moet je hem dus aan de Engelsen verkopen en niet aan die Spanjaarden!

The sun en daily mail... Hopelijk is het dus onzin

8 augustus 2019 om 11:39

Ja, echt he. En aangezien hij vanavond nog moet spelen (of in ieder geval in Noorwegen is), wordt het sowieso lastig om een transfer voor de Britse deadline af te ronden.

8 augustus 2019 om 11:42

Er gaan ook gewoon vliegtuigen vanuit Noorwegen naar Engeland hoor. Dus echt lastig wordt het niet. Wilt die gaan en PSV gaat akkoord met de transfersom zie ik geen belemmering hoor. Paar uurtjes vliegen en je bent er.

8 augustus 2019 om 11:43

Als clubs het echt rond willen maken dan zal dat wel meevallen, het is 2019 haha. Privejetje richting Noorwegen is voor voetbalclubs zo geregeld en ik teken officiele documenten en stuur deze via mail terug, dat doen voetbalclubs natuurlijk ook veelvuldig ( ook al hoor ik nog opvallend vaak het woord Fax daarbij vallen ðÿ¤”) .

8 augustus 2019 om 12:28

In 1913 zou het lastig zijn, anno 2019 maken ze het gewoon rond.

8 augustus 2019 om 12:29

Onderhandelingen worden idd veel vaker met de fax afgerond dan met een prive-jet.

Uberhaupt worden 90% van alle onderhandelingen tussen clubs afgehandeld via eemail, telefoon en fax, zijn maar weinig face to face meetings.

8 augustus 2019 om 12:33

Allemaal leuk en aardig, maar dat betekent ook dat Bergwijn binnen een paar uur over zijn toekomst moet beslissen, zonder met de trainer te hebben gesproken of langs te zijn geweest. Dat zou ik als speler toch niet doen. Of het moet echt een droomclub zijn, maar dat is Everton toch niet echt.

Zou een prima tussenstap zijn voor Bergwijn. Voor de top en alles wat daar nét onder zit is hij denk ik nog te licht en wisselvallig. Ik mag bovendien toch hopen dat juist Brands met een schappelijke prijs gaat komen.

8 augustus 2019 om 11:47

Ik ben het met je eens dat dit een mooie tussenstap is. Ik denk niet dat hij "te licht" is, ookal snap ik niet goed wat je daarmee bedoelt. Ik denk dat hij met zijn dribbels en spelinzicht juist wat toevoegt aan het Everton van nu. Bovendien is hij geschikt om te counteren met zijn snelheid, dus dat zit ook wel goed. De wisselvalligheid moet er inderdaad wel uit.

8 augustus 2019 om 11:48

Hij heeft het erover dat Bergwijn voor de top en daaronder net te licht is, en heeft het dus niet over het Everton van nu

8 augustus 2019 om 11:57

Wat Inkemontana zegt. Ik bedoel juist dat Bergwijn momenteel prima bij een club als Everton zou passen. Dat vind ik momenteel zijn niveau. Zeg maar Bayern, City, maar eigenlijk ook Tottenham of Athletico vind ik nog te hoog gegrepen. Denk dat hij eenzelfde soort route als Wijnaldum kan volgen. Die werkte zich ook mooi op van Newcastle naar Liverpool.

8 augustus 2019 om 11:59

Ja, brand gaat zichzelf echt in de vingers snijden met n hoog bod omdat ie psv zo lief vindt.
Maar dat everton genoeg geld heeft en wanhopig wordt kan wel n voordeel zijn

8 augustus 2019 om 12:30

Ik bedoel alleen maar te zeggen dat hij ook weer niet hoeft te komen (en dat denk ik ook niet zal doen) met een bod waarvan inmiddels wel duidelijk is dat PSV het niet afdoende vindt. Zeg maar alles onder de 30 miljoen lijkt toch onbespreekbaar, maar er zullen de nodige clubs zijn die het toch nog zouden proberen. Dat zie ik Brands dan minder snel doen.

Tja geen gekke gedachte als je Brands bent en plan 1 en 2 niet slagen. Ik durf echt niet in te schatten of Bergwijn zelf wel oren heeft naar Everton. Je speelt daar uiteindelijk vrijwel nooit mee om een prijs of in de CL, maar het kan een springplank zijn naar een club die dat wel doet natuurlijk.

8 augustus 2019 om 11:41

Bergwijn is nog lang niet klaar voor een club die structueel meedoet om een landskampioenschap of een CL in een topcompetitie.

8 augustus 2019 om 11:44

Klopt, daarom kan hij beter bij PSV blijven.

'Vrezen' is niet echt toepasselijk in deze situatie. Dit is waar je Bruma voor hebt binnengehaald. Nu heb je Bruma en de stormachtig ontwikkelende Gakpo voor de vleugels, en als Lammers terug is kun je ook Malen daar neerzetten. Ryan Thomas heeft bij PEC naast het middenveld ook op de vleugels gespeeld, dus dst kan eventueel ook nog.

8 augustus 2019 om 11:52

Wel allemaal spelers die eigenlijk linksbuiten moeten staan. Misschien dat Malen rechts kan maar die lijkt voorlopig spits te blijven staan.

The sun en daily mail. Next

Geloof niet dat dit gaat gebeuren...
Engelse clubs smijten werkelijk met geld op de laatste transferdag, maar ik geloof niet dat Brands hieraan mee doet. 40/45 miljoen voor Bergwijn is dan echt een must en dan zou hij vanuit Haugesund met een prive vliegtuig naar Liverpool moeten vliegen om alles in orde te maken. En dat op de wedstrijddag van Psv. En ik geloof niet dat er zoveel privévliegtuigen klaar staan op Haugesund airport.

8 augustus 2019 om 11:43

Ooit van zaakwaarnemers gehoord?

8 augustus 2019 om 11:46

Speler moet toch ook medisch gekeurd worden? En een speler moet toch ook het contract ondertekenen.

8 augustus 2019 om 11:55

Ik denk niet dat hij daar perse fysiek aanwezig moet zijn om een krabbel te zetten. Daarnaast kunnen ze een medische keuring ook nog wel in Noorwegen regelen. Het wordt inderdaad krap maar het zou wel kunnen.

8 augustus 2019 om 11:57

Contract tekenen met clausule negatieve medische keuring, hoor je wel vaker...

8 augustus 2019 om 11:58

Medische keuring kan later nog en daar kan de transfer dan alsnog op afketsen. Komt vaker voor.

8 augustus 2019 om 11:43

Als het om 45 miljoen gaat is er ook vast wel een vliegtuig te vinden. Daarnaast moet hij er persoonlijk zijn of kan het ook gewoon via mail/scan/fax iets dergelijks?

8 augustus 2019 om 11:46

Ja dat klopt, maar alles moet voor 6 uur engelse tijd gebeuren he. Dat gaat nog niet zo makkelijk om zomaar een transfer te regelen...

8 augustus 2019 om 11:49

Kan best zijn dat ze hierover gistermiddag al alles aan het gladstrijken waren. Dat men er nu pas lucht van krijgt betekent niet meteen dat men nu pas begint. Maar ik ben met je eens dat dit verhaal niet heel waarschijnlijk is. Sit back and relax

8 augustus 2019 om 12:23

Hoezo zou Brands daar niet aan mee doen? Hij is de hele zomer al bezig met miljoenen te smijten, net als zijn andere collega's in de PL. Als hij nog een vleugelspeler wil en er met 76 miljoen + 2 spelers niet uitkomt voor Zaha, waarom dan niet voor 40 miljoen Bergwijn uit Eindhoven zien te halen.

8 augustus 2019 om 12:32

Iets in de trand van 35 miljoen is voor Bergwijn ook wel redelijk. 40 à 45 zou ik erg hoog vinden. Natuurlijk, hij hoã©ft niet weg, maar Bergwijn heeft gewoon internationaal nog onvoldoende laten zien om dat soort bedragen te legitimeren. Zelfs met deze markt.

brands is een sterke onderhandelaar, zou me niet verbazen als hij nog weggaat, everton mooie club en goede tussenstap

Zullen the sun en daily mail VZ in de gaten houden?
Gisteren gaf ik nog als reactie op het Everton - Zaha topic: '' Zal me ook niks verbazen als Brands een poging onderneemt om een Neres of Bergwijn los te weken als alternatief, mocht Zaha niet komen.'' Ik, als Premier League volger, zou een dergelijke overstap zeker toejuichen. Altijd mooi om Nederlandse krachten in zo'n topcompetitie aan het werk te zien en Everton is zich flink aan het versterken wat wellicht voor een leuke verrassing kan gaan zorgen

ALS PSV slim is gelijk Jahanbaksie terug halen en proberen om Keane te huren voor 2jaar van Everton aangezien ze hem nog niet klaar achten voor het grote werk.

8 augustus 2019 om 12:06

Aantal dagen geleden heeft hij nog aangegeven voor zijn kansen te willen gaan bij Brighton (https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=356583) dus dat zie ik niet snel gebeuren. Überhaupt benieuwd of ze nog een vervanger weten te strikken indien Bergwijn daadwerkelijk vertrekt.

Dat homegrown beleid in Engeland is toch wel echt gestoord wanneer je je beseft dat spelers als Alex Iwobi een bod van 34 Miljoen krijgen. En ook nog is afgewezen wordt. Waar gaat het heen daar in Engeland

8 augustus 2019 om 12:15

Ik snap al het gebash op Iwobi niet zo goed. Is hij wereldtop? Zeker niet. Maar op VZ wordt er gedaan alsof die geen pepernoot raakt. 22 keer basis gestaan en betrokken bij 10 goals en zonder zijn goal tegen Stade Rennes in de Europa League stond Arsenal wellicht niet eens in de finale. Niet te vergeten dat hij betrokken was bij 4 goals met 6 keer een basisplaats in de gehele EL. Die cijfers lijken me voldoende voor een stand-in van Auba (mits Arsenal 4-2-3-1 speelt met Auba op links) en voor 34 miljoen haal je niet snel een verbetering t.o.v Iwobi op de laatste dag van de transfermarkt. Lekker behouden die jongen.

Ik zie niet in waarom je PSV zou inruilen voor Everton. Allen qua competitie en misschien financieel is het een interessante stap, maar sportief niet.

8 augustus 2019 om 13:54

Ook sportief, immers, grotere club, betere spelers, betere competitie en met een beetje beleid kan everton wel meedoen om EL voetbal

Als ze goed betalen is er geen probleem... Everton heeft voldoende cash, dus gewoon ff 50 miljoen aftikken en Bergwijn kan vanavond na de wedstrijd in Noorwegen gewoon naar Engeland vliegen ipv terug naar Eindhoven

Als ze echt veel betalen, dan moet je het gewoon doen.
Als ie blijft kan dat ook goed zijn, ik heb het idee dat Stevie wel eens serieus kan doorbreken dit jaar. Ik bedoel daarmee dat hij constant gaat worden, bijna elke wedstrijd goed, een leider in daden.
Vorig seizoen had hij heel goede wedstrijden, maar ook te vaak onzichtbaar.

Popcorn erbij en afwachten maar.

Dan moeten ze heel rap zijn, volgens mij sluit vanavond de transfermarkt in Engeland...

Stopte met lezen na The Sun en Daily Mail... En is maar wat je "snel" noemt Voetbalzone een vertrek zat al sinds Juni in de lucht....

Niet naar die "Blue Noses" gaan Bergwijn! :D

Wat moet je nu bij Everton? n goed seizoen is daar de 7e plaats... En daarnaast vind ik het echt een kleurloze club

8 augustus 2019 om 13:55

Voornamelijk blauw dacht ik..

Zou een mooie club voor hem zijn, als everton zijnde moet je Iwobi ook niet wille die kan er niet veel van imo en scoort ook niet veel

Broodje-Aap-verhaal. Bergwijn is in Zweden voor een voor PSV heel belangrijke Europese wedstrijd en kan dus niet gekeurd worden. Een transfer is pas geldig als er een transfercertificaat is afgegeven en als die is afgegeven, kan Bergwijn niet meer voor PSV spelen. Het is dus volstrekt onmogelijk dat die transfer nog wordt afgerond voor de markt in Engeland sluit.

Denk persoonlijk dat het niet gaat gebeuren. Eerste reden is dat in Engeland de markt bijna sluit daar, bovendien speelt PSV ook nog eens een belangrijke wedstrijd voor Europees voetbal vandaag. Verder kan ik mij ook niet voorstellen dat een club 40 miljoen (!) Op tafel legt voor een speler als Bergwijn. Goede voetballer maar mist nog zoveel rendement

Lekker goedkoop bij je oude club shoppen? PSV moet gewoon 60 miljoen aangeven, want dit zou echter een aderlating zijn.

Voor 50-60 miljoen lekker laten gaan. Iedereen is vervangbaar.

Voor 50-60 miljoen lekker laten gaan. Iedereen is vervangbaar.

Hoe verder ik naar beneden scrolde hoe belachelijker de bedragen, blijft PSV met Chucky en Steven zitten wordt PSV lekker Kampioen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren