Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘PSV trekt in winterstop naar Midden-Oosten voor trainingskamp’

Laatste update:

Zoals het er nu naar uitziet, trekt PSV in de winterstop naar Qatar. De Telegraaf en Voetbal International schrijven dat een trainingskamp in het Midden-Oosten de eerste optie is voor de Eindhovenaren. Een voorwaarde voor een trip is wel dat er in Qatar geoefend kan worden tegen een of meerdere interessante tegenstanders.

De keuze is op Qatar gevallen vanwege de relatief korte reistijd, het feit dat er slechts een uur tijdverschil is en de uitstekende trainingsfaciliteiten in het oliestaatje. Meerdere Europese clubs trekken in januari naar het Midden-Oosten, onder wie Bayern München. Vorig seizoen belegde PSV zijn trainingskamp in het zuiden van de Verenigde Staten.

De Eindhovenaren zouden tevens blijven sleutelen aan een tour door Mexico. Door de aanwezigheid van Hirving Lozano en Erick Gutíerrez is PSV betrekkelijk populair in het land, waardoor het commercieel interessant is om door Mexico te trekken. PSV is het seizoen meer dan uitstekend begonnen en liet nog geen punt liggen. Na 9 wedstrijden is de ploeg van trainer Mark van Bommel soeverein koploper in de Eredivisie met 27 punten.

Snap jij de overweging van PSV?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Sportief is het best een goede keuze. Je kunt er sowieso trainen in de winter, alles is mooi en luxe daar en er zijn dus waarschijnlijk goede tegenstanders. Moreel gezien is het alleen een minder fijn land. Ze laten WK stadions bouwen door slaven uit Azië om maar eens een voorbeeld te geven. Aan de andere kant is PSV niet de partij die dat soort dingen aan moet kaarten. Als PSV denkt dat Qatar de sportief beste keuze is dan moeten ze naar Qatar.

22 oktober 2018 om 11:27

@Arnout Altijd weer dat hypocriete gezwam, waarom zei niemand dit toen ze vorig jaar naar de V.S. ging. Die zijn moreel gezien wel fijn als land? Ik kan zo 5 punten opnoemen waarmee ik kan laten zien dat dit niet zo is. Paar jaar geleden is de selectie van PSV naar Thailand gegaan, met die militaire macht die daar aan de touwtjes trekt en politieke tegenstanders wegvaagd ook niet meest positivie land op moreel gebied. En zo kan je doorgaan.. Maar altijd als het betreft een Arabische land gaat, dan springen de moraalridders met hun selectieve verontwaardiging als paddestoelen uit de grond..

22 oktober 2018 om 11:42

Nederland is moreel gezien toch ook geen zuiver land om een trainingskamp te beleggen ? kijk onze geschiedenis er maar op na,en we teren nog dagelijks op onze rijkdom ten kostte van ploeterende arbeiders in lagelonenlanden. Qatar is daar niks bij vergeleken,historisch gezien. logisch juist dat PSV ons landje daarom verlaat.

22 oktober 2018 om 11:47

Over Rusland was ook veel te doen. Sterker nog, over elk land kan je wel wat zeggen of tegen hebben.

22 oktober 2018 om 11:47

Ewazibbb

Het valt ook wel op dat telkens als er kritiek op een Arabisch land komt reacties als die van jou komen met een hoop slachtoffer-gezwam. Arnout heeft het niet over islamitisch of niet-islamitisch land en vergelijkt nergens landen. Amerika is niet zuiver en Qatar ook niet. Het een sluit het ander niet uit.

22 oktober 2018 om 11:55

@Twenteov, ik heb echter nog nooit kritiek of dit soort geluiden gehoord bij een trainingskamp in de VS. Dit terwijl de VS toch heel wat grondrechten schendt. Ik denk dat het is omdat het een 'westers' land is en mensen zich daar toch beter mee kunnen identificeren. Maar het is gewoon krom dat je bij landen uit het Midden-Oosten altijd dit soort gezeur krijgt.

22 oktober 2018 om 11:59

En het valt ook op dat er reacties zoals die van jou zijn die alles schuiven op “slachtofferrol” en “racismekaart”. Verder weet ik ook niet hoe je de islam erbij betrekt want daar gaat het niet eens over maar blijkbaar zit dat je persoonlijk dwars... en het klopt overigens dat er veel meer gebashed wordt op Arabische landen dan andere landen wat de oorzaak is van o.a. de media.

22 oktober 2018 om 12:10

@ewazibbb, opzich wel een leuke vergelijking ja. Het is alleen niet helemaal te vergelijken. Qatar is een rijk land dat extreem Islamtisch is een schijt heeft aan mensenrechten. Daarbij wil ik wel zeggen dat geloven in een god of in wat dan ook niet fout is maar dat extreme daar ben ik zelf heel erg op tegen. Of het nou Islamtisch, Jooods of wat dan ook is. Zodra je andere mensen geen vrijheid van geloof gunt en ze onderdrukt dan ben je wat mij betreft slecht bezig. Op Amerika zou je inderdaad ook kritiek kunnen hebben. Die wapenwet die ze op veel plekken maar niet willen afschaffen, de manier hoe ze een teringbende hebben gemaakt van het midden oosten en zo kun je nog wel even doorgaan. Alleen het feit dat Trump daar president kan worden zegt wat mij betreft genoeg. Raar inderdaad dat niemand daar kritiek op had.

22 oktober 2018 om 12:43

marocberkane

Klopt, heb je gelijk in. Denk dat dat ook komt omdat de VS een Westers land is en op het oog meer op de onze lijkt. Inderdaad krom dat daar geen kritiek op komt, ben ik het met je eens, maar het antwoord geef je zelf al hoe dat zou kunnen komen.
Ik ga bijvoorbeeld een stuk relaxter naar de VS op vakantie, die zich welliswaar ook zwaar misdragen buiten hun land, dan naar Qatar waar een vrouw die verkracht wordt veroordeeld wordt voor buitenechtelijke seks. Bekrompen van mijn kant; ja, maar niet geheel onbegrijpelijk toch?

22 oktober 2018 om 12:44

Haha het bekende woordje hypocriet komt weer naar boven door de slachtoffers.
Wat vind je er dan van hoe Qatar 1000en slaven heeft laten doorwerken?? Of gaat je reactie zijn: ja die vieze Hollanders hebben dat 300 jaar geleden ook gedaan?
Ga gewoon in op waar het nu om gaat: Qatar..

22 oktober 2018 om 12:45

Elk land heeft vuile handen.

22 oktober 2018 om 12:47

Adamwest347

Klopt. Ik had Arabische landen moeten zeggen ipv Islamitische, my bad. Maar de link tussen Arabische landen en de Islam is natuurlijk niet heel vreemd.
Verder geen problemen met Islamieten, waar ik woon kijk ik vooral tegen autochtonen aan + misschien 3 islamieten die en hun eigen cultuur behouden en ook geintegreerd zijn.

22 oktober 2018 om 12:53

@PSV.1914Vieze Hollanders? Waar is dit soort taalgebruik nou voor nodig? Beetje stemmingmakerij, als je het mij vraagt. Ik zeg nergens dat Qatar een heilig boontje is, maar hedendaagse slavenarbeid, is echt niet alleen im Qatar te vinden..Verlovingsring die jij geeft aan je aanstaande, grote kans dat er dwangarbeid in het spel zat. Je kleren bij de Primark, idem dito etc etc. Mijn punt was dat dit alleen aangekaart werd als Qatar ter sprake kwam. Terwijl dit nogmaals en helaas een wereldwijd probleem is. En in deze ging het trouwens om moreel gezien, en daar schort bijna elke regering aan. Hoef je niet eens 300 jaar voor terug..

22 oktober 2018 om 14:35

Ik hoor deze geluiden bij elk trainingskamp in de VS. Zelfs bij trainingskampen ver van de VS, zoals bijvoorbeeld onder dit topic.

En dat de VS eikels zijn klopt als een bus, maar op het gebied van mensenrechten scoren ze toch echt hoger dan Qatar. Maar goed, dat is westerse propaganda enzo, dus laat ook maar.

ps: wie koopt er nou kleiding bij Primark

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren