Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: ‘Olivier Boscagli is al in Eindhoven voor medische keuring bij PSV’

Laatste update:

PSV gaat zich versterken met Olivier Boscagli van OGC Nice, zo verzekert Voetbal International dinsdag. Maandagavond meldden media uit Frankrijk dat PSV aasde op de komst van de 21-jarige linksback, die ook centraal achterin uit de voeten kan. Waar andere media aangaven dat PSV veel belangstelling had, meldt het weekblad nu dat een deal met OGC Nice aanstaande is.

Naar verluidt staat Boscagli aan de vooravond van een transfer naar de Eindhovenaren. Volgens L'Équipe wordt de deal dinsdag al beklonken. Eerder meldde De Telegraaf dat de Franse verdediger ongeveer anderhalf tot twee miljoen euro zou moeten kosten. Boscagli, die ook op de radar staat van het Franse AS Saint-Etienne, ligt nog tot de zomer van 2021 vast bij OGC Nice.

“Late plotwendingen daargelaten, neem de soap rond Toni Lato, heeft PSV een welkome aanvulling voor zijn defensie te pakken”, zo meldt Reon Boeringa, journalist van Voetbal International, dinsdagochtend op Twitter. Boscagli is op meerdere posities inzetbaar en is derhalve een concurrent voor zowel Nick Viergever als Lato, zo klinkt het.

OGC Nice maakte afgelopen voetbaljaargang niet vaak gebruik van de verdediger, aangezien hij dertien competitiewedstrijden in actie kwam. PSV is al langer op zoek naar defensieve versterkingen, onder meer omdat Angelino en Daniel Schwaab de club hebben verlaten. Lyanco Vojnovic en Edson Alvarez werden ook gelinkt aan PSV, maar beide verdedigers bleken uiteindelijk onhaalbaar.

Het Eindhovens Dagblad meldt dat Steven Theunissen en Justin de Haas op dit moment volgens PSV nog niet klaar zijn voor een prominente rol in de hoofdmacht. 'PSV schreeuwt zeker niet van de toren dat hij in beeld is, omdat een andere club (naar verluidt Saint-Étienne) hem ook graag wil inlijven', zo klinkt het. Saint-Étienne was volgens Franse media al rond met Boscagli, maar kwam er nog niet uit met OGC Nice.

Update 16 juli 15.21 uur - 'Olivier Boscagli is al in Eindhoven voor medische keuring bij PSV'
De transfer van Olivier Boscagli naar PSV is bijna in kannen en kruiken, zo weet het Eindhovens Dagblad te melden. De 21-jarige verdediger is al in Eindhoven gearriveerd voor de medische keuring en als dat geen problemen oplevert, zal hij spoedig zijn handtekening zetten onder een meerjarig contract. Het ligt in de lijn der verwachtingen dat Boscagli woensdag tijdens de open dag al gepresenteerd kan worden en tot de selectie voor het oefenduel met VfL Wolfsburg zal behoren.

Een goede zet van PSV?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Tja, wat moet ik hiervan zeggen. Laten we hopen op een Schwaab scenario

16 juli 2019 om 08:54

Wie was eigenlijk de laatste centrale verdediger die bij ons is doorgebroken vanuit de jeugdopleiding? Fredje Bouma?

16 juli 2019 om 09:11

Bouma of Rob Wielaert denk ik haha. Was die Obispo niet een groot talent?

16 juli 2019 om 09:13

Volgens mij begon Bouma bij PSV als linksbuiten en zakte hij steeds wat verder terug. Mij schiet Adick Koot te binnen...

16 juli 2019 om 09:18

LucasAndersen. Haha ja dat is volgens de Mos een groter talent dan De Ligt Ondertussen 20 jaar en verhuurt worden aan vitesse, omdat Psv geen basismateriaal in je ziet..

16 juli 2019 om 09:18

"wie was eigenlijk de laatste centrale verdediger die bij ons is doorgebroken vanuit de jeugdopleiding?"

Dirk Marcellis?

16 juli 2019 om 09:45

Haha ik denk dat een aantal die zijn ‘vergeten’

16 juli 2019 om 17:46

Obispo is het grootste verdedigende talent van deze eeuw. Daar is zelfs de Ligt niks bij. Aldus Aad de Mos.
Zonder dollen, die is nu verhuurd en lijkt me over 1 seizoen best kans maken om bij PSVtot een vaste basis speler te kunnen uitgroeien. Moet hij dit seizoen wel stappen gaan maken.

16 juli 2019 om 18:46

Bouma brak door als linksbuiten.

16 juli 2019 om 15:20

Dit is een prima back-up die een jaar tijd heeft om zich in te passen en te ontwikkelen. Ook is het fijn om een back-up te hebben voor Viergever. Nu nog een centrale verdediger binnenhalen die op Eurpopees niveau meekan en dan zijn we er klaar voor!

Hadden ze net zo goed Isimat kunnen behouden. Ken deze speler niet. Vraag me af of dit wel een echte versterking is. Snap nog steeds niet waarom er geen CV komt. Of gokt De Jong of Sainsburry en Lucassen?

16 juli 2019 om 08:42

Deze jongen kan zowel LCV als Linksback. Is dus een concurrent voor Viergever en Lato, waarmee de posities nu zo goed als dubbel bezet zijn. PSV gaat nog een RCV halen maar alleen als die duidelijk beter is dan Luckassen en Sainsbury, en zit mede daardoor in een categorie die je niet zomaar in een paar dagen binnenhaalt. Vermoedelijk zal die dan ook pas na Basel komen.

16 juli 2019 om 09:07

Ten eerste weet PSV al maandenlang dat er een nieuwe RCV nodig is. Ten tweede kan het nooit moeilijk zijn om iemand te vinden die aantoonbaar beter is dan Luckassen en Sainsbury. Zelf snap ik niet waarom PSV Reyes niet gewoon haalt. 64 interlands voor Mexico, basisspeler geweest bij Espanyol en Sociedad, bij Porto vaste back-up van Maicon. Echt een prima staat van dienst, en omdat het er niet helemaal uitgekomen is bij Fener is hij nu nog haalbaar ook.

16 juli 2019 om 09:14

Klopt, maar dat PSV het al maanden weet betekent niet dat andere clubs daar ook rekening mee houden. Die willen al hun spelers in de voorbereiding zien (veel clubs zijn nog nauwelijks begonnen) en willen vanzelfsprekend ook eerst zelf oriënteren op vervangers. Eens dat het sneller moet en ook had gekund maar we moeten niet onderschatten welke factoren allemaal meespelen. Liever na Basel een uitstekende CV dan voor basel een CV die eigenlijk net mee kan.

16 juli 2019 om 15:23

Makkelijker gezegd dan gedaan. Ja, PSV wist inderdaad dat Schwaab zou gaan vertrekken, maar je bent ook afhankelijk van de speler zelf. Hier heeft PSV een beetje pech gehad. Kijk het geval met Lyanco en Alvarez. Reyes is eventueel een goede optie, maar Cesar Montes van Monterrey (mexico) vind ik een beter alternatief.

Zelf heb ik het gevoel dat PSV op een buitenkansje zit te wachten net als bij Guardado. Dit gaat waarschijnlijk pas rondkomen nadat de wedstrijd tegen Basel al gespeeld is. Maar het is verdacht stil, alhoewel PSV altijd op de achtergrond bezig is met transfers.

16 juli 2019 om 16:27

Salaris...

16 juli 2019 om 18:28

Psv kennende komt er pas een RCV als Luckassen verkocht is. Gelukkig heeft Luckassen al aangegeven dat PSV bezig is met zijn management over een eventuele transfer

16 juli 2019 om 08:43

Je kent 'm niet, maar geeft wel aan dat ze beter Isimat hadden kunnen behouden? Misschien is deze jongen wel een schot in de roos? Plus, het is altijd goed om door te selecteren. Op deze manier zal het mij wel verbazen als ze een goede indruk achter gaan laten in de CL.

16 juli 2019 om 08:44

Onzin! Die jongen kan de back up voor Viergever en Lato zijn. Hij zal eerst waarschijnlijk wel een back up zijn. Daarnaast is hij een frans jeugd international dus wie weet hoever hij nog kan komen.

Ken de speler natuurlijk niet goed, maar aiii een reserve speler van Nice die 2 miljoen moet kosten? Kan me niet voorstellen dat dat de gewenste topper in de verdediging voor Psv is.

16 juli 2019 om 08:48

Natuurlijk niet.

Dit is sowieso een linker verdediger, met deze aankoop spelen ze in op Lato die volgend jaar gaat vertrekken en als concurrent voor Viergever. Een breedte aankoop dus.

De vervanger van Swaab moet nog steeds komen dat staat hier los van.

16 juli 2019 om 18:47

Is die gescout nadat ze pas tegen Nice speelden?

16 juli 2019 om 08:58

En Lato was ook al een reserveback van Valencia.

Het zegt toch wel genoeg dat allerlei reserves nu bij PSv voor CL moeten gaan voetballen.

Overigens is dit een tendens van de Eredivisie. We worden overspoeld met allerlei exotische voetballers of spelers van het 2e niveau van een buitenlandse competitie.

16 juli 2019 om 09:42

"het zegt toch wel genoeg dat allerlei reserves nu bij PSv voor CL moeten gaan voetballen."

Spelers als De Jong, Guardado, Arias, Van Ginkel en Angelino hielden in het buitenland ook vooral de bank warm. Heeft PSV toch best wat plezier aan beleefd.

16 juli 2019 om 09:43

Nufc2

Ken je nog ene Arias? Daar heeft PSV toen der tijd een miljoen voor betaald geloof ik en dat was ook een reserve. We weten inmiddels ook hoe die zich heeft ontwikkeld en waar die nu speelt.

Promes was trouwens ook een reservespeler bij Sevilla, maar dat kun je vast niet vergelijken of wel?

16 juli 2019 om 09:48

@Panerai, Promes stond toch basis? Op de rechter of linker flank als vleugelverdediger?

16 juli 2019 om 09:56

Hij heeft een tijdje op de bank gezeten geloof ik, verder is hij daar nauwelijks als aanvaller gebruikt bij zijn basisplaatsen. Wel opmerkelijk trouwens. Was een Rusland de beste speler van de competitie aanvallend.

16 juli 2019 om 09:57

Als aanvulling; Blind en Tadic waren in Engeland nou ook niet echt onomstreden, hebben het bij Ajax toch prima gedaan lijkt me zo.
Ik wil maar zeggen; juist spelers die in het buitenland niet alles spelen kunnen voor de eredivisie een uitstekende aanwinst zijn.

16 juli 2019 om 11:50

Promes is in de selectie de 7e qua aantal minuten, reservespeler kun je hem dus zeker niet noemen.

16 juli 2019 om 17:39

@cheesie. Blind had zelfs een basisplaats veroverd onder mourinho bij op dat moment een absolute topclub, terwijl hij totaal niet het type verdediger is waar mourinho graag mee speelt. Daarvoor onder van gaal groeide Blind ook meteen door naar absoluut wereldtopniveau.

Tadic was geen kritiek op, speelde enkel bij een laagvlieger waar hij niet heel spectaculair opviel.

16 juli 2019 om 18:32

Geen kritiek op Tadic? Dan heb je de Engelse media overduidelijk niet gevolgd. Daar vroegen ze zich oprecht af of hij ooit een doelpunt zou gaan maken. Gelukkig voor hem heeft hij die criticasters de mond gesnoerd met zijn prestaties bij Ajax.

16 juli 2019 om 11:52

Nice is wel een behoorlijk team, met Dante en Sarr op zijn positie. Dit is een goed talent, voor twee miljoen vind ik dit echt een uitstekende deal. Bovendien kan er nu wat meer gerouleerd worden met Lato en Viergever. In mijn ogen een goede aanwinst

Blijkbaar hebben ze volop vertrouwen in Viergever - Sainsbury voor dit seizoen.
Waarom zou je een backup kopen voor spelers die eigenlijk al niveau te kort komen voor voorronde CL?

16 juli 2019 om 08:43

Hij is eigenlijk gewoon een linksback, die ook centraal zou kunnen spelen. Maar aangezien Lato gehuurd wordt lijkt me dat we dit moeten zien als de linksback van volgend seizoen.

16 juli 2019 om 09:05

Als je beter op PSV let dan meteen een oordeel geven weet je dat het Luckassen-viergever wordt.

Uiteraard goed dat we nieuwe spelers halen in de defensie. Maar voorlopig zijn Schwaab en Angelino gegaan en zijn er twee onbekende buitenlanders voor in de plaats gekomen. Bovendien was Viergever afgelopen seizoen ook niet om over naar huis te schrijven. Het zal mij benieuwen.

16 juli 2019 om 09:05

Nee hoor, de hoogte van het prijskaartje is verre van een garantie voor kwaliteit, maar wel een behoorlijke indicatie. Twee miljoen is verre van een groot bedrag en in die categorie hebben ze bij Ajax ook een tijd lang gezocht. Toch echt van een hele koude kermis thuisgekomen.

Ik verwacht zelfs dat je beter achter transfervrije spelers aan kan gaan en die een tekenbonus bieden van 2 miljoen. De tijden dat clubs echte pareltjes over het hoofd zien, die voor relatief lage bedragen zijn op te halen is een beetje voorbij. Tenzij je, je meer op de jeugdscouting richt. Daar wilt het nog wel eens lukken.

Verwacht niet dat dit een enorme topper in wording is, maar dat wil nog niet zeggen dat hij ongeschikt is voor niveau Psv. Echter is het wel een vervelend gokje. Zo sterk zit PSV niet in de verdedigers en eigenlijk zijn de meeste net aan wel, net aan niet niveau Psv. Heb je al een enorm talent, maar gewoon een gok gehaald als linksback en doe je het dunnetjes over met de back up. Beter Sainsburry en Lukassen gewoon wegdoen en dan bv voor die Reyes gaan. Niks geworden bij Fener, maar daarvoor deed hij het toch heel aardig, bak aan ervaring, niet te oud, heeft PSV al vaker achter aangezeten. En die zal echt geen godsvermogen kosten met zijn een jarig contract.

Misschien spreek ik voor mijn beurt en komt die ook nog wel, waardoor je echt wat ruimer zit in je verdedigers.

16 juli 2019 om 09:03

Jij vind wat burgos zegt niet arrogant.
Wie de bal kaatst.... juist ja.
Daarbij heeft hij ook gewoon gelijk.
Het waren wel jeugdspelers, maar deze Boscagli is ook maar 21.
Dat het geen kanshebber is voor het talent van de eeuw dat zal wel te zien zijn aan de prijs.
Maar wat als OGC Nice gewoon geen groei ziet en verwacht, maar hij bloeit bij PSV op?
Zou toch makkelijk kunnen?

Nee ik vind de vergelijking met Onana en de Jong prima.

16 juli 2019 om 09:03

"2 Miljoen...lijkt mij sterk dat je daar blij van moet worden"

Arias en Willems hebben allebei 8 ton gekost...

Deze jongen kan zogenaamd ook centraal achterin spelen, maar iemand van 181cm hoef ik absoluut niet centraal achterin te zien. Rare transfer dit weer.

16 juli 2019 om 08:55

"iemand van 181cm hoef ik absoluut niet centraal achterin te zien."

Zit wel wat in. Hendrix was in de jeugd centrale verdediger, maar is bij de senioren op het middenveld gezet omdat ze hem te klein vonden. En Hendrix is 1 meter 82.

16 juli 2019 om 09:09

Genoeg topverdedigers die 181cm zijn of zelfs korter.
Wat heeft lengte er nou mee te maken , het gaat om de slimheid van een verdediger.

16 juli 2019 om 09:14

181cm is voor een centrale verdediger echt te klein. In de top kom je ze niet tegen van die lengte, noem ze maar dan

16 juli 2019 om 09:31

Delay Blind is nog kleiner man. Heb je nog nooit over hem gehoord..

16 juli 2019 om 09:38

We hadden het over topverdedigers toch?😉

16 juli 2019 om 09:40

Puyol, Cannavaro, Baresi, Azpilicueta, Ake & Blind (niet id top), Marquinhos, Thiago Silva, Moore, zelfs Matthaus. En ik gok dat er nog wel veel meer zullen zijn.

16 juli 2019 om 09:45

Marquinhos en Silva zijn langer dan 181cm, Blind en Aké zijn geen top. Veel van je andere voorbeelden komen uit de steentijd.

16 juli 2019 om 10:07

Zij zijn allebei 1,83m. Nihil verschil dus. Hoe kan je nu Puyol en Cannavaro uit de steentijd noemen? Daarnaast is lengte juist een minder grote eis geworden dan vroeger.

16 juli 2019 om 10:38

Als je genoeg spring en kopkracht hebt dan zegt lengte niet alles. Kijk hoeveel kopduels Tagliafico bij Ajax bijv. wint.

16 juli 2019 om 16:34

Allemaal onder de 181
Mascherano
Puyol
Canavarro
De Boer
Koeman

Umtiti
Kymempe
Beide rond de 182 cm

Sergio Ramos zit er net boven (184cm)

En wil je seriues topverdedigers vergelijken met het niveau van de Eredivisie.

Daarnaast is het belangrijkste in Nederland een verdediger die kan opbouwen en die voetballend ook goed is.
Het is geen Championship waar elke verdediger 190 cm+ moet zijn.

Ik ken de speler niet, maar een jonge speler die alles speelt bij zijn club en een geschatte marktwaarde van slechts 3 miljoen euro (transfermarkt.nl) en van zijn club voor nog minder wegmag vind ik nu niet iets om euforisch over te worden. Evenzeer vind ik het niet heel bemoedigend dat op YouTube nauwelijks (compilatie)video’s van hem te vinden zijn. Het is natuurlijk een breedteversterking die uit moet groeien naar basisspeler in de nabije toekomst, maar het lijkt er eerder wel dan niet op dat dit gewoon een kalibertje Isimat, Sainsbury, Schwaab is. Eredivisieniveau dus. Bovendien weer typisch een verdedigingsaankoop van PSV: voor een dubbeltje op de eerste rang zitten als het verdedigers betreft. En intussen geld achterhouden om straks de overschatte en totaal overbodige Berghuis te halen. Maar ik laat me graag verrassen uiteraard. Wanneer PSV straks een duurbetaalde topverdediger in spé haalt, ben ik de eerste die applaudisseert! 👏🏻

Wel opvallend dat PSV zich met Angelino, Bruma, Lato en Boscagli ineens richt op een hele nieuwe categorie spelers: jeugdinternationals van grote Europese voetballanden, die het in eigen land (nog) niet helemaal gemaakt hebben. Angelino was een schot in de roos, benieuwd hoe het met die andere drie uit gaat pakken.

16 juli 2019 om 08:59

Bruna was bij Sociedad, Galatasaray en een seizoen Leipzig gewoon basisspeler. Die vind ik dan ook niet in dat rijtje horen.

16 juli 2019 om 09:10

Bij Leipzig was hij allesbehalve een basisspeler.

16 juli 2019 om 18:37

Ik vind dat helemaal niet opvallend. Psv doet dit al jaren. Ze redeneren dat (jeugd)internationals een minder risico vertegenwoordigen dan een "gewone" speler omdat je ze in het slechtse geval ze nog altijd kwijt kan in het thuisland.

“Edson Alvaréz bleek onhaalbaar” volgens mij vonden ze de transfersom te gortig. Dus meer een dat willen we niet als dat kunnen we niet.

16 juli 2019 om 09:00

Dat is dan toch onhaalbaar? Als je de halve club verkoopt kun je zo'n beetje iedere speler halen, maar dat doe je uiteraard ook niet. Als een speler niet binnen het budget past is ie dus onhaalbaar.

16 juli 2019 om 09:30

Onhaalbaar definieert het feit dat je 'm niet Kunt betalen. Denk dat PSV het geld wel kán uitgeven, maar niet niet wil. Waarschijnlijk durven ze het risico niet aan. dat is toch echt wat anders. Voor Lyanco wilden ze wel zo ver gaan maar Torino vraagt nu al 25 miljoen als je de Italiaanse media moet geloven, en ja dan ga je praten over onhaalbaar.

16 juli 2019 om 09:47

Helemaal eens, PSV streek met angelino en de jong 27 miljoen op en moest voor Bruma 12 miljoen te betalen. Afellay en Ruiter kwamen transfervrij en Lato wordt gehuurd. Dan is het vooral een kwestie van willen in plaats kunnen als je minstens 15 miljoen te besteden hebt. Gaan ze straks lekker aan Berghuis uitgeven...

In dat licht mooi dat Lozano lijkt te blijven. Dan kan PSV Bergwijn verkopen en hoeft het niet bij Feyenoord aan te kloppen. Ik mag dan hopen dat met Lozano, Bruma, Malen, Lammers, Gakpo en Piroe John de Jong dan ook eindelijk snapt dat al het geld wel in een behoorlijke verdediger van het kaliber Alvarez of Lyanco gepompt mag worden?

Psv hoefde Alvarez helemaal niet. Hij stond enkel op het lijstje van mogelijke kandidaten. En over lengte gesproken, Blind staat bij Ajax achterin met zijn lutteloze 180 centimeter. Deze jongen is nog groter, dus whats your point?

Aanval is de beste verdediging. Als je er een meer scoort dan de tegenstander dan win je.
Zo denkt John de Jong denk ik. Veel goals voor en veel goals tegen. Worden zo leuke wedstrijden om te kijken. Een wisselspeler van Nice van twee miljoen? En een toptalent Bruma voor 12 miljoen. Heel appart.

16 juli 2019 om 09:31

Dat is bij PSV vaker het probleem. 6 jaar geleden had PSV een prima middenveld/aanval met spelers als van Bommel, Strootman, Wijnaldum, Toivonen, Lens, Mertens. Daarachter stonden echter Waterman, Manolev, Derijck en Marcelo. Ik dacht zo'n groot contrast binnen 1 elftal niet snel meer mee te maken, maar die kant gaat het nu gewoon weer op lol

16 juli 2019 om 09:47

Precies dit. Iets met een ezel en een steen.

16 juli 2019 om 09:54

"veel goals voor en veel goals tegen."

PSV was afgelopen seizoen wel ruimschoots de minst gepasseerde ploeg van de eredivisie, met twee transfervrije cv's en twee backs die daarvoor bij Heerenveen en NAC speelden. Aankoopbedragen zeggen niet alles.

16 juli 2019 om 11:12

Maar wel met een aangepast middenveld om deze verdediging te ondersteunen. Lees 2 controlerende middenvelders die als al blok fungeren en nul creativiteit brachten.

16 juli 2019 om 11:12

Maar wel met een aangepast middenveld om deze verdediging te ondersteunen. Lees 2 controlerende middenvelders die als al blok fungeren en nul creativiteit brachten.

Het lijkt er op dat PSV druk bezig is gestalte te geven aan hun onlangs gepresenteerde toekomstvisie om de beste opleider te willen worden. Ze kopen voornamelijk spelers die relatief goedkoop en jong zijn zodat ze deze verder kunnen ontwikkelen en met winst doorverkopen. Daarbij nemen ze op de korte termijn een risico maar het is waarschijnlijk de enige manier om bij Ajax aan te blijven haken.

PSV zal wel wachten op de verkoop van Lozano em Bergwijn voor dat ze echt een topper gaan halen voor de positie verdediger. Ze zullen echt een goeie verdediger moeten halen en dat kost geld wat momenteel op lijkt te zijn. Na de komst van o.a. Bruma, Deze verdediger en nog enkele anderen.

16 juli 2019 om 13:08

"ze zullen echt een goeie verdediger moeten halen en dat kost geld wat momenteel op lijkt te zijn."

Ik denk dat dat wel meevalt. Vorig seizoen 40 miljoen overgehouden aan de CL, een paar lucratieve nieuwe sponsorovereenkomsten afgesloten, De Jong, Angelino, Behich en Paal verkocht voor in totaal 29 miljoen... En tot nu toe is alleen Bruma gekocht voor 12 miljoen.

16 juli 2019 om 15:21

Hmm weer een gokje van PSV waarom kopen ze niet een verdediger die er direct kan staan. Zou de kas toch leger zijn dan de meeste hier schetsen.

16 juli 2019 om 19:46

Hmm, deze speler is gehaald als back-up voor LB en LCV. Natuurlijk altijd even afwachten, maar ik denk prima als back-up.

En nu nog een rechter centrale verdediger en een spits!

16 juli 2019 om 15:47

"en nu nog een rechter centrale verdediger en een spits!"

Ik geloof niet dat er nog een spits gaat komen. PSV heeft met Malen, Lammers en Bergwijn al genoeg spelers die daar kunnen spelen.

Wie? Nog nooit van deze speler gehoord.

Boscagli was ooit een toptalent maar helaas is hij gestagneerd in zijn ontwikkeling. wie weet dat hij bij PSV alsnog zijn belofte kan inlossen

Ik begrijp echt niet waarom PSV Jeffrey Bruma niet gewoon binnen haalt.
Die is voor 4 a 5 miljoen op te pikken en voor de Eredivisie toch een absolute aanwinst.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren